Anak Muda Tolak Seks Songsang Anwar Ibrahim

Tuesday, January 17, 2012


Keluarga Pembohong



Majalah antarabangsa The Economist dalam sebuah artikelnya iaitu "The End Of Sodomy 2.0" menyifatkan pembebasan Anwar sebenarnya tidak memulihkan reputasi moralnya di khalayak ramai .Anwar juga dilabelkan sebagai pemimpin yang tidak dipercayai lagi untuk golongan generasi muda Malaysia.

Selain itu,dia juga terpalit dengan amalan nepotisme berkaitan partinya yang diterajui oleh kalangan ahli keluarganya sendiri dan masalah perbalahan dalaman dalam Pakatan Rakyat sedangkan dia gagal untuk membawa pemodenan politik seperti yang dilaung-laungkannya untuk reformasi.

Jika Anwar di dalam penjara ,pastinya dia dianggap tokoh pejuang kebebasan rakyat yang kononnya menjadi mangsa konspirasi untuk menggerak semangat penyokong pembangkang, dengan pembebasannya,Anwar mungkin dilihat popular dipihaknya,tetapi dia masih belum mampu untuk menumbangkan BN.

http://www.economist.com



Pekara ini sememangnya diketahui rakyat Malaysia bahawa Anwar Ibrahim sebenarnya telah mengheret rakyat untuk memperjuangkan diri beliau semata mata. Bukan tahun 2012 episod Anwar Ibrahim menghasut rakyat tetapi ianya telah berlangsung sejak kes Liwat 1998 lagi.

Bila Anwar Ibrahim didalam penjara akibat Salahguna kuasa yang beliau lakukan maka Wan Azizah isteri beliau yang dijadikan Presiden buat Parti Keadilan Rakyat. Anak yang sulung Nurul Izzah pula diangkat menjadikan Serikandi PKR dan ini semua jelas merupakan agenda untuk menghidupkan watak ANwar Ibrahim agar tidak tenggelam dimamah zaman.

Anwar Ibrahim sebenarnya tahu beliau tidak mampu untuk membela dirinya keseorangan dalam kesalahan yang beliau sendiri lakukan. Maka PKR dijadikan platform yang boleh menarik rakyat menjadi penyokongnya dan dalam masa yang sama mampu menarik orang orang tertentu yang menggilai jawatan didalam politik.

Gomo tidak mahu mengulas panjang pekara ini namun ada satu pekara yang Gomo ingin tekankan dan minta anda para pembaca semua terutama pihak PAS fikir akan pekara ini.

Anwar Ibrahim bermula dari ABIM dan apabila Anwar Ibrahim masuk ke dalam UMNO matlamat beliau adalah untuk menukar UMNO itu kepada ABIM. Apa yang diimpikan ANwar Irahim telah Gagal apabila beliau dipecat dan para paresit paresit ABIM yang berada didalam UMNO waktu itu juga turut dinyahkan ataupun keluar dengan sendirinya. Jika ada saki baki pun tidak mampu menawan UMNO.



PAS merupakan parti Melayu kedua terbesar selepas UMNO justeru itu dengan meletakkan Agen Agen Parasit didalam PAS membolehkan PAS dinyahkan secara beransur ansur dan meletakkan ABIM sebagai kepala dalam setiap cabang yang ada.

Pada hari ini kita sendiri dapat lihat bahawasanya matlamat Anwar Ibrahim untuk mengABIMkan UMNO telah gagal sama sekali. Namun bagi mengABIMkan PAS mereka telah pun berjaya dan tidak lama lagi PAS bukanlah sebuah parti seIslam Semalaysia sebaliknya PAS adalah Sayap Parti kepada ANwar Ibrahim dan juga keluarga beliau.

Psssttt.... Renung renungkalan wahai rakyat Malaysia....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


61 comments:

Penulis blog pro-Umno hadapi saman fitnah RM10j January 17, 2012 at 9:48 AM  

http://malaysiakini.com/news/186792


Penulis blog pro-Umno Papagomo dan Parpukari menghadapi tuntutan saman sehingga RM10 juta setiap seorang kerana didakwa memfitnah ahli perniagaan Abdul Razak Mohd Noor.

Abdul Razak melalui firma guaman Netto & Co pada 3 Januari lalu mengeluarkan surat tuntutan ke atas kedua-dua mereka dan juga satu notis tuntutan yang disiarkan pada akhbar utama Sabtu lalu.

Ketika dihubungi, peguam Abdul Razak, - Ruben Netto berkata anak guamnya itu terpaksa menggunakan notis awam kerana beliau tidak mempunyai cara lain untuk membela dirinya.

"Apabila kita menghadap seorang hakim, kita mahu mengatakan bahawa kita telah melakukan segala-galanya yang terdaya untuk mengenal pasti penulis blog itu," katanya.

Notis berkenaan menamakan Wan Muhammad Azri Wan Deris sebagai pemilik blog Papagomo dan Mohamad Salim Iskandar sebagai pemilik blog Parpukari.

Abdul Razak mendakwa bahawa Papagomo melalui posting di blog pada 11 Disember tahun lalu dan Parpukari melalui posting pada 4 Disember dan 12 Disember tahun lalu telah memfitnah dirinya.

"Mereka memfitnah anak guam saya dengan memanggilnya penyanggak dan menuduhnya menipu kerajaan serta bersekongkol dengan pembangkang dan melabelnya sebagai tidak tahu bersyukur kepada Umno," kata Netto.

Menurutnya tuntutan RM10 juta daripada setiap mereka itu adalah wajar dan menambah Abdul Razak adalah pemegang lesen telekomunikasi yang berhubungan dengan perkhidmatan jalur lebar dan satelit dengan kerjasama dari Telekom Malaysia.

"Beliau membekalkan rakyat negara ini dengan perkhidmatan jalur lebar melalui kerjasama dengan Telekom Malaysia, beliau adalah orang yang agak berpengaruh dari segi perkhidmatan yang ditawarkan itu.

"Tetapi dengan artikel-artikel yang berbaur fitnah ini, bank-bank dan Telekom memanggil anak guaman saya dan menuntut jawapan berhubung apa yang sedang berlaku," katanya.

Netto berkata beliau dimaklumkan bahawa Papagomo telah menemui dengan beberapa penulis blog lain dan meminta nasihat bagaimana mengendalikan saman berkenaan manakala Parpukari setakat ini mengabaikan notis undang-undang itu.

"Jika menjelang akhir minggu, mereka tidak menunjukkan sebarang keikhlasan secara bertulis atau mahu berunding, maka mereka akan memaksa kami untuk memfailkan tindakan di mahkamah," katanya.

Selain daripada ganti rugi, mengikut surat yang dihantar on 3 Januari lalu, Abdul Razak menuntut untuk kedua-dua mereka untuk menarik balik dakwaan mereka dari blog mereka serta membuat permohonan maaf.

Jika tiada reaksi dari penulis blog berkenaan, Netto menambah, saman akan difailkan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur seawal Jumaat ini ataupun paling lewat pada awal minggu depan.

Papagomo sebelum ini pernah mencetuskan kontroversi, termasuk mendakwa anak Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng meramas buah dada rakan pelajar perempuan tetapi dakwaan itu akhirnya terbukti tidak benar.

Anonymous,  January 17, 2012 at 9:50 AM  

Padan MUKA yey yey yey yey.

Anonymous,  January 17, 2012 at 9:51 AM  

ABU. Yeah anything but Umnoooo. papgomo ker parpukari ker masak kari ler sekarang. Fitnah orang ta henti...dah ler menanggung DOSA sekarang JAWAB. Itu belum mati menemui allah nanti.

maha-thir nya sing January 17, 2012 at 9:54 AM  

kadang kadang aku kesian papagomo juga......mengapa??????

sebab dia gelar dia sebagai PEMBODEK nombor satu parti UMNO, tapi perkara yang diperjuangkan oleh dia tak dipeduli langsung oleh NAJIB

1. kononya nak jahanamkan dan penjarakan anwar====>NAJIB kasi lepaskan anwar

2. kononnya nak haramkan guna dakwat kekal=====>NAJIB dah cakap akan pakai dakwat kekal PRU nanti

3. kononya nak kekalkan ISA=====>NAJIB dah gugurkan ISA

4. kononnya nak pertahankan lembu SHARIZAT=====>NAJIB dah bagi arahan NFC lembu SHARIZAT ambil cuti bagi siasatan

KAKAKAKAKA......bodoh, bangang dan bengong itulah namanya PAPAGOMO.....

Setuju?????????

kena saman lagi sekarang weiiiiiiiiiii...kakakakakakaka

Anonymous,  January 17, 2012 at 9:58 AM  

semalam aku kat food court ada banyak mee di jual..ramai orang ambik mee rebus, mee kuah, mee bandung, mee soup, mee bakso pun ada..tapi yang tak ada babi lah...mee maggi, Saji ee..semua mee yang sedap2..aku tahu ada satu jenis mee yang Anuar tetap ketagih sekarang...sodomi..ha ha ha..semua orang tak mahu sodomi..melelas juboq hang tau..esp bila kena dengan kote bengkok!!!

Anonymous,  January 17, 2012 at 10:00 AM  

Papagomo dan parpukari apa ada masalah kene saman 100 juta sekali pun bukan duit hasil bapak dia jual rempah kari dari india ... UMNO akan bantu habis2 guna duit rakyat untuk mamak2 ni ... Mamak2 ni duit minum beer RM10 ringgit ada lah ... UMNO suka bele binatang2 species ni ... PANGKAG LAGI BINATANG

Anonymous,  January 17, 2012 at 10:02 AM  

bg pengajaran secukupnya pd org yg nampak kurang diajar, baka kata Allaryarham P.Ramlee kecik2 xnak mampus, besar mnyusahakn org...

Anonymous,  January 17, 2012 at 10:09 AM  

mak mertua aku umor 87 tahun ..kuat dan alert lagi..sharp and witty..baca Utusan tiap2 hari semenjak Utusan ada di dunia ni dia kata..without fail!!..baca juga NST ada email sendiri tech savvy ada I pad jugak..English dia best pasal dia sekolah convent dulu dan dah bersara lama dah sebagai Head Matron di hospital Melaka..pencen dia RM 1800 dia belanja cucu dia..anak2 aku semua enjoy..semalam dia kata Malaysia ni sebuah negara yang aman damai cuma jika tak ada pengacau dan penkhianat nama ANWAR IBRAHIM!!!
Anak2 aku semua kata YES TOK!!!You are Right!!!

Anonymous,  January 17, 2012 at 10:19 AM  

macam mana pun sekarang baru lah depa tau,ada langit ke tidak,ALLAH SWT tidak akan memberikan kemudahan dan kesenanagan pada seseoarng yg melakukan kejahilan,PAPAGOMO,PARPUKARI,PI LAH MERAYU KAT PM,MCM SYAIFUL,BILA DAH BUAT RAYUAN,BUAT REPORT POLIS ANWAR LIWAT KAMU,PAPAGOMO,KAMU SEBENAR NYA TAK LAYAK DI SRBUT SEBAGAI SEORANG MANUSIA,BEGITU JUGA PARPUKARI,KAMU NI NAK SEBUT APE PULAK YE,KALIAN ADALAH MANUSIA YG TIDAK BERMARUAH,BACUL,DAYUS,KALIAN LEBIH DAYUS DARI SEGALA YG DAYUS,KAMU KETAWA DI ATAS PENDERITAAN ORANG LAIN,DAN KAMU MEMALUKAN ORANG LAIN TANPA MEMIKIRKAN HALA DAN HARAM NYA PERBUATAN KAMU,MAKA ALLAH SWT TUNJUKAN,BAHWA BUKAN UMNO/BN YG BERKUASA MELAINKAN ALLAH SWT SEMATA-MATA.

Belia Bangkit January 17, 2012 at 10:21 AM  

Masalahnya, ganjaran dan habuan yg disediakan kpd mrk yg menyokong perjuangan nya terlalu lumayan. Kalau tidak takkanlah sesama ahli keluarga pun sanggup kutuk mengutuk. Tapi yg orang tak nak sedar dan ambil iktibar ialah majoriti rakan dan sahabat dia dah menjauhkan diri dan menentangnya apabila sedar betapa terpesongnya dia ni.

Anonymous,  January 17, 2012 at 10:22 AM  

Asik ckp org aje bodoh, kali ni kita tgk siapa yg bodoh. baru pak menteri byr 1-2k jadi cyber tropper umno. belagak bukan main. Padan la dgn muka papa gomo.

Anonymous,  January 17, 2012 at 10:30 AM  

Blog sampah paling bodoh dalam dunia pernah aku jumpa..

Anonymous,  January 17, 2012 at 10:31 AM  

korg komen pasal post die ni ke ke komen pasal pengomen?
korg ade mslh fokus ye?
patutla dasar kerajaan korg asyik tuka2 kan...xpernah fokus
good..

puki jijah,  January 17, 2012 at 10:47 AM  

pencacai PR mana pernah fokus.Kalau tidak masakan mereka divert kemarahan mereka pada PAPAGOMO dan PARPUKARI.Walhal isu sebenar adalah berkaitan Anwar Punaisehat dan pencacai pencacai najisnya.Kalau dah gelap hati gelap juga.Saman?? apa nak hairan GOMO & PARPUKARI.Anwar boleh drag sampai 3 tahun.. Kita kasik drag sampai 3 tahun.Lepas PRU 13 BN menang kita kasik rendam lah mrk 2 ni semua.Sebab Mereka lah perosak.Takde fakta nak berhujah..mula lah attack personal pulak.HAHHAHAHA

Anonymous,  January 17, 2012 at 10:48 AM  

masih ada gak yg percaya yg hakim buat keputusan atas arahan Najib!!

manBonda,  January 17, 2012 at 10:48 AM  

Aku memang sangat2 setuju bahawa Malaysia akan terus maju dan harum diserata Dunia tanpa siPENGKHIANAT Anuar AlJuburi dan kroni2nya..PAS macam biasalah jadi BARUA dan DAP tunggu masa je nak hancurkan Melayu..bila lah Nuar AlJuburi ni nak MAMPUS..

Anonymous,  January 17, 2012 at 11:06 AM  

Siang malam papagomo tak tido fikirkan saman...berani buat berani tanggung.

Anonymous,  January 17, 2012 at 11:12 AM  

Teruskan perjuangan PG...

Economist.com,  January 17, 2012 at 11:23 AM  

How will the verdict affect Malaysia’s politics? In the short term Mr Anwar’s victory will give a much-needed boost to the coalition of opposition parties that he leads. So much so, in fact, that the cautious prime minister, Najib Razak, might even postpone going to the polls.

In the longer term, however, things are less clear-cut. Although Mr Anwar remains a charismatic figure and a forceful speaker, his reputation has been tarnished. That won’t matter to his acolytes, but at 64 he also seems a distant and untrustworthy figure to many younger Malaysians. He has failed to nurture a new generation of opposition leaders. Rather than turning his party into a vibrant, modernising force in politics he has allowed it to become something of a family-run affair, riven by infighting.

In prison, some political operators say, he could have served as a useful martyr figure to rally the opposition. Now, they are stuck with him indefinitely as a leader. Mr Anwar may still be popular enough to land a few blows on the government. But he may also be too weakened to deliver the knockout punch.

Anonymous,  January 17, 2012 at 11:30 AM  

papa kalu bikin meniaga mesti boleh jadi kaya...guapunya bos cakap! talak TIPU talak untung looo..

Anonymous,  January 17, 2012 at 11:34 AM  

Perjuangan JUBUR papagaymo memakan tuan....akhirnya rakyat juga yang akan menanggung saman dia.....perjuangan sia-sia,

Anonymous,  January 17, 2012 at 11:38 AM  

Rakyat bencikan Pemimpin yg kuat berzina dgn Cina Doll, Tom Yum Doll, Keling Doll, Mak Nyah Doll dan Jantan2 Doll. Rakyat bencikan Pemimpin yg kuat berzina dgn pelacur2 dalam dan luar negara. Videoporn sudah pun di confirm oleh 3 pakar Video luarnegara, bahwa lelaki dalam video adalah BABI haramjadah, atok Gay Tertua, barua lahanat Yahudi zionist. Atok, Kak Jijik dan Nurul mulut bau taik bole berdalih dalih, tetapi bila baru suruh tunjukkan jam Omegay dah naik sawan. Berani kerana benar, takut naik sawan. Rakyat bencikan dan menolak Pemimpin yg suka meliwat, bermain juboq, yg suka menyondol macam babi hutan, lobang taik, lobang najis, lobaq juboq, jantan2, boypren2, adik2 terangkat, tukang2 urut, setiausha2 peribadi, drebar2 peribadi, tukang2 jahit, dan lain2. Pemimpin yg Gay harus ditolak malah direjam sampe mampos. Peringatan kepada penjilat2 dan pencacai2 PKR dan BABI harami, setiap kali atok gay terkutok melakukan perbuatan terkutok dan jijik, ingatlah anda sebagai penyokong pun dapat saham juga. Ingat azab Allah sungguh dahshat, bila sudah kena baru padan muka. Jauhilah BABI haramjadah, barua yahudi zionist. agenda dan matlamat beliau adalah untuk menghancurkan agama, bangsa dan negara. Janganlah merelakan diri dilahanat kerana bersengkongkol menyokong atok terkutok. Sampe bila nak jadi bengap nak mampos!!

Anonymous,  January 17, 2012 at 11:43 AM  

ha ha ha... saman 1 bilion pun ada gomo kesah... samanlah! YANG BENAR TETAP BERDIRI DAN YANG BATIL AKAN JATUH. ITU JANJI ALLAH. BUKAN JANJI ANWAR GILA JUBOR. KAU ORANG KENAPA?

GO GOMO...LAWAN TETAP LAWAN.

JANGAN LIWAT TETAP LIWAT.

PERGI MAMPOS DENGAN NUAR..

SETUJU DENGAN PENGKOMEN DI ATAS. NEGARA INI AKAN AMAN TANPA ANWAR BABI. BURIT ANAK-ANAK MUDA AKAN AMAN TANPA ANWAR GILA JUBOR.

PAS TU TERAJANGKAN KELUAR NIK AJIS.

PEMBAWA NAJIS SEKELIAN ALAM.

PTUIH!!!

JUSTICE FOR SAIFUL

Anonymous,  January 17, 2012 at 11:46 AM  

habis la deris natang ni..nk kena saman 10m muhahaha..ko yg harus bertaubat.

Anonymous,  January 17, 2012 at 11:49 AM  

Menabur fitnah telah menjadi darah daging UMNO dan sekutunya. Tolah BN/UMNO dalam PRU ini agar budaya fitnah memfitnah terkubur bersama UMNO/BN.

Anonymous,  January 17, 2012 at 11:50 AM  

kesian papagomo ini...mintak jgn lah disaman, kalau disaman, tiadalah bahan lawak sehari-hari utk dibaca.......

Anonymous,  January 17, 2012 at 11:54 AM  

Rakyat bencikan BABI harami, peliwat tegar, Atok Gay tertua, Bapa Gay seMalaysia, barua Yahudi zionist lsahanat. Sudah terang, lagi jelas, berani kerana benar, takut, bacul, cabut, berdalih dalih, tangguh punya tangguh, alasan demi alasan, pembohong demi pembohongan, penipuan demi penipuan, fitnah demi fitnah, autaw demi autaw, kencing demi kecing rakyat...inilah Bang Non, pemimpin terkutok di abad ini. Ingatlah kejatuhan Iraq untuk menjadi negeri yg berdemokeraksi, keadilan dan sebagainya di kepalai oleh orang bernama Ahmad Chalaby, barua Yahudi zionist. Lihatlah apa yg terjadi kepada Iraq, sudah lebih baik dari zaman Saddam, adakah lebih demokeraksi, lebih keadilan, lebih aman? Iraq malah lebih teruk, tidak ada keadilan, tidak ada demokeraksi, peperangan, pembunohan, jenayah, berleluasa. Di Malaysia pun sudah ada Ahmad chalaby, dan beliau adalah atok gay tertua, Bapa Gay SeMalaysia, barua Yahudi zionist lahanat bernama BABI haramjadah. Khas buat penyokong2, penjilat2 dan pencacaai2 BABI haramjadah, ingatlah anda juga mendapat saham harami, setiap kali atok terkutok melakukan perbuatan terkutok dan menjijikan. Sedarlah, insaflah dan bertaubatlah. Jauhi PKR dan PAS,selamatkanlah diri dan keluarga. Janganlah merelakan diri anda dilahanat kerna menyokong agenda Yahudi zionist untuk menghancurkan agama, bangsa dan negara. Selamatkanlah bumi Tanah Melayu dari parasit2 dan spesis2 harami.

Anonymous,  January 17, 2012 at 11:58 AM  

Fitnah lebih dahsyat dari membunuh - hukum dari segi agama NERAKA SAQAR

taubatlah papa gomo!!!!!!!!

Freddie Kevin January 17, 2012 at 12:13 PM  

Salam Gomo,

Pasal krony jangan lupa DAP Perak, Ngeh dan saudaranya kimak Nga,
"On October 1 Kulasegaran caused an uproar when he threatened to quit his party posts in the climax of the leadership battle with the Ngeh-Nga cousins citing his irreconcilable differences with the duo as his reason." http://bit.ly/yoqphE

Yang menarik perhatian laporan itu juga,
"He said that it would be a culture shock for the community if he took on the leadership. So I can say for sure that Ngeh will be retained and so will Nga We want a workable team and in actual fact both men are very good party leaders"

Saya baca perkataan ini bermaksud sekira Kulasegaran mencabar Ngeh dan menang, pada masa itu, boleh jadi hilang sokongan separuh pihak orang Cina terhadap DAP diPerak.

Bukti DAP party Cina chauvinis mengutamakan undi dan bukan party berbilang kaum.

Terima kasih
Freddie

Anonymous,  January 17, 2012 at 12:16 PM  

Hanya pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq blendir atok Gay Tertua yg menggila membela dan menegakkan kote bengkok atok terkutok. Sampe bila autaw dan kencing kuat atok akan berterus terusan kencingkan rakyat oleh Atok terkutok? Sampe bila sesetangah rakyat yg bengap nak mampos sanggup dikencingkan terus terusan oleh Bapa Gay seMalaysia, sang Barua Yahudi zionist lahanat? Semoga atok terkutok dan spesis2 lahanat direjam sampe mampos di dunia dan akhirat kerana sanggup menjadi keparat, bnngsat, pokemon, kepadaa agama, bngsa dan negara.

Anonymous,  January 17, 2012 at 12:26 PM  

aku rasa sikit sangat tu 10 juta dia orang ni boleh dapat duit dari kerajaan UMNO/BN... So, nilai yang sesuai 10 bilion seorang... kalu nak dia susah sikit minta 1/2 sen aje, sbb duit tu tak ade laaaahaaa kat bank negara malaysia ni..

Anonymous,  January 17, 2012 at 12:45 PM  

Celako X3 buat Bapa Gay SeMalaysia, atok terkutok, BABI haramjadah dan pencacai2 dan penjilat2 juboq blendir atok terkutok. Semoga Atok, Kak Jijik, Nurul mulut bau taik dan mereka2 yg sewaktu dgnya di rejam sampe mampos di dunia dan akhirat kerean sanngup menjadi keparat, bangsat dan lahanat kepada agama, bngsa dan negara. Selamatkanlah bumi Tanah Melayu dari agenda Yahudi zionist lahanat.

Anonymous,  January 17, 2012 at 12:56 PM  

Dari dulu sampe sekarang, melalak lalak ke seluroh pelusok kampong dan dunia dgn mengatakan, konspirasi, rancangan kotorr, difitanh dan sebagainya. Dulu mengatakan yg Tun Dr Mahathir yg rancang semua fitnah terhadap beliau hinggakan di lontar kedalam penjara, disiksa bertahun tahun, kena racun arsenik, kena suntikan HIV, tetapi bila dah bebas dari penjara, pergi cuti di Germany, Amerika bertahun tahun, enjoy di sana. Jikalau tuan kena siksa dan meringkuk bertahun tahun dalam penjara, dipisahkan dari keluarga, kalau dibebaskan, perkara apa yg pertama anda lakukan? Sudah tentu anda akan membalas dendam, heret sesiapa yg mengfitnahkan anda, saman berjuta juta dan membersihkan nama baik anda dan keluarga. Tetapi lihat lah gelagat beliau? Adakah beliau mengambil langkah untuk membersihkan nama baik beliau dan keluarga? kata Di fitnah, sudah tentu banyak bukti bukan? Kata ada berkotak kotak rahsia pemimpin2 UMNO kenapa tak gunakan itu semua? Sebab sudah jelas, terang lagi bersuloh? Semua tindakan Tun Dr Mahathir ambil adalah benar. BABI haramjadah memang terkutok dan bersalah. Gunakanlah akal dan berfikir. BABI haramjadah, barua Yahudi zionist lahanat harus direjam sampe mampos. Itulah terbaaik buat beliau.

Anonymous,  January 17, 2012 at 1:08 PM  

agak bilakah najib akan suruh gani patail buat rayuan???????????

aku rasa najib tak berani nak buat rayuan lagi dah.........sorry gomo, najib tak layan engko lagi

Anonymous,  January 17, 2012 at 1:10 PM  

Yaaaaaahhhhhh.. Saman! Jgn x saman.. Ajar skit media yg berat sebelah n suke2 menyebarkan fitnah ni... Fitnah dorg ni byk menipu rakyat utk membenci org2 yang x trlibat n x brsalah... PADANLAH dgn muka dorg..

papagomo akan bankrupt oooooiiiii

Anonymous,  January 17, 2012 at 1:18 PM  

cisssssss.....dah terang blog ini tabur fitnah lagi ade orang nak caya...bangang betul manusia cam lembu takleh pikir...

PAPA GOMO January 17, 2012 at 1:26 PM  

Hek eleh, saman konon hahaha. Tapi beb aku ingat nuar yang saman. Hahahha

Anonymous,  January 17, 2012 at 1:38 PM  

Aku masih tggu anwar ibrahim saman lu papagomo tp sampi skrg pun x smn lg...lg dasyat "fitnah" lu kt dia gomo....

Anonymous,  January 17, 2012 at 1:39 PM  

butuh pak hang karat...padan muka....

Papa Pundek Gomo,  January 17, 2012 at 1:41 PM  

Woi , kene sama ke sundal...lu rasa sampai bile lu nk belagak wey , u can run but u can hide....hahahahahha

Anonymous,  January 17, 2012 at 1:50 PM  

Anuar kecut nak saman papagomo. haha...
Hari2 kena fitnah pun masih nak diam ke?

Anonymous,  January 17, 2012 at 1:56 PM  

tak tau la apa jenih maknusia yang sokong lagi homo tua jahanam ni.. oh dikaji2 tengok ketua2 penyokong homo ni tau la sebabnya daripada student, parti politik, peguam2 bukan melayu/melayu islam tapi selam, ngo2 termasuk la kumpulan2 pondan underground

Anonymous,  January 17, 2012 at 1:57 PM  

kepercayaan adalah hak masing-masing, dan adalah hak aku untuk mengatakan AKU SOKONG SAIFUL, SEMOGA ANDA DIRAHMATI ALLAH SWT... DAN AKU TOLAK ANWAR, MANUSIA YANG KONONNYA MAHU MEMIMPIN, TETAPI MEMILIKI MORAL YANG RANAP DAN PUNAH! PENDOKONG YAHUDI DAN PENGKHIANAT NEGARA... BUKTI APA LAGI YANG HENDAK DICARI? KAT PAPER OVERSEA DAH BERLAMBAK MEMUJA SELANGIT TINGGI ADAKAH KITA DANGKAL SANGAT SEHINGGA TIDAK MEMAHAMI MAKSUD TERSIRAT?

Anonymous,  January 17, 2012 at 1:58 PM  

saman kunun berjuta2.. ingat mahkamah nak layan dapat duit pree.. last2 hakim bagi sekupang lima duit saja gantirugi sebab yang menyaman tu bukan elok tera mana pon hahahahaha

Anonymous,  January 17, 2012 at 2:00 PM  

awat anwaq al juboq ri tak saman? sebab mamang dia yang buat kelaku hahahaha

Anonymous,  January 17, 2012 at 2:07 PM  

ingat ni usa ke nak saman sampai juta2.. jangan jadikan mahkamah tempat untuk gertak orang la bahlol.. ko sampai mintak sedekah ke bengkrap sampai ke tulang sejak blog ni cerita pasal engko?

Anonymous,  January 17, 2012 at 2:08 PM  

saman tu selingan jer
dosa pahala kena pikir
ko jgn nak berlagak beso buntut la gomo.akhirat sok ko nak jawap mender.bukan setakat anwar,banyak org yng ko fitnah ni.

Anonymous,  January 17, 2012 at 2:22 PM  

papa. itu anuar tarak pandang sama lu punya..gerenti dia tarak saman..lu punya muka ada karat ngeri srupa wa punya muka jugak...kecuali sapa tu seipull dia muka ada manisss...

Anonymous,  January 17, 2012 at 2:27 PM  

Saman kang dia kena balik dowww

Anonymous,  January 17, 2012 at 2:29 PM  

anwar kena fitnah hapa nama? kamon la dah puas muntahkaler pelangi dengar anwar babi ni orang fitnah.. tak tumbuh tak melata brok 2.08 pm

Anonymous,  January 17, 2012 at 2:30 PM  

Atok tuo kutuk bila nak saman gomo

Nuar Bengkok.,  January 17, 2012 at 2:36 PM  

betul tu gomo, ngapa Nuar Jubo tak saman erk..

Anonymous,  January 17, 2012 at 3:14 PM  

saman yang takde nak diada-adakan

anwar tak pandang ko pon..dah la gelap,hati plak legam.busuk lagi..bau taik tungkik

setelkan 10 juta tu dulu.jgn sampai kena seret mahkamah tinggl anak bini...

Anonymous,  January 17, 2012 at 3:17 PM  

Hadi Bawang pun dah bengong macam pork nik najis

Anonymous,  January 17, 2012 at 3:25 PM  

Oh abeku si kote bengkok! Aku mencintaikmu! Muehehehe.

Sifut,  January 17, 2012 at 4:06 PM  

Hoi penyamun semuaa!!! berikan aku 7 sebab knapa aku perlu sokong UMno ? aku keliru nk sokong party apa PRU natii

anwa juboq,  January 17, 2012 at 11:26 PM  

"...PAS bukanlah sebuah parti seIslam Semalaysia sebaliknya PAS adalah Sayap Parti kepada ANwar.."
Ibrahim dan juga keluarga beliau.

aiseymen...pas dah jadi parti anwar semalaya la..

TETAP TAK BERUBAH,  January 18, 2012 at 12:26 AM  

KEPADA SIFUT....
1. ANU..WAR AND FUCKATAN PARTI TAKDE MARUAH..
2. BN DAH TUNJUK BUKTI SEPANJANG MEMERINTAH REZEKI MELEMPAH RUAH...PADA YANG RAJIN DAN BERMARUAH....
3. 20 TAHUN PAS PERINTAH KELANTAN AIR PUN TAK DE PENYUDAH....
4. 3 NEGERI YG BARU DIPERINTAH MASAALAH TAK SUDAH-SUDAH..ABIS HAK RAKYAT DI PUNGGAH....
5. UMNO PARTI MELAYU TAPI ISLAM TAK PERNAH DI SANGGAH...
6. PAS KATA PARTI ISLAM TAPI UMAT ISLAM DIPECAH BELAH....
7. APA YANG NYATA PR...TAK MAMPU MEMERINTAH....HANYA TAHU BUAT FITNAH......

JADI FIKIRKANLAH.......

Anonymous,  January 18, 2012 at 11:03 AM  

anon 12:26. dah 30 tahun haji najib perintah PEKAN sampai dah jadi perdana menteri sekarang pun masalah air xsettle lagi. mu jgn nak cerita psl negeri ambo. mu jaga PEKAN dulu.

Anonymous,  January 18, 2012 at 11:05 AM  

Tajuk ni kena tukar. Anak Muda Tolak Politik Jubor Papagomo. baru betul. lu boleh jadi raja Jubor Malaysia lah gomo.. kahkahkahkahkahh...

Anonymous,  January 18, 2012 at 12:00 PM  

ANON 11:03..SEKURANG-KURANGNYA DI PEKAN ADA GAK KEPALA PAIP DIDALAM RUMAH...KAWE NI DOK PASIR PUTIH KEPALA PAIP PUN TAK DAK....GUANO NI....TERPAKSA SEDUT AIR DALAM TANAH...NASIB...NASIB......

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP