Blogger Pembangkang Didenda Saman Fitnah, Mana Nak Letak Muka Tu?

Thursday, January 19, 2012


"I'm Idiot"

"Hakim Datuk Jefrey Tan Kok Wha, yang mengetuai tiga panel hakim Mahkamah Rayuan sebulat suara menolak rayuan blogger, Amizudin Ahmat berhubung keputusan Mahkamah Tinggi.

Hakim Tan yang mendengar rayuan itu bersama Hakim-Hakim Datuk Seri Mohamed Apandi Ali dan Datuk Alizatul Khair Osman Khairuddin juga mengekalkan keputusan Mahkamah Tinggi bahawa blogger itu bertanggungjawab kerana memfitnah berhubung artikel terhadap menteri itu."


RM 300 ribu itulah nilai Blogger Pakatan Pembangkang yang telah disaman oleh Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Rais Yatim kerana memfitnah dalam artikel di Blogg nya.


"Wah terima pingat beb, Fitnah pun Fitnah lah"

Siapa Blogger Sharpshooter ini? Beliau dikenali dengan nama Glamour nya Din Binjai yang mana merupakan blogger Upahan kepada Anwar Ibrahim dalam merekayasakan fitnah fitnah jahat keatas pemimpin BN terutamanya UMNO.

Nah rakyat Malaysia, ini lah bukti bahawa yang menyebarkan Fitnah adalah Blogger Pembangkang yang dibayar oleh Anwar Ibrahim. Din Binjai ini juga dalam perbicaraan nya menggunapakai khidmat peguam Anwar Ibrahim.

"Panel hakim membuat keputusan itu selepas mendengar penghujahan peguam Rais, Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah dan R.Sivarasa yang mewakili blogger itu."


Pembelit

R. Sivarasa peguam Anwar Ibrahim yang juga pemimpin PKR. Hebat lah blogger PKR kerana Fitnah yang mereka lemparkan dilindungi oleh pemimpin mereka sendiri. Patut lah mereka senyum sahaja dalam melemparkan fitnah demi fitnah keatas Barisan Nasional terutamanya UMNO, rupa rupanya ada yang menyuruh dan melindungi mereka itu.

Jauh lebih baik Kami Blogger Pro Kerajaan kerana tidak melemparkan FITNAH keatas pemimpin pakatan pembangkang. Sebab itu sampai ke saat ini tidak ada satu pun blogger Pro kerjaan yang disaman ataupun dihukum kerana artikel yang dikeluarkan. He he he


"Dah kena pun tak puas hati lagi"

Jadi buat rakyat Malaysia, ini bukti buat anda semua menilai perjuangan Blogging diantara kami dan juga Blogger pro Pembangkang. Dengan saman RM300 Ribu yang wajib dibayar Blogger PKR ini kepada D.S.U. Rais Yatim diatas artikel Fitnah nya membuktikan kepada kita semua mereka Blogger Pembangkang KAKI FITNAH dan dilindungi serta ditaja oleh pemimpin Pembangkang.


Ada lagi lepas ni nak kena SAMAN beb.... Hangpa pakat tunggu ye, tapi kali ni bukan Blogger tapi Pemimpin Pembangkang!!! Ha Ha Ha....

Psssttt... Hek eleh... RM 300 ribu je nilai Blogger Pembangkang...ha ha ha kita main Juta lah beb....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

42 comments:

Anonymous,  January 19, 2012 at 12:05 PM  

Saiful & barisan pendakwa BN sudah silap langkah membuat kan A- G dalam delima tiada jalan untuk membetulkan lagi.
Perhatikan fakta ini:-
1 . Tudukan keatas Abg Nuar , 377B- liwat suka sama suka.
2. Keterangan saksi (hj Bontot), 377C- liwat tanpa rela hati.
Sebab tu lah Hakim ambil jalan keluar secara selamat dengan memberikan kesimpulan 'DNA dan persaksian pak hj bontot tidak 100% diterima suci'.

Kalau rayuan diteruskan hj buntut semistinya mengubah pengakuan disebaliknya kepada 337B liwat 3'S.
Hj bontot boleh dikenakan tuduhan dibawah sekysen 195 - mereka atau memberi keterangan palsu untuk mensabitkan sesorang . Hukuman nya berat- penjara seumur hidup atau seringan ringan nya 7 tahun.

Walaupun demikian , untuk Hj bontot menang kes ni, pengakuan hakim mahu kena spin sana sini untuk menelak hakim / saiful kena kesalahan dibawah seksyen 195.......Ibarat kain pendek - dinaikkan, bawah nampak. Diturunkan atas pulak nampak - bukan mudah Papagymo.
Kalau nak main ular macam dalam ini blog boleh lah buat, sebab gymo tak terikat pada apa- apa tuntutan.....ada faham Gymo.

Anonymous,  January 19, 2012 at 12:35 PM  

yang penting.... aljuburi memang meliwat...

liwat tetap liwat...

statement tu aje yang susah sangat nak dimasukkan ke dalam kepala hotak korang... unless korang semua ni memang penyokong LGBT dari kaum Nabi Luth yang dilahanat Allah SWT

Anonymous,  January 19, 2012 at 12:40 PM  

Durian runtuh!!!!

Anwar Ibrahim hari ini mengambil tindakan drastik menyaman Editor dan Utusan Melayu Sdn Bhd penerbit akhbar Utusan Malaysia ekoran penyiaran kenyatan Hasan Ali yang mendakwa Anwar menghalalkan kegiatan homeseksual seperti mana disiarkan dalam akhbar itu di muka depan hari ini.

Anonymous,  January 19, 2012 at 12:47 PM  

Anon 12.31pm,

Kahkahakah ko ketinggalan zaman la oi, Pengerusi persatuan peniaga PKNS pun dah nafikan apa Faekah cakap. Mana ada 70% bersetuju kadar sewa tu?? Majoriti membangkang kadar sewa naik yang mendadak tu..

alahai low clas punya kaldai dapigs

gomoloser,  January 19, 2012 at 12:51 PM  

ek elee...
utusan dulu kene saman..xde apenye..
politik malaysia mmg cibai..aku malu dengan politik kita. semua untuk kepentingan masing2. bukan untuk negara..

gomo ni pulak..
raja fitnah, raja makian, raja cacian, tak taw la mcm mana hidup kau nak berkat.

Bini dengan anak kau pun rileks je la kau bagi makan duit haram. serius aku cakap..aku kesian kat anak kau. darah daging dia datang dari kau sebagai sumber

Rayuan Kes Liwat Akan Dikemukakan Petang ini January 19, 2012 at 1:24 PM  

HOOOOOREEEEEEEE.........MAMPOSLAH KO ANWAR!!!!!!!!!!!


9.58am 19/01/2012

Rayuan kes liwat 2.0 yang membabitkan ketua pembangkang Dato Seri Anwar Ibrahim dan bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, akan dikemukakan pada petang ini.

Menurut Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail, rayuan itu dikemukan selepas ambil kira semua saksi saksi dan bukti yang dihadapkan ke mahkamah, mencukupi untuk membuktikan kes ini sememangnya berlaku.

Sebelum ini, bapa pengadu kes berkenaan, Azlan Md Lazim mengeluarkan satu kenyataan akhbar yang disiarkan di blog anaknya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, beliau menyatakan harapan agar Peguam Negara akan memberi kelulusan untuk memfailkan notis rayuan tidak lama lagi.

pihak pendakwaan mempunyai tempoh sehingga Rabu depan, 25 Januari untuk memfailkan rayuan.Ini adalah kerana hari Isnin dan Selasa adalah cuti umum sempena Tahun Baru Cina dan pihak pendakwaan diberi tempoh 14 hari jika berhasrat mengemukakan rayuan berhubung penghakiman berkenaan.

Source:http://utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=pub=Utusan_Malaysia&sec=&pg=po_010.htm

Anonymous,  January 19, 2012 at 1:29 PM  

Sama2 kita saksikan , siapa yang akan diperbodohkan - rakyat, hakim atau hj bontot . Yang dapat faedah besar adalah parti pembangkang jua kalau pun anwar dimasukan penjara.
Kalau tersalah langkah hj bontot akan kena dakwa memberi keterangan palsu dan kena tuntutan qazaf...........QAZAF

Sampai bila-bila pun dubur hj bontot tidak akan dapat di suci kan....... Silakan rayu A-G!

Nok,  January 19, 2012 at 1:51 PM  

jerat jarang lupakan pelandok...tetapi pelandok selalu lupakan jerat....kalau aljuburi kantoi maknanya mahkamah negara kanggaroo....tapi kalau di bebaskan PKR / PAS parti kanggaroo keh keh keh...PR sure ngoncang....tuhan tetap maha esa dan merencanakan segalanya....siap anuar kena bagi DNA...keh keh keh mana mahu lari....Sungai Buluh setia menunngu...

Anonymous,  January 19, 2012 at 2:05 PM  

woi gomo. nnt lu kene saman sape tolong u bayarkan saman lu tu? hmm...

Anonymous,  January 19, 2012 at 2:08 PM  

sungai buloh sedang menanti pemantat dan peliwat altantuya. tunggu.....

Anonymous,  January 19, 2012 at 2:09 PM  

bro, takde cite blue fuckatan laknat lg ke? xsabar ni bro nak layan.

Anonymous,  January 19, 2012 at 2:11 PM  

Gomo, sebelum ni aku dah kata anwar akan dibebaskan. Kali ni insyaAllah anwar akan dihukum penjara atas kesalahan2 lain yang melibatkan kesalahan moral sebagai ahli parlimen berkaitan liwat dan seks di luar tabii. Kes skandal seks dengan china doll juga akan memberi impak kepada anwar. Kali ni anwar akan ditalkinkan. Perbicaraan pertama hanya rekee. Siri kedua ini adalah lebih mudah dan cepat untuk diselesaikan.

Teruskan pendedahan salahlaku pkr, pas dan dap. Rakyat sudah semakin buka mata. Negara ini sudah ketinggalan lebih 13 tahun tergelincir dari matlamat. Masa itu emas.

Anonymous,  January 19, 2012 at 2:23 PM  

betul tu gomos. lu buat dan karang lagi cerita2 bangang lu tu. lagi banyak lu buat lagi best. banyak2 rakyat2 malaysia yg bengap mcm anon 2:11 tu dah xsabar nak kena kencing dgn lu.

Anonymous,  January 19, 2012 at 2:25 PM  

bro, buat cite blue kak jat pulak bro. mesti laku punya kalau lu buat cite psl dia. kasi hentam dia habis2 bro. menyusahkan umno je.

Anonymous,  January 19, 2012 at 2:40 PM  

arini dah masyuk gomo? takkan belanja mkn pun xbole? wa dgr byk bos lu bg duit bulan ni. bonus ke gomo?

Anonymous,  January 19, 2012 at 2:49 PM  

DSAI mmg kuat seks.... depan belakang ....itu hakikat.. spinn camne pon... facts remain .... itulah pemimpin yg dicanang hebat oleh pngikut albuntuti suntuti.... syiok sgt ke meliwat nih nuo oiii...

Anonymous,  January 19, 2012 at 2:52 PM  

Cian gak kt atok tuo tuh.... dihujung usianya ... dia masih belum tunduk sbgi hamba yg sebenar2nya....

Anonymous,  January 19, 2012 at 2:54 PM  

Bile nafsu diletak ditmpt yg salah itulah jdnya..... teringin nak tgk ape kesudahan hidup atok tuo tuh....

Anonymous,  January 19, 2012 at 2:56 PM  

ala tak bestla tak de cite sex .... mana video atok ngan siamese ni gomo... relesela cepat... nak sgt nengok aksi atok kali ni... adekah lbh hebat... he he he

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:01 PM  

Gomo.. pesal atok tak mau saman lu.... bukanker gambo atok vogel byj kt lu nye blok. saman mau juta2 tuh krn kemaluan atok da jatuh teramat sgt....

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:02 PM  

anon 2:49,2:52.2:54,2:56 org yg sama komen.. kahkahkah.. dah takde org lain yg komen ke gomo??? anon ni dah penah kena sontot dgn anugay psl tu dia menyalak.. kahkahkah.... gomo, mana lu pegi? diam je..

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:06 PM  

ape korang merepek ni. baik kita tolong gomo byr duit lawyer dia nnt lagi. mari kumpul duit bg gomo. ape macam?? tolong gomo lg bagus.

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:08 PM  

suka hati i lah....

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:08 PM  

gomo punya kes nnt mahiadin n the geng tolong. nak tolong bg duit kat dia buat ape. baik sedekah kat masjid lg bagus.

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:10 PM  

gua punya pasallah nak komen apepun.... ok ape kena suntuti dgn aljuburi... glemer jahhh....

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:14 PM  

anon 3:10 ni bapok ke.. aduh... camne bole ape bapok kat blog gomo. same spesis dgn anugay. memalukan...

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:24 PM  

Lama juaga aku tunggu posting berita kes rayuan hj bontot ni......jadi kah?

Bapak hj buntut pun dah gusar menanti.....kalau tak buat, anak dia kena Qazaf - 80 kali sebatan, dan kalau buat, anak dia kena juga sekysen 195 penal code (beriketerangan palsu dalam mahkamah) - 7 tahun penjara.....
pilih yang mana satu :-

racun ditangan kanan mu ,
tuba ditangan kiri mu ,
aku tak tahu?
Mana yang akan AG berikan pada hj bontot....... tolong papagymo jadi kambing hitam..........mengaku bahawa gymo yang sebenarnya cuba merogol saiful dan saiful terkena truma dan terkeliru.

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:34 PM  

puak-puak cai-cai sangat cemburu kerna anuar dapat tonggeng saiful sedangan kan mereka setakat hanya mentelan air liur aja.....sebab tu mereka minta kes ni cepat-cepat diselesaikan supaya dapat cuba-cuba runding saiful lepas tu...itu macam kah gomo?

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:39 PM  

Jangan kan 14 hari , dikasih chance 6 bulan merayu pun , lapuran keputusan bertulis hakim tak akan siap...........menipu lagi ko orang lagi....termakan sumpah agaknya.

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:41 PM  

yg korang semua ni backup gomo ni buat ape. dia dpt duit hentam fuckatan. korang dpt ape? dpt bau jubor gomo je? kahkahakah..

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:43 PM  

menteri2 pun sudah banyak kepanasan...inikan pulak nak selamatkan dubur orang yang tak dikenali sebelum nya....apa ada jasa budak tu kepada amno alahai gomo....dah dapat imbalan sudah lah ........

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:53 PM  

anon 3:43 banyak jasa budak tu kepada umno sekarang. antara jasa dia yg paling besar ialah jubor dia. umno sekarang ni menggunakan jubor saiful itu sebagai alat pernafasan menngantikan oksigen yg tak berfungsi lagi kepada umno. kahkahkahakahakah....

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:56 PM  

anon 3.24pm

kamu ni kangaroo nuar ke? yg meliwat je yg suka sangat nak sokong peliwat ni..tak payahlah nak takut2kn org lain kalau kamu tulis prkara yg kamu sndiri tak faham..jngn lencongkan bab qazaf ni ikut selera kamu!!! kalau siBABI kamu tu tak nak brsumpah mcmana kamu sedap2 nak letak hukum kat saiful ni..prosiding di mahkamah syariah kena brsumpah...yg kamu ni pun suka meliwat ni p cabar bapak peliwat tu brsumpah..tengok berani ke dia brsumpah..nak bg sample darah utk dna dia pun tuduh pihak berkuasa mcm2 sbb tak berani krn dia betul2 meliwat saiful..sbb dia tak bgi dna mahkamah lpskn dia..org buat salah je biasanya yg bagi seribu alasan...lps ni ramai pesalah taknak bg dna sbb siBABI dah bg jln mcmtu..YG MELIWAT JE YG SOKONG PELIWAT!!!mcm anon 3.24 pm

Anonymous,  January 19, 2012 at 4:01 PM  

anon 3:56 kamu nak kena liwat ke? pegi jumpa anon 3:24 tu nnt dia bole tolong liwat kamu.

mrazuar January 19, 2012 at 4:32 PM  

Eeewah..bila kena batang hidung..hakim neraka...bila hakim bebaskan sanwar..tak kata pulak hakim ahli syurga..

korang ni mentaliti tahap beruk..

JARAK ANTARA 2 TRAGEDI NI BUKAN JAUH PUN SELANG 2 MINGGU JER..

PAPA GOMO jangan lupa hadir ke Parlimen Bandar Tun Razak ( padang bola Sri Johor km 6 jalan cheras jam 12 tengah hari esok.DS Najib akan bersama rakyat esok.Saya dah emailkan atucara program pada bro

Anonymous,  January 19, 2012 at 4:51 PM  

anugay peliwat najib pun peliwat. memang bagus.. sorang ketua kerajaan sorang lagi ketua pembangkang... dua2 sama je.. kaki jubor..

PAS PIS PUS,  January 19, 2012 at 6:15 PM  

statement nuar pd media asing tentang undang2 hubungan sejenis dimalaysia adalah lapuk sudah cukup membuktikan sape nuar ni...tp yg paling aku heran pencacai2 pembangkang ni masih nk mengangkat dia sebagai pemimipin...bodoh tahap gaban la korang ni...

Anonymous,  January 19, 2012 at 7:18 PM  

eh..eh..saman org plak yg disibukkan??

saman 10 juta ?takkan nak wat x tahu jer kot??

jogging la dulu wat hilang gementar

kuikuikui

Anonymous,  January 19, 2012 at 8:03 PM  

Nuar dan pengikut2nya serta semua anak bininya harus dihapuskan dari bumi ini. Barulah kehidupan kita semua kembali aman...

joe labu,  January 19, 2012 at 8:17 PM  

padan muka.... sharp shooter konon... suka gile aku... kalau tak ada duit apa lagi pergi la tonggeng kat nuar... setakat 300k tu nuar sodok 100 kali jee.. luka sikiiittt jeee.. muahhahahahahaahahahaha

Anonymous,  January 21, 2012 at 9:41 AM  

rayuan hanya point of law. nk tgk apa yang hakim terkhilaf. bukannya perbicaraan semula ataupun masukkan bukti baru.ngarut PKR ni.klu saiful nk tukar pengakuan pn dh x boleh.terlambat..

PANGLIMA UMNO April 5, 2012 at 2:14 AM  

KAH..KAH..ALA GOMO PON KENA SAMAN GAK DENGAN PEGUAM DAN HUSSAM MUSA...X NAK CITER KE GOMO??pas2 kantoi fitnah LIM GUAN ENG...hahahahaha.....GOMO la kaki fitnah sedunia...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP