Dalang Letupan BOM 901 Dikenal Pasti Sebagai Ahli AMK - Chegubard

Saturday, January 14, 2012






99% menyatakan Anwar Ibrahim akan didapati bersalah dalam kes liwatnya. Dan pada 9.01.2012 tempoh hari persedian rapi telah dilakukan bagi menerima hakikat Anwar Ibrahim akan didapati bersalah dan disumbat ke dalam Sg Buloh.

Yang tahu akan dibebaskan hanya Hakim dan juga Anwar Ibrahim sahaja, maka bagi pergerakkan Angkatan Muda Keadilan mereka mesti memastikan sesuatu dalam mana mengajak rakyat melakukan rusuhan bagi membebaskan Anwar Ibrahim.

Azmin Ali pula sudah mengeluarkan kenyataan bahawa beliau akan memecahkan pintu penjara dalam membebaskan Anwar Ibrahim dan tidak akan peduli pekara itu sama ada mendapat tentangan ataupun tidak.



Anwar Ibrahim Sudah Kempen Beliau Bersalah

Pada hari yang mana mereka menjangkakan Anwar Ibrahim akan didapati bersalah, kejutan melanda waktu itu yang mana Hakim telah membebaskan Anwar Ibrahim diatas faktor kesilapan teknikal walhalkan Liwat tetap berlaku.

Penyokong Anwar Ibrahim merasa terkejut dan tidak kurang ada yang pengsan sepertimana yang berlaku keatas Presiden PAS Haji Hadi Awang yang kononya bakal menjawao jawatan Ketua Umum Pakatan Rakyat pada hari Anwar didapati bersalah.

Dalam Ghairahnya mereka penyokong Anwar Ibrahim menyambut kemenangan itu secara tiba tiba 3 butir Bom jangka buatan sendiri Meletop ditengah kesesakan orang ramai. Bom tersebut telah mencederakan 5 orang mangsa yang merupakan para penyokong Anwar Ibrahim.

Pihak pemimpin pembangkang senyap dan tidak bercakap banyak soal letupan Bom dimahkamah. Tidak banyak yang diulas mereka namun disebalik letupan itu rupanya sudah ada cerita yang mana dirancang terlebih dahulu sehari sebelum keputusan 901.

Bom tersebut rupanya dipasang oleh ahli AMK dengan niat untuk mewujudkan kekecohan dan membakar semangat para pendemo pada 901 agar terus merusuh dan mengucar kacirkan keadaan pada hari itu.

Sebagaimana yang Gomo nyatakan sebelum ini bahawa 99% yakin Anwar Ibrahim akan didapati bersalah dan dengan asas tersebut AMK bertindak untuk mewujudkan kacau bila pada hari 901 berlangsung.

Ok mari kita bayangkan:


Sketsa 1:

ANWAR IBRAHIM DIDAPATI BERSALAH

- Para penyokong ANwar Ibrahim akan merusuh dan merempuh mahkamah dalam menghuru harakan keadaan. Ketidak puashatian tersebut berterusan dan dengan provokasi oleh pimpinan AMK mengheret para penyokong lain bertindak diluas batasan.

BOM MELETOP

- Situasi semakin tegang dan para pemimpin pembangkang akan provoks para penyokong yang lain bahawa pihak POLIS telah mlepaskan BOM kearah para pendemo dan secara automatiknya Kerajaan akan disalahkan. Maka dalam hal ini para penyokong yang sudah tidak dapat dikawal semakin menggila dan menghilangkan kewarasan merka pada waktu itu.

- Keadaan akan berlarutan yang mana Bom Jangka yang dipasang itu telah merebakkan semangat anti Polis dan Kerajaan pada waktu itu. Dengan nyalaan api dan ditambah minyak oleh pemimpin pembangkang maka rusuhan sepertimana 1998 berulang kembali yang mana simpati keatas Anwar Ibrahim makin meluas dan memberikan keuntungan yang besar buat pemimpin Pakatan Pembangkang baik PAS, DAP dan PKR menjelang PRU 13.

- Tidak ada penjelasan yang dapat PDRM mahupun Kerajaan lakukan waktu itu kerana masa tersebut amat singkat dan api rusuhan sudah semakin merebak ke luar dari kawasan Mahkamah.


Sketsa 2:

ANWAR IBRAHIM DIBEBASKAN

- perhimpunan aman yang diadakan terus kekal aman dan tidak banyak pekara yang menggugat ketenteraman awam akan berlaku. Kita sendiri dapat lihat pada hari 901 tersebut apa yang berlaku yang mana para penyokong berhimpun dengan melalak lalak secara aman. Malah mereka pulang ke rumah masing masing tampa sebarang gangguan.



BOM MELETOP

- Tidak menjadi isu besar dan para penyokong Anwar Ibrahim berlalu pergi tampa amukan dan amarah pada pihak Polis mahupun kerajaan kerana para pemimpin pembangkang berdiam diri dan tukang provoks sedang meraikan pembebasan Anwar Ibahim.

- Pihak Polis tidak dikecam dan dipersalahkan malah dipuji kerana berjaya mengawal keadaan pada hari perhimpunan tersebut.

- Pemimpin pembangkang tidak banyak mengulas pekara tersebut malah mereka seolah olah hanya membisu bila isu tersebut dibangkitkan. Setelah Utusan mengeluarkan Bom tersebut datang nya dari kalangan para pendemo barulah mereka mengulas untuk menutup cerita tersebut.



Itu yang berlaku pada hari 901 dan semua rakyat mengetahui apa yang berlaku pada hari tersebut. Bayangkan jika Sketsa 1 berlaku sudah tentu ianya akan memberikan keuntungan besar buat pembangkang.

Siapa dibelakang dan dalang disebalik Bom Jangka buatan sendiri ini? Siapa lagi jika bukan datangnya dari tenaga pengajar luar negara yang dibawa masuk dalam mencetuskan huru hara dalam Malaysia sebuah negara Islam?

Mesir ditumbangkan oleh rakyat mereka sendiri tetapi hakikatnya ianya dirancang oleh negara barat yang berkepentingan dalam mematikan dunia Islam dari berkembang. Begitu juga dengan Libya, Syria dan juga negara negara Islam yang lain.

901 telah mendapat liputan dari watawan luar negara dan isu 3 butir bom yang meletop itu juga mendapat perhatian media antarabagsa namun laporan tersebut hanya berhenti setakat itu sahaja. Bayangkan jika Anwar Ibrahim didapati bersalah dan Bom tersebut? Sudah pasti hingga kehari ini media antarabangsa akan mengeluarkan berita kekejaman demi kekejaman yang kononya dilakukan pihak Polis dan kerajaan dalam menghasut rakyat Malaysia menumbangkan kerajaan.

Ramai rakyat Malaysia tidak sedar bahawa dunia luar sentiasa memerhati dan meminati Malaysia ini. Ramai rakyat tidak nampak bahawa Malaysia yang merupakan negara Islam masih lagi belum dapat dikuasai oleh negara barat sepertimana negara negara Islam yang lain.

Adalah Bodoh bahawa pihak Polis mahupun kerajaan untuk meletopkan Bom tersebut pada 901 kerana yang akan mendapat keuntungan dalam letupan tersebut adalah dikalangan pemimpin pembangkang.


Sam Ketot Bawa Apa Tu?

Anda mempunyai akal dan minda dan Gomo yakin anda mampu berfikir mengenai pekara ini dengan waras. Fikir secara bijak dan tanya dalam diri "Siapa akan untung jika Anwar Ibrahim didapati bersalah dan Bom meletop".


Psssttt.... Agenda dunia luar ingin lihat Malaysia huru hara sentiasa dilakukan melalui pro Anwarista


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

91 comments:

tuan komrad January 14, 2012 at 10:07 AM  

hahahahhaahhahahaahahaah

bayangkan.....

hahahahahahahahahahahaha

bayangkan

hahahahahaahaahahahahaha

bayangkan

hahahahahahahahahahaha

berapa kali bayang daaa

hahahahahahahahahahahahahah

asyik berimaginasi jer..dah macam mimpi basah plak gomo ni

hahahahahahahahahahahahahhaha

bayangkan gomo bermarathon keliling klcc

hahahahahahahahhahhahahaha

tanpa baju,seluar dan sotong

hahahahahhahahahaahhahhhaha

bayangkan

hahahahahahahahahahahahah

haktuihhhh..muntah gua

hahahahahahahahahhahaha

sayfool mungkin berminat kot??berjogging bersama2 seiring sekata

hahahahahahahahahahahah

Anonymous,  January 14, 2012 at 10:13 AM  

wow papa gomo
tak sampai 7 minit anda post, sudah ada ahli AMK takut dgn teori anda. yg pasti, pegikut ANUwar sentiasa minat dgn posting kamu!!
respek la lu!!

Anonymous,  January 14, 2012 at 10:17 AM  

Hahaha tahniah tuan komrad, anda menduduki tangga pertama hari ini. Kata weekend dah nak blah...Tup tup ada lagi dia....Elaun blum cukup ke...atau cari duit seblum blah.. hahahahha
Oops lupa plak nak tanya, apsal trade mark skrang `hahahhah' bukAN `WAKAKAKAKAK' lagi? macam-macam syle lah nak tarik perhatian.

Anonymous,  January 14, 2012 at 10:21 AM  

itu lah dia tulusnya perjuangan Rakyat.......PR mewakali seluruh rakyat Malaysia Syabas.......

Plan A: minta Hakim sabitkan anwar - gagal plan A

Plan B : Bom dah meletop tapi perserta Himpun 901 maseh tenang, Polis tunggu punya tunggu tak ada pun yang merusuh - plan B gagal.

Plan C : minta Hj Bontot merayu meronta meronta minta simpati supaya rusuhan bermula. Batang buntot pun tak namapak.

Plan D : Wan Mohd janji nak lari berbogel nak buat perserta panik kegelian tengok kote dia sebesar pipit- tak juga buat

Bom meletup semula Plan gagal - UMNO yang tak untung lah Gymo.

Sejarah dah memboktikan RUSUHAN BERDARAH TU MEMANG KERJA-KERJA UMNO- apa gymo nak sangkalkan lagi?

Anonymous,  January 14, 2012 at 10:21 AM  

Bang cornrape.......good morning.....apa ni asyik cakap pasal bayang, bayang, bayangkan..I kan,,,cuma dapat bayangkan bang komrape yang macho dan handsome je...I lup u.....

Anonymous,  January 14, 2012 at 10:26 AM  

Alaahai... janganlah sebut sebut perkataan rakyat dalam hal ni anon oooi..perkataan perjuangan lagi...kaum anwarinas tu seciput je..mana kau boleh mewakili rakyat...

tuan komrad January 14, 2012 at 10:27 AM  

hahahahahahahaha

kan gua dah cakap hujung minggu gua blah

hahahahahahhahahahahahahhaa

sok pon hujung minggu gak

hahahahahahahhahahahaha

bawak2 la besabar wahai lembu2

hahahahahahahahhahaahah

gomo..ko jgn nak guna ano

hahahahahahahahahahahahaha

Anonymous,  January 14, 2012 at 10:28 AM  

berapa banyak BAYANGKAN da...

hahahahhahahah.....

BAYANGKAN gomo lari bogel keliling klcc....

hahahahahahhaha.....

bersama-sama shyfool tanpa seurat benang...

hahahahahhahahah.....

Anonymous,  January 14, 2012 at 10:29 AM  

Suci Dalam Dubur

Engkau bagai mani yang jernih
Di dalam dubur yang suci
Zahirnya kotoran itu terlihat
Kebaculan terbukti jua

Benar bukan direka-reka
benar hadir dijiwa rakyat
Biarlah salah di mata Gymo
Biar kes rayuan menantukan nasib jubur kita

Kuharap rakyat kan terima
Walau dipandang hina
Namun hakikat kes kita
Najis yang rasa

Suatu hari nanti
Pasti terbokti jua
Pintu akan terbuka
Hakim memihak Jubur

Di situ kita lihat
Bersinarlah hakikat
kunyit jadi permata
Dubur jadi mulia

Bukan khayalan yang najis berikan
Tapi keyakinan yang nyata
Kerana kuasa lautan berapi
Pasti akan kecundang jua

Anonymous,  January 14, 2012 at 10:33 AM  

Hebat analysis ni. Apasal nak masukan anuar ke penjara. Ingat senang nak jaga ke. Makanan nak jaga. Kesihatan nak jaga. Kena dia masuk dalan dan mati. Saki Mata lebam. Luka ke. Mau big rusuhan. Lebih baik dia bebas. Tak payah risau..

tuan komrad January 14, 2012 at 10:39 AM  

hahahahahahahhahahah

gomo..gomo

hahahahahaahahahahhaaha

serba serbi berilmu dan berpengetahuan

hahahahahahahahahaahahahaha

hakim dia...penganalisa dia,jual selipar dia,blogger pon dia,pelari marathon apatah lagi

hahahahahahahahhahahahahahaha

csi pon dia gak???

hahahahaahahahahhaahaha

dah macam gerak khas plak gua tgk

hahahhahahahhahahahahhaha

eh..lembu pon gomo gak..lupa gua

hahahahahahahahahaahahah

hilbert January 14, 2012 at 10:39 AM  

Esok mungkin minggu terakhir buat puak2 dalam Pakatan Haram untuk bergembira atau berpesta meraikan pembebasan Anwar Ibrahim dari dakwaan meliwat pembancuh kopi "O"nya sebab dalam minggu depan kiranya TS Ghani Patail tdak tunduk kepada gesaan Majlis Peliwat, maka beliau akan memandu kereta ke Mahkamah Rayuan untuk hantar fail.

Dengar khabar, peguam utama kes liwat II Karpal Singh sudah bersiap sedia untuk ke sana jumpa 3 hakim.. yang lain2 macamana,,Lim Kit Siang, Hadi Awang, Nik Aziz, Azmin & Azwan Ali Awww Awww sudah sedia ke juge,,,

Anonymous,  January 14, 2012 at 10:41 AM  

tuan komrad tu bukan apa dia adalah pemantau untuk bos dia sebabtu dia mengadap aja blog papa gomo ,takut dia miss repot atau orang lain dahulu yang merepot....hilang elaun ..tak bersap dapo nanti

Anonymous,  January 14, 2012 at 10:43 AM  

aku pelik apesal ada anggota polis di malaysia ni yang bodoh mengalahkan kaldai? pembangkang tak habih2 memaki hamun diorang. menyalahkan diorang dlm segala hal. tp masih ada anggota polis yg sanggup dok tersengih mcm kambing gila dgn geng2 muslimat pas yang tgh maki hamun mengalahkan org gila. pelik sungguh aku...

Jeffry January 14, 2012 at 10:48 AM  

TU PSL ANUWAR DH KATA SEBLUM NI. DIORANG DH SIAP PLAN. RUPANYA TEORI LU MMG ADA DLM PERANCANGAN DIORANG LER BROO. TU YG TUAN KOMRAD PANAS HATI KEHKEHKEHKEH

tuan komrad January 14, 2012 at 10:49 AM  

hahahaahahahahahahaha

mereport??upah??

hahahahahahahahahahhhaa

gua bukan macam sayfool

hahahahahahahaahahha

mereport kat pok jib n datin maimon

hahahahahahaahahahahahah

ni kena tujah ke nak mintak biasiswa nih??

hahahahahahahahahahahahahah

pok jib pon terpaksa berterus terang

hahahahahahhahahahhahhahah

dgn tgn kedada,mata keatas

hahahahahahahhahahahahahaha

ujung minggu sedap pegi jogging

hahahahahahhahahahaha

Anonymous,  January 14, 2012 at 10:49 AM  

papa gomo mimpi kena tutuh juburnya oleh sayfool.....

Anonymous,  January 14, 2012 at 10:58 AM  

yess.... gomo, Malaysia amat diminati oleh negara luar teruatama negara Amerika dan kuncu2nya. Sebenarnya sy dah membaca artikel blogger lain sebelum ini berkenaan bangsa Melayu dan islam yg membuatkan negara asing begitu berminat utk menakluk Malaysia. Agenda dan ideologi yg mengarut yg terkeluar dari landasan islam spt pluralisme agama, LGBT disebarkan kerana mereka telah mengkaji hanya melalui ideologi songsang begitu yg membuatkan umat Melayu dan Islam lemah dan keluar dari landasan Islam. Ini adalah agenda Mossad dan CIA dan 'boneka' mereka di Malaysia.
Hanya org yg masih taksub dan tidak mahu mencari ilmu yg masih bermimpi dan tidur lagi ; tidak kisah tentang keadaan ini. Juga buku2 melalui tulisan penulis sejarah kita ; sejarah Melayu telah diputarbelitkan.Penulis sejarah spt Hj Muzaffar dan isterinya telah menulis bberapa buku berkenaan subjek ini. Nasihat saya bacalah seberapa banyak buku dan akhbar; bacalah dgn fikiran terbuka dan berfikir secara rasional.

Anonymous,  January 14, 2012 at 11:05 AM  

PAS = Lembu
DAP = Babi

PAS+DAP = Lembi

PAS+DAP+PKR = Lembik (sebab bertambahnya kaumgay).

Anonymous,  January 14, 2012 at 11:05 AM  

3 das letupan disangkan polis amno BOM rupa Nya kentut Hj Bontot melepas tak tertahan pabila keputusan perbicaraan dibacakan hakim.
Hakim pun dah malas nak baca semua. Apa lagi nak buat perbicaraan bertulis..... Di minta AG buat untuk Hakim. Kalau tak buat tak sempat nak merayu pulak.........dubur Dia tu pun tak sabar sabar Nak teruskan buat kerja suci dia tu

Anonymous,  January 14, 2012 at 11:06 AM  

bung nuar dan liwat memang tak dapat dipisahkan, aku tengok muka dia aja, aku dah tahu memang kaki main bontot

Anonymous,  January 14, 2012 at 11:13 AM  

memang betul la puan komrad (bkn Tuan..x layak la)...memang suka meroyan tuk minta perhatian. x payah layan la org mcm ne..kira gila pangkat dan glamour jer...memang x profesional...emosional ader la. saja nak bg tengok hebat..tp HABAT ada lah. Spesis2 mcm ne x payah nak bagi paham..memang xkan paham punya. Ne spesis PROVOKASI mcm puan ANUwar jg..ntah2 anak murid Azwan A haha...

Anonymous,  January 14, 2012 at 11:13 AM  

Jikalau anda semua perhatikan apa yg berlaku diluar negara untuk membuat huruhara dan chaotic, cara mereka lakukan adalah sama. Apa yg berlaku di Indonesia, Pakistan, Syria, Egypt, dan lain2 semuanya taktik yg sama, iaitu berlaku sesuatu letupan mengakibat rakyat yg tak berdosa dan kerajaan dipersalahkan atau pihak tertentu dipertanggungjawabkan sedangkan keparat2 inilah yg melakukan. 911 atau 906 adalah agenda dan taktik jahat Yahudi zionist untuk mmebuat angkara di dalam negeri. Atok Gay Tertua akan mengkorbankan siapa saja, rakyat tak berdosa ke, teman karib ke,saudara mara ke, adik beradik, waimah anak isteri, semua bole pergi mampos, yg dia pentingkan hanya lah kote bengkok dia saja. Lihat bila sehari Saiful buat laporan polis, atok terkutok panik giler lalu cabut lari, curi masuk ke rumah Duta Turki, tak di undang masuk, di halau pun tak mahu keluar, tetapi beri alasan bacul ada pembunoh upahan. Ada dia bawa sama anak dan isteri? Selamatkan anak isteri? Tidak hanya diri sendiri. Inilah baculnya barua Yahudi zionist, peliwat terkutok, yg hanya mementingkan kote bengkok beliau saja, yg lain semua dipersetankan.
Saya rasa rencana adalah untuk meletupkan yg lebih kuat tetapi tidak dapat mematikan semua dan hanya meletop sedikit saja.Kita minta Menteri Dalam Negeri dan polis siasat dgn terperinci kerana pasti agenda kotorr yg besar dpat di longkarkan. Jahanamlah kepada Sang barua Yahudi zionist, atok peliwat tertua dan penjilat2 juboq berlendir atok yg bengap nak mampos, biarlah mereka2 ini direjam sampe mampos di dunia dan di akhirat.

Anonymous,  January 14, 2012 at 11:18 AM  

Anon2 kat sini dah tengok video baru kong xi fatt choi Namewee....hahahaha kalau nak tahu itu lah budaya melayu yang anon2 semua Warisi yang selama Ni melayu anggap suci.....syabas Namewee.

Anonymous,  January 14, 2012 at 11:26 AM  

Plan A amno gagal, plan B juga gagal terkeleru juga kerajaan dan PDRM waktu tu......akhirnya akur juga kerajaan jubur najis oleh tekanan antarabangsa.......sentuhan otak jubur kecundang.

tuan komrad January 14, 2012 at 11:32 AM  

hhahahahhhahahahahaha

nak bagi faham kat lembu2 wat per??

hahahahahahahahahahahaha

gua dtg nak kutuk jer

hahahahahahahaahhahahaha

no popular2 wokey.ingat gua aron aziz ke??

hahahahahahahaahhaahaha

Anonymous,  January 14, 2012 at 11:37 AM  

Hahahahahahaahha..
uan Komrad Babi ,
hahahahhahha...
Tuan Komrad Puki Mak Hang....
hahahahaha.....
Tuaan Komrad anak sundal...
Hahahahahhahaha...
Tuan komrad, yahudi laknat
hahahhahha.....
Tuan Komrad disontot kote bengkok aljuburi

sayurmeranti January 14, 2012 at 11:50 AM  

tukang canang tukang karut ada masyukk...pengikut minda di bawah sedar apa dapat?...mmmnn

tuan komrad January 14, 2012 at 11:52 AM  

hahahahahahahhhaha

tgk..dah meroyan

hahhaahahahahahhahaha

lembu..lembu

hahahahahahhahhhhahhaa

lembu gila babi

hahahahahahahahahahahaha

dah la lembu..babi plak tu

hahahahahahahahahahaha

kacuk ke ni??

hahahahahahahahahhaahhaha

ckp banyak tarak guna jugak..gomo..sok lari..jgn mengada2 nak ngelat

hahahahahahahahahahahaahah

sayurmeranti January 14, 2012 at 12:09 PM  

tukang canang papa gomo...&...tukang karut tuan komrad...yg jadi lembu?..mmmnn

Anonymous,  January 14, 2012 at 12:09 PM  

Nak buat rayuan buat apa...kote bengkok tak boleh naik keras...tu pasal tn hj saifool tak nak hisap...hisap pun tak leh keras....tu pasal lubang jubor tn hj tak rabak.....

tuan komrad January 14, 2012 at 12:11 PM  

hahahahahahaahahhahahahah

caya tak gomo dan komrad berkawan baik

hahahahahahahahhahhhhah

mereka saja nak naikkan rating gomo

hahahahahahahaahahhahahah

simpang malaikat 44

hahahahahahahahahahahahaha

lari..lari..lari..lari

hahahahahahahahahahahahahaha

Anonymous,  January 14, 2012 at 12:13 PM  

Tn hj Saiful & Aljuburi syiok menjubur suka sama suka.

Aljuburi :Can I fuck you today?

Tn Hj : No problem boss..I sapu KY dulu boss.


.dua dua org fckatan....lembu-lembu UMNO yg gila meroyan...melayu taraf jubur

tuan komrad January 14, 2012 at 12:33 PM  

hahahahahahahahahahaha

sial gomo..senok keling tu

hahahahahahhahahahha

hepi2 gak..marathon jgn lupa

hahahahahahahahahahah

seronot berenang,marathon taknak wat..apa barang

hahahahahahahahahahahahahahaha

gomo....hapuskan kegendutan mu itu dgn bermarathon

hahahahhahaahhahahahahahahaha

pesanan ikhlas dari gua

Anonymous,  January 14, 2012 at 12:38 PM  

Dah tiba masanya untuk hakim bertegas sama ada sukarela atau paksarela, Anwar Ibrahim WAJIB serahkan sampel DNAnya kepada mahkamah untuk dianalisa. Jangan berdolak-dalik lagi.

abu January 14, 2012 at 12:38 PM  

DAP ANTI ISLAM- itu biasa, sebab dia bukan islam

PAS ITU MELAYU- tapi bersungguh menegakan hukum dan syariat islam sepenuhnya.

UMNO ITU ISLAM- tapi tidak suka pada islam.

Anonymous,  January 14, 2012 at 12:42 PM  

UMNO ITU ISLAM ..piiirah ....tu propaganda nak tipu Melayu supaya menyokong UMNO.

Anonymous,  January 14, 2012 at 12:50 PM  

yg suka hahahaha tu yg jenis suka meliwat sbb tu tegar sokong peliwat & gay tua...penzina..cakap & bg bukti mcmanapun hati & fikiran mereka telah diliwati spnjg masa hingga ke neraka jahanamlah tmpt bg golongan ini..selamatkn malaysia drp GEROMBOLAN mahakafirun, munafikun & laknatullah pkr pas dap..malaysia aman tanpa bangkai2 & mulut2 mcm aljub longkang ni sbb pas pkr dap always takebeer...

Anonymous,  January 14, 2012 at 12:51 PM  

puak-puak pakatan haramjadah yang mewakili aljuburin busok hati dengan menteri khir johari baharom but fitnah kononya baru 3 tahun jadi menteri rumah besar dan sebagainya. padahal rumah yang harga 110 ribu dilelong bank dan dibeli pada tahun 1994 melalui pinjaman perumahan kerajan dan diubahsuai sedikit-sedikit hingga apa yang ada sekarang.

mengapa rumah anwar sontot yang dibeli dgn harga RM7JUTA dan dicampur dengan ubahsuai sudah hampir melebihi RM10juta tidak ada sesiapa drp umno pun buat fitnah, ini nampak jelas umno adalah satu parti yang berperinsip.

justeru itu mari kita buat usul atau sesiapa buat laporan polis/sprm untuk menyiasat dana rumah anwar sontot.

rakyat masih tertunggu-tunggu kes-kes yang anwar sontot kena saman kenapa belum dibacarakan.

dimasa sama rakyat mahu anwar sontot saman ezam, zul nordin, nalakarupan, umi hafilda, gobalakrishnan, papagomo, datuk T dan ramai lagi . anwar diam saja kerana apa yang dikata oleh mereka adalah benar.

silent is admission.

Anonymous,  January 14, 2012 at 1:15 PM  

Aku UMNO & masih islam.. Kenapa kau menidakkan keislaman umat lain? Kau tuhan yg menentukan keislaman umat lain ke?

Anon 08.38 & 08.42pm
Istighfar banyak2 laaaa..

Anonymous,  January 14, 2012 at 1:21 PM  

tak payah nak fikir pusing keliling siapa pasang bom tu ? senang je , itu angkara orang2 PR , perbuatan samseng PR , mereka dah siap bawa bom , bawa senjata , kalaulah keputusan hari tu tak memihak pada anwar , sah ...mereka akan mengamuk , bakar dan letup sana sini ,

bila keadaan huru hara , wartawan luar pro anwar akan canang seluruh dunia , masuk CNN , masuk NBC !

polis akan dikutuk , kerajaan dikutuk , mahkamah akan dikutuk , anwar akan buat lawak masuk penjara leher berbalut pinggang berbungkus , esok lusa akan keluar kenyataan dari Saifudin atau Azmin kata anwar disuntik dengan Arsenik atau HIV !!

apabila keputusan hakim diluar dugaan , orang2 PR terkejut beruk , mereka melalak ghairah keseronokan , mercun tak ada utk celebrate , bom jadi ganti , bom pun bomlah ! janji tercapai rasa mereka utk berseronok ..

ini perbuatan orang PR ! tak perlu fikir lain , ianya perbuatan orang2 PR !!

Anonymous,  January 14, 2012 at 1:29 PM  

Dalam banyak-banyak komen,komen "tuan komrad"yang paling pekak habih,tu pun jangan,lambat siang nak komen.komen tin kosong.

Anonymous,  January 14, 2012 at 1:43 PM  

Kepada sesiapa yang teringin nak tengok Papagomo berlari bogel. Syaratnya mudah jer, sila tampilkan seseorang yang wajahnya sebijik dengan pelakon dalam video sex chinadoll.

Anonymous,  January 14, 2012 at 1:49 PM  

pukimak punya lembu kay johor puak puak lemnu guna kepala babi....kat mahkamah guna bom nak huru hara...babi punya lembu

sayurmeranti January 14, 2012 at 2:01 PM  

melayu bodoh mcm lembu maaa!!! cina makan babi looo!!! cakap tarak betul belit sana sini serupa ular india la....mmmnn

Anonymous,  January 14, 2012 at 2:09 PM  

Detenator suatu special tool merupakan sebatang besi berbentuk silinder@ rod adalah bahan terpenting dlm pembuatan smua jenis bom. Bkn smua anggota keselamatan berpeluang utk mempelajari bagaimana membuat bom. Bagaimanapun 3 biji bom yg dihasilkan dan berjaya diletupkan amat merisaukan saya dan warga keselamatan serta rakyat malaysia keseluruhannya.. PKR adalah sebuah Parti Ketua Rusuhan yg sanggup berbuat apa sahaja demi ANWAR Ibrahim. tidakkah kita semua sedar tentang ini? Setiap bom yg dipunyai rekod n nombor siri lot sepertimana sebutir peluru. Namun jika Detenator ini ada bersama bom tersebut maka tidak dapat tidak PKR bkn lagi sebuah parti yg baik tetapi sanggup menaja keganasan dgn matlamat menghalalkan cara.. Tinggalkan Pakatan Rakyat ini wahai Rakyat Malaysia sekelian. Mereka PKR adalah Parti Keganasan yg akan merosakkan masa depan kita semua,

Anonymous,  January 14, 2012 at 2:13 PM  

Aljubri : Can I fuck you today?

Tn Hj : sorry datuk...today cannot I uzur.

Aljubri : terkejut.....why uzur buasir you ada masalah ke?

tn hj : No boss, buasir I ok tapi boss.... I dah 2 hari tak berak..nanti tersembur kunyit kat boss nanti....

puak fcktan sedap main jubor suka sama suka ...lembu lembu UMNO yg gila meroyan...bodo punya Melayu.

tuan komrad January 14, 2012 at 2:38 PM  

hahahahahhahahahahaha

pom..pang..kabommm

hahahahahhahaahhahaha

bunyik bom ke tu??

bukan

hahahahahahahahahahahhaha

bunyi buntut kena sodok

hahahahahahahahahahahahahaha

maka lembu2 pon percaya

hahahahahahahahahahahahaha

abu January 14, 2012 at 2:42 PM  

memang ands & umno masih islam...tapi tidak suka kepada islam...

Anonymous,  January 14, 2012 at 2:47 PM  

lembu lembu ini baca Utusan...apa utusan lembu lembu percaya....lembu punya Melayu.

Anonymous,  January 14, 2012 at 2:58 PM  

Komrad tu bangang..ngara dh mmg huru hara krn dia org. yg aku pelik bila jd sesuatu dia tuduhnya umno. mula2 mmg aku percy tp lama2 aku fikir tak kn la semua prkr disbbkn oleh umno. nasib baik la aku dh sedar.

Anonymous,  January 14, 2012 at 3:02 PM  

Wlupun anuwar bebas tp moral dia mmg dh jatuh cuma org2 anuwar je skrg ni mmg rajin bekerja kat alam siber tp klu tak rajin lingkup dh anuwar ru

Anonymous,  January 14, 2012 at 3:04 PM  

kalau tak FITNAH, itu bukan namanya UMNO!!!!!!!!!!!!!

dengar UMNO, fikir FITNAH!!!!!!!!!!

Woooooooooiiiiiiiii......kalau ada bukti, kasi tangkap laaaaaaa...jangan asyik taruh FITNAH sahaja...fakta tak ada........

Anonymous,  January 14, 2012 at 3:04 PM  

dlm kepala depa ni semua keja umno bn

Anonymous,  January 14, 2012 at 3:05 PM  

Aku respect betul la kat polis ni. dia org kena maki pun selamba je muka dia org. lps ni sape nak minta polis syarat yg prtama ialah tahan maki. yg sedihnya akhlak umat islam kita la tercemar..maki sana..maki sini.. yg muslimat pun sama jugak.. jaga la moral islam patutnya.

tuan komrad January 14, 2012 at 3:10 PM  

hahahahaahhahahahaha

bunyi bom meletup sana sini

hahahahahahahahahhahaha

wah..al-qaeda dah ada cawangan kat malaysia ke??

hahahahahhahahahahhhhha

cawangan maner??dataran merdeka?chow kit?atau kerinchi dalam??

hahahahahahahahahhahahaaaha

kes baju kuning n molotov COCKtail jumpa tepi semak per cite??

hahahahahahahahahhahahahahahaha

saper jumpa petualang konpem kaya 10 ribu ragak

hahahahahahahahahahahahaha

Anonymous,  January 14, 2012 at 3:10 PM  

Aku pun pernah jd pmbgkg dulu. masa tu aku pelik knp semuanya disalahkn umno. sdgkn klu fikir scr rasional peringkat dlmn sendiri pun blh mnjd punca. lama2 aku pun boring dh tgk pktn rkyt tak de idea lain agaknya. asyik slhkn org lain je..

Mahathir January 14, 2012 at 3:13 PM  

Adui........maseh lagi pasal ANWAR lagi.......

tengok dan belajar sikit apa yang pakatan sedang buat.....orang pakatan sudah ketengahkan polisi polisi baru untuk memancing undi dan blog blog memberi liputan yang luas tentangnya....

tapi blog blog umno hari hari masih cakap pasal anuar la, buntut saiful laaaaaaaaaaa....

nak macam mana nak undi umno i pun tak tahu la.........baik aku undi pakatan lagi bagus

tuan komrad January 14, 2012 at 3:15 PM  

hahahahahahahahahahaha

tak payah la nak tunjuk baik

hahahahahahahhahhahahah

ni kalo parti buntut kalah,konpem ramai pakat lari oversea

hahahahahahhahahahahhahaha

masa tu lembu2 pon ternganga meleleh ayaq liuq

hahahahahahahahahahahahahahaha

maha thir nyasing January 14, 2012 at 3:22 PM  

Malaysia negara aneh.
disebabkan gembira kerana Anwar bebas, penyokong DS Anwar meletupkan bom pada diri sendri untuk menunjukkan kegembiraan dan dengan tujuan supaya orang lain kata mereka ganas.. kepala otak lah PAPAGOMO.. hidup dengan fitnah, duit bagi makan anak-anak.. elok lah tu..

Anonymous,  January 14, 2012 at 3:23 PM  

memang malaysia aneh pun.. bom tu tujuan meletup utk bunuh orang.. pakai la kepala otak jangan main-main tuduh aja.. nampak sangat umno bodoh tak bertempat perkara sensitif macam ni bukan boleh dibuat main yang susah kita dan anak juga kalau jadi huru hara..

Anonymous,  January 14, 2012 at 3:26 PM  

dengar orang cakap rasa rasa bom itu C4 kot........sama dengan bom yang matikan ALTANTUYA.....adakah betol gomo?????


KAKAKAKKA

Anonymous,  January 14, 2012 at 3:32 PM  

kalau amoi cun Altantuya tak diletup hancur....mesti ada DNA mat monggol dalam puki amoi ni...dah sedap sontot bunuh hancur beb...syaitan punya lembu

Anonymous,  January 14, 2012 at 4:11 PM  

lepas merayakan pembebasan si tua kutuk, dorang sengaja letupkan bom di kalangan mereka? Merayakan kemenangan dengan meletupkan diri mereka?

Tak logiklah GOMO. Itu bom mesti provokasi dari pihak kerajaan lah. Nak menanam d minda rakyat : perhimpunan = keganasan.

Apapun si tua kutuk sekarang mesti sedang makan karipap didampingi isteri menopausnya. Pasti ingatan si tua kutuk sedang menerobos ke lubang najis si tuan haji.

Tuan haji plak sedang merancang nak merayu kesnya ke peringkat tertinggi. TAPI jauh d sudut hati, rasa cinta kasih kpd si tua kutuk masih menebal.

Patutnya kedua2 kena masuk sg buloh & berkongsi bilik sel bersama. Bolehlah hari2 dorang bersetubuh sampai Saiful mengandung anak si tua kutuk.

AnNisbah,  January 14, 2012 at 4:14 PM  

Walau apa yg kau cuba buktikan dengan fakta yg bernas sekalipun, percayalah puak pengikut pkr dan pas tidak akan terima. Mereka telah di brainwash oleh pemimpin mrk sehingga tidak ada lagi daya pemikiran rasional wujud dalam kepala otak mereka. Lihat aje tingkah laku azmin ali sudah cukup memualkan.

Aku tak heran satu hari nanti anwar akan buka seluar depan khalayak ramai tapi pengikut dia akan hanya bertempik gembira meraikan 'kejantanan' yg tak bertempat.

Pengikut2 pkr dan pas susah untuk diselamatkan akidah mereka tapi kita wajib memberi perlindungan kpd rakyat negara ini yg tidak berdosa. Malah kita boleh baca dlm AlQuran pun Allah swt memberitahu bahawa golongan manusia seperti ini telah dibekukan hati dan akal mereka.

Anonymous,  January 14, 2012 at 4:31 PM  

Dah kita merayakan pembebasan Abang Nuar, kita akan demo kat istana negara minta ag, pm,pengurusi spr, ketua hakim dipecat dan dewan dibubar. Dah tenat mereka mereka tu.

Anonymous,  January 14, 2012 at 4:50 PM  

Rajin bebenor cik adik komrad yang suci murni ni bersiar-siar di sini. Ahaks.Cari anak ikan ke bangggg???satttt jumpa la tu ;)

Anonymous,  January 14, 2012 at 5:02 PM  

Milo.... mana milo nih.... cuba nunggeng ckit kt kaum hang yg byk lepak kt cni.... ky jel please.....

Anonymous,  January 14, 2012 at 5:05 PM  

Ape pun cite depa spinnn... anuar brahim ttp seorg peliwat tegar dan melanggan china doll...... agaknya camne la keadaan atok tuo kutuk bila mati yer...

Anonymous,  January 14, 2012 at 5:06 PM  

tonggeng ckit.... he he

Anonymous,  January 14, 2012 at 5:08 PM  

byk2 jell.... jel ape feveret atok hang..... ky jel.... yeah..

PAPA GOMO January 14, 2012 at 5:32 PM  

Jangan lupa bom tersebut disetkan masanya utk meletop. Dah set wakti so walaupun anwar dibebaskan ianya tetap meletop.

Anonymous,  January 14, 2012 at 5:44 PM  

betui cakap Gomo....puak puak lembu kat Johor guna kepala babi...nak bakar semangat lembu.... Kat mahkamah guna puak puak lemnu ni guna bom jangka....bai punya lembu.

hashim rias copycat,  January 14, 2012 at 5:57 PM  

Aku tak pernah tetarik nak baca komen balaci upahan aljub yg pakai nick komrad komunis tu.Konon2 ala2 hisham rais pengecut tu.

Yg aku nampak dia tulis hahaha sana hahaha sini copycat hisham rais.Geli aku dahlah tak reti create identiti sendiri,meniru ajelah kebolehan kau huhuhu

tuan komrad January 14, 2012 at 5:59 PM  

hahahahahahahahhahahaha

bom bom gak

hahahahahahahahahhhaha

c4 jgn sebut

hahahahahahahahhahaha

ramai sensitif

hahahahahahahahahahahah

takut kedalam plak nanti

hahahahahahhahahahahaha

gomo..best skuba???jom skuba atas darat plak

hahahahahahahahhahahahha

skuba keliling kl

hahahahahahhaahahahahahhaha

selagi ko tak wat,gua tuntut bro

hahahahahahahahahahahahahahaha

Anonymous,  January 14, 2012 at 5:59 PM  

Lim Guan Eng: jika Pakatan Rakyat berjaya tawan putrajaya, kita akan hapuskan tol lebuhraya Utara Selatan. Kita bukan setakat mahu hapuskan BN, malah kita mahu hapus kroni BN juga!

lembu lembu juga yg tak nak tol percuma....mampus UMNO PRU13 ni

tuan komrad January 14, 2012 at 6:01 PM  

hahahahahahahahaha

hashim rias...

hahahahahahahahahaha

tukang andam ke ni??bapok kot??

hahahahahahahahahaha

tak tertarik,tapi baca gak

hahahahahahahahahahhahaha

ngong tul la lembu nih

hahahahahahahahahahha

lain kali cover2 la skit

hahahahahahahahahahahahaha

tau la lu tertunggu2 komen gua

hahahahahahahahahhahahahahah

komen2 berkaitan buntut

hahahahahahhahahhahahhaha

gomo punya pengaruh la ni

hahahahahahahahahahhhahahahha

tenkiu gomo

hahahahahahahahhahahahahaa

Anonymous,  January 14, 2012 at 6:19 PM  

ha ha ha ha ha ha

tuan komrad ske c4

ha ha ha ha ha ha

al juburi lepaskan bom dalam jubur saiful dia suka

ha ha ha ha ha ha

lepaskan lagi...lepas kan lagi

ha ha ha ha ha ha

esok al juburi dapat title tuhan pulak

ha ha ha ha ha ha

Anonymous,  January 14, 2012 at 6:25 PM  

Aku pun nampak komen sikomrad ni lebih macam spam aje.Nak baca pun tak kuasa.

Gigih pulak tu siang malam tunggu blog gomo tapi kesian orang tak baca.Tapi mesti sikomrad cakap 'ade aku kesah,janji masyuk hokayy, kao ade'

PAPA GOMO January 14, 2012 at 7:22 PM  

Komrad dibayar utk komen dalam blogg aku. Jangan marah dia beb. Tgh cari rezeki tu.

Anonymous,  January 14, 2012 at 7:51 PM  

ya ke nak hapuslah tol tu.... suruh dia hapuskan tol yang ada dalam negeri pulau pinang dulu.... cakap tek serupa bikin..

Anonymous,  January 14, 2012 at 8:23 PM  

Bodoh sangatlah boleh percaya tol free untuk hiway plus,minyak boleh turun bagai.Cakap dengan orang tak sekolah bolehlah depa caya.

Aku dok kat pj,pantang silap sikit mppj saman,silap parking sikit saman,nampak sangat nak cari duit sangat2 untuk kerajaan negeri.Mati heart attacklah rakyat kalau pakatang boleh bagi tol free sebab terkejut beruk.

tuan komrad January 14, 2012 at 8:27 PM  

hahahahahahhhhhaha

tak baca komen

hahahahahahhahahahahah

tapi tau plak nama samaran gua

hahahahahahahahhahahah

lembu sungguh

hahahahahahahahahahaha

gomo..janji manismu jgn kau lupa

hahahahahahahahahahhaahha

karang wat lupa ingatan plak

hahahahahahahahhahhhaha

gomo ni maner leh caya

hahahahahahahahahahahhaha

kencing berjelejeh

hahahahahahhhhahahhhaha

video selising maner wei

setahun gua tunggu

hahahahahahahahahahahahahaa

tuan komrad January 14, 2012 at 8:34 PM  

hahahahahahahahhahaha

dgn nama lubang kunyit,gua bersumpah mengomen tanpa upah

hahahahahahahahahhahahaha

ala gomo,nak bermanja dgn lembu2 pon payah la

tak rock la ini macam

hahahahahahahahahahahahahahahah

on your mark,get set..gooo

hahahahahahahahahahhhaha

maka gomo pon bermarathon dgn bersungguh-sungguh

hahahahahahhaahahahahaaa

jgn pakai sluar tawwwwwwww

hahahahahahahahahahaahah

Anonymous,  January 14, 2012 at 9:20 PM  

HAAHAHAHAHHA

NABI PAS NIKAZIZ DOK SERONOK MENJILAT KOTE ANU WAR

AJIADE DOK MELELEH AIR LIOQ STEM.

AL HAHADI ANU WAR KEPUASAN

HAHAHAHAHAHAHA

Anonymous,  January 15, 2012 at 12:15 AM  

Jika pihak berkuasa dapat mengenal pasti dalang yang memasang time bom itu,aku cadangkan supaya dedahkan kepada umum siapa kah dia dan apakah anutan politiknya sekali supaya memudahkan kita membuat penilaian perkara yang sebenarnya.

Warga Sebelum Merdeka

Anonymous,  January 15, 2012 at 1:41 AM  

tuan komrad...(jenis alax2 komunis..)..biasa le penyokong tegar mat sabun..

Kalau nak buat komen tu biarle betul-betul...pening aku nak paham..kejapx2 gelak..kejapx2 meeroyan..(atau memang jenis baru lepas tjg ke..?)

nasihat:nak berdakwah ke apa ke ...cakap biar teranggg(..ikut stail p ramlee)..

papa:kalau dia gelak lagi..kao remove je..

Anonymous,  January 15, 2012 at 4:37 AM  

PR ramai minat PG... nak join BN cakap je la. Dok kias2.

Gelak orang tak siuman, gelak bekas orang BN jugak dulunya.

tuan komrad January 15, 2012 at 8:33 AM  

hahaahhahahahahahaha

nak bagi komen betul2??

hahahahahahahahahaha

komen kat lembu wat per?buang masa jer

hahahahaaaahahhaahahahaa

bagi la puluh fakta,kepala otak lembu takkan terima kenyataan

hahahahahahahahahaaahahahaha

jesteru itu gua bera
zam nak menyindir dan mengutuk lembu2 sekalian

hahahahahahahahahahahahahahhaha

taknak baca??pegi mamposlah..gua peduli hapek

hahahhahahaahahahahahahaha

Anonymous,  January 15, 2012 at 11:14 AM  

aduh.. kasian aku dgn kau ni komred...

udah2 lah tu.... itu la 24 jam ngadap gomo dah mcm org kena sampuk plak dah.... semakin tak terurus

Anonymous,  January 15, 2012 at 3:02 PM  

Sepatutnya letupan itu mampu membunuh lebih 3000-5000 kaum Luth kat situ. Kalau setakat cederakan kurang dari sepuluh orang tak la..hebat sangat. Nak celebrate pemimpin tersayang dibebaskan kena pakai bunga api. Aku sarankan akan datang bila Anwar sekali lagi terlepas...mintak golongan songsang ni gunakan bom berangkai atau dapatkan kerjasama pihak FRU melepaskan gas pemedih mata dan simbah asid...jangan gunakan air. Golongan LGBT ini tak diperlukan di bumi Allah ini.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP