Eksklusif - Video Keganasan Ini Didedahkan Buat Tontonan 18th Ke Atas

Tuesday, January 3, 2012




"I'm not Gay but I'm Monkey"



Anda nilaikan sendiri dimana kewarasan mereka yang dikatakan Mahasiswa terpelajar ini. Ini kah bakal Guru yang akan mendidi anak anak kita kelak? Ini kah yang menjadi kebanggaan kepada negara Malaysia?

Gomo terfikir, Biasiswa mereka diberi Kerajaan, duit poket diberi oleh ibu bapa mereka. Apa yang menjadi harapan Negara setelah Biasiswa diberikan adalah untuk mereka ini para Mahasiswa menjadi tauladan dan penyumbang kepada pembangunan negara. Dan apa pula yang menjadi harapan ibu bapa mereka adalah untuk survival kehidupan keluarga itu sendiri yang mana menjadi kebanggan Ayah dan Ibu para Mahasiswa itu.

Namun setelah apa yang berlaku sepertimana didalam video diatas ini? Usahlah diperbodohkan oleh Anwar Ibrahim dan parti politik yang ada. Kebebasan bersuara ada jalan yang lebih bertamadun untuk diperjuangkan. Bukan jalan jijik ini yang perlu diangkat sebagai pilihan terbaik.

Syabas kepada pihak PDRM yang tenang dalam mengawal mahasiswa Robot Anwar Ibrahim ini, kecekapan PDRM dalam mengawal situasi sebegini amat ditagih dalam menghadapai demo demo yang akan dilakukan mereka selepas ini. Kepada mereka yang biadap tindakan perlu diambil sepertimana lelaki yang memaki hamun pihak Polis dan mencabar untuk dirinya ditangkap.

Psssttt... Makin dekat tanggal 9 Jan makin hebat Anwar Ibrahim memperbodohkan rakyat Malaysia

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


26 comments:

Anonymous,  January 3, 2012 at 10:41 AM  

heee kau orang tunggu masa la nak kena tendang keluar......jangan salah orang nanti salah diri sendiri..... ini semua bakal jadi penyngak negara...syabas kalu bijak mengunalan kepla lulut untuk berfikir........tahniah kerana tindakan anda adalah betul...betul menuju kemusnahan...

Anonymous,  January 3, 2012 at 10:54 AM  

upahan dan ada pembiaya!!!!!...sapepun nak jadi beruk dan monyet bodoh..janji masukkk.... fofulerrrr

walau polisi dan visi kerajaan sekarang dorang tetap nikmati!!!!

jadi dorang nie BANGANG...PEROSAK KEAMANAN!!!!

Anonymous,  January 3, 2012 at 11:03 AM  

ini lah manusia yang paling bangsat meroyan gila tak tentu pasal.Adakah meraka ini layak bergelar bakal guru dan adakah mereka yang sebegini layak untuk mengajar anak-anak bagsa dimasa akan datang. cuba anda fikirkan Diharap pihak UPSI dan IPTA yang lain dapat mengambil tindakan yang sangat tegas keatas pelajarnya yang terlibat untuk dijadikan pengajaran kepada yang Pelajar IPT yang bercita-cita untuk menjadi manusia bangsat yang seperti ini.

Anonymous,  January 3, 2012 at 11:07 AM  

Backfire dah benda ni sebab ada yang ambik kesempatan politik letak dalam youtube utk fitnah polis. Budak2 ni mesti kena tindakan disiplin punya by respective universities. Paling ringan gantung pengajian. Kepala2 siap la kena tarik balik biasiswa and dismissed from the campus. Kerja bodoh rebel without causes orang cakap.

Anonymous,  January 3, 2012 at 11:09 AM  

papagomo..

aku paling tak bersetuju bila ko labelkan mahasiswa jenis ni sbg mahasiswa robot..

siyes aku bangkang..bg aku robot tidak sesuai dgn perangai beruk dapat bunga spt mereka2 ni..robot adalah sesuatu yg lebih byk positive dari negativenye..jd aku tegaskan ko tukar dari mahasiswa robot ke "MahaSEKSa Beruk"..

Harap kesilapan papagomo ini tidak diulangi..robot menyenangkan kehidupan manusia..yg diorg ni jauh panggang dari API..

sekian luahanku..

Smookiekins January 3, 2012 at 11:40 AM  

The undergraduate who was hospitalised after a student protest at Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) in Tanjung Malim on Saturday night insisted today he was beaten up by police.

http://www.themalaysianinsider.com/litee/malaysia/article/student-maintains-was-beaten-up-says-will-sue-cops/

Anonymous,  January 3, 2012 at 12:17 PM  

Smookiekins, what do we expect him to say to the press being a son in-law of the Head of the PAS Selangor Muslimah sect that he is? If what he alleged is indeed true, we want to see the police report made and the subsequent criminal action brought against the PDRM for police brutality not a civil suit trash filed by the so called victim of an "iron clawed regime."

Anonymous,  January 3, 2012 at 12:18 PM  

Di Universiti luarnegara dan mahasiswa2 mereka sibuk untuk menaikkan ranking U mereka, di Malaysia Mahasewel2 sibuk nak berpolitek, padahal kote baru nak berbulu, makan masih nak kena tanggung, kencing belum tahu bab istinjak, tetapi perangai dah lah bengap, berlagak bodoh sombong, biadap dan kurang ajar. Anak siapalah? Mak bapak mereka ni semua memang tidak tahu mengajar anak2 mereka beradab. perangai mahasewel sebiji macam kera kena belacan. Kalau aku jadi polis, jangan kata sepak teranjang dan pelempang, gigi semua patah, tangan dan kaki semua dah aku patah2. Mahasewel2 terencat akal ini semua sudah harus kecik2 mampos, dah kote nak tumbuh bulu, menyusahkan keluarga, bangsa, agama dan negara. Pokemon punya mahasewel.
Rakyat semua naik beranag, kita harap Ds Najib dan Menteri2 ambil tindakan tegas dgn segera. Apakah ini bakal menjadi pendidik dan guru untuk generasi akan datang? Apakah generasi akan datang, anak2 bangsa akan menjadi tidak bermoral, tidak beradab, kurang ajar dan samseng. Ds Najib selaku PM harus mengambil tindakan, kerana insiden ini hanya luaran saja, kanker sudah pun merebak kedalam pegawai2 Kerajaan yg menjadi duri dalam daging. Parasit2 inilah akan membuat BN kalah dalm PRU. Menteri2 yg intelligent tak kira lah , sepupu atau sepepet atau walaupun winnable candidate, tetapi hanya penjilat2 kote bengkok atok, barua Yahudi zionist lahanat, sidah harus dihapuskan dgn segera. Apakah Ds Najib tidak belajar dari kejatuhan Tun Tdolah? Apakah Ds Najib ingin terima nasib yg sama, kerana kelemahan, flip flop, tidak tegas, dan tidak mendengar rintihan rakyat. Bertindaklah segera sebelum rakyat membuat KPI pada pru13.

Anonymous,  January 3, 2012 at 12:29 PM  

Siapalah mak bapak mereka2 ini? Ishh ishh ishh ishh ishh anak dok menconteng muka kepada kedua ibubapa merka. Belum lagi berjasa kepada orangtua dan bngsa, tetapi dah biadap dan kurang ajar. Memang mahasewel2 ini kurang ajar. Mak Bapak mereka gagal mendidik anak2 mereka. Nasiblah dapat anak2 otak terencat akal macam gitu. orang sibuk untuk memperbaiki keadaan keluarga, dia sibuk menjilat kote bengkok atok gay tertua, barua yahudi zionist lahanat. Kecik2 tak nak mampos, dah tuak menyusahkan agama, bngsa dan negara. Mahasewel2 ini sudah harus dilondehkan di khayalak ramai dan diberi sebatan untuk dijadikan contoh kepada anak2 bngsa yg lain, agar jangan jadi seperti mereka. Menteri Pelajaran dan Si Pudin sudah harus dibuang dari apa2 jawatan kerana sudah gagal menjalankan tugas. Harap tendang saja, bengap nak mampos, kerna benda sekecil ini bole jadi besar sebegini. makan gaji buta kott. Mahasewel2 dan atok gay tertua sudah harus direjam sampe mampos, hidup sia2 menghabiskan beras je.

Anonymous,  January 3, 2012 at 12:56 PM  

A use of force continuum is a standard that provides law enforcement officials & security officers (such as police officers, probation officers, or corrections officers) with guidelines as to how much force may be used against a resisting subject in a given situation. In certain ways it is similar to the military rules of engagement. The purpose of these models is to clarify, both for officers and citizens, the complex subject of use of force by law officers. They are often central parts of law enforcement agencies' use of force policies. Although various criminal justice agencies have developed different models of the continuum, there is no universal standard model.

The first examples of use of force continua were developed in the 1980s and early 1990s. Early models were depicted in various formats, including graphs, semicircular "gauges", and linear progressions. Most often the models are presented in "stair step" fashion, with each level of force matched by a corresponding level of subject resistance, although it is generally noted that an officer need not progress through each level before reaching the final level of force. These progressions rest on the premise that officers should escalate and de-escalate their level of force in response to the subject's actions.

This model adapted from a United States government publication on use of force. It lists multiple tactics that police has used, in order from least to most severe, but is only a partial model, as it does not give corresponding degrees of subject resistance:

1) Physical presence

2) Verbalization

3) "Soft" physical force (seizing, restraint, joint locks, etc.)

4) Less than lethal force (neutralizing agents)

5) "Hard" physical force (punches, kicks, throws/takedowns, etc.)

6) Hand-held impact weapons

7) Lethal force.

In the Australian security industry, the accepted 'force continuum' taught is:

1. Presence of the security officer

2. Verbal commands

3. Touching or Seizing the offender

4. Weaponless Defensive Tactics

5. Impact Defensive Weapons (i.e. Batons, etc.)

6. Potentially Lethal Force

Anonymous,  January 3, 2012 at 1:16 PM  

Papagomo nanti gilaran akan berdemo, mahasiswa ni jadi blogger.... Engko akan tahu apa hak-hak yang dicabuli

Anonymous,  January 3, 2012 at 1:23 PM  

Nak tunggu apa lagi? Buang saja mangkok2 ni dari UPSI ! Bagi mereka pengajaran, jangan bimbang bersepah lagi kolej yg boleh terima geng bangang ni.. lebih baik beri peluang pd mahasiswa2 yg serius mahu belajar bukannya mangkok2 yg sanggup baring atas jalan tempat orang ludah, binatang kencing ni! kelakuan bangang ni tak layak hatta utk 1.0 pointer pun mmg memalukan dan meloyakan.. Besok2 tak pasal2 anak aku pulak jadi mangsa hasutan penyokong gay ni.

Anonymous,  January 3, 2012 at 1:24 PM  

bebudak ni anak2 penganut pas ,pkr n dap kot

Anonymous,  January 3, 2012 at 1:36 PM  

Kalau bangsa lain ckp Melayu bodoh nak x nak kita kena terima,tengoklah kononnya Mahasiswa ni bijaklah sgt sampai baring atas jln raya. Kalau diamati semuanya anak melayu.org cina x buat pun. Dari ustaz2 PAS sampai ke mahasiswa melayu jd lembu.

Anonymous,  January 3, 2012 at 1:58 PM  

bodo mcm teloq nuar brahem.hampa yg buat hal,polis ambik tindakan,polis yg salah sama ja mcm nuar brahem tibai pungkok sisepol n hantam cina doll,najib n umno yg salah.nak jadi tentera dajjal ka?

Anonymous,  January 3, 2012 at 2:12 PM  

University mana yg takda undang2 dlm dunia ni? Tolong jangan jadi bodoh.. Budaya demonstrasi ini salah satu agenda yahudi dan barat utk menyekat pembangunan negara dunia ketiga dgn melumpuhkan ekonomi seketika. Ada sebahagian negara walaupun maju tetapi terpaksa membayar harga yg tinggi pada kuasa besar sbg ganjaran perlindungan.

Anonymous,  January 3, 2012 at 2:58 PM  

Ini bukan mahasiswa tapi ini semua malaun2 atau banjingan2 paling bodoh yang pernah tersiar kat blog pg..
Kalu nak kata student tak kot...
Depa2 nie masuk ipta
Pakai orang dalam kot... Depa mana nak belajar..
Kelas pun malaun2 nie tak pegi..
Malaun2 nie keje depa... Copy mengcopy dan meniru masa exam... Tu yang nampak bodoh banget niii..
Malaun2 nie tak patut dapat masuk upsi... Suruh bpr check balik camana malaun nie leh dapat masuk upsi/ ipta...
Mesti kantoi punya ini kerja cable atau org dalam..
Patutnya tempat depa nie diisi utk orang yang berkelayakkan...
Inilah malaun2 yang menyusahkan mak bapak.. Entah2 mak bapak depa pun dah tak nak depa buat menyesakkan dada jea...

Anonymous,  January 3, 2012 at 3:29 PM  

confirm jadi penganggur tak terhormat depa semua nanti nih..

tunggu je..

Anonymous,  January 3, 2012 at 8:06 PM  

setakat 10-15 org tuh kerajaan x rugi apa2pn..buang je budak2 banggang setan ni..TNC xkn dok sengap je..ambil tindakan segera..rakyat dh marah nih dgn perbuatan songsang setan setan upsi...turunkan aje taraf U ..jadikan maktab ilmu kemahiran aje..UTM,UKM.UITM dan UPM bleh ambil aleh program Ijazah perguruan..kan elok camtu..Kerajaan mesti TEGAS...

Anonymous,  January 3, 2012 at 9:41 PM  

Yg gua heran sampai sekarang...kenapa sampai hari nie tak ada dengar REPORT POLIS dari pihak KLINIK yg kena pecah tu?? lagi satu kenapa BUDAK2 MAHASEWEL tu tau jer kat mana SUIS klinik tu?? semua lampu terang jer dalam klinik tu lepas kena pecah???

bukan nak menuduh ler kan...tapi ada ke kemungkinan KLINIK tu dah tau awal2 akan kena pecah malam tu?? ada perjanjian tangan2 GHAIB ker...??

Korang tak pelik ke harta benda dah rabak report polis satu blogger pun tak ada keluarkan???

Anonymous,  January 3, 2012 at 10:30 PM  

ye..tak ye jugak..kenapa takde report dari klinik tu?? takkan le kawtimn dengan orang2 PKR? huhu..pihak klinik patut segera buat report polis dan saman pihak pembangkang...saman tu biar berjuta-juta..baru padan muka depa

Anonymous,  January 4, 2012 at 10:32 AM  

A.......ADAM/ANUWAR...

U.......UMPAMA..

K.......KERA...

U.......UPAHAN....

perindu_خلافة January 4, 2012 at 1:10 PM  
This comment has been removed by the author.
Anonymous,  January 4, 2012 at 1:13 PM  

AKU RASE LEBIH BAIK DIORANG NI SEMUA JADI LEMBU DARI JADI MANUSIA LA, ADA UNDANG2 PON TAK BOLEH NAK IKOT, KITA DUDUK KAT BUMI MALAYSIA NI (MANA2 NEGARA KE) ADA PEMERINTAH KN, CUBALAH BAWAK2 TAAT SIKIT DENGAN SEMUA YANG DISURUH, BILA PEMERINTAH SURUH TUTUP AURAT DIORANG TAKNAK TUTUP AURAT, BILA PEMERINTAH KATA JANGAN BUAT BENDA JAHAT (HARAM) DIORANG NAK BUAT JUGAK BENDA JAHAT, INGAT SIKIT HIDUP BUKAN SEKADAR ATAS DUNIA, KITA SEMUA MASIH ADA AKHIRAT,

TAPI YANG PELIKNYA MANUSIA TAK TUTUP AURAT NI LA YANG DIIKUT, MANUSIA YANG TAK JELAS IMANNYA NI LAH YANG DITURUT, KORANG X PELIK KE??

"DAP ANTI ISLAM?
PAS ITU MELAYU?
UMNO ITU ISLAM?

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT?"
TAGLINE NI LAGI PELIK??

Anonymous,  January 4, 2012 at 1:37 PM  

Bro jd lembu pon masalah jgk, coz pmimpin ngra kta ari ni duet lembu pon depa nk sebat, ish3 hang teghok, -be end-

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP