Hassan Ali Dipecat Tahniah Kepada Penggantinya Dr Abd Rani Osman

Friday, January 13, 2012


Teresa Kok : U Become My Boy After This
Rani: Toy Boy? I Like It



"Memandangkan Datuk Hasan bukan lagi ahli PAS, saya telah membuat keputusan bahawa beliau tidak boleh lagi menjadi ahli majlis mesyuarat kerajaan negeri dan telah menasihati DYMM Tuanku Sultan untuk membatalkan pelantikan beliau.

"DYMM Tuanku Sultan telah bersetuju dengan pendapat saya dan baginda akan menulis surat pembatalan pelantikan YB Datuk Dr Hasan sebagai ahli majlis mesyuarat kerajaan negeri," kata menteri besar dalam satu sidang media selepas mengadap Sultan Selangor pagi tadi. Read More


Tiga Sekawan

GOMO : Gua malas nak Komen sangat hal ni cuma nak ucapkan Tahniah kepada Dr Abdul Rani Osman Adun Meru yang bakal menggantikan kerusi EXCO yang disandang sebelum ini oleh YB Hassan Ali.

Dr Abdul Rani adalah pemimpin PAS yang layak menggantikan kerusi Hassan Ali kerana pada perhimpunan 901 tempoh hari beliau lah paling lantang memperjuangkan kebebasan buat Anwar Ibrahim. Malah beliau telah diangkat oleh Azmin Ali sebagai pejuang PAS yang Tulen dan sejati bersama Anwar Ibrahim.

DAP akan bersetuju dalam hal ini memandangkan Dr Rani ini boleh berkerjasama dengan DAP dalam menghidupkan semula kawasan kawasan panas dalam kegiatan Pelacuran dan arak yang mana telah diserbu sebelum ini oleh YB Hassan Ali.

Tahniah Dr Abdul Rani yang bakal menjawap jawatan EXCO Agama, jawapnya selepas ini kita tidak akan dengar lagi serbuan demi serbuan yang dilakukan EXCO Agama selain daripada mendengar aktiviti MURTAD Umat Islam terus berlaku dibawah kerajaan Pakatan Selangor.

Untuk makluman juga dalam Dun Meru ada 5 rumah Urut yang beroperasi, Urutan Batin kata penduduk disitu. Tak sia sia lah Dr Rani kata sokong pembebasan Anwar Ibrahim satu Jihad yang dituntut Islam. Syabas le ye wahai puak puak PAS.


Psssttt... Dr Rani dijanjikan jawatan EXCO sebelum 901, sebab tu bukan main kepalang sokong Anwar Al Juburi


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

59 comments:

Anonymous,  January 13, 2012 at 2:42 PM  

pesanan untuk dia >> jangan kutuk Anwar ..nnti dia kene pecat pulak lepas ni. bahye.

tuan komrad January 13, 2012 at 2:44 PM  

hahahahahahahahahhahah

ni mesti sudah dijuluk secara kasar ni

hahahhahhahahahahahahaha

sebab tu dapat exco

hahahahahahhahahahahahaha

hasan ali tak..punkoq dia still suci

hahahahahahahahahahahahaha

punkoq dia ada phd

hahahahahahahahahahahhahaha

dia pakai sungkuk tinggi

hahahahahahahahahahahha

eh...burit lagi...gomo punya pasallah ni

hahahahahhahahahahahahaha

Anonymous,  January 13, 2012 at 2:51 PM  

KOMRAD ..yeke suci ...ko nampak ke dia suci .

hamba Allah,  January 13, 2012 at 2:55 PM  

Cukup sedih bila sebuah parti Islam rela diperbudakkan oleh parti kafir yang anti islam demi sekelumit kuasa di dunia fana.

Anonymous,  January 13, 2012 at 2:57 PM  

Bagusss.... penyokong tegar kaum luth sdg mpertahankan peliwat dgn begitu gigih sekali.... tp carikla counter blogger yg cerdik ckit... ini .... he he mls la nak cakap... hado aku kesah... (ikut stail comolot milo nye kawan)

tiara,  January 13, 2012 at 3:01 PM  

selangor ni kira line clear la...orait jugak ade port baru utk pengamal seks bebas mcm Bro Anwar Bin Ibrahim...lepas ni takde dengar lg serbuan oleh JAIS...yahooo!!! take beer!!!!!

tuan komrad January 13, 2012 at 3:03 PM  

hahahahahahahahahha

rileks..jgn meroyan

hahahahahahahahahhha

tapi kalo ikut fahaman lembu,agaknya banyak burit telah dijolok oleh anwar

hahahahahahahhahhahahahaha

burit sana,punkoq sana,juboq sinin..anal sinun


hahahahahhahahahahahahahahahaa

dah berapa orang yek jadi mangsa papahebat??

hahahahahahhahahahahahahahahaha

konpem boleh masuk malaysia book of record

hahhahaahahahahhahahaaha

pakar menjolok terulung dimalaya

hahahahahahahahahahahahha

tu sebab sayfool bengkek

hahahahahahahahhaha

tak dapat kasih sayang

hahahahahahahahahhaha

Anonymous,  January 13, 2012 at 3:08 PM  

pas pis pus dah lama jd parti kapal selam.... disaat mereka meninggalkan kaum seagama yg tdk lngsung memusuhi islam ... utk sekatil dgn kafir yg nyata sgt memusuhi islam.... maka tergelincirlah perjuangan islam addin .... pangkat harta kuasa nafsu telah mengubah abg hadi pok nik utk sekufu dgn peliwat n sewaktu dgnnya... jika kamu bersahabat , pilihlah sahabat yg elok pekerti kerana tindakan & perbuatan kamu pasti akan dipengaruhi oleh sahabat kamu... contoh plg nyata pas pis puss.... bersahabat dgn org rosak moral jadilah pad pis pus yg sekarang.... apo nak dikato.... next to be dispelled by nashrudin ... next haron din next taib azamudin.... tungguuuuuu . kita lihat siapa yg kenaa... kui kui kui

Anonymous,  January 13, 2012 at 3:11 PM  

korang jgn layan komrad tu... tak de fakta pun dia main belasah jer... janji boleh menyemak & meroyAn kt cni... ignore him... tonggeng ckit...

tuan komrad January 13, 2012 at 3:18 PM  

hahahahhahahahhha

fakta ke auta ke akta ke..pedulik hapek

hahahahahhahahahahaah

kebebasan demokrasi maaaaa

hahahahahahahhahahaha

tonggeng punkoq pon diberi kebebasan

hahahahaahaahhahahahahah

asal jgn dijolok secara membabi buta

hahahahahahahahahahhahaha

lembu2 semakin kepijaran

hahahahhahahahhahhahha

sabau ye lembu..jom cuti2 rehatkan celah kangkang

hahahahahahahahahahahaha

aku sayang rosmah,  January 13, 2012 at 3:20 PM  

daulat tuanku

titah tuanku patik junjung

patik harap

dengan kuasa Allah

hendaknya orang orang macam papagomo dan syaitan syaitan yang suka ruangan sundal ni akan mampos kering
dengan izin Allah

maka makbulkan hendaknya terutama
si dajjal nyata bapa syaitan bergelar papagomo

mohon perkena

kalau syaitan gomo ni masuk selangor mohon tuanku titah suapaya rakyat seperti kami boleh sembelih lehernya perlahan lahan dan mayatnya di hidangkan ke babi sundal dihutan

daulat tuanku

Anonymous,  January 13, 2012 at 3:22 PM  

Pas Puss Piss...I say it again!

Anonymous,  January 13, 2012 at 3:23 PM  

SaynotoAnwar AndNajib · University cari makan
Syair Raja katak terhadap katak2..
ong ongg kedek kedek..
Jun, julai dan ogos
Raja katak bertitah,
wahai umat ku sekelian,
kita ada berita gempar yg amat menggembirakan,
pada 1609 hampir separuh katak seberang akan melompat menyertai kita,
kita akan jadi kuat,
kita akan memerintah bumi ini,
pemimpin seberang akan kehilangan kuasa utk memimpin,
aku akan jadi raja katak yg paling berkuasa,
maka bertempiklah semua pengikut2 raja katak,
mereka melompat, menjerit hingga gegak gempita bumi tersebut,
bunyi guntur pun ditenggelamkan sorakan mereka,
masing2 tak sabar menunggu tarikh 1609,
kita akan memerintah!
kita akn memerintah,
ong ong kedek kedek
ayuh semua kita bagi sokongan padu terhadap raja katak kita!!
Bersiap sedia lah bumi seberang!!
laungan keramat dari semua pengikut2 raja katak.
Ong ong kdek kdek
oktober, november, disember..
titah raja katak lagi,
wahai umat ku sekelian,
Sial katak-katak ku,
aku lantik jadi ketua kumpulan,
kenapa se ekor demi se ekor meninggalkan aku?
kumpulan kita makin kecil,
pemimpin kita makin kurang,
kenapa katak2 ku yang melompat?
Kenapa katak seberang tidak melompat?
Jangan risau pengikut2 ku..
mulai sekarang kita memusuhi semua katak2 yg melompat itu,
maka pengikut2nya sekali lagi gegak gempita,
katak sial, katak sial,
katak memang sial!!!
ong ong kedek kedek..
Jangan marah, umatku!!
nasib baik aku tak diletakkan di bawah tempurung,
nasib baik punggung ku tak disebat,
ong ongg kedek kedek...
mulai sekarang aku bukan raja katak lagi,
akulah...anugerah tuhan,
akulah...Imam Mahadi..
maka gegak gempitalah lagi sorakan pengikut2 Imam Mahadi baru ini..
Catatan:-
BABI.

Anonymous,  January 13, 2012 at 3:26 PM  

Kali nie...RAKYAT akan bangkit MENENTANG YANG MUNGKAR!!!!!! Dah banyak bagi muka dah nie...

Mr. Eee January 13, 2012 at 3:39 PM  

Wahai orang-orang yang beriman, hendaklah kamu semua sentiasa menjadi orang-orang yang menegakkan keadilan kerana ALLAH, lagi menerangkan kebenaran; dan jangan sekali-kali kebencian kamu terhadap sesuatu kaum itu mendorong kamu kepada tidak melakukan keadilan. Hendaklah kamu berlaku adil (kepada sesiapa jua) kerana sikap adil itu lebih hampir kepada taqwa. Dan bertaqwalah kepada ALLAH, sesungguhnya ALLAH Maha Mengetahui dengan mendalam akan apa yang kamu lakukan.
(Al-Maaidah 5:8)

Sesungguhnya Dato' Hassan berjuang mengakkan keadilan Islam yg disayangi..
Kita doakan untuk beliau agar berjaya dunia akhirat... amin..

Anonymous,  January 13, 2012 at 3:41 PM  

Eh eh bang cornrape ada kat sini pulak....i will follow u....

PAPA GOMO January 13, 2012 at 3:52 PM  

Yg sokong peliwat diangkat exco agama. Hilang akal dah pakatan ni. Kalau depa tadbir negara alamat nya habis jahanam beb.

Anonymous,  January 13, 2012 at 3:56 PM  

ini kali gwa misti kasi tilasa sama ini lani...hahaha...tapi gwa sindili pun ala tilasa nyungak itu kok...hahaha...tapai ini lani gwa misti muleh kongker punyia...mukan kongkek...lu olang nyiangan sialah paham maa...hahaha...gwa mau kongker mukan kongkek...hahaha...ini lani misti boloh munyia kaki...hahaha

Anonymous,  January 13, 2012 at 4:01 PM  

kHAS BUAT PENJILAT2 JUBOQ ATOK KOTE BENGKOK DAN AHLUL2 BAHALUL PAS CUBA RENUNG2KAN DAN PIKIR2KAN, KEMANA ARAH YG ANDA HENDAK TUJU DAN ARAH ISLAM ANDA YG ANDA HENDAK BAWA.
Dalam Islam sudah jelas, terang lagi bersuloh, mana yg haramjadah, mana yg halalan tayibah.
Dalam Islam rasuah, berzina, meliwat semuanya haramjadah. Tetapi dalam Islay PAS? Duit Tabung Memali, duit koperasi semuanya dirembat sampe gondol, itu kan haram, tetapi pada PAS, itu kohalal!
Liwat dalam Islam sudah terang lagi jelas haramjadah. Tetapi dalam PKR, liwat haram tetapi kalau suka sama suka jadi kohalal. Cuba tanya BABI, atok gay tertua terkutok ataupun Kak Jijik ataupun Nurul mulut bau taik, ataupun Assmin bacul. Aku gosok engkau lipat. Dalam PAS pulak, liwat memang haram tetapi kalau liwat isteri menjadi kohalal. Kesian isteri2 orang PAS, diliwat tanpa pembelaan. Inilah haramjadah Parti Ajaran Songsang.
Bab Berzina pulak, Berzina dalam Islam hukomnya haramjadah, tetapi
Dalam PKR, berzina dgn isteri orang, pelacur2 dalam dan luar negara dibayar cash jadi Kohalal, cuba tanya BABI, atok terkutok, ataupun Kak Jijik, Nurul mulut bau taik ataupun Badol Amin, yg nafsu mengalah babi hutan. Dalam PAS pulak berzina memang haram, tetapi kalau berzina dgn isteri orang, isteri kawan baik, di hotel, mahupun di dalam koch keretapi, ditanggung Wali Terompah kohalal. Cuba tanya Mat Syabu, Din Puduraya, YB Perupok, YB Selingsung, Haji Todi, ataupun Wali Terompah Jamban. Inilah haramjadah Parti Ajaran Songsang. Sedarlah, insaflah dan bertaubatlah yg punya akal, ingat azab Allah sungguh dahsaht. Selamatkan lah diri dan keluarga, jauhi Parti haramjadah. jangan merelakan diri anda dilahanat dunia da akhirat kerana bersengkongkol dgn PARTI yg merosakkan aqidah dan meroskkan moral anak2 bngsa.

tuan komrad January 13, 2012 at 4:01 PM  

hahahahahahahhhha

hassan..hassan

hahahahahahahahaaaa

tu la,lain kali jgn menderhaka

hahahahahahhahahahaha

kan dah kena tendang

hahahahahahahahaahahahahaha

takpe la..lepas ni masuk la parti buntut

hahahahahahahahahahaahah

takpon join pak brahim kita

hahahahahahahahahahahahahaha

that why hassan,never wear poke the eyes clothes

hahahahahahahahahahhahha

especially black songkok 14 inch

hahahaahahahahahahahahahaha

later you will fired

hahahahahahahahahahahahahahaha

but never mind hassan..you can follow zul katak..talk so much but empty brain..also you can be friendly with lembu2

hahahahahhaahahhaahahahaha

of course all lembu2 will happy to accept you

hahahahahahahahahahahahahahahaha

Anonymous,  January 13, 2012 at 4:07 PM  

BILE PAPAGOMOK NK LARI BOGELLL!!!!!!!!!

Anonymous,  January 13, 2012 at 4:10 PM  

Tuah ayam nampak di kaki
Tuah UMNO di JUBUR SAIFUL


UMNO itu JUBUR SAIFUL

-G-

Anonymous,  January 13, 2012 at 4:11 PM  

Dalam Islam sudah jelas, terang lagi bersuloh, mana yg haramjadah, mana yg halalan tayibah.
Dalam Islam rasuah, berzina, meliwat semuanya haramjadah. Tetapi dalam Islay PAS? Duit Tabung Memali, duit koperasi semuanya dirembat sampe gondol, itu kan haram, tetapi pada PAS, itu kohalal!
Liwat dalam Islam sudah terang lagi jelas haramjadah. Tetapi dalam PKR, liwat haram tetapi kalau suka sama suka jadi kohalal. Cuba tanya BABI, atok gay tertua terkutok ataupun Kak Jijik ataupun Nurul mulut bau taik, ataupun Assmin bacul. Aku gosok engkau lipat. Dalam PAS pulak, liwat memang haram tetapi kalau liwat isteri menjadi kohalal. Kesian isteri2 orang PAS, diliwat tanpa pembelaan. Inilah haramjadah Parti Ajaran Songsang.
Bab Berzina pulak, Berzina dalam Islam hukomnya haramjadah, tetapi
Dalam PKR, berzina dgn isteri orang, pelacur2 dalam dan luar negara dibayar cash jadi Kohalal, cuba tanya BABI, atok terkutok, ataupun Kak Jijik, Nurul mulut bau taik ataupun Badol Amin, yg nafsu mengalah babi hutan. Dalam PAS pulak berzina memang haram, tetapi kalau berzina dgn isteri orang, isteri kawan baik, di hotel, mahupun di dalam koch keretapi, ditanggung Wali Terompah kohalal. Cuba tanya Mat Syabu, Din Puduraya, YB Perupok, YB Selingsung, Haji Todi, ataupun Wali Terompah Jamban. Inilah haramjadah Parti Ajaran Songsang. Sedarlah, insaflah dan bertaubatlah yg punya akal, ingat azab Allah sungguh dahsaht. Selamatkan lah diri dan keluarga, jauhi Parti haramjadah. jangan merelakan diri anda dilahanat dunia da akhirat kerana bersengkongkol dgn PARTI yg merosakkan aqidah dan meroskkan moral anak2 bngsa.

sayurmeranti January 13, 2012 at 4:13 PM  

tuan komrad and papa gomol...i follow..

Anonymous,  January 13, 2012 at 4:21 PM  

Sahadat penyokong amno,

Aku mengaku tiada jubur lain yang berhak disembah melainkan jubur Saiful dan Hasan Ali itu pesuruh Umno .............................apabila dah ikral ni, curi duit pun guarante tak kena ambil tindakan.

Anonymous,  January 13, 2012 at 4:22 PM  

Liwat dalam Islam memang harami, tetapi Dalam PKR menjadi halalan tayibbah jikalau suka sama suka. Inilah kepala otak atok Gay Tertua dan Assmin bacul- aku gosok engkau lipat. Dalam PAS pulak liwat juga haram tetapi kalau dgn isteri sendiri menjadi Kohalal. Kan haramjadah punya spesis musibat ni. Kesian isteri2 orang2 PAS diliwat tanpa pembelaan oleh Sang Suami yg nafsu babi hutan.
Dalam Bab Berzina pulak, PKR memang haram tetapi berzina dgn Cina Doll, isteri Assmin Bacul, Isteri2 orang, pelacur2 jalanan di dalam dan luar negara semua menjadi Kohalal, inilah haramjadah punya BABI terkutok. Dalam PAS pulak, berzina memang haram, tetapi kalau berzina dgn isteri orang, isteri2 teman rapat semua, di hotel mahupun dalam koch keretapi, dijamin Wali Terompah jamban, menjadi kohalal Tayibbah. Inilah haramjadah PAS, cuba tanya Mat Syabu dgn Kak Mah, Din Puduraya, YB Selinsung, YB Perompok. Inilah haramjadah punya spesis2 perosak aqidah dan moral anak2 bangsa. Itu sebab Kelantan bukan saja tak menjadi Kota Serambi Mekkah, malah bole di gelar Darul AIDS, kerana kes2 buang bayi yg tertinggi dan pesakit2 AIDS yg teramai, semua berkat doa mustajab, assobiyah dan tarbiyah Parti Ajaran Songsang. Sedarla dan insaflah yg masih ada akal, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi lah spesis2 haramjadah.

tuan komrad January 13, 2012 at 4:38 PM  

hahahahahahahahaha

sultan pon meluat dgn hassan

hahahahahahhhaahaha

tapi hassan ni terliwat..eh terlewat

hahahahahhahahahhaha

masuk 97..baru nak insaf tahun 2011

hahahahahahhahahahahhhaa

nak kumpul bukti barangkali

hahahahahhahahahahahahahahha

aper??bawak lari bini orang??

hahahahahhhahahahahaha

ni nak sindir anwar ke sindir pok jib??

hahahahahahhaahhahahahaha

datin maimon pasti senggugut dengar apa hassan bilang

hahahahahahahahahahhahahaha

aku yang bawak jebon lari lar

hahahahahahhahahahahaa

Anonymous,  January 13, 2012 at 4:39 PM  

akhirnya tersungkur juga perjuangan yb dr hassan ali,perjuangan nahi mungkar,menentang riddah dan maksiat,sayangnya ia tersungkur ditangan rakan2 dari PARTI ISLAM SeMalaysia,kepimpinan ulamak....slogan memvangun bersama islam TIDAK dapat membantu dr hasan..cari ISLAM terjumpa PAS,itulah padahnya!!!islam bukan pas...

eMjaY

Anonymous,  January 13, 2012 at 4:40 PM  

Dengan pemecatan Dr Hassan Ali maka tersurat sudah bahawa PAS kini sudah jauh tersasar daripada matlamat perjuangan asalnya. PAS kini dianggotai oleh manusia-manusia hipokrit munafik dengan berserban kerana gaya dan fesyen semata mata umpama segolongan perempuan-perempuan Islam bertudung tetapi hakikatnya adalah penzina belaka. PAS diketuai oleh seorang manusia totok yang dipuja sehingga disamakan setaraf nabi. PAS dibarisi oleh manusia-manusia kemaruk duduk di bangku meneraju negara sehingga sanggup melacurkan agama.

Anonymous,  January 13, 2012 at 4:44 PM  

nanti tresa kok kata;tikam ada lase,tarik pon ada lase

Mr. Eee January 13, 2012 at 4:45 PM  

Wahai orang-orang yang beriman! Hendaklah kamu menjadi orang-orang yang sentiasa menegakkan keadilan, lagi menjadi saksi (yang menerangkan kebenaran) kerana ALLAH, sekalipun terhadap diri kamu sendiri, atau ibu bapa dan kaum kerabat kamu. Kalaulah orang (yang didakwa) itu kaya atau miskin (maka janganlah kamu terhalang daripada menjadi saksi yang memperkatakan kebenaran disebabkan kamu bertimbang rasa), kerana Allah lebih bertimbang rasa kepada keduanya. Oleh itu, janganlah kamu turutkan hawa nafsu supaya kamu tidak menyeleweng dari keadilan. Dan jika kamu memutar-balikkan keterangan ataupun enggan (daripada menjadi saksi), maka sesungguhnya Allah sentiasa Mengetahui dengan mendalam akan apa yang kamu lakukan.
(An-Nisaa' 4:135)

Dato Hassan sendiri menggakkan keadilan dalam Islam, selaras dengan ayat diatas,
"Wahai orang-orang yang beriman! Hendaklah kamu menjadi ORANG-ORANG YANG SENTIASA MENEGAKKAN KEADILAN, LAGI MENJADI SAKSI (yang menerangkan kebenaran) KERANA ALLAH, sekalipun terhadap diri kamu sendiri, atau ibu bapa dan kaum kerabat kamu."

Kita doakan kesejahteraan keatas Dato Hassan didunia dan akhirat.. amin..

tuan komrad January 13, 2012 at 4:48 PM  

hahahahahahahahaha

kalo masuk pas tak jumpa Islam

masuk umngok,sesat trus

hahahahahahahahahahhaha

tau2 jumpa lembu jer

hahahahahahahahhahahaha

nak tegakkan Islam,takyah masuk Pas pon takpe

hahahahahahahahahaahahah

nak dgn taknak jer

hahahahahahahahahaha

tapi kita tgk nanti,saper yg kenaaaa

dgr kata brahim dah lamar hassan jadi tuan presiden

hahahaahahahahahahahahaha

dapat la nanti kita tgk hassan berdemo bawak sepanduk

hahahahahahahahahahahahah

buang tebiat org tua tu

hahahahahahahahahahhaa

Megat Alam Gempita January 13, 2012 at 4:57 PM  

hehehe

lagi senang kita makan Rani sorang ni berbanding Hassan Ali dulu.

Angkatan sudah dimobilisasikan...bersedia untuk menyerang!!!

Isu pertama akan meletup tak lama lagi...tunggu!!!!

Anonymous,  January 13, 2012 at 4:58 PM  

tuan kamjad

hahahaahahahahahahahahaha


dari pagi sampai ke malam posting sokong al aljuburi

hahahaahahahahahahahahaha

tuan kamjad duduk goyang teloq kat rumah saja ka jadi sorry rumahtangga bini yang keluar cari makan anak-anak?

hahahaahahahahahahahahaha

sayurmeranti January 13, 2012 at 5:00 PM  

papa gomol boleh jadi calon..gerenti puak spesis minda dibawah sedar akan undi dia..mmmnn

Anonymous,  January 13, 2012 at 5:01 PM  

ANON 4.21PM

KALO YER PON BECI UMNO JANGAN SAMPAI SYAHADAH ORANG ISLAM PON ENKO NAK MAIN-MAIN.... ENKO NIE MEMANG BONGOK BABI SETAN DAN SEANGKATAN DENGANNYA. PIKIR LER DULU SEBELUM NAK MENAIP TU POLITIK2 LA JANGAN SAMPAI SYAHADAH PON ENKO NAK MODIFIED IKUT SUKA HATI KEPALA HOTAK ENKO!!!!!!

ISLAM AGAMAKU....

Mr. Eee January 13, 2012 at 5:07 PM  

sokong anon 5.01...

kita doakan kepada beliau agar dapat menerima hidayah Islam sebelum beliau mememui pencipta-Nya..

amin..

Anonymous,  January 13, 2012 at 5:10 PM  

Dr Rani jadi EXCO nanti rembat lah banyak banyak sampai RM 25o juta hingga RM 1 Billion supaya ahli politik PR tu setaraf dengan UMNO. ...apa salah nya kalau cuma ambil RM 2,400 kena tolak dari atas bangunan. Lebih baik ambil banyak memang kena bela dan kena sedia kambing hitam pulak.....
Kalau pegang duit zakat kena selalu sedekah lah kepada kawan-kawan, belanja kenduri dan bayar kos peguam untuk umat islam Selangor...kan niat engko tu suci....ya kan Gymo.

tuan komrad January 13, 2012 at 5:10 PM  

hahahahaahaaaaahah

lembu2 mengalami sindrom kekejangan kepala otak

hahahahahahahahahaha

simptom2 gigit bibir sambil hentak2 kaki

hahahahahahahahaahaha

sejibik cam lembu

hahahahahhahahahahahahahaaha

goyang jgn goyang

hahahahahahhahahahahahaah

goyang buntut lagi best bro

hahahahahahahahhahahah

gomo nak jadi calon??

hahahahahahahahahaa

buatnya manisfesto tak terlaksana,mau pakat lari bogel satu malaysia 15 kali

hahhahahahahahahahahahahahahah

jogging gomo jogging..hilangkan kegendutan mu itu

hahahahahahahahahahahahah

Anonymous,  January 13, 2012 at 5:15 PM  

anon 5.01,
bukan apa bro itu cuma kata kiasan kerana kebanyakan melayu kita sekarang lebih menyembah isu Bontot / Hasan Ali dari pada menimbangkan secara rasional sesuatu isu itu dari prospetif hukum........otak ada tapi melayu guna bontot pulaq.

Mr. Eee January 13, 2012 at 5:17 PM  

ala tuan komrad...

maniferto PR 2008 pon ada yg x buat lagi....
janji nk bagi ibu tunggal duit, isteri yg x bekerja elaun jaga anak, anak masuk tadika dapat elaun...

kurang2 bile BN janji (masa Banjet) dah buat pon...

PR... nan ado..

Anonymous,  January 13, 2012 at 5:24 PM  

Senjata Makan tu , aku percaya bahawas Dr Hasan ni bertindak mengikut telunjuk sesorang...kenapa lah dia begitu bebal, keras hati, hati batu maseh mempromo agenda dia sendiri demi kebaikan parti lawan? Kan bodoh tu...dia tak nampak kah agenda dia terpisong dari prinsip PAS.
Ko terima lah padah nya.......ada offer kah dari UMNO? dari perkasa ada lah tapi ko tahu lah apa standard perkasa.
Nyesai Hasan....

Mr. Eee January 13, 2012 at 5:25 PM  

dalam menifesto ada kata


KESELAMATAN RAKYAT

Menguatkuasa Syarat syarat perlindungan Alam Sekitar bagi mengelakkan bencana seperti Tanah runtuh dan banjir.

sooo, bile kajang banjir ari tuh, tanah runtuh kat hulu langat dah x memenuhi janji la kan...

Mr. Eee January 13, 2012 at 5:27 PM  

ha'ah anon 5.24
ada yang menyuruh Dato Hassan buat cam tu...

ALLAH yang suruh tu...

"Wahai orang-orang yang beriman! Hendaklah kamu menjadi ORANG-ORANG YANG SENTIASA MENEGAKKAN KEADILAN, LAGI MENJADI SAKSI (yang menerangkan kebenaran) KERANA ALLAH, sekalipun terhadap diri kamu sendiri, atau ibu bapa dan kaum kerabat kamu."
(An-Nisaa' 4:135)

x caye, g baca tafsit AlQuran ek..

Anonymous,  January 13, 2012 at 5:33 PM  

Hasan suka jaga lembu...
hari hari curi jambu...
kalau campak tok penghulu...
tentu engakau kena palu...

Hasan suka kata orang...
engkau juga apa kurang...
aku beri ikan parang...
engkau makan tinggal tulang...

Hasan tidak suka mandi...
badan dia banyak daki...
kalau masuk kepérigi...
ikan habislah mati...
kawan kawan semua habis lari...

Hasan simpan rambut panjang...
pergi gunting dia segan...
kalau orang lihat pandang...
sangka dia orang hutan...

engkau bodoh macam lembu...
suroh belajar tak mahu...
nanti baru engkau malu...
alif sangka batang kayu...

tuan komrad January 13, 2012 at 5:41 PM  

hahahaahahahaa

kurang2 ikut bajet bn ada gak wat..kata lembu

hahahahahahaahahahahhaa

kurang2...yang lebih2 tu??

hahahahahahahahahahhahah

bagi kat lembu soh dok kondo

hahahahahahahahahahahahahahah

cukai spender,cukai cincin belian.,cukai beg tgn

hahahahahahahahahahahahaha

tu betul2 dilaksana

hahahahahahahahahahahahahaha

maka hepilah datin maimon

hahahahahahahahahahahahahahaa

nasib baik bn pegang negara

hahahahahahahahahahhaha

kalo tak nak cekau duit kat ner??

celah buntut sayfool??


hahahahahahahaahahahah

Anonymous,  January 13, 2012 at 5:41 PM  

Tahniah mohd rani othman

TAPI KENA INGAT, JANGAN CAKAP APA2 YANG NEGATIF TENTANG 3A

ANWAR, AZMIN ATAU AZIZAH

Nanti kena goodbye.

Anonymous,  January 13, 2012 at 5:43 PM  

Tahniah, dengan ini takde lagi penghalang dalam usaha pemurtadan melayu. Dah takda sapa dah yang nak perjuangkan hal itu dan tentang seks bebas melainkan Hasan Ali

Tahniah UMNO kerana telah merasuah PAS supaya memecat Hasan Ali

Tahniah kerana telah menjual perjuangan Islam dengan wang ringgit

SESTER January 13, 2012 at 5:46 PM  

wah tuan komrad, bersungguh-sungguh dia pertahankan "Anugerah Tuhan" tu.

Tak selari betul dengan icon Che Guevara. Best ke dapat pemimpin rendah moral cemtu? Penipu je banyak konspirasi kiri kanan last2 tak bersalah bukan nak minta maaf

Guevara, dia nasionalis. DSAI bukan nasionalis sebab dia kutuk Malaysia kat luar, panggil batik malaysia huduh dan tuduh Malaysia pro-terrorist.

Kalau bawah Castro dah lama dah DSAI dikasi....bagi jadi eunuch

tuan komrad January 13, 2012 at 5:51 PM  

hahahaahahahahahaa

cegah murtad harapkan hassan ali jer??

hahahahahahahahahahahahahaha

biar betul??

hahahahahahahahhahahaha

habih.parti buntut wat per??

hahahahahahahahhahhha

jabatan agama??songlap duit zakat??

hahahahahahahahahahahaha

menteri agama???jadi tukang jwb pok jib??

hahahahahahahahahahahaaha

hassan kena pecat sebab pakai sungkuk tinggi

hahahahahahahahhahahaha

tu jer

hahahahahahahahahahaha

Anonymous,  January 13, 2012 at 6:32 PM  

aku nak pideo lucah....tolong....blog lucah tak tayang video lucah lagi kah!!!!!!!

Anonymous,  January 13, 2012 at 6:46 PM  

wa manyak suka maa...itu hasang ngali aaa manyiak mikin susa sama wa maa...wa manyiak minci itu tuleh nyiawi maa...manyiak minci...cikalang ini balu punyia olang...itu lani...misti talak bilani punyia...hahaha...wa sulah kasi lia tilasa wa punyia kok maa...hahaha

Anonymous,  January 13, 2012 at 7:18 PM  

Atok nak gi jakarta next week sehhh..... he he... now taste bibik plax... ahaks...

Anonymous,  January 13, 2012 at 7:25 PM  

itu olang kincing tala munyi ka... ha ha ..... cian kt kom roodok tuh ... matian2 mbeka aljuburi ..... peliwat antarabangsa jahhhh... persatuan homo & lesb kt philipine (gang atok) siap anto tahniah krn mbebaskan kaum songsang .... m'sia menuju ke era kebebasan sebenar katenya.... he he... mmg itu pun yg dibanggakan olih kom rad rodook & de gang.... yeah bebas .... bebas menutuh bebas melanggan china doll terbaru bibik... huhuhu .... tak habis2 dgn skandal moral atok pojaan komrad rodook nih.....

Anonymous,  January 13, 2012 at 9:24 PM  

ayoyo. seronok gak baca komen2 kat sini. tapi nampaknya penyokong komennya lbh membina. dari komen2 pro pakatan. pro pakatan mmg suka guna taktik memaki hamun mcm anwar jgk.

Anonymous,  January 13, 2012 at 9:27 PM  

lepas ni selangor akan bebas dan tenteram.... yg tenteram Dap

Dap akan tidur nyenyak sambil senyum, hati banyak senang....

tak ada siapa ganggu dia punya bisnes... maksiat semakin bertambah diselangor....
pusat judi...pelacor...urut...

puak2 kristian akan berpesta besar2an murtadkan umat islam.. tiada siapa yg akan halang

orang dilantik exco agama org telah dicucuk hidung oleh Dap dan Pkr.... pasti lepas ni kita tak akan dengar lagi pembanterasan maksiat dan melindungi akidah umat islam

mulai hari ini segala perintah dan arahan adalah dari abang besar Dap....

Pas perosak agama....

Anonymous,  January 14, 2012 at 2:56 PM  

Tahniah pada Dr Rani....Theresa Kok kafir didahulukan....Hassan Ali Islam disingkirkan. Hebat Penyeleweng Islam SeMalaysia ini.(PAS baru tukar nama)

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP