"Jangan Kita Mengiyakan Sesuatu Yang Tidak Betul Mengenai Pemimpin Kita"

Sunday, January 29, 2012


"Kita telah kaji dua tahun sebelum ini apabila pembangkang serang peribadi individu pemimpin kadangkala kita sendiri yang 'mengipasnya' dan bukannya mempertahankannya.

"Kita harus sedar bahawa ahli-ahli UMNO sendiri yang menaikkan pemimpin, jadi mengapa mereka sendiri hendak cantas pemimpin UMNO. Jangan kita mengiyakan sesuatu yang tidak betul mengenai pemimpin kita,''

- Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussin Naib Presiden UMNO

Setuju kenyataan dari D.S. Hishammuddin ini, cuba kita lihat pembangkang yang mana mereka melindungi pemimpin mereka walaupun telah terbukti pemimpin mereka tidak bermoral sepertimana Anwar Ibrahim dengan China Doll dan Liwat nya, Eli Wong dengan gambar Bogelnya dan lain lain pemimpin.

Jadi buat ahli UMNO seharusnya kita usah lagi menjadi api dalam menyalakan apa yang telah dimulakan oleh pihak pembangkang ini. Matlamat mereka adalah untuk membuatkan kita Huru hara, bertikam sesama sendiri yang akhirnya untung adalah mereka dari Pembangkang.


Psssttt..... Renung renungkanlah wahai ahli UMNO seluruh negara......


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

13 comments:

Anonymous,  January 29, 2012 at 10:23 AM  

Hisham bangsawan.. Tak mampu nak bela org UMNO.. Menang naib presiden pun nasib je ihsan sepupunya seorang presiden UMNO...

Anonymous,  January 29, 2012 at 10:26 AM  

Hal busok dalam kelambu sendri, tak payah nak hebuh hebuh malu....

Anonymous,  January 29, 2012 at 11:54 AM  

ALLAH Bersama UMNO

Anonymous,  January 29, 2012 at 12:07 PM  

MASALAHNYA HISHAM GAGAL JADI MENTERI KDN YANG BERWIBAWA...TU YANG AHLI UMNO MARAH...

Anonymous,  January 29, 2012 at 12:08 PM  

Walaupun Hisham nampak tak agresif tapi memang betul apa yg dia kata tu. Orang umno sendiri yang menjatuhkan pemimpin sendiri.

Contoh yg paling ketara sekali ialah isu NFCorp. Atas dasar nak bersihkan umno kononnya, keluarga vip yg ambil loan untuk dirikan business daging halal, dikutuk, dihina dan difitnah.

Berbeza pula dengan fuckatan, pemimpin mereka buat kesalahan apa pun, mereka tetap sokong. Dari isu jual ugama, murtad, bogel, zina, liwat, sokong israel, rompak pasir, jual hartanah, singkir penduduk kg dan macam2 lagilah. Pokoknya mereka tetap sokong dan tak ambil peduli pun.

Kita pun takkan sokong pemimpin yg bermasalah tapi jangan sampai fobia dgn fitnah dari fuckatan.

manBonda,  January 29, 2012 at 12:16 PM  

UMNO memang mengakui kesilapan sendiri yang dilakukan oleh ahli2nya tetapi puak2 FUCKatan akan menyembunyikan kesilapan atau kesalahan ahli2nya..FUCKatan akan hancur pada PRU kali ini..harapkan sokong..sokong bawa rebah..harapkan Nuar ..Nuar sokong Zionis..khaatuuii

Centurion January 29, 2012 at 12:22 PM  

penyokong pembangkang tu bebal..tak reti nak berfikir..tu pasal selalu kena tipu je dengan pemimpin sendiri

Anonymous,  January 29, 2012 at 12:34 PM  

bung mokhtar, datu ghaffur kalabakan, KU li..bukan duri dlm daging tapi berusaha mengeluarkan duri dalam daging JIKA ada...baguslah begitu sbb umno lebih bersih dari pakatan yg membawa moto 'bersih'

-beeBUZZ

Anonymous,  January 29, 2012 at 12:44 PM  

Xyah ikutbpakatan tu, salah pn xngaku walau bukti da ade,bg UMNO lak, sblm ape2..selidikla dlu, jgn men hukum je terus..klu btol br bg teguran,klu salah bg lindungan

Anonymous,  January 29, 2012 at 2:48 PM  

Toksah cita zionislah, bulu hidung zionis pun ko tak kenal. Kah...kah...kah....

Anonymous,  January 29, 2012 at 3:04 PM  

ini bukan masalah UMNO, inilah penyakit ORANG MELAYU... dengki sesama bangsa...

dari hadis : di akhir zaman nanti penghuni syurga dilihat spt penghuni neraka & begitulah sebaliknya...

tak heran Si Nuar GAY dichop Imam Mahdi oleh si bederul amin....dah tu bederul amin tak mengaku pulak tu...

Anonymous,  January 29, 2012 at 3:07 PM  

yg patut disuruh letak jawatan adalah Bung (ZIZIE) tu sendiri...

Ku Li tu tak tau la apa sumbangan jasanya pd negara... dia ni duri dlm daging yg menyusahkan parti...

tak kan lupa S46....
baca sejarah la weiii...... kaji buat analisis & jadiklah org bijak yg bersyukur dgn nikmat... insyaAllah dibukakan HATI dari buta...

eeyet January 29, 2012 at 3:52 PM  

Eh! datuk hisyamudin bukan minum arak sama dgn uncle gomo ke?

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP