Kain Diselak - Shahrizat Jalil Saman Zuraidah & Rafizi Ramli

Thursday, January 19, 2012




3 bulan D.S. Shahrizat Jalil Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga menerima aib akibat dari Fitnah yang dilemparkan oleh pemimpin Pembangkang berkenaan Syarikat NFC yang dimiliki oleh suaminya. Bukan beliau sahaja menerima Aib dari perbuataan Rafizi Ramli dan Zuraidah Mak lampir malah seluruh keluarga beliau juga mendapat aib diatas Fitnah melampau itu.



Hari ini peguam D.S.Shahrizat Datuk Seri Shafie Abdullah menfailkan saman keatas Rafizi Ramli dan juga Zuraidah Kamarudin Ahli Parlimen Ampang sebanyak RM100 Juta diatas Fitnah melampau ke atas Shahrizat Jalil Ketua Wanita UMNO Malaysia.

Ini baru permulaan kerana Gomo jangkakan selesai sahaja siasatan SPRM ke atas Syarikat NFC maka mereka penyebar Fitnah ini akan disaman sekali lagi dan kali ini dengan amaun dan harga yang paling tinggi atas aib yang mereka lakukan.

Rakyat Malaysia terpengaruh dengan Fitnah jahat pemimpin Pakatan Pembangkang ini mengenai syarikat NFC yang diberikan WANG PINJAMAN dalam menternak Lembu yang mana sasaran pembangunan projek adalah memakan masa 30 tahun.

Propaganda mereka yang menyatakan Kerajaan memberi Geran RM250 juta adalah satu pembohongan dan penipuan yang jelas sama sekali. Turut diFitnah adalah Shahrizat Jalil isteri kepada pemilik NFC walhalkan Shahrizat Jalil tidak terlibat langsung sejak projek tersebut dijalankan sehingga kini.

Gomo ucapakan Syabas buat Kak Jat kerana tampil kehadapan dalam menyaman mereka pemimpin pembangkang yang menabur Fitnah melampau ini. Sudah pasti selepas ini tindakan susulan akan diambil dalam mematikan mereka ini dari terus terusan menabur Fitnah.


Bayangkan, selama 3 bulan Shahrizat Jalil, Suami dan anak anak beliau menjadi mangsa Politik kotor pihak PKR yang dikepalai Saifuddin Nasution, Zuraidah mak lampir dan juga Rafizi Ramli Gay.



Sokongan Penuh Muslimat PAS buat Shahrizat Jalil

Biarlah Shahrizat Jalil keseorangan dalam membersihkan namanya ini kerana mungkin ada Hikmah disebalik yang berlaku ini. Kita tidak tahu mungkin Najib Razak sedang menduga kekuatan Shahrizat dalam menghadapi tomahan dan Fitnah selama 3 bulan ini. Kita tidak tahu tetapi kita yakin Shahrizat Jalil Ketua Wanita UMNO mampu menghadapinya sebagaimana beliau MENANG secara Terhormat jawatan Ketua Wanita UMNO menewaskan Rafidah Aziz yang pernah digelar 'Singa Wanita UMNO" satu tika lalu.



Zuraidah Mak lampir Setelah Disaman




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


74 comments:

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:16 PM  

umno dan lembu ibarat air yang dicincang tak akan putus..

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:18 PM  

kau ni bengap lah gomo. kes lembu ni kes parti kita iaitu parti umno. kau jgn lah buat kecoh kat blog kau ni. ni memalukan umno je. buat lah cite lain psl pakatan laknat tu. jubor saiful lah kau ni gomo.

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:19 PM  

kak jat lelong lembu kat nilai. sape nak beli bg duit kat gomo.

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:22 PM  

sape nak buat bisnes kambing bolehla pegi jumpa muhyiddin yassin dan noh omar. nnt bole dapat pinjaman mudah kerajaan sebanyak 450 juta pulak. kau nak beli banglo ke apartment ke kondo ke kau punya pasal. janji pelaburan. bawak masuk sekali 1 keluarga kau jadi pengarah.. jadi pengarah syarikat kambing gaji mahal tau. busuk2 pun 35 ribu.

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:25 PM  

Mampos la Zuraidah dan rafizi yang membawa fitnah!

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:27 PM  

takpe2 anon kat atas,ni ada peruntukkan 10juta dari pakatan,projek ternakkan babi sekala besar,sebab lembu dgn kambing korang tak minat,sebab org pakatan ni suka benda haram,projek ni je la yg layak utk korang

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:31 PM  

I think they should sue... 100 million each.... Sue them... Don't ask for their open apologies ....

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:33 PM  

kahkahkahkah..... shahrizat nak lelong lembu2 dia ke? berapa starting? aku nak beli yg cantik skit tu.. kahkahkhakahh..

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:33 PM  

woi kain kena selak

jubor kena tujah

ate lucah belake orang2 umngok nih

hidup kat dunia asyik nak seks jer ke

kak jat lembu,  January 19, 2012 at 3:35 PM  

WOI LEMBU DAH DAPAT JALAN KER MACAM MANA NAK ADAP SAMAN RM 10 JUTA hahahahahaha PADAN MUKA KAU LAHANAT MAKAN PASIR LA KAU ... KALAU KAU NAK DUIT CEPAT KAU PLAK NGAKU KENA LIWAT DGN ANWAR hahahahaha

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:35 PM  

kepada anon 3:27. pakatan mmg suka benda2 haram tapi umno lagi suka sebab projek babi kat selangor tu dulu kepala dia org umno... tapi 10 juta tu sikit sgt kan? bagi lah 100 juta ke sedap sikit pelahap.

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:37 PM  

ape barang kena liwat dgn anuwar. kali ni buat cerita saiful kena liwat dgn brahim keli pulak..

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:39 PM  

boring bro buat cerita saiful kena jubor. kali ni suruh gomo buat cerita zullebainordin dgn hasan ali kena jubor dgn brahim ali... baru meletop bro....

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:39 PM  

Kalau tak cukup project babi tu, mungkin boleh buka kilang arak pulak. kedua-kedua project ni memberi pulangan yang singkat lumayan sebab mudah dijual dan ramai lak penggunanya. babi beberapa bulan dah boleh dia orang sembelih.

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:44 PM  

betul tu anon 3:39. tapi nnt kalau bukak kilang arak takut cepat habis stock pulak... belum sempat nak jual kat kedai, gomo dah sapu semua.. kahkahakhahh.. yamseng sekali dgn zulnordin dan brahim katak.

tyka_dins,  January 19, 2012 at 3:44 PM  

Anonymous Anonymous Anonymous Anonymous Anonymous takda nama sebenar ke pengecut ??? Damn la .

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:46 PM  

pakai nama sebenar pun bole tipu jugak bro. bebal lu mcm anugay brahim lah....

tyka_dins,  January 19, 2012 at 3:51 PM  

aku bukan abang ko lah nak ber "bro bro" bagai. n since when aku sokong si anwargay tuh ? euwww plis beb ! sudah terang disuluh, video seks dia yg menjijikkan ! azizah mintak cerai, tau plak takut. azizah tu sabar je ngan perangai lahanat dia tuh, kang bercerai, malu satu dunia. huh !

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:56 PM  

kahkahakah.. tykadins. mane kau tau azizah nak mintak cerai ngn anugay? hebat kau.. kahkahakahakah.. kau ni kaki blue jugak ye.. kahakahakahah.. bagus2.. ni sifat yg perlu ade kepada kita untuk menjahanamkan anugay.

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:56 PM  

makin ramailah muflis lepas ni... asal jangan guna duit derma pengikut parti nak bayar saman tu sudahlah...

Anonymous,  January 19, 2012 at 3:58 PM  

gomo, buat cerita psl tykadins kena jubor dgn anugay satu. ok gomo? boringla la asik muka saiful je keluar kat tv. kali ni kasi muka tykadins pulak.

Anonymous,  January 19, 2012 at 4:02 PM  

tykadins tu betina lah.. tu pun lu mau mau hantam jubor jugak ka?

tyka_dins,  January 19, 2012 at 4:03 PM  

blue tak blue . benda dah tersebar, tengok jela ! hahaahahaha . Aku bahagian Adun Hulu Kelang, dimana PKR menguasai kawasan aku. Aku perhati selama diorang pegang kawasan sini, janji hanya janji manis mu ! Masa time UPSR, kalau dapat straigt A's nak bagi duit setiap satu A la apela, MANA WEYH MANAAAAAA ??????. Kalau benda MINOR macam ni pun diorang tak ley tackle, lagi la benda MAJOR negara diorang nak PIMPIN ? Talk to my hand la beb ! Shit PKR !

Anonymous,  January 19, 2012 at 4:04 PM  

saman mak lampir sebab mulut,muka dan hati buruk...

pejuang hamas...

tyka_dins,  January 19, 2012 at 4:10 PM  

kenal apa itu erti BERSYUKUR dulu ya wahai penyokong2 pembangkang. Last but not least, Gomo is Gomo. He's brilliant ! Yang penting, Takde sape upah aku suh komen benda ni. Setakat upah duit2 ni,aku tak pandang ! Wassalam ! :)

Anonymous,  January 19, 2012 at 4:12 PM  

PKR ke PAS ke DAP ke UMNO ke same je mcm haramjadah.. kat tmpt aku ni pulak UMNO kata sibuk nak bg duit budak2 yg dpt score 8A PMR sorang 10ringgit.. sampai dah arini 10ringgit pun xnampak.. yg nampak kes jubor anugay dgn saiful je kat tv.. takpun cite lembu shahrizat.

Anonymous,  January 19, 2012 at 4:15 PM  

anon 4:03 hulu kelang tu kawasan PASshit lah.. kau ni org suh belajar kau sibuk nak komen kat blog ni.. pegi belajar pandai2 dulu baru join blog politik.. syuhh..syuhhh...

tyka_dins,  January 19, 2012 at 4:19 PM  

suka hati aku lah nak komen kat sini ke apa anon 4:15, kecoh la org tua ni ! apa barang belajar tak habis2? berkerjaya ok. nama je kawasan pas, tapi elpk2 dulu sebelah sirau tuh ada balairaya au5, dijadikan pusat PKR ! shit PKR. lalalalala.

Anwar Ibrahim,  January 19, 2012 at 4:19 PM  

hangpa dok ngata aku noo. takpa. hangpa tunggu, aku menang piala presiden, hangpa siap.

eh, cek ada sebut piala presiden kata tak sat?

Lim Kok Wing,  January 19, 2012 at 4:22 PM  

hahahaha Anwar Ibrahim pun layan GOMO gak ? sah2 publisiti murahan . hahahah :)

Anonymous,  January 19, 2012 at 4:24 PM  

anon 4:19 PKR mmg shit.. kau minat nak join politik ke? nak berguru dgn papagomo ke? nnt aku tanya gomo dulu k. hehe...

Anonymous,  January 19, 2012 at 4:26 PM  

tykadins, kau ni pun minat dgn blog jubo gomo ni ke? kahakahakahhh.. ni blog untuk jantan2 je.. betina xharus membaca.. kahakahakah..

tyka_dins,  January 19, 2012 at 4:26 PM  

anon 4:24, takpelah, aku belajar sendiri je. aku tabik Gomo je. telinga dia memang kebal. hahah :) go Gomo go !

tyka_dins,  January 19, 2012 at 4:28 PM  

anon 4:26, blog jejans ke betina ke sama je. sebab lu kawen ngan betina jugak . bukan ngan jejans kan ? so, sah2 la lu GAY sebab lu cakap blog ni untuk jejans je. HAHAHA . lu gay ke mat ? *pengsan*

Anonymous,  January 19, 2012 at 4:29 PM  

anon 4:26, kau tabik gomo? ape barang... dia busuk punya orang pun kau nak tabik... dia ni spesis anugay jugak.. gayboy gomo ni.

tyka_dins,  January 19, 2012 at 4:31 PM  

Anonymous said...

tykadins, kau ni pun minat dgn blog jubo gomo ni ke? kahakahakahhh.. ni blog untuk jantan2 je.. betina xharus membaca.. kahakahakah..

January 19, 2012 4:26 PM




serius gay ! euw. sucks. lalalala

Anonymous,  January 19, 2012 at 4:31 PM  

tykagetahdins, mehla jumpa geng2 gomo nak tgk abg2 kat blog gomo ni jantans ke gay.. kihkihkih....

Anonymous,  January 19, 2012 at 4:33 PM  

kahkahkah.... tykadins nak kena jubor ke.. kahakahakhah.. jadi mcm saiful ni nnt tak berak 3 hari.. kahakahakahahkahh....

tyka_dins,  January 19, 2012 at 4:35 PM  

anon 4:31. gatal lah lu ! aow ! hahahahahah . t.kasih la ye :)

Anonymous,  January 19, 2012 at 4:37 PM  

ape benda budak anon dgn tykadins ni bertekak je. ni blog bukan untuk kau 2org menggatal. ni blog gomo..

tyka_dins,  January 19, 2012 at 4:42 PM  

anon 4:37pm : tak gatal la bhai ! dari atas aku sokong gomo lu nampak tak ? grr ! dahla, hidup gomo ! assalamualaikum. peace yaw .V.

Anonymous,  January 19, 2012 at 4:48 PM  

tykadins dins nampak sgt suka kena jubor psl tu la dia layan si anon tu. ape punya betina lah dia ni. nasib baik betina kalau jantan sama lah spesis dgn anugay.

PAPA GOMO January 19, 2012 at 5:00 PM  

kesian Rafizi dan Mak lampir..ha ha ha .... 100 Juta tu beb.... tu lah FITNAH lagi kan dah kena

Anonymous,  January 19, 2012 at 5:01 PM  

betul tu gomo. dah lah mak lampir.. xsedar dir pulak tu.. kahkahkahkah...

Anonymous,  January 19, 2012 at 5:02 PM  

gomo.. lu punya muka pun mcm lampir jugak.. lu pak lampir.... gomo pak lambir kaki jilat jubor saiful. lalalalala.......

Kambing hitam,  January 19, 2012 at 5:33 PM  

papa gomo:

isu ini ibarat air yg cuma bersih.Tetapi sudah tidak suci lagi.

Segala rakyat pelosok rantau telah maklum isu ini

Segala binatang dan haiwan dalam hutan dan dalam zoo pun mengerti isu ini.

Isu politik kena lawan dgn politik.
Kalau takut rumah dilambung ombak jangan berumah ditepi pantai.

Kesian Shahrizat.Orang UMNO pun tumpang sekaki.Ada yang tolong tambah kg pun ada.

Walau apa pun semoga Shahrizat beroleh kejayaan dalam membersih dirinya.

Yang penting bukan sekadar bersih.Ia juga kena Bersih dan suci.

Anonymous,  January 19, 2012 at 5:34 PM  

...kes lembu ni dimulakan dgn Laporan Audit! so ada aku kesah..Datin Maimun jugak yg bahagia...

Anonymous,  January 19, 2012 at 6:09 PM  

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!......................

SHAHRIZAT TERMASUK PERANGKAP PKR...
BILA DIDALAM PERBICARAAN KES SAMAN TU NANTI SEMUA DOKEMAN SYARIKAT NFC AKAN TERBUNGKAR TIDAK ADA SATU PUN DAPAT DISEMBUNYIKAN.................. SIAN KAK ZAT , PAPAGAYMO TERKENA SENJATA MEMAKAN TUAN........
SELAK LAGI KAK ZAT ....GOMO NAK LIHAT.

Anonymous,  January 19, 2012 at 6:18 PM  

...........kenapa tak saman ketua audit negara RM 500 juta kerana membuat pendedahan palsu alahai , Boleh papagomo canang sikit...........manalah tahu dapat juka tumpang sekaki...

Anonymous,  January 19, 2012 at 6:24 PM  

ini blog kah forum, buang masa aja artikal2 dan komen2 didalam blog ni. Tak ada pengajaran pun . Asek porno, jubur, liwat, saman dan pemadam dakwat kekal......bahlol

Anonymous,  January 19, 2012 at 7:05 PM  

tak terlibat macam mane tu papagomo?? syarikat baru tubuh dapat projek 250juta. yg tuan punye syarikat pulak si suami... bukan namenye kroni? terang lagi bersuluh..haha kalau dah buta hati,payah! haha

ah beng,  January 19, 2012 at 7:14 PM  

fuyooooooooo...manyak takut o saya....alamak, ini macam bikin a, nanti saya takut sampai tak boleh tidur, tak boleh makan, tak boleh berak ma......lembu memang dahsyat o...

tapi saya pinya kawan kasi tau , tak mayah takut, sebab ha, kita boleh bongkar lebeh manyak skandal lembu kondo di mahkamah nanti ma..lu faham tak faham o?

Anonymous,  January 19, 2012 at 7:17 PM  

nanti panggil lembu jadi saksi masuk mahkamah

saman sekali la ketua audit negara,kan senang

malam jumaat,jom baca yassin..

Ahmad Shukri Mokhtar January 19, 2012 at 7:21 PM  

nama Dato' Dr. Agus bunyi mcm bagus je. Nak menulis pun mcm budak tadika, ada pangkat ada gelaran tapi hatinya berijizah dgn kebusukan. Malulah mcm ni spesis KETAM MELAYU.

Anonymous,  January 19, 2012 at 7:21 PM  

Guna duit rakyat untuk kegunaan peribadi pun tak salah ke? Hebat betu Ketua Wanital UMNO nih! Layak ke suami dia dapat pinjaman NFC tu kalau dia bukannya Ketua Wanita UMNO?

mamakutty,  January 19, 2012 at 7:24 PM  

OOOOi lembu tua ni sudah naik gila.
nanti dia tanduk manusia..
lembu tua ini pantang tengok warna merah ,,
tapi tak sedar atas kepala dia diikat kain merah...
OOOOi.. kau balik kencing kepala kau sendiri ,
perompak nak menuntut keadilan di mahkamah.
saman saja lah ,,, sekali kau saman isu ini lebih menguntungkan zuraida dan raizi parti pembangkang akan tengok lawak setakat mana kau lakonka.. kua kua kua.

Anonymous,  January 19, 2012 at 7:25 PM  

malaysia sudah gila bawah pimpinan UMNO.i rasa hanya di m'sia. pencuri tidak bersalah dan pelapor kes curi didapati salah....memang dahsyat

maha-thir nia ma ci pai January 19, 2012 at 7:27 PM  

Pergi Jahannam lah dengan ko punya saman Shahrizat.....Dah terang lagi bersuluh KHIANAT harta rakyat. Kalu begini punya besar penyelewengan masih tak mengaku, patut sangatlah Malaysia ni menjadi negara Kelas ke 7 Rasuah & Penyelewengan depan mata dikata fitnah.....siap dengan bukti pulak tu. Undang2 pulak macam kaldai dan lembu....Pihak Penguatkuasa pulak sibuk nak kambus lubang perasuah.....Cuba bayangkan betapa rosaknya amalan kat Malaysia ni......Aku harap sangatlah PRU 13 ni korang rakyat Malaysia kuburkan UMNO BN terus. jangan biarkan UMNO BN beralasan lagi.

Anonymous,  January 19, 2012 at 7:41 PM  

hanya gomo bodoh sokong perasuah tegar. org macam nilah yg memburukkan nama umno selama ni. pegi mampus ko gomo.

Anonymous,  January 19, 2012 at 7:57 PM  

Suka hati lah nak saman bape juta pong.. cabar atok totey bengkok saman gomo saman skay. brani krn benar... saman jerk... pempitnah cenggitu mmg patut di saman .... kalu mmg salah cam atok totey bengkok lain la... tak brani nak saman pong.... gebang jer lebih juak atok nih... mcm totey atok gak bengkang bengkok... bile dah tjuntai abis aksi br leh lurus ke bawah.... alah mcm video china doll tuuuuuuu

Anonymous,  January 19, 2012 at 8:03 PM  

hanya gay lesbian freesex sokong bajingan tengik mcm amegay & de gang... kaum nabi lut meneruskan legacy...

Anonymous,  January 19, 2012 at 8:07 PM  

Ha ha eden tau ... kalu ijat menang mahkamah tdk adil... kalu ijat lost.... yeah mahkamah adil.... but at the end they trapped in their imam mahadi's game... would like to know what happen next .... tunggu.... perangkap makan tuan..... kui kui kui

Anonymous,  January 19, 2012 at 8:09 PM  

tengok jer badut2 beraksi....

Anonymous,  January 19, 2012 at 8:18 PM  

tak cukup 200 juta... nak lagi 100 juta... astafirullah aladzim.. tak cukup lagi ke harta dunia yang minah ni buat.. halal haram semua bercampur... rimas aku dengan pemimpin kerajaan la ni... yang herannya... masih jugak ada penyokong puak puak ni... ya allah... deme ni dah jadi karun....

Datin syahrigak bukit jalil,  January 19, 2012 at 8:19 PM  

Rm250juta x cukup lg beb...wa mau rm100juta lg...nk beli KONDOm mewah satu lg

Anonymous,  January 19, 2012 at 8:20 PM  

maap ya... baru cakap pagi tadi, bila AG cakap da pulang pada polis untuk siasatan lanjut... sekarang itu kak ijat guna ayat ni pulak.. Peguam Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah berkata, saman itu dikemukakan dengan asas bahawa siasatan yang sedang berjalan itu diyakini akan membuktikan Shahrizat tidak bersalah.. tiba tiba kalau kak ijat didapati TIDAK bersalah, semua orang sokong.. DSAI didapati tidak bersalah, semua pun masih cakap liwat liwat liwat... aduhai... rakyat malaysia, fikir la sendiri ya...

abu January 19, 2012 at 8:44 PM  

...dan melayu umno lah yang paling kuat mlertahankan kelembuan mereka..

kakak tua,  January 19, 2012 at 9:36 PM  

hang silap Pak Abu hoi kata semua orang UMNO pertahan isu ini.tak betoi.bukan semua kena cucok hidung.jgn tuduh macam tu.yg kena cucuk hidung ini pak lebai pas dgn pak lebai pkr sahaja.

exco wanita partahan habisanlah pasai bos depa. yg lain orang bukan bodoh piang.

dlm umno pun ramai yg waras.Dlm pas dan pkr betoilah.haram pun jadi halal.

hang silap lah pak abu.

kakak tua,  January 19, 2012 at 9:37 PM  

hang silap Pak Abu hoi kata semua orang UMNO pertahan isu ini.tak betoi.bukan semua kena cucok hidung.jgn tuduh macam tu.yg kena cucuk hidung ini pak lebai pas dgn pak lebai pkr sahaja.

exco wanita partahan habisanlah pasai bos depa. yg lain orang bukan bodoh piang.

dlm umno pun ramai yg waras.Dlm pas dan pkr betoilah.haram pun jadi halal.

hang silap lah pak abu.

Anonymous,  January 19, 2012 at 10:33 PM  

Sokong mak lampir letteww

Anonymous,  January 20, 2012 at 12:20 AM  

ape critee... ladang babi mega dgn kilang arak tu...senyap jeee..

rm100 juta utk babi dgn projek mega kilang arak woww.... kaya Dap
yg seronok melayu Pkr dan melayu Pas tumpang sekaki....senyap je la buat2 tak tau janji masyukkk...

melayu Pkr/Pas kenyang tumpang semangkok projek babi dan arak

eh.. bukan ke Pas ada cakap.."jika menang sebelum subuh kilang arak akan ditutup" peliknya semakin besar adalah...dan ditambah kandang babi mega pulak...melayu Pkr menyokong...mantop pemimpin melayu Pkr dan Pas buat keje....

maksiat yg lain malas nak crite la...

Anonymous,  January 20, 2012 at 6:01 AM  

jangan la cerita2 lembu..segan la org umno nnt..dah ramai org mengata "bodoh macam lembu" dan paling latest mereka dah tukar pepatah tu.."bodoh macam LEMBUMNO" ,"Lembu punya susu, Shahrizat Mamak dpt nama" ..bangga la Kak Ijat pasnie org letak nama dia dlm peribahasa..papehall kamu baik keluar UMNO..lagi pun Umno utk org melayu dan bukan utk mamak karachi mcm kamu..menyusah dan memalukan Umno..sila berambus dgn terhormat ok

Nam Ron January 20, 2012 at 3:27 PM  

Shahrizat baru 3 bulan diaibkan sudah menggelupor sampai nak selak kain!..kahkhkah!!...Anwat difitnah, dimalukan, diaibkan lebih 10 tahun hingga dihumban dalam penjara tak dak pun sampai nak jual lembu!....kahkahkah..inilah bezanya pemimpin Umno dengan Anwar!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP