Karpal Singh Akui Terlibat Dalam Konspirasi LIWAT 1997 Antara Anwar Ibrahim & Azizan

Thursday, January 26, 2012


Azizan Abu Bakar

Mungkin ramai yang lupa ataupun ada yang sudah tahu tetapi buat buat lupa mengenai apa yang telah dibangkitkan oleh Karpal Singh Peguam Anwar Ibrahim yang mana merupakan ahli parlimen DAP.



Lihat gambar diatas ini dan KLIK IMEJ untuk anda sendiri baca kenyataan yang ditandakan yang mana merupakan kenyataan dari Karpal Singh ahli Parlimen Pembangkang.

Tarikh nya 18 Disember 1997 yang mana waktu itu Anwar Ibrahim menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri lagi. Jadi cuba anda yang taksub kepada Anwar Ibrahim ini tanya pula kepada Karpal Singh mengapa beliau membangkitkan isu LIWAT yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim pada tahun 1997 dan kini menjadi peguambelanya pula?

Ada yang sedar pekara ini namun akibat disogok janji janji palsu Anwar Ibrahim dan juga lakonan pemimpin DAP dan PAS maka Anwar Ibrahim diangkat seolah olah Malaikat. Kini Anwar Ibrahim dibebaskan dan dilepaskan dalam kes Liwat Saiful Bukhari namun hakikatnya Hakim memutuskan yang Anwar Ibrahim tetap melakukan Liwat.

Orang Pembangkang kata Anwar Liwat suka sama suka, Persoalan yang kita rakyat Malaysia perlu sedar ialah mengapa seorang yang terbukti melakukan SEKS LUAR TABII perlu diangkat dan dijulang menjadi pemimpin masyarakat. Apakah masaalah moral sebegini juga dilaykkan menjadi Perdana Menteri Malaysia?



Tanya sama Karpal Singh......
Jangan tak tanya ye wahai Juak juak Taksub Anwar Ibrahim


Psssttt.... Karpal Singh sudah Gigit telor Anwar Ibrahim.... Deal or not Deal Gua rasa semua orang dah tahu perjanjian Syaitan Anwar dan DAP


Apakah 1997 Karpal Singh DAP BerKONSPIRASI bersama
Nik Aziz PAS Untuk Menfitnah
Anwar Ibrahim telah Meliwat Azizan?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



39 comments:

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:01 PM  

Kes dah basi, Anwar tak bersalah kata hakim. Engkau masih tak puas hati ke? Masih busuk hati ke? Suka Anwar tido lokap ke? Masih politik Liwat ke? Tak de modal ke? KAMU DIDAPATI MENGHINA MAHKAMAH DAN HAKIM2 yg bijak.

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:01 PM  

Buat apa nak dipersoal lagi isu lapok....kes ni dah selesai. Buang masa aku aja komen kasih pudar taouch screen iphone aku aja......bahlol punya posting......ketandusan idea!!!!!!

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:03 PM  

DSAI screwed his coocoo bird into Saifull's shithole. He enjoyed his orgasm when his dongle remained inside Saiful's anus.

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:10 PM  

NFC...NuwargFuckingCican...HaHaHa....NuwargFuckingCepol...HaHaHa...NuwargFuckingChinadoll...HaHaHa...WargWargWarg

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:11 PM  

Terjemahan komen anon2.03,
Saiful memang kaki tonggeng . Bila dia gian dia selalu offer bos dia tutuh jubur dia.

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:12 PM  

NFC...NuwargFuckingChinadoll...WargWargWarg

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:13 PM  

NFC...NuwargFuckingCukma...WargWargWarg

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:21 PM  

TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUUU..MAHKAMAH RAYUAN..SEKURANG2 NYA LIWAT DAH BERLAKU..ISU MORAL ANWAR YANG LEBIH PENTING UNTUK PENGETAHUAN RAKYAT MALAYSIA DISAMPING KEBENARAN UNTUK DIBUKTIKAN.

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:26 PM  

Macam penagih gam lah engkau orang ni. Tapi bukan gam ekau hidu tapi botot nuar. GIAN GILER. Sultan muncung ekau merah, orang kata muncung Najib merah. Ekau Najib ke?

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:34 PM  

NFC...NuwargFuckingCoffeeboy...WargWargWarg

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:46 PM  

Enko mengintai ke masa tu?

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:50 PM  

Tapi kata konek bengkok, mana boleh masuk kecuali plastik dan gel.

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:53 PM  

Mat putih sesat mana ni... Shiiiiiiiiii shiiiiiiiiii pi main jauh jauh.

Anonymous,  January 26, 2012 at 6:57 PM  

PERHATIAN BUAT PAPAGOMO,

SILA AMBIL PERHATIAN BUAT PEMILIK BLOG INI

bila karpal desak anwar bertaubat, semua pemimpin PKR mahupun PAS menikus dari mendesak DAP pecat KARPAL, bila Hassan Ali yg MELAYU dan ISLAM tidak menyokong perhimpunan 901, Hasan ali
''DIBUANG TERUS DARI PAS'' ..inilah nasib melayu di bumi melayu..gomo patut buat tajuk
''NILAI KARPAL BERBANDING HASAN ALI''
isi2:
-dua2 pemimpin ini menentang Nuar secara terbuka ketika masih dlm PR.
-seorang mahu cabar dilangkah manyatnya dulu baru tubuh negara Islam
-seorang lagi mahu memartabatkan Islam,Melayu&Raja
-dimana Azmin Ali ketika Karpal desak Nuar bertaubat?
-dimana pemimpin DAP untuk desak KARPAL letak jawatan mahupun pecat KARPAL !

kesimpulan :
-PAS adalah parti ''KELDAI BAWA KITAB''

diharapakan gomo dpt ulas tajuk saya ini,pasti pedih buat cai2 PR yg taksub

PAPA GOMO January 26, 2012 at 7:22 PM  

anon 6.57 mantap dan terbaik... akan ada artikel susulan.....

pukimaq January 26, 2012 at 7:48 PM  

Sudah tentu si Karpal Singh itu telah merasakan kenikmatan diliwat oleh sayangku itu.

Anonymous,  January 26, 2012 at 7:54 PM  

Aku ingatkan GOMO ni cerdik. Rupanya DUNGU. Kes ni dah selesai lama dah GOMO DUNGU!!!!

Anonymous,  January 26, 2012 at 8:00 PM  

Video untuk GOMO DUNGU

http://www.youtube.com/watch?v=COm3D6FDmwY

Anonymous,  January 26, 2012 at 8:28 PM  

Lu pegi bace buat ape bai ade nuar berahim suh lu bace ke?lu pun jadi pencacai anuar jugak ke?pegi mampus la basi ke x basi ke org nk bg lu org yg bodoh dungu ni baca bg paham supaya jgn jadi bebal g sokong peliwat

GomolGomol,  January 26, 2012 at 8:29 PM  

Gomo,
Boring laa isu-isu sekarang ni. Kasi laa sneak peak video Anu'gerah Tuhan kat Thailand tu. Tunjuk muka siam doll dah laa, tak payah tunjuk semua. Kasi leak sikit-sikit, macam wikileaks tuu.

Anonymous,  January 26, 2012 at 8:34 PM  

Dah tu sape letak air mani nuar dlm jubur saiful?ko ke yg letak?ko pun join skali ke?

Anonymous,  January 26, 2012 at 8:39 PM  

Lu yg dungu la papagomo wat artikel ni untuk org2 yg sengal mcm lu la bg paham yg si karpal singh ni orang yg sial..xde kepentingan lawan ade kepentingan sokong,orang mcm lu mmg la kata kes noi lama tp lu x sedar sejarah yg lepas so lu la dungu mother fucker,

Anonymous,  January 26, 2012 at 8:49 PM  

lawak gila budak2 PAS ni, tak baca isi terus pegi ke comments

Haha sekarang mereka bulehla tuduh 'Karpal singh dibayar UMNO' ooppssss

ABU - Anwar Bukan Utama

BlackBelt7676,  January 26, 2012 at 8:59 PM  

Beratus keturunan tak kan lupa al-juburi. Hina mahkamah kau kata. Al-juburi dah hina mahkamah beribu kali dari dalam dan luar negeri, kau tak cakap lak, aku pasti kau dah makan najis Al-juburi. So senang je go to hell to al-juburi & geng Lutnya.....

Anonymous,  January 26, 2012 at 9:02 PM  

Masaalahnya yang baca ni termasuk aku penyokong UMNO bai. Penyokong pakatan ada kat Msia kini.

Anonymous,  January 26, 2012 at 9:04 PM  

Dah gila ism ke ko ni?

Anonymous,  January 26, 2012 at 9:08 PM  

Pakar kata air mani Sipol sendiri....sendiri jolok ke?

Anonymous,  January 26, 2012 at 9:13 PM  

ABU. ABU. ABU. PRU13

Singgang January 26, 2012 at 9:19 PM  

Siapa yg kata kes dah basi...mmg baru nak kenal anwar la....masa kes ni berlaku dia mungkin kat sekolah tadika lagi...membaca pun tak reti lagi...apatah lagi nak faham kes ni....Ni mesti komen2 mahasiswa robot....wakaka...

Anonymous,  January 26, 2012 at 9:23 PM  

ABAI - Asal Bukan Anwar Ibrahim

Anonymous,  January 26, 2012 at 9:23 PM  

Nah 10sen, pi main jauh jauh. Idea kau Najib kata takde class, tak ape....blue ocean...

Anonymous,  January 27, 2012 at 1:07 AM  

Dah kene sampok hantu Kapal ke engkau orang ni, tiba tiba Kapal Singh2x. Cam ni citanya. Dulu mamak sekor tu bagi tip kat dia yg pembantu dia kes liwat. Tujuan suruh kapal cakap kat parlimen. Kapal pun cakap. Bila pegi kot, dia tengok dok usong tilam busuk, maka dia pun insaflah yang dia tertipu. Maka bila datang kes Ke 2 dia pun bangkit dengan garang nya sehingga siPol tak berak seminggu dibuatnya. Akhirnya kes siPol kena buang sebab pakai DNA basi..... Sama macam sipol yang ko kata dah tobat dari liwat, Kapal pun samalah tobat dari kena tipu...... dah faham tak cita mak limah ni? kalu tak....... Lu pikir lah sendiri......he... he..... he.....

Anonymous,  January 27, 2012 at 1:14 AM  

Kwang...kwang....kwang....

Anonymous,  January 27, 2012 at 5:02 AM  

Ni kes dah selesai ke belum/crita lapok ke hapa..boleh nampk ketidakpahaman dlm PR dr dlu smpai skrang.kalau PR menang pru13 nnt aku boleh jamin xsmpai 6minggu ada pecahbelah dlm pentdbiran. mengarut je PR ni.cm pundek.crita lebat nk new governmnt.dlm parti pun kelam kabut.PR pandai belakonnn weiii sedar laaaa.bersyukur la dgn apa yg ada.xdpt apa yg kita mahukan, berunding dn bincang dgn kerajaan.itu cara gentlement..bukan demonstrasi jlnn.takbirr!

Anonymous,  January 27, 2012 at 11:42 AM  

Satu dunia orang dah tukar gomen ok je....maju je....

Anonymous,  January 27, 2012 at 4:05 PM  

iraq , mesir , libya , yemen ... semua ok gak...macangkedejei

Anonymous,  January 28, 2012 at 1:22 AM  

Gomen elok tak perlu ditukar cuma dinaik taraf. Gomen dari manusia korup seperti Pakatan Rakyat perlu dibendung bagi menjaga keamanan negara. Kenapa nak pilih manusia korup lagi kurap macam Anwar untuk mentadbir. Dah bagi can jadi TPM...dia berzina dengan bini orang, pemandu peribadi, suami orang dan pembancuh minuman beliau. Ini manusia pilihan rakyat minoriti yang kecil jumlahnya berbanding rakyat majoriti yang memilih kerajaan yang sedia ada. Kenapa perlu pilih kaca yang tak bernilai dari berlian yang tinggi nilainya. Adakah anda tergolong dari manusia tak berakal atau memang semulajadi bodoh dan dungu. Jawapan nya...... sendiri fikirlah.

Anonymous,  January 28, 2012 at 12:57 PM  

DUNIA...DUNIA...BILA HAKIM KATA...."AWAK BERSALAH KERANA MELIWAT"....TERUK HAKIM KENA BALUN KATA TAK ADIL....TAPI...BILA HAKIM KATA.."KAMU DIDAPATI TIDAK BERSALAH LAKUKAN LIWAT".....BAGUS HAKIM ADIL
DAN BIJAK....HAKIKATNYA ANU..WAR YANG BIJAK..... KERANA TELAH BERJAYA MENIPU JUAK-JUAK FUCKATAN YANG MENYOKONG MACAM BABI BUTA...
KAH..KAH..KAH....ADEH...

Anonymous,  February 5, 2012 at 3:12 PM  

Sapa tau Azizan Abu Bakar kat mana sekarang? Apa dia buat sekarang? Kenapa tidak dipanggil dia untuk membuat kenyataan mengenai Anwar Ibrahim.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP