KECOH - Auntie Mahasiswa Robot Serang Wanita UMNO

Wednesday, January 4, 2012




Auntie Bershit 2.0

Bertumbuk? Bergaduh? Sepak terajang? Gua pun tak tahu nak cakap macam mana beb tapi lu orang layan video bawah ni dan buat penilaian akan apa yang hangat diantara
Wanita UMNO vs Auntie Mahasiswa Robot.

Kata auntie Bersih ni mahasiswa Robot dipukul Polis pakai belantan sampai cedera dikepala. Bukan main lagi Untie ni backup Mahasiswa Robot yang merusuh di UPSI tempoh hari. Hebat auntie ni dia tahu semua...

Tapi bila wanita UMNO tanya "Auntie nampak ke siapa yang pukul?" Auntie tu kata " Saya dapat panggilan talifon jam 3 pagi" Ha ha ha

Auntie tu kata lagi " Filem ada, rekod seluruh dunia" Ha ha ha bab ni aku suka, ehhh mana Video yang tunjuk si Safuan Sawan tu kena Pukul? Mana mana? Ha ha ha....

Adoi ni lah masaalah penyokong taksub Al Juburi Wal Liwati Al Suntuti. Apa sahaja mesti disalahkan kepada pihak Polis. Apa sahaja mesti pihak Polis kejam walhalkan hakikat yang sebenar pelajar Mahasiswa Robot itulah yang merempuh cermin kaca dan mendapat cedera.Ni lah namanya Badigol Samdol he he he..

Apa pun Syabas kepada wanita UMNO yang cukup tenang dalam melayan karenah Provokasi dari agen agen Pembangkang. Ini lah yang membuktikan tauladan kita dipihak UMNO tertib dan berbudi bahasa melayan karenah gila pihak Pembangkang.

Psssttt.... Ada ke yang berkenan nak berkenalan dengan Auntie tu? Dengar kata Virgin beb macam Ambiga....hua hua hua


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


73 comments:

Anonymous,  January 4, 2012 at 10:22 AM  

Hahaha.. Aku tetap nak gelak ngn post semalam "muka dia ni cam monkey" hahaha.. Hahahaha aku gelak lagi..

rezqeen hill January 4, 2012 at 10:25 AM  

Auntie Mahasewel Robot ni dah boleh jadi calon Ahli Parlimen Bkt Bintang. Nak kasi jawatan Datuk Bandar kang, seluruh kL dia buat pusat judi & urut.

taib mahmud January 4, 2012 at 10:35 AM  

oowh auntie ni.. cakap takdak bukti..

Anonymous,  January 4, 2012 at 10:43 AM  

provokasi nuar brehem.ni semua salah nuar brehem.yg berlaku ,yg sudah berlaku n yg akan datang berlaku semuanya salah nuar brehem.bagi nuar brehem kat auntie cina doll tu baru padan dgn muka dia. mau ka nuar brehem?

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:06 AM  

ANON 10.22

aku pon kelakar biler baca siot hahahahaha... posing dah mcm gaya pendekar tapi ayat kat bawah gambar tu yg tak boleh blah hahahaha sory tumpang ketawa.... betul bro setiap kali baca artikel lu bila kluar gambar mamat nie mesti gua nak baca apa tulisan bawah gambar dia kekadang gelak sorang2 hahahaha

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:07 AM  

agak2 terkecing tak umgok ngan ahso tua ni lum yang muda tunjuk muka lagi,kalau yang muda lah datang mesti umgok2 semua kecing belari takut

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:11 AM  

cukup lah barua umno...mahasiswa yang pon korang nak takut sangat keh???puiiiiiiiiiii.....saya pun mahasiswa dan saya tak akan undi BN selagi isu mahasiswa ini tak diselesaikan dengan baik.....

adam adli January 4, 2012 at 11:15 AM  

Pelik betul skrg apabila pemerintah begitu takut dgn demonstrasi mahasiswa, walaupun sekadar berdemo di dpn UPSI tetapi pihak pemerintah sudah gunakan kekerasan tahap maksima! teringat lg walaupun AUKU masih membelenggu, kami mahasiswa era 90an masih tetap boleh berdemo dgn ketika di dpn wisma darul iman thn 91, dataran merdeka 92, kriket israel 96, etc...tetap ada halangan & semburan oleh fru...tapi masih ok keadaannya berbanding skrg...knp skrg berbeza yes? risau sgt ke....

Pernah Jadi Mahasiswa Juga,  January 4, 2012 at 11:15 AM  

Alo kitaorang tak kutuk mahasiswa ler kita orang kutuk mahasewel ajer.

Kalau nak minta org buat baik , kita kenalah buat baik dulu. Bukannya merusuh sampai pecah kepala lepas tu sesuka hati tuduh polis.

Nak tanya kat ano 11:11, apa hukum merusuh, sunat ? wajib? haram ?

Jangan kau fikir hak mahasiswa ajer, hak Allah macam mana?

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:18 AM  

Apa hg megah sebagai Mahasiswa tak mau undi Umno.
Puki mak hg la,apa hg ingat undi hg tu mahal sangat.
Mahasiswa puki mak hang la.
Harghh....Tuihhh...

panglima ludah umngok January 4, 2012 at 11:19 AM  

makcik cina pun berani tampil pertahankan budak budak melayu, tapi puak umno ini sibuk sini untuk memaki hamun bangsa sendiri....sial punya melayu umno ini...puxxmak umno dan najib

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:21 AM  

dah la mahasiswa, baik korang belajar la lagi baik dari nk setelkan perkara yg korang xpuas hati...walau auku ke puki mak ke..dah 40 tahun kot benda tu ada...tp yang keluar U bersepah berjaya..sbb apa? sebb diorang xcetek akal mcm korang yg nak berdemo tu...dulu aku mahasiswa gak kot, tak pulak ada masalah...dah xda masalah nk cari masalah...memang babing laaa...mahasiswa bodoh xsedar diuntung...!!!!

Nizam,  January 4, 2012 at 11:21 AM  

Pemerintah sekarang takut sebab Mahasiswa Melayu ISLAM Asyik berdemo ajer, walaupun hukumnya jelas HARAM.

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:22 AM  

pencacai umno memang lembu, tanya orang sebelum celaka robot polis umno datang, adakah mahasiswa merusuh????aman damai saja....yang celaka bangsat tuh yang datang kacau dan amok dengan mahasiswa tuh...

ada internet sekarang, ingat ini masih zaman mahathir lagi keh....fuxx you all umno goonnnnnnnn

adam adli January 4, 2012 at 11:26 AM  

Bangang bangsat pencacai umno, mahasiswa bukan mesin dan robot untuk belajar sahaja, hanya fikir untuk diri sendiri, faham???ingat kita orang mahasiswa macam kau orang hanya tengok wang dan sanggup jual maruah lu orang...

kita mahasiswa boleh berfikir dan bila nampak sesuatu yang buruk dan korup berlaku di negeri kita, kita akan bangkit dan pimpin rakyat untuk betulkan keadaan negara

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:29 AM  

KASI HANCUR LUMAT KERAJAAN ZALIM UMNO /BN DALAM PRU 13 NANTI! UMNO HANYA BERANI PUKUL ORANG MELAYU! UMNO DAH LAMA BULI ORANG MELAYU DI KELANTAN DENGAN MENAFIKAN HAK RAKYAT KELANTAN! KAMI RAKYAT KELANTAN AKAN LAWAN UMNO HABIS-HABISAN DALAM PRU 13 NANTI!

adam adli January 4, 2012 at 11:30 AM  

STUDENT POWER! Kalahkan REJIM BANGSA yg KOLOT, SAMSENG dan akan LINGKUP tak lama lagi...

Perbezaan Umngok dan Mahasiswa January 4, 2012 at 11:33 AM  

Pencacai bangsat UMNO: Mak Bapak Bagi Duit Suruh Belajar Sampai Habis... 3-4 Tahun Jekk... Yang Syok Sendiri Buat Benda Lain Nape... Sekarang... Lu Pikirlah Sendiri... Dah Besor Kan...

Mahasiswa:sebab dah besar dan boleh menilai mana yang betul/salah meyebab mahasiswa menentang ketidakbenaran,bukannya dayus hanya nak mendapatkan sekeping kertas untuk menjadi tambi kepada kerajaan yang zalim

Pencacai bangsat UMNO: Tulah Beza Orang Melayu & Bangsa Lain... Segulung Kertas Tulah Yang Membezakan Yang Bergaji RM800 - RM 2000... Tanpa Ilmu Macam Mane Nak Memerintah / Khalifah Di Bumi Nie...

Mahasiswa:ilmu itu ada di mana2,bukan setakat ada segulung kertas baru ada ilmu,tapi yang lebih afdal jiwa yang bersih agar dapat menbezakan mana benar atau tidak,sejarah telah menbuktikan nabi muhammad tiada sijil malah menbaca pun tak tahu namun dapat memerintah dengan cemerlang bukannya temberang

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:37 AM  

wanita umno ni ignorance...satu dunia dah tengok FRU belasah budak2 tu lagi cakap tak tahu siapa yang pukul. nampak sangat sibuk betulkan jambul dan pakai mekap je...

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:37 AM  

hahahah student power konon.... student gay adalah... atau student robot...

STUDENT DI POWERKAN JADI ROBOT TANPA AKAL adalah...

lawak lah student bodoh ni.... hahaha...

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:38 AM  

wanita-wanita promoter LEMBU Fidlot,,,ahakkkssss,,ngok betol

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:38 AM  

APER YANG ZALIM SANGAT KERAJAAN SEKARANG... AKU BOLEH BEKERJA BOLEH BERAMAL IBADAT TIADA HALANGAN KE MASJID... NAK BERIADAH DENGAN KELUARGA PUN TIADA HALANGAN... DARI SUDUT MANA YANG DIKATAKAN ZALIM TU... KALO RASA NAK HIDUP SENANG MACAM ORANG LAIN USAHA LA ... KESENANGAN BUKAN BOLEH DATANG MENGGOLEK JER.. APER SIKIT ZALIM NIE SEMUA DIBAYAR OLEH YAHUDI KER BUAT PROPAGANDA MCM KAT LIBYA... KATA KERAJAAN LIBYA ZALIM SUPAYA SENANG UNCLE SAM MASUK JARUM HANCURKAN MALAYSIA...

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:39 AM  

iyeke ke FRU balasah budak-budak tu..

atau..

budak-budak tu pi pecahkan cermin klinik guna kepala pas tu tuduh polis...
mcm babi punya lakonan

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:40 AM  

wanita umno memalukan islam,.pakai legging ala2 cam anak dara,.cam sial!!!

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:41 AM  

kalo pakai serban sebakul, purdah sampai tak nampak mata tapi hati dah busuk lagi keji tak guna jugak...

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:42 AM  

kalau aku melayu umno mcm makcik tu. tua2 pakai legging, jambul nampak, tudung yahudi nampak tengkuk, aku malu la..tambah2 yg backup diorang mcm ko ni..rasuah melayu, songlap melayu, salah guna kuasa melayu..kikikiki..
Melayu UMNO dgn Melayu beza tau..kikikiki..

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:43 AM  

tengok pm dia la, bini pon gumok, pencacai pun gumok...gumok maaaaanyak sedaaapppppppppp!! banyak aiiirrrr, ooootakkkk tarakkk ...best oooo

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:43 AM  

mahasiswa ni mahu cari publisiti murahan, itu jer matlamat depa.
maka keluarlah mcm2 fitnah.
apa nak jadi dah.

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:44 AM  

Dah tua2 pakai Legging... Tudung pon xbetul... Insaflah Puteri Umno... Aku yang minat Umno pon Malu... MasyaAllah!!

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:44 AM  

PERKATAAN YANG DIGEMARI PEMBANGKANG :-

1. RAKYAT
2. ZALIM
3. FITNAH
4. KONSPIRASI
5. AGENDA
6. KEADILAN
7. DITAKTOR
8. REVOLUSI
9. REFORMASI
10. ......

BOLEH TAMBAH KAN LAGI PERKATAAN2 YANG KONONNYA NAK MEMPENGARUHI RAKYAT...

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:48 AM  

itu antara dia dengan Allah yang hampa dok kutuk dia nanti mati pi cari makcik umno tu minta maaf... dikeji hanya memakai pakaian sebegitu tetapi kenalkah kita mungkin disebaliknya makcik itu ada buat kebaikkan dari memakai tudung tapi disebalik tudung itu penuh dengan maksiat dan zina.... pikir2kan selamat beramal...

AKU PEDULI APA January 4, 2012 at 11:50 AM  

PERKATAAN YANG DIGEMARI umngok :-

1. Seks
2. liwat
3. jubur
4. zina
5. rasuah
6. lembu
7. perkauman
8. barang naik
9. korupsi
10.rusuhan

BOLEH TAMBAH KAN LAGI PERKATAAN2 YANG KONONNYA NAK menipu RAKYAT...

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:55 AM  

Woit... Belum grad lagi, tak boleh panggil mahasiswa hehehe.
Pergi study, belajar kuat2... Dah grad boleh panggil mahasiswa... Skrg kita gelar budak2 aje

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:59 AM  

aku tambah sikit lagi PERKATAAN YANG DIGEMARI umngok :-

11. salah guna kuasa
12. altantuya
13. cincin 24 juta
14. NFC
15. Apco
16. perkasa
17. katak politikus
18. mahasiswa
19. .............

Anonymous,  January 4, 2012 at 12:04 PM  

kalo semua perkataan yang ANON 11.59AM tulis itu benar dah lama lingkup malaysia tapi realitinya tidak berlaku... adakah ini fitnah atau propaganda yang dibiayai oleh yahudi... nie mesti dah pergi kursus ngan yahudi nie...

Anonymous,  January 4, 2012 at 12:06 PM  

PERKATAAN YANG DITAKUTI umngok :-

1. Altantuya
2. Kapal seram
3. Bala
4. Peguam perancis
5. Anwar Ibrahim
6. Mahasiswa/siswi
7. BERSIH
8. Lembu
9. Cincin
10.Mongolia
11.Arab Spring
12.Perhimpunan rakyat
13.Reformasi
14.Ketuanan Rakyat
15..................

Boleh tambah banyak lagi......huhhhhhhh

Anonymous,  January 4, 2012 at 12:07 PM  

mungkin fasilitatornya orang yang sama buat propaganda di libya dan iraq... insaf sekejap bila melihat kehancuran libya dan iraq dek kerana rakyatnya mudah terpengaruh dengan acuan barat kononnya atas dasar keadilan dan demokrasi...

Anonymous,  January 4, 2012 at 12:19 PM  

Auntie ni kalau solek lebih sikit... Nuaq Berahem pun selera nak toron... Hahahaha

Anonymous,  January 4, 2012 at 12:22 PM  

NAMPAKNYA PENCACAI2 PKR DAN PAS YG KERJANYA HANYA MENYUNYUT DAN MENGULUM KOTE BENGKOK AL-JUBURI SECARA BERGILIR-GILIR SUDAH MULA MEROYAN KAT BLOG NI.

MAKLUMLAH MEREKA SEMUA NI MMG TERAMAT TAKUT AKAN KEHILANGAN KOTE BENGKOK KESAYANGAN DAN KEGEMARAN MEREKA. LEBIH2 LAGI KALAULAH TARIKH LUPUT KOTE BENGKOK AKAN MULA BERKUATKUASA PADA 9 JAN INI. PASTILAH MEREKA SEMUA MERAUNG DIDLM HATI MASING2. OH, CUKUP HIBA, DAN OH, CUKUP MENYEKSAKAN.

APAPUN RASANYA, SEKIRANYA KOTE BENGKOK AKAN DIPENJARAKAN JUGA KRN TAKDIR MENENTUKAN, KERAJAAN YG SENTIASA PRIHATIN AKAN BERUSAHA MENGHAPUSKAN KESENGSARAAN MEREKA DGN MEMBENARKAN PENGHISAP DAN PENYUNYUT KOTE BENGKOK UTK MELAKUKANNYA DIPENJARA NANTI DGN MENGELUARKAN PAS MASUK KEPENJARA DGN SETIAP PEMINAT KOTE BENGKOK DIBERIKAN MASA YG SAMA UTK MELEPASKAN GIAN.

PEMERIKSAAN MULUT DAN LUBANG JUBOR JUGA AKAN DIBERIKAN SECARA PERCUMA.

Anonymous,  January 4, 2012 at 12:37 PM  

Mahasiswa la sangat hakk ptuiii!! Bercakap kat demo pun macam standad budar tingkatan 3 mahasiswa konon..macam anak 2 gampang la ptuii..!! buat malu mak bapak kau sama kami graduan2 universiti awam malaysia..

Anonymous,  January 4, 2012 at 12:44 PM  

40 tahun AUKU bodohkan mahasiswa? kau tu si bangang yang cam mana dapat masuk uni pun kami tak tau. Tak ada AUKU 40 tahun dah kami semua ni jadi hippies sama mat pet. Mahasiswa cina sama india pergi kuliah..kami terlentang high stim balot bawah pokok tepi bangunan HEP. Kau nak kebebasan akademik. Kebebasan akademik bagi kau tu agaknya masa exam lukis gambar bogel kat answer script pun boleh dapat A+.

Anonymous,  January 4, 2012 at 12:44 PM  

Gua tak kata ianya salah seratus peratus. Sebab gua tak tengok pun macam mana klinik tu pecah. Tp soalan gua, logik dek akalkah budak-budak tu sengaja mencederakan diri mereka sendiri? Kalau betul pun mereka memecahkan klinik, dan ianya salah sebab mereka tak tahu mana satu ubat, dan mereka bukan doktor, habis lu nak buat apa lagi bila mereka terkepung di situ? Polis sepatutnya mengawal keselamatan, bukan mengawal keselamatan UMNO dan barisan. Permulaan demo, tak ada kecowh apa pun. Gua bc sajak di situ la bro! Gua dan Ali Bukhari Amir, reporter Harakah! Bab panjat pagar, standard demo lah, apakah masalahnya? Tugas polis berdepan dengan mahasiswa demonstran, memang barbarik macam tu kah? Lu tahu apa sebenarnya yang berlaku masa tu ka? Hampir puluhan polis berada dalam UPSI masa tu, di luar dari agar trak black maria dan puluhan polis dan SB. Soalan gua, mengapa polis kalau benar jaga keselamatan, mengapa sampai begitu sekali terjadi? Sekarang dah ada orang berjahit muka dan berdarah segala, lu pikir ini sengaja buat ka? (pecah klinik, untuk dapat ruang yang dikepung, habis lu nak buat apa lagi masa tu, kalau aktor penting masa tu dah terbaring di jalan? Standard demolah, pada awalnya semua berbaring di jalan. Lu komen ni, lu bersandarkan video mana? Antara Pos sahaja? Gua baca sajak dengan Ali Bukhari Amir tengah-tengah kumpulan tu, pun tak ada! Gua tak kata demonstran betul semua, tapi pihak polis tak perlu cuci tangan! Kita semua nampak mereka memang anjing yang tak reti basuh najisnya yang berdarah di punggung!)

PENCACAI UMNO MACAM CIPAI January 4, 2012 at 12:50 PM  

yg nak mahasiswa jadi robot tu ialah umno nampaknya...

ape guna umno jika hanya melahirkan graduan yg hebat dalam akademik tapi berdiam diri apabila negara dibawah pimpinan kerajaan yg korup dan zalim..

Mahasiswa perlu menjalankan tugasnya sebagai model dan pemimpin rakyat untuk mendesak dan membetulkan keadaan negara yang semakin mundur dan gelap bawah pimpinan Najib....

Anonymous,  January 4, 2012 at 1:01 PM  

Anon 12.50 korup dan zalim sampai bini kau kena paksa tidor sama menteri umno ke seminggu semalam? Bapa saudara kau kena gag dan put to sleep ke satu malam masa dia nak pergi beli rokok sebab sokong pembangkang? Gelap dan suram sampai hari-hari makan belalang sama ubi kayu ke rakyat semua tak ada kerja?

Mahasiswa menjalankan kerja sebagai model dan pemimpin rakyat untuk mendesak dan membetulkan keadaan negara yang semakin mundur dan gelap macam tu punya cara? Kau jangan buat lawak la bai. Budak-budak tu macam mat rempit, mat despatch atau sales girls supermarket. Mahasiswa universiti jauh sekali.

Anonymous,  January 4, 2012 at 1:05 PM  

Ya lah anon 12:22Pm.

Manalah pencacai2 PKR dan PAS tak meroyan -

Semua fitnah, tohmahan, hasutan dsbnya, semua dah tak jalan, takde siapa lagi yg percaya.

Lakonan demi lakonan semua takde siapa yg layan, sbb pakai skrip zaman batu.

Begitulah nasib sekor B.A.B.I., MERASA DIRI TERLAMPAU PANDAI MENYONDOL, AKHIRNYA TERJERAT DIRI SENDIRI. Kesian ....

Anonymous,  January 4, 2012 at 1:08 PM  

kepada bangsat2 ni semua kerajaan zalim lah pasal sekat depa memeurtadkan umat, sekat mereka nak main jubok, sekt mereka jadi gay, sekat mereka main sun dal cina, sekat mereka main isteri orang mestilah depa marah kat umno barang lazat2 semua kena sekat. mahasewel x tau yang introduce politik wang dlm umno adalah aljuburin, yang intoduce nepotisme dan kroni semua adalah anugay..mereka mahasewel yang tidak tahu sejarah diupah oleh anwar melalui ketua cabang ketua ranting semua pun sewellah..aku dulu pun biasa juga terima 150.00 upah tetapi sekarang aku dah tinggalkan PKR siot ni takut bau hancing lekat kat baju aku.

Anonymous,  January 4, 2012 at 1:22 PM  

Tak kira siapa yg meneraju kerajaan, APAKAH YG DIDEFINASIKAN DGN KERAJAAN YG KORUP DAN ZALIM?

HANYA KERANA SEORANG MANUSIA 'ANUGERAH TUHAN' YG BERCITA-CITA UTK JADI PERDANA MENTERI TIDAK KESAMPAIAN?

Adakah negeri2 pemerintahan pembangkang bebas korup dan tidak menzalimi rakyat?

Negeri mana yg bersih, P.Pinang? Kelantan? Selangor? Kedah?

SELAGI RAKYAT YG ISLAM BOLEH MELAKUKAN IBADAH TANPA SEKATAN, HALANGAN, UGUTAN DAN HUKUMAN, BELUM LAGI TERJATUH DLM KATEGORI ZALIM.

RAKYAT DIPAKSA MEMBUAT KERJA UTK KERAJAAN TANPA BAYARAN? RAKYAT DISEKAT HAK MENCARI REZEKI SECARA HALAL?

YG MENGATA ZALIM ITU HANYALAH MEREKA2 YG PEMALAS TETAPI BERCITA-CITA UTK MEMBINA MAHLIGAI YG ATAPNYA MENCECAH LANGIT, setiap saat dan ketika mengharapkan rahmat jatuh keriba. Nampak sangat kurang kurang pendidikan, cetek pengetahuan dlm ilmu dunia dan akhirat!

Anonymous,  January 4, 2012 at 1:22 PM  

gua ada kat situ. memang mahasiswa yang pi pecahkan cermin tu.

Anonymous,  January 4, 2012 at 1:30 PM  

macam macam bukti ada. tapi mereka tetrap tidak mempercayai nya. kalau ditunjuk cideo seaklipun mereka akan tetap kata itu semua di lakonkan semula oelh pelakon yang mirip pelajar tersebut. so hati dan minda mereka hanya dapat di baiki oleh mereka sendir. kita tak perlu bersengkokol dengan mereka. semoga Allah membuka hati dan perasaan mereka seperti yang ditunjukkan kepada EZAM dan rakan-rakan ex PKR yang lain..

taib mahmud January 4, 2012 at 1:50 PM  

Mahasiswa tu sudah pun mengaku yang dorang pecahkan cermin tu..
bagi macam2 alasan la..

sebelum ni pembangkang banyak buat fitnah mengatakan polis yang membelasah mahasiswa tersebut sehingga cermin tu pecah

Anonymous,  January 4, 2012 at 2:19 PM  

memang pun polis gangster berlesen umno

Anonymous,  January 4, 2012 at 2:20 PM  

Tahniah Adam Adli.....Mahasiswa harapan bangsa...berani dan berwibawa

Anonymous,  January 4, 2012 at 2:22 PM  

ooi Sharizat lembu...bila nak letak jawatan...rempat duit lembu ratus juta.......kesian Dr Khir rempat tak sampai 10 juta kena penjara 1 tahun...

Anonymous,  January 4, 2012 at 2:33 PM  

Ni macam ah so yg selalu baris ambik makanan time NGO bagi makanan tu kan??? selalu berlegar2 kat KL juga rasanyer ah so nie..... org bg "makan" sedap maa....sapa bg makan sedap sangat dia sukung habislah tak kira salah kah tak salah...org selalu dok lorong2 belakang ni memang tak baca undang2...dia ikut suka hati dia jer....

P/s: rasanyer ah so ni selalu kutip tin minuman tepi jalan KL rasanyer area Jalan Hang Tuah tu....

Wan Suhail January 4, 2012 at 2:44 PM  

auntie ni memang kurang ajar sikit, waktu new year haritu dekat dataran dia ada dok sibuk bg v-mask kat orang ramai siap marah2 lagi kalau ada orang yang tak pakai. kepala hotak dia paksa2 org !!

Anonymous,  January 4, 2012 at 2:46 PM  

ah soh........u r the best......gua sokong sama lu...

Anonymous,  January 4, 2012 at 2:51 PM  

PERISTIWA LIWAT DI U.P.S.I

DASAR PELAJAR BODOH! BELAJAR CUKUP2 MAKAN ADA HATI MAHU BERPOLITIK! ITU JE TAHAP PEMIKIRAN ANDA? ALASAN ANDA TERLALU MUDAH DIPATAHKAN! ANDA TAK LAYAK MEWAKILI SUARA MAHASISWA.

BUKANKAH TUNTUTAN ANDA SEDANG DIKAJI, SAYA FIKIR PINDAAN AUKU UNTUK MEMBOLEHKAN PENYERTAAN PELAJAR DALAM PARTI POLITIK CARA BERSYARAT SUDAH MEMADAI. APA LAGI YANG MEREKA MAHU?

APAKAH TUJUAN MEREKA MAHU AUKU DIMANSUH KAN SAYA TAK PASTI..
ADAKAH MEREKA MENUNTUT DEMONSTRASI SEBAGAI AKTIVITI RIADAH?
ADAKAH MAHASISWA MAHU DI BOLEHKAN MEMEGANG JAWATAN PARTI?
ADAKAH MEREKA MAHU SEBAHAGIAN KUASA MENTADBIR NEGARA?

SAYA POHON MAHASISWA JELASKAN SEBAB DAN ALASAN PADA SELURUH WARGA MALAYSIA BUKANNYA PENJELASAN NEGATIF PERATURAN AUKU YANG TERANG2 BERTUJUAN MENJAGA DISIPLIN MAHASISWA DISELURUH IPTA.

Sekian,
Pesanan dari siswazah kpd mahasiswa
(setakat belum graduate toksah berlagak la)

Anonymous,  January 4, 2012 at 2:59 PM  

Nyonya tua tak sedar diri tu sebenarnya sedang menaburkan racun kat telinga org melayu, korang tengoklah dengan lambang salibnya berlagak konon dialah pembela, sedangkan dia tgh menyiram minyak atas kepala org melayu biar mudak=h terbakar dek api kebencian, tujuannya tidak lain nak dap berkuasa. Pukimak punya nyonya, kalau aku ada kat situ memang kena ludah punya nyonya makan babi, perangai macam babi jugak. Aku tak nampak apa kebaikan pada nyonya ni, tapi ada jugak org melayu yg menyokongnya, patutlah video menjalang dah terang2siapa pelakunya, masih lagi nak sokong. Memang BUTA MATA DAN HATI betullah penyokong2 taksub ni.

Anonymous,  January 4, 2012 at 3:12 PM  

alahai, tuh ah soh cina nak tolong budak melayu yang dizalimi oleh anjing polis umno, luorang pula sini kutuk orang yang tolong melayu, korang tak malu keh? puiiiiiiii...sial punya anjing umno.

wanita umno semua rupa macam lembu jugak..kakakakakakakkaaa

Anonymous,  January 4, 2012 at 3:28 PM  

Auntie tu dah menapaus....
Dah nyanyuk dah.. Jap lagi dia cakap anak dia yg kena pukul lak...
Oooi mahasiswa sewel ......
Kalo korang ada otak korang takan jadi alat yahudi.,.
Tulaa org suruh belajar bukan nya menyusahkan mak bapak yg lagi menambahkan kebencian org ramai...
Gunalahotak sikit dik ooi..
Tapi yang aku tau budak tu memang dah masuk air...
Tenpat depa kat Zooo jea....


...

Anonymous,  January 4, 2012 at 3:52 PM  

Apa barang SSM.. Lu org sape nak tunjuk hero? Kalau sedar diri tu masih skolah buat cara skolah.. Universiti itu hanya pusat pendidikan yg melengkap segala ilmu jadi hakikatnya lu orang hanyalah pelajar, pelajar mesti tahu disiplin pelajar. AUKU itu dicipta sbg disiplin yg wajib dipatuhi ada paham? Lu tak ikut lu xkan jadi pelajar yg baik.. Faham? Takyah la nak berlindung atas nama mahasiswa geli gua sial beruk ok!

Gua nak pensyarah2 derang ni ambik tindakkan atas student2 nih. Derang ni wajib kantoi memandangkan sikap tak serius belajar padahal exam minggu depan nak exam. Simpati pd derang ni same makna pensyarah menyokong perbuatan bangang ni.. TQ

10 year old kid,  January 4, 2012 at 5:50 PM  

you said..

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

kenapa makcik yg tudung merah tu...tak tutup aurat betul2 ek? tu eh yg Islam ajar...ok...n kalau Pas itu melayu..kenapa perjuangan dorang time perjumpaan..asyik sebut Islam je? and UMNO lak asyik sebut Melayu?..ke saya salah?...ok....

sorry kalau saya salah....
sorry jugak kalau korang yg still tak percaya tu bodoh...kesian korang...
sorry for calling you "bodoh" but you're too dumb to understand...

Anonymous,  January 4, 2012 at 7:18 PM  

Mahasiswa taik babi, panggil student IPT je. Haram jadah apa yang dia orang tau, cikgu dia pun aku yang agar.

Anonymous,  January 4, 2012 at 7:26 PM  

Orang bodoh tak guna akal je percaya pada anwar n mahasewel2 ni. Orang lain semua dah tinggalkan anwarlah, bodoh!

Anonymous,  January 4, 2012 at 10:09 PM  

As Salam untuk Semua,

Bangsa Dapig ini akan berpuas hati apabila berlaku nya pertumpahan darah antara kita sesama bangsa... Melayu.. ini yang mereka mau kan....

Mereka sentiasa dan tidak pernah jemu untuk mengapi-apikan kita.. sehingga ade di antara kita yang mengambil jalan mudah... ia ini BERGADUH...

Apabila ianya terjadi...Mereka semua akan bersorak ria apabila hasrat mereka ini tercapai... Melihat bangsa Melayu bergaduh sesame sendiri dan hidup berpuak-puak.... kenapa?

Kerana Melayu tak akan bersatu lagi sampai hari Kiamat.. Dendam telah tersemat di dalam jiwa2 kita atau mereka yang terlibat secara langsung atau tidak, yang terkorban, terluka, tersondol dan byk lagi ter....atau adik beradik , sanak saudara yang ter... lagi dalam kejadian tersebut...

Dengan itu senang bagi bangsa Bangsat ini untuk mereka memerintah kita... Mereka akan mencari antara di antara kita yang lemah dan pura2 menyokong kita... supaya kita akan bergaduh dll...Ingat lah Motto mereka “PECAH PERINTAH”..

Yang di Pecah kan adalah bangsa Melayu.. dan yang Perintah adalah bangsa Bangsat ini... FIKIR2...

Tuan2 dan Puan2 kita harus berfikir secara WARAS untuk Kita dan juga untuk BANGSA kita (anak2 dan generasi kita) jangan lah oleh kerana ganjaran dunia yang sedikit ini... Kita berpecah belah dan akhir nya Bangsa Kita dan Ugama Kita di HINA...

Wasallam.

aNUa

Anonymous,  January 4, 2012 at 10:54 PM  

Mana punya Jenglot yang mahasongsang dah upah ni. Cari la yang bertenaga sikit. Ni dah macam pengedar pil Mat Sabu@ Pil Syabu. Lebih seram dari hantu Kak Limah. Macam pelacur veteran tahun 70-80 an pun boleh jadi jugak. Mangsa mahasiswi pertama Anwar kot masa Anwar belajar dulu pun boleh jadi. Atau dia masih ketagih diliwat oleh Anwar dan sanggup buat apa saja untuk menegakkan dot dot dot abang Anwar Ibrahim Al-Juburi.

tak peduli...,  January 4, 2012 at 10:59 PM  

kepada peduli apa.....apa yang kau senaraikan tu...semuanya ada pada anuwar dan fuckatan rakyat....tima kacih banyak2 atas penyenaraian yang agak bangang tuh... cuma yang tak ada...adalah kebenaran...
...ha..ha..elok la kau bagi senarai tu kat kak wan...supaya boleh di analisis......he...heee....

Anonymous,  January 4, 2012 at 11:06 PM  

Cakap kat Chinadoll tu kalau dah bersara buat lah dah bersara. Ada hati nak cakap pasal keadilan. Pergi susukan Mahasongsang dan Anwar tu dengan dia punya......yang dah expired tu.

Anonymous,  January 5, 2012 at 12:00 AM  

Wowwww...meriahnya...

ramai sungguh pecacai2 disini rupanya....

teruskan lah wahai pecacai gay semua meroyan disini banyak2... kauorg tak ada sunyi lah....

Anonymous,  January 5, 2012 at 12:47 PM  

deo apa pagi pagi buta pi melancap lagi ok pe betul tak

nonnymaya2 January 5, 2012 at 5:16 PM  

Post : adam adli, January 4, 2012 11:26 AM

My Respond :
Nak pimpin rakyat kena ada knowledge yang menyeluruh. Analyze from all angles. That cannot be achieved with closed mind, only want to listen to 1 side of the story. Get facts to support your judgement. If not.. your will be just like the blind leading the blind.. Have you ever did a study on the background of your leader Anwar? How his alliances with Zions to destroy a muslim country? Do you know about the protocol of Zions?
If you are a true person with knowledge.. do all the research on your own, without any influences from Anwar's points.. then make your call. Act like a knowledgeable person like you claimed you are. Walk the walk not just talk the talk.. Hopefully you do understand English.

Post by : Anonymous, January 4, 2012 11:40 AM

My respond:
Yang menutup aurat sepenuhnya tak semestinya baik belaka. Ramai je yang tutup aurat kena tangkap basah.

Post by Anonymous, January 4, 2012 11:42 AM :
My Respond : Tudung Yahudi? Ader brand ke tudung yahudi nie? Tapi Anwar tuh bersekongkong ngan Yahudi dah jelas terbukti lagi bersinar, kenapa mahasiswa yg pandai sgt nie dok ikut anwar?


Kepada semua yang bergerak utk PKR atas tiket mahasiswa..
Kalau betul anda semua mahasiswa yang matang and berilmu, pls act like one. When you make a statement, support it with evidence and facts. One other thing.. Do your homework.. study from all angles.. not just as what is appear.. study the link with international threats.. how it relates to the economy and political agenda of the Zions.. Read books.. lots of books... example of some international analysis books for you to read :

1)Stephan Haggard, “The Political Economy of the Asian Financial Crisis”.

2)Malaysia’s Challenge to IMF : A Lesson on Method, written by Michael Billington

3)Future Fast Forward and Brainwashed to Kill by Matthias Chang

and many more..

Thank you.

Anonymous,  January 5, 2012 at 9:42 PM  

pelik laaa.....

tiap kali rusuhan yg dibuat oleh melayu2 kaldai langsung tak nampak plak bangsa2 cina ni...

tup..tup... tetiba muncul pulak pelakon hantu cina tuo ni plak nak tunjuk hero pada kaldai2 melayu ni...

memang betullah puak2 cina akan ambil kesempatan utk melaga2kan org melayu... puak2 ni akan mucul bila saat2 tertentu saja kononnya utk ambil berat keatas kaldai2 melayu yg merusuh ni...

apa lagi terus kaldai2 melayu PR ni mengangkat cina tua ni sebagai heroin dan idola mereka sebagai penyelamat.....

haiii... melayu kaldai PR, tak sedar2 lagi ke sahabat kafir anda Dap ni sentiasa memperbodoh dan mempergunakan org melayu dlm PR utk merosakan agama, bangsa dan negara.

Anonymous,  January 6, 2012 at 12:46 AM  

Bagi aku .... Al Juburi dah berulang-kali gagal dalam melaksanakan agendanya .... dah semakin terdesak .... 1. reformasi (gagal), 2. Bersih 1.0 (gagal),
3. Bersih 2.0 (gagal), 4. Perhimpunan Bantah Akta Aman (gagal), 5.Seksualiti Merdeka (Gagal)... dari nombor 1 hingga nombor lima jika dikaji secara detail, penyertaan sudah semakin merundum. Rakyat dah mula sedar dengan agenda bodoh Al Juburi ni. Dan kini jalan terakhir... mencari barua yang senang untuk diperbodohkan....dan siapa lagi kalau bukan anak-anak muda yang masih berhingus...yang kononnya bergelar mahasiswa.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP