Kisah Lucu Orang Tua Nyanyuk

Thursday, January 12, 2012

Tiga org tua yg dah lama bersahabat sedang minum kopi sambil makan karipap di lobi hotel sebuah hotel di Bangkok. Dalam asyik bersembang itu seorang pemuda terdengar perbualan mereka yang agak mencuit hati.


Anwar Ibrahim : Aku dah tua ni makin banyak benda aku tak ingat. Ada sekali tu aku balun china doll, jam pun aku terlupa aku pakai ke tak?Terus hilang macam tu je, padahal jam omega tu...mahal siot!

Mereka tergelak bersama-sama.."Sah nyanyuk"

Karpal Singh : Aku lagi la teruk. Dah tua tua ni, kadang kadang aku bela orang kat mahkamah, aku boleh lupa yang client aku tu kena tuduhan Liwat ke suka sama suka? Ishhk nyanyuk dah aku ni..

Nik Aziz : Teruk betul korang berdua ni... Nyanyuk! Cuba Tengok aku dah tua kerepot ni pun steady je! Hahahahahaha! (Sambil mengetuk2 meja)tup tup tup..

Tiba tiba Nik Aziz terdiam,

"eh? Siapa yg ketuk-ketuk tu?" Kata Nik Aziz.

Anwar Ibrahim dan Karpal Singh : " ler.... Orang tua ni lagi teruk Nyanyuk rupanya"

Nik Aziz yang agak malu itu kemudiannya senyum buat buat buat muka tak bersalah.

Itulah yang diceritakan oleh pemuda yang menyaksikan aksi lucu ketiga tiga warga emas itu.
Ha Ha Ha.......


Psssttt.... Logik akal lah kan... Depa tu memang dah nyayuk pun kwang kwang kwang....

145 comments:

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:07 PM  

gomo dah takder modal

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:08 PM  

KAH KAH KAH

meroyan la sampai bila2...
aku harap klimaks meroyan ko ni adalah berlari keliling padang mcm mana yg ko janji dulu....biar suma org tengok betapa meroyannya blogger umno bila dah kantoi MENFITNAH anwar

HAHAHAHA

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:10 PM  

Klakar klakar gak tapi diaorang buat apa kat bangkok tu?

hangkedee January 12, 2012 at 3:13 PM  

Apa ceter mereka bertiga masuk maharaja lawak bodoh piang,belacai Dapig.

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:15 PM  

gomo dah pedih tinge kena kutuk..buat citer lain....bontot..oh bontot

hahahahahaha

citer ler pasal rayuan hj. bontot..hahahaha

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:17 PM  

kat UMNO pun bnyk warga mas....mami mas, mamak mas...lembu2 mas...hahahahahaha

Pssst! remos mas coming soon

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:22 PM  

nyanyok2 karpal singh..kantoi barisan pendakwa raya..bebas Anwar. Jubor Hj Bontot barai ...suka sama suka beb..hahahahahahaha.

Nyanyok2 Nik Aziz masih juga MB.

waras2 gomo tegak kan lubang bontot hj. bontot...hahahahaahhaha

lawak2...

Pstttttt! letih ke jilat bontot saipol tu yg spin citer bodo kot.

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:23 PM  

Kote bengkok bersama sekutunya di kota Bangkok! Kehkehkeh.

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:24 PM  

hahahaha wakakakaka lawak gile bila
membaca rayuan kelakar tahap maksima oleh bapak saiful yang
bertahun2 tak jumpa anak sendiri tapi tah bila tahun tah tiba2 dia
mengaku saiful tue anak dia..

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:25 PM  

hangkedee..or hangkebontot.

ko suruh atuk ko lah masuk..kompom lawak...hahahahahahaha

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:27 PM  

napa saiful dan seluruh team peguamnya
tak perlu susah payah merayu semula dalam kes liwat II.
Kes neh ialah kes fitnah sebab dendam politik. Benda dah fitnah.
Dah dibuktikan berkali2 pun. So mana saiful pernah layak dapat
pengadilan dalam kes fitnah neh. Sebab dia ialah pencetus fitnah.
Jika seorang pemfitnah berazam mahu menuntut keadilan
bagaimana pula dengan pencuri? Perompak? Nanti semua pun
nak tuntut keadilan. Yelah sebab dorang dah melihat saiful
sebagai penjenayah fitnah boleh slumberland jek mengarut
lawan kes yang terang2 tiada value untuk dibicarakan. Sudah
tentu ia akan menjadi ikutan penjenayah yang lain. Silap2 dia
mungkin menjadi hero dan idola buat penjenayah2 seperti neh.
Sebab tue aku cakap saiful tak pernah boleh layak dapat
pengadilan. Dari hujah sendiri buka towel untuk diliwat
sampailah ke hujah tak mandi 2 hari sebab nak simpan bukti
seme nya jadi bahan lawak beb. Lawak.
Nak kata dsai dan dia meliwat suka sama suka? Lagi merapu. Tak
payah cong lah guna hujah karpal singh untuk fitnah dsai. Karpal
singh tak kata pun kes liwat neh ialah kes suka sama suka. Kalau
ye karpal singh kata begitu sudah tentu hakim putuskan
kesimpulan kes neh sebagai kes suka sama suka. Napa hakim tak
berbuat demikian?
Sebab kes neh bukan kes suka sama suka. Mana pernah ada
pengakuan begitu. Yang ada karpal bercakap, jalan cerita macam
suka sama suka tapi didakwa atas tuduhan meliwat secara paksa.
Itu kesimpulan yang disampaikan oleh karpal. Berhentilah spin
kenyataan asal dia walaupun aku sendiri pun tak berapa suka kat
dia neh.
Lagipun si saiful neh sendiri kata dia redha kan? Dia redha?
Memang bagus pun. Dia patut bersyukur kerana Allah swt bagi
dia peluang untuk bertaubat dan mengubah semula apa yang
telah dia lakukan ke atas orang lain. Sebab tue larh dsai menang
kes neh.

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:28 PM  

3:23
jgn kote bengkok..kote x bengkok pun hapy gi bangkok..

kote mampus mcm ko jer yg dok tadah bontot. hahahahahaha

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:29 PM  

SIKAP ORANG UMNO YANG TIDAK ADA KEWARASAN MAK BAPAK TAK CUKUP AJAR MENYERLAHKAN DIRI BERCAKAP LUCAH

KAU ORANG DAH SERLAHLAH PERIBADI ORANG ORANG UMNO ...MASYAALAH PAPAGOMO MAK BAPAK KAU DI GOMO LEMBU LEMBU

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:29 PM  

Lagipun si saiful neh sendiri kata dia redha kan? Dia redha?
Memang bagus pun. Dia patut bersyukur kerana Allah swt bagi
dia peluang untuk bertaubat dan mengubah semula apa yang
telah dia lakukan ke atas orang lain. Sebab tue larh dsai menang
kes neh.
Bayangkan kalau saiful yang menang? Apa yang akan berlaku?
Lagi dasat akibatnya. Mungkin setiap satu saat manusia akan
menyumpahseranah dia. Bagaimana dia nak berhadapan dengan
seme neh di akhirat? Usah kata alam akhirat, di kubur lagi dia dah
berpeluh2 nak menjawab. Macam mana?
Bersyukurlah, mahkamah pun membela ko saiful. Sanggup
mahkamah bantu ko mengurangkan azab seksa api neraka dari
bahana menfitnah. Ko tak nampak dan rasa kemurnian ahti
hakim mahkamah tinggi kah? Dan yang paling best bila dsai pun
sudi maafkan ko.
Lihat bawah neh ;
Nampak? Punyalah jahat ko menfitnah dia macam2 tapi dia boleh
maafkan ko macam tue jek. Kalau aku jangan harap der. G larh
meninggaldunia. Ada aku kesah?
kah kah kah
Lagi satu, kalau ko ada baca penulisan artikel merapu oleh
bloggers yang disaman 10juta baru2 neh, dia ada menyatakan
bahawa dsai menang kes neh sebab ;
1. guna bomoh thailand.
2. mengugut.
3. merasuah.
So, kalau dalam kes neh dsai menang sebab guna ketiga2 kaedah
di atas, tak mustahil der, dalam kes rayuan pun dsai akan
menang. Remember? Bomoh thailand? Ugut mengugut? Rasuah?
Ko mana boleh lawan saiful. No justice for you sampai you
meninggaldunia.
So, buat apa ko susah2 nak merayu bagai. Ko tak layak larh saiful.
Tak layak. Ko makan karipap dan minum air kopi je lah. Sambil2
tue baca larh blog2 merapu umno tue. Dan kalau boleh ko
terkenang2 sekali larh time2 ko bermesej2 dengan papa gomo
berhubung isu fitnah neh. Alah, kenangan dulu2. Semasa acc
papa gomo di hacked dan dikantoikan. Takan dah lupa kot?

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:31 PM  

Dan jangan lupa saiful. So sahabat baik ko tue berlari bogel
keliling padang. Kan dia dah berjanji bagai dalam blog kalau dsai
disahkan tidak bersalah dia nak berbuat demikian? Memang aku
tak hingin lihat aksi buruk dia yang berlari sambil bogel tapi a
promise still a promise kan. Dia kena buat larh. Please, inform
date dan masa kat aku. Nak call wartawan dan media. Senang
sket nak promosi orang gila.
kah kah kah
Ameno : Woitt cepat larh lari berbogel oiii

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:35 PM  

kesian kat gomo terpakse jadi macam lembu kepade pemfitnah tue,aduh belailah lagi si saiful tuh ....

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:37 PM  

sebab keterangan saipol dari soal balas karpal singh yg menampakkan kes ni suka sama suka..sbb tu hakim terasa fakta kes diliwat x relevan lg..tp memandangkan Saipol dgn sendiri terkait dgn suasana politik bg pihak UMNO kerana pihak defenden adalah ketua penasihat PR maka hakim menjadikan DNA penyebab anwar dibebaskan...hahahahahhaha sbb tu x sampai 3 minit jer..

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:41 PM  

apasal anak haramjadah papagomo asyik cakap pasal anwar saja.....???????????

apasal papagomo berang pasal anuar liwat saiful????????????

adakah ada hubungan sulit atau hubungan homoseks antara papagomo dgn saiful??????????

siapakah sebenar yg liwat si bontot saiful??????? rasa rasa macam si papagomo yg cucuk jubor saiful

bukan main hebat si papagomo pertahankan jubor saiful....apasal??????

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:41 PM  

gomo blogger paling malang sekali hahahaha bermatian matian membela si pemfitnah saifool to ...kah3 kesiannyer..

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:42 PM  

mana berani gomo nak lari..standard lah lembu2 UMNO..tabur janji gah makin main.sampai masa bontot pun kemut kedalam,itu lah janji lembu UMNO.sumpah laknat mainan jer...

Pssst! lari jgn x lari dah janji satu Malaya...aku tukang buka baju ko pun x apa gomo janji ko lari keliling klcc.(bogel) hahahahahaha.

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:45 PM  

hari hari keluar artikel pasal buntut busuk si saifool lagi......

rakyat malaysia dah menyampah dgn jubor si saiful yu lagi.......

papagomo, engko suka sangat jubor saiful, ko boleh angkat rumah dan liwat sampai mati pon orang tak kesah........

sial punya bangsat bangsa buntot umno

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:47 PM  

sial gomo buat citer fitnah kat org tua plak...hahahahahaha.

lembu2 UMNO angguk ...hahahahahahah

dah x ada modal...nak citer pasal bontot, ramai dok tuntut lari bogel..buat lah citer fitnah 3 org tua..hahahahahahaha

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:49 PM  

gomo ni mana ada maruah..mana reti malu.duit hasil fitnah pun selamber jer bg anak bini mkn..kulit muka dia pun tampal dgn kulit bontot saipol..hahahahahahaha

Pssst! lari beb..hahahahahaha

Cheguman January 12, 2012 at 3:53 PM  

Rileks la penyokong taksub anwar. Gomo gurau pun ambik hati ke?

Anonymous,  January 12, 2012 at 3:58 PM  

Ni sorang je yg mengomen kan? lagi la meroyan hehehe boboh piang korang yg pura2 ramai kutuk papagomol

SamKL

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:02 PM  

ahahahahaha....

GOMO meroyan...kahkahkahkah...
GOMO meroyan...kahkahkahkah...
GOMO meroyan...kahkahkahkah...
GOMO meroyan...kahkahkahkah...
GOMO meroyan...kahkahkahkah...

dah xde modal ler tuh....kahakhakha...
jgn lupa org umngok pon meroyan gak...kahkahkah

tuan komrad January 12, 2012 at 4:04 PM  

hahahahahaahahhahaahhhahahaha

hilang modal

hahahahhhahahahhahahahahaha

penjualan buntut semakin kurang mendapat perhatian

hahahahahahahahahhahahaah

buntut tidak laku kerana kesedapanya tidak sehebat karipuffff panas

hahahahahahahhahahahahahahahah

maka pastinya penjualan buntut akan melingkup selepas ini

hahahahhaahhahaahhahahahahaha

daripada menjaja buntut,baik kita jual selipar jepun..takpon berlari marathon secara berbolen ditengah2 bandaraya kuala lumpur

hahahahahahahahahahahahahahahahahha

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:07 PM  

DAH AKAI STORE KUNYIT DULU KINI & SELAMANYA.

BILA NAK PI SOMALIA..MAMAK TAK AJAK KA

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:07 PM  

guane muhhhhh....!

lari bogel keliling padang ler muhhhhh!

kahkakahkah...sedeyyyy...kesian....

kakakaka...anak bini taw perangai bapak dia camni...konfirm kena sepak bertalu2....kahakhakhakah

lari bogel keliling padang ler muhhhhh!

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:10 PM  

si babi papagomo ini kalau siapa jumpa kasi belasah kaw kaw, ta payah kesian sama dgn dia........budak kurang ajar betul......puiiiiiiiiiiiii

PAPA GOMO January 12, 2012 at 4:13 PM  

Takkan sorang je tukang komen hari ni yang anwar hantar? Boring lah ayat sama je. Hahaha

PAPA GOMO January 12, 2012 at 4:15 PM  

Hantar lah tukang komen power sikit. Ni macan takda akal je komen.orang atas pagar boring lah nak sokong hangpa kalau macam ni. Hahaha.

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:17 PM  

papagomo, orang dah menyampah dgn engkau...bertaubatlah........

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:19 PM  

Aik..yang banyak-banyak komen ni rupanya orang yang sama? kahkahkah...

sitiazilah,  January 12, 2012 at 4:19 PM  

panassssssss....panassss...PAA​AANASSSS....

VIDEO : Pembangkang Kedah Puji Belanjawa Kerajaan Ngeri Kedah.

http://www.ohrakyat.org/2012/​01/​pembangkang-kedah-puji-belanjaw​a.html

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:19 PM  

CRITA PON POTONG STIM...

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:19 PM  

sudahlah papagomo....nak tegak benang y basah.....buat malu je org wangsa maju...ko ade 1 undi...nanti pangkah lah mana ko suka....1 undi 1 rakyat....takda suka kasi tukar saje.....harus.......

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:21 PM  

lagi anwar ibrahim, gomo dah obses ngan anwar , mungkin gomo harus ke tanjung rambutan sekarang..hihih

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:23 PM  

papagomo steady jer...korang maki...kutuk...ape-ape pun...tak tinggal parut pun!

rakab,  January 12, 2012 at 4:25 PM  

aku sedikit pun x akan percaya cerita2 kau gomo setan...pengkhianat, kaki fitnah kaki bodek umno...pegi jahanam lah kau gomo...org dah x percaya dgn blog kau ni...anak haram kau ni kan... =))=))

tuan komrad January 12, 2012 at 4:27 PM  

hahahahhahahahahahhaha

gomo memang steady

hahhahahahaahahahah

dah lembu

hahahahahahahahahahah

lembu tak lembu.kena kutuk gak

hahhahahahahahahahahahahah

lari jgn tak lari gomo...

hhahahahhaahahhaahhahaahhaahha

org dtg sini bukan nak baca sngt artikel bodo lu tu

hahahahahahahahahahahahahha

dtg nak kutuk jer

hahahahahahahahahahahha

takat copy paste tukau nama takde lawaknyer

hahahahahahahahahhahahahahah

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:27 PM  

Terus kan papagomo...pemimpin PR memang dah dinasor dah...x de pemimpin muda, bekas pemimpin reformasi yg dulu bagus2 semuanya dah join UMNO, yg tinggal tu semua nya songsang kaum nabi lut haha...Dulu hentam Dr M, skrg tgk...thumbs up papagomo

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:28 PM  

Jika ditanya orang siapa PAPA GOMO

Maka jawablah PAPA GOMO itu adalah seorang lelaki GILA yang sayang dan cintanya pada LUBANG JUBUR SAIFUL.

-G-

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:29 PM  

apaekah gomo marah pasal anuar tak liwat dia?????????

tuan komrad January 12, 2012 at 4:30 PM  

hahahhahahahahahhaha

gomo nak wat lawak

hahahahahahahahhahaha

tapi failed

hahahahahhahahahahhaa

tapi gua sarankan agar gomo masuk maharaja lawak

hahahahahahahahahahahaha

takpon maharaja lawak mega

hahahahahahhahahahahaha

atau maharaja lubang kunyit

hahahahahahahahahahhahahaha

saing ngan sayfool

hahahahahahahahahahah

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:31 PM  

Macam macam perangai pencacai ni semua. Yang menyamar jadi Rakab pun ada...

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:44 PM  

Komrad komunis pagi ptg siang mlm kat blog gomo, brapa kau dpt satu hari?

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:48 PM  

Anwar Ibrahim = Tua Kutuk Tak Sedar Diri
Tuan Haji Saiful = Jantan Sundal Tak Terperi

SUKA SAMA SUKA. Kalau akulah jadi malaon 2 ekor ni, dah lama berhijrah ke luar negeri, duduk Msia dah takder maruah. kesian kat keluarga terpalit sama mendapat maha aib.

Lebih baik buka kes ni semula & dakwa kedua2nya sebab melakukan seks luar tabii. Biar jadi penghuni sg Buloh.

tuan komrad January 12, 2012 at 4:48 PM  

hahahahaahhahahahahahaha

gua dtg bermusim

hahhhaahaahahahahahaha

beshhh kutuk lembu2 time hati duka lara

hahahahahahahhahahahaahhahaha

free of charge

hahahahahahahahahahaahaha

no karipap..no kopi oooooo

hahahahahahaahahahahahahah

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:50 PM  

tuan komrad, u rock!!!!!!!respect u!!!!!!!

Anonymous,  January 12, 2012 at 4:58 PM  

gomo.. gomo, tera betol ko main wayang ye...... tunaikanlah janji ko tu gomo.... tp, aku tahu.... pecacai macam ko mane nak tunaikan janji... bodoh piang ko nie..

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:06 PM  

Papa gomol xde modal ye ho.. Papa gomol xde modal ye ho.. Papa gomol xde modal ye ho.. Papa gomol xde modal ye ho.. Papa gomol xde modal ye ho..

Padan muke ko kaki fitnah. Muke hodoh, hati busuk, makan plak duit haram, ari-ari buat dose. ape lagi tinggal untuk ko? zero

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:16 PM  

udah..udah la papa gomo...
lu nak berlawak ke?....idea kau low class betul la..malu aku sebagai seorg RAKYAT MALAYSIA..Kau bagi je la tulisan kau nie pd abg jib..dia menangis x klu dia baca.
klu x boleh nak tulis intipati yg berkualiti, lbh baik letakkan aje pena tu..!!!!

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:17 PM  

gomo, kasi aku sambg:

lim kit siang: aiya nik ajis, lu punye lubang kunyit manyak besar, itu mcm besat punye bunyik bleh bikin itu negara kebajikan kah? haiya..suwey la lu nik ajis..

wan jijah: hey lu apek lubang2 jgn sebut tau..sy sensitip..sy pun ada ati dan perasaan..bang non saya carik layan pasal itu lubang, wa kena tinggal la apek...

korg sambung la lagi...

hahahaa

PemikirpolitikJerantut January 12, 2012 at 5:19 PM  

hahaaha..lu org memang tak paham sebab banyak dengar fitnah al-juburi kah kah kah!!!!!!!!

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:21 PM  

Itu lubang komrad jugak guasuka banyak besar lor...kakkahkah

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:21 PM  

baru sorang kutuk gomo dah melatat..hahahahahahahaha

Psssssst! minta simpati kaum atas pagar...hahahahahahahaha

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:22 PM  

Ha ha ha...last last komrad jua apek cari....

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:26 PM  

cmon gomo,show us wat u can do,wanna see u naked,hihi

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:26 PM  

najib main jubor altantuya.. woit.. biaq betul... lubang jubor saiful mesti dah kena balun ngn najib jugak ni.. hahahahaaha... lubang jubor saiful nafas pencacaik taik umno dlm blog gomo.. hahahahaaa...

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:27 PM  

anon 5:17

lg satu lembu buat lawak bodo...bahahahahahahah

akal low class

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:31 PM  

gomo.. kau nak kena liwat dgn anwar aljuburi ke? pegila ajak dia.. ape kata dlm blog kau ni kau masukkan sekali gambar kau kena jubor dgn anwar.. baru umpphhhh.. hahahahahahaha....... tapi jgn lupa tampal gambar kau mcm muka hishamudin husin.. baru ayu skit.. hahahahahahahaha....

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:33 PM  

sorong bontot tarik batang...

kangkang bontot toron batang

saipol bontot gomo batang

saipol toron gomo kangkang

hahahahahahahahahaha

Psssst! gomo bontot bile nak lari beb

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:35 PM  

anon 5:27.. anon 5:17 tu bernafas dgn jubor saipool bukhari.. patutla akal dia pun mcm lubang jubor saipool.. sama mcm akal papagomo.. hahhahahahaaha...

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:35 PM  

TAK ADA VIDEO PORNO KAH PAPAGOMO?

KAMI NAK PORNO! KAMI NAK PORNO! KAMI NAK PORNO!
KAMI NAK PORNO! KAMI NAK PORNO! KAMI NAK PORNO!
KAMI NAK PORNO! KAMI NAK PORNO! KAMI NAK PORNO!
KAMI NAK PORNO! KAMI NAK PORNO! KAMI NAK PORNO!
KAMI NAK PORNO! KAMI NAK PORNO! KAMI NAK PORNO!
KAMI NAK PORNO! KAMI NAK PORNO! KAMI NAK PORNO!

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:36 PM  

Lepas ni lu dedah je video sex 2...bagi penghisap2 kote Anwar Mahdi meroyan lagi sekali.

PARTIASUTANSETAN January 12, 2012 at 5:37 PM  

Sudah la tu.....hang nak kaitkan najib buat apa..... marah papagomo marah la.....jangan samakan peragai anwar dengan orang lain....ada akal ka....Hang ni dah banyak masuk.....anwar bagi...

MaiL DuaSinggit January 12, 2012 at 5:39 PM  

NYANYUK DAH ORANG TUA NIH.. SI NIK AJIS TU KENA TURUN DAH TU..

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:39 PM  

sebelum 901..perhhhhhhh gomo kompiden giler anwar ke sg. buluoh...hahahaha

lepas 901 gomo meroyan...dgn najib2 pun dia meroyan ...hahahaha

istimewa sungguh lubang jubo saipol bg gomo...hahahaha

ko cium gomo jubo saipol..bau kunyit kot..hahahaha

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:41 PM  

saiful lentang gomo kangkang,
saiful kengkang kena batang,
gomo kemut main belakang,
woi bile ko nak lari bogel ni gomo?


kah kah kah kah kah!

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:42 PM  

Saiful jalan2, jalan2 jumpa Gymo
Gymo jalan2, jalan2 jumpa Saiful

Saiful julok jubur gyomo
Gymo julok jubur Saifol
Saiful jerit jangan Gymo, jangan Gymo,
Gymo julok juga.

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:46 PM  

lembu2 NFC umno lepas citer bontot kantoi..mintak video 2 lah plak...hahahaha.ingat lembu..Ingat UMNO....ingat lucah ingat gomo..ingat gomo ingat bontot saipol...

Psssst!politik lucah mainan UMNO.

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:46 PM  

gomo jolok bontot saiful,
saiful tadah lubang bontot,
gomo korek lobang saiful,
saiful kemut kena batang,

kah kah kah kah!

tuan komrad January 12, 2012 at 5:47 PM  

hahahahahahaahah

sudah jgn buang tebiat apek weiii

hahahahahhhahaha

gua bukan kaki tadah maaa

hahahahahahahahahah

mau jolok2 apek bleh jumpa itu haji lubang kunyit

hahahahahahahahahahah

servis bagus..mulah...apek bagi seketul karipap sama tapau itu kopi o satu

hahahahahahhahahahahaha

tapi apek kena cepat2 cabut lo..jgn bazir itu ayir kasi dalam..

hahahahahahahahahah

jgn tinggal dna dalam maa....kasi jolok angin jugaa

hahahahahahahahahahahahaha

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:51 PM  

gomo ni punya suei sampai naik kapal selam pun x boleh selam...halau dia keluar baru kapal selam boleh selam...

mcm sakai..

hahahahaha...

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:53 PM  

blog gile bontot ke ni

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:54 PM  

mana ada gomo jolok bomtot saipol laaa..gomo jilat lubang bontot saipol jer...
hahahaha

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:58 PM  

blog ni khas untuk artikel dan komen bontot jer..sebab tuan empunya pembela dan kaki bontot hj. bontot saipol.


hahahaha

Anonymous,  January 12, 2012 at 5:58 PM  

gomo jilat bontot saiful,
saiful kangkang kasi jilat,
gomo jolok lobang saiful,
saiful ngerang kena jolok,


kah kah kah kah kah!

Anonymous,  January 12, 2012 at 6:00 PM  

Gymo,
RAKYAT MALAYSIA TAK SABAR-SABAR NAK TENGOK LAKUNAN BODOH YUSOF ZAINAL ABIDIN, GUNI 4TAIL DAN HAKIM-HAKIM MAHKAMAH RAYUAN DALAM KES RAYUAN MAHARAJA LAWAK 1MALAYSIA 2012 NANTI..........KEHEKEHEKEHEKEH

Dalam kes rayuan, kebanyakan kes, yang telah didapati bersalah dengan mudah dapat dilepaskan dari kesalahan, inikan pulak yang dah didapati tak bersalah, nak dijadikan bersalah.......pelik betul......sama-sama kita saksikan gelagat beruk2 kat atas tu nanti.

Kalau nak senang, sumbat aja Abang Anwar kita tu...Abis cerita. Biar mudah TUAN-TUAN Papagaymo belasah duit rakyat sekenyang-kenyangnya......

Anonymous,  January 12, 2012 at 6:03 PM  

hahaha, blogger BN simpan peluru dulu..nak dekat PRU, kasi release itu suma peluru..

yg peluru dari ummi hafilda itu peluru lain..tgh tunggu mase yg sesuai nak dedahkan..itu dia cakap..

dedah awal2 kang mase PRU da terlebih masak..tak thrill la bro..

BN menang PRU13 nanti, undisputable..takleh la nak wat alasan anwar kat penjara sbb PR kalah..hahahaa

tuan komrad January 12, 2012 at 6:05 PM  

hahahahaahahahahahaha

buntut tak buntut

hahahahahahhahahahahaha

lari bogel tetap kena buat

hahahahahahahahahahahah

gomo jgn jadi munafik buat kali ke 1267....

hahahahahahahhahhahahahaha

takde kasut sama stokin,gua bleh support maaa

hahahahahahahahahahahahah

PARTIASUTANSETAN January 12, 2012 at 6:06 PM  

UMNO......ITU APA....YANG HANG NAK MARAH SANGAT NI....ANWAR TU PUN ASAL AHLI UMNO...TERMASUK NIK AZIZ DAN DATUK HANG...OPAH HANG...YANG HIDUP LAMA BERSAMA UMNO ...DEPA DAH SENANG HIDUP MEWAH BUKAN MACAM HANG INI BARU NAK CARI MAKAN DAN BERJINAK-JINAK DALAM POLITIK ....

Anonymous,  January 12, 2012 at 6:08 PM  

citer pasal bontot, jubor, liwat, kote bengkok, gay tu punca utamannya datang dari "IMAM MAHADI" engkorang gakkk...

suh imam korg tu taubat..org kafir pun siap da suh tu...jgn dok lagi buat x senonoh..

pasal kes saiful -- liwat tetap berlaku --dari sudut undang2, ia xboleh disabitkan..itu undang2 ciptaan manusia yg fitrahnya ade kekurangan, tp MAHKAMAH ALLAH -- jgn harap la NUAR JUBOR ko nak lepas..

lepas didunia, bersedia diakhirat..

tuan komrad January 12, 2012 at 6:10 PM  

hahahahaahahahahahhaha

umi simpan 18 klip video kat maner

hahahahahahahahahhahha

celah kangkang??

hahahahahahahhahahahaha

celah lubang kunyit??

hahahahahahahaahahahahaha

celah kopek??

hahahahhahaahahhahhaahahaha

tuan komrad January 12, 2012 at 6:14 PM  

hahahahaahahahahahhahahaah

bawak2 la belajo agama

hahahahahahahahhahahahaha

kena hisab sok bukan anwar sorang jer

hahahahahahahahahhahahahaha

aku,korang "lembu2" sekalian kena sekali

hahahahahahahhahahahhahahaah

gomo tak tahu plak kena ke tak

hahahahahahahahahahahahahah

eh..gomo tu manusia ke??

hahahahahahahhahaha

mungkin lembu mutan kot

hahahahahahahahahahahahahaha

Anonymous,  January 12, 2012 at 6:16 PM  

Pantun Brandy Papagomo....

Hj Photoshop = Saiful Bontot
Blog pencacai = Papagaymo
Mat Azry jolok = Saiful kangkang
Yusof Zainal masuk dalam Guni
Otak Abidin 4 tahil
Abang Zee dapat 25ringgit, Kat Zat dapat RM250juta..........hahahahaha!

Anonymous,  January 12, 2012 at 6:16 PM  

anon 6:08 mane lu tau liwat ttp blaku,lu nmpk ke,or lu ade kt ctu,3some ek,

Anonymous,  January 12, 2012 at 6:27 PM  

Simpan perluru buat PRU 13 ?

Artikal dalam blog ni pun dah lama dan kebanyakannya diKITAR SEMULA, peluru apa Papagomo ada lagi? Amno sendiri pun dah kehabisan ISU.
Peluru xpire bekas recycle perang Iran Iraq yang dibeli dengan harga premium adalah!!!!!!!

Anonymous,  January 12, 2012 at 6:32 PM  

sementara buat masa ni penjilat juboq anwar bgembira kerana idola peliwat mereka terlepas drpd hukuman dunia atas usaha para pembela kafir yg terang-terang anti islam...tp mereka tak tau, tu adalah permulaan utk anwar aljuburi yg akan terlondeh segala tong taik dia sedikit masa lg...saiful akan mdpt pembelaan & doa org yg teraniaya amat makbul...hanya org buta hati dan otak bebal jer tak dpt menilai kebenaran yg selama ni dah jelas bahawa anwar aljuburi perosak agama, bangsa & negara...begembiralah wahai para pentaksub sesat...sat lg korang akan tgk...

Anonymous,  January 12, 2012 at 6:36 PM  

aku sokong anwar......jahanam saiful

Anonymous,  January 12, 2012 at 6:41 PM  

anon 6.08,

Sabar lah anon!

Tuntutan Qazaf Anwar belum jalan lagi.... Yang pasti nya berpeluh telur Hj Photoshop nanti nak boktikan kejadian liwat tu ah!!!!( sebab tu lah ALLAH ciptakan QAZAF untuk orang-orang macam Hj Bontot/A-G/Amno dan sengkongkol-kongkolnya tu ah!) supaya hukuman tidak mudah disalahgunakan dan dapat melindongi mukmin yang saleh.
Mat Azee pun boleh dikenakan qazaf ni juga sebab dia tak kurang juga menuduh Anwar melalui blog porno ni tanpa membawakan 4 saksi.

.....80x sebatan yo!......tercabut otot dengan tulangnya, tercabut batang dengan bijinya, tercabut hj photoshop dengan hj bontotnya

Anonymous,  January 12, 2012 at 6:41 PM  

mane lu tau anwar tak liwat saiful? ade lu nampak? mana lu tau?

Anonymous,  January 12, 2012 at 6:48 PM  

Bodoh lah papa gomo....sebab apa bodoh bukan sebab pasal die 'suke' anwar , tapi die ni blogger yg diupah , selama ini x ikhlas..kejar upah ugut menteri mintak duit ialah kerja gomo...kalau die datang tmpt lu orang baik lu orang lenyapkan die...die dan ameno world sama je...entah2 die lah ameno world..dasar pencacai

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:02 PM  

Azlan Md Lazim Bapak Saiful rupanya .
Aku ingat, Saiful ni anak Najib dan Rosmah sebab sedari awal kes liwat2 ni orang orang amno yang banyak mainkan paranan menunjul gila.
Tak pernah nampak pun batang hidung bapak dia ni , lepas semua kepada Amno .
Tapi bila dah tewas keluar pulak dia membenarkan diri dia. Apa pulaq AGENDA amno ni lagi yah papagomo?

Kalau nak merayu cepat-cepat lah rakyat dah tak sabar lagi.... Rakyat nak tengok 'Keputusan Bertulis' dari hakim Datuk Zabidin tu....Pasti pincang kumuh seribu, sungsang tungang terbalik, simpang syor tak tentu arah akibat termakan sumpah qazaf.........gila, gila, gila, gila, gila.

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:04 PM  

Apa komrad? Bawa bwaklah belajar ugana? Aku salah baca ke apa ni. Yang kau dok mencarut satu hari suntuk kat blog ni tu apahal plak nak suruh orang blajar ugama. Sahlah komrad ni species tua kutok. Siang meliwat, mlm jadi imam....donia donia....

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:08 PM  

Bawak 4 saksi eh......kalau anak kau kena rogol pin kena bawak 4 saksi eh.....goblok punya org

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:09 PM  

UMNO ADA AGENDA BARU!
SHYFOOL DAPAT MEMBAWAKAN 4 SAKSI DALAM KES TUNTUTAN QAZAF ABANG ANWAR NANTI.
SAKSI-SAKSINYA IALAH:-
1. MAT AZEE
2. GANI 4TAHIL
3. YUSOF ZAINAL ABIDIN
4. DSP JUDE PERRERA

8,000 SAKSI PUN AMNO BOLEH DAPAT...........LEMBU-LEMBU KAK ZAT.

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:09 PM  

sakai gomo ...kerja lintah darat.mkn hasil fitnah.senyap dah citer dan back-up kak jat..dah x asyuuuuk...bnyk kat UMNO x suka sakai ni...dtg tempat aku ...x lenyap tp kena toron lah bontot...hahahahahaha.
toron dgn kayu...huhuhuhuhuh

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:13 PM  

Kesian aku tengok pencacai al jub ni. Satu hari suntuk mencarut...

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:14 PM  

ANON 7.08PM BAHLOL,

SESUNGGUH NYA ALLAH TIDAK AKAN JADIKAN KEJADIAN SERUPA ITU AKAN BERLAKU KEPADA ANAK-ANAK ENGKO KALAU ENGKO TAK PERNAH MEROGOL ANAK ORANG ..............................ITU JANJI ALLAH....... KALAU ENGKO JAHIL ALLAH AKAN AZAB ENGKO...FAHAM!

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:14 PM  

mula2 ckp dia nak lari telanjang kalau anwar bebas..bila dah bebas nak anwar saman eskay plak...hahahahahaha

patut lah ko hitam legam..cakap pun mcm paria la gomo...hahahahahahaha

lari beb...komrad agree bg kasut dgn stokin..aku bg sun glass kot nampak mancho sikit..

hahahahaha

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:22 PM  

Ooi anom bodoh..
KalO orang bagi upah ambik la...
Bukan macam puak2 pkr anugay...
Suka sangat ngan peliwat jadi pemimpin...
Nue semua ujian Allah...
Puak2 penyokong kaum lut akan rasakan axab didunia...
Wa cakap kebenaran akan terbukti... Insyaallah...

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:22 PM  

........kalau engkau tak pernah merogol anak orang... Adakah ini bermakna yang anak anak kena rogol tu semua bapak dia pernah rogol orang? Bodoh piang tongong punya orang

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:26 PM  

Anon 7.14,

oh begitu rupanya.

Jadinya sesiapa yang ada anak pempuan tu, jangan cuba-cuba lah nak rogol anak orang , nanti ALLAH akan balas kita dengan anak pempuan kita kena rogol juga.

Harus ingat wahai saudara islam ku semua...ingat akan janji-janji Allah diatas tu.

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:26 PM  

hahahahahahahahahahhahahha.... lawak best.. kalah raja lawak mega.. terbaik lah...
hahahahahahhahahahhahah...paling lawak bila ketuk meja tu tapi dia dah tak ingat.... hahahahahahah

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:30 PM  

anon 7.22,
itu janji Allah, bukan janji aku. Kalau kau tak yakin dengan Allah ko pi lah masuk kristian....kristian boleh kasih macam-macam bantuan.....Isu ni ko nak putar belit, tapi isu curi duit dana ko tak faham pulak buat rasional nya. Apa lah ko punya tahaf pemikiran

Anonymous,  January 12, 2012 at 7:33 PM  

gomo.... aku rase hang patut bg royalty ckit kt atok tuo sbb post psl dia byk sambutan.... ha ha... gomo gak untung.... atok lg untung... siam mali kincing tala bunyi bila nak kua

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:03 PM  

LARI BOGEL KELILINGKLCC PLSS
LARI BOGEL KELILING KLCC PLS
JANGAN JADI MUNAFIK

LARI BOGEL KELILINGKLCC PLSS
LARI BOGEL KELILING KLCC PLS
JANGAN JADI MUNAFIK


LARI BOGEL KELILINGKLCC PLSS
LARI BOGEL KELILING KLCC PLS
JANGAN JADI MUNAFIK

LARI BOGEL KELILINGKLCC PLSS
LARI BOGEL KELILING KLCC PLS
JANGAN JADI MUNAFIK

LARI BOGEL KELILINGKLCC PLSS
LARI BOGEL KELILING KLCC PLS
JANGAN JADI MUNAFIK

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:07 PM  

Bertempik seronok penyokong Anwar,
Pemimpin buah hati tak jadi ke Sungai Buluh
ada hikmah dari Allah, Saiful Reda
Hasan Ali dipecat kerana Anwar,
Sehari sebelum Anwar dijatuhkan hukuman
Tak sanggup bersekongkol dengan Anwar
Kerana 901 Hasan Ali tersungkur dibuang Pas dek gara2 Azmin
Hukum Allah jangan dimain, sumpah orang dianiya
jangan dipermainkan
Ada hikmah dari Allah, ada perancangan terbaik dari
Allah untuk Anwar, Saiful dan Hasan Ali
Masa akan membuktikan, perancangan dari Allah telah
terbukti, telah jelas Topeng sebenar Pas
Sungguh bertuah Hasan Ali ditendang keluar, itu Qada Allah
dan itulah terbaik untuknya
Amanat Hadi memakan diri
Dulu kata UMNO kafir, sekarang berpelukan dgn DAP
Karpal dan Lim kit siang dulu diherdik sekarang diangkat
menjadi pemimpin mereka
Jangan dihentam mereka langkah mayat mereka dulu
kata Pemimpin Pas
dulu Pas kata Mahathir mahafirun dan Mahazalim kerana
memecat Anwar kerana salah laku moralnya sendiri,
Sekarang Hasan Ali dipecat Pas kerana bukan salah moralnya
tetapi salah moral orang lain yang ditegurnya Anwar
Pas sudah hanyut
Pemimpin bersungguh menentang murtad dibuang, dikatakan
liabititi dan tak senonoh kata Nik Aziz
Pemimbin liberal sokong pluralisma diangkat
Sept 16 pembohongan terbesar Anwar
Sudah terang lagi bersuluh
Pas sudah hilang jati diri menjadi pelacur agama, isle sudah hilang hanyut seperti penyokong Anwar
yang bertempik keseronokan
tidak mengunakan akal dan fikiran
gunakan mata, hati dan telinga
kerana diakhirat mata telinga akan dipertanggungjawabkan
diatas segala perbuatan kita
Masa akan membuktikan perancangan Allah yang terbaik
Mat Sabu gelar Anwar aljuburi
Pas hentam Anwar , bila dipecat Mahathir
Pas pusing 360 kerana nampak kesempatan politik
Anwar dijunjung dan dipuja, dijilat sama seperti Dap
Anwar suka Hasan dipecat kerananya dan dia sendiri
dulu juga dipecat, tapi habis satu Malaysia dibuat huru hara
Reformasi 1998 katanya
Ekonomi pun hampir hancur dek Anwar gara2 polisti pak turut,
Tapi masih ramai menyokongnya
kalau di Jepun Anwar dah lama berkubur kerana tak pandai ekonomi
Rakyat tak pandang pimimpin sebegini merosak kemakmuran negara
Masa membuktikan perancangan Allah adalah terbaik
Telah terserlah siapa yang benar siapa munafik
Berbondong2 pemimpin yang menyokong Anwar keluar
Mungkin yang terbanyak didunia, sungguh memalukan
Ramai penyokong dulu berguling dijalan raya menyokong Anwar
sekarang menentangnya
Yang tinggal sekarang Pas dan Dap memeluk Anwar ada makna
termasuk budak Adam Adli dan mereka yang tidak mahu berfikir
gunakan akal , mata, hati dan telinga
Mungkin kamu bertempik seronok sekarang, tapi 10 tahun atau
20 tahun , 30 tahun kamu akan sedar dan menangis
Jangan gadaikan masa depan anak dan cucu kita
Kita mungkin suka kegembiraan sekarang, kita akan menangis
Ditipu banyak kali tapi masih menyokongnya, Sept16 pembohongan terbesar
Kata Anwar, saya tak kenal Saiful, saya tak kenal Eskay
Saya ada saksi semasa kejadian liwat,
Tapi haramjadah Kak Jijah dan Nurul pun tak jadi saksinya
Jam Omega ada kat Kak Jijah
Sampai sekarang tak muncul2
Itu jawapan seorang pembohong
Kata penyokong anwar, apa aku peduli
anwar dah hampir rosakkan ekonomi dulu aku nak dia
anwar pembohong pun aku nak dia juga
aku punya pasal la undi aku aku punya
Janji dia jadi pemimpin Malaysia
Apa aku peduli air berkarat di Kelantan, janji nik Aziz MB Kelantan
Itu jawapan orang tak berfikir
mungkin cuma ramai di Malaysia
Kalau di negara lain , Anwar sudah lama berkubur
kerana rakyatnya tak nak berfikir dan mengunakan akal
dikemudian hari, bila murtad menjadi-jadi, melayu dipijak2 , negara tidak beraja
Islam hanya nama bila iman sudah hilang, pemimpin mungkar dan pemimpin cinta kuasa diangkat, orang kafir diangkat ketua
Masa akan mementukan apa perancangan Allah

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:08 PM  

anon 8.03,
engo tahu lah apa standard papagomo ni , bukan nak dicaya sangat.

Dalam blog ni pun tak betul pun benda-benda dia tulis...

aku nasihat lah kepada Papagomo supaya ikut jejak langkah RPK......blog dia dah terkrim...terkena kejutan berita Abang Anwar dibebaskan.

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:14 PM  

Mamak Sharizat tolong jangan letak jawatan...kami Melayu bangang sanggup dilembukan dulu, kini dan selamanya ...bodo punya Melayu

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:15 PM  

Anon 8.07,
apa pulak hang salahkan PAS dan Anwar bila murtad berluluasa. Pembangkang belum jadi kerajaan lagi pun .
Apalah hang ni bodoh sangat.
Hang salahkan lah dengan kerajaan Najib yang tak tahu jaga akidah dan berkelayakan nak jaga ekonomi Malaysia tu........



MENYENDIR KERAJAN NAJIB PULAK HANG NI....

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:15 PM  

Sokong anon 8.07pm .....

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:16 PM  

Apa khabar Dr Khir Toyo...kaki rempat...Aljuburi lepas Dr Khir jadi mangsa.....keadailan utk Dr Khir pergi mampus sama tn hj saifool.

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:17 PM  

AMMMM NOOOO SUDAH MAU MAMPUS.
"""LAGU MENGHITUNG HARI""" SATU

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:18 PM  

Jangan tak tau al jub tu penyokOng lina joy murtad

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:19 PM  

tn hj saifool orang PKR Aljubri ketua PKR...mereka syiok main bontot suka sama suka...tn hj sapu ky beb tak nak lubang jubor pedih...puak puak lembu UMNO yg gila meroyan.....kasi malu Melayu aje puak puak lembu ni....

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:19 PM  

Nanti Kak Zat lepas cuti 3 minggu ni ya! Kak Zat akan berenti bekal danging kat seluruh Malaysia.....Kamu makan lah daging lembu pendek Ah Chong tu ah!.

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:20 PM  

muhahhaaaa... terbaikkk laa gomo...

baru buat lawak sikit dah berguling2 pecacai2 gay ni....

heheheeee.... gomo nak lagi..nak lagi...

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:20 PM  

celaka punya lembu...kat Johor guna kepala babi..kat mahkamah guna bom...bodo punya lembu

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:22 PM  

http://www.youtube.com/watch?v=6heKsIZwDpE

12hb DSAI ke Turki @ ke India?

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:22 PM  

Ingat pkr ingat patti koyak rabak....

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:23 PM  

anon 8.07 & 8.15,

aku sokong anon 8.07 dan anon 8.15 kerana menyokong komen Sindiran buat UMNO

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:24 PM  

PAKAR LEMBU KENA TANYA BARISAN NAJIS.
DULU HERET KEPALA LEMBU
KINI KONDOMINIUM LEMBU
SELAMANYA PECACAI PENYOKONG LEMBU

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:24 PM  

lembu-lembu tu belaan Kak Zat........t

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:29 PM  

melayu munafik, minum arak , kaki judi, kaki pempuan , tak solat , tak puasa selayak nya dimurtadkan kehkehkeh.......
......PAS dan penyokongnya tetap dengan akidah nya. Macam? papagomo.

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:33 PM  

anuwar = peliwat
lembu pr mengaku kata suka sama suka liwat sepol

suka sama suka maa...
tadehal la...

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:35 PM  

Hai gomo ni keje dia MENIPU je lah hari2...
Anwar dh tak bersalah glabah lah kene lari bogel..
Hai gomo..gomo.. Mung ni gak wak malu ko ore kelate jah..MENIIIIIIIIPU jah keje..

Anonymous,  January 12, 2012 at 8:50 PM  

Anon 8.33,
Suka Sama Suka itu Hj Bontot punya pasal lah....apa pulak nak salahkan Anwar....Hj Bontot yang serahkan maruah bontot dia...dia yang salah....persis macam pempuan serahkan maruah dia......yang serah tetap salah.
Hj Bontot dah dapat wang lacur Anwar apa nak lagi? dah dikasih wang scholarship apa nak lagi? Wang berlakun, naik kerita mewah dan pemandu peribadi apa nak lagi....abis perbicaraan tak ada lagi lah. Sian hj bontot

Anonymous,  January 12, 2012 at 9:04 PM  

anon 8.50,

Bukan dapat bayaran tu saja kot, malah dapat bayaran royalti dari produk taula good morning, air mineral, berus gigi colgate, KJ jelly, tissu klennex dan tak kurang juga dari MSM, RTM, TV3, utusan, berita dan dapat package melancung, haji dan umrah dari JAIS.

tuan komrad January 12, 2012 at 10:09 PM  

hahaahhahahahhahhah

bila masa aku mencarut??

hahahahahahahahahaaha

nampaknya lembu2 mula terkonfius

hahahahahahhahhahahhaha

lubang kunyit atau lubang buntut

hahahahahhahahahahaahahahaha

gua sindir2 manja pon nak terase ke wahai lembu2?

hahahahahahahahahhahahahaha

lembu..lembu

hahaahahahahahhaahahahah

dah la lembu..masuk parti lembu..sokong parti buntut

hahahahahahahahhahhaahahaha

Anonymous,  January 12, 2012 at 10:47 PM  

Seronoknya korang cerita bab bontot ni yeer? mcm dh biasa-biasa je semuanya..elok la tu lembu-lembu bergaduh sesama sendiri berebut bontot....he..he..he..BODOOO

nak sangat bontot?.....nah ambik kau bontot aku ni he..he..he..bodooooo semuanya...bodoo...bodoo..bodo...

bukang aku yg kate...nu deruh yg kate...

Anonymous,  January 12, 2012 at 10:54 PM  

wahai penyokong pr
tau juga ko nuar tu kaki bontot

suka sama suka

masih nak jadi pm juga ke?
sian kat hj adi
sampai pensan bila nuar tak masuk jel
melepas nak jadi pm

sabar le abang aji

Anonymous,  January 12, 2012 at 10:56 PM  

Memamg bangang semua yg komen ni....otak letak kat bontot.....patut la kena jajah.....bodooooooooooooooooo semuanya...

Anonymous,  January 12, 2012 at 11:00 PM  

syabas GOMO

lawak ko berjaya membuatkan penyokong pr sakit jiwa

kenakan lagi mereka-mereka ini

baru pada muka mereka

Anonymous,  January 12, 2012 at 11:02 PM  

yg sokong anwar aljuburi tu aku ingt korang pun nak tggu giliran bg stor kunyit korang pd die kut...
yg sggup baring kat ats jln tu agknye kecewa krn tak dpt rase btg bengkok tu msuk dlm stor kunyit korang.

Anonymous,  January 12, 2012 at 11:04 PM  

Tahniah gomo

berjaya panaskan telinga dan pedihkan mata penyokong tegar pr
bikin lawak baru..

Anonymous,  January 12, 2012 at 11:09 PM  

Puak pr ni
bukan layaknya dilayan dengan penerangan yang berjela-jela
mereka dah tau pun sinuar tu tak senonoh
suka sama suka lah katakan

layan mereka ni dengan lawak aje

kasi pr panas telinga

Anonymous,  January 12, 2012 at 11:11 PM  

sikotey bengkok gi bangkok
hee..hee..hee..

Anonymous,  January 12, 2012 at 11:16 PM  

tuan komrad

siapa cakap tempuh hari
aku lupa le

mereka yang kotey bengkok sememangnya gemar lubang belakang?

Anonymous,  January 13, 2012 at 3:14 AM  

Kuarkan saman untuk gomo.. saman malu.... hahahaaha... saman je juta2...

Alakasim,  January 13, 2012 at 8:20 AM  

Memang lawak laa. Hahaha. Nik Aziz tu tua nyanayok tal sedar diri.

Anonymous,  January 13, 2012 at 12:21 PM  

Fuhhhh...ramainya kaum nabi Lut komen kat thread ni....

Siap ada komrad lagi...

Kena timpa bala jugak la nanti ni.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP