Pakar Patalogi Forensik Sahkan Liwat Berlaku, Pendakwaraya Akan Failkan Rayuan

Friday, January 13, 2012





Terbukti Liwat Berlaku

Dibebaskan dan dilepaskan tidak bermakna Anwar Ibrahim tidak bersalah dan tuduhan liwat yang dibuat Saiful Bukhari adalah satu Fitnah semata mata. Gomo mengenali Saiful sejak 2008 sewaktu kali pertama ke Mahkamah menyuarakan sokongan kepada Saiful Bukhari mengetahui segala cerita liwat yang berlaku diantara Anwar Ibrahim dan juga Saiful Bukhari.

Keputusan Mahkamah pada 9hb 01,2012 tempoh hari yang mana membebaskan Anwar Ibrahim dari pertuduhan liwat ini mengembirakan para penyokong beliau dan mendukacitakan rakyat Malaysia yang inginkan keadilan buat Saiful Bukhari.

Hakim memutuskan Anwar Ibrahim dibebaskan walaupun secara jelas hakim turut mengesahkan kejadian liwat memang berlaku dan ini merupakan satu pekara yang tidak diulas oleh pemimpin pembangkang mengenai keputusan Mahkamah tempoh hari.Kenapa mereka tidak ulas pekara tersebut? Mengapa hanya berdiam sahaja dan menyatakan "Syukur Anwar dibebaskan".

Sepanjang perbicaraan kes liwat yang memakan masa 3 tahun 6 bulan Mahkamah telah menerima 38 kali rayuan dari Anwar Ibrahim. 38 kali rayuan yang merupakan satu toleransi dan keistimewaan diberikan buat Anwar Ibrahim tertuduh dalam kes liwat. Bagaimana pula dengan mangsa liwat Saiful Bukhari?

Saiful Bukhari dalam kenyataanya meminta agar Peguam Negara menfailkan Rayuan ke mahkamah Rayuan bagi mendapatkan keadilan buat dirinya dan juga kepada rakyat Malaysia. Dan ini merupakan kali pertama Saiful Bukhari membuat rayuan berbanding dengan Anwar Ibrahim yang sudah 38 kali.


Anwar Ibrahim Meliwat Di atas Lantai

Dalam pada itu juga Penguamcara II Datuk Mohd Yusof Zainal menyatakan didalam buletin Utama malam tadi:

"Pihak pendakwaan akan memfailkan rayuan terhadap keputusan mahkamah tinggi kuala lumpur yg melepas dan membebaskan dsai isnin lalu dr tuduhan meliwat Perkara itu disahkan Peguam Cara Negara II Datuk Mohd Yusof Zainal dalam satu pertemuan eksklusif dengan wartawan nik suryani megat deraman "Dengan segala bukti yang ada, saya akan memfailkan rayuan terhadap keputusan Mahkamah ini ke Mahkamah Rayuan". Beliau akan bertemu Peguam Negara bagi menyatakan pendirian barisan pendakwaraya beliau dalam kes ini secepat mungkin."

Buletin Utama TV3 11.01.2012

Dengan kenyataan tersebut menjelaskan kepada kita semua bahawa keadilan perlu dibawa ke mahkamah Rayuan dalam kes liwat Saiful Bukhari ini. Tidak bermakna kalah nya pihak pendakwaraya di Mahkamah tinggi maka keadilan buat mangsa liwat terus tertutup buat selama lamanya. Bagaimana pula dengan kes kes yang lain yang dibawa sehingga ke peringkat tertinggi mahkamah iaitu mahkamah Agong?



3 Tahun 6 Bulan perbicaraan kes liwat diambil bagi mendapatkan keadilan, dan selama itulah juga para pihak pendakwaraya bertungkus lumus menjalankan tugas dan amanah mereka dalam berhujah menentang peguambela ANwar Ibrahim yang berjumlah 12 orang kesemuanya. APakah sepanjang tempoh perbicaraan tersebut pihak Pendakwaraya GAGAL sehingga bukti DNA yang mereka tampilkan ditolak mahkamah atas alasan bukti telah terusik?

Jika kes liwat ini satu pekara yang tidak relevan dan merupakan satu fitnah buat Anwar Ibrahim mengapa ianya perlu diheret selama 3 tahun 6 bulan dengan Anwar Ibrahim sendiri menggunapakai 12 orang peguambela?


Anwar Ibrahim Homoseksual

Malah tertuduh Anwar Ibrahim sendiri enggan memberikan DNA sehingga tamat perbicaraan dalam menentukan Sperma yang ditemui dalam dubur Saiful Bukhari. Tidak cukup dengan itu tertuduh yang diminta untuk membela diri telah membela diri tampa BERSUMPAH dan juga tidak dibenarkan Pendakwaraya untuk menyoal balas Anwar Ibrahim.

Hakim sendiri memutuskan ANwar Ibrahim untuk membela diri dalam kes liwat ini dan apabila beliau memenangi kes liwat ini jelas lah bahawa pembebasan Anwar Ibrahim adalah kerana faktor Teknikal dan bukannya Anwar dibebaskan kerana tidak meliwat Saiful Bukhari.

Oleh itu sebagai rakyat Malaysia yang mencintai Keadilan undang undang meminta agar Peguam Negara menfailkan Rayuan buat mangsa liwat Saiful Bukhari ke mahkamah Rayuan bagi mendapatkan keadilan buat dirinya yang telah dinafikan sebelum ini.

Pendawaraya yang memainkan peranan penting sepanjang perbicaraan kes liwat ini dengan usaha gigih mereka juga bersetuju dan meminta agar Peguam Negara merayu kes liwat ini. Malah Gomo boleh nyatakan berjuta juta rakyat Malaysia mahukan keadilan dalam pekara ini dan meminta Peguam Negara menfailkan Rayuan.

Tidak ada salah untuk untuk Saiful Bukhari menfailkan rayuan dan mendapatkan Keadilan buat dirinya kerana beliau adalahh mangsa dalam kes liwat ini. Sepanjag perbicaraan kes liwat ini juga Anwar Ibahim cukup dilayan istimewa bagaikan Anwar Ibrahim lah mangsa dan Saiful Bukhari tertuduh.



Yang Hak Pasti Berdiri
Yang Bathil Pasti Jatuh


Psssttt..... Rakyat perlu bangkit mendapatkan keadilan buat Saiful Bukhari, jika ianya berlaku kepada keluarga anda apakah anda akan mendiamkan diri sahaja?



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

66 comments:

Anonymous,  January 13, 2012 at 10:12 AM  

x abes2 lg ke gomo meroyan??
org lain pon sayang jgk jubor haji sepol tu
tapi xdela gila meroyan mcm ko gomo!!!

Anonymous,  January 13, 2012 at 10:49 AM  

gomo, bila nak lari bogel 1 padang??

kah kah kah

kenapa nak pakai peguam negara?? pakai la peguam sendiri...bila pakai peguam negara maknanya pakai duit rakyat lagi...apa ke bangang juak2 umno ni nk pertahankan org salah mcm sepol sampai bazirkan duit rakyat....

bodoh betul pencacai2 ni...

kaki fitnah...

Yang Hak Pasti Berdiri
Yang Bathil Pasti Jatuh

dgn kemenangan anwaq maka kita tahu sapa yg bathil la kan...HAHAHA

Anonymous,  January 13, 2012 at 10:53 AM  

Hak kote bengkok je ke nak bela? Kahahhahak.

Anonymous,  January 13, 2012 at 10:58 AM  

kenapa nak pakai peguam negara?? pakai la peguam sendiri...bila pakai peguam negara maknanya pakai duit rakyat lagi...apa ke bangang juak2 umno ni nk pertahankan org salah mcm sepol sampai bazirkan duit rakyat..
............................
mamat ni bengong ka apa

manBonda,  January 13, 2012 at 11:05 AM  

Lawan tetap lawan..apa kau orang ingat Anuar AlJuburi tu bagus sangat ke ?..khatuuii..perangai dan nafsu mengalahkan BINATANG..muka aje manusia ..kah..kah ada hati nak jadi PM..tuii..tuii..tuii..

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:15 AM  

Anon 6:58 t mmg bodoh tak reti law.... mls plak nak taip pjg2 ni.... pi tanyak kapal sink la ngok... atok amegay laen kali nak upah org counter blogger cari yg cerdik ckit la... jgn main boh jer....

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:16 AM  

anuar, liwat dan si buntut saiful lagi.......sial......menyampah betul tengok perkataan tu lagi...tuihhhhhhhh

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:17 AM  

Totey atok da tak bengkok jahhhh

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:17 AM  

Peguam Negara kan dibayar gaji puluhan ribu ringgit sebulan, kalau tak guna peguam negara apa guna ada peguam negara lagi le membazir duit rakyat bayar gaji mahal. Macam beli Merz ratus ribu ringgit...tapi letak kat rumah, pegi pasar naik proton...kan membazir namanya. bodoh betul sianony..10.58am

tuan komrad January 13, 2012 at 11:18 AM  

hahahahahahaahahahah

burit lagi

hahahahahahahhahahahahaha

sok punkoq

hahahahahahhahahahahaha

tulat...juboq

hahahahahahahhahahhha

tonngeng...lubang kunyit


hahaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

pakar extreme punggung

hahahahahahahhahahahahahahahah

analmania

hahahahahhahahahahahahaha

jom cuti2 malaysia bersama lembu

hahahahahahhahahahahahhhaha

sambil2 berjogging

hahahahahahahahahahahhahha

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:18 AM  

I liocke....

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:20 AM  

atok najin main pantat dgn jubor ziana zain & altantuya tak payah la upah pencacai bernafas guna lubang jubor saipool dan anugay kat sini.. hahahaha... ini blog untuk kawan2 gomo je.. gomo bukan orang najib kaki pantat dan anwargay.. gomo org muhyiddin dan kawan2....

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:21 AM  

perjuangan politik umno adalah jubor saiful ke?????

tak habis habis bontot saifol saje.......

tak akan tak ada apa apa polisi dan ideologi umno yg boleh diperjuangkan???

bukti umno memang parti yg perjuang kegiatan maksiat.....puiiiiiiii

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:22 AM  

atok najib main pantat dgn jubor ziana zain & altantuya tak payah la upah pencacai bernafas guna lubang jubor saipool dan anugay kat sini.. hahahaha... ini blog untuk kawan2 gomo je.. gomo bukan orang najib kaki pantat dan anwargay.. gomo org muhyiddin dan kawan2....

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:23 AM  

gomo, ko pi mamposlah....memalukan islam dan melayu je.......serupa si bangsat dubor shitfull....

PAPA GOMO January 13, 2012 at 11:24 AM  

Komrad awal pagi lagi dah masuk komen. Cari rezeki lebih lagi hari ni. Syukur lah komrad.

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:25 AM  

apa dia?? gomo dibayar muhyiddin?? woit muhyiddin hang biaq betul!!! berani hang lawan najib..... jubor hang sama jubor gomo nnt aku suruh azlan mat lazim liwat nnt.... berani hang lawan ketua hang na.

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:26 AM  

kenapa nak pakai peguam negara?? pakai la peguam sendiri...bila pakai peguam negara maknanya pakai duit rakyat lagi...apa ke bangang juak2 umno ni nk pertahankan org salah mcm sepol sampai bazirkan duit rakyat..
............................
mamat ni bengong ka apa

----------------

tak pe la bro kesian kat dia tu.. si bodoh piang rasa diri dia pandai.. tak pun budak bawah umur buat posting tanpa pengetahuan mak dia he he he.

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:29 AM  

Woi yg bongok2 tu suka hati le bukan kau yg bayar cukai. Aku nak le jugak tau apa kah perbuatan liwat tu berlaku. Kena le buat rayuan tak kisah le utk keadilan Saiful ke.Yang aku nak tau si Nuar gay tua tu liwat Saiful ke tidak. Aku pun bayar cukai tiap tahun jadi berhak jugak nak tau yg benar. Apa kau ingat gay tua tu tak perabih duit pembayar cukai dok tunda berpuluh kali.

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:30 AM  

Anon 11.23, bahasa yg kau pakai sendiri dah memalukan orang melayu dan islam , ada hati nak kata orang plak

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:30 AM  

sokong pas untuk islam.....sokong umno untuk buntut busuk saiful...............


mana luorang pilih???????????

tuan komrad January 13, 2012 at 11:31 AM  

hahhahaahhhahhahahaha

komen2 gak

hahahahahahahahahahahhaha

tapi gua slow skit hari ni

hahahhhahahahahahhahah

hari jumaat la katakan

hahahahahahahahaahahahhaah

tapi gua konfius la bro

hahahahahahahahahahaha

lu ni cita2 nak jadi hakim ke atau pelari marathon?

hahahahahahaahahahahhahah

semua benda lu nak wat

hahahahahahhhahahahahahahah

blogger pon lu,jual selipar pon lu gak..

jadi tukang tadah minat tak??

hahahahahahahahahahahahahahahah

takpon lembu sepenuh masa??

hahahahahahhahahahahaahahha

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:32 AM  

Aku pilih sokong pkr untuk kote bengkok nuar peliwat tua kutok

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:34 AM  

anon 11:30.... dua2 aku x pilih.. aku sokong gomo je. pencacai bangang kat blog gomo ni tolong beri komen yang baik2 kat sini.. gomo hanya memberikan pandangan dia sahaja.. najib altantuya dia bantai anwar kaki liwat pun dia bantai.

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:35 AM  

tulisan anon 11.34 serupa tulisan gomo......kakakakakaka......

gomo komen utk pertahankan sendiri.......kakaakaka

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:36 AM  

hidup najib altantuya dan rosmah big mama!!! tapi aku rasa muhyiddin lagi bagus dari si najib kaki jubor altantuya ni.

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:39 AM  

Hi bang cornrape........ Jgn lupa tau hari ni solat jumaat.....

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:39 AM  

demi pertimbangan politik, najib lepaskan anuar sebab ramai orang dah tidak percaya tuduhan ini......

tapi kesiannya pencacai bawahannya tak paham......

nak juga teruskan fitnah juga.....

baguss......tengok apa akan jadi nanti........kakakakakakaka

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:39 AM  

najib tak jubor altantuya anon 11:36. najib jubor hishamuddin je untuk pengetahuan kamu. tun faisal pemuda umno pun kaki kena liwat jugak. kan gomo?

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:39 AM  

http://cikgulin57.blogspot.com/2012/01/mangsa-liwat-dia-paparkan-dalam-fbnya.html

Weh Papa, cer hang tolong usha blog ni... betui ka Anwar p balun juboq budak Indon ni??? siap 1 juta lg nk bg... cer hg rover tgok

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:43 AM  

anon 11:39. dari kita usha cerita tak betul tu baik kita buat cerita lain yang lagi berfaedah untuk rakyat.. depa ni banyak pengundi ats pagar.. elok2 depa bak sokong UMNO terus kantoi lagi nnt psl kes bodoh ni lagi. tolong jgn gagalkan perancangan pemimpin kita.. rileks skit bro.

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:45 AM  

gomo, takdak cerita blue anwargay lagi ka? kasi tayang lagi gomo.

BREAKING NEWS January 13, 2012 at 11:46 AM  

Beberapa orang wakil dari Angkatan Muda Keadilan (AMK) dan Solidariti Anak Muda Keadilan (SAMM) Pulau Pinang semalam membuat laporan polis terhadap Papa Gomo yang mengeluarkan artikel menghina keputusan mahkamah.

Penyelaras SAMM Mohd Aidil Ibrahim berkata, selain artikel yang berbunyi 'hakim telah dibeli oleh DS Anuar Ibrahim', Papa Gomo juga menfitnahkan nama Datuk Seri Anuar Ibrahim dengan menggunakan perkataan "babi" serta ayat-ayat yang kurang ajar.

Mereka mendesak agar kertas siasatan segera dibuka dan Papa Gomo diheret kemuka pengadilan kerana menghina mahkamah secara terang-terangan.

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:48 AM  

gomo betul ke ape yg aku dgr cerita anon2 kat atas ni? org muhyiddin bayar kau ke??? org2 najib tau mampos kau gomo.

lansi,  January 13, 2012 at 11:49 AM  

wooooiiiiiiiii...bagos....kasi tangkap si pukimak papagomo....

kalau bagi i jumpa dia, mesti i akan kasi lembang dan belasah kaw kaw

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:50 AM  

patutla lu bole bole naik kapal selam dgn zahid hamidi aritu gomo!!! dalam diam lu tikam PM kita dari belakang!! lu biar betul skit bro???

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:52 AM  

lahanat lu papagomo!! lu support muhyiddin tikam najib!! berapa muhyiddin dgn zahid bayar lu ni?? nnt aku report kat geng2 najib.. celaka lu!!!

Anonymous,  January 13, 2012 at 11:56 AM  

woi gomo. berapa muyiddin sembab bayaq lu? PM kita buat baik dgn rakyat kau senang2 je gi cium jubor muhyiddin!!! mesti tun faisal dah bgtau datuk hisham ni. ajar skit gomo hitam metallic ni datuk.

Anonymous,  January 13, 2012 at 12:09 PM  

AMK sama SAMM betul2 kucing2 kurap. Menghina mahkamah jadah hapa papagomo bukan terlibat dalam kes ni. Panggil babi tu babi memang patut sebab nama dia memang B.A.B.I orang2 indonesian bagi nama tu tambah perangai pun macam babi..babi tu

Anonymous,  January 13, 2012 at 12:22 PM  

Menhina mahkamah? Panggil si tua kutok tu dulu anak beranak yg menghona mahkamah tak adil. Dah bebas senyap plak tu anak dia..

Anonymous,  January 13, 2012 at 12:38 PM  

Senang jer orang lain cakap bapa saiful tu toksahlah suh anak dia merayu atau minta kesnya dibawa ke mahkamah rayuan kan...senanglah korang cakap yer...KENA KAT ANAK ATAU ADIK KORANG SATU HARI NANTI BARU KORANG TAHU LANGIT TU TINGGI KE RENDAH....DOA ORANG TERANIAYA SENTIASA DI DENGAR ALLAH. Mudah2han yang memperlekehkan usaha bapa kepada mangsa liwat ini INSAF sebelum MUSIBAH SAMA berlaku ke atas keluarganta....Nauzubillah...

tuan komrad January 13, 2012 at 12:41 PM  

wei..ari jumaat nih

jom sembahyang

burit tu esok2 pon ada lagi setia menanti

hahahhaahahhaahhaahhahahahahahahahaha

eh..balaci mat sembab??

hahahahahahhahahahahahahahahhaha

mampuslah pok jib n datin maimon

hahahahahahhaahaahaahhahha

gua dah agak dah mat sembab konpem nak terajang buntut pok jib

hahahahahahahahahahahahahahaha

seligi angin maaa

hahahahahahhahahahahahahaahaha

asyik beli cincin jer

hahahahahahahahahahahahahahh

lingkup negara

hahahahahahahahahahahahaha

baik wat album nyanyi dari beli cincin n beg

hahahahahahahahahahahahahahah

Anonymous,  January 13, 2012 at 12:51 PM  

Seblum gi solat jumaat, cakap kotor-kotor dulu ye Tuan Komrad..Nanti kan boleh mintak ampun. Lpas tu habis solat sambung lagi bicara yang kotor-kotor ...Pahala nak, dosa pun dapat...Baguskan tuan komrad, amalkanlah cam tu.

Anonymous,  January 13, 2012 at 12:51 PM  

Meroyan gila lagi Gomo ni...perg mampus meroyan

Awat bangang...koenk bengkok atuk tu tak boleh naik...bangang..tak boleh keras...cam na nak sontot lubang jubor ketat tn hj saifool....mahkamah cuma bagi general statements...bukan detail..bangang...

Konspirasi II ....gagal.

Konspirasi III... nak lubang jubor baru.

UMNO suck,  January 13, 2012 at 12:55 PM  

Mamak Sharizat tolong jangan letak jawatan ...kami Melayu bangang sanggup bertuankan mamak...bertuankan lembu pun tak pa asal UMNO...kami Melayu bangang sanggup dilembukan dulu, kini dan selamanya ....bodo punya Melayu.

Peminat Papagomo,  January 13, 2012 at 1:05 PM  

Setau aku Gomo rela berlari bogel keliling KLCC JIKA pakatan rakyat boleh tunjukkan seseorang yang wajahnya sebijik dalam video china doll. Bila masa pulak Gomo cakap nak lari bogel bila Anwar dibebaskan. Pelik bin ajaib sungguhla.

Anonymous,  January 13, 2012 at 1:06 PM  

Anon 12.51, camne eh dna nuar bleh ada kat kkunyit saiful? Sape taruk eh? Nakib kot or rosmah kot?

Anonymous,  January 13, 2012 at 2:13 PM  

Hakim dah kata ' DNA dan Keterangan Hj Photoshop tak boleh diteriama 100% '

Apa lagi Papagomo mahukan?


DEMI BONTOT SAIFUL YANG MAHA SUCI, Kita tolak petunjuk ALLAH, Kearifan Hakim dan saksi yang sahih.

Hidup Bontot, Hidup Porno, Hidup Gaymo, Hidup Amnog

Anonymous,  January 13, 2012 at 2:16 PM  

setuju dgn anon 1:06...lebih dari sorang DNA dalam stor kunyit ...Najib salh sorang...tu pasal kes kasi tutup...nak jaga maruah beb..
nasib baik amoi cun kena letup hancur dgn C4, kalau tidak banyak DNA dalam lubang pantai amoi ni....syaitan pada yg suruh amoi ni diletup...dah sedap sontot kena letup jhancur...syaitan punya amanusia

Anonymous,  January 13, 2012 at 2:19 PM  

Kote Papagomo sebesar cili padi nak lari telanjang keliling KLCC memalikan persatuan Mamak Selangor aja...............

Anonymous,  January 13, 2012 at 2:30 PM  

penetrasi berlaku sebab dua hari sebelum tu, saiful diliwat oleh rosmah. najib tak berbuat apa apa sebab dia takder telo so dia melancap je pastu pancut kat jubor saiful sekali ngan rosmah. sekian.

Anonymous,  January 13, 2012 at 2:32 PM  

Ha ha ha lepas solat jumaat, tanduk pencacai keluar lagi....

ikutan adil,  January 13, 2012 at 2:35 PM  

dunia sekarang banyak pergolakan tambah2 lagi orng islam kita bukan nak bersatu

tuan komrad January 13, 2012 at 2:42 PM  

hahahahahahahahaha

kotor ke gua cakap??

hahahahahahahahahahahaha

tak nampak najis pon..apatah lagi taik dari lubang kunyit

hahahahahahahahahhahahahhaa

ni semua pengaruh gomo la ni..burit jer 24 jam

hahahahahahahahahahahahahah

kan gua dah terikut

hahahahahahahhahahahahaha

Anonymous,  January 13, 2012 at 2:49 PM  

Bang cornrape.........dah blek solat......

KOTOR UMNO January 13, 2012 at 2:52 PM  

kotor punya parti, kotor punya ahli, kotor punya pencacai, kotor punya blog, kotor punya komen..............

PUNCA SEGALA KOTOR=====> UMNO

Anonymous,  January 13, 2012 at 2:54 PM  

keadilan utk saiful? Saiful teraniaya? Pirrraaahhh!!

SUKA SAMA SUKA

Kejadian bukan sekali, tapi berkali2, kat luar negeri lagi. nak elak kote bengkok membeku d tempat org, lubang najis Saiful setia menghangatkannya.

Agaknya yg kat luar negeri tu, lepas menonggeng, terus pegi makan mcdonald bersama2.

Aku tak rela si tua kutuk ditumbangkan oleh pemuda gay munafik. Biarlah si tua kutuk tu ditumbangkan oleh insan yg benar2 jujur.

tuan komrad January 13, 2012 at 2:58 PM  

hahaahahahahahhhahah

ideologi lembu

hhahahahahhahhahhaha

time hari jumaat je kena wat baik

hahahahahahhahahahahaah

hari2 normal wat jahat pon takpe

hahahahahahahahaahahaha

lembu sungguh

hahhahhaahahahahhhhhhhhaaha

gomo punya anutan la ni

hahahahahahaahhahahahaha

i follow jer

hahahahahahahahahahahah

Anonymous,  January 13, 2012 at 3:03 PM  

Aik, kan tuan komrad yg kata hari jumaat ni nak sliw skit... I follow jer

tuan komrad January 13, 2012 at 3:10 PM  

hahahahahahaaha

ye la..gua lupa

hahahahahahahahaa

gomo punya pasallah ni

hahahahahaaahahahaha

Anonymous,  January 13, 2012 at 3:13 PM  

nunggeng best ker.... psssst... abg hadi tanya... on bhalf nih

Anonymous,  January 13, 2012 at 3:38 PM  

tuan komrad... i lebiu! Can I fuck you?

Anonymous,  January 13, 2012 at 5:27 PM  

hak masing2 la nk punya pandangan berbeza dlm kes liwat nih.. penyokong tegar anwar akan pertahankn dia, yg benci anwar akn berhabis-habisan mintak dia kena jail.. ok, fine bab tu.. sokonglah sapa yg korang nk..

tapi anon 10.49 ni apa yg bebal sgt? guna peguam sendiri? ko tau ke x sapa yg blh failkan rayuan bg pihak pendakwa? peguam negara je yg blh.. aku xtau la berbaloi ke x nk explain kat sini.. haih lantak ko le anon 10:49.. aku x rasa pn ko fhm..

Anonymous,  January 13, 2012 at 7:00 PM  

Hahaha. Porn update by Papa Gomol.

Anonymous,  January 14, 2012 at 12:33 PM  

Bahasa menunjukkan BANGSA !!!!!
Perlukah kita mengeluarkan bahasa2 kesat kepada orang se Bangsa dgn. kita. Memaki hamun Bangsa sendiri adalah seperti memaki hamun nenek moyang kita yang sebangsa dan bersaudara satu letika dahulu.

Sejarah membuktikan bahawa, kalau bangsa yang berpecah maka kita akan dijajah, ditakluk, ditindas, dicaci, diherdik, dihina dan diperhambakan.

Sanggupkah anda sebagai Bangsa MELAYU ????????????

Gunakan AKAL sebelum mengambil tindakan bukannya sesudah tindakan baru menggunakan akal...

Anonymous,  January 14, 2012 at 1:18 PM  

Papa gomo bongok

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP