PANAS - Adengan Seks Luar Tabii Mahasiswa Robot Terbongkar

Sunday, January 15, 2012


Seriusly I'm GAY Boy and I Love Anwar Ibrahim
So so so Much


Anak Panah si Gay Jamban

Kalau kita masih ingat gambar diatas adalah footage video Brader Lan mahu tempeleng budak kurang ajar bernama Adam Adli semasa dia mahu buat laporan polis pasal kena ugut. Bagaimanapun, tangan kasar brader Lan tak sempat usap pipi gebu Adam adli.

Anak panah merah menunjukkan pada seorang budak ranggi yang back up Adam Adli. Gaya dia serupa taiko besaq dan buat semua orang takut sama dia. Ini budak nama dia Ehsan Bukhari. Mamat ini selalu Read More......



Lu orang Baca beb Blogg Member Gua yang dedahkan pasal Gay Jamban Adam Adli ni. Patutlah ANwar Ibrahim perjuangkan Kebebasan Berjubor rupanya Mahasiswa Robot yang berdemo hari tu majoritinya adalah Gay Jamban.... Celako


BACA BEB JANGAN TAK BACA KLIK DISINI


Psssttt... Gila beb, aku macam nak gila lihat Mahasiswa Robot ni rupanya Gay Jamban


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


43 comments:

Anonymous,  January 15, 2012 at 2:07 PM  

PAPAGOMO DAN PARPUKARI DISAMAN LAGI

http://umno-reform2.com/front/index.php?option=com_content&task=view&id=1362&Itemid=58

PENDEDAHAN OLEH BLOG PRO UMNO YANG LAIN...SEDARLAH, ORANG UMNO SENDIRI RAMAI YANG TIDAK SUKA DEWNGAN BLOG GILA SEKS MACAM PAPAGOMO DAN PARPUKARI

MEMALUKAN UMNO

MAHA-THIR NYASING January 15, 2012 at 2:09 PM  

kadang kadang aku kesian papagomo juga......mengapa??????

sebab dia gelar dia sebagai PEMBODEK nombor satu parti UMNO, tapi perkara yang diperjuangkan oleh dia tak dipeduli langsung oleh NAJIB

1. kononya nak jahanamkan dan penjarakan anwar====>NAJIB kasi lepaskan anwar

2. kononnya nak haramkan guna dakwat kekal=====>NAJIB dah cakap akan pakai dakwat kekal PRU nanti

3. kononya nak kekalkan ISA=====>NAJIB dah gugurkan ISA

4. kononnya nak pertahankan lembu SHARIZAT=====>NAJIB dah bagi arahan NFC lembu SHARIZAT ambil cuti bagi siasatan

KAKAKAKAKA......bodoh, bangang dan bengong itulah namanya PAPAGOMO.....

Setuju?????????

Anonymous,  January 15, 2012 at 2:37 PM  

Eeee tak selera aku tengok muka mamat2 Mahasewel, ,meloyakan tekak je. Harap badan besar macam babi hutan, tetapi otak penuh dgn taik. Tentu ibu yg mengandung menyesal melahirkan anak2 keparat dan bngsat kepada kedua ibubapa, keluarga, agama dan bngsa. Badan je besar, hidup pun sia2 menghabiskan beras je. Kecik2 tak nak mampos, kote baru nak berbulu dah menyusahkan keluarga, agama, bngsa dna negara. Celako x3 punya budak2 sewel, gay kabaret!!!. Phaaakkkkk ptyuuiiih - kahak hijau kat muka lahanat2 ni. Semoga pengikut2 dan penjilat2 juboq blendir atok gay tertua, barua Yahudi zionist lahaanat, di rejam sampe mampos di dunia dan akhirat.

Anonymous,  January 15, 2012 at 2:39 PM  

hoho syabas gomo, sebab bikin panas kat saki-baki kaum nabi luth...ahaks...selamatkan blakang anak teruna anda...sokonglah BN

Anonymous,  January 15, 2012 at 2:41 PM  

say no pluralisme...down with anwar..hidup islam allahuakbar!!

sayurmeranti January 15, 2012 at 2:45 PM  

asyik ds anuar ibrahim je...tak de cite lain ke yg lebih sensasi...kuat sungguh trauma papa gomo kat ds anuar ibrahim...mmmnn

Sang Kelembai Johor January 15, 2012 at 2:55 PM  

Org pr xdr cter lain ke slain rosmah?

Anonymous,  January 15, 2012 at 3:11 PM  

anuwar makan babi

Anonymous,  January 15, 2012 at 3:15 PM  

Maha-thir nyasing

alahai, semua perkara yg dibangkit oleh GOMO tak dipedulikan oleh NAJIB...........lawakkkkkkkkkkkkk....

psssssstttttttttt.......memang bodoh papagomo, hanya pengikut dia je yg layan dia

tuan komrad January 15, 2012 at 3:20 PM  

hahahahahahahahaha

buntut lagi

hahahahahahhhaahaha

buntut muda

hahahahhahahahahaahahahah

nafsu muda mudi

hahahahahahhahahhahaha

nak menipu takkan guna trick buntut je gomo...

hahahahahahahahahhahaha

boring lol

hahahahahahahhahahahahahah

Anonymous,  January 15, 2012 at 3:21 PM  

Ribuan rakyat di seluruh Kedah dan kawasan sekitar membanjir Rapat Rakyat Perdana yang diadakan di Stadium Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah, di Alor Setar, malam semalam.

Kereta hadirin berbaris sepanjang dua kilometer akibat kesesakan dan orang ramai terpaksa berjalan kaki ke tapak ceramah yang penuh sesak sehingga ada yang terpaksa duduk di luar stadium.

Ketayap putih yang dipakai sebahagian besar hadirin mejadikan suasana di padang stadium itu dipenuhi pandangan putih yang cukup memukau jika dilihat dari atas tempat duduk di stadium itu.

Dalam ucapannya, Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim merayu kepada seteru politiknya agak menghentikan ejekkan terhadap diri dan keluarganya dan berkata "cukuplah" atas apa yang telah mereka lakukan dan mengulangi kesediaannya memaafkan mereka.

"Mereka telah lakukan segala-galanya terhadap saya, sepak saya, telanjang dan membogelkan saya tetapi saya bersedia memaafkan mereka.

"Jangan ganggu kami lagi kerana kami akan terus berjuang," katanya membayangkan beliau tidak sanggup lagi untuk bertolak ansur dengan serangan kotor dan firnah yang dilemparkan lebih lama.

Sebelum itu, orang ramai terpukau dengan kehadiran Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat yang datang dengan bertongkat, walaupun jelas kelihatan masih uzur.

"Macam duduk di Padang Arafah," kata Nik Aziz ketika hendak memulaklan ucapannya, berhubung jumlah yang sebegitu ramai yang hadir.

Sambil mengingatkan orang ramai agar sentiasa mematuhi perintah Allah sepanjang hidup di dunia ini, beliau meminta rakyat untuk menerima kumpulan-kumpulan etnik dan agama yang berbeza di sekeliling mereka.

Nik Aziz kemudiannya berkongsi pengalamannya bagaimana masyarakat majmuk hidup aman damai di Kelantan.

"Orang-orang Cina telah pun derma kepada masjid. Bila mereka terima apa-apa bantuan kewangan daripada kerajaan, mereka akan derma sebahagiannya kepada kami,” katnya.










ADA APA KOMEN DARIPADA PENCACAI UMNO???BUKANKAH HEBOH CAKAP KONONNYA TAK DAPAT SAMBUTAN RAKYAT KONVENSYEN PAKATAN?????

Anonymous,  January 15, 2012 at 3:39 PM  

2012/01/15
KUALA LUMPUR: Pelbagai pihak semalam mengecam Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana mendakwa undang-undang berkaitan hubungan sejenis atau homoseksual di negara ini sudah lapuk dan harus dikaji semula.

Anwar berkata demikian dalam wawancara dengan Perbadanan Penyiaran Britain (BBC) World News, Khamis lalu.
Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria, berkata umat Islam tidak boleh mengeluarkan kenyataan yang dilihat menyokong amalan seks sejenis iaitu homoseksual, lesbian atau liwat antara dua jantina berbeza kerana ia boleh menyebabkan mereka terkeluar daripada asas akidah.
“Kita tidak boleh menyokong atau menghalalkan hubungan sejenis kerana ia sama dengan menghalalkan zina. Ini boleh menyebabkan seseorang itu murtad.

“Umat Islam harus menentang amalan seks sejenis tidak kira sama ada lelaki dengan lelaki atau perempuan dengan perempuan atau amalan liwat antara lelaki dengan wanita. Jangan kerana mahu mengejar sokongan, kita membelakangkan agama,” katanya, semalam.

Khamis lalu, Anwar dalam wawancara dengan BBC World News menyokong pemansuhan undang-undang lapuk homoseksual apabila ditanya mengenai sokongan diterimanya daripada golongan pro gay (pengamal seks sejenis) di negara ini selepas dibebaskan daripada tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya. Kumpulan gay Filipina turut menyokong pembebasan Anwar daripada tuduhan itu.

Anwar yang diwawancara menerusi persidangan video di Mumbai, berkata walaupun masyarakat negara ini tidak boleh menerima amalan homoseksual, undang-undang lapuk mengenainya tidak harus digunakan bagi menghukum orang yang tidak bersalah.
Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong turut mempersoalkan pandangan Anwar, yang mahu mengkaji semula undang-undang itu, seolah-olah beliau tidak akan mematuhinya.

“Pemansuhan undang-undang perlu sesuai dengan negara kita, jadi lebih baik Anwar memasukkannya dalam manifesto pakatan pembangkang untuk Pilihan Raya Umum Ke-13 dan biar rakyat menilai pendiriannya,” katanya.

Choo Keong berkata, keperibadian Anwar kini menyerlah berikutan pandangannya terbuka sekali gus cuba mengheret masyarakat Malaysia untuk lebih bersikap liberal seperti di Amerika Syarikat.

“Setahu saya, homoseksual perbuatan serius dalam hukum syariah Islam dan sebarang pandangan mengenainya perlu mengambil kira sensitiviti umat Islam. Dalam hal ini, seharusnya Anwar lebih faham berbanding saya,” katanya.

Sementara itu, Ahli Parlimen Padang Serai, N Gobalakrishnan pula menganggap Anwar hanya mahu meraih sokongan asing dengan membuat kenyataan berkaitan golongan homoseksual.

“Bagaimanapun, jika Anwar benar-benar mahu meminda undang-undang yang dikatakannya lapuk itu, beliau perlu membuat gerakan besar-besaran supaya apa yang dikatakannya mampu dikotakan,” katanya.

Anonymous,  January 15, 2012 at 3:41 PM  

BUWEK!!! MUNTAH DARAH GUA HAHAHA...

Amboi amboi amboi kerek nya pemuja2 tok non.. Korang tak ingat mati kew dek non? Ce citer kat mak.. Ape yang best sangat kena jubor nie? Besok tumbuh tanduk (bisul) kat jubor sampai takleh berak baru padan muka.. Eiy ngeri mak.. Tak sangke pencacai2 PKR sumue pengotor taikpun jadi mainan! Takat isap2 tu diorang dah pejam mata je noq!

Anonymous,  January 15, 2012 at 3:52 PM  

Pi lah Papagaymo cepat cepat lapor kat puki rosmah, rakyat pun dah tak sabar sabar nak dengar berita ni dari TV 3 suku dan utusan. Peminat gymo pun dah naik gian. Tuduhan kes kali ni terhadap anuar- rogol lubang telinga budak ........................ha ha lawak

Anonymous,  January 15, 2012 at 3:53 PM  

hye dajjal malaysia.. esok fitnah apa plak??

Anonymous,  January 15, 2012 at 3:54 PM  

BUKAN TAKDA ORANG LAIN TAPI KEPALA OTAK DAH PENUH TAIK,TK BOLEH fIKIR DENGAN BAIK HARI2 juBO SAipUl,,ANWAR LIWAT SAipUL..AYAM NGAN ITIK JE pERCAYA cAKAP GOMO.

Anonymous,  January 15, 2012 at 4:09 PM  

HIDUP PKR...!
HIDUP GAY...!
TAKEBEER.....!

Anonymous,  January 15, 2012 at 4:25 PM  

Dalam Islam jelas lagi terang benderang, benda2 harami dan benda halalan Tayibah cukop jelas. Harap semua penjilat2 juboq Atok Gay Tertua dan juga ahlul bahalul dari PAS cuba gunakan akal yg masih belum ditutup dan pikir2kanlah dimana arah yg hendak anda tuju. Dimana matlamat yg hendak anda dan keluarga anda nak.
Didalam bab wang harami, wang rasuah sudah jelas dalam Islam. Tetapi dalam PAS, wang koperasi, tabung memali, amanah rakyat, kekayyan rakyat, dirembat sampe gondol, itu mereka bilang halalan Tayibbah, kan keparat punya Parti Ajarang Songsang.
Dalam PKR, BABI menerima banyak sumber dari Yahudi zionist, Wang perjudian, wang gelap, sudah jelas dalam Islam memang harami, tetapi kepada PKR-Imam Mahadi jadi jadian halalan Tayibbah.
Dalam hukom liwat, dalam Islam Liwat baik lelaki atau perempuan, tidak kira isteri atau boypren2 semua harami. Tetapi dalam PKR- Atok Gay Tertua juga mengatakan Liwat haram, tetapi kalau suka sama suka, aku gosok engkau lipat, itu dikira Halalan Tayibbah. Kan keparat dan bngsat punya Atok terkutok dan Assmin bacul. Dan lebih menyedihkan PAS pun sokong liwat itu haram, tetapi kalau liwat isteri dikira halalan Tayyibah, kan haramjadah punya PAS. Kesian isteri2 orang PAS, kena liwat dgn suami tanpa mendapat pembelaan. Kan peliwat Nabi kita tidak akan mengaku umat. Tetapi takpelah Wali Terompah dah pun jamin masyuuuk syurga mak bapak depa yg punya.
Dalam Hukom Berzina, Islam sudha jelas dan terang benderang memang haram. Tetapi dalam PKR, berzina haram, tetapi kalau dgn adik terangkat, jantan2, boypren2, pembancuh2 kopi, isteri assmin bacul, isteri2 orang, pelacur2 Cina Doll, Keling Doll, Mak Nyah Doll, Tom Yummy Doll, Jantan2 Doll, dalam dan luar negara, dibayar cash dan ada dibelikan hadiah di kira halal lagi nikmat. Inilah keparat, bangsat, lahanat dan terkutoknya PKR, BABI haramjadah. Dalam PAS pulak, berzina pun haram, tetapi kalau berzina dgn isteri2 orang, isteri2 teman dan kenalan rapat, di bawa ke hotel ataupun dalam koch keretapi, dijamin Wali Terompah, halal lagi OK! siap wali terompah tunjok jempol jari. Ishh ishh ishh sihh inilah perosak agama, memang species2 haramkejadah. Cuba ahlul2 PAS, penjilat2 PAS cuba tanya kepada Wali Terompah jamban, Haji Todi, Mat Syahbu dan Kak Normah, Din Puduraya, Adun perompok, Adun Selinsung...pasti mereka pun kata halalan tayibbah. Inilah keparat, bangsat, lahanat dan pokemon punya species2 terkutok yg sepatut direjam sampe mampos. Kecik2 tak nak mampos dah tuak menyusahkan keluarga, agama, bngsa dan negara. Selamatkanlah bumi tanah Melayu dan anak2 bangsa dari menjadi mangsa runtuh moral dan rosak agama. PAS dan PKR adalah Parti Harami!!!!!

Anonymous,  January 15, 2012 at 4:42 PM  

Gomo kasi panas penyokong pGayr. Kasi panas dorang lagi bro. Dorang dah panas bontot pasal rakyat dah tahu siapa pemimpin mereka. Penibai bontot jantan. Anwar,pok nik n.ajis Hell is waiting for u. Bring your pengikut sekali to hell pork najis.

tuan komrad January 15, 2012 at 4:49 PM  

hahahahaahahaaahaah

ni bukan kepala otak

hahahahahahahaahahha

ni kepala buntut

hahahahahahahaahhahah

buntut2 sentiasa menghantui diri

hahahahahahahahahhhahha

sindrom buntut membuntuti

hahahhahahhhahahhahahaa

hanya lembu2 yang menghidapnya

hahahhahahahahahhahaahah

eh..lembu ada buntut tak??

hahahahahahahahaahahahahahah

joe labu,  January 15, 2012 at 4:59 PM  

laaaa.... patut la bersungguh-sungguh nak menyokong anuar... rupa-rupa orang "GLT" (Geng Lubang Taik)...

apa nak jadi la dengan budak-budak nie... kalau adik adik aku dah lama aku terajang masuk longkang.... geram betul aku...

patut la nuar asik senyum je sekarang.... ada "stok" baru... ramai pulak tu..

Anonymous,  January 15, 2012 at 5:02 PM  

sudahla Gomo, gua siap pi carik facebuk mamat tuh,takde mende pun,dah budak 2 biaserla nak gurau,bacerla komen kat gambat tu (yang lu printscreen skerat2 tuh),bodo lahabau betul la lu ni gomo,lu ni memang lubuk duik orang2 teraniaya,menjawab la lu nak bayau saman2 tuh,memrempat la lu dgn kuarrga lu akibat kebodohan lu sendiri

tuan komrad January 15, 2012 at 5:04 PM  

hahahaahahaahahaahaaah

wan muhd azri wan derih

hahahahahahhhahahahahahaha

anak saper la ni

hahahahahhahahahahahaha

kena saman ??

biar betul??

hahahhahahahahahhhha berapa ribu??

hahahahahahahahahaahahahaha

100 ribu??

hahahahahahahhahahahahaha

bukan

hahahahahahahahahahahahha

10 juta??

hahahahahahahahhahahhaha

mana nak cekau beb

hahahahahahahahahahahahahha

jual punkoq pon belum tentu dapat kumpul banyak tu

hahahahahahahahaaahahahahha

tak tau la plak kalo geng2 lembu sanggup tolung bapak lembu jual punkoq bersama-sama

hahahahahahhahahahahahaahahahah

jual buntut selama 10 tahun...

hahahahahahahahahahahhaha

1 hari 100 juluk..1 juluk 10 ragak

hahahahahahahhahhahahahahahaha

last2 lubang buntut besar terowong plus

hahahahahahahahahhahahahha

selipar buruk,  January 15, 2012 at 5:19 PM  

bodoh pkr
haram jadah pas
laknatullah pkr
mampos lah ko paso

Anonymous,  January 15, 2012 at 5:41 PM  

Tabung untuk Gomo..lembu lembu yg sokong Gomo boleh mula jual bontot.....

Anonymous,  January 15, 2012 at 5:44 PM  

Aljubri : Can I fuck you today?

Tn Hj : Shut-up you.....I tak de mood nak menonggeng today.

Puak pakatan sedap main bontot suka sama suka...lembu lembu UMNO yg jadi sewel gila meroyan...lembu punya Melayu

teruna terlanjur,  January 15, 2012 at 6:06 PM  

papa,bontot saya telah disesah beberapa kali dan siap pancut dlm lagi,soalan sy, dimanakah sy boleh membuat pengaduan? Utk mklumn papa si sial yg sesah bontot sy tu menggunkan Durex lubericant yg nyata lebih licin dri KY Jelly yg digunkn dlm kes berprofile tinggi dlm negara kita baru2 ini, tlglh papa, hati dan bontot sy ni masih sakit lagi.. sy rasa hanya papa yg boleh tlg sy, klu sy ngadu kt PM pun silap hari bulan ada dihaluanya saya nanti, mahkamah? lagilah cam sial..

lalat,  January 15, 2012 at 6:09 PM  

mhkmh tlh membuktikan ada duit anda boleh lepas..

tok mu...,  January 15, 2012 at 6:12 PM  

Mahkamah tlh diliwat anuar dgn rakusnya.

Anonymous,  January 15, 2012 at 6:13 PM  

buat penyokong PKR..sila la tgk BBC apa yg anuR ckp...korang igt anuR dibebaskan adalah utk jatuh tersunggkur depan rakyat ada paham utk terbongkar siapa anuR kalo dlm penjara xleh la nak bongkar tapi kali ni mulut lidah suara si anuR empuya badan yg sebut...sendiri mau igt la yer konon pas nak wat hudud wakluuuuu la pas pkr dap sama ja bahlol tak berakai

Anonymous,  January 15, 2012 at 6:14 PM  

Teruna terlanjur.............hang ajak si-sial tu main bontot kali ni hang pasang CCTV macam Raja Porno Malaysia Chua So Lick kantoi konkek amoi....video tu hang bagi kat gomo...gomo nak buat modal bayar saman....kalau video ok hang akan dapat tawaran berlakun dalam konspirasi liwat III....

PAPAGOMO AKAN MASUK PENJARA LEPAS PRU 13,,, WAN AZRI WAN DERIS DGN PARPUKARI SEMUA ORG AKAN KENANG NAME KO SEBAGAI SAMPAH MASYARAKAT January 15, 2012 at 6:24 PM  

KAH KAH KAH KENA SAMAN BHAI

NAMA LU KELUAR KAT THE STAR

LAMA MANA UMNO BOLEH BACK UP LU??? LAMA MANA GUA MAU TANYE???

ANAK BINI LU JADI APE LEPAS LU MASUK PENJARA NNT??

KAH KAH ORG UMNO SEKARANG PON DAH X NGAKU KO ORG UMNO! KAH KAH

umno benci papagomo,  January 15, 2012 at 6:29 PM  

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html
http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html


http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

Anonymous,  January 15, 2012 at 6:59 PM  

Papa GOmol. Ko jangan buat-buat fitnah kat budak tue. Nati die saman ko 10juta baru ko tau. Hahahaha. Padan muke ko Gomol. Kat dunia kene 10juta buat fitnah. Akhirat? Ades, pedih-pedih.

Anonymous,  January 15, 2012 at 7:06 PM  

Papa Gomol kene saman weh. 10 juta. Roger MAM Lembu la. Duit lembu banyak 250juta. 10juta tue ape la sangat kan. xpon roger MAM Gajah, gadai cincin ngan handbag, ape la sangat nilai cincin berlian ngan hand bag tue kalau nak compare ngan jase-jase fitnah ko. Tul x? Papa Gomol macam ANJING... Wakakakaka

Anonymous,  January 15, 2012 at 7:16 PM  

Papagomo,
Dubur aku rasa gatal-gatal. Apa harus aku buat? Boleh gymo tolong jolok aku punya dubur? Aku nak duit cepat dan rasa gian aku kian memuncat.....cepat gymo, cepat gymo, cepat gymo.

Anonymous,  January 15, 2012 at 7:20 PM  

Bodoh anon 7.16 ni, Papagomo ada RM25 aja. Baik jumpa petrajaya dapat RM1 juta

Anonymous,  January 15, 2012 at 8:15 PM  

ada juga sumpah seranah dan maki hamun....maka sama dan tiada perbezaan.

Anonymous,  January 15, 2012 at 8:26 PM  

gaya bahasa dan cara anda menghintkan sesuatu isu, jelas betapa "mulia"nya akhlak kamu...

UMNO bangang,  January 15, 2012 at 8:28 PM  

di dalam kelompok ada satu kumpulan penyokong papagomo. Inilah kumpulan terbodoh dalam UMNO. kuang kuang kuang. ko ingat papagomo fitnah ko ni boleh camtu saja ka? ini internet beb. lama-lama fitnah ko akan buktikan ko pemfitnah. orang akan tau juga.

jangan jadi bodoh macam papagomo. tapi kalau korang bahagia, tak kisah lah. nak buat camner kan? hahahaha

buduh

Anonymous,  January 16, 2012 at 12:07 PM  

Bangang la lu,dah lu ckp mcm ni al juburi nk amik tahu ke?.pjuangan demi kbenaran bangang

Anonymous,  January 17, 2012 at 12:15 PM  

insaflah sedara gomo.........

Anonymous,  January 17, 2012 at 6:58 PM  

Aku x sokong pkr pihak pembangkang tapi ayat2 papagomo ni mcm org takut dan melatah tak tentu pasal. Tak confident. Bole lari undi aku. Dia liwat ke dia apa ke. Yg kau sokong shaiful yg bagi diliwat tu sama je. Kelakar lah korang. Rosmah pendek cam tangan buaya pun geli ditengok cuba bayangkan dia main. Lepas tu anonymous boleh lak masuk setiap minit dah mcm ada sambungan ke diri sendiri je yg tulis. Org Bn pun malu nak baca. Macam azwan lak pondan tua.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP