Shahrizat Jalil Akui Serangan Mak Lampir Cukup Ganas

Tuesday, January 3, 2012



Serangan bertubi-tubi dari pihak PKR telah memberi semangat baru kepada Wanita UMNO untuk bekerja lebih keras dalam memastikan kemenangan Barisan Nasional.

alt

Menurut Ketua Wanita UMNO Malaysia Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalill, beliau tidak menafikan hampir tersungkur apabila buat pertama kali mendapat serangan dianggap beliau adalah peribadi.

Akan tetapi, semangat yang ditunjukkan melalui sessi ceramah bersama Wanita di beberapa kawasan amat mengejutkan beliau.

alt

"Saya terpaku seketika melihat begitu ramai wanita hadir memberi sokongan kepada saya terutamanya dari semua peringkat dalam parti mahupun masyarakat biasa yang bergelar ibu," Read More.......




Saksikan video diatas ini dan anda sendiri boleh tanya kepada pemimpin pembangkang apa yang mereka lakukan dalam membantu Negara dan juga rakyat Malaysia selama ini.


Psssttt.... Kagum dengan semangat wanita UMNO yang begitu kuat dalam memperjuangkan kaum wanita Malaysia.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

15 comments:

mrazuar January 3, 2012 at 5:17 AM  

salam

ada politikus2 UMNO kepanasan tengok gambar2 MACHO KAK IJAT

pohon di link kan blog berikut

http://www.umnobandartunrazak.com

wassalam

Anonymous,  January 3, 2012 at 5:23 AM  

Kata Allahyarham Datuk Salleh Majid,

"Jangan kerana ada kepentingan politik, sesuatu syarikat yang dimiliki oleh sesuatu kaum diberi projek berbilion ringgit walaupun tiada kemahiran dalam menguruskan projek besar.Itu adalah tidak betul dan bakal mengundang masalah lain".

Kata2 beliau terbukti benar. Lihat saja projek fidlot Sharizat yg terbukti gagal & penuh kontroversi.

Reverse Gear January 3, 2012 at 6:25 AM  

serangan bertubi-tubi pasal tu jer la kepakaran mak lampir. bantu rakyat huh, yilek.

ambo ada kisah pasal nenek lampir,
mohon link, tima kasih!
reversebaikpunya.blogspot.com

Anonymous,  January 3, 2012 at 6:59 AM  

kak ijat tolong jgn selak kain dan jgtak jawatan...kami lembu lembu sanggup dilembukan dulu, kini dan selamay. Jgn Risau. Kami sokong kak Ijat. Hidup UmNO hidup lembu.

Anonymous,  January 3, 2012 at 7:20 AM  

x relevan dah kalau x letak jawatan problem kat UMNO. sekarang ni dah bukan zaman yes sir, yes mdm..Tun M pun sarankan letak jwtn..dengarlah pandangan mantan PM kita tu.pandangan org lama DS Najib kena ambil kira sbb Tun M sampai sekarang memperjuangkan UMNO.

Anonymous,  January 3, 2012 at 7:23 AM  

Kadang serangan yg membabi buta dan berselang seli dgn fitnah ni tak kemana perginya, PM sendiri dah lalui.. Akhirnya fitnah gagal tapi sokongan rakyat makin meningkat. Tentang masalah dalaman parti itu biasalah tunggulah Pemilihan Agung UMNO nanti itulah ukuran sebenar populariti dlm parti. Yang penting DS Sharizat wajib menang PRU13 nanti utk menutup mulut pengkritik dalaman dan luaran parti. Takkan jadi menteri bertaraf senator lagi kot 2 kali tu cari nahas namanya..

Anonymous,  January 3, 2012 at 7:39 AM  

liabiliti....sial

Anonymous,  January 3, 2012 at 8:16 AM  

semua ini statement syok sendiri.angkat bakol sendiri.angkat kain sendiri.

pru 13 pengundi bukan bodoh macam lembu lagi.

pengundi akan pilih calon yang bersih.parti nambor dua.

pengundi umno 80 peratus undi bn.yg lain penyokong pakatan rakyat tetap undi pembangkang

pengundi tak berparti ini lebih ramai drp yg berparti..

zaman umno syok sendiri ini belum habis lagi ke.

shahrizat ini eloklah undur diri.
jangan bagi malu bn nanti.

akar umbi yg nak undi nanti.jangan dok kira kaki bodek.

ingat pru 13 amat penting bagi bn.
jangan cari masaalah.jangan tamak dan haloba.

apa besar sangat ke rm 500 tu.jika dibandingkan berjota-jota.

umno tak turun kebawah.ambil masa turun dekati rakyat bawahan.jangan retorik lagi....


yg ikhlas ...

suara rakyat.

sitiazilah,  January 3, 2012 at 8:49 AM  

panassssss....paaanasssss..PAA​AAAAAANASSSSS...GRRRR.....

RPK belot kerana ANAKNYA...

Peguam yang tidak ingin dikenali itu menambah, anak kepada penulis blog kontroversi Raja Petra Kamaruddin itu kini stabil.

Raja Azman, yang kini ditahan reman, antaranya atas tuduhan mencuri, kini dikawal ketat dengan digari ke katil serta dikawal oleh pengawal penjara di Hospital Sungai Buloh.

"Kami sedang memohon untuk menemui beliau dalam tempoh sambutan Tahun Baru Cina," kata peguam itu kepada Malaysiakini.

Raja Azman sebelum ini dilaporkan menggunakan mata pisau cukur itu untuk mengelar pergelangan tangannya sebelum menelan mata pisau tersebut.

SUMBER/SAMBUNGAN - http://​www.bloggerzexpress.net/2012/​01/​rpk-belot-kerana-anaknya.html

Anonymous,  January 3, 2012 at 9:08 AM  

perjuangan agama... tengok kau diri dulu... ada mencerminkan sebagai wanita islam x..

Anak Perelih January 3, 2012 at 10:21 AM  

Mak Lampir???? Rafidah Aziz ke Papagomo?????? hehehhehehehehhehehe

Anonymous,  January 3, 2012 at 1:42 PM  

mbooohhhhhhhhhhhhhh...(shahrizat berbunyi...)

Anonymous,  January 3, 2012 at 2:47 PM  

Tu je laa melayu pkr tau.. Fitnah dan dengki mendengki... Sifat buruk kaum melayu yg amat buruk nie tak pernah berubah dan kini didalam puak2 pkr...
Sedih dan amat memalukan ... Kaum 2 lain bertepuk tangan... Biar melayu sama melayu bergaduh.. Senang la depa nak conquer malaysia...
Ini lah yang menunjukkan puak2 pkr amat mudah di pengaruhi ..... Betapa bodoh dan bangangnya puak2 pkr nie...
Mungkin depa nie dan dirakdir menjadi bodoh dan dungu mungkin ujian dari allah utk umat melayu islam..

Lagubestbest January 3, 2012 at 10:22 PM  

BN mahu shahrizat letak jawatan. Letak jawatan jelah, apa masalahnya. Duit dah dapat, NFC kan dah jalan dah.. tak cukup kaya lagi kah?

kak jat punya rakyat,  January 5, 2012 at 2:24 PM  

MATI2 SELAMA NI GUA INGAT SHAHRIZAT NI MAK LAMPIR.. RUPA2NYA BUKAN, SORY SANGAT2 KAK JAT,
GUA HARAP MAK LAMPIR YANG MENGGANGGU TIDUR KAK JAT SEDAR BAHAWA DIA CUMA MENGGANGGU LEMBU~ HAISH
SABAR KAK JAT.. MOOOOO

GUA TUNTUT DUIT GUA KAT AKHIRAT OK,

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP