TERKINI - Nga Koh Meng DAP Saman Blogger Sekupang Dua RM 10 Juta

Tuesday, January 3, 2012




Khabarnya RM5 juta saman yang Nga Koh Meng akan pastikan buat blogger sekupang dua. Betul ke beb? Ni surat bukti lah dia dah saman. Dah kecoh seantero pembangkang yang Nga dah SAMAN Blogger Sekupang Dua. Betul ke ni?



Hek eleh, mati mati lah ingat surat yang sampai tu adalah surat SAMAN rupanya surat Warning je dari Pemimpin DAPig Perak Nga Koh Meng Bangsat keatas Blogger Sekupang Dua.

Hari tu Nga bukan main kata nak saman, then tak jugak saman. Bila Blogger Sekupang Dua menunggu dipejabat DAP untuk terima Saman si Nga tak muncul muncul sebaliknya kata terima Peluru hidup dan dia diancam Bunuh pulak.

Artikel Nga Koh Meng Diancam Bunuh Oleh Blogger KLIK DISINI

Sekarang ni Gomo pun nak tanya pada PDRM macam mana hasil siasatan ugutan yang Nga terima tu? Harap sangat pihak Polis segera menangkap dalang disebalik ugutan tu kerana ianya merbahayakan nyawa Nga DAP yang bakal didakwa SPRM tak lama lagi.

Kami taknak si Nga ni Mampos kerana kami nak heret dia dalam mahkamah atas penyelewengan yang beliau lakukan dengan merompak wang rakyat Perak.


Psssttt... Malu lah oiii malu... ha ha ha .... pemimpin DAP semuanya Bangsat serupa Babi tonyok

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


19 comments:

Anonymous,  January 3, 2012 at 2:14 PM  

betul la..

Apa hasil siasatan dakwaan ugut bunuh si kafir harbi theresa kok? bukan dia pun ada buat laporan polis ke?

Ada 2-3 org lagi gampang DAP yg dakwa terima ugutan bunuh.

Apa hasil siasatannya?

Sikit sikit dakwa ugut bunuh. Kalau dulu aku percaya la jugak.

Ni..balik balik benda yg sama. Kepada kumpulan yg sama. LEpas tu takde satu jari pun yg cedera.Lepas tu senyap balik.

Lepas tu buat lagi kurang ajar. Lepas tu dakwa lagi terima ugutan bunuh, lepas tu senyap balik.

Ceh! This is a stupid cycle.

Anonymous,  January 3, 2012 at 2:20 PM  

oi bngsa2 pemakan babi...kate beria2 nk saman..last2 srt tu je ke yg kuar...memalukan la pr ni..tp lg memalukn org yg skong pr..

Anonymous,  January 3, 2012 at 2:22 PM  

ohhhh!!! ugutan bunuh tu dan peluru tu,dia org dia sendiri yg cuba create citer bagi mengalihkan pandangan masyarakat bahawa dia tak bersalah!!!
didlm perang ada bermacam-macam cara yg menggunakan phycho war!!!
cara nya mudah saja, iaitu jeng!jeng!jeng......
kita tunggu dan lihat,dia mesti tukar nama company bini dia plak lepas nie...company lama dah jadik taikkk!!!

Anonymous,  January 3, 2012 at 2:28 PM  

Tak payah tunggu siasatan ugutan ni ............mcm mana siasatan anak Nurul Izzah yg nak diculik tuh senyap jer keluarga Anwar Jahanam ni ahhahahahahh

AloQStaQ January 3, 2012 at 2:29 PM  

bro gomo ... aku terdengaq dalam buletin 1:30 tadi (waktu hiruk pikuk kat kedai makan tengahari) memang ada Ngababi tu dah failkan saman kat sekupangdua pagi tadi, kalau tak silap aku RM 10 juta ... betui ke? tolong sahkan, kalau betoi.

Anonymous,  January 3, 2012 at 2:33 PM  

Nak nafikan salah guna kuasa melalui loyer? Blogger sekupangdua tak payah layan surat tuntutan ni. Tunggu kalau dia berani saman dan kita tengok sapa yang kena.

perindu_خلافة January 3, 2012 at 2:34 PM  

kebodohan kau dalam undang2 terbukti dengan entry kali ni papagomo, belajarlah sikit procedur untuk memfailkan perbicaraan sivil.. nanti kau faham la surat tu untuk apa,

Bodoh Sombong sangat kau ni =_=

Anonymous,  January 3, 2012 at 2:40 PM  

AloQStaQ - betul ni dia berita tu dari TV3.com Berita TV3:-

Setiausaha DAP Perak, Nga Kor Ming memfailkan saman RM10 juta terhadap penulis blog "sekupangduas" pagi tadi.

Ia berhubung satu artikel yang disiarkan menerusi blog berkenaan yang didakwa mencemarkan nama beliau.

Saman difailkan di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi Ipoh, kira-kira jam 11:30 pagi tadi.

Kor Ming yang juga Ahli Parlimen Taiping dan Adun Pantai Remis, diwakili tiga peguam.

Dalam samannya, Kor Ming memohon perintah mahkamah melarang penulis blog terbabit, Ahmad Sofian Yahya menyiarkan artikel yang mencemarkan nama beliau.

Dalam blognya, Ahmad Sofian mendedahkan berlaku penyelewengan berhubung tender 24 kot untuk ahli Majlis Bandaraya Ipoh, MBI.

Tender terbabit dilaporkan diperolehi syarikat mempunyai kaitan dengan isterinya dan sekaligus membatalkan tender yang diputuskan kepada sebuah syarikat lain sebelum itu.

Anonymous,  January 3, 2012 at 2:52 PM  

perindu kau tak boleh salahkan papagomo sebab dia bukannya peguam. Sedangkan pemberita tv3 yang ada ijazah ni pun buat silap sebab tu bukan bidang dia. Ini adalah prosedur teknikal yang kebanyakkan orang biasa tak ambik tahu. Berita dibaca sebagai saman memohon perintah supaya mahkamah. Pemberita TV3 sendiri tak dapat bezakan antara Saman dan Permohonan.

Anonymous,  January 3, 2012 at 3:15 PM  

ALAA..MUNGKIN DAPAT SUPPOSITORY DIAZEPAM TU..KAN BENTUK SUPPOSITORY TU MACAM PELURU..SUPAYA DIA TAK KENA SAWAN BABI!! EH? BABI LAGI...BANYAKNYA BABI DALAM DAP!

Anonymous,  January 3, 2012 at 3:23 PM  

Peluru itu elok digunakan Nga tembak kepalanya sendiri kerana terlalu bingai.

Semoga beliau dilahirkan semula sebagai babi hutan ataupun tapir supaya tidak mengganggu ekosistem Malaysia.

BeriNasihatJer January 3, 2012 at 3:26 PM  

KEHKEHKEH!!!

Bini gomo ni dulu makan babi gak, padan la suami pun jadik tonyok...

Dulu masa nak ngorat bini dia punya la mendayu-mendayu nak dapatkan amoi cina mata sepet..

Hipokrit punya binatang!!!
Di blog makin hamun cina india kafir sana sini,
Krismas-CNY sama-sama satu keluarga togak arak..

Lu org tau ka???

Patutnya didik la ISTERI MUAALAF tu menjadik seorang MUSLIMAH SEJATI dan dipenuhi diri dan keluarga dengan ayat-ayat ALLAH..
Dan bukan dengan Fitnah Seranah Maki Hamun Mencarut Sana Sini

SO MORAL OF THE STORY...

JADILAH KELUARGA GOMO TONYOK!!!

Paku Serpah Paku serpih, Mengata Orang Diri Sendiri Yang Lebih!!..

UMNO makin meLAYU!!!

Anonymous,  January 3, 2012 at 3:26 PM  

Sah Ngakomeng penyapu! Terang2 sebut harga tawaran sykt bini dia lagi tinggi dari yg lain.. Saman 10 juta? Jangan buat lawak la ini saman malu utk individu bukan organisasi...

perindu_خلافة January 3, 2012 at 4:09 PM  

sebab tu ko kena tanya orang ahli dalam sesuatu bidang tu...

فَسْءلُوا أَهْلَ الذِّكْرِ إِنْ كُنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ...
an-Nahl:43

# takkan nak belajar buat kek ko pergi tanya nelayan!!

Anonymous,  January 3, 2012 at 6:13 PM  

betol la polis kena la siasat sape yg ugut komeng tu...
bahya la...nyawanya terancam..
sian dia..
pada komeng bawak la peluru tu kat polis
biar polis siasat..
kan..kan..kan..

AnNisbah,  January 4, 2012 at 12:53 AM  

Kepada perindu 4.09pm diatas, harap jangan cut & paste ayat2 AlQuran dan dipotong separuh ayat tanpa menunjukkan keseluruhan ayat itu. Tafsirannya akan menjadi lain dan mengelirukan. Kau juga telah mencemarkan kesucian ayat2 AlQuran dgn sikap riak dan menunjuk2 kau itu.

Adakah ini yg diajar pada nga kor ming sebab itu dia menjadi begitu bodoh dan kurang ajar dengan memetik ayat2 AlQuran sesuka hati tanpa memahami tafsirannya? Adakah ini cara 'nabi' jumud kau ajar kpd org2 jahil spt kau?

Anonymous,  January 4, 2012 at 12:10 PM  

Belaja mengaji sambil nunggeng tu la jadinya...

perindu_خلافة,  January 4, 2012 at 12:56 PM  

na'uzubiLLlah min zalik..
apa maksud kau dengan perkataan 'Nabi jumud'? Kalau kejumudan dalam istilah yang kau gunapakai tu adalah Haq disisi Allah, aku sanggup jadi jumud.. ^_^

betul ayat yang aku keluarkan tu x penuh, sbb point utamanya terletak kat sebahagian dari ayat tu sendiri, (an-Nahl:43)

# cuba lebih faham kenapa aku letakkan '...' kat awalan ayat tu, =_=,
# belajarlah kerana Allah bukan sekadar mencari dalil untuk menyumpah seranah~

AnNisbah,  January 4, 2012 at 8:57 PM  

Perindu 12.56pm. Terima kasih di atas penjelasan tentang tahap pemikiran kau itu.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP