Tindakan Kejam Pihak Polis Boleh Menyebabkan Safuan Sawan Mati Malam Itu - Azmin Ali

Wednesday, January 4, 2012





"Help Me..Help...."

Bahaya dan boleh dianggap satu jenayah yang serius andaikata Safuan Sawan mati pada malam demo mahasiswa Robot UPSI pada malam itu. Memang mengerunkan beb bila pekara sebegini didedahkan. Bukan Gomo yang cakap, bukan pihak Polis juga yang cakap tapi seorang Mahasiswa Robot yang cakap. Meh sini tak caya.....



Kau orang gerun tak beb bila tengok kenyataan Mahasiswa Robot yang MENGAKUI PECAHKAN CERMIN Klinik jika tidak Safuan Sawan mungkin akan MATI malam itu?

Aku masa tengok video ni Naik lah jugak bulu roma beb. Naik seram jugak bila didedahkan pekara ni. Kejam sangat pihak Polis ni kan sampai boleh mengakibatkan si Safuan Hero Mahasiswa Robot di UPSI Mati macam tu je.

Ha ha ha..... Sory lah, aku seram bukan pasal apa pun. Aku seram pasal apa yang aku tengok dengan bukti yang ada para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim ni lah yang melakukan Provokasi melampau keatas pihak Polis. Dan tindakan pihak Polis hanya melihat sahaja dan menangkap mereka yang mencetuskan kekecohan pada awal pagi tu.

Tang mana pula Polis Pijak, Pukul, Sepak mahasiswa Robot tu? Ada bukti? Video ada? Ops... Video tu Besi lah Bodoh mana boleh jadi Saksi kan Haji Hadi dan kata kau orang tak faham ke bangang?

Apa pun Gomo sebenarnya suka juga dengan Mahasiswa Robot yang kata Safuan hampir mati malam tu. Meh sini kau orang tengok pulak adengan si Mahsiswa Robot Gay Jamban Nuar Berahi ni....


"I tak rela, Please I Tak Rela diperlakukan Sebegini"

Ni lah budaknya yang kata Safuan Sawan akan mati malam tu jika tak pecahkan Cermin pintu klinik. Student luar dan bukanlah student UPSI. Hebat kau Nuar Berahim, kau siap kerah Gay Jamban kau dari luar demo kat UPSI ye.


"Im Gay, Please Im Gay"

Bukan main wayang le Gay Jamban ni berlakon, macam Nuar berahim berlakon Porno pulak aku tengok gayanya. He he he......


"Saya memang Gay lah Tuan Inspector"

Hakikatnya kerana Keadilan dari pihak Polis lah maka para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim pada malam itu mereka mendapat sedikit ruang dalam menyuarakan apa yang mereka nak sampaikan. Kerana ketelusan pihak PDRM lah maka diberikan para Mahasiswa ini sesi dialog dalam menyuraikan perhimpunan.


"Saya janji tak main Bontot lagi"

Itu lah realitinya yang sebenar bahawa Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim ini bercelaru pemikiran mereka. Akibat taksub dan yakin Anwar Ibrahim mampu memberikan mereka BIASISWA, PEKERJAAN dan juga masa depan yang cerah maka secara membuta tuli akur pada perintah Anwar Ibrahim Pondan Tua.

Buat rakyat Malaysia terutamanya para Mahasiswa ingatlah bahawa kejahatan sebegini bukan baru berlaku dalam kamus hidup para pemimpin Pakatan Pembangkang. Sejak dulu sehingga kini amalan sebegini berterusan dalam menghancurkan negara kerana Kuasa Politik yang didambakan mereka.

PDRM diserang dan dikatakan Anjing UMNO oleh mereka ini walhal hakikatnya yang sebenar tugas PDRM adalah mengawal dan menjaga keamanan negara dari anasir sebegini yang boleh mencetuskan kekecohan dan menggugat keamanan negara.

Jasa PDRM kepada kita rakyat Malaysia? Usah ditanya dan dihitung kerana anda sendiri boleh menilainya. Mereka juga Mahasiswa Robot yang memaki pihak Polis dengan cacian dan penghinaan turut mengakui akan kehebatan pihak Polis. Jika tidak masaakan mereka membuat laporan di Balai Polis. Malah bukan sekali report Polis dibuat tetapi dan beratus kali mereka pembangkang ini menyusahkan pihak Polis dengan laporan yang entah apa apa.

Banyak lagi tugas PDRM dalam menjaga keamanan negara, kerana Monyet Monyet Mahasiswa Robot dan karenah Gila pemimpin pembangkang banyak Masa dan tuags polis terbuang. Nak siasat macam mana lagi kalau dah jelas si Safuan Sawan tu kena Sawan babi waktu tu? nak siasat apa lagi kelau dah mereka yang akui Cermin Kaca Klinik mereka yang pecahkan?

Ini lah realitinya hari ini, Pembangkang terutamanya Anwar Ibrahim semakin tertekan dengan kehebatan pihak Polis dalam menjaga rakyat Malaysia. Pihak Polis juga semakin bijak dan tidak bodoh dengan Provokasi Bangang pembangkang. Sayabas PDRM.

Buat Safuan Sawan, elok lah kalau kau Mati. Ayat sama juga macam Anwar Ibrahim kata dulu yang beliau di Racun Arsenik, Disuntik HIV dan bla bla bla lagi. Tapi sampai sekarang hidup sihat siap boleh Balun Jubor Lelaki dan Balun China Doll lagi. "Janganlah risau Safuan Sawan, Kau akan sihat macam Anwar Ibrahim....huhuhu".


Psssttt... kau agak agak kalau Gomo nak Liwat Gay Jamban tu dia bagi tak? No KY Jelly le...kita ludah je...hua hua hua


"Kau makin Popular Mengalahkan
Najib Razak Lah Sekarang Ni Pudin"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

42 comments:

Anonymous,  January 4, 2012 at 3:47 PM  

mahasiswa keldai ni memang bahalul !

kata safwan anang nazak ! tapi tak mati!
kata dipukul polis , tapi tak ada bukti!
kata kalau tak pecahkan cermin klinik safwan anang mungkin mati! klinik dah pecah ..doktor tak ada , safwan anang masih hidup jugak!

safwan anang luka salah sendiri bkan dipukul polis!
safwan anang kesakitan berdarah luka kerana perbuatan sendiri , bukan kerana oleh siapa-siapa!

entah , istilah apa perkataan paling afdal untuk budak2 ni , keldai ? lembu? sial ? babal? tahi babi ? penjilat tahi anwar?

NUAR BEKAS BANDUAN,  January 4, 2012 at 3:48 PM  

HEEEEEEEE ROBOT ROBOT YANG BEREBUT DAN BERSAING UNTUK MERASA KOTE BENGKOK N FULUSSS

Anonymous,  January 4, 2012 at 4:04 PM  

Depa percahkan cermin, bagi alasan kalau tak percahkan cermin nanti mati kena balun oleh Polis.. Macam pernah dengar alasan alasan macam ni. Semuanya cuma menghalalkan cara saja..

Anonymous,  January 4, 2012 at 4:22 PM  

BERANI SAMA BUDAK

Anonymous,  January 4, 2012 at 4:41 PM  

Character baru kl gengster..adam,safwan,monkey,azmingayboy..HAHAHA.conclusion mmg pundan habih lu org nih.cuba lg demonstrasi next time kasi mati tros.bru syok,ada fight

Ular Menyusur Akar January 4, 2012 at 4:43 PM  

Berani sama budak? Bapak budak kena kejar sampai jatuh motor beb!!!

Anonymous,  January 4, 2012 at 4:46 PM  

cam wayang keling budak-budak bahalol ni berlakon

Anonymous,  January 4, 2012 at 4:53 PM  

hahha..yg bj merh tu sebijik mcm gay...baik cek bontot die...agknya ade dna nuar juburi...hahahaha..sudah2 la tu beruk2 pr oi..mahasewel xdipukul pon..berlakon je lbh..konon kene pkul..

Anonymous,  January 4, 2012 at 4:56 PM  

Ni semua kerja timbalan pengajian tinggi untuk menjatuhkan najib.
Perkara ini dah lama dirancang bersama anwar.
Jika pru ni pakatan menang,bewak ini akan dilantik jadi menteri sama ada dia kalah atau menang alam pru nanti.
Jika tak dipilih wakili umno dia akan sabotaj lepas tu keluar umno join anwar.

Anonymous,  January 4, 2012 at 5:24 PM  

Dalam banyak banyak ubat tu tau ke dorang mana satu?. Kalau macam tu bila PKR memerintah Doktor pun tak ada kerja lah nampaknya. Kalau ada para pelajar perubatan bersama mereka pun: 1. Mereka masih belum lulus 2. Tentu pelajar perubatan itu tahu tindakan terbaik. Pecah klinik?

Bukan ke cara terbaik dapatkan rawatan di klinik 24 terhampir atau hantar ke hospital Tanjung Malim. Ke bimbang Dr pun konspirasi juga ke?

Fikiran yang kabur.. Inikah dia mahasiswa?

Lagubestbest January 4, 2012 at 5:29 PM  

Untung sebenarnya jadi student upsi. Dari segi ilmu, mereka cuma belajar macam budak sekolah. Sebab mereka sebenarnya belajar cara nak manage budak sekolah. Lepas keluar esok lusa paling koman pun jadi cikgu biasa-biasa kat sekolah (starting gaji rm3000 tu confirm). Masa lapang? main politik lah ape lagi, cari duit lebih tanpa perlu modal ape2 janji lantang pandai bersuara (bestnya semua student upsi memang dilatih untuk pandai berkata-kata).

Anonymous,  January 4, 2012 at 5:30 PM  

umno dah mula panic sekarang dengan mahasiswa sekarang. Hari hari hantam melalui blogger anjing upahan umno.


Oiiiiiiii......apesal nak takut sangat!!!!!!!!bukankeh najib kata arab spring tak akan berlaku dekat malaysia..tak yah lah menghalang rakyat berhimpun le.....

Polis polis pun semua sudah jadi anjing anjing umno dah.....

Anonymous,  January 4, 2012 at 5:32 PM  

Lanciao bestbest

baik mahasiswa jadi guru daripada engko jadi pencacai umno yang tak bemaruah.....

Shame on you fucking bastard najib!!!!

neo sintok,  January 4, 2012 at 5:33 PM  

sekoq lagi bangang terlepas...
ko bising saja la mangkuk...apsal ko tak pegi demo malam tu..kalau tidak ko pun bleh di pijak-pijak..
ker ko takde telor?..berani dalam ruangan komen jer?

Anonymous,  January 4, 2012 at 5:34 PM  

lagi umno buat hal begitu, lagi rakyat benci sama dengan umno....

syabas, mahasiswa, teruskan kempen untuk memberi peluang rakyat tengok kezaliman rejim najib

Anonymous,  January 4, 2012 at 5:38 PM  

Safwan Anang pun bacul. Kalau nak berjuang betul kearah tu. Ajak kawan tolong pecahkan pipi. Patahkan tulang rusuk.

Walau pun nanti Dr pakar forensik tau cara, kekuatan, jenis cedera dan dari arah mana hentakan tiba akan menelanjangkan semua tapi dah ikut ketua bodoh buat jer la.

Nak suasana fikiran pelajar dan rakyat kita macam Indonesia konon lagi demokratik tapi tak berani jadi contoh macam Indonesia. Di Indonesia mereka sanggup bakar diri sampai mati untuk dapat menarik perhatian rakyat. Ada berani! Pondan pondan semua!

At least dapat mengelegakkan suasana seperti yang Anuwar nak. Dengan cara itu juga NO giliran untuk mendapatkan tonjolan kote bengkok untuk Safwan akan di percepatkan.

Sebab kesemua yang terlibat itu ada nombor giliran untuk mendapat rawatan tusukan dan belaian kote bengkok.

Anonymous,  January 4, 2012 at 5:45 PM  

memang lawak......kakakakakakakaka

ade sesiape dah melayan clip youtube yg dimuatkan oleh PDRM malaysia??????

Ini bukti polis dah jadi pencacai anjing umno......hanya berani upload 4 clip video yang dieditkan tanpa bahagian polis mengasari mahasiswa.....

Oiiiiiii...anjing polis umno, korang ini ingat ini boleh tipu orang keh???

Video clip yang tunjuk polis menzalimi mahasiswa sudah tersebar luas dalam internet dah.....what the fuck u police are doing there???

tokgaru January 4, 2012 at 6:04 PM  

ala korang percaya kah budak safwan tu teruk macam tu sekali sampai kena tolak atas kerusi roda. aku tak nampak dia patah kaki pun. tak nampak muka lebam pun. tokguru dia yang ajar. anuar kata patah tengkuk, cuba korang tengok video dia masa di luar pakai sokong leher, sampai saja rumah dia buka dan campak, lepas tu sembang dengan keluarga dia, paling muka kiri kanan macam tak ada apa2 pun. mat sabu pun sama juga, konon polis langgar dia sampai patah kaki, duk atas kerusi rudam tapi yang syok tu boleh senyum lagi. korang tengok sendiri la video tu. depa belakon saja, nak bagi orang simpati. orang pas dengan pkr simpatilah, tapi orang umno kata padan muka hangpa, tu pun nasib baik tak mampus.

Anonymous,  January 4, 2012 at 6:14 PM  

MCA ANTI ISLAM
UMNO TIPU MELAYU
PAS ITU ISLAM

NAJIB MONGOLIA HARUS BERTAUBAT

Anonymous,  January 4, 2012 at 6:17 PM  

budak pompuan yang cakap tu suruh dia pakai skirt jer laaa buat apa nak tutup kepala kejadah semua mengaku islam tapi mulut 24/7 bohong dan menipu ... poooooooooooorahhh aku tengok muka anak haram tu yang duduk atas kerusi pun boleh baca berlakon jerrr tak pa bro nanti aku upload rakaman tersembunyi dari balai sampai rumah dia ... jeng-jeng-jeng sapa tipu sapa akan didedahkan

sitiazilah,  January 4, 2012 at 6:29 PM  

Paaaanassssssssss : Kak Jat Selak Kain Tunjuk Isyarat Freemason...

Hahaha..
Dalam banyak-banyak pose yang jurugambar Bernama ambil, gambar Shahrizat dengan pose ini juga yang terpilih. Rasanya ramai yang masih ingat lagi isyarat tangan dari Najib sewaktu ucapan pengulungannya di Perhimpunan Agung UMNO tempoh hari.

Dan hari ini, Shahrizat mengulangi isyarat tangan itu di Putrajaya dalam sebuah program bantuan yang diberikan untuk membantu golongan OKU menceburi perniagaan.


Samada ianya merupakan satu isyarat Freemason yang tersembunyi atau mungkin ianya terjadi secara tanpa disedari, allahu'alam.

Tetapi bagi fanatik freemason, pasti mereka yakin bahawa Shahrizat sedang menyampaikan mesej freemason. Mereka amat mempercayai bahawa simbol-simbolyang ditunjuk oleh Shahrizat ini menunjukkan sifat 'penyembahan' dan kecintaan kepada unsur-unsur kesyaitanan.

Marrs (salah seorang pengkaji Freemason) menyimpulkan simbol ini sebagai 'I Love You, Syaitan'. Mengikut fahaman freemason juga, ianya membawa maksud simbol alat kelamin perempuan atau juga disebut 'yoni'. Bagi pengamal ajaran kesyaitanan tersebut, tiga jari yang terbuka merujuk kepada tiga tuhan sembahan iaitu Iblis..

sumber/sambungan - http://​www.bloggerzexpress.net/2012/​01/​paaaanassssssssss-kak-jat-selak​-kain.html

Anonymous,  January 4, 2012 at 6:49 PM  

Suruh abang cik hantar bebudak dia, perhambat satu persatu dan pastikan setiap mereka mendapat satu das penampar, kalau masih ulang lagi perangai buruk mereka, pastikan dibelasah sahaja..

Kecik kecik dulu tak nak mampus dah besar nak menjilat kote bengkok al juburi pulak ... sialan !!

Anonymous,  January 4, 2012 at 6:53 PM  

BUKTI BERGAMBAR KEKEJAM POLIS KEATAS LELAKI BERBAJU MERAH (TERBAEKK)

Babak 1 - lagak masa ditangkap
"I tak rela, Please I Tak Rela diperlakukan Sebegini.
(untuk tayangan umum diseluruh dunia)

Babak 2 - merayu mintak dilepaskan
"Im Gay, Please Im Gay"
(untuk tayangan umum diseluruh dunia)
-------------------------------------------------
Babak 3 - Pengakuan bersalah
"Saya memang Gay lah Tuan Inspector"
(media diharamkan meyiar gambar ini)

Babak 4 - Minta maaf
"Saya janji tak main Bontot lagi"
(media diharamkan menyiar gambar ini)

AAAAHAHAHA

Anonymous,  January 4, 2012 at 7:11 PM  

suruh je depa ni sumpah laknat,berani ka?

Anonymous,  January 4, 2012 at 7:15 PM  

Kalau mati pun boleh bangun balik macam Bersih 2 tu. Hahaha. Desperate sungguh anwar n azmin. Nanti risau bila masuk sg buluh rindu tak dapat ehm ehm lah tu.....

Anonymous,  January 4, 2012 at 8:04 PM  

Itulah dia kehebatan mukjizat Nabi Nik Aziz & Imam Mahdi Anuwar Ibrahim- mampu memyembuhkan orang nazak nyawa2 ikan jadi sihat siap mulut boleh tabur fitnah- semuanya tak sampai 24 jam!! Hebat!!

Oleh itu marilah kita semua beriman kepada mereka berdua dgn sepenuh hati dan menyingkirkan kerajaan sedia ada yang terlampau zalim & kedekut pahit sehinggakan pendemo2 kebanyakannya obese2 belaka kerana terlebih lemak.

Anonymous,  January 4, 2012 at 8:15 PM  

Hasil 50 tahun UMNO ...menghasilkan mahasiswa bangang...melayu bangang kerja malas suka cite lucah....melayu bangsa tidak bertamadun angkara UMNO...

Jom kempen Asal Bukan UMNO....UMNO perosak bangsa Melayu

Anonymous,  January 4, 2012 at 8:15 PM  

kelakar tgk dorg .guling atas jalan ada taik anjing, ada taik kucing pn da tak peduli..sapu habis...asalkan dpt pertahankan dia..bukan org cina yg buat..melayu jgk...

Anonymous,  January 4, 2012 at 8:17 PM  

Mami Sharizat...tolong jangan letak jawatan kami Melayu bangang sanggup dilembukan dulu, kini dan selamanya.

Anonymous,  January 4, 2012 at 8:32 PM  

Si gemuk baju merah tuh.... tuka org la... tak encem arrr... adam adli lg encem.... tp.rase2 ato naj tuka selero... asik balun pongkoq slim jer sesekali nak yg byk lemak gak.... ha ha tukar selera jahhhh....

Anonymous,  January 4, 2012 at 8:36 PM  

Selera atok pelbagai jahhh.... kou ado....

Anonymous,  January 4, 2012 at 8:39 PM  

Tengok cite ni kt buletin.... gemok baju merah tu mcm vongox jer

Anonymous,  January 4, 2012 at 8:52 PM  

yg kamu join buat perhimpunan haram tu apasal..polis suruh bersurai tak mahu..bila polis nk tgkap masuk dlm truck, mrk bertindak agresif..diri sendiri buat perkara bodoh salahkan polis....benda simple boleh nmpak la.

Anonymous,  January 4, 2012 at 8:54 PM  

Muka comot comotkan dengan minyak rantai motor hahahaha.

Berani suruh kawan toreh muka la baru la real.. atau suruh kawan bedal kepala sampai berdarah.

Anonymous,  January 4, 2012 at 10:41 PM  

Memang patut sampah masyarakat mati buat demo haram. Hidup menyusahkan orang.Anon 8.15 dan 8.17 tu kalau lama hidup lagi bebal dan dungu setaraf Anwar dan SiNajis Nikmat. Hidup jadi barua Penzina Malaysia(PM) dan Pembawa Malapetaka(PM)seluruh rakyat jelata. Inilah padahnya kalau melahirkan anak luar nikah macam ni.

tempoyak,  January 4, 2012 at 11:48 PM  

Hebatnya anak-anak didikan pakatan ni.. dididik untuk jadi Khawarij moden.. assobiyah kuat.. Innalillah..
Mahasiswa ramai yang keluar universiti.. Ok je hidup, majoritinya memegang jawatan tinggi, sokong kerajaan atau pembangkang.. itu zaman AUKU tu, yang diaorang ni, terjerit-jerit, belajo kantoi.. Kalu nak belajo jerit pi dlm hutan join ngan kongkang lagi bagus.. Innalillah..

Anonymous,  January 5, 2012 at 12:45 AM  

institusi pengajian adalh diantara wahana penting dlm satu2 negara sebab ia bakal mencorakkan masa depan negara..tapi institusi ini dh memalukan semua pelajar2 lain..walhal yang terlibat tu kecil aja..tapi lumpur terpalit kat semua org..x pyh fikir panjang..nie semua angkra anuar brahim yang duk risau pasal 9 jan..jadi dia create satu fokus lain..so rakyat malaysia terlupa psal dia..aku x kan lupa..sbb org2 inilah yg merosakkan nama aku sebagai mahasiswa..rakyat malaysia tak perlu risau..ramai lagi mahasiswa lain yg menggunakan masa di universiti untuk menelaah, menghadapi exam, membina productivity untuk berkhidmat pada anda semua..let this rubbish be rubbish till the end..they will not learn until they were wrong..Doakan Malaysia akan terus aman..Amin..

Anonymous,  January 5, 2012 at 7:42 AM  

weh ramai jgak anjing@babi aljuburi kt sini...bpe tok guru kau org bayar kau org ceroboh page ni???...hehehe

Anonymous,  January 5, 2012 at 8:22 AM  

Berani kerana benar takut kerana salah... agak2 yg mana satu kategori anuar brahim....... mmuahhhhh lu pkbla sendiri

gomo2 man,  January 5, 2012 at 11:56 AM  

x abis2 dgan politik GAY ko..dh la,,klau sangap sgat jolok jela bontot sndiri.

Koru,  January 5, 2012 at 12:40 PM  

jika tidak mlanggan pelacur, x kn dpt aids, jika x gi mrusuh, x kn dpt sakit. jelas tujuan mrka tuk buat huru hara. bila polis amik tindakn, nk slahkn polis. pelik x? ibaratny org gi mncuri, tp bila kna tgkap slahkn polis. oleh itu jgn la gi mrusuh. rsany rmai jgak yg mnymph dgn plaja tu.umno x kejam, yg kejamny bang nuar sbb suh bdk hingusn g mrusuh.

Anonymous,  January 6, 2012 at 2:08 AM  

nasib baik la pihak polis sampai dulu malam tu menjalankan kewajipan mereka.aku dgn abang2 long dah standby je nak lanyak anak2 ikan jubor fresh ni.aaawwwww.paling best klu dapat pijak muka sekor2 yg tgh dok baring tu mmg muka mintak sangat tapak kasut timberland aku ni.korang patut berterima kasih dekat polis banyak2 malam tu sbb diorang sampai.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP