Bila Si Syaitan (Nik Aziz) Menegur Si Iblis (Anwar Ibrahim)

Tuesday, February 14, 2012




Adalah haram menerima kewujudan negara yang haram. Maka Pas menolak penyelesaian dua negara, satu untuk rakyat Palestin dan satu lagi bernama Israel untuk Yahudi Zionis...Saya, selaku Mursyidul Am Pas, dengan dipersetujui oleh seluruh ahli Majlis Syura Ulama Pas, menggesa Datuk Seri Anwar menarik balik kenyataannya seperti dilaporkan di Wall Street Journal.”- Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat



Aduh apa dah jadi dengan Wali Terompah Nik Aziz Nik Mat ni? Dah makin parah nampaknya si Tua kutuk ni. Lain macam pulak kenyataanya dalam isu Anwar Ibrahim sokong Keselamatan Israel. Apa kes?

Gua malas nak ulas panjang bab ni tapi apa yang Gua nampak tidak lain dan tidak bukan suara Nik Aziz yang mendesak Anwar Ibrahim menarik balik sokongannya kepada Israel adalah datangnya dari suara SYAITAN.

Ops... mungkin ada yang marah dengan kenyataan Gomo ini namun itulah realitinya. Hanya Syaitan sahaja yang mampu menegur Iblis dan anggapan ini Gomo berikan kepada Nik Aziz kerana beliau adalah Syaitan dan Anwar Ibrahim pula adalah Iblis.

Diawal peringkat tercetusnya isu ini ramai pihak pembangkang terutamanya pemimpin Pembangkang yang menyokong kenyataan Anwar Ibrahim yang mana menyokong Keselamatan Israel. Pemimpin UMNO mengecam apa yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim tetapi tidak pada pemimpin PAS yang kononya pemimpin Islam lebih Islam dari UMNO.

"Kalau Berani Cerai Dengan Anwar Lah"

Dah nak hampir sebulan barulah pemimpin PAS yang bermula dari Haji Hadi bercakap soal Israel dan terbaru semalam bila Mursyidul Parti Ajaran Syaitan Nik Ajis mendesak Anwar Ibrahim menarik balik kenyataan sokongan kepada Israel.

Kenapa lambat sangat Parti Ajaran Syaitan ni nak mendesak si Iblis Anwar Ibrahim menarik balik sokongan kepada Isarel sedangkan pemimpin UMNO sejak awal lagi dah mengecam kenyataan Anwar Ibrahim Iblis tersebut?

Kalau pi dua dua pun memang jahanam jugak Malaysia ni. Gua cuma nak cakap kat sini yang tindakan Parti Ajaran Syaitan melalui Mursyidul SYAITAN nya iaitu Nik Ajis adalah tidak lain hanya satu lagi sandiwara politik dalam menipu Ahlol Ahlol PAS yang bingai serta taksub ni.

Game seperti biasa yang mana telah dihidangkan kepada rakyat Malaysia sejak mereka bergabung diantara Parti Ajaran Syaitan (PAS), Parti Komunis (DAP) dan juga Parti Koyak Rabak (PKR) ini. Game yang menipu rakyat konon kononya mereka ni sepakat. Hakkkk Tuihhhh....

Buat Nik Aziz Mursyidul Syaitan diharapkan agar berundur le dari jawatan tu, dah Tua sangat nampaknya. Memang betul lah kata Anwar Ibrahim Iblis sebelum ni yang Nik Aziz ni adalah WALI TEROMPAH!!!


Psssttt... Game nak bodohkan rakyat, Memang Syaitan depa 3 parti Sial ni.




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


51 comments:

Anonymous,  February 14, 2012 at 1:53 PM  

kira lembut komen papagomo...lebih tepat kalau ungkapannya si pukimak menegur si lakhnat..kan lebih manis dan sepadan gitu..

Anonymous,  February 14, 2012 at 1:55 PM  

Dalam pakatan sapa sapa bebas menegur. Itu lah demokrasi namanya...tapi dalam BN, MIC,Gerakkan, MIC tak boleh tegur. Jadi ramai memyampah, akhirnya lari Pakatan.

Anonymous,  February 14, 2012 at 2:03 PM  

xpatut artikel mcm ni dibuat..Allah maha adil..wait n see nanti..sapa lg besar!

Anonymous,  February 14, 2012 at 2:03 PM  

rileks la gomo.. banyak2 mengucap/selawat.. cermin diri tu dulu, ko nak maki anwar, aku x kesah, tp tuan guru nik aziz jgn dimaki hamun seperti ko x de maruah.. rileks gomo

Anonymous,  February 14, 2012 at 2:04 PM  

baca entry ni pon dah tahu bagaimana pemikiran sesetengoh org Umno..
p/s::jijik dgn politik m'sia kini.

Anonymous,  February 14, 2012 at 2:09 PM  

Mana2 Muslim kat dunia ni akan melatah dan melabelkan Mordecai Anwar Ibrahim sebagai Melayu Zionis pertama di dunia.

Ex-Muslim je yang akan defend Mordecai ni seperti Salman Rushdie dan Wafa Sultan.

Syabas TGNA dan TGAH. Akhirnya bersuara. Tapi setakat bersuara tak cukup. TG berdua kena tarik PAS keluar dari PaLut.

Anak Lenggong February 14, 2012 at 2:09 PM  

si tua musang berjanggut ni kena kaji dulu apa yang dia nak cakap..sebab ni kes member sebantal..kalau orang Umno yang cakap ..dia terus bedal jee

Anonymous,  February 14, 2012 at 2:17 PM  

AIYOYOYOYOO...
PALESTIN JADI TERUK MUNGKIN BALASAN TUHAN...ORG ARAB NI KADANG2 EGO MEREKA BEGITU TINGGI..SESAMA ISLAM PUNG MEREKA BERPERANG...KALAU MEREKA BERSATU DENGAN NAMA ALLAH BUKAN SETAKAT ISRAEL...SYAITAN & IBLIS PUN TAKUT...SEPERTI DI MALAYSIA KITA BERPOLITIK TU BIASA LE...TEGUR, BANGKANG...ITU LUMRAH...TAPI KALAU SAMPAI TAHAP MEMBOGELKAN ORG...TAYANG KEMALUAN...ITU SUDAH MELAMPAU...LEBIH JAHAT DARI ISRAEL..DAN LEBIH HINA DARI SYAITAN DAN IBLIS...KADANG-KADANG GAMBAR DIAIBKAN...ADE HIDUNG DITRIMKAN JADI HIDUNG BABI..ITULAH KALAU MANUSIA KERAP TINGGALKAN SEMBAHYANG..BEGINILAH JADINYE...SEMOGA GOMO DIBERIKAN CAHAYA IMAN..TERANGKANLh HATINYE...AMIN...

ALAMAK NAK HUJAN..CUKAI GETAH BELUM SIS LAGI...

Anonymous,  February 14, 2012 at 2:18 PM  

garang gila ko gomo...
bawa bersabar...
biar la nik ajiz sambut hari suami isteri dulu lepas tu ko nak hentam ko hentam la...

pejuang hamas...

Anonymous,  February 14, 2012 at 2:20 PM  

tegur-menegur biarlah ikhlas secara peribadi...klu ikut majlis semacam ader tarik tali atau undi belah bahagi jer....

klu betul apa papagomo gelarkan tu...dikesali nanti di depan tegur...belakang pentas berjoget sama!!

Anonymous,  February 14, 2012 at 2:20 PM  

aku tgk mcm lesbian menegur gay la pulak......
klu diperhalusi teguran nik aziz tu.. memang dilihat bersifat politik semata. dia suruh tarik balik kata2 atau saman bkn suruh bertaubat pon..
maknanya dia org pon sokong negara israil tp jgn kecoh2 t undi org melayu dan islam akn lari kpd BN. Sokong diam2 sudah mcm dia org.. tp bila masyarakat da kecoh baru org tua nyanyuk tu bersuara...

Anonymous,  February 14, 2012 at 2:22 PM  

satu penghinaan..seagama. sebangsa. senegeri..gomo syabas diucapkn..kerana melukakan hati org2 pas...

Anonymous,  February 14, 2012 at 2:34 PM  

jika penuh dgn ilmu agamanya...kita pelajari,jika penuh ilmu politiknya kita ikuti,klu penuh ilmu songsangnya kita teguri.

jika membawa kebaikan..kita sokongi,jika membawa keadilan kita rapati,jika membawa keburukkan kita basmi,jika membawa kemusnahan
kita jauhi.

Anonymous,  February 14, 2012 at 2:39 PM  

Patut pun gomo kata macam tu pada nik ajis tu...gambar yg. disiar pun sesuai sangat...kerana sebelum ni dia bukan main marah pd. org. yg. mendakwa anwar menyokong yahudi...kononya itu semua fitnah UMNO dan media....kini nik ajis mula bimbang bila dia nampak semakin ramai yg. marah pd anwar atas sokongannya kpd yahudi....maka dia ubah pendirian agar tidak nampak dia juga sokong yahudi....

gua,  February 14, 2012 at 2:53 PM  

anwar al-juburi pengkhianat bangsa, kaki putar belit. lu org yg dok sebelahkan dia tu pejadah visit blog ni plak? p la baca harakah sana. tu he medium tempurung lu org. keep it up gomo!

Anonymous,  February 14, 2012 at 2:58 PM  

Kalu Anuwar memang menyokong Israel dan ramai kawan kawan yahudi akui saja la nak buat apa suruh tarik balik...takut kempunan nak pergi Putraja kot!!

Anonymous,  February 14, 2012 at 3:15 PM  

tak salah gomo kutuk nik ajis camtu..sbb nik ajis sendiri yg letakan diri sama dengan syaitan..
bila dah sanggup terima bantuan syaitan bermakna diri nya juga dah termasuk golongan syaitan.
Islam sendiri mahu umatnya menjauhi dari syaitan yg direjam.
nuar pula tak ubah seperti iblis yg menghasut umat kearah kesesatan..gay dan lesbian menjadi dasar perjuanganya.
sekarang dia sanggup pertahankan negara yahudi.
dah kena lah seperti gomo cakap...syaitan menasihati iblis.
aku tak ikhtiraf nik ajis sebagai guru sbb aku tak pernah mendapat apa2 ilmu dan berguru denganya.
kita wajib menjauhi diri dari syaitan....apatah lagi untuk berguru dengan orang yg terang2 bersahabat dengan syaitan dan mengangap NABi MUHAMMAD hanya mamat kampong sebaliknya diri dia pula diangkat menjadi nabi.


penembak babi

PAPA GOMO February 14, 2012 at 3:22 PM  

aii ada yg marah bila aku cakap nik ajis syaitan? nik ajis sendiri akui beliau memang berkawan dengan syaitan.

Anonymous,  February 14, 2012 at 3:25 PM  

bukankah semua orang perjuangkan demokrasi dan kbebasan bersuara apa kejadahnya nak marah dengan gomo biar dia lah biar allah sahaja yang menentukan kenapa buang masa dalam blog dia. kalau benci gomo jangan masuk blog dia. ni kamu masuk sebab ketagih kalau tak baca blog gomo.

pas dan nik aziz sepatutnya arah anwar supaya bertaubat bukan tarik balik akidah beliau sudah rosak terok dengan masalah moralnya, araH ANWAR BERTAUBAT, DUDUK DIPONDOK BELAJAR BALIK AGAMA ISLAM YANG DIA SUDAH LUPA BANYAK PERKARA DALAM MENONJOLKAN DIRI UNTUK MENCAPAI CITA2NYA.

ANWAR SUDAH TIDAK PENDULI HARAM HALAL NAK SURUH TARIK BALIK DAN SAMAN WSJ ..INI TINDAKAN BERLANDASKAN POLITIK..

SAYA ULANGI KATA2 KARPAL SINGH"ANWAR IBRAHIM MESTI BERTAUBAT".

Anonymous,  February 14, 2012 at 3:27 PM  

haaa betul tu si kaqfir pula suruh anwar bertaubat tapi orang islam suruh tarik balek..

Anonymous,  February 14, 2012 at 3:28 PM  

seluruh pas dan khawarijnya adalah pencacai anwar ibrahim iblis tu.

Anonymous,  February 14, 2012 at 3:29 PM  

Aduh....
sampai hati ko gomo
ko buat gambar nabi ku macam tu
ini membuatkan aku tak leh berak 5 hari..
nanti ko gomo akan ku gomol ko...

Anonymous,  February 14, 2012 at 3:32 PM  

kalau nik aziz dan konco2nya boleh setuju dengan anwar supaya lebutkan sedikit tentang agama islam sementara nak dapat putrajaya apa dah jadi akidahnya..keraja nakkan kuasa akidah boleh dikendur kendur,,boleh juak arak boleh judi, boleh main belakang , boleh zina asal sampai keputrajaya. aku ingat orang pas yang sokong anwar ni pun kena bertaubat dan tinggaklan anwar sebelum allah banjirkan bumi malaysia hingga jadi macam pengikut nabi noh.

Anonymous,  February 14, 2012 at 3:34 PM  

GOMO! Aku sokong kau 300%. Keep it up bro..........

Hentam je dajal bersifat ni.

sitiazilah,  February 14, 2012 at 3:36 PM  

MAHATHIR kutuk Israel tapi bisnes lebih USD700juta [bukti]

http://www.ohrakyat.org/​2012/02/​mahathir-kutuk-israel-tapi-​bisnes-lebih.html

Pewaris Wasiat February 14, 2012 at 3:47 PM  

Fatwa baru bagi...jadi laa Fatwa Basi...Fatwa UMNO Kafir tuu bila Pok Nik Ajis nak batal kan...??? Tuuuuuiiihh...Ulamak Suk..!!!

Anonymous,  February 14, 2012 at 4:32 PM  

jaga ko gomo
ko kutuk nabi ye
Kerajaan Bn ada janji dengan kerajaan pas kelantan
ko nanti kan ditangkap
dan dihantar ke kelantan
akan diadili dan dihukum pancong kepala sepitol ko yang (lurus/bengkok) itu...

Anonymous,  February 14, 2012 at 5:46 PM  

"Dalam pakatan sapa sapa bebas menegur. Itu lah demokrasi namanya...tapi dalam BN, MIC,Gerakkan, MIC tak boleh tegur. Jadi ramai memyampah, akhirnya lari Pakatan."

Ha ha ha...ada lagi yg masih dibuai mimpi..ha ha ha

Anonymous,  February 14, 2012 at 5:49 PM  

Bila kutuk pempin2 PAS, terus diingatkan itu dan ini dan sebagainya..
Tapi bila dorang ngutuk dan hina pempin2 Islam dari BN termasuk ler tuan mufti Perak..tak ingat pulak Allah swt, dan sekelian hukum hakam.

sifat iblis..adam as salah sokmo, dia betul sokmo walaupun terang2 Allah swt dah laknatnya.
dia rasa dia lebih alim, lebih baik dari Adam as.

Anonymous,  February 14, 2012 at 5:53 PM  

kenapa
lidah nik aziz bercabang?
hee...hee...hee...

Anonymous,  February 14, 2012 at 5:58 PM  

Bila nik aziz diusik
bukan main bela lagi
bila dr mahadir bercakap
bukan main kutuknya
dari puak-puak pr ni
tapi bela dan kutuk mereka ni
hampeh...
tak ada isi..
ulang-ulang benda yang sama
apalee... masalahnya puak pr ni..
buat buang bereh aje

Anonymous,  February 14, 2012 at 6:25 PM  

gomo tolong komen sikit perkembangan terbaru kes kak jat lembu ko ni

http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/nazri-says-nfcorp-breached-loan-conditions/

mat merah February 14, 2012 at 7:08 PM  

Mohd Faizal NurHakim - ulama ko ni yg samakan sambutan Maulidur Rasul dengan Krismas kan...kaum ulamak ko ni kata valentine boleh sambut cuma tukar nama n jaga adab ja bila sambut..kan kan...wakakak tula tuhan bagi otak bersama akal fikiran dan tuhan juga bagi Al-Quran sebagai rujukkan tapi korang nie dgr ja ulamak politik ceramah amek bulat bulat tanpa mengkaji dasar bodoh taksub dgn ajaran sesat...

Anonymous,  February 14, 2012 at 7:56 PM  

Yang kamu marah dia caci nik aziz kenapa suka hati dialah yang lu sibuk apahal.Dia berangapan nik aziz tak betul memang lah dia caci ada faham ke

neonazi February 14, 2012 at 8:21 PM  

mat merah...
engkau ada berapa senawi

Anonymous,  February 14, 2012 at 8:37 PM  

mungkin tok nik dah bertaubuat...

Anonymous,  February 14, 2012 at 9:11 PM  

Yang tulis kat atas tu serta konco konco nya lebih teruk dari yahudi, dajjal haram jadah. Katuiiii tuiiiiii tuiiiiiii. Keling pun lagi sopan politik pada ko orang....taik lembu ..lahanat

Anonymous,  February 14, 2012 at 9:17 PM  

Fitnah PR. Konspirasi Anwar. Jgn layan.

Anonymous,  February 14, 2012 at 9:20 PM  

Fitnah PR. Konspirasi Anwar. Jgn layan

Anonymous,  February 14, 2012 at 9:55 PM  

lepas baca blog ni baru aku taw otak orang umno macam mana..
teruk betull pemikiran..sori hati aku dah berubah..next pru jgn harap aku undi bn..

puncanya papagomo...

Anonymous,  February 14, 2012 at 10:21 PM  

Dasar totok pr keje spin aje yg dia tau.....hahaha malu la woooi..........

Anonymous,  February 14, 2012 at 10:49 PM  

Hujah Mordecai Anwar Ibrahim mempertahankan kenyataan beliau di WSJ: -

1. United Nation General Assembly Resolution 181 (UNGA Res. 181) dengan undi majoriti telah meluluskan pelan 2 negara Israel-Palestin. 1 dunia dah undi menyokong, kenapa Malaysia nak memandai-mandai?

2. Surah Al-Baqarah ayat 58 terang-terang menyatakan hak Bani Israil terhadap Baitulmaqdis / Yerusalem semasa Exodus pada zaman Nabi Musa a.s. Bangsa Melayu pun tak wujud lagi. Kenapa Malaysia nak memandai-mandai?

3. Makna Israel itu sendiri adalah Isra (hamba), El (Allah) gelaran yang diberikan kepada Nabi Ishak. Ada dalam Al-Quran tulis Bani Melayu? Kenapa Malaysia nak memandai-mandai?

4. Surah al-Baqarah ayat 57 menerangkan hebatnya Bani Israil kerna berkat doa Nabi Musa a.s, mereka memperolehi makanan dari syurga. Oleh demikian, hati dan pemikiran mereka genius, bijak pandai, kuat berusaha, walaupun minoriti tetapi menguasai dunia, majoriti pemenang hadiah Nobel. Bangsa Melayu pernah menang hadiah Nobel? Kenapa Malaysia nak memandai-mandai? Berkat doa Mordecai Anwar Ibrahim @ imam mahdi chegubard belum tau lagi hebatnya.

5. Anda dari mana nak tanya soalan? UMNO? BN? JATI? Boleh jawab hujah diatas? Tak boleh jawab? Soalan lain..... Shalom Aleichem and Mazeltov.

Anonymous,  February 14, 2012 at 10:50 PM  

9.55
marah nampak
apa ada pada si gomo tu
sampai ko nak tukar kerajaan
jom gi ge teh

Anonymous,  February 15, 2012 at 12:26 AM  

Baca dan tapislah. Allah bagi akal dan kudrat untuk mencari kebenaran! Jangan marah-marah bila baca hujah orang. Nampak sangat meletakkan emosi dan membelakangkan otak! Carilah bukti, Lepas tu tepok kepala tanya otak, atau lebih baik berdiam, memohon pada Allah agar mmendapat petunjuk! Kenapa nak berlaga emosi sesama bangsa semanjang? Sah bangsa yg membelakangkan akal! Dahului dengan iman, jangan sekali-kali menilai orang, atau menjatuh hukum, membaca ciri-ciri orang untuk bentuk profiling mungkin lebih baik!

Anonymous,  February 15, 2012 at 2:13 AM  

salahkan pada tuan punya badan...

selamanya ini ajaran dia boleh berkawan dgn syaitan...

ambil kafir yg anti islam sebagai saudara sehingga menganugerahkan gelaran khalifah dan sehingga tergamak mendoakan sikafir yg anti islam dlm solat jumaat...

sebaliknya beliau sanggup memecah belahkan saudara seislam sendiri..

menghina Allah mengatakan Allah itu samseng... hina Nabi sebagai budak kg... melarang membuat sambutan maulidurrasul utk memperingati nabi...

mengatakan ayat2 alquran ayat politik dan ayat mencarut..

mengkafirkan org islam lain...

membenarkan org kafir menghina islam dgn alasan bukan islam...

terlalu banyak kenyataan yg sonsang dikeluarkan oleh beliau demi undi dan politik...

AJARAN ISLAM SEBENAR!!!!

salah satu PERINGATAN ALLAH DLM AL QURAN yg sebenar adalah jauhi syaitan laknatullah yg akan menyesatkan manusia...

org2 islam itu bersaudara....

Nabi Muhammad s.a.w adalah penyatu umat islam...

kita umat islam kena balik semula kpd Allah, al quran dan hadis...

Rasullulah sndiri pun ada memperingati.. pada akhir zaman ada sekumpulan manusia yg berperwatakan sebagai seorg alim dari segi berpakaian, percakapan malah mampu bercakap mengenai ilmu agama tetapi sebenarnya merosakan..

memang ulamak pewaris nabi tapi ulamak yg sebenar2nya ulamak yg bercakap hanya utk islam, kesejahteraan/persaudaraan/perpaduan dan kepentingan islam... ulamak ini yg dihormati dan diikuti, percakapannya boleh dijadikan panduan utk memperkuatkan islam dan menyatukan umat islam yg berpecah, yg akan dihormati oleh pihak kawan dan digeruni oleh pihak lawan

bukan ulamak yg bercakap demi kepentingan undi, politik, rakan kafir, jawatan, putrajaya, memecah belahkan persaudaraan islam, hanya tau mengkafirkan org islam lain dan mengeluarkan fatwa songsang demi kepentingan utk berpolitik....

Anonymous,  February 15, 2012 at 9:21 AM  

Bawak mengucap gomo, solat sunat banyak-banyak, tapi sebelum tu, mandi wajib dulu deh

Anonymous,  February 15, 2012 at 9:26 AM  

Marah bebeno gomo, mesti malam tadi takleh main ni.

Anonymous,  February 15, 2012 at 2:41 PM  

SIAL Betul UMNO !!! SIAL SUNGGUH PM !!!

Berapa juta dia orang bayar untuk Majlis Syura dan Pok Nik Ajiz ni untuk marah ANWAR ni ..

Kalau tak, mana ada berani ..sebab semua yang lawan anwar adalah kroni atau dapat 'syafaat' al fulus UMNO dan BN.

Oiii BN dan UMNO dari korang bayar Pok Nik dan rakan2.. lebih baik belanja kami rakyat marhaen ni makan minumm.. ada pekdah !!!

Anonymous,  February 15, 2012 at 7:42 PM  

Selama ni pork nik keje dia cerca org. Padan muka pork nik kena maki dgn gomo

Anonymous,  February 15, 2012 at 7:54 PM  

gomo ini syaitan/iblis. syaitan /iblis saje yang kata orang lain iblis. Sesumpah iblis jadi gomo. cis...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP