"Cibai Punya Melayu" Bangkitkan Kemarahan Staff KFC

Friday, February 10, 2012





Bapa RACIST

Kurang Bijaksana apa yang dilakukan oleh pekerja KFC yang mana telah bertindak diluar kawalan dengan memberikan sedas dua penumbuk ataupun penampor kepada seorang Lelaki Cina yang dikatakan ahli DAP Segambut.

Pekerja KFC kebiasaanya sering dimarahi oleh pelanggan dan ada kalanya para pelanggan bertindak pergi meninggalkan makanan yang telah ditempah tadi ekoran tidak puas hati dengan kelambatan sistem yang ada di KFC.

Walaupun dimarahi pelanggan namun para pekerja KFC yang telah dilatih terlebih dahulu ini mampu bersabar dan paling kuat pun mereka hanya mampu membebel didalam hati ataupun mengumpat sesama mereka mengenai pelanggan yang memarahi mereka.

Namun tidak dengan kejadian yang berlaku di I City Shah Alam yang mana tindakan pekerja KFC yang bertindak diluar batasan dengan menumbuk seorang pelanggan. Mesti ada sebab besar yang menimbulkan kemarahan pekerja KFC keatas pelanggan cina itu sehingga memaksa para pekerja KFC keluar dari kaunter dan juga dapur.

Lihat kejadian video dibawah ini:


Dari Video yang ditayangkan kita dapati memang pekerja KFC menyerang pelanggan cina yang berbaju putih itu. Tindakan yang diluar kawalan dan tidak dapat dijangka oleh sesiapa sahaja yang pernah ataupun biasa makan di KFC.

Lelaki cina yang dipukul itu semalam membuat sidang media di pejabat DAP Segambut menyatakan:

"Danny Ng, 26, ketika menceritakan semula insiden tersebut berkata, beliau berasa marah kerana menunggu lama di dalam barisan pelanggan, tetapi kemudiannya diberitahu bahawa makanan yang ditawarkan itu telahpun habis. Beliau seterusnyna memarahi pekerja berkenaan dengan suara yang kuat, tetapi beliau tidak menggunakan kata-kata kesat ataupun yang bersifat perkauman."

Itu kenyataan mangsa yang ditumbul oleh pekerja KFC, namun saksi saksi tempat kejadian yang berada dilokasi kejadian menyatakan Lelaki Cina DAP itu telah menghamburkan kata kata nista dan kesat keatas para pekerja Melayu dengan menyatakan "Cibai Punya Melayu".



Oleh kerana perkataan "Cibai Punya Melayu" yang dilemparkan oleh lelaki Cina DAP itulah menyebabkan para pekerja KFC baik dari Kaunter mahupun dapur keluar dan memarahi lelaki Cina DAP yang biadap itu sehingga salah seorang pekerja KFC menumbuk lelaki DAP tersebut.


Staff KFC Terkenal Dengan Keramahan Mereka

Ini lah yang Gomo katakan dari awal artikel ini, para pekerja KFC sememangnya terlatih dan mendapat latihan sebelum memulakan tugas sebagai pekerja KFC. Tindakan luar batas yang berlaku sepertimana didalam video diatas tadi mengambarkan emosi amarah yang amat sangat para pekerja KFC itu kerana perkataan "CIBAI PUNYA MELAYU" yang dilemparkan oleh Cina DAP keatas para pekerja KFC yang berbangsa Melayu.

Gomo yakin jika para pelanggan marah adalah tidak sama sekali para pekerja KFC akan bertindak sedimikian rupa. Malah jika pelanggan marah dan maki sekalipun para pekerja KFC masih lagi bertindak diam dan akan meminta maaf kepada pelanggannya. Namun bila dihina BANGSA pekerja itu pastinya Maut yang akan diperolehi oleh para pelanggan.

Kesimpulan dari kejadian di KFC Icity Shah Alam ini membuktikan bahawa lelaki Cina DAP itu BERSALAH dan punca kekecohan tercetus. Kata Kesat lelaki DAP itu yang menyatakan "CIBAI PUNYA MELAYU" merupakan sifat perkauman yang jelek dan tidak patut dilakukan oleh para pelanggan. Atas sebab Bangsa Melayu dihina sedemikian rupa mengakibatkan pekerja KFC bertindak sedemikian rupa sehingga tidak mampu mengawal perasaan amarahnya itu.

Gomo mengucapkan SYABAS kepada pekerja KFC I City yang terlibat dalam kejadian tersebut, itulah semangat anak anak Melayu yang perlu ada dalam diri kita. Bila Bangsa kita dihina dan dicerca maka bersatulah kita menentang mereka yang biadap tak kenang diuntung itu. Syabas buat para pekerja I CIty Shah Alam. Anda Melayu sejati.


Dalam Bulatan Si DAP Bangsat

Buat Lelaki Cina DAP bernama Danny Ng yang merupakan ahli DAP Segambut, diharapkan anda bersiap dengan apa yang perlu kerana hari esok belum tentu cerah buat anda. Mendung mungkin datang dan sama sama kita nantikan Hujan dan Ribut petir yang akan melanda anda.

Sifat Perkauman yang ditunjukkan oleh Cina DAP ini lah yang perlu ditolak oleh kaum cina lain. Jangan kerana beberapa ekor Cina Bangsat DAP maka habis semua orang Cina terpalit dengan Perkauman dan dicop sebagai RACIST.

Gomo minta pihak bertanggungjawap mengambil tindakan tegas kepada Cina DAP Segambut yang melemparkan kata kata RACIST memanggil "CIBAI PUNYA MELAYU". Pengajaran mesti diberikan kepada lelaki CIna tersebut agar menjadi contoh kepada rakyat Malaysia yang lain agar jangan bertindak biadap dalam Malaysia ini.


Psssttt... Cina DAP kata 'Cibai punya Melayu' Tapi dia tak tahu Melayu hari hari Tikam CIBAI amoi.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

113 comments:

Anonymous,  February 10, 2012 at 9:48 AM  

syabas pada pekerja melayu KFC. aku tak lah menggalakkan perbuatan bertumbuk2 ni tapi kalau dah cina bukit ni menghina bangsa kita memang sewajarnya mereka di ajar. semangat ini lah yang kita nak dari anak2 muda kita supaya bangsa kita tidak sewenang2nya dihina dan dikeji oleh specis yang tak sedar diri ni. dah lah merempat ke bumi orang nak jadi tuan plak. nasib tak mampus dikerjakan. syabas sekali lagi kepada anak melayu yg terlibat.

malaysian,  February 10, 2012 at 9:49 AM  

Awek suda buta ke, video tu menunjukan pekerja kfc jerit "cina babi" dulu, lepas tu baru pelanggan jerit "cibai punya melayu"

Anonymous,  February 10, 2012 at 9:54 AM  

Cibai punya melayu? Dont mess with the melayu la! Ingat melayu diam, melayu takut ka? Marilah! Just bring it! Perang pon perang la! Aku tak takut mempertahankan bangsa melayu! Allahuakbar!

Anonymous,  February 10, 2012 at 9:56 AM  

kesian budak melayu tu... mana ngo2 ngan parti or badan2 yang melalak sebelum ni pasal bangsa la apa la.. come on la.. ni la masanya... action korg lambat... DAP cepat terus wat press con, stupid Political mileage dorg sangat cepat... sok sekarang ni mana perkasa? cepat la action.. back up sikit budak kfc ni..

aku pon dah tak paham apa nak jadi mesia ni..

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:02 AM  

salam, sekiranya perkerja yang berjiwa MELAYU berkenaan dibuang kerja oleh KFC harap ada antara kita yang membantu dia supaya tidak menjadi Penggangur.

HIDUP MELAYU... HIDUP MELAYU... HIDUP MELAYU.

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:06 AM  

puii ciss ..cet..hali hali lu mau tikam itu cibai kaa...aiiyaaa..talak guna punya olang...lu ingat semua malayu slupa lu kaa..bolo punya amno..

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:07 AM  

setuju dgn comment yg keempat..mana perkasa?bila time perlu tak ada pulak..cepat la perkasa buat video or apa2..haih

Unknown February 10, 2012 at 10:08 AM  

Cuba kita imbas kembali peristiwa 13may... mulanya terjadi peristiwa 13may... terjadinya rusuhan antara melayu dan cina yang diketuai oleh bapak Ketua Menteri Pulau Pinang sekarang... ceritanya lebih kurang sama Dengan peristiwa KFC di Shah Alam.. tetapi 13may bermulanya di panggung wayang.. merebak ke seluruh Negara.. Melayu jgn lupa Peristiwa 13May.. mintak admin PAPA GOMO detailkan peristiwa 13may agar pengikut-pengikut dan penyokong PKR & Pas tau dan faham apa yg terjadi ketika 13may.. kalau melayu bersatu tidak ada sesiapa pun berani membangkitkan isu perkauman MELAYU keturunan pahlawan dan panglima melayu nusantara...

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:14 AM  

Dua2 tak de jati diri.... patut i city & kfc should hv collaboration. both2 mayb sama2 penat sama2 lapar.... tp muka danny tu cam nmpk cam sial la

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:16 AM  

HIDUP MELAYU ! INI BUMI KITA, JANGAN BIARKAN KITA SENASIB DENGAN RAKYAT PALESTIN.

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:27 AM  

Bodoh ponye mata cepet @ Tongkah Pecah..Ayam KFC ponye hal pon nak bergaduh...Lu xingat May 13...lagi kee..Mana Khalid Samad PAS Shah Alam untuk pertahankan orang Melayu...

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:31 AM  

Rasekan...tu lah makanannye kalau tak tau nak hormat org.Minoriti kena hormat Majoriti.OK.

zinimef,  February 10, 2012 at 10:38 AM  

kite nak pertahankan kaum kite..tapi kite sendiri berkelakuan seperti org yg tak bertamadun, tulis blog dgn gunekan kate2 yg x elok, bangge anak melayu berkelakuan mcm samseng. kalau nak naik kan bangse, berkelakuan lah seperti manusia yg waras, bile berkate2 sprt blog ni, dan berkelakuan mcm samseng...lagi org hine bangse kite sebab ianyan mencerminakan bangse, paham? INI MASALAH ATTITUDE ORG MALAYSIA BUKAN MASALAH KAUM 2-2 SALAH

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:38 AM  

Saudara Pembaca,

Syabas pekerja-pekerja KFC I City Shah Alam. Ini baru dikatakan semangat Hang Tuah sejati, walaupun ada ahli Sejarah bangsa itu cuba menafikan kewujudan Hang Tuah!.

Memang perlu si DIA di beri penumbuk. Patutnya penampar sekali. Biar bersepai giginya!

Kalau sekadar dia kata, 'cibai lu!' memang masih perlu bersabar kerana pelanggan perlu dilayan, tapi kalau sudah sebut bangsa, penumbuk sahajalah jawabnya.

Sekali lagi syabas anak bersemangat Hang Tuah dan bertindak Hang Jebat kerana mempertahankan maruah bangsamu!~

Warga Setia

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:40 AM  

Kita memerlukan MELAYU yang berani bertindak begini.. syabas anda mempunyai hati MELAYU yang jitu..

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:41 AM  

Orang melayu tidak akan bertindak sedemikian rupa kalau setakat marah2 biasa. Jangan jolok sarang tebuan bro.

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:42 AM  

Aku sokong sangat2 tindakan staf KFC tu. Dia menjaga maruah semua bangsa melayu dari terus dihina sebegitu teruk oleh seekor cina DAP bangsat. Kalau aku berada di situ pun ketika itu, aku akan ikut serta tumpang semangkok membelasah cina sial ni. Biar dia kena ajar cukup atas kata2 kesatnya pada bangsa melayu.

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:44 AM  

Gomo,
DAP ambil kesempatan sbb KFC pun Melayu punya dan kebykn staf juga org Melayu .Cina dengki sbb selain KFC; outlet Pizza Hut pun laku.

Yg penting kembalikan kekuatan politik dan ekonomi kpd org Melayu.

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:46 AM  

memang hebatlah KFC nih..sehingga menjilat jari!
sehingga ada si racist yang makan penumbuk free kerana lambat makan KFC..
cayalah KFC! semoga maju jaya!

pengajaran kepada racist2 di luar sana. jangan bermain2 dgn isu sensitif spt perkauman atau agama atau budaya atau keluarga org lain. jika sudah dipolitikkan, naya je..

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:00 AM  

DAPigs besaq kapla sebab PASngok bagi muka! INGAT tu MELAYU ISLAM semua!!

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:00 AM  

Pencacai totok PAS dan PKR mana ada telor kalau kaum mata sepet belasah anak bini diorang mereka tersengeh macam kerang busuk je mana berani angkat muka. Kaum kacang lupakan kulit. Jilat taik Treshea Kok.



Anak angkat Hang Tuah.

aku melayu cipai,  February 10, 2012 at 11:05 AM  

memang melayu bangsa cipai....setuju???????

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:14 AM  

Rusuhan 13 Mei 1969 belum cukup mengajar apa ertinya keharmonian kaum ker? Generasi baru kaum cina makin tak belajar dari sejarah lalu, apa sebab terjadinya 13 Mei? Atau dah mula nak test market untuk uji kembali kesabaran bangsa melayu?

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:21 AM  

Unknown, February 10, 2012 10:08 AM

Cuba kita imbas kembali peristiwa 13may... mulanya terjadi peristiwa 13may... terjadinya rusuhan antara melayu dan cina yang diketuai oleh bapak Ketua Menteri Pulau Pinang sekarang... ceritanya lebih kurang sama Dengan peristiwa KFC di Shah Alam.. tetapi 13may bermulanya di panggung wayang.. merebak ke seluruh Negara.. Melayu jgn lupa Peristiwa 13May.. mintak admin PAPA GOMO detailkan peristiwa 13may agar pengikut-pengikut dan penyokong PKR & Pas tau dan faham apa yg terjadi ketika 13may.. kalau melayu bersatu tidak ada sesiapa pun berani membangkitkan isu perkauman MELAYU keturunan pahlawan dan panglima melayu nusantara...
__________________________________
barua puak syiah pas dan anjing pkr yg terdiri dari golongan melayu ni mana nak kisah dgn 13mei...

bangsat ni semua lebih kepada menjahanamkan kaum melayu dan akan bersama dgn kafir harbi...

laungan jihad fisabilillah untuk semua tapi kalau puak melayu pas dan pkr nak joint dgn bangkai aku tak kisah sebab biar pejuang sikit tapi kualiti dari bangsat yg banyak tapi penakut...

pejuang hamas...

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:23 AM  

cina komunis sengaja nak tunjuk besar kepala...kalo komunis perintah...lagi lah menjadi2 biaDAP nya...oink oink oink

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:28 AM  

mana exco adat dan melayu selangor...
ni masanya anda menjalankan tanggungjawab sebagai exco, takkan makan gaji buta jer...

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:33 AM  

Bunyi saja kuat..kena tumbuk ngan terajang apesal tak melawan mempertahankan diri..mengadu pada bapak DAP ingat boleh buat apa.. buat provokasi..takde kes..harap budak-budak lain kat KFC buat laporan polis individu cina itu mengeluarkan provokasi perkauman yang boleh mencetuskan pergaduahan kaum

Piggy Lim,  February 10, 2012 at 11:39 AM  

ah kua punya olang.. mulut mising selupa pondan..bila sutak kena lali mengadu sama apak..aiya!!!

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:49 AM  

Hidup duit...

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:52 AM  

Aku teringat kata kata pensyarah aku masa di Usm dulu.. Kalau Melayu itu jahat dan rasis Bangsa lain takkan sampai ke takah sekarang... Nerelakan buminya dikongsi.
Melayu tidak akan menghina bangsa lain sehingga mereka dihina terlebih dahulu

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:55 AM  

1.alahai nak bawak cerita dap kununn!!apa khabaq namewee!!jadi macam mana kat dia!!sapa yang last sekali sembah namewee!!
2.nazri aziz dan najib!
3.bengong!!

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:55 AM  

KALAU BUDAK2 KFC TUE TUNGGU MAMAT DANNY NIE KAT LUAR LAGI BEST KOT X KECOH2 SATU MALAYSIA MACAM NIE...

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:56 AM  

Hambik ko...
x dapat makan KFC tapi dapat makan penumbuk...
Apsal yang betina tu korang x sebat sekali. Dah alang-alang kat situ...
Sekarang ni x payah ikut skema sangat. Kalau masuk mahkamah pun, yang betul belum tentu menang. Dah banyak contoh yang ada.

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:58 AM  

kasi hamtam semua cina la,bersih cina, hidup melayu..

Pantat cantik dara melayu kena konek (Chapter 1) February 10, 2012 at 12:08 PM  

Esok ialah hari yang berbahagia buat Rohana. Itulah harinya dia ditabalkan sebagai seorang isteri. Bagi pengantin perempuan, penonjolan ciri ciri kejelitaan amatlah penting. Sebab itulah sehari sebelum tarikh tersebut, Rohana bercadang pergi ke bandar. Dia berhasrat untuk mendapatkan khidmat pakar kecantikan yang ada di situ.

Pada pagi itu Hampir dua jam dia menantikan kenderaan untuk membawanya ke bandar. Namun tiada satu pun yang boleh ditumpangi. Lama kelamaan Rohana mula berasa lemah untuk meneruskan hajat berkenaan. Di dalam serba kehampaan, tiba tiba sebuah kereta berhenti di hadapannya. Pemandu kereta itu ialah Haji Dzulkifli, si bakal mertua Rohana sendiri.

Pada mulanya dia agak keberatan untuk menumpang kereta tersebut. Beberapa insiden Rohana pernah diraba oleh Haji Dzulkifli masih lagi di dalam ingatan. Tetapi kesah kesah itu telah pun beberapa tahun berlalu. Kemungkinan Haji Dzulkifli sudah tidak lagi berkelakuan sebegitu rupa. Ekoran dari kesedaran tersebut, Rohana pun sangguplah menumpang kereta itu. Setiba mereka di bandar, Rohana pun turunlah untuk mengendalikan urusan yang telah dirancang. Haji Dzulkifli begitu setia menunggu di dalam kereta. Setelah dua jam berlalu, barulah segala urusan Rohana selesai. Dia pun bergeraklah menuju kembali ke kereta si bakal mertua.

Haji Dzulkifli memerhatikan kemunculan semula bakal menantunya itu. Dengan penuh minat dia meneliti tubuh Rohana dari hujung kaki hinggalah ke hujung rambut. Rawatan kecantikan yang telah dijalani itu amatlah berkesan. Mukanya nampak lebih lembut. Pipi Rohana juga bertambah gebu dan licin. Sanggul rambutnya sudah pun terdandan indah. Cukup berseri kejelitaan Rohana pada ketika itu. Dia tak ubah seperti ratu cantik bertaraf dunia. Memang meneguk air liur Haji Dzulkifli menatap keayuan si bakal menantunya itu.

Haji Dzulkifli segera keluar dari kereta dan bergerak menghampiri Rohana. “Jom kita minum dulu.” Pelawa bakal mertua Rohana. “Tak nak lah.” Jawab Rohana. Namun keadaan cuaca agak panas pada hari itu. Tekaknya juga dah mula terasa dahaga. Lantaran Rohana pun segera mengubah fikiran. “Bungkus ajelah. Saya nak balik cepat ni.” Sambung Rohana lagi.

Anonymous,  February 10, 2012 at 12:09 PM  

macam ni la contoh Melayu yang hebat... cina jangan sekali tunjuk samseng kat negara ini... kita libas sama lu...

Anonymous,  February 10, 2012 at 12:11 PM  

Ko ni melayu ke ape? Dah nyata budak cina tu maki kata melayu cibai..kalo ko tak terasa marah..aku fikir ko bukan melayu so..Shut Up!!

Anonymous,  February 10, 2012 at 12:18 PM  

Memang melayu suka memperkasakan budaya Hang Tuah kuno purba kala yang maseh diragui keujudannya.
Sian melayu, berniaga mau untung tapi buat benda benda sial. Cina berniaga dimarah boleh, ditengking boleh diteriak, boleh dimaki boleh. Memang layak dipanggil melayu perkosa ekonomi ..... Mampus kamu...

Anonymous,  February 10, 2012 at 12:21 PM  

sy melayu p.pinang nmpak perbezaan cara sikap kbykan org cina sejak DAP pegang kuasa.tmbahan penyokong tegar DAP,sikap mghormati kaum terutama melayu semakin terhakis..hanya pemimpin atasan DAP ja talam 2 muka.buat2 baik utk meraih simpati undi org melayu..sy sendiri melalui pelbagai pahit ragam dgn pencacai bawahan cina DAP di p.pinang ni..biadap,kurang ajar..cuma kadang2 mmg kena diajar..nk depa tahu,melayu ni bangsanya berlembut,bertolak ansur TAPI jgn ditempuh,dihina PASTI merana..

Anonymous,  February 10, 2012 at 12:53 PM  

Psssttt... Cina DAP kata 'Cibai punya Melayu' Tapi dia tak tahu Melayu hari hari Tikam CIBAI amoi.

Lagi teruk melayu yer.. hari2 tikam cibai amoi.. ni melayu beragama aper yer..

Anonymous,  February 10, 2012 at 1:03 PM  

dok bising buat apa..nak buat kerja biar lah guna otak...
persiapkan diri kita...bersatu lah anak2 melayu sekelian..
kumpul apa yg patut..kalau terjadi seperti 13mei,tak kan la nak bawa batang mop sja.
masuk kedai cina...jgn beli jika tidak benar2 barang itu perlu.
buat tawaran harga yg tidak masuk akal...buatkan mereka marah...wang ditangan kita..barang milik mereka...suka kita beli...dalam ketawa kita kenakan mereka...
kita harus bijak bangkitkan kemarahan mereka..

Anonymous,  February 10, 2012 at 1:04 PM  

Klu aku aku pun tibai biar dia tau ape itu erti penyesalan sial lu kominis cina cibai....

Anonymous,  February 10, 2012 at 1:10 PM  

Bangsa Melayu Bali tu Hindu...

Anonymous,  February 10, 2012 at 1:10 PM  

aku rasa memang dia yang tu pasal kena punch depan public dah terus buat PC haha kalau ko tak salah buat apa sibuk sibuk buat PC apa takut org salah faham ke

Anonymous,  February 10, 2012 at 1:24 PM  

Pas kena tahu siapa Dap tu. Jangan bersekongkol membabi buta. Kaji semula bagaimana terjadinya 13 mei. Saya pernah ternampak cina herdik pekerja melayu. Kesian tgk budak tu. Mmg kesat sgt bahasanya. Kalau di biar Dap memerintah saya takut Pas pun akan mengalami nasib yg sama dgn budak melayu tadi. Kena beringat sebelum terkena. Jaga sikit maruah bangsa MELAYU.

Anonymous,  February 10, 2012 at 1:27 PM  

T.q. Saudara kena berusaha memberi kesedaran pada pengikut2 parti pembamgkang. Kesian melayu p.pinang. Semoga sukses.

Anonymous,  February 10, 2012 at 1:35 PM  

Kenapa la kau ni nak jadikan semua hal kaum? Bodohnye Papagomo. Aku ada kat situ la. Sebab coupon tu last day, so bila ayam abis, Cina tu panggil manager nak tnya cm mana sbb coupon dh dibayar. Bila Manager takut tak nak keluar, dia ugut nak buat laporan. Tiba2 pekerja keluar bantai dia. Kau jangan la buat cerita sangat. Apahal tak kata Cina MCA? Bodohnye papagomo

Anonymous,  February 10, 2012 at 1:40 PM  

Ko orang semua tujuk kuat kat budak cine kecik tu boleh lah...tu hari Hindraf turun padamg cekut semua...hulubalang Pekasa ke, pekasam ke, tuah ke, jebat ke tak nampak pun..tak bekokok. Aku rasa kalo keling hindraf, dah sah kene bakat KFC tu.

Pantat cantik dara melayu kena konek (Chapter 2) February 10, 2012 at 1:42 PM  

Maka Haji Dzulkifli pun bergegaslah menuju ke sebuah gerai minuman yang berhampiran. Sementara itu Rohana menanti di sisi kereta. Dia tidak dapat masuk kerana ianya berkunci. Siap saja minuman itu, Haji Dzulkifli pun berkejar kembali ke kereta. Dalam pada itu, dia sempat melarutkan sebiji pil hayal ke dalam minuman Rohana.
Haji Dzulkifli pun menghulurkanlah air itu pada bakal menantunya. Oleh kerana terlampau dahaga, si mangsa pun terus meneguk minuman tersebut. Air yang telah bercampukan pil hayal itu pantas mengalir masuk ke dalam perut Rohana. Minuman yang dihulurkan oleh Haji Dzulkifli tak sedikit pun diragui oleh si mangsa. Lantaran itulah maka sepenuh air yang ada di dalam plastik berkenaan diteguknya hingga habis.

Amat seronok Haji Dzulkifli memerhatikan kebodohan Rohana. Senyuman yang berlatarkan hajat miang, jelas terukir di wajahnya. Rohana sudah pun terjerumus ke dalam perangkap Haji Dzulkifli. “Hari ini tahulah untung nasib pantat kamu tu” Katanya di dalam hati. Sementara itu, pelir Haji Dzulkifli sudah mula berasa segar. Penerajuan unsur unsur syahwat semakin terdesak untuk mengainayai Rohana.

Haji Dzulkifli membukakan pintu kereta. Rohana pun sedikit terkangkang menunggeng untuk masuk ke dalam kereta. Ketika dia berkedudukan sebegitu, Haji Dzulkifli pantas menyambar kesempatan. Tapak tangan kanannya terpekap ke bahagian bawah bontot Rohana. “Ishhh….!!! Apa niii…!!! Iiiiee…!!! Jahatnyaaaa….!!!!” Sambut Rohana dengan nada yang cukup benggang.
Secepat mungkin dia cuba melabuhkan bontotnya ke atas kerusi. Itu saja cara untuk menamatkan rabaan tersebut. Serba kelam kabut Rohana menghempaskan bontot ke atas kerusi. Dia langsung tidak sedar bahawa penyandar tempat duduknya telah pun dibaringkan sehabis mungkin. Tindakan Rohana yang sebegitu panik telah menyebabkan badannya terlentang ke belakang.
Rohana cuba untuk bangun tetapi badannya terasa lemah. Peranan pil hayal tadi sudah mula menampakkan kesan. Rohana langsung tak berupaya untuk mengalih kedudukannya. Tangan si mangsa terkapai kapai lemah. Manakala kakinya pula rasa terlalu berat untuk diangkat walau sedikit pun. Rohana sudah tiada berpilihan lain. Terpaksa sajalah dia terus terbaring di situ. Haji Dzulkifli tahu bahawa Rohana tiada lagi keupayaan melawan. Dia sudah boleh berbuat sesuka hati pada mangsanya itu. Pantas Haji Dzulkifli menutup pintu yang di sebelah Rohana. Sejurus kemudian dia pun masuk ke dalam kereta melalui pintu di sebelah pemandu. Tempat duduknya juga turut dibaringkan sehabis mungkin.

Anonymous,  February 10, 2012 at 1:44 PM  

Wa rasa btul pnulis blog ni ckp, pkrja KFC terlatih dn dilatih utk brsabar mnangani kerenah planggan. Sbb wa pun penah nak sebat muke pkerja KFC kt kuala rompin dulu, kes dia sound wa suruh beratur je. Btul la dia tegur, tpi cuma dngar agak kasar. Wa ajak keluar bertumbok tapi diorang rilek je, wa rasa klu dorng ni xdilatih bersabar mau besepai muke wa kene sebat dngan pkerja KFC tu. Sbb dorang 3 orang, aku plak sensorang. Kesimpulanya wlupun dorang ni jual aysm HOT AND SPICY tapi dorang xcepat hot dlm menangani sikap customer. Congratulations pda anak melayu, brave heart.

Pantat cantik dara melayu kena konek (Chapter 3) February 10, 2012 at 1:46 PM  

Dengan ruang yang cukup selesa Haji Dzulkifli duduk memerhatikan sekujur tubuh Rohana. Seluruh anggota tubuh si bakal menantu itu memang sudah tidak bermaya. Perlahan lahan Haji Dzulkifli pun menyelak kain mangsanya. Keinginan nak tengak celah kangkang Rohana begitu melonjak lonjak dirasakan. Sudah sekian lama dia memendam berhajat untuk melakukan perkara tersebut. Setelah cukup luas terselak, Haji Dzulkifli pun menjengukkan muka ke dalam kain si bakal menantu.
“Ummm…. Rohana oooiii….!!! Gebunya peha kamu ni. Putih melepak dan lembut pulak tu !!!” Dengan nada yang penuh geram Haji Dzulkifli mencetuskan perasaannya. “Kenapa buat macam ni….? Kan saya ni bakal menantu. Tolonglah bawa saya balik.” Rohana cuba memperjuangkan rayuan. Namun ianya langsung tidak diperendahkan. Bahkan semakin menggatal Haji Dzulkifli bertindak ke atas Rohana.

“Apa kata kita buangkan seluar kecik ni ? Baru boleh tengok benda yang tersorok kat bawah tu. Heheheee….!!!” Dengan rentak ketawa yang sebegitu miang, seluar dalam Rohana pun perlahan lahan dilurutkan. “Jangan lah….!!! Malu saya.Jangan buat cam ni……. ieeeee…!!! Saya tak nakkkk…..!!! Saya tak nakkkk….!!!” Rohana terus memperjuangkan sisa sisa rayuan. Tetapi sambil itu jugalah seluar dalamnya sedikit demi sedikit terlurut ke bawah. Lama kelamaan ia pun terlerai dari tubuh Rohana. Si mangsa mula menanggis tersedu sedu. Hanya itulah saja usaha yang mampu dilakukannya.

“Aduh mak oooiii…!!! Cantiknya pantat kamu ni. Bersih licin dan tak ada bulu pulak tu. Nanti aku buka kan lagi kangkang tu. Aku nak tengok panjang mana kelentik kamu ni.” Haji Dzulkifli pun segera bertindak mengangkat lutut Rohana. “Menyesal sayaaaa…..!!! Kalau tauuuu ……..!!! Saya tak tumpang tadi. Menyesalnya sayaaaaa….!!!” Sambil berselang selikan esak tangis, Rohana meluahkan sesalan. Namun kangkang Rohana tetap juga diperluaskan selagi mungkin. Dalam pada itu kepala Rohana dah mula jadi semakin berat. Penangan pil hayal telah pun menyerap ke dalam saraf otak. Akhirnya dia terus terlelap hingga tidak sedarkan diri.

Pantat cantik dara melayu kena konek (Chapter 4) February 10, 2012 at 1:49 PM  

Kereta berkenaan terus dipandu oleh Haji Dzulkifli ke suatu tempat yang agak terpencil. Di situlah dia memikul Rohana masuk ke dalam sebuah rumah. Tubuh bakal menantunya itu dibaringkan di atas katil. Kedua belah tangan Rohana ditambat kemas. Ketika Haji Dzulkifli melakukan perkara berkenaan, bakal menantunya itu masih lagi tidak sedarkan diri.
Apabila Rohana mulai sedar semula. Dia kelihatan amat keliru. Kepalanya masih pening pening. Tapi tangan dan kaki sudah boleh digerakkan. Rohana tak tahu bagaimana dia boleh berada di situ. Lebih merisaukan lagi ialah kedaannya yang berkedudukan meniarap di atas katil. Pergerakkan kedua belah tangan Rohana juga terbatas. Ia sudah pun tertambat kemas pada penjuru katil berkenaan. Kedua belah kakinya masih bebas. Namun ruang yang ada tak upaya dimanfaatkan kerana terlalu sempit.

Walau bagaimana pun Rohana berasa sedikit lega kerana pakaiannya masih lagi tersalut pada tubuh. Tetapi kelegaan tersebut tidak kekal lama. Dia kembali mengelabah apabila terdengar bunyi tapak kaki sedang bergerak menghampirinya. Rohana sedaya upaya cuba memalingkan muka untuk mengecam wajah orang itu. Tetapi segala usaha berkenaan gagal mendatangkan sebarang hasil.

Bunyi menapak itu terus juga bergema. Setiap hentakan membuatkan perut Rohana terasa seram sejuk. Dia mula mengelupur tak tentu arah. Hatinya membisekkan sesuatu yang menyakitkan akan berlaku. Bersungguh sungguh Rohana mencuba ikhtiar untuk melepaskan diri. Namun ikatan tali berkenaan telah berjaya memantau pergerakkannya. Yang dia dapat hanyalah sekadar menyakiti pergelangan tangan sendiri.

Rohana tiba tiba tergamam. Sepasang tangan mula meraba raba bontotnya. “Kalau kamu laku baik, kamu akan selamat. Aku tahu kamu ni takut. Baik bertenang aje. Kamu memang tak boleh lepas kali ni.” Suara Haji Dzulkifli itu amat Rohana kenali. Cukup tegas nada penyampaian pesanan tersebut. Lemah semangatnya bila menyedari bahawa cengkaman Haji Dzulkifli masih lagi belum berakhir. Namun Rohana cuba juga mententeramkan gelodak perasaan yang sedang melanda itu.

Perkara yang amat ditakuti, mulalah terbayang di dalam kepalanya. Rohana sudah dapat mengagak kenapa dia di bawa ke situ. Yang lebih merisaukan ialah hajat buruk yang bakal ditagih oleh Haji Dzulkifli. Selama 19 tahun pantat daranya telah berjaya dipertahankan. Sepatutnya bukan pelir mertua, tapi pelir suami yang berhak dianugerahkan kalungan dara tersebut. Amat tak rela Rohana kehilangan dara dengan cara yang sebegitu sumbang. Maka bila menyedari akan hakikat berkenaan, dia jadi bertambah panik. Tingkah lakunya juga nampak semakin liar.

Pantat cantik dara melayu kena konek (Chapter 5) February 10, 2012 at 1:50 PM  

“Jangan…!!! Tolonglah saya. Lepaskan saya….. Saya tak lapurkan pada sesiapa. Jangan rosakkan saya macam ni…..!!!” Sambil meronta ronta, Rohana merayukan belas ihsan. Namun dia sedar bertapa degilnya si bakal mertua itu. Peluang untuk selamat memang terlalu samar. Sejurus kemudian dia pun mulalah menagggis.

“Kamu nak berkelakuan baik atau tidak ?” Ayat itu tamat dengan satu cubitan yang amat keras pada bontot Rohana. Ternganga mulut Rohana menanggung kesakitan. Soalan dari Haji Dzulkifli hanya mampu dijawabkan dengan tangisan yang mendayu dayu. Sambil itu bontot Rohana terus menjadi sasaran rabaan si bakal mertua. Tangan berkenaan menjalar di sekitar kebulatan bontot si mangsa.

“Sekarang kamu mesti bangun melutut. Kamu tonggeng dan sembamkan pipi ke atas tilam.” Suara garau itu memberikan arahan dengan nada yang cukup garang. Kecut perut Rohana mendengarkan kebengisan yang sebegitu rupa. Dia terlalu takut untuk disakiti lagi. Maka bergegas dia pun bertindak untuk mematuhi arahan itu.
Memang kemas tangan Rohana terikat. Itulah punca yang menyukarkan usahanya untuk melaksanakan arahan tersebut. Bersungguh Rohana cuba meninggikan bontot. Walaupun sukar, namun usaha tetap diteruskan. Setelah bertungkus lumus memajukan gerak, akhirnya berupaya juga Rohana melakukan sepertimana yang dikehendaki. Bontotnya sudah pun tinggi menunggeng. Bagi menampung kedudukan itu, pipi Rohana memanglah terpaksa disembamkan ke atas tilam. Namun dia tak punya banyak ruang untuk memileh keselesaan. Bagi mengimbangi tubuh, Rohana terpaksalah membuka kangkang dengan lebih luas.

Akibat dari tindakan tersebut, pehanya tidak lagi boleh dirapatkan. Cukup luas ruang yang ternganga di situ. Dia sendiri telah meletakkan celah kangkangnya pada kedudukan yang amat bahaya. Dengan cukup mudah celah kangkang Rohana boleh disakiti dengan beranika corak ancaman. Dia jadi serba salah. Rohana menyesal kerana telah terperangkap sebegitu rupa.

Bagaikan orang ngantuk disorong bantal, Haji Dzulkifli pantas menyambar kesempatan tersebut. Tangannya laju menyeluk masuk ke dalam kain Rohana yang sudah tiada berseluar dalam itu. Cukup mudah tapak tangan si bakal mertua menjamah permukaan pantat si bakal menantu. Jari jari Haji Dzulkifli buas melakari sudut sudut alur pantat Rohana. Kelentiknya juga sesekali terkena sentuhan tersebut. Rohana hanya mampu tercunggap cunggap sambil melinangkan air mata.

Pantat cantik dara melayu kena konek (Chapter 6) February 10, 2012 at 1:53 PM  

Haji Dzulkifli bertindak semakin ganas. Zip kain Rohana dibukanya dan kain tersebut terus dilondehkan. Bontot Rohana sudah tidak lagi beralas. Kulit yang halus memutih itu nampak amat indah tertonjol. Lebih lebih lagi bila Rohana berkedudukan menunggeng sebegitu rupa. Lubang pantatnya juga telah siap sedia terkangkang luas. Sembulan setampuk pantat itu cukup jelas buat tatapan Haji Dzulkifli. Rohana benar benar rasa terdedah. Bakal mertuanya itu bila bila saja boleh melakukan pengainayaan terhadap lubang pantat si menantu.

Tiba tiba Rohana terasa katil itu bergegaran. Ia ekoran dari tindakan Haji Dzulkifli memposisikan diri di belakangnya. Rohana semakin cemas. Dia boleh mengagak apa yang cuba dilakukan oleh bakal mertuanya itu. “Tidaaaaak…..!!!! Tolonglah… Saya tak nak. Dara tu untuk suami. Bukan mertua. Bagilah suami dapat dulu. Ishhh….. Jangan masuuuuuuk……..!!! Saya sumpah dan janji. Pakailah pantat saya ni…….!!! Hari hari pun tak apa. Saya rela. Tapi……” Pujuk rayu Rohana terputus begitu saja kerana Haji Dzulkifli segera mencelah kata.

“Kan dah aku cakap tadi !!! Kamu mesti berkelakuan baik !!!” Dengan kata kata tersebut, satu das tamparan keras hinggap ke atas bontot yang tidak beralas itu. Terbeliak biji mata Rohana merasai gigitan tamparan tersebut. Berdenyut denyut kepedihan yang terasa pada bontotnya itu. Kemerahan kesan tapak tangan sudah jelas terbekam pada keputihan bontot Rohana.
“Baguslah kalau kamu janji hari hari nak bagi pantat. Jangan takut. Memang aku tuntut janji kamu tu. Macam ni lah menantu yang bertanggung jawab. Menantu yang pandai jaga mertualah katakan. Tapi dara kamu ni, tetap aku juga yang punya. Heheheeee…..!!!!” Sambung Haji Dzulkifli lagi. Kepedihan di bontot Rohana belum lagi reda. Tapi si bakal mertua dah mula merangkul pinggang si bakal menantu. Pelir Haji Dzulkifli nampaknya sudah tidak sabar sabar lagi nak berkubang di dalam lubang pantat Rohana.
Perlahan lahan si batang pelir mencelahkan laluan untuk memasuki lubang pantat. Sungguhpun perlahan namun ianya cukup tegas. Pantat dara itu diterokai tanpa setapak pun langkah pengunduran. Walaupun sempit, namun ianya tetap ditekan dengan sepenuh paksaan. Sedikit demi sedikit si batang pelir mendalami telaga bunting Rohana. Akhirnya tinggallah dua biji telur saja yang masih berada di luar pantat berkenaan.

Pantat cantik dara melayu kena konek (Chapter 7) February 10, 2012 at 1:55 PM  

Pada ketika itu kesakitan di dalam pantat Rohana memanglah menggila. Rontaannya bagaikan ayam kena sembelih. “Aaaaarrrrrrh…..!!! Sakiiiiittt…!!! Toloooonggg…..!!! Ampuuuuunnn…..!!! Cukuuuuuuuup…….!!! Berulang ulang gema jerit pekiknya yang nyaring. Ia kedengaran di setiap penjuru bilek tersebut. Pantat itu rasa seolah olah ada sebilah gergaji bulat tercucuk di dalamnya. Bisa gigitan batang pelir tak henti henti menikam dan menyakiti lubang pantat Rohana. Setampuk pantatnya itu dah rasa nak terbelah dua akibat dari sulaan batang yang amat ganas. Hampir terputus nyawa Rohana menanggung derita siksa. Lebih lebih lagi di peringkat awal mengharungi pengalaman tersebut. Tak pernah selama ini dapat dibayangkan ujudnya kesakitan yang sebegitu memedihkan.

Lama kelamaan rontaan dan esakan Rohana dah mula reda. Kesakitan pada pantatnya masih lagi terasa. Namun semangat “tidak rela” nya kian tersisih. Dia kelihatan lemah dan serba keletihan. Rohana juga berasa amat keciwa kerana telah pun kehilangan dara. Mahu tak mahu dia terpaksa rela menghadapi segala galanya.
“Macam ni lah baru budak baik. Duduk diam diam cam ni kan senang. Tak guna kamu melawan. Jerit sampai melangit sekalipun dara kamu tetap aku juga yang dapat.” Cukup seronok dia melihatkan gelagat kekeciwaan si mangsanya itu. Sambil mata memerhatikan reaksi Rohana, si batang pelir tetap juga menjalarkan aksi. Pada peringkat awal, rentak keluar masuk lubang pantat dilayarkan secara perlahan lahan.

Rohana tak upaya lagi melakukan apa apa. Fikirannya juga sudah tiada dorongan untuk melayan sebarang idea. Dia hanya bersujud kaku sambil berterusan menunggeng di situ. Pipi Rohana pun sudah basah berlumuran air mata. Mahu tak mau Rohana terpaksa merelakan lubang pantatnya dicabuli oleh sondolan pelir bakal mertuanya itu. Lama kelamaan hayunan pelir menjadi semakin laju. Sikap berdiam diri si Rohana telah memudahkan kerja si batang pelir. Ianya cukup selesa menghentak seberapa dalam dan seberapa ganas sekali pun.

Semakin kencang pelir menghayun, semakin ngilu kepedihan lubang pantatnya. Berkeret gigi Rohana menahan kesakitan. Kesan kesan luka mula dirasai terujud di situ. Ianya diparahkan lagi oleh penyondolan rakus si batang pelir. Hampir berasap kepala Rohana dilanda kepedihan yang amat sangat. Namun dia tetap juga mendiamkan diri. Begitu taat Rohana merelakan penyeksaan terhadap lubang pantatnya itu.

Anonymous,  February 10, 2012 at 1:55 PM  

Ko cakap..CIna Komunis hantar Amarda tentera laut dia kat Laut Cina Selatan kang, terkencing pahlawan nusantara ko...tu hari Jepun datang ngan basikal je dah mencicit lari..he. He. He. He

Pantat cantik dara melayu kena konek (Chapter 8) February 10, 2012 at 1:58 PM  

Sebenarnya si mangsa hanya mahukan agar si batang pelir cepat tiba ke puncak nafsu. Penderaan pada pantatnya diharap akan dapat menyalurkan sesedap nikmat bagi pelir itu. Hasrat Rohana agar Haji Dzulkifli segera mencapai kepuasan. Tujuannya semata mata bagi menamatkan punca kepedihan di situ. Hanya itu sajalah jalan keluar yang termampu Rohana fikirkan. Kesan dari sikap kerelaannya mula menampakkan hasil. Irama sorong tarik batang pelir dirasakan semakin berapi. Sejurus kemudian ia secara tiba tiba terhenti. Si kepala pelir dibenamkan jauh hingga ke dasar telaga bunting Rohana. Kesan denyutan yang terbit dari kepala pelir itu memang ketara dapat dirasakan. Dia sedar bahawa tak lama lagi akan berakhirlah segala kesakitannya.

Hajat yang Rohana pohon kian hampir tercapai. Mulut Haji Dzulkifli dah mula berdesis desis. Manakala bunyi pernafasannya pula seperti kerbau kena sembelih. “Ummm…. Sedapnyaaaa…!!! Sedapnya pantat kamu niiiii…..!!! Habis dara kamu Rohana ooooiiiii…!!! Ketat betul lubang niiii…..!!! Ishhhhh…. Sedapnyaaaa… Ahhhhh… Ahhhhhh… Eeerrrrr….!!! Tak lih tahan lagi Rohana oooiiiii….!!!”
Rohana amat yakin bahawa si batang pelir sudah diambang melakukan kencing nafsu. Episod ngerinya dah pun nak berakhir. Ketika itu perasaan Rohana semakin lega. Dengan hati yang tenang dia menantikan ketibaan detik detik kebebasan.
Namun kelegaan tersebut tidak kekal lama. Sejurus kemudian kelegaan bertukar menjadi kegelisahan. Rohana mula teringatkan kemungkinan bunting. Sebentar lagi benih Haji Dzulkifli akan tersemai di dalam perutnya. Hakikat berkenaan menyebabkan Rohana berkelakuan amat resah. Lebih membimbangkan ialah waktu itu dia berkeadaan paling subur. Kemungkinan bunting terlalu besar untuk dinafikan. Rohana mula cemas.

“Tolong jangan lepaskan dalam perut saya. Saya tengah subur ni. Mesti jadi budak nanti.” Dengan serba merendah diri, Rohana merayu rayu. Bersungguh dia mengharapkan belas ihsan dari si bakal mertua itu. Rohana terlalu yakin bahawa benih Haji Dzulkifli akan berupaya membuncitkan perutnya. Dia terlalu takut untuk menghadapi kemungkinan bunting di luar nikah. Apatah lagi dari benih pak mertuanya sendiri !

“Besok kamu dah nak kawin. Apa nak ditakutkan. Kalau bunting, bin kan sajalah dengan nama suami kamu tu. Kan serupa aje. Jadi anak pun boleh. Jadi cucu pun boleh. Tak siapa yang tahu melainkan kita berdua….. heh heh heh..” Dengan ketawa tersebut maka berceret ceretlah pancutan air mani Haji Dzulkifli. Cecair benih itu diterbitkan dengan amat banyak. Telaga bunting Rohana begitu cepat dibanjiri oleh takungan air pekat yang serba memutih. Serata pintu rahimnya juga penuh dipaliti cecair melengas berkenaan.

Pantat cantik dara melayu kena konek (Chapter 9) February 10, 2012 at 1:59 PM  

Kehangatan semburann cecair benih, dapat Rohana rasakan bergelodak di dalam perutnya. Ia sedang berjuang untuk menunaskan cantuman baka di dataran rahimnya yang subur itu. Cecair bunting Haji Dzulkifli berpesta di dalam perut Rohana. Jutaan air mani cukup sengit merebut peluang untuk membuncitkan perut si bakal menantunya sendiri.
Rohana termenung sejenak. Fikirannya mengimbasi nasib yang telah pun berlaku. Cita cita Rohana tidak kesampaian. Dia gagal untuk menghadiahkan sepantat dara kepada suaminya kelak. Hadiah tersebut telah pun terlebih dahulu dimiliki oleh bakal mertua Rohana sendiri. Dia merasakan terlalu sumbang untuk menghadapi ketetapan takdir yang sedemikian rupa. Bukan setakat itu saja. Ada se perkara lagi yang lebih merunsingkan Rohana. Benih yang disemaikan oleh pelir mertuanya itu akan bertunas menjadi budak. Dalam masa beberapa bulan lagi perut Rohana sudah tentu nampak buncit. Dia terpaksa menghamilkan anak hasil dari persetubuhannya dengan bapa mertua sendiri. Seram sejuk perut Rohana memikirkan perkara tersebut.

Namun seperti kata bakal mertuanya tadi, “tak siapa yang tahu melainkan kami berdua saja.” Bila teringatkan ayat ayat tersebut barulah reda kerunsingan Rohana. Itulah dalil pedoman yang telah memulihkan semangatnya. Besok Rohana akan tetap menaiki jinjang pelamin. Kegembiraan untuk meraikan hari yang bersejarah itu, mula dapat dirasai kembali.

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 1 February 10, 2012 at 2:04 PM  

Aku merupakan seorang pelajar di sebuah sekolah di Melaka. Namaku Azam (bukan nama sebenar) Ketika itu aku berada di awal tingkatan 5. Aku merupakan seorang yang kuat melancap kerana aku tidak dapat menghentikan perbuatan aku itu.

Aku selalu mengubah situasi untuk melancap. Kadangkala aku menggunting gambar penyanyi wanita seperti Siti Nurdiana dan Syura untuk menaikkan nafsu aku. Gambar mereka yang tersenyum itu sudah cukup untuk membayangkan mereka sedang melihat aku sedang melancap. Cerita yang aku ingin sampaikan disini bukan lah kegiatan aku melancap tetapi kisah aku dengan seorang guru matematikku yang bernama Cikgu Amira (bukan nama sebenar). Kami memanggilnya sebagai Cikgu Mira sahaja.

Cikgu Mira merupakan seorang guru yang cantik dan menawan. Walaupun aku tidak dapat melihat bentuk badannya dengan jelas (pakai baju kurung) aku sentiasa memerhatikan bentuk tubuhnya apabila angin bertiup. Bentuk tubuhnya itu amat menggiurkan sekali. Dia merupakan Guru kelas aku. (aku tergolong di kalangan pelajar yang terkenal dan bijak di sekolah terutama dalam math). Aku pula adalah ketua kelas di situ. Wajah Cikgu Mira begitu cantik dan menawan sehinggakan ramai di kalangan guru-guru lelaki ingin memikatnya. Umur Cikgu Mira baru 22 tahun dan belum berkahwin. Rumah Cikgu Mira kira-kira 2 kilometer dari rumah aku dan senang sahaja ke rumahnya menaiki basikal.

Aku tau bahawa cikgu Mira meminati aku melalui cara dia bercakap, melihat dan melayan aku dalam kelas walapun tidak disedari rakan yang lain. Tetapi aku tidak berani membalasnya kerana dia guru aku. (hormatlah konon) Tetapi aku dapat mengesan sesuatu yang aneh pada cikgu Mira. Jika pada waktu pagi dia elok sahaja, selepas dia keluar dari tandas waktu tengah hari atau waktu rehat, dia sedikit berlainan. (aku cakap cam tu sebab lihat cara dier berjalan dan mukanya yang merah lain sikit). Ada satu kali aku menegurnya.

“Hi, apa kabar cikgu?”

“Hi, baik jer Aahh!” dengan suara yang begitu menstimkan.

Batang aku tercanak setelah menerima jawapan disertai desahan itu. Tapi aku berjaya mengontrol nya. Sejak hari itu, aku merasakan ada sesuatu yang tidak kena pada Cikgu Mira. Pada suatu hari, aku terserempak dengan Cikgu Mira di koridor bilik guru.

“Zam, boleh tak awak datang pukul 3 petang ni. Cikgu nak bincang pasal lawatan tu”, Tanya Cikgu Mira.

“Emm, ok. Saya akan datang. Tapi kat ner cikgu” tanya aku.

“Err. Kat kelas awaklah, sebab cikgu letak kertas kerja kat situ” jawab Cikgu Mira.

“Ok saya akan datang”. Jawabku.

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 2 February 10, 2012 at 2:06 PM  

Dia ingin berjumpa dengan aku petang itu pukul 3 petang di dalam kelas aku. Katanya dia ingin membincangkan penggunaan duit kelas denganku kerana kelasku akan mengadakan lawatan tidak berapa lama lagi. Aku bersetuju untuk berjumpa dengannya. Aku menelefon rumah memberitahu aku tidak dapat balik lagi kerana ada perjumpaan dengan guru.

Aku menunggu pukul 3 petang di surau selepas tamat waktu persekolahan. Aku berasa sedikit pelik kerana pada hari itu tiada orang yang belajar berkumpulan disekolah. (biasanya setiap hari ramai pelajar mengulangkaji di sekolah) Mungkin aku akan menerima anugerah kot. Aku tidur sekejap di surau untuk merehatkan diri kerana letih belajar. (lerr. Tul la aku letih, aku kalau dah belajar aku tumpu betul-betul). Tepat pukul 3 aku terus masuk ke kelas aku yang berada di tingkat 2 bangunan sekolah. Cikgu Mira belum sampai lagi. Cikgu Mira sampai 15 minit kemudiannya.

“Hi zam, lama dah ker nunggu cikgu?” sapanya.

“Taklah, baru jer cikgu”. Kataku walaupun aku memang lama menunggu.

Aku lihat Cikgu Mira sungguh ayu pada hari itu. Aku mula membayang tubuh nya yang mengiurkan, pinggang yang ramping serta berkulit putih dalam keadaan berbogel. Tak beberapa lama kami berbincang. Aku rasa hendak ke tandas pula (buang air).

“Cikgu, nak kuar jap. Nak gi tandas.” Kataku.

“Ok. Pegilah.” Kata Cikgu Mira.

Aku pun keluar dari kelas dan neuju ke tandas pelajar lelaki yang agak jauh di tingkat 1. Baru sepuluh meter dari kelas, tiba-tiba aku teringatkan sapu tangan yang aku selalu selitkan di poket bajuku. Aku tertinggal di atas meja guru tempat kami berbincang. Aku balik semula ke kelas dan tiba-tiba, sekilas pandangan ku melalui tingkap kelas, aku lihat Cikgu Mira telah mengambil sapu tanganku itu.

Aku bersembunyi di sebalik tingkap sambil memerhati gelagat Cikgu Mira. Sapu tanganku itu di masukkannya ke dalam kain dan ditujukan ke celah kangkangnya. Seperti mengelap sesuatu di situ. Batang aku terus tegang bila melihat keadaan itu. Kemudian Cikgu Mira meletakkan kembali sapu tanganku ke tempat asal. Cikguku yang 5 cm rendah dari aku melakukan sesuatu yang tak kuduga. (tinggi aku 170cm).

Mahu saja aku masuk dan memeluk cikguku itu. Tapi aku takut dituduh mencabul pula. Aku menunggu di kelas sebelah sambil memikirkan idea untuk menerkam cikguku ini. Aku pun terus masuk kelas dan kembali ke kerusi di meja Guru bertentangan dengan Cikgu Mira. Aku dapat lihat kesan basah di sapu tanganku itu. Aku berpura-pura batuk dan mengambil sapu tanganku dan terus menciumnya.

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 3 February 10, 2012 at 2:07 PM  

“Emm..” Tanpa aku duga aku mengeluarkan bunyi itu. Kerana bau amat mengasyikkan aku. Aku tau itu adalah bau aroma cipap cikgu matematikku ini. Aku dapat lihat dia tersenyum-senyum melihat gelagatku.

“Naper Zam?”. Tanyanya.

“Takde pe cikgu, bau sapu tangan saya wangi semacam jer”. Aku cuba memancing nya. Aku cuba memancingnya dengan lebih berani.

“Ermm.. Cikgu, cikgu ni lawa lah.” Kataku.

“Naper zam cakap cam tu”.

“Sebab kawan-kawan summer kata cikgu ni lawa” potongku.

“Cikgu. Saya sebenarnya suka pada cikgu.” Aku nampak Cikgu Mira sudah tidak keruan.

“Mulut cikgu yang cantik, mata cikgu yang ayu, pipi cikgu yang putih. Ohh. Sunggul cantik sekali!!” Aku terus mengayatnya.

Dia hanya tersenyum diam sambil menundukkan mukanya. Aku bangun dan mengangkat dagunya dengan tanganku. Kami bertentangan mata. Dia tiada reaksi menolak. Ini sudah bagus, fikirku. Aku memain-mainkan jariku di mulutnya. Sungguh lembut dan licin mulutnya membuatkan aku ingin jer mengigit mulutnya itu. Aku mencium bibir cikguku yang masih duduk di kerusinya.

“Emmphh. Emmpphh. Zam, cikgu dah lama minat kat awak. Cikgu sayang kan awak.” Katanya dengan suara yang mengasyikkan.

“Saya pun cam tu juga”. Balasku.

Aku terus mendirikan cikgu Mira dan memeluknya dengan kuat sambil mencium mulutnya, matanya dan juga pipinya.

“Cikgu.. Boleh tak saya pegang dada cikgu?” Tanyaku.

“Emm.. Peganglah” jawabnya.

Aku meramas-ramas payudaranya yang masih bercoli. Aku tidak dapat merasakan kelembutan payudara cikguku kerana dihalang colinya. Tanganku terus menjalar ke celah kangkangnya. Tanganku bermain-main di atas kain di luar cipapnya. Sambil menggosok-gosok alur cipapnya, aku cuba menjolokkan jari ku kedalan cipapnya. Aku dapat rasakan pantiesnya telah masuk ke dalam cipapnya. Aku berasa begitu stim sekali.

“Aahh. Aahh. Emmpphh. Zam.” Cikgu Mira mendesah kesedapan.

“Cikgu, kita tutup pintu ngan tingkap dulu cikgu. Nanti orang nampak.” aku memberikan cadangan setelah menyedari bilik kelasku begitu terbuka.

“Emm. Ok lah..” kata Cikgu Mira.

Selepas menutup semuanya, aku terus ke tempat Cikgu Mira. Aku membelai rambutnya itu, kemudian aku menanggalkan baju kurung yang di pakainya itu. Terserlah pula payudaranya yang cukup besar tetapi masih bercoli itu. Badan Cikgu Mira begitu putih sekali dan begitu ramping. Aku pula masih beruniform sekolah. Aku memeluk Cikgu Mira dan aku dapat rasakan payudaranya yang pejal menekan-nekan dada ku. Aku terus mencium bibir munggilnya yang sedikit terbuka itu. Aku mencium lehernya dengan lembut dan menjilat telinganya.

“Zam.. Mmpphh. Mmpphh” terdengar desahan Cikgu Mira bila mulutku bertaut rapat dengannya.

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 4 February 10, 2012 at 2:09 PM  

Kepalanya kupegang supaya tidak terlepas dari kucupanku manakala satu lagi aku cuba membuka branya. Branya kucampak ke tepi dan aku terus meramas-ramas payudaranya. Aku terus menghisap lidah Cikgu Mira yang juga membalas kucupanku itu. Kami bertentangan mata, nafas makin mengencang, nafsu makin berahi dan kemaluanku makin menegang. Aku meneruskan ciumanku ke lehernya dan akhirnya sampai ke pangkal payudaranya itu. Payudaranya kupegang dan kuramas dengan lembut. Aku terasa kelembutan, ketegangan, kepejalan payudaranya yang montok itu. Cikgu Mira mendesah kesedapan. Aku cium pangkal teteknya, jilat seluruh teteknya sambil meramas-ramas.

Suara desahannya makin kuat bila aku memicit-micit puting teteknya. Aku renung dan gentel-gentelkan puting teteknya sambil mulutku menjilat yang sebelah lagi. Aku terpukau melihat teteknya yang putih kemerahan menambahkan lagi nafsu aku. Suara desahan Cikgu Mira makin manja dan aku semakin ghairah. Habis kedua-dua belah teteknya aku jilat, hisap semahu-mahunya, putingnya kujilat, aku gigit mesra dengan rangkulan yang erat di kepalaku oleh Cikgu Mira. Aku menanggalkan baju dan seluarku sehingga aku berseluar dalam sahaja. Begitu juga dengan Cikgu Mira yang berseluar dalam sahaja kerana kainnya telah aku tanggalkan.

Aku membaringkan Cikgu Mira lalu aku terus mengulum puting teteknya dengan lembut. Aku terus membelai teteknya yang menegang itu. Puting teteknya yang berwarna coklat merah jambu amat aku sukai. Sambil tangan kananku menuruni gunung ke arah lembah yang masih rapi di dalam panties nya. Aku memasukkan tapak tanganku ke dalam pantiesnya dan meneroka di lembah itu buat seketika. Aku dapat rasakan bulu cipap Cikgu Mira yang halus dan aku membelai bahagian bulu cipapnya.

Aku terus menurunkan lagi tanganku untuk meneroka dan mencari puncak keberahian wanita yang sulit dan terpelihara. Segitiga emas milik Cikgu Mira telah kuterokai, aku mula mengusap-ngusap dam menggossok bahagian rekahan di bawah lembah cipapnya. Aku dapat rasakan alur rekahan cipap cikug Mira telah basah dan lembab. Terangkat-angkat punggung Cikgu Mira menahan keenakan dan kenikmatan yang sukar untuk di gambarkan dengan kata-kata. Yang kedengaran hanyalah rintihan dan desahan yang manja dan mengasyikkan.

“Mmpphhmm. Aahh..”

Anonymous,  February 10, 2012 at 2:13 PM  

Ado org gila sex lak tlpas kt cni.... ni mesti adik angkat atok Nuo yg latest punye ni..... atok Nuo tak tegang pon.... sentap kau jah

Anonymous,  February 10, 2012 at 2:15 PM  

mane tak sentap ..... checkmate sudahhhh

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 5 February 10, 2012 at 2:24 PM  

Aku ingin melucutkan panties Cikgu Mira yang berwarna merah yang sedang melindungi kawasan segitiga emas yang masih suci itu. Dari luar, aku dapat lihat kesan basah dan melekit pada hujung alur lurah yang subur itu. Pahanya aku usap sambil lidahku menjilat pusatnya. Terliuk-lentok badan Cikgu Mira diperlakukan begitu. Kedua-dua tanganku memegang pantiesnya dan melurutkannya ke bawah, aku angkat sedikit punggung Cikgu Mira untuk memudahkan aku melucutkan pantiesnya.

Benteng terakhir Cikgu Mira sudah kuhapuskan. Aku tidak melepaskan peluang melihat sekujur tubuh insane ego bernama wanita yang lemah tanpa seurat benangpun, yang sangat diingini oleh insan bergelar lelaki. Malahan boleh diperlakukan sesuka hati sahaja sahaja. Kelihatan di cipapnya berair dilindungi bebulu nipis yang berjaga rapi. Keadaan alur yang memanjang ke bawah amat mengaasyikkan mata memandang. Aku sentuh bahagian cipapny, terangkat punggungnya menahan keenakan. Aku sentuh lagi dan aku menguak bibir cipapnya sambil mengesel-gesel jari-jariku melewati lurah itu, suara mengerang Cikgu Mira mengiringi liuk-lentok tubuhnya. Kelentitnya aku mainkan, aku gentelkan bahagian kelentit itu sambil jari ku yang lain mengosok-gosok bahagian dalam alur rekahan cipapnya.

“Emmhhpphh.. Aahh!!” kali ini Cikgu Mira mendesah dengan agak kuat dengan badan terangkat kekejangan.

Terasa basah jariku. Aku dapat rasakan Cikgu Mira telah pun klimaks kerana aku pernah mendengar dari temanku, perempuan klimaks bila badannya bergetar-getar kekejangan dan muka mereka menjadi kemerahan. Lagi pun tanganku telah pun basah berair akibat cecair yang keluar dari cipap cikgu matematikku. Aku mengelap cipap cikguku dengan sapu tanganku sehingga kering. Aku terus mencium bibir cipap Cikgu Mira dengan lembut. Aku rasa seperti mencium mulut Cikgu Mira, cuma aroma cipapnya sahaja yang memberikan kelainan daripada mencium mulutnya.

Terangkat punggungnya menahan kenikmatan itu. Cipapnya aku jilat, aku tusukkan lidahku ke dalam lubangnya. Dia mendesah keenakan sambil menggeliat manja. Biji kelentitnya aku jilat, hisap dan aku kulum semahu-mahunya. Cipapnya basah kembali sambil aku terus menggentel teteknya. Dengan tiba-tiba Cikgu Mira menyembamkan cipapnya ke mukaku sambil mengerang, serentak dengan itu habis mulutku basah dengan simbahan air dari cipapnya. Aku sebenarnya tidak sempat mengelak kerana dia tiba-tiba sahaja menyembamkan cipapnya ke mukaku.

neonazi February 10, 2012 at 2:33 PM  

....dan dengan demikian itu.
itulah NATIJAH dari TARBIYAH UMNO kepada umatnya...

Anonymous,  February 10, 2012 at 2:39 PM  

gila seks susah nak cari ubat..ada ke pusat pemulihan nak ngantor masuk?

Soulou19 February 10, 2012 at 2:42 PM  

Nabi SAW. bersabda yang bermaksud :
“Sebenarnya Orang Muflis dari kalangan umatku ialah orang yang datang pada hari kiamat membawa sembahyang, puasa dan zakat , sedang datangnya itu dengan kesalahan memaki hamun orang ini, dan menuduh orang itu , memakan harta orang orang ini , MENUMPAH DARAH orang itu dan juga MEMUKUL orang . Maka akan di ambil dari amal kebajikannya serta di beri kepada orang ini dan orang itu , kemudian kiranya habis amal kebajikannya sebelum habis di bayar kesalahan-kesalahan yang di tanggungnya , akan di ambil pula dari kesalahan-kesalahan orang yang di aniayakannya serta di timpakan keatasnya , kemudian ia di humbankan kedalam neraka.”

(Hadis Riwayat Muslim dan Turmizi)

Anonymous,  February 10, 2012 at 2:44 PM  

wei pukimak!!!
aku tau la parti adat dan sex ajar korang ttg bertuhankan sibengkok..

jgn la dok menyampaikan cerita hal dalam kelambu mak bapak ko kat sini...

pejuang hamas...

Anonymous,  February 10, 2012 at 2:57 PM  

mne video ni? aku nk tgk gak org ckp melayu ckp "cina babi" dlu? ni yg komen ni blom tentu dh tgk video ni..melatah je lebih..

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 6 February 10, 2012 at 3:01 PM  

Aku terus menghisap air yang keluar dari cipap Cikgu Mira. Rasanya payau masin. Aku terus membenamkan muka di situ dan terus menjilat lurah yang basah berair. Cikgu Mira hanya merintih manja sambil meliukkan tubuhnya. Aku meneruskan hisapanku dan aku mengulum-ngulum kelentitnya sambil memainkan lubang nya dengan jari. Sekali lagi dia terkejang kepuasan, dan airnya menerjah masuk ke dalam mulutku. Dengan air maninya yang masih mengalir di dalam mulutku, aku mencium mulut Cikgu Mira. Cikgu Mira menghisap lidahku dan air maninya sendiri di dalam mulutku. Bahagian cipapnya aku lehat sudah begitu merah dan rekahan bibir pantatnya sedikit terbuka kesan di belasah mulutku tadi.

“Cikgu.. Sedap tak?” Aku bertanya.

“Emm. Sedap Zam cikgu tak tahan Zamm emmphh..” balasnya.

“Cikgu tau tak, cikgu dah minum air cikgu sendiri tadi.”

“Cikgu tau, dah biasa dah” balas nya.

Rupa-rupanya Cikgu Mira selalu melancap dan menjilat jarinya sendiri.

“Ermm. Cikgu. Boleh tak. Kalau saya nak tu?” Tanyaku.

“Emm. Ok. Tapi Zam kena slow-slow sebab cikgu masih dara”, katanya.

Terkejut aku kerana Cikgu Mira rupanya masih dara lagi. Patutlah lubang nya masih begitu sempit semasa aku menjolok dengan jari tadi. Aku rasa amat gembira kerana aku akan menjadi orang pertama yang merasmikan pantat cikguku yang masih dara yang diingini oleh ramai insan bernama lelaki.

“Wow.. Cikgu. Saya sayang cikgu selama-lamanya.!!” kataku.

Aku mencium dahinya sebagai tanda sayang. Cikgu Mira hanya tersenyum. Aku pun menanggalkan seluar dalamku dan batangku terus tercanak. Cikgu Mira terkejut kerana ini kali pertama dia melihat batang lelaki secara life. Aku mengesel-gesel kepala batangku di mulutnya, dan Cikgu Mira memberikan ciuman yang mengghairah kan kepada kepala batangku. Mahu jer aku terpancut kerana dicium oleh Cikgu Mira tetapi aku berjaya mengawalnya.

Aku menghempap tubuhku ke atasnya dengan perlahan sambil mencium wajahnya. Aku gesel-geselkan batangku dengan cipapnya. Aku mengesel ke kiri dan ke kanan batangku di alur rekahan itu untuk mendapatkan bahan pelicin semula jadi. Cikgu Mira menggeliat menahan nikmat. Setelah mendapat kedudukan selesa, aku membetulkan kedudukanku dan meletakkan kemaluanku di hujung rekahan cipapnya. Cikgu Mira membuka kangkangnya sedikit untuk menyenangkan aku memasukkan batangku. Aku pun terus melabuhkan kepala batangku ke dalam cipapnya.

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:15 PM  

Rasulullah s.a.w bersabda yang maksudnya:”Orang yang berjihad itu ialah mereka yang berjihad menentang nafsunya. ”

Riwayat al-Bukhari

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 7 February 10, 2012 at 3:27 PM  

Cipap Cikgu Mira begitu ketat sekali. Buat permulaan aku hanya berjaya memasukkan kepala batang sahaja. Aku mengeluarkan kembali senjataku dan cuba memasukkannya semula. Aku berjaya memasukkan batangku ke dalam cipapnya dan aku juga telah berjaya menembusi selaput daranya. Cikgu Mira kesakitan tetapi tidak lama. Aku tahu aku berjaya memecahkan daranya setelah aku lihat ada kesan darah keluar melalui lubangnya dan mengalir ke lantai semasa aku mencabut batangku dari cipapnya.

“Arrghh.. Mm..” Aku tusuk batangku sehingga masuk sepenuhnya ke dalam cipap Cikgu Mira.

Aku mula mendayung kelur masuk dengan perlahan-lahan. Aku sorong tarik batangku diiringi suara mengerang oleh Cikgu Mira sambil aku melihat panorama di bawah, sungguh indah apabila melihat daging cipap Cikgu Mira keluar masuk mengikut ayunan batangku. Bunyi terjahan batangku ke dalam cipap Cikgu Mira cukup menawan. Punggung Cikgu Mira bergerak-gerak atas dan bawah mengikuti rentak dayungan. Sesekali dia menggoyangkan punggungnya kiri dan kanan untuk membantu dayunganku, terasa batangku menggesel-gesel dinding kiri dan kanan cipapnya.

Aku lajukan dayungan dengan suara yang agak kuat, dan Cikgu Mira mengerang dan menjerit begitu kuat. Aku tusukkan batangku sedalam-dalamnya ke dalam cipap Cikgu Mira dengan tidak semena-mena batang aku tidak dapat dikeluarkan kerana Cikgu Mira telah klimaks. Aku bernasib baik kerana masih belum memancutkan maniku didalam pantatnya. Setelah beberapa ketika, barulah aku mengeluarkan batangku dari cipapnya. Aku hampir klimaks dan aku berjaya menahannya. Kalau tak habislah aku kalau Cikgu Mira mengandung. Cikgu Mira sudah pun keletihan.

“Zam. Terima kasih sebab tak pancut dalam. Cikgu tak sempat bagi tau sebab terlalu sedap tadi”, kKatanya kepadaku.

“Emm. Memang tanggungjawab saya. Saya takut cikgu mengandung. Err. Cikgu boleh tak puaskan saya.” Aku meminta Cikgu Mira melancapkan batangku.

“Baik. Tapi cikgu nak rasa air mani Zam yer.”

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:30 PM  

http://www.youtube.com/watch?v=B9b_k7LkCEA&feature=youtu.be

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:33 PM  

sahabat-sahabat Gomo,

Org cina secara pantas menduplicate clip video tersebut dan mengerah bangsa mereka mengupload ke youtube dengan tajuk video yang condong mengatakan pekerja kfc kurang ajar/biadap/ gengster dan sebagainya.

Ini teknik untuk memesongkan pelayar youtube supaya nampak isu simpati kepada pelanggan berbangsa cina.

mereka mengguna medium youtube untuk rakyat menghakimi isu tersebut.

Ayuh rakan2, selagi mana klip itu terbit di youtube, sangkal dan pertahan pekerja kfc tersebut.

kalau kita senyap sekarang, esok lusa mereka pijak lagi.

ayuh kawan2.. tentang mereka dengan rasional. jangan beri ruang utk mereka pijak kita.

Masakan pokok bergoyang kalau tidak kerana angin.

Pekerja KFC tu takkan suka2 keluar dari kaunter untuk tampar pelanggan tanpa memikirkan masa depan sendiri. Pasti pelanggan cina tu sudah mengeluarkan kata2 yang tidak boleh di terima.

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:46 PM  

kurang ajau bangsa cina ni sebenarnya sudah lama. cuma kita org2 melayu malas nak melayan. entah kat mana silap kita lebih suka bercekau sesama bangsa sendiri.
pengalaman pekerja kfc shah alam tu aku pernah lalui 4 tahun lepas di midvalley. waktu tu aku cuma kontraktor kecil buat wiring utk IT ( LAN ). turut kerja bersama aku ada seorang kawan aku dan kontraktor aircond berbangsa cina bersama dua pekerjanya budak melayu yang masih agak muda.
Tengah leka tarik kabel tiba2 aku dengar kontraktor tu menjerit maki hamun pekerjanya. La... rupanya budak tu salah potong cooper pipe, pendek tak sampai ke compressor la tu agaknya. tapi maki hamunnya mcm budak tu dah rugikan duit die beribu2 rm.
Malas nak masuk campur aku dgn kawan aku teruskan kerja aku. sementara kontraktor cina tu terus menerus marahkan pekerjanya yang terkulat2. Aku masih ingat sampai harini kata cina tu...
" lu olang tau ka belapa halga itu cooper?! lu mau kelija ka main2?! tak tau buat jangan kelija la, balik lumah tido... BODOH PUNYA MELAYU ! "
kata2 terakhir kontraktor cina tu buat aku melompat dari tangga 7 step yg aku tengah panjat tu. berbekalkan cuma screw driver kat tangan aku cekak baju leher die. Kalau bukan terbayang muka anak kecik aku masa tu memang mampus aku rodok cina tu!
" apa lu cakap?!! " tanpa menjawap apa2 cina tu terus blah sambil mulutnya tak berhenti membebel2...
bila dah reda aku sambung balik keje. sempat gak aku tanya kat budak melayu tu berapa lama dah die keje ngan cina tu. Diaorg jawap " errr baru tiga mpat hari bang..."
Cuba korang cakap kat sini nak salahkan siapa? Jawap la...
Ada banyak lagi kes2 camni cuma tak di panjangkan. Biasa la org kita... Cuma aku nak bagi ingat dan aku yakin kat luar sana tu banyak lagi cina yang semakin kurang ajar dengan org melayu. Dan banyak lagi orang melayu yang menjadi barua bangsa sendiri sejak dari zaman komunis lagi. Namun sebanyak mana pun yang ada kat luar ko hadap dulu Anak2 Melayu yang sayangkan Tanah Melayu ni! Aku pedulik hapa dengan politik korang!

Jawa Johor

p/s : esoknya sambung kerja kat situ budak melayu tu dah di gantikan denga budak cina. Tapi yang mulut macam tongkang tu sampai ke sudah aku abis kerja tak pernah lagi nampak muka die...

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:50 PM  

Aku sangat berharap agar PEMUDA UMNO cari budak KFC tu dan buat sidang media gak untuk memberi penjelasan mengenai apa sebenarnya yang berlaku...PEMUDA UMNO mesti bertindak...jangan biar DAP bangsat tu terus mengganyang Melayu....AYUHHHH PEMUDA UMNOOO...BANGKITTTT....

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:52 PM  

Anon February 10, 2012 1:35 PM

penipu..aku ada di situ belakang cina tu..memang dia cakap kasar..ko ingat budak melayu KFC tu bodoh ke tumbuk tanpa sebab sehinggakan dia mengorbankan masa depan dia...penipu

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:52 PM  

Tu la. Mat rempit tak tau adab pun kau nak pertahankan. Orang2 cm diorg dan kau la yg memalukan Melayu dan mundur. Kau n papagomo sama bodoh. Bangang. Stupid fools

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:55 PM  

Pemuda UMNI berani sbb suma rempit yg diupah. Tgk bila Umno jatuh, semia akan menghilanng

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:57 PM  

Melayu cam kau la buat orang lain hilang kerja. Mundur, tak berpelajaran, bodoh, memalukan dan hina. Kalau ada 100 irang lg cm kau kat Malaysia ni, habis negara kita. Perangai dasar Umno

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 8 February 10, 2012 at 3:57 PM  

Aku bersyukur kerana air mani aku tidak membazir. Aku setuju sahaja. Cikgu Mira terus melancap dan menghisap batangku dan aku rasa begitu sedap sekali tidak tergambar dengan kata-kata. Aku memegang kepala Cikgu Mira dan aku menusuk sedalam-dalam yang boleh ke dalam mulut Cikgu Mira kerana aku telah mencapai klimaks. Maniku terus memancut ke dalam kerongkongnya dan dia tersedak-sedak. Semua air maniku selamat bertakung di dalam perutnya. Aku rasa sangat gembira. Aku mengambil lagi sapu tanganku dan mengelap sisa air yang masih mengalir keluar dari cipap Cikgu Mira. Aku mengeringkan bahagian itu dengan kerelaannya. Aku juga mengelap sebahagian dari selaput dara di lantai kelasku untuk kubuat kenangan. Aku membangunkan Cikgu Mira dan dia bersiap-siap untuk balik. Aku mula memakai pakaianku. Kami diam membisu buat beberapa ketika. Cikgu Mira juga telah siap berpakaian.

“Emm. Cikgu. Terima kasih cikgu. Cikgu lah guru yang paling baik bagi saya” kataku.

“Cikgu pun gitu juga. Zam hebatlah. Serba serbi pandai.” Gurau cikguku sambil mencubit lenganku.

“Cikgu. Bila lagi kita boleh buat ni?” Tanyaku.

“Zam datanglah tuisyen kat rumah”.

Waahh. Ini sudah bagus. Cikgu Mira telah memberi ruang untuk kumelakukan seks dengannya. Maknanya tak paying lah aku merugikan maniku menggunakan tangan lagi.

“Cikgu.. Boleh tak saya ambik seluar dalam ngan coli cikgu.. Nak buat kenangan.” kataku.

Cikgu Mira tersenyum dan menyelakkan kainnya dan menanggalkan kembali coli dan seluar dalamnya lalu diberikan kepadaku. Aku mencium panties nya dan memasukkan ke dalam beg aku. Cikgu Mira meminta seluar dalamku sebagai kenangan.

“Ermm.. Tapi.. Macam mana saya nak balik cikgu? Nanti orang nampak ‘benda’ ni”.

“Alah.. Pakai lah seluar cikgu tu” cadang cikguku. Batangku kembali mencanak.

“Hihihhi. Ok”.

Aku memberikan seluar dalamku kepadanya dan aku memakai seluar dalam cikgu matematikku itu. Aku berjanji dengannya aku akan sentiasa memakai seluar dalamnya kemana sahaja aku pergi. Aku juga tak membenarkan Cikgu Mira membersihkan saki baki air dan darah dara yang terdapat di lantai itu.

Sebelum kami berpisah, aku sempat meraba cipap Cikgu Mira yang tidak berpanties setelah aku singkap kainnya. Cikgu Mira membiarkan sahaja. Kami balik ke rumah masing-masing pada pukul 6 petang. Cikgu Mira menghantarku ke rumah dengan keretanya. Sebelum keluar, aku sekali lagi menyentuh cipapnya dan memberi kucupan di cipapnya itu. Cikgu Mira hanya mendesah sahaja. Kami pun berpisah buat sementara waktu.

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:59 PM  

Cina berani mulut je...penakut bangsa cina ni

Anonymous,  February 10, 2012 at 4:00 PM  

le... dah jadi cerita sex blog ko ni gomo oi... hahaha...

aloya,  February 10, 2012 at 4:02 PM  

Pukimak mana dok spam ni, sial btol la..Dah takde modal ke lahanat?

Anonymous,  February 10, 2012 at 4:16 PM  

Haha...anggaplah penumbuk dr anak melayu tu kfc ayam yg paling sedap di abad ini.bkn senang nak dpt bro.
AMARAN:JGN JOLOK SARANG MELAYU KALAU ILMU DIDADA X CUKUP.HIDUP MELAYU...HIDUP UMNO....HIDUP BN.

Anonymous,  February 10, 2012 at 4:19 PM  

Cina komonis pejuang kemerdekan tanah melayu Amno ikut telunjuk penjajah .Hahahaha nama saja merdeka!

Anonymous,  February 10, 2012 at 4:27 PM  

anak buah namawee kot?

Anonymous,  February 10, 2012 at 4:34 PM  

Anon February 10, 2012 1:35 PM

ko nak nipu pun agak2 la wei
ke ko ni pun dah sama cam bang nuar kaki belit putar alam

anon February 10, 2012 3:52 PM
anon February 10, 2012 3:57 PM

ko sedar tak apa yg ko ckp ni dik non oi

Anonymous,  February 10, 2012 at 5:20 PM  

mana pemuda umno shah alam?


perkasa?


tido ka?


oh lupa, najib msti dah ckp kat umno shah alam,


''jgn kacau cina tu, biar dia hina melayu,kita mau undi cina, asalkan cina undi BN, yang kena hina orang lain,bukan aku, asalkan aku kaya,betul x namawee?'' -kata najib sambil ditemani namawee-


jgn mimpi la cina ni nak kena usik

Anonymous,  February 10, 2012 at 6:58 PM  

tak jumpa depan batang idung aku memang tak kena usik... cina nak undi BN? aku tak rasa BN kemaruk sangat nakkan undi cina tongkang. yang BN nak undi cina dan india yang nak hidup aman kat malaysia ni.serupa jugak majoriti org melayu. taknak gaduh2. ko tu je yang suka buat pecah belah bangsa. memang hamlau species ko ni

Anonymous,  February 10, 2012 at 8:50 PM  

Senang je...
Ape nak kecoh2...
Sape yang langsi, dia yang mampus...
Dah alang-alang dorang wat cara rimba, kita wat je undang2 rimba...
Polis pun bukan boleh pakai sangat sekarang ni...
Bunuh SEPET tu. Paling kuat kena balas bunuh. Tu pun kalau sabit & ada bukti. Dah tu kes mesti makan bertahun nak bicara.

neonazi February 10, 2012 at 9:53 PM  

aku bukan nak kutuk atau hina orang melayu....
rogol
ragut
rasuah
rempit
bohsia
buang bayi
berzina
berjudi
sumbang mahram
penagih dadah
artis yg buruk akhlak
gay
sex bebas..
..kebanyakan orang melayu yang buat,
dan kalau dah gitu perangai orang melayu, macam mana orang bukan melayu nak raspect.

80% orang islam kat malaysia solat xcukup 5waktu...ini juga sebab kenapa orang kafir langsung xder rasa takut pada orang islam (melayu khususnya)

maka sama-sama lah kita muhasabah diri kita..

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:18 PM  

yg lu sebut tu adalah melayu neonazi... mcm lu.. ha54x

Anonymous,  February 10, 2012 at 10:27 PM  

alaaaa..melayu byk ckap ajer dlm forum nie...... terutamanya geng fuckatan. fuckatan kalau kutuk bangsa sendiri mmg no 1.

tang cina hina agama ISLAM, dok diam ajer mcm kura2 simpan dlm cengkerang.... ;)

dok ckap pong pang sana sini, apa tak da. apa2 on tahniah budak kfc belasah cina fuckatan. Ini lah kemuncak marah melayu kpd cina setelah dihina bermcm2.

yg geng fuckatan tau haramkan HIMPUN dan benarkan hari kekasih.

neonazi February 10, 2012 at 10:39 PM  

melayu ke...
cina ke...
keling ke...
bangla ke...
umno ke..
pas ke..
dap ke....
pkr ke..
atau sapa sapa kalau apa yang dibuat itu salah, maka ia tetap salah....

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:31 PM  

Lpas ni ade la krajaan tpaksa wat ST1M= SKIM TELAGA 1 MALAYSIA.. 1 UMAH 1 TELAGA. Sebabnye x de air... kilang2 pun tutop. pngaangguran rakyat bleluasa. dah faham sgt plan Pakatan Reput ni....dah tau nk kalah, dia nk wariskn negeri2 yg hancur kt BN. pastu mula la akhbar2 diorg mcm Harhakak tu ckp BN gagal mbina selangor kl n putrajaya.. pastu ajak rakyat demostrasi guling atas jln raya.... Yg paling penting dah siap2 pasang bom keta n kon.. cameraman PR dqh standby...pastu letopkn.. Amik gmbr rakyat yg bdarah sebar seluruh dunia... PBB kecam.... Last2 US n Israel suruh Singapore masuk Malaysia... Australia pun masuk... akhirnye hancor bumi Malaysia.. sbb tu diaorg dah pakat2 ckp 2019 nnti Malaysia bankrap pasal plan jangka panjang diaorg ni mmg diorg nk realisasikn.. huhuhuhu... mase tu jadi lauk la org melayu mcm KFC.. korang rasa ini imaginasi murahan aku smata2 tpulang. tp kalu ikut logik, boleh diterima akal kn??? So.. fikir la siapa kaw yg nk undi nnti...

Anonymous,  February 10, 2012 at 11:48 PM  

Nak suruh orang boikot KFC ke wahai DAP. Tak akan menjadi dan tak akan berlaku. Dalam banyak-banyak pelanggan kat situ kenapa budak KFC serang budak sewel DAP tu. Kenapa pelanggan lain tak diserang sekali. Sebab budak DAP tu banyak makan punggung ayam dan tak pandai jaga mulut. Benda ni seperti sudah dirancang untuk memburukkan sesetengah pihak. Depan peguam dia tokok tambah cerita menampakkan pekerja KFC tu jahat sangat. Inilah wajah sebenar DAP yg sanggup membuat wayang untuk memburukkan bangsa lain.

Anonymous,  February 11, 2012 at 12:40 AM  

perkasa...
pekida...
mahguru silat...tak kan nak tengok je....

Anonymous,  February 11, 2012 at 2:06 AM  

Korang ni yang cibai...
Isunya xde menda pun...
X payah nak wat provokasi lebih...
Benda ni berlaku kat satu tempat je..
Tadi aku gi KFC. Aku ingatkan Cina kat M'sia ni nak boikot KFC tp aku kena beratur panjang Bai. Kena tunggu lama. Rasa cam gampang je. Dorang beli banyak.
So, kes ni cam benda terpencil je sebenarnya. Melayu @ Cina kat tempat aku ni still cam biasa2 je. Siap bole gurau2 lagi kat kaunter.

Anonymous,  February 11, 2012 at 3:05 AM  

hahaha... baru budak KFC je tibai Cinabeng tu.... dah mengadu kat Dog and Pigs.... huhuhu... tabik kat budak2 Melayu tu... taji jgn tak taji...

Anonymous,  February 11, 2012 at 10:38 AM  

kalau aku bukan setakat cina jantan tu saja aku tumbuk,dgn betina yg melalk tu pun aku tumbuk mampos...hahahaha....memang cina babi ....siap buat press conpurung pulak..takut laa tu...

Anonymous,  February 11, 2012 at 10:39 AM  

AYOH MELAYU SEMUA...KITA BUNUH SEMUA CINA YANG TAK DIPERLUKAN DALAM NEGARA KITA NI...CIBAI CINA

Anonymous,  February 11, 2012 at 11:23 AM  

cina itu kominis dan yahudi..yahudi itu kominis dan cina..tk fhm lagi ke...

Anonymous,  February 11, 2012 at 5:55 PM  

caya lah jawa johor! hidup johor.


satu lagi kat mamat lucah. jgn lah cerita lucah panjang2 kat sini. patut2 lah bro. apa motif kau cerita kat sini? nak kasi turun semangat melayu kat sini ke memamng nak kata melayu?

mamagomo,  February 11, 2012 at 7:21 PM  

Papa Gomo, you are good in spreading lies. An independent eyewitness has claimed that no one uttered any racial slurs or vulgarities from both sides EXCEPT for that one KFC staff.

The KFC staff were the one started being rude by saying 'apa lagi mahu' and mentioning the pig word. That's how everything started.

The staff should be polite. If the staff were polite in the first place, the customers would be polite.

So, where did you get your stories from? You like to incite hatred among Malaysians?

Anonymous,  February 12, 2012 at 12:02 AM  

cuba tanya cina nama apa yg pijak bendera Malaysia dan suruh melayu balik hutan masa 13 Mei 1969?

Benda ni jangan buat2 lupa.

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:45 AM  

Itu lah cina keturunan cina bintang tiga. Semasa jepun kalah perang dimalaya dan org putih belum masuk balik ka malaya cina bintang tiga telah mengambil alih kuasa dan memerintah negara ni selama 14 hari. Tahu apa dia org buat? Meraka merompak apa saja mereka suka dari dari org melayu, membunuh siapa saja yg disukai termasuk imam imam kampung sahingga tercetus nya perang pertama cina melayu di batu pahat johor. Sekarang ni nampak nya sejarah akan berulang baru satu negeri yg meraka perintah meraka telah mula memandang rendah bangsa melayu saperti sebelum 13 may. Ini lah satu bangsa apabila telah kaya mereka mahu negara ini pulak. Itu baru satu negeri dia menang kalau lebih banyak negeri rasanya melayu akan dihalaunya dari tanah melayu ni. Pikir lah.......
ini semua terlampau banyak sangat berpolitik sahingga melayu dianggap sampah di negara sendiri.

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:27 AM  

Sejarah akan berulang kembali itu sifat bangsa cina di negara ini apabila beri kuasa itu perangai nya. Semasa jupun kalah perang di melaya dulu org putih belum masuk, cina bintang tiga telah mengambil pemerintahan malaya selama 14 hari, tahu apa meraka buat? Meraka telah merompak dan merampas harta org melayu di kampung termasuk anak isteri org dan berapa banyak org melayu di bunuh termasuk imam dan guru agama sahingga melayu batu pahat bangun menentang dan terjadi lah peperangan cina melayu pertama selepas perang dunia kedua. Sekarang telah nampak perangai tu kembali kerana meraka telah dapat memeritah satu negeri kalau meraka perintah lebih banyak negeri macam mana agak nya? Munkin mereka akan halau melayu dari tanah melayu ni.....kesian melayu dianggap sebagai sampah di negara sendiri dimaki hamun dikeji langsung tidak di hormati saperti sebelum 13 may. Ini semua sebab berpolitik banyak sangat, cina berpolitik menyatukan kaum nya melayu berpolitik memecah belahkan kaum nya...pikir pikir lah melayu.

Anonymous,  February 12, 2012 at 10:01 PM  

dua dua perlu cina.. sapa yang rugi

datukgomo,  February 13, 2012 at 12:07 AM  

Bodoh punya papagomo. Nanti aku nak buat laporan polis. Tak kisahlah ayahanda kamu ahli UMNO ke apa. Usahlah kamu menyebarkan fitnah. Bila dah masuk penjara tengok kamu nak fitnah apa lagi.

http://www.youtube.com/watch?v=mmqFHoZOvR8

Anonymous,  February 13, 2012 at 1:44 AM  

They both are equally stupid. The Chinese man was racist, stupid and impatient. so does the KFC stuff. Regardless of what he said to him, the customer is 'always right' by that, even if you are offended, you gotta let go, or at least take it outside the shop. This is so immature and unprofessional of them both!

I am Malay, a proud Malay but this is not the spirit I want to see. punching people around, it's pure stupid if you ask me. again, regardless of what people say to you, be professional, take it outside. there were probably family with kids in the shop!

Anonymous,  February 13, 2012 at 10:46 AM  

wutcho amma kadavale2.. what la dei.. all hear say la wei.. he said, that fella said.. all the sudden got somebody said that i'm/was there and that malay fella said something babi first.. as if dia lak witness.. but wait.. hmmm, ini mesti from malaysia kini punya site.. and there's always a malay barua.. on the pembangkang site.. pathetic la wei.. f**k pas la anyway.. melayu pas takut cina la wei... islam pon boleh taruk tepi. apa barang la lu orang?? kat kampong hero, kat sini zero..

ptui!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP