Demi Keroni Dan Proksi Patrick Wong Dibunuh Fuckatan Rakyat

Sunday, February 12, 2012



PEMBUNUHAN ataupun kematian bekas Presiden Persatuan Pemborong Binaan Malaysia (MBAM) Datuk Patrick Wong Kie Yik yang dikatakan orang yang banyak mengetahui dan mengenali dalang-dalang di sebalik aktiviti perlombongan pasir di Negeri Selangor serta penyelewengannya mula membuka banyak lagi rahsia-rahsia di sebalik kegiatan tersebut dan paling pasti orang yang terlibat sepenuhnya mula panas punggung bila polis pula menjelaskan kes pembunuhan itu belum lagi ditutup.

Dalang yang `mengorek kembali pasir-pasir yang tertimbus’ sebelum ini adalah Raja Petra Kamaruddin (RPK) bila beliau mendakwa mempunyai bukti penglibatan ADUN-ADUN dari Selangor hingga mengheret dua wakil rakyat tampil untuk memperjelaskan mereka tidak terlibat walaupun mereka adalah Lembaga Pengarah syarikat yang disebut dan kegiatan syarikat-syarikat ini sudah mula bertebaran di internet secara lengkap serta tersusun.

Raja Petra membangkitkan persoalan berhubung kematian Wong, dan mendakwa ahli pernigaaan tersebut mengumpulkan maklumat mengenai skandal perlombongan pasir di Selangor sejak beberapa tahun sebelum kematiannya.Tuduhan RPK ini serius dan polis juga harus menyiasatnya bagi mendapatkan petunjuk walaupun polis kata siasatan kematian Patrick itu tidak menjurus kepada isu pasir. Read More....


Psssttt... Biasalah tu, nak tutup kesalahan dari pengetahuan rakyat katakan.....

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


100 comments:

manBonda,  February 12, 2012 at 9:47 AM  

FUCKatan baru sepenggal memerintah Selangor dah bermacam2 skandal dan yang terbaru melibatkan kes kematian Datuk Patrick Wong Kie Yik dikatakan berpunca dari kes penyelewengan pasir dan apakah akan terjadi kalau benar2 Putra Jaya jatuh ketangan puak2 FUCKatan..maka tidak hairanlah kalau dikatakan nanti Malaysia diambang kehancuran dan tidak mustahil Israel akan membuka pejabat Konsulnya di Kuala Lumpur..tahniah Anuar Al Juburi kerana berjaya memperbodoh2kan PAS.

Anonymous,  February 12, 2012 at 10:36 AM  

Slam bro bukan anuar yang membodoh bodoh kan pas memang mereka mereka tu dah lama bodoh tapi tak nak mengaku itu nama nya bodoh sombong.Pasal ketua dia orang kata nik nik apa ke benda sebenarnya bodoh tapi tak mengaku pulak jadi kesimpulan memang mereka dah bodoh.Yang yanh paling cerdik siapek apek diam diam aje dapat pasir tak pasal boleh buat apa dia suka pasal dia tahu dalam pakatan puak merek aje yangcerdik yg lain tu bodoh oh silap bangai.

Anonymous,  February 12, 2012 at 10:42 AM  

Si Patrick tu cina DAP apa ko kesah.. Yang ko kata dia kene bunoh tu tentu lah musoh DAP. Sapa musoh DAP, lu pikir lah sendiri.

Anonymous,  February 12, 2012 at 10:55 AM  

Lah isu pasir nii MACC kata tak de kes. Kalo ada dah lama dah jadi macam adun perak. RPK pun ko orang nak percaya ke? Dulu dia kata kes Altantuya macam macam, siap geng dia ada kat tempat kejadian pun ko orang tak percaya, skg nak percaya pulak. Baik ko percaya polis dan MACC yang cakap betul....bukan kes bunoh pasir. Tak de buktti pun cuma angan angan RPK dan ko je sebab nak merasa duit pasir. Politik pasir ni dah lama dah sejak ada pasir kat Selangor. TV3 dah keluar banyak kali. Karam singh dah bayak kali karam.. Puak puak sebelum pakatan dah kenyang dah ...rumah banglo, kete merz...kah kah kah

PAShit,  February 12, 2012 at 11:09 AM  

tanda2 jelas Fuckatan Penipu Rakyat akan tersungkur menyembah bumi.

Aku yg dulu memberi undi pada Fuckatan bertekad TIDAK AKAN MENGULANGI KESALAHAN LALU!

PAShit

Anonymous,  February 12, 2012 at 11:11 AM  

Tubuhkan Suruhanjaya Diraja. Siasat segera. Siasat macam mana siasat TBK.

Anonymous,  February 12, 2012 at 11:12 AM  

Anwar membodoh bodohkan Pas tu tak de lah sebab dah banyak kali Pas kritik Anwar kalo rasa tak betul. Mereka tu kawan baik sama sama berjuang ke Putrajaya. Tapi yang ini CONFIRM dibodoh bodoh malah di kencing lagi, terbukti di mahkamah. Bos MCA dan kuncu kuncu nya menipu MDir dan Pak Lah serta kuncu UMno di parlimen dalam kes PKZ dulu. Semuanya tunggul kayu...atau tumpang masuuk sekali...kah kah kah

Anonymous,  February 12, 2012 at 11:17 AM  

Aku yang undi BN tekad nak undi pakatan...1 same...

Anonymous,  February 12, 2012 at 11:23 AM  

ALLAH BERSAMA UMNO

Anonymous,  February 12, 2012 at 11:25 AM  

Kali nie aku akan undi BN. Aku ajak member2 aku semua undi BN.

Anonymous,  February 12, 2012 at 11:31 AM  

budak takut dap...lu nak undi sape itu lu punya pasallah ..ckp tak mau sokong mana2 parti politik...inilah dia melayu bodo sombong..fakta kunun...belacan cap dacing...mkn tak halal hati busuk..

Anonymous,  February 12, 2012 at 11:47 AM  

Mana budak pashit yg takut dap tu...ckp lah terus terang yg kamu lobi unt amno barisan..
belit2 ngn faktalah kutuk hina pas..lepas tu tak nak sokong mana2 partilah..alih2 menyesal undi pakatan..next pru nk undi barisan...sialan anak beranak setan topeng khinzir amek kau...

neonazi February 12, 2012 at 11:53 AM  

ALLAH BERSAMA UMNO...
apa natijah nya???

Anonymous,  February 12, 2012 at 12:08 PM  

Budak pashit sial mana kau...gua tak takut sama dap pas pkr apatah lagi amno sebab tu gua duduk dlm gelanggang papagomo..bkn main lagi dia kata kat pas dn pr...sekurang kurangnye gua brani tukar undi..kalau Anwar menang pemerentahan tapi servis pd rakyat tak bagus next pru gua undi balik barisan..ada paham...

Anonymous,  February 12, 2012 at 12:24 PM  

1.Kaha!kah!kah!hang ada bukti ka bhaii!!atau hang dok cedok idea RPK je!!ada bukti!sila bawak kemahkamah!!baru pakat-pakat percaya!kalau tidak dok penghabihh ayaq lioq je la!
2.yang dah terbukti macam kes nfc!!hang spin kot lain!yang persepsi!hang bawak cerita pulak!

Anonymous,  February 12, 2012 at 12:40 PM  

woi mana cerita seks?

Anonymous,  February 12, 2012 at 12:43 PM  

woi gomo tolong tulis cerita seks. tulis cerita seks tak kena saman.

Anonymous,  February 12, 2012 at 12:44 PM  

budak pashit memang sial

Anonymous,  February 12, 2012 at 12:48 PM  

org macam pashit sial lah yg buat negara ni susah nak jadi negara maju. asyik undi bn jer seumur hidup buat ape? pemikiran tak berkembang langsung. kalau takut nak berubah bagus tak usah hidup. hidup jadi babi lagi bagus

PAShit,  February 12, 2012 at 12:58 PM  

hehehe pencacai2 anak haram PAS dan kaki2 bontont PKR ramai rupanya berkeliaran mcm anjing kat sini

lor bila di cabar kemukakan fakta mencicit mcvm ayam berak kapur

cuma harap nak menang sorak ajelah korang ni

otak isi taik haha

PAShit

PAShit,  February 12, 2012 at 1:00 PM  

aku takkan bagi peluang kepada pencacai2 dan parasit2 sial PAS PKR dan babi2 DAP yang berlegar di laman blog ni mcm anjing.

kita perangi mereka degan fakta2 mereka terkedu beb jadi tongong tak boleh jawab.

dari dulu aku hentam pencacai2 sialan ni SATU PUN FAKTA DIORANG TAK MAMPU NAK CABAR!

kalau perhatikan jawapan mereka hanya setakat mengutuk mencaci tahap bodoh aje...

aku tulis lain diaorang buat andaian lain yang menunjukkan kebodohan mereka.

bila masa kita takut dgn DAP? aku cuma nak menanamkan kesedaran kpd pembaca komen blog ini agar mereka tahu betapa jahatnya politik babi2 cini ni.

PAS dgn PKR kena tunggang dgn parti lahanat ni pun masih tak sedar2 lagi.

Dah tersungkur menyembah bumi nanti baru nak menyesal.

aku nak tanya pencacai2 taik sialan PAS dan kaki2 bontot PKR...

SIAPA TUNJANG DALAM PAKATAN PENIPU RAKYAT?


PAShit

PAShit,  February 12, 2012 at 1:00 PM  

si bangang badrol amin tulah yang telah menggelarkan B.A.B.I. sebagai IMAM MAHADI!

Nauzubillah min zallik...

Pencacai2 anak2 haram PAS tak membantah pun....memang dasar nak mampus diorang ni semua!

PAShit

PAShit,  February 12, 2012 at 1:03 PM  

7 DALIL KENAPA PAS BUKAN PARTI ISLAM

FAKTA 1 : PAS DIKUASAI ANWAR IBRAHIM

Hasan mendakwa Pas yang kini dikuasai lebih 70 peratus kumpulan pro-Datuk Seri Anwar Ibrahim, sudah tersasar daripada perjuangan asal semata-mata demi kuasa politik

FAKTA 2 : PAS GADAI ISLAM DAN ALLAH DEMI KUASA

Sebagai buktinya, dedah beliau, beberapa hari sebelum dipecat, seorang wakil Pas Pusat datang menemuinya dan meminta agar segala penguatkuasaan bagi mencegah kemungkaran di Selangor, dikurangkan kerana khuatir ia menjejas sokongan terhadap pembangkang.

“Datanglah wakil Pas Pusat bertemu dengan saya, suruh saya kurangkan operasi dan penguatkuasaan (cegah maksiat). Apa dia kata, dia kata yang penting Dr. Hasan, kita kena tawan Putrajaya dulu. Ini orang Pas yang bercakap, masya-Allah... lillahitaala, itulah bahasanya.

FAKTA 3:PAS DAN PAKATAN TIDAK MAMPU SEBAR DAN TINGGIKAN SYIAR ISLAM

“Di Selangor ini yang Menteri Besar orang Islam, Exco kerajaan negeri (terdiri) lima orang Islam dan Exco agama juga orang Islam pun tak boleh nak dilaksanakan tindakan mencegah kemungkaran, apa yang kita (Pas) boleh buat kalau kita tawan Putrajaya?

“Saya tidak kata Putrajaya itu tidak penting tetapi jangan sampai gadai agama. Perintah Allah kita junjung, keinginan manusia kita kelek (usung) bukan sebaliknya seperti Pas hari ini. Keinginan siapa? Keinginan seorang rakyat Malaysia yang terlalu nak jadi Perdana Menteri,” katanya.

FAKTA 4: PAS "BERTOLAK ANSUR" DAN RELA UMMAH DIMURTADKAN

Hasan yang juga bekas Pengerusi Hal Ehwal Agama Islam, Adat-Adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam itu juga mendedahkan seorang personaliti Pas Selangor telah menasihatkan bekas Ketua Penerangan Pas Selangor, Hasan Basri Mohd. supaya jangan bercakap soal gerakan Kristian.

Katanya, nasihat tersebut dibuat ketika Hasan Basri dan personaliti berkenaan berceramah di pentas yang sama beberapa bulan lalu dan bekas Ketua Penerangan Pas Selangor itu dikehendaki bercakap mengenai demonstrasi Bersih 3 serta perlu memuji Datuk S. Ambiga.

FAKTA 5: PAS TAKUTKAN DAP BERBANDING HUKUM ALLAH SWT

Dalam pada itu, Hasan memberitahu, pemecatan beliau daripada Pas disebabkan ‘dosanya’ menyekat penjualan arak menyekat orang berjudi di Selangor serta tegas menyatakan yang benar itu benar, yang batil itu batil, adalah sesuatu dibenci oleh DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

FAKTA 6 : TIADA DEMOKRASI DALAM PAS, SIAPA TEGUR KENA PECAT WALAU PERJUANG ISLAM

“Saya dipecat tanpa ada pertuduhan bertulis sedangkan mengikut perlembagaan parti ia wajib. Saya juga tidak diberi ruang walau seminit untuk membela diri dan inilah kali pertama dalam sejarah Pas, parti ini begitu drastik mahu memecat saya hanya kerana tekanan DAP dan PKR.

“Kesalahan saya bukan mencuri; bukan merompak; bukan menggugat kepimpinan parti dan bukan isu moral. Saya tak meliwat orang, kesalahan saya bukan kerana gila kuasa, kesalahan saya kerana melaksanakan Enakmen Jenayah Syariah di Selangor.

FAKTA 7 : PAS RELA GADAI MASA DEPAN MAHASISWA/I DEMI BELA PELIWAT ANWAR IBRAHIM

“Salah saya kerana membuat ulasan bukan mengenai Pas tapi mengenai Anwar hanya kerana tidak setuju demonstrasi 9 Januari. Isu mahkamah itu masalah peribadi, kenapa harus dibabit dengan rakyat dan mahasiswa yang ketika itu peperiksaan sedang berlangsung,”

SILA JAWAB SESIAPA YANG BERANI NAK MENEGAKKAN BENANG BASAH...HAKIKATNYA PAS CAKAP LAIN BUAT LAIN! CIRI CIRI HIPOKRIT!

PAShit

PAShit,  February 12, 2012 at 1:05 PM  

KUALA LUMPUR 4 Jan. – Seorang sahabat lama yang mengenali Datuk Seri Anwar Ibrahim sejak sama-sama menuntut di Universiti Malaya (UM) tidak lagi menyokong beliau kerana Ketua Pembangkang itu dikatakan cenderung kepada fahaman pluralisme agama.

Ahli Jawatankuasa Pertubuhan Muafakat Sejahtera Masyarakat Malaysia (Muafakat), Ismail Mina Ahmad berkata, beliau ‘meninggalkan’ Anwar setelah mendapati Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu berpegang kepada fahaman yang boleh merosakkan akidah.

“Saya mengambil keputusan meninggalkan beliau kerana fahaman pluralisme boleh membawa kepada kekufuran,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Ismail Mina pernah menjadi Presiden Persatuan Mahasiswa Islam Universiti Malaya (PMIUM), bersama-sama Anwar mengasaskan Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) dan turut terlibat membangunkan Yayasan Anda.

Pluralisme agama adalah satu fahaman yang menyamaratakan semua agama yang mana penganutnya mempercayai semua agama adalah benar.

Menurut Ismail Mina, sebab lain beliau bertindak meninggalkan pemimpin itu juga mengamalkan ideologi politik yang tersasar dari perjuangan asal yang berlandaskan kepada amalan Ahli Sunnah Wal Jamaah.

“Dia (Anwar) terutama semasa di luar negara sentiasa menyatakan tidak akan melaksanakan syariat Islam apabila berkuasa.

“Dia juga mengkritik hukuman sebat terhadap Kartika Sari Dewi Shukarno (kerana minum arak) padahal wanita itu reda. Dia pula yang tak nak, sepatutnya kita sokong perempuan itu lagipun enakmen agama Pahang pun membenarkan hal itu, apa yang dia risaukan?

“Inilah dua faktor kenapa saya tinggalkan beliau,” katanya sambil menafikan beliau mempunyai faktor lain seperti tidak mendapat projek kerajaan.


(Didunia mungkin terlepas, di akhirat tetap akan dibalas)

PAShit

PAShit,  February 12, 2012 at 1:07 PM  

kesian tengok pencacai2 umat kaum luth ni...kahkahkah

alasan2 bodoh yang diaorang bagi demi cintakan brader B.A.B.I ni kahkahkah

kalau pencacai2 sialan anak2 haram PAS kaki2 bontot PKR dgn babi2 DAP
mengaku yang DSAI ni...

1. akhlak dan moralnya rendah
2. mmg sah pelakon blue film
3. kaki bontot
4. tak layak jadi pemimpin
5. mesti bertaubat nasuha
6. berhenti mintak duit dgn yahudi

barulah kita boleh berhenti bercakaran sesama bangsa.

bertaubatlah sebelum korang mampus

PAShit

PAShit,  February 12, 2012 at 1:10 PM  

kepada pencacai2 sialan anak2 haram PAS,kaki2 bontot PKR dan babi2 DAP...

INGAT! SETAN AKHIR ZAMAN KETRAMPILAN LEBIH ALIM DARI ULAMAK TETAPI JIKA DIKAJI DGN MENDALAM NAMPAK LIDAH BERCABANG DAN PENUH DGN JANJI2 PALSU.
SANGGUP BERTOPENG AGAMA DEMI POLITIK!

AKU DIBESARKAN DIKALANGAN ORANG PAKAI SERBAN BERJANGGUT PANJANG BERJUBAH DAN BERCELAK DIMATA....DAN AKU BOLEH SAHKAN DISINI BAHAWA BUKAN SEMUA ALIM ULAMAK TU BOLEH DIPERCAYAI...BANYAK YANG HATI DAN PEMIKIRAN JAUH LEBIH BUSUK DAN KOTOR HAHAHA!

FAKTA2....

1.20 tahun perintah Kelantan tak pernah bina satu masjid pun tapi boleh bagi blogger RM4 juta. Kan lebih afdal kalau guna duit tu bina SATU masjid jadilah....

ini bukan negeri serambi mekah namun hakikat yang pahit tapi benar SERAMBI PATUNG2 BUDDHA!

2.Luluskan banyak lesen2 arak kat Kelantan??!!!Ini yg nak tubuh negara Islam??!!

3.Jual Kalimah Allah.N.Ajis cakap kafir boleh guna, Dr. Haron Din cakap gugur akidah jika benar kafir guna kalimah Allah.
WOII!! mana satu yg nak ikut ni???

4.PAS bersekongkol dan mempertahankan peliwat tegar ala2 kaum Nabi Luth. Semata2 demi kuasa politik dunia yg di kejar.

Diharap pendedahan2 ini sedikit sebanyak membuat pengikut2 taksub jumud PAS gunakan otak dan selak hijab yg menyelubungi mata dan akal mereka untuk berfikir semula.

Bertaubatlah sebelum korang mampus. Mcmana nanti korang nak jawab di Padang Masyar?

PAShit

Anonymous,  February 12, 2012 at 1:11 PM  

lu muncul jua akhirnye...menyesal ye dulu undi pakatan...akan dtang nk undi barisan semula...lu ckp nak jadi srupa asang ali zul nordin tak mau sokong mana2 parti...hahahaha setan setan..apa nak malu...ckp dn jerit kuat2 lah mari undi amno barisan..keluarkn fakta2 yg baik yg boleh gua undi barisan pahamm tak perlu kutuk ulamak pas dn takut dibanyangi persepsi buruk dap..bodo kayu belacan tunggul besi buruk gred c...sampah batu api..masarakat

PAShit,  February 12, 2012 at 1:11 PM  

PKR memang parti korup mengata dulang paku serpih mengata orang dia yang lebih kahkahkah....

KUALA LUMPUR 27 Sept. – Kekecohan yang berlaku semasa Mesyuarat Agung Tahunan Cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) di seluruh negara didakwa berpunca daripada calon-calon mendapat ‘restu’ penasihatnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan pencabar jawatan Timbalan Presiden, Azmin Ali tidak dipilih oleh ahli.

Bekas Setiausaha Sulit Kanan Anwar, Anuar Shaari berkata, ia jelas membuktikan bahawa parti itu langsung tidak bertunjangkan kepada kepentingan ahli akar umbi tetapi sebaliknya berpaksikan kepada agenda peribadi pemimpin tertentu sahaja.

Sambil menyatakan keadaan itu amat serius, Anuar mendakwa ia berpunca kerana langsung tiadanya unsur ketelusan dan keadilan dengan kuasa dipusatkan sepenuhnya kepada Anwar dan Azmin semata-mata.

“Segala-galanya perlu selari dengan hasrat Anwar dan Azmin, sekiranya calon-calon yang ditaja mereka tidak beroleh kemenangan seperti dirancang, pasti akan ada tangan-tangan ghaib menggagalkan perjalanan mesyuarat termasuk mencetuskan kekacauan.

“Ia juga bukti bahawa PKR bukannya parti yang menjaga kepentingan ahli akar umbi, hasrat mereka langsung tidak diendahkan kerana apa yang paling utama adalah agenda Anwar dan Azmin tercapai,” dakwa beliau.

PAShit

PAShit,  February 12, 2012 at 1:12 PM  

Senarai Pemimpin PKR keluar parti..

Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar

Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor

Ketua Penerangan, Ruslan Kassim

Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria

Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan

Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:

Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff

Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir

Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari

Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam

Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip

Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha

Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim

Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili

Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali

Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman

Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak

Naib Presiden, Jeffrey Kitingan

Datuk Zaid Ibrahim

Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan

Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman

Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin

Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat

Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman

Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir

Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah Abdullah

Kerusi Parlimen

Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed

Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng

Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri

Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin

Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong

Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)

Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi

Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu

Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong

Adun Lunas - Md Radzi Salleh

Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah

Adun Bukit Selambau - V. Arumugam

Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

PENCACAI2 SIALAN ANAK2 HARAM PAS DAN PKR AKAN KOMEN SIAL MENGATAKAN MEREKA SEMUA DI BAYAR JUTA2.

Tetapi Ezam Md Noor pernah bersumpah laknat bahawa haram bagi dirinya atau ahli keluarganya mencium bau syurga jika beliau menerima wang sebagai ganjaran masuk UMNO.

tapi biasalah pencacai2 sialan PAS /PKR lebih percaya surat akuan bersumpah yg harga beberapa ringgit tu dari sumpah muhaballah hahaha

memang dasar kaum lidah bercabang dan kaki2 bontot bersekongkol demi nak merasa kuasa politik.Bila dapat kuasa tipu sana sini demi mengaut kekayaan sebelum di tumbangkan pada PRU 13 nanti. Ptui!

PARTI AJARAN SESAT SOKONG KAUM NABI LUT!

PAShit

PAShit,  February 12, 2012 at 1:13 PM  

Percayalah bahawa Allah SWT telah turunkan satu demi satu petunjuk dan petanda supaya kita umat Islam sedar akan betapa bahayanya Brader yg bergelar BABI sorang ni...

Sesungguhnya orang yg buta dan taksub parti politik sahaja yg tidak mahu mengaku isyarat2 yg diturunkan dari Allah SWT ini.

Org2 kafir yg membela BABI ni hanya berbuat demikian semata2 hendak mendapat keuntungan politik memecahbelahkan umat Islam sahaja.

Kapal Singh mmg layak di beri nama THE DOUBLE HEADED SNAKE OF JELUTONG!

KAJI TINDAK TANDUKNYA YG TIDAK IKHLAS TETAPI SARAT DGN MOTIF2 BUSUK POLITIK DAP!

korang jawablah di padang masyar nanti...

PAShit

Anonymous,  February 12, 2012 at 1:26 PM  

Fakta dr mulut kamu pashit sial sape nk percaye...atapun kamu dulu pernah duduk dlm barisan pr ke..bleh gak gua pertimbangkn..ini semua kamu ambik dr info yg blum tentu kesasihannye..alahhh hai...sudahlah kau sokong dan undi ajelah amno barisan smpai mampos..penakut bacul dayus tapi jadi bt api..

Anonymous,  February 12, 2012 at 1:26 PM  

Aku pon ajak member 2 aku undi Pakatan. Lebih demokrasi lah daripada dacing senget sebelah je.

Anonymous,  February 12, 2012 at 1:28 PM  

Kahkahkahkahkah setepek kene

Anonymous,  February 12, 2012 at 1:31 PM  

Tapi kalau Anwar naik gerenti lagi bagus demokrasi Msia, lu tak kasi cuba...

Anonymous,  February 12, 2012 at 1:37 PM  

ABU ABU ABU...UNDI TETAP PR...

hj husin,  February 12, 2012 at 1:39 PM  

aku nak cuba lah undi pakatan pru13 nanti. umur dah 55 tahun tak lama lagi kojol. ingin juga nak cuba tengok macamana pemerintahan pakatan nanti sebelum aku mati. rugi jugak rasanya kalau sampai mati asyik duduk bawah bn jer kan. sesekali tukar kerajaan apa salahnya. barulah betul-betul demokrasi.

pashit memang sial,  February 12, 2012 at 1:40 PM  

betul tu hj husin

Anonymous,  February 12, 2012 at 1:49 PM  

Tapi Timbalan Gerakkan suroh Sharizat belah..so budakshit...tu cina mana? Bukan yang serumah ngan ko budakshit?

Anonymous,  February 12, 2012 at 1:51 PM  

Habis yang pakai bunga besar kat Batu Caves tu Harunsani nak panggil Imam apa budak shit?

Anonymous,  February 12, 2012 at 1:55 PM  

http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=News&file=article&sid=12372

Anonymous,  February 12, 2012 at 1:57 PM  

kalau dayus dan penakut nak tukar kerajaan bila nak maju?

Anonymous,  February 12, 2012 at 1:58 PM  

Habis yang pegi Batu Caves tu kalo bukan pluralisme agama namanya ko nak panggil apa? Plural kunun...single pun ko tak tahu nak cakap banyak. Setakat sorang, habis yang beribu sokong tu ko buta ke?

Anonymous,  February 12, 2012 at 2:03 PM  

Habis perangai bos ko tu bagus...ko ingat ko boleh tipu semua orang. Orang kampong pun tahu sape setan sebenar. Ko tu bulor nak duit sanggup lomor mulut dengan taik sendiri...piiiii dah...tuiiiiiiiiii.

Anonymous,  February 12, 2012 at 2:05 PM  

Budak shit nak cakap ugama.. Mulut bernajis pegi taharah dulu baru cakap agama.

Anonymous,  February 12, 2012 at 2:09 PM  

Setan besar dalam rumah ko lah ko je yang buat bute sebab terjelir jelir nak duit projek..shit busok

Anonymous,  February 12, 2012 at 2:11 PM  

Tu semua kene jerat duit Umno.boleh belah.. Beribu anak muda masuk

Anonymous,  February 12, 2012 at 2:12 PM  

Betul tu. semua syarikat pun dah transform. Politik bile lagi

Anonymous,  February 12, 2012 at 2:17 PM  

PKR adalah pati rakyat yang mana ahli ahli nya terdiri dari bekas BN yang dah bosan lebih 50 tahun kene tipu. Cukop lah, biat lah yang tinggal tu penagih penagih projek yang nak kaya mudah tapi pemalas..

Anonymous,  February 12, 2012 at 2:42 PM  

Demokrasi Anwar memang terbaek der...

Nak cucuk mana2 lobang samada lobang depan atau belakang pun bleh...

Sama rasa adil dan saksama...

Kah kah kah kah

(Aku pun soh kawan2 aku pakat pangkah parti bermata satu NWO - The hidden hand - kah kah kah)

Anonymous,  February 12, 2012 at 2:48 PM  

Hj. Husin, tak yah tunggu time ko nak kojol la baru nak rasa...

Skang ni pun dah ada 4 negeri yang berada di bawah pentandbiran pakatan islam sekular dan komunis... lu crita apa ni Haji ??

Takde la best mana pun negeri2 yang diperintah tersebut.. mereka hanya mengambil nama dari hasil usaha kerajaan sebelumnya je pun..

Klako... orang lain punya susu, monyet plak nak nama... Kah kah kah...

Anonymous,  February 12, 2012 at 2:54 PM  

Iblis pun bleh baca Quran oiii.. jangan la berase best sangat kalau setakat berhujah dengan menggunakan Al-Quran untuk memecah belah umat...

Apa yang ironinya - ayat2 Allah hanya khas terpakai buat UMNO je, tetapi bukannya buat PKR..

Kah kah kah... bodo punya parti isle sekular.. Gunakan agama sebagai topeng..

Puii !!

Anonymous,  February 12, 2012 at 2:56 PM  

Best apa .., kalo dulu banyak kebocoran skg dah banyak penjimatan. Ala diulu ko buat pun duit pembayar cukai jugak bukan duit sape apa kira...

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:07 PM  

Kalau setakat reti menyimpan, tetapi tak reti nak gunakan wang simpanan untuk pelaburan yang bakal memberi pulangan yang lebih besar kepada kerajaan negeri pada masa akan datang.. tak guna jugak oi.. cam mana ekonomi negeri nak berkembang... cam mana rakyat nak menerima tempias dari hasil pelaburan kerajaan negeri..

Ngong.. kah kah kah...

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:12 PM  

politik pun politik jugak, tapi bukankah bagus kalau sekali-sekala diselang-seli dgn cerita seks macam cerita cikgu mira tu. mana anon yg post cerita seks ari tu, xde cerita baru ker

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:14 PM  

Ini bukan soal duit pembayar cukai la ngong, ini soal keupayaan ekonomi negeri untuk menjana lebih pendapatan bagi negeri hasil dari pelaburan yang dilakukan...

Impactnya akan dirasai oleh orang yang membayar cukai.. rakyat yang membayar cukai tu memperolehi manfaat dari pengurusan ekonomi negeri yang cekap bagi menjana hasil pendapatan.. dari situ rakyat akan memperolehi manfaat darinya..

Kalau tiada peluang pekerjaan dan ekonomi kepada rakyat, cam mana rakyat nak membayar cukai ???

Kah kah kah.. akai tarak...

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:16 PM  

mintak post cerita seks lagi, boleh gomo?

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:16 PM  

mesti ko dah rasa kena depan belakang..kalau tak camne ko tau..
ade pakai pelincir tak..lepas tu nak ajak kekawan dia plak...tersemat kebodohan...

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:16 PM  

boringnya cerita politik. semua parti sama jer nak sapu duit rakyat. mana cerita seks woi

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:17 PM  

Ni hantu mak limah ke ni iblis baca quran. Bongok betul budak ni.

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:19 PM  

Pelaburan lembu beli condo???kahkahkahkahkah.....

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:21 PM  

Sendiri paste cerita seks, sendiri tanya mana perginya yang tukang paste empunya cerita sek..

Kah kah kah.. ni la akibatnya kalau bos sendiri pun dah GILO, abeh anak muridnya pun GILO... habeh semua lobang dibalunya.. kah kah kah...

Aku Dan Ibu Tiriku (Siri 1) February 12, 2012 at 3:21 PM  

PENULIS: SAIFUL DAN WAN DERIS
TARIKH: 12/2/12
TAJUK: AKU DAN IBU TIRIKU

Nama aku Saiful, tapi family aku panggil epol je kat aku, kawan kawan aku pun panggil aku epol jugak, umur aku dah 25 tahun masih lagi menuntut di U, tapi buat out campus je, aku dah kerja di satu bank dekat KL ni, kisah ni terjadi setahun yang lalu.

Mak dan ayah aku dah bercerai ketika aku di sekolah menengah lagi, aku cuma dua beradik je, adik aku sekarang ni baru masuk sekolah menengah, sekarang ni tinggal dengan mak aku, aku pun tinggal dengan mak aku jugak, ayah aku seorang polis dah pun berkahwin lain, tapi sampai sekarang masih tak dapat anak lagi dengan mak tiri aku tu tapi mak aku masih lagi menjanda sampai sekarang, mak aku buka gerai makan untuk menampung kami dua beradik, masa kami kecil dulu memang lah ayah aku bagi nafkah setiap bulan, tapi untuk menampung tu terpaksa lah mak aku buka bisnes kecil-kecilan, mak tiri aku memang le baik, time aku pergi jumpa ayah, mak tiri aku cukup baik tak pernah pulak nak bermasam muka dengan aku. Umur mak tiri aku cuma 10 tahun beza dengan aku.

Dari mula mak dengan ayah aku bercerai sampai lah sekarang aku dengan adik aku selalu pergi rumah bapa aku dengan mak tiri aku, mereka baik, mungkin juga sekarang ni aku dah besar panjang dan dah bekerja pun. Mak tiri aku memang suka kalau aku pergi bermalam rumahnya ketika ayah aku kena duti malam kat balai. Katanya dia takut duduk sorang-sorang. Aku panggil mak cik pada mak tiri aku.

Satu malam tu, hari jumaat mak tiri aku telefon aku kat office, katanya malam ni dia minta aku datang ke rumannya ada hal dia nak cakap, aku tak kisah pergi jelah lagipun di tu mak tiri aku, baik orang nya, muda lagi tu. Malam tu aku pun pergi rumah ayah ku, tibanya aku kat rumah ayah, ayah ku tak ada kat rumah aku tanya mak tiriku, katanya ayah ku kena duti malam, dia minta aku tidur rumah ayah malam tu, kebetulan aku memang cuti hari sabtu, aku tak kisah. Aku telefon rumah mak aku bagitahu yang aku tidur rumah ayah malam tu.

Lepas makan malam aku tengok tv kat ruang tamu, tak ada cerita menarik malam tu cuma drama melayu je, tidak ada apa yang hendak ditengok, terpaksa lah juga aku tengok, memang dah perangai aku, aku tak suka tengok tv sambil duduk atas kerusi sebaliknya aku lebih suka ambil kusyen dan baring atas lantai je. Mak tiri aku pula duduk atas kerusi di belakang aku. Ada juga dia bertanya pada aku tentang girl friend aku, aku cuma kata dia ok tak kisah understand tentang aku, mak tiri aku tanya aku lagi, tak boring ke tengok drama melayu je, aku kata dah tak ada cerita lain terpaksalah tengok nak tidur belum ngantuk lagi baru pukul 9.30 malam awal lagi, esok tak kerja.

Sekali sekala ketika aku toleh pada mak tiri aku, dia asyik pandang je betis aku yang bulunya agak lebat sampai ke pehe, time tu aku cuma berseluar pendek, aku dapat agak dah memang mak aku ni naik stim dengan aku, tapi aku buat tak kisah je, walaupun aku juga rasa ghairah maklum lah cuma 10 tahun beza dengan aku, tapi kalau nak ukur saiz badan aku jauh lebih besar dari mak tiri aku, mak tiri aku cukup kecil jika dibandingkan dengan ayah aku.


KALAU MINAT, SILA REPLY DAN KOMEN...SIRI 2 AKAN DIPOST SEBENTAR LAGI

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:21 PM  

Habis projek lembu tu tak de pun peluang pekerjaan...bangla pun tak dapat..

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:22 PM  

Negeri Al-Capone membuat pelaburan PASIR ???

Kah kah kah...

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:24 PM  

Memang la bangla tak dapat.. ko tu Bangla ke ??

Patut la pun..

Kah kah kah...

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:24 PM  

bostan arr cite politik.... penat ngk badut2 politik beraksi sbb nak mengampu rakyat.... aku nih nengok aje.... mcm tgk wayang kt padang.... bkn kena bayo pong.. all clowns are same.... want attention & want to be noticed ....... yg plg vongox pencacai yg mls nak keje.... senang jd pencacai arrrrtak payah susah2 keje cam aku nih.... tp masyukkkkk....

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:28 PM  

Isk.. ada orang gilo tengah confuse..

Kah kah kah...

Aku Dan Ibu Tiriku (Siri 2) February 12, 2012 at 3:33 PM  

Time aku bangun nak ke dapur untuk ambil air dalam fridge, agak jelas sikit nampak batang aku yang tak pakai spender. Aku ke dapur ambil air. Sementara mak tiri aku masuk ke biliknya. Aku pula keluar dengan air dalam mug dan aku letakkan atas meja kecil depan tv. Mak tiri aku dah masuk dalam biliknya, aku ingat dia dah tidur kot. Sementara mata aku ngantuk aku pasang cerita orang putih kat video.

Jam di dinding baru menunjukkan 9.45 malam aku tetap berbaring di depan tv ruang tamu rumah itu, aku mendengar suara dari bilik mak tiri memanggil aku, kat dalam bilik ni ada cerita yang best sikit kalau epol nak tengok datang lah sini, aku memang dah agak dah mesti filem blue milik ayah ku tu, kerana aku pernah terserempak ayah aku bawak balik video tape dulu dan bila aku curi tengok time ayah aku tak ada sah lah video tape tu adalah blue filem. Aku memberanikan diri menolak pintu bilik mak tiri aku, aku menjenguk kepala ke dalam bilik, mak tiri aku sedang menyikat rambutnya di meja solek dalam biliknya. Dia menoleh kearah aku dan menunjukkan tape yang terletak di rak tv yang terletak di sebelah meja soleknya. Dia menyuruh aku tengok kat dalam biliknya, aku kata kat dalam bilik ni tv kecil kat luar tu besar sikit. Dalam hati aku dah melonjak bahawa pastinya mak tiri aku dah naik stim dengan aku, maklumlah ayah ku selalu kena duti waktu malam.

Aku keluar dengan memegang video tape di tangan sanbil aku berkata pada mak tiri aku, epol tengok kat luar ye mak cik, aku rasa dah sedikit nak stim batang aku, bila aku berjalan keluar nampak jelas batang ku bergerak gerak dalam seluar, aku biarkan ia bergerak tanpa aku menutupnya, biar mak tiri aku lebih ghairah bila melihat batang ku yang besar dan panjangnya lebih kurang 6 inci setengah.

Aku menukar video tape yang aku pasang tadi dengan blue filem yang aku ambil dalam bilik mak tiri aku tadi, aku baring di atas lantai dengan beralaskan kusyen tadi, aku dengar suis lampu di petik, aku toleh kebelakang dan aku nampak bilik mak tiri aku dah gelap aku ingat dia dah tidur, aku meneruskan menonton filem blue seorang diri di ruang tamu, dalam hati ku berkata kalau mak tiri aku ajak aku main dengannya alangkah baiknya, batangku dah mula mencanak macam tiang bendera, tiba tiba aku terdengar pintu bilik di buka, aku dapat agak bahawa mesti mak tiri aku keluar, aku biarkan tanpa menoleh dan teruskan menonton filem itu. Batang ku pulak tetap mencanak, aku juga biarkan ianya mencanak tanpa menutupnya, mak tiri aku datang dan duduk di sebelah aku, pun aku biarkan kerana aku dah tahu bahawa dia memang dah stim dengan aku.

Lantas juga mak tiri aku bersuara, baru epol tengok sikit dah naik, hebat, suara mak tiri aku, mak tiri aku duduk di sebelah aku sementara aku tetap baring diatas lantai. Tangan mak tiri aku mula merayap keatas perut aku dan mula memasukkan tangannya kedalam baju aku, sekali lagi mak tiri aku bersuara, lebat betul bulu epol ye, bulu ayah pun tak selebat ni. Kini aku pula cuba memberanikan diri, tangan aku mula memainkan peranan merayap kedalam baju mak tiri aku, rupanya dia dah tak pakai coli, aku terus meramas buah dadanya yang sudah agak tegang walaupun dalam baju.

Aku terus bangun dari baring tadi dan terus menganggalkan baju biar mak tiri aku terus ghairah dengan bulu aku yang lebat. Aku terus menanggalkan baju mak tiri aku, dia cuma membiarkan saja, sebaliknya dia terus menanggalkan kain sarung yang di pakainya. Kini jelas nampak lurah yang di litupi bulu yang tak berapa lebat, aku juga jelas nampak bibirnya yang agak tebal, mungkin juga yang pernah di lapah oleh ayahku, aku tahu ayah aku juga kuat nafsu sexnya, aku terus memegang dan membelai bulu mak tiri aku, aku sempat juga menjolok jari jari ku ke dalam cipap nya, terasa sedikit suam pada jari jari aku, batang ku terus mencanak di dalam seluar.


PSSSSSSSTTTTTTTT!!!!!dah stim?tolong komen sikit, bleh?

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:37 PM  

kerje belambak ko je yg malas..
cukai pintu pun ko tak bayar..nak crite pasal ekonomi..pulak...pegi lah halau cina kat mlsia ni..kan amno tak suka cina. kominislah zionislah...belajarlah trima kenyataan..mereka nilah yg menjana ekonomi..kita perlu belajar dr mereka..yg baik kita ambik. yg buruk dr mereka kita jauhkn...

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:41 PM  

teruskan..

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:42 PM  

aku perati bila ada cite seks, komen dari pashit pun tak timbul. agaknya dia pun asyik baca cite seks macam aku. best gak cite ni, part 2 mesti epol dah sontot mak tiri die hehe

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:47 PM  

gua tngh grip kpala piston gua pakai tangan...nak rasa yg muda gua grip lebih sikit..kalau nak yg biasa..sndri ejaslah...hahaha

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:50 PM  

siri 3 mane???cepat oii

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:51 PM  

teruskan part 3. tak sabar nak baca epol sondol mak tiri dia depan tv.

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:53 PM  

papagomo jangan risau. post cite seks tak kena saman. xde org kisah

Anonymous,  February 12, 2012 at 3:59 PM  

Orang Melayu menguruskan ekonomi, cina pandai meraih kesempatannya darinya.. tetapi apa yang peliknya, Melayu2 BELACAN PR ini yang hanya tau memuji cina hanya sekadar tau memuji sahaja tanpa ada apa2 tindakan susulan yang dibuat untuk meraih peluang yang disediakan oleh kerajaan..

Bagi menutup malas dan bodo sendiri, puji cina dan maki bangsa sendiri.. atas alasan apa ??

Mungkin nak tunjuk best dan tak nak mengaku bahawasanya dialah individu bapak PEMALAS tersebut yang secara hakikatnya gemar menikam dari belakang saudara sebangsa dan seagamanya sendiri..

Kimak ko la .. Pui !!

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:01 PM  

Cukai apa haram jadah pun tak bayar.. dok memekak dia la juara segala juara pembayar cukai dan kononnya duit dia la yang kerajaan dok pakai selama ke ni..

Kimak ko la...

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:03 PM  

ada org marah tak tentu pasal. rilek la bro. it's only politics.

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:03 PM  

mana part 3?

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:05 PM  

Tau pun keje berlambak, keje yang berlambak tu ko ingat turun dari langit??

Siapa yang membuka ruang dan peluang agar pelabur masuk dan menyediakan peluang kerje yang berlambak tu ??

Atok ko ke ??

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:09 PM  

helloooo.... kawan yg post cite seks tu....kalau post setengah-setengah je bagus tak payah. mana ending nyer?

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:10 PM  

eleh, dah beri cite seks free nak demand lebih pulak. kalau nak baca full pegilah beli bukunya

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:12 PM  

Prasana pelaburan tu pihak lain dah meletakkan batu asasnya.. tetapi apa yang peliknya, anjing2 ni plaks yang banyak bersuara...

Betul lah bidalan lama tu.. lembu punya susu, kera lak nak kan nama.. Kah kah kah kah kah..

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:21 PM  

membazirkan duit rakyat utk perkara yg tak berfaedah. misi backfired. apa punya pm macam ni?

http://greenboc.blogspot.com/2012/02/imej-malaysia-tercalar-teruk-ekoran.html

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:23 PM  

itulah pm "i help you, you help me"

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:24 PM  

17 juta pound sterling. banyak tu.

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:30 PM  

cuba tanya diri sendiri, manusia jenis apa yg cakap 'i help you, you help me' ni. ..tepat sekali..tentulah manusia jenis perasuah. siapa yg jawab lain tu sah bongok.

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:32 PM  

Duk sibok tempek idea fitnah orang lain, otak sendiri tak leh pakai untuk membezakan diantara yang betul dan tak betul.. kan kat article situ terang2 tulis, BBC minta maaf atas skandal berita melibatkan Malaysia.. bodo.. kah kah kah..

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:34 PM  

ngok kat atas ni sah tak paham berita. cuba baca lagi artikel tu pelan-pelan, ambil masa eja satu-satu ayat tu. mungkin lepas baca 10 kali barulah ko paham. maklumlah pencacai bn ni suma bodoh-bodoh

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:43 PM  

betul tu. timbalan ketua pemuda kawasan aku tu srp pun tak lulus. aku tahulah sebab dia sama kelas dgn aku dulu. nama dia embran. dalam kelas dulu dia kaki buli

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:46 PM  

Cuba ko eja tajuk ni satu2 dan pelan -

BBC minta maaf atas skandal berita melibatkan Malaysia

K dah.. faham ???

(ayat2 yang kat bawah artikel tu cuma spin dari M'kini untuk memainkan persepsi pembacanya-tu je)



Bangang la ko kah kah kah....

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:50 PM  

soklan PAShit pun tak terjawab lagi.. mau spin cerita lain. nilah org kata "mat con". letih aku membaca komen puak penyembah annuar ni. aku rasa 2-3 org jer, tapi duk support ayat sendiri. lol

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:53 PM  

Sendiri tulis fitnah-sendiri menguatkan fitnah yang ditulis.. dah gilo dah pengikut2 Anwar Jubur ni dah.. kah kah kah...

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:54 PM  

woi mana part 3. dah tido ker? lain kali post cite sampai abis

Anonymous,  February 12, 2012 at 4:55 PM  

soklan cepu mas,..epol sondol mak tiri die depan tv atau dalam bilik?

Anonymous,  February 12, 2012 at 5:02 PM  

main tukar2..ingat tukar baju ka..tak reti bersyukur ka.negara baru nak membangun ker ko nak jadi kat indon n india.yang kaya.kaya raya yang miskin..papa kedana terus.bodo...tak reti nak bersyukur langsung puak2 ni.asyik nak membangkang jer kejanya.cubala melayu bersatu..ni tidak cina yg dok kaut untung kat tanah malaysia ni.hasad dengki jer banyak.ubah diri sendiri dulu sebelum nak ubah pemimpin.sedarlah wahai melayu.

Aku Dan Ibu Tiriku (Siri 3) February 12, 2012 at 5:32 PM  

Terdengar dari mulut mak tiri aku, cepat lah epol mak cik tak tahan lagi ni, aku terus berdiri dan menanggalkan seluar pendek yang aku pakai, tegak mencanak ke depan batang ku yang dari tadi mengeluarkan lendir putih jernih, tangkas sekali mak tiri aku memegang batang ku, dia membelai batang ku dan sesekali dia memicit batang ku yang semakin tegang, tak tertahan lagi rasanya batang ku, aku terus merebahkan mak tiri aku diatas satu kusyen tempat aku baring tadi, aku mengangkat kedua kakinya dan aku letak kaki mak tiri aku tadi diatas bahu aku, aku mula merapatkan batang ku di muka pintu cipap mak tiri aku, kelihatan bontot mak tiri aku bergerak gerak, aku juga melihat satu cecair putih keluar dari lubang cipap nya, aku mencapai tisu atas meja kecil depan tv, aku sapu cecair putih tadi, aku dah tak peduli adengan video blue filem kat tv, aku sekarang dah mula meletakkan batang ku di cipap mak tiri aku sambil sebelah tangan ku membuka bibir cipap, perlahan lahan aku merapatkan batang ku kedalam cipap mak tiri aku, tapi mak tiri aku nampaknya tak tahan lagi, dia terus menarik pinggang aku dan merangkul dengan erat sekali.

Belumpun sempat aku menarik dan menyorong kembali batang aku di dalam cipap itu, mak tiri aku sendiri yang menolak dan menarik badan aku membuatkan batang aku di dalam cipapnya tergerak dengan sendiri. Beberapa kali dia menolah dan menarik badan ku, dia pun memegang dengan kuat bontot aku dan dapat aku merasakan satu kemutan yang kuat dalam cipapnya, beberapa detik kemudian aku lihat tangan mak tiri aku terkulai layu dia dah klimaks buat pertama kalinya. Namun batang aku masih lagi tegang didalam cipap mak tiri aku. Aku sengaja merendam dan menarik keluar perlahan lahan batang aku agar bertahan lebih lama. Pun begitu, aku masih lagi menyorong dan menarik batang ku kedalam cipap mak tiri aku, tiba tiba aku merasakan batang ku cukup nikmat dan ingin memancutkan air mani ku, aku menekan dengan lebih rapat batang ku ke dalam cipap mak tiri aku, dan aku pancutkan mani ku kedalam cipap mak tiri aku, aku dapat merasakan beberapa kali aku memancutkan air mani ku di dalam cipap mak tiri aku dan aku menarik batang ku yang separuh tegang. Aku sempat melancap dan memancut kan baki baki air mani ku di atas bulu cipap mak tiri aku.

Aku tengok mak tiri aku meraba raba pantatnya dan menyapu air mani aku di atas pantatnya dan memegang batang ku yang separuh tegang dengan berlumuran air mani, tangan mak tiri aku tetap memegang batang ku walaupun batang ku dan cukup layu ketika itu, kami masing masing terbaring diatas lantai tanpa seurat benang pun, aku membiarkan tangan mak tiri aku meletakkan tangannya diata batang ku walaupun batang ku layu menyembah bulu bulu ku yang lebat.

Sambil itu mata ku masih lagi memandang blue filem yang masih memainkan adengan yang luar biasa di kaca tv di ruang tamu itu, dan perlahan lahan batang ku bangun kembali dan dengan segera tangan mak tiri aku bergerak gerak memberi tandak balas, aku terdengar suara dari mulut mak tiri aku, wah batang epol naik kembali dah, cepat nya, batang ayah epol pun tak tak secepat ni, itu pun terpaksa kena gentel dulu. Ini yang mak cik suka main dengan orang muda ni. Cerita mak tiri aku, agaknya batang ayah aku dah lama, sedangkan batang aku ni masih segar dan baru lagi, maklumlah baru orang kedua batang aku merasa cipap perempuan selepas mak we aku.

Mata aku masih lagi memandang blue filem yang terpampang depan mata ku, sedang pula tangan mak tiri aku sudah ligat melurut lurut batang ku yang sudah mula mencanak bagai tiang bendera, aku membisik pada telinga mak tiri aku, mak cik nak main lagi, mak tiri aku mengangguk kepalanya menandakan dia masih lagi belum puas, aku pun bangun dan menutup tv yang masih lagi menayangkan aksi yang mengghairahkan.

Anonymous,  February 13, 2012 at 12:34 AM  

Penyokong BN jgn bersorak sgt pasal pendedahan RPK nieh.

RPK ni tgh bagi pressure pada anwar sbb x dpt funding lg. Maklum la dok lari gi UK. Mahal cost of living kat sana. Anwar nukan nak jaga sorang jer.. Ramai lg. PI Bala lg. Helmi lg.

RPK ni klau dah dpt ransom/funnding dr Anwar dia akan spin semua blk. So jgn terlalu ghairah.

Kita tunggu jer nnt next step dr anwar. Aku x rasa RPK mintak ratus ribu. Mungkin juta ringgit. Maklum lah usi dah 62. Kos perubatankat UK pun agak mahal.

Anonymous,  February 13, 2012 at 11:44 AM  

Pak haji, jgn gadaikan negara ni semata2 utk sesuatu yg belum pasti. Kesian kat anak cucu nanti.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP