Hishammuddin Hussein Yakin Gelaran Wali Terompah Diberikan Anwar Ibrahim Kepada Nik Aziz

Sunday, February 26, 2012



Naib Presiden UMNO dan Menteri Dalam Negeri, DS Hishammuddin Hussein yang menyifatkan tindakan DS Anwar Ibrahim yang terus mengekalkan pendirian mengiktiraf Israel tertakluk kepada syarat Israel mestilah menghormati aspirasi rakyat Palestin, sebagai tidak boleh diterima.

Tegas DS Hishammuddin lagi pendirian DS Anwar itu dilihat sebagai memperlekehkan Majlis Syura Ulamak Pas yang menuntut Anwar menyaman WSJ atau menarik balik kenyataan.




GOMO: Dalam video diatas kita dapat lihat betapa hebatnya Kote Bengkok Barua Israel ni SPIN soalan yang diajukan wartawan. Semua yang ditanya tidak dijawap secara benar oleh Anwar Ibrahim dan yang paling pasti beliau MENGIKTIRAF negara Israel sedangkan Masyarakat Islam dan Kerajaan Malaysia tidak mengiktiraf Israel sama sekali.

Anwar menyatakan mendia TV3, Utusan dan yang lain memutarbelitkan cerita sebenar dan MEMADAM apa yang dikatakan beliau. Hakikatnya bukan TV3, Utusan mahupun Blogger Pro Kerajaan yang mengeluarkan Sumber pertama Sokongan Anwar Ibrahim keatas Keselamatan Israel sebaliknya The Wall Street Journal lah yang menyebarkan cerita tersebut.



Anwar Ibrahim terus menyalahkan kerajaan BN dalam isu Sokongan beliau keatas Israel walaupun secara jelas Pemimpin dan juga Kerajaan Malaysia tidak pernah sama sekali mengeluarkan sebarang kenyataan Mengiktiraf Israel sebagai sebuah negara yang berdaulat.

Nik Aziz menyatakan tidak Mengiktiraf Isarel walaupun Anwar Ibrahim mengiktiraf Israel. Jadi pada amatan Gomo dengan PAKATAN PAS bersama PKR membuktikan bahawa PAS juga turut senada dengan PKR dalam menyatakan Pengiktirafan kepada Israel.

Anwar Ibrahim bakal Perdana Menteri Malaysia jika PAS,PKR,DAP menang Pilihanraya 13 kelak. Sudah pasti Hubungan Diplomatik akan dilakukan Anwar Ibrahim bersama Israel kerana waktu Anwar Ketua Pembangkang ini pun beliau sudah Mengiktiraf Israel. PAS akan tunduk diam pada Anwar Ibrahim kerana kuasa yang kuat hanyalah pada Perdana Menteri sahaja.

Selamat Jalan PAS......


Psssttt... Anwar Ibrahim cukup hebat putar alam.... dasar anak haram barua keparat zionis.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

15 comments:

Ashraf,  February 26, 2012 at 5:00 AM  

Air mata Anwar mengalir sedih melihat tentera Israel luka dan lebam2 dibaling batu oleh kanak2 Palestin...ini menguatkan azam Anwar untuk terus menyokong segala usaha menjamin jeselamatan Israel kerna tidak tahan melihatnegara itu dianiaya dgn kejam oleh jiran2 Islam mereka...,Anwar bercadang utk mengarahkan sukarelawan2 dari parti PKR dan juga mungkin beberapa org dari PAS dan DAP untuk pergi ke Israel bagi menjalankan misi kemanusiaan iaitu melindungi warga Zionis dari terus dicabuli dan dibuli oleh orang2 Islam di tanah arab tersebut....jika berjaya merampas Putrajaya Anwar juga akan menghantar kontinjen2 Askar Malaysia kebeberapa lokasu strategik disana utk sama2 berjuang mempertahankan negara Tuan Besarnya itu...Anwar tidak akan berkomptomi jika ia menyentuh keselamatan negara Zionis tersebut dan berikrar akan terus berusaha menjamin keselamatan mereka...

Anonymous,  February 26, 2012 at 5:30 AM  

Jimmy Carter bekas Presiden Amerika, Professor Noam Chomsky seorang Yahudi, Professor Norman Finklestein seorang berbngsa Yahudi, mereka bertiga ada banyak persama :
1) Mereka bukan orang Muslim
2) Mereka menulis buku dan mengutuk Israel ke atas kezaliman rakyat Palestina.
3) Mereka sanngup berkorban demi Rakyat Palestina.
Jimmy Carter dan Norman Finklestein sudah banyak kali menjejak kaki di bumi Palestina dan tahu kekejaman Yahudi zionist.

Mereka bertiga bukan orang Islam tetapi mereka tahu kebenaran, buat kajian mendalam dan tahu kebenaran dan berani menghadapi kutokan Amerika dan Israel.

Di Negara ada sekor Hero Tamil, soerang yg mengaku alim, kuat ugama, dah Haji, Ass Sheikh, Sahibu Samaha, Anukera tuhan, Badrul kote kata Imam Mahadi, tetapi berjuang untuk keselamatan Israel. Kan keparat bangsat dan lahanat punya spesis. BABI haramjadah. Saya nasihat kan hero Tamil " Shut your fucking filthy mouth ". Anda tidak layak untk membuka anda dan berbicara pasal Palestina, Siapa anda? pernah berdemo dan tunjok perasaan menentang kezaliman Israel dan yahudi zionist?
Pernah menulis buku menentang kezaliman Israel?
Pernah jejak kaki di bumi Palestina?
Pernah memberi sumbangan atau bantuan kepada Palestina?
Saya nasihat kan Hero Tamil, kalau nak buka mulut pun lantak lah pasal hak2 peliwat2 ke, Gay2 ke atau mak Nyah ke itu anda memang layak. Kalau and berani datanglah ke bumu Palestina? Apa ada berani? Kita semua memang anda Bapa Bacul. Tak berani pun, nak kena rejam dgn anak2 Palestina? Mereka semua sudah pasti menunggu Imam Mahadi Yahudi untuk direjam sampe mampos.

Anonymous,  February 26, 2012 at 5:41 AM  

untuk pengetahuan umum, Masalah Israel dan Palestina tidak rumit sperti yg selalu terkeluar dari mulut spesis harami yg mengatakn rumitlah dan macam2. Mereka2 ini berlagak seolah olah pakar, tetapi terserlah sungguh bengap nak mampos dan tidak buat kajian, hemtan kromo je.
Harap2 semua sila buat kajian sendiri dan sila rujuk kepada International Court of Juctice di Hague yg telah membuat keputusan oleh hakim2 yg bertauliah di iktiraf oleh bangsa2 bersatu. Keputusan ialah Israel harus memulangkan semua tanah dari garisan sebelum perang 1967. Simple dan straight to the point. Semua tanah yg dirampas harus dipulangkan. Hanya Yahudi zionist dan Amerika syarikat yg hingga kini tak setuju dan tidak mahu menerima keputusan, itu sebab hero Tamil beria ia menyokong keselamatan Israel. Selamatkanl diri dan jauhi dari Hero Tamil, anak dajjal lahanat. Sudah harus direjam sperti orang haji buat melontar. BABI haramjdah.

Anonymous,  February 26, 2012 at 5:55 AM  

spin tetap spin...putar alam tetap putar alam...siapa yg tidak kenal...itulah...paksheikh al joob joob pukui kelileng...syabas...way to go...paksheikh al joob joob pukui kelileng...kehkehkeh

Anonymous,  February 26, 2012 at 7:59 AM  

KULIAH DUHA ; 26 FEB 2012
MASA ; 0900-1100
OLEH : USTAZ MAT ESA DERAMAN
KITAB : TAFSIR ,HADIS,FEQAH MANHAJI
TEMPAT ; SURAU AL HUSNA BANDAR SERI ALAM,MASAI.


saint...

Anonymous,  February 26, 2012 at 8:06 AM  

Kak Sharizat ....tolong jangan letak jawatan , kami Melayu bangang sanggup berketuakan mamak..kami melayu bangang sanggup dilembukan dulu, kini dan selamanya...janji UMNO

azilah,  February 26, 2012 at 8:13 AM  

bukti badrolamin tidak berkhalwat http://www.ohrakyat.org/2012/02/bukti-badrol-amin-tidak-berkhalwat.html.

Anonymous,  February 26, 2012 at 8:24 AM  

haram menyokong israel samada ada atau tidak syarat2 lain. anwar lebih sokong pbb atau hamas & fatah dari alquran

Anonymous,  February 26, 2012 at 8:45 AM  

Kerajaan kita pulak tidak mengiktiraf kerajaan Palestine, apabila membelakangkan Menteri Luar Hamas semasa Persidangan NAM, sedangkan Hamas memenangi Pilihanraya. Kerajaan telah mengikut telunjuk US & Israel yg tidak mengiktiraf Hamas.

Akhirnya menteri Luar Hamas tersebut telah memulaukan NAM.

Anonymous,  February 26, 2012 at 8:55 AM  

Sebenarnya pendirian Anwar ini sama dengan pendirian kerajaan. Misalnya semasa Perbahasan Perhimpunan Agung PBB Sesi ke-66 pada 27hb September 2011 di New York, Menteri Luar kita telah mengatakan bahawa:

Malaysia fully supports the legitimate rights of the Palestinian people for an independent State of Palestine, based on the TWO-STATES SOLUTION, taking into account the security concerns of both parties (Israel and Palestine).

Jadi amat jelas d sini, walau punya pendirian yg sama, ia dimanipulasi utk kepentingan politik. Maklumlah dah dekat nak pilihanraya.

Satu2nya yg benar2 TIDAK MENGIKTIRAF ISRAEL ialah PAS.

Bengkerk February 26, 2012 at 2:43 PM  

Spin, spin jugak tapi janganlah sampai pantang melintas bini orang atau jejaka jambu hangpa spin n pin atas katil. Spin n pin bini orang atau jejaka jambu ini apa kurangnya dari kes Israel menduduki tanah Palestin secara haram. Haram tetap haram! Silakan jawab di mahkamah dunia dan akhirat nanti.

Anonymous,  February 26, 2012 at 3:29 PM  

klau nk jd paderi kristian syarat utama xbleh buat sex. tp klau nk jd oztad dlm (pkr) freemason syarat utama kena buat sex dg bini org liwat juboq bru bleh dpt gelaran oztad. ANUgrah dari tuhan mata satu

Anonymous,  February 26, 2012 at 9:13 PM  

betul tu pak sheikh sahaq alazhar..kawwe sokong demo..mai kita pakat2 gi dgr ceramah PKR..mna lagi nak tengok ulamak2 memaki hamun,,,memfitnah!!sambil mendgr sambil menderma!!derma2...bini2 org tu bebaik!!!hahahaha,,,,dana memali mana gi ah!!!...derma lain pe jd???wat bayar hotel nutuh bini org laaa.eak!!!
dn anuawar mmg berani..pasai apa!!pasai dia byk muka!!kulit bleh tukar2 kolor..tp mulut tetap bussuk!!!!

Anonymous,  February 26, 2012 at 9:20 PM  

anwar mmg berani!!gua sokong tu!!lau tk berani..tkkn dia bleh balun bini org,suntut pekerja dia!!sambil2 buat kopi!!hihihi..mmg berani!!lau tk berani tkkan dia bleh bukak acc bejuta di israel atas nama anak beranak dia..berani la dia sbb tu wat lari duit negara...tp ada berani ke dia besumpah laknat??serah DNA??jam Omega ilang pn x berani nak ngaku!!kihkihkih....org kote bengkok ni mmg berani!!!!berani menutuh laki n pompuan....hahahaha,,,,,aku rasa lau lembu dipakaikan skirtpun,,silap2 dia tanya.."can i fuck u?",,,,hahahaha,,,lau diselidik!!aku rasa nuar ni pun!!manimal gak nih!!one in all....huhuhuhu

Anonymous,  February 27, 2012 at 12:00 AM  

Anwar tidak mewakili suara rakyat Malaysia dan tidak mewakili penduduk Islam Malaysia. Bila bercakap dipersada antarabangsa...suaranya mewakili nafsu serakah dan agen Zionist banyak membantu menyediakan teks ucapan yang terang-terang dipenuhi dengan pembohongan. Teruskan bermimpi untuk menjadi PM yang tidak akan menjadi realiti. Jangan sangka orang Malaysia boleh ditipu dan diperdayakan seperti apa yang berlaku di SYRIA. Apa yang berlaku disana tidak akan berlaku di Malaysia.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP