Jentera PAS Pulau Pinang Bakal Dipecat Azmin Ali

Saturday, February 18, 2012






Satu perhimpunan mendesak Ketua Pembangkang Dato Seri Anwar Ibrahim menarik balik sokongan terhadap Yahudi di hadapan Masjid Masjid Shaik Eusof Jalan Air Itam,Keramat. Perhimpunan anjuran Sekumpulan Jentera PAS Pulau Pinang dan Persatuan Anak Jati Melayu Islam (PAJIM) itu telah dihadiri kira kira 25 orang.

Mereka berhimpun untuk menyuarakan dan membangkang secara berhemah tentang kenyataan Anwar Ibrahim yang mengiktiraf dan menyokong Israel.Sebagai umat islam,ini sama sekali tidak boleh diterima.

Menurut mereka yang berhimpun,Anwar Ibrahim seolah olah telah membuka pekung di dadanya sendiri dengan mencemarkan nama baik agama islam di mata dunia.Sewaktu perhimpunan ini berlangsung,mereka juga turut mengulas sekiranya BN kalah pada PRU-13 ini,Pihak Israel akan turut menjajah Malaysia.

Sumber KL POS



GOMO: Apa kata pemimpin PAS dalam hal ini? Apakah pemimpin PAS akan mengambil tindakan sepertimana yang dilakukan ke atas Hassan Ali dengan memecat beliau kerana mengkritik Anwar Ibrahim?

Bagaimana pula dengan pemimpin PKR terutama Azmin Ali? Apakah beliau akan mendesak agar kepimpinan PAS untuk mengambil tindakan keatas para ahli PAS yang mengkritik Anwar Ibrahim?



Apa respon rakyat Malaysia dalam pekara ini? Fikir Fikirkanlah demi masa depan anda rakyat Malaysia.........


Psssttt... Agen Zionis iaitu Anwar Ibrahim perlu ditolak oleh Rakyat Malaysia


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

46 comments:

Anonymous,  February 18, 2012 at 9:01 PM  

Pssstt... Itu bukan org PAS la. Itu serpihan je tu. (ayat biasa dari org atasan PAS).

Pewaris Wasiat February 18, 2012 at 9:20 PM  

Hahahaaaa...tempat dan masa Rahsia...baca dulu, baru tahu...
http://pewaris-wasiat.blogspot.com/2012/02/umb-siapa-kata-papagomo-dan-parpukari.html

Anonymous,  February 18, 2012 at 9:22 PM  

Alaa... Itu semua tektik lapuk PAS jer. Saat akhir utk di jadikan talian hayat utk PAS yg terlalu dekat dgn lubang kubur. Islam pun boleh digadaikan, apa ada pada akidah mereka!

Anonymous,  February 18, 2012 at 9:32 PM  

Kehkehkeh, PAS jepala otak Papagomo. Siapa orang2 tu?, PAS PP pun tak kenal . Muka macam mamak2 amno aja........

Anonymous,  February 18, 2012 at 9:39 PM  

Tu bukan Pas, mamak mamak pencari projek je tu.

Anonymous,  February 18, 2012 at 9:49 PM  

Demo nyamuk je tu, 25 orang pengacau je tu

Anonymous,  February 18, 2012 at 9:57 PM  

Kapal yg berlabuh kat klang tu mcmmana pulak...kerjaan yg ada sekrg buat urus niaga ke atau pkr yg buat urus niaga...

neonazi,  February 18, 2012 at 10:00 PM  

per : kuliah subuh.
tarikh:19 feb 2012
oleh : ustaz mat esa deraman
kitab: FATHUR-RABBANI FAIDHUR-RAHMANI
karya: syeikh abdul qadir al-jailani.
tempat: surau al khauthar,taman rinting masai,johor..

Anonymous,  February 18, 2012 at 10:13 PM  

kau faham ke apa yang kau postingkan tu...

Anonymous,  February 18, 2012 at 10:16 PM  

Roadblock jam 5 km di Pekan sebabkan ceramah Anwar.....dasyat do Anwar, makin ko kata Yahudi makin bayak peminat.

Hamba Allah,  February 18, 2012 at 10:17 PM  

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,dah lama saya baca bhg komen ni ada yg ok dan ada yg tak ok. Saya cukup sedih dgn umat islam yg berbangsa melayu ni, cth. sampai ke Mekah mereka dok mgmpt ttg PM, isteri tak pakai tdg dan bla5 byk lg dan mengaku dgn yakinnya dia org pas. Apa yg saya lihat gol inilah yg Allah duga mcm2. Subhanallah. Kita jg mengata org, Allah yg menentukan segala2nya. Cara yg terbaik berdoalah agar semua umat islam bersatu padu. Kenapa org2 pas apabila sesuatu yang menimpa mereka, UMNO yang disalahkan. Fikirlah, Allah bagi kita akal itu yang membezakan kita dgn binatang. Jangan mudah menyalahkan org, setiap sesuatu yg berlaku ada sbbnya. Bagi saya org pas apa yg mereka bt kalau salah tak blh ditgr mesti melenting. ingt, kita manusia tak lari dr melakukan kesilapan. Hanya Allah yg Maha Sempurna. Dunia hanya sementara, Akhirat yang kekal selama2nya. Sekian, yang baik itu dtg dr Allah, yg krg adlh kelmhn saya sbg hambanya.

Anonymous,  February 18, 2012 at 10:19 PM  

Debat Soi Lek ngan Anwar dah habis, yang jadi punching bag, Umno....kahkahkah....Najib Anwar bile plak, biar DaP jadi punching bag plak.

manBonda,  February 18, 2012 at 10:47 PM  

Desaklah macamana pun kalau hati dah hitam..hitam jugalah..
Sedangkan agama pun sanggup Anuar permainkan ,inikan pula tarik balik kenyataannya..
Anuar sanggup berbuat apa saja asalkan dapat memenuhi nafsu serakahnya untuk menjadi PM..
Bahaya sungguh ajen Zionis ni..
Anuar AlJuburi AlZionisi harus dah mesti ditolak oleh setiap rakyat Malaysia yang sayang dan cintakan
Ugama..Bangsa dan Negara.

Anonymous,  February 18, 2012 at 11:00 PM  

yang mengamok tu bekas Ketua Pemuda Pas negeri, Mohamed Hafiz Mohamed Nordin patut pun tak takut kena pecat, pok nik pon takut kena pecat olih geng nwar dalam pas olih itu dia bersandarkan katanya melalui geng ulamak .... nwar berahi akan terus berleluasa dan pas menjadi semakin kerdil .... inilah bahananya apabila bersahabat dengan iblis dan mengangkat iblis menjadi pengjaga pintu surga ...

Anonymous,  February 18, 2012 at 11:17 PM  

tidak ada ketuanan lagi di penghujung zaman ini..mereka bertempik sorak dan masih lagi mengaku disini hak mereka dan mereka mahu meneruskannya..apakah mereka sudah lupa yg mereka sudah tua dan uzur..cukuplah terimalah seadanya..pergilah bermastautin diruang2 waktu. selagi talkin belum dibaca. selagi itu jugalah sempat kamu berbicara..
dulu itu sudah berlalu.
kini bukan lagi tempat mu.
selamanya hanya diakhirat sana..

neonazi,  February 18, 2012 at 11:23 PM  

hamba allah...
kenapa muqadimah berita tv3 mesti bn mendedahkan aib pembangkang tanpa memberi peluang mereka menjawab bagi membolehkan rakyat menilai sendiri?

jika bn benar xpayah nak bukak aib pembangkang bagi nak tunjuk bahawa bn hebat...cukup laksana apa yg bn janjikan.
Saya rasa itu lebih bagus dan munasabah..

neonazi,  February 18, 2012 at 11:40 PM  

siapa yang takut mati...
maka xpayah ler berjuang....

Anonymous,  February 18, 2012 at 11:49 PM  

berkokok nampak..jgnlah gitu wahai sahabatku..pesan org dulu musuh usah ditemu rezeki redha selalu...

Anonymous,  February 18, 2012 at 11:52 PM  

Iblis lah, yahudi lah, sedih lah, auta je tu.... Yang sebenar nya Umno nak mengekal kan kuasa. Memang tolong melayu, tapi melayu Umno. Melayu Pas dah bertahun diabaikan. Melayu PkR dah lah dituduh Yahudii, kalo boleh semua nak dimasukan kelokap. MelayuUMno je malaikat. Tapi bukan melayu tak percaya, dia orang tahu UMno tu 2R, Racist,Rasuah. Itu lah hujah debat Guan Eng ngan Soi Lek. Lepas PRU 13, MCa ngan DAP bersatu demi cina....melayu lawan tetap lawan sampai hancur...

Anonymous,  February 18, 2012 at 11:57 PM  

ALLAH BERSAMA UMNO

Anonymous,  February 19, 2012 at 12:21 AM  

Allah hina perasuah

kingnek February 19, 2012 at 12:46 AM  

dah tengok cina mabuk baca ayat alquran menghina Hassan Ali? 0:39 "inkan soroho haiya turkum wayusabbi adda merkum" bahasa jepun ke jawa ni? PAS sudah menjadi amat hina! http://www.youtube.com/watch?v=d5cWKe3IUcA&feature=player_embedded

Anonymous,  February 19, 2012 at 12:59 AM  

Bodoh betul puak-puak Khawarij PAS ni. Demo bantah kenyataan Anwar pun takut-takut nak mengaku dari puak PAS, mengelak kata orang UMNO lah Pengecut!!.. Lebihkan parti politik dari agama Islam. Menjaga keselamatan Israel?. Israel mana ada tanahair, yang mereka duduk sekarang adalah hak orang-orang Palestine, semakin hari semakin di rampas oleh puak-puak Zionis.

Anonymous,  February 19, 2012 at 1:03 AM  

ape yg kamu merepek ni setannn..

NakgelakpunADA,  February 19, 2012 at 1:03 AM  

KAKAHAHAHAKAHAHAKAHAHAHAKAHH

http://amenoworld.blogspot.com/2012/02/keria-kosong-berlakon-menjadi-pelbagai.html

ITU BUKAN KEPALA MAMAK PENANG DAN GEROMBOLAN PEKIDA+PERKASA+MAMAKLING+UMNO_SEMBAB KER???

ADEHHHHH BINATANG GOMO NI ASIK NAK MENIPUUUUUUUUUUUUUUUU JER....

ALLAH MARAH TAU MENIPU.. KO KATA SATU HARI PELAWAT BLOG KO 80RIBAN LEBIH TURUN BACA BLOG KO..

JADI KIRALA BERAPA RAMAI MANUSIA DAH KO FITNAH DAN TIPU YG JADI IKUTAN SEKIRANYA PEMBACA-PEMBACA TU SEMUA TIDAK MEMBUAT RUJUAKN..

ADUHAIIII YA ALLLAH KO REPAIRKAN LA HATI BINATANG GOMO NI...

KALAU BETUL HATINYER DAH PENUH DENGAN KEDENGKIAN DAN HASAD TU, KO BERI LA DIA PETUNJUK DIDUNIA AGAR DIA DAPAT SEDAR YANG DIA NI SEORANG PENIPU PEMFITNAH DAN PENGHASUT ...

http://amenoworld.blogspot.com/2012/02/keria-kosong-berlakon-menjadi-pelbagai.html

NSK,  February 19, 2012 at 1:57 AM  

Disini sesiapa bebas bg komen tanpa perlu sekatan dr sang pemilik blog...
Tapi malangnya aku singgah kat blog2 pmbangkang kebanyakannya perlu mlalui pintu tapisan...
Inikah yg dilaung2kan kebebasan bersuara oleh puak2 pakatan..
Kenapa takut dgn komen2 yg tdk menyebelahi pakatan..
Tahniah buat blogger penyokong kerajaan.
Maka ada blog mereka yg duk bicang psl calon2 pilihan PRU13, supaya nampak sapa yg boleh pegang jwtan bila tawan putrajaya... Sangat karut dan memualkan... Memang tinggi harapan diorg nak tawan Putrajaya....

Anonymous,  February 19, 2012 at 2:02 AM  

NSK,
blog kaum yg takut pada kebenaran jer yg tapis komen org lain...
dasar bacul...
sama jugak dgn pemimpin atasan pembangkang...
jenis tak bleh kena tegur...
kalau tegur jer terus dipecat...

NAKGELAKPUNADA 103,
MACAM HATI KAU TU ELOK SANGAT!!!
HATI KO TU PUN TAH TOTAL LOSS LA...

PEJUANG HAMAS...

MbAunderground February 19, 2012 at 2:25 AM  

Walaupun salah dan memberi aib kepada bangsa dan agama, masih cuba dipertahankan. Kajian tidak mahu dilakukan selain dari memakai pendapat orang lain secara membuta tuli. Apa yang nyata dan terang tak payah bersuluh, kenapa masih tak menggunakan akal? Bila disebut Iblis, mulalah marah tetapi apa yang mereka lakukan sememangnya membawa wadah iblis pun. Muhasabahlah.

Anonymous,  February 19, 2012 at 3:41 AM  

Hang ni islam ke apa?

Anonymous,  February 19, 2012 at 3:45 AM  

Yahudi suka sangat le klu lagu tu. Ada can le islam tergadai nanti klu ramai yg x syg islam lg

Anonymous,  February 19, 2012 at 3:55 AM  

Tu lah keje mrk. Tak ke senang keje nye?

neonazi,  February 19, 2012 at 5:59 AM  

itu untuk mereka yang sudah mati sebelum mati....

neonazi,  February 19, 2012 at 6:58 AM  

DAYUS ialah membiarkan orang yang dibawah kekuasan nya berbuat maksiat pada hal dia mampu mencegahnya.

neonazi,  February 19, 2012 at 7:05 AM  

apa dia khawarij,tolong syarah....

sitiazilah,  February 19, 2012 at 9:08 AM  

Goreng Pisang PANASSSSSS : (Gambar) Jenis-jenis kapal israel di malaysia

UMNO/BN dalam beberapa hari ni asyik dok main isu israel ke melalui media, mentang-mentanglah PRU13 sudah semakin dekat. Serangan demi serangan sudah bermula terhadap Pakatan Rakyat kususnya ketua Pakatan Rakyat dato seri anwar ibrahim. Selepas isu liwat dan anwar dibebaskan. Sekarang mereka mengangkat modal israel sebagai senjata baru mereka untuk menjatuh krebiliti anwar ibrahim.

Hari ni gua ingin ulaskan kembali sekadar knowledge kepada rakyat malaysia yang masih tidak tahu. Gambar diatas ni adalah milik syarikat israel iaitu aset penting yahudi dalam bidang perkapalan. Sedar atau tidak syarikat ini beruruan dengan kerajaan UMNO/BN melalui hubungan dagang sejak puluhan tahun lagi.

http://www.ohrakyat.org/2012/02/gambar-jenis-jenis-kapal-dagangan.html

Anonymous,  February 19, 2012 at 9:23 AM  

Siti Azilah,

Urusan dilakukan dengan berkat doa Mordecai Anwar Ibrahim.

Anonymous,  February 19, 2012 at 10:05 AM  

Bodoh juga sitiazilah ini, kau tu hari-hari pakai barangan Yahudi tapi tak perasan termasuk alat-alat makeup dan minyak wangi kau tu.Windows yang kau pakai tu pun milik siapa?
Hendak tahu siapa khawarij ni? Orang yang mengkafirkan Saidina Ali r.a dan menghasut Saiditina Aisyah untuk berperang dengan Saidina Ali menyebabkan ramai sahabat-shabat Nabi gugur di medan peperangan.

Anonymous,  February 19, 2012 at 10:20 AM  

Siti Azilah,

1. Jangan pakai Facebook. Mark Zuckerberg, pemilik Facebook adalah seorang Yahudi Zionist. Tycoon Malaysia, Tan Sri Vincent Tan telah memiliki 1% saham Facebook. Alamak! Kerajaan telah berurusan dgn Israel melalui Tan Sri Vincent Tan.

2. Tan Sri Vincent Tan juga yang membawa masuk McDonald ke Malaysia sebagai franchisee. Habislah! Kerajaan Malaysia berurusan dengan Israel.

Anonymous,  February 19, 2012 at 10:34 AM  

Beza 2 pemimpin agama.

TG Harussani pernah berceramah di Masjid Taman Tun Dr. Ismail. Katanya semasa menghadiri seminar WHO. Presiden WHO, seorang Yahudi Amerika menyarankan agar Majlis Agama atau NGO sesuatu negara mengeluarkan fatwa atau berkempen untuk mengharamkan rokok. Selain daripada membahayakan kesihatan, ia berkaitan dengan negara haram Israel. Menurut Presiden WHO, syarikat mega rokok menyalurkan USD800juta setahun kepada rejim Israel untuk membiayai pembinaan tembok pemisah, bekalan senjata kepada IDF, projek anti missile.

Mordecai Anwar Ibrahim semasa wawancara WSJ dengan nada yakin, berterimakasih dan mengharap bantuan kuasa asing meyokong segala usaha yang diambil untuk keselamatan Israel.

Anonymous,  February 19, 2012 at 3:33 PM  

mamat bju kuning pakai spek tu org umno ler,org pas xmain taik mcm die tu,agak2 le ckit nk tipu,

Anonymous,  February 19, 2012 at 6:51 PM  

TV3 hanya percaya kepada suatu yg menguntungkan rakyat dan negara. Pakatan jahat asyik nak menjahanamkan negara jer...

Anonymous,  February 19, 2012 at 7:03 PM  

Hanya umno yg mampu membela org melayu. Kau tu yg tak sedar diri duk sokong mereka...

Anonymous,  February 19, 2012 at 7:13 PM  

Apa kau merepek ni setan...

Anonymous,  February 19, 2012 at 11:00 PM  

umno/bn selamanya....
mari ramai2 undi umno/bn...

Anonymous,  February 21, 2012 at 1:24 AM  

Pas itu sungguh bodoh sekali.

Anonymous,  February 21, 2012 at 2:06 AM  

Ramainya gak org m'sia ni x reti bersyukur, da bepuluh tahun idup aman pun masi merungut, ni pkr dap pas ni klu mng nti bole jamin ka xda rasuah da, rasanyaa samanya suda namanya manusia kan, x lari dri silap

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP