Pakcik Bersih Sangkal Fatwa Nik Aziz Duit BR1M Adalah Haram

Saturday, February 18, 2012






"Pakcik berterima kasih kepada Pak Jib atas duit RM500 ni. Walaupun pakcik sokong Bersih tapi Pakcik hargai jasa kerajaan Barisan Nasional yang banyak membantu pakcik sekeluarga"

- Pakcik Bersih

Apa yang kerajaan BN lakukan adalah untuk rakyat Malaysia tampa mengira fahaman Politik ataupun kaum dalam penggagihan duit BR1M. Rakyat Malaysia yang layak maka akan menerima wang tersebut dan inilah ketelusan dan keperihatinan Kerajaan dibawah Pentadbiran Najib Razak Perdana Menteri Malaysia.

Wang yang halal dari kerajaan buat rakyat dan pihak pembangkang usah nak memperbodohkan rakyat Malaysia untuk menolak pemberian Kerajaan ini kerana penerima yang paling ramai juga terdiri dari ahli ahli mereka.

Psssttt... Pembangkang hanya pandai menabur janji tetapi tidak melaksanakannya.
DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


33 comments:

manBonda,  February 18, 2012 at 4:03 PM  

Ni tentu orang2 UMNO paksa pak cik tu pakai baju Bersih..tak pun UMNO dah beli pak cik tu ataupun pak cik tu kena ugut dek orang2 UMNO..eer gambar superimpose tu..tentu kerja orang2 UMNO..hahaha jangan marah nanti FUCKatan kalah PRU 13..hehehe

joe,  February 18, 2012 at 4:04 PM  

Apek DAP, macha hindraf pun dpt BR1M..ni kan pulak pakcik bersih. Dpt duit tu jgn enjoy dahlah pakcik oii..haha.

Anonymous,  February 18, 2012 at 4:23 PM  

ALLAH BERSAMA UMNO

Anonymous,  February 18, 2012 at 4:52 PM  

Shalom dan Mazeltov kepada para Goyim Malaysia,

Mordecai Anwar Ibrahim amat kesal dengan tindakan pengikut beliau yang menerima 'imbuhan pilihanraya' ini. Tetapi Mordecai berharap agar duit itu digunakan untuk membeli barangan penyokong Zionist seperti pembuat rokok, McDonald, Levi's, Starbuck Coffee, Sarah Lee, Unilever, Timberland. Hasil keuntungan boleh disalurkan kepada rejim Zionist untuk mengukuhkan lagi sistem keselamatan negara Israel. Antara projek yang memerlukan dana:-
1. Tembok pemisah mengelilingi tanah jajahan Tebing Barat dan Semenanjung Gaza sepanjang 700 km. Jika boleh tingginya tembok itu hingga helang tidak boleh nelepasi tembok itu.

2. Senjata moden kepada kerahan tenaga belia Zionis yang semakin bertambah.

3. Anti missile yang boleh menghalang serangan dari Iran serta senjata nuklear yang boleh sampai ke semuua negara Arab yg mengelilingi Israel.

4. Projek idaman Zionis; runtuhnya Masjid Al-Aqsa dan bangunnya semula Heykal Sulaiman. Batu asas telah pun diletakkan di terowong bawah tanah masjid menunggu masa runtuhnya masjid ini.

Anonymous,  February 18, 2012 at 5:06 PM  

Alhamdulillah pak cik tu bersyukur..kat Batu Kurau ni pun tak kurang hebatnya, orang kuat PKR,Bini dapat BR1M, Suami pun Coming Soon!....tak syukur lagi tak tau la,adilnya BN ni kan...

neonazi,  February 18, 2012 at 5:15 PM  

man....
pendek sangat posting kau tu...tambah lagilah

PAShit,  February 18, 2012 at 5:18 PM  

Aku seru pakcik tu ikut jejak Dato Dr Hassan Ali, Dato Zul Nordin dan ramai lagi yang dah di buka hijab mereka oleh Allah SWT untuk menyadari pakatan jahat setan yg di terajui oleh DAP dan di jilati oleh PKR dan di sokongi oleh biro agama DAP iaitu PAS.

Bakar baju tu pakcik!

PAShit

neonazi,  February 18, 2012 at 5:24 PM  

mereka yg tinggal disekitar masai & p.gidang, johor.
per:kuliah maghrib (18 feb 2012)
oleh:ustaz mat esa deraman
kitab:AL FAWAID-ibnu qayim al-jauziyah
tempat:masjid jamek cahaya baru:

SEMUA DIJEMPUT HADIR..

neonazi,  February 18, 2012 at 5:29 PM  

pashit...
orang baik xelok kata gitu....xbaek.

PAShit,  February 18, 2012 at 5:33 PM  

ehh minta maaf ye...

pakcik tolonglah bakar baju tu boleh ke pakcik...terima kasih

PAShit

PAShit,  February 18, 2012 at 5:45 PM  

Ishh ishh ishh tak baik PAS buat orang mcm tu...itu orang baik ishh ishh ishh!

KOTA BAHARU: Parti Progresif Penduduk (PPP) kecewa dengan kerajaan Kelantan pimpinan PAS yang memecat seorang guru halaqah (guru al-Quran) selepas guru berkenaan serta suaminya mengumumkan menyertai PPP di Pasir Puteh, tiga hari lalu.

Naib Presiden PPP, Datuk Nik Sapeia Nik Yusoff, berkata tindakan PAS itu tidak profesional dan mengamalkan politik dendam yang sama sekali tidak mencerminkan parti berteraskan Islam.
"Saya sedih guru ini dipecat sebagai guru halaqah sebaik menyertai PPP dan perkara ini sepatutnya tidak berlaku dan saya meminta Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Mat memandang serius perkara ini.
"Tidak seperti Barisan Nasional (BN) yang sama sekali tidak akan memecat mana-mana pihak yang tidak menyokong BN dan ini satu lagi bukti kezaliman kerajaan PAS," katanya dalam sidang akhbar di rumahnya di sini, hari ini.

PAShit

Anonymous,  February 18, 2012 at 5:48 PM  

Baju tu lah pemberian iklas dari PR/Ambabiga. Tapi sampai bawa tidur pula baju tu pakcik.

Anonymous,  February 18, 2012 at 5:48 PM  

baiknyaaa
anak sapa nie...

neonazi,  February 18, 2012 at 5:53 PM  

mana zikir nyaaaa

Anonymous,  February 18, 2012 at 6:24 PM  

jom main ping pong...pemukul dah ada...bola nya mana nak dapat ya...lama dah geram nak smash bola ping pong....ping pong ping pong ping pong ping pong ping....kesian bola ping pong asek2 kena smash dek dua rakan sepermainan...ping pong ping pong ping

Anonymous,  February 18, 2012 at 6:28 PM  

Tolong abang jah!! Abang dah tak tahan ketagihan ni!! kesian kat abang jah, tolong order china doll untuk abang. Aduh!! bisanya ketagihan ini!! Kalau tak der china doll, tolong panggil Sukma! aduhh!! sakitnya, kote ni dah mengembang! teringin sangat nak menjolok! Jijah punya dah tekder umpp! dah longgar!!. Abang nak merasa kemutan china doll atau kemutan Sukma. Tolonglah jah!

Anonymous,  February 18, 2012 at 6:31 PM  

Ini gambar superimpose. Tengok warna light blue bawah telinga pak cik tu tutup tudung perempuan.

Anonymous,  February 18, 2012 at 6:45 PM  

aritu aziz spr kata tentang penggunaan indelible ink...why go backwards...tetapi...sekarang ni...dah nak guna indelible ink lah plak...yg sebenarnya...indelible ink tu adalah untuk di paletkan ke dahi ambigagak n konco2nya....shit shit shit

Anonymous,  February 18, 2012 at 7:30 PM  

Puak anugay meroyan giler sebab diberi rm500..
Nampak sangat kebodohan kebangangan puak2 anygay/ fuckatan...
Pas parti ajaran sesat....

Anonymous,  February 18, 2012 at 7:36 PM  

pakcik pakai baju anak tu..pakcik kan saluran 1.. anak pakcik semua saluran 3...pejuang era baru....

worldLORD February 18, 2012 at 8:06 PM  

duit ambik...jangan tak ambik...bukan ada chop mana parti pun..pangkah UMNO ya...jgn lupa plak...pah tu pakai baju Biru ..tambah hensem..

Anonymous,  February 18, 2012 at 8:19 PM  

undi rahsia...

Anonymous,  February 18, 2012 at 8:22 PM  

Cakap macam ni dah berpuluh tahun dah, hari hari rakyat palestine dibunuh. Cume jalan penyelesaian nye tak de. Ko yang bijak tolong kasi jalan kelur boleh? Jangan semangat je, tak cukup beb steam sorang.

Anonymous,  February 18, 2012 at 8:27 PM  

Hasan dah buka Hijab tapi masih nampak bulan, sian.

neonazi,  February 18, 2012 at 9:40 PM  

dah tau pas party ajaran sesat kenapa xreport kat JAKIM?
manti boleh JAKIM tangkap..

Anonymous,  February 19, 2012 at 1:44 PM  

Kalau JAKIM tangkap, korang memekak plak...

neonazi,  February 19, 2012 at 5:40 PM  

kita dengar dulu apa hujjah JAKIM,,,
lepas tu bolehlah kita menilai

Anonymous,  February 19, 2012 at 9:54 PM  

Alahai bodoh nyr Gomo... terserlah kebodohan gomo disitu.

Anonymous,  February 19, 2012 at 10:21 PM  

Duit tu rakyat yang punya bukan nya Najib............semua pemimpin pun boleh buat asal dapat pancing undi.
Sian Papagomo saban hari saban malam membodek saja kerja dia.........

Anonymous,  February 19, 2012 at 10:58 PM  

Peminat LGBT tua pun tak kisah...rembat je apa yang kerajaan pusat bagi asalkan
duit. Rembat duit upah menyalak dijalanan dah apa jua benda yang bersangkut paut dengan duit. Memang mata duitan orang tua ni tapi apa kan daya bila duit depan mata. Itulah akhlak pengikut PAKATAN RAKYAT yang diterajui oleh seangkatan dengan Yahudi Zionist. Takziah pada pakcik itu.

Anonymous,  February 19, 2012 at 11:08 PM  

Diaorang ni bedal je tak kira duit itu dari kerajaan pembangkang ataupun tidak. Kan perangai pun macam pemimpin nya jugak tak kira bini orang kaaa...laki orang kaaa...semua kira bolehlah. HALAL dan HARAM belakang kira maaaa...yang penting ....Prinsip Pakatan Rakyat very simple.....Nafsu serakah didahulukan, impian ANUWAR diutamakan.

sampah papagomo,  February 20, 2012 at 8:09 AM  

penipu kalau dia nak bagitau dia betul, dia guna sumpah.

sama macam BN, dia bagi bantuan sama rata kat rakyat pastu dia kata "ini bukti kerajaan ikhlas". padahal banyak lagi bukti dia ada pilih kasih.

apa maksudnya? maksudnya UMNO/BN adalah penipu.

macam mana pun, aku rasa sedikit sebanyak PR akan amalkan benda yang sama. tapi perubahan parti pemerintah masih perlu berlaku untuk menunjukkan rakyat yang berkuasa dan sekali gus untuk mengubah keadaan kepada lebih baik

sebab tu, kita tak boleh fanatik parti. Untuk apa kita fanatik parti? apa kebaikannya? semuanya hanya perasaan dan emosi. tak rasional pun.

berubahlah kalian

Anonymous,  March 13, 2012 at 5:25 PM  

bro..aq nak tnya hasil cukai kerajaan terhadap judi,arak dan tikam nombor tuh duit haram ka duit hlal??

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP