Panggilan Jihad Buat Cyber Troopers Kerajaan & Pembangkang Pagi Ini

Friday, February 3, 2012



Hari ni hari Jumaat dah tentu ramai yang akan keluar ke Masjid Masjid dalam menunaikan Solat Jumaat. Jadi Gomo dengan rendah hati ingin meminta bantuan dari pembaca untuk sama sama kita mencari seorang remaja lelaki yang Hilang. Berikut makluman yang diberi:

Disini kak Su ingin memohon jasa baik semua untuk menolong mencari anak saudara Kak Su Mohd Nor Fitri bin Marzuki seorang syndrom down (gambar diatas). Beliau telah hilang semenjak 23/1/2012 hingga sekarang. bermacam-macam cara telah kami sekeluarga lakukan termasukan menghubungi TV3 pada 26/1/12 dan 28/1/12 (3 kali) dan pada 31/1/2012

TV3 telah menghantar reporter untuk mebuat liputan di rumah keluarga Fitri. tetapi hingga sekarang berita kehilangan beliau belum disiarkan. kami ada menghubungi TV3 untuk bertanya tentang tarikh siaran, dan jawapan mereka "mungkin besok". menurut kru TV3 yang datang kerumah kakak saya, mereka telah menghantar rakaman ke TV3 head office pada hari yang sama 31/1/12. Report polis telah dibuat pada hari sama kehilangan nya. Harian metro juga datang tetapi berita belum disiarkan lagi.

Kami ada mendapat maklumat bahawa kemungkinan Fitri berada di pulau pinang bahagian Jelutong. Kak su amat-amat berharap pembaca Blogger Jalanan dapat menolong membantu kami sekelurga menghebahkan kepada umum tentang kehilangan Mohd Nor Fitri.

Pertolongan dari rakan Blogger Jalanan amat-amat kami sekeluarga harapkan.

Kak suraya.

019-5449170

Taman Semarak
Sungai Petani Kedah.


GOMO: Jadi buat para pembaca yang prihatin dan peka mengenai pekara ini maka diminta anda semua untuk bersama sama kita mencari remaja yang hilang ini. Remaja tersebut syndrom down Dan sudah pasti jika kita tidak membantu maka potensi untuk pekara tidak diingini mungkin berlaku.

Gomo harap para pembaca dapat menolong mencari Remaja Syndrom Down ini.

Buat sahabat Blogger, facebooker, Twitter dan mana mana medium yang ada sama ada dari Pro Kerajaan mahupun Pembangkang marilah kita sama sama menyebarkan maklumat mengenai kehilangan Remaja lelaki ini. Gomo yakin jika sebaran secara total melalui semua Media Cyber baik pro Kerajaan mahupun pembangkang remaja yang hilang ini akan dijumpa dalam masa yang singkat.

Tolong Ye sahabat Blogger, facebooker, Twiiter baik Pro Kerajaan mahupun Pembangkang.


Psssttt... Sekali sekala kita keluarkan artikel Bantuan Kecemasan sebegini menjadikan diri kita lebih dihargai oleh pembaca. Amin

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

10 comments:

Anonymous,  February 3, 2012 at 10:52 AM  

Saudara Gomo,

takde surprise ke sempena TOTAL PAGEVIEWS papagomo.com mencecah 20juta? kami peminat papagomo.com mengharapkan siamdol keluar awal sebelum PRU13,

gomo harus tahu, jika dahulu perang dunia ke 2, tentera jepun pakai senjata biologikal dgn menggunakan kutu yg membawa racun kencing tikus untuk meracun tentera china, dgn menggunakan kutu,dan udara sbg medium efektif dlm menyebar bakteria,banyak tentera china mati perlahan2.

kini,tiba masanya,Cybertrooper umno mengaplikasikan strategi tersebut sempena PERANG POLITIK KE ATAS ANWAR menggunakan video seks siamdol(kutu),dan medium yg sudah tersedia dan amat diyakini berkesanannya adalah udara(YOUTUBE@atau lain2), apabila gomo melepaskan 'kutu' tersebut di youtube, maka ia akan menjadi wabak penyakit berjangkit hingga ramai penyokong Anwar TOTOK akan mula hilang kepercayaan kpd anwar sedikit demi sedikit, jgn nak dkt PRU, baru video dikeluarkan, belum sempat penyokong Anwar memikirkan tentang video tersebut, UMNO yg akan dituduh pak dalang, GOMO kena ingat, 50peratus DIRI ANWAR sudah musnah dek BOM ATOM yg pertama(CHINADOLL),

mana lagi 1 BOM ATOM? KENAPA LAMBAT SANGAT?? GOMO harus ingat, JEPUN menyerah kalah dalam perang dunia ke-2 selepas 2 BOM ATOM menjilat hiroshima & nagasaki..


-Izhar Samsudeen-

Anonymous,  February 3, 2012 at 11:54 AM  

Aduh leteh lah, hari jumaat ni orang suruh cari orang hilang ko sibok nak bom bom. Apa susah sangat nak bom bom dia. Dia bukan ada kuasa apa pun.

Anonymous,  February 3, 2012 at 12:31 PM  

apa la mamat ni bodo sangat...ini yg dikatakan penyakit lembu gila...lain yg disuruh lain perkara yg dia buat...papagomo tengok apa yg kamu dah buat pd penyokong tegar kamu.

Changing Our Mindset February 3, 2012 at 1:04 PM  

dear Izhar Samsudeen

aku tak fhm kenapa UMNO cuba memenangi undi rakyat melalui taktik perlekehkan lawan. sebab dalam persaingan yg sihat siapa yg inginkan kemenangan perlu meyakinkan rakyat yg dia lebih bagus drpd lawannya dan bukannya meyakinkan rakyat lawannya adalah lebih teruk drpd dirinya sendiri. ia seolah-olah menunjukkan bahawa dua2 ada kelemahan tp dia lebih lemah drpd aku. jadi undilah aku.

salah taktik memancing undi oleh UMNO ni. UMNO kena buktikan UMNO adalah yang terbaik untuk rakyat, semuanya yg UMNO lakukan adalah baik2 belaka dan bukannya cuba memburuk2kan lawan. Saya tak yakin taktik yang digunakan sekarang ini akan menjamin kejayaan yg besar kerana ramai yg akan meluat dgn kutukan2 yg tak membawa ke mana2 dan tidak memberi apa2 keuntungan kepada rakyat. Apa yg rkyt dpt kalau anda dptkan buktikan lawan anda lebih teruk dprd anda? rkyt tak dpt apa2. jadi mcm mana rkyt nk sokong anda?

Ini adalah sebahagian drpd 'adult psychology' atau juga dikenali dgn singkatan WIIFM. Jika anak2 boleh dipikat dengan alat permainan, org dewasa perlu dipikat dgn WIIFM. kalau tak tau ada dia WIIFM boleh google atau tanya pakar2 motivasi dlm UMNO.

p/s : tips saya beri ini bukan utk keuntungan saya, tp kalau anda dan UMNO ingin berjaya, taktik kutuk lawan ni takkan berjaya.. bukan itu cara yg sebetulnya. renung2kan!

Anonymous,  February 3, 2012 at 1:22 PM  

Bijak engko .... Sah bijak...

Anonymous,  February 3, 2012 at 1:40 PM  

senang aja, tunggu 2-3 hari dia akan keluar sendiri dan membuat pengakuan bahawa dia sudah hilang keyakinan dengan pucuk pimpinan negara ni dan meminta Singapura memerintah negara ni seperti yang didakwa Presiden Pesakit Jiwa Kebangsaan oleh Dr Hasan Ali.

Anonymous,  February 3, 2012 at 2:24 PM  

Lembu kul 1:40

hang solat jumaat kat surau Al Musyikin ? bodo punya melayu agama sendiri tak tau nak hormnat....

Anonymous,  February 3, 2012 at 2:26 PM  

Setuju dgn Gomo...abang mana yg tak sewel meroyan bila adik angkat main bontot suka sama suka dengan jantan lain...

Anonymous,  February 3, 2012 at 9:23 PM  

steady gomo! 1st time aku setuju/like dengan posting ko..

Anonymous,  February 4, 2012 at 3:23 AM  

Taktik kutuk ni asam garam pembangkang.jgn tiru PR

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP