PAS Gila Talak Kata Hassan Ali

Saturday, February 4, 2012




Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr. Hasan Mohamed Ali menjelaskan beliau tidak akan sama sekali mengemukakan sebarang rayuan menyertai semula PAS setelah diberi tempoh hingga 7 Februari ini.




Bercakap pada Sidang Medianya dirumahnya itu, beliau menjelaskan dengan tegas tidak mempunyai sebab untuk bertindak sedemikian dan bertegas akan mempertahankan prinsip yang beliau yang dianggap selari dengan perjuangan PAS.




Hasan Ali juga menegaskan beliau akan meneruskan Siri Jelajah ke seluruh Negeri setelah mendakwa ianya mendapat sambutan yang menggalakkan.Malah ramai pihak yang menjemput beliau sendiri untuk ke kawasan mereka agar penjelasan mengenai perjuangan yang dibawa bekas Exco Kerajaan Negeri Selangor itu dapat diterangkan kepada semua pihak.




Hasan sebelum ini telah melaksanakan beberapa Siri Jelajah ke beberapa Negeri termasuklah di beberapa kawasan di Selangor seperti Shah Alam dan Meru.




Beliau turut berulangkali mengkritik salah seorang Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor, Khalid Samad menjadi antara Pemimpin PAS menghalang beliau mengambil beberapa tindakan mengikut peruntukan Enakmen Syariah Negeri termasuklah berkaitan isu penjualan arak di kawasan Parlimen Shah Alam.


sumber KL POS
>

Satu isyarat jelas dari Hassan Ali buat PAS yang sekarang ini sedang cuba memujuk rayu beliau agar kembali kepada PAS. inilah namanya Gila Talak bila dah pecat sekarang terhegeh hegeh pulak nak rujuk Hassan Ali.


PAS bukan Islam dan kita sendiri dapat lihat bagaimana apabila Hassan Ali dipecat beliau masih lagi sebagai seorang Islam dan PAS pun tak boleh nak tentukan sorga mahupun neraka buatnya.




Semoga Hassan Ali akan bersama umat Islam lain menyedarkan rakyat Malaysia akan kejahilan yang terancang yang dilakukan Pakatan Diketuai DAP. Amin



Psssttt..... puak PaS ni dah makin gelabah, tu lah akibat lacurkan ugama.


Published with Blogger-droid v2.0.3



35 comments:

Anonymous,  February 4, 2012 at 5:27 PM  

no satu boh,haha

Anonymous,  February 4, 2012 at 6:07 PM  

Orang PAS dan PKR bukan gila talak tapi gila meroyan. Dulu pernah suatu ketika dulu mengajak Dr Mahathir join diaorang masa zaman Dr Mahathir kecam pengurusan Pak Lah. Orang PAS dah fitnah macam-macam mengatakan Dr. Mahathir tak pernah sembahyang subuh, tengok filem blue dengan cucu dan berbagai lagi.....dan sekarang kita tengok drama lakunan orang-orang PAS yang sentiasa mencuit hati dan lebih kelakar dari Raja Lawak ASTRO. Tahniah dan terima kasih pada Anwar Ibrahim kerana banyak berjasa mengeluarkan ahli Pakatan Rakyat untuk bersama UMNO.

kingnek February 4, 2012 at 6:46 PM  

Sambutan terhadap dha membuat pas panik

manBonda,  February 4, 2012 at 6:52 PM  

Ha ha..malunya orang2 PAS dah ludah jilat balik..khatuui
Hasan Ali buat orang2 PAS tak senang duduk..padan muka kau orang..apa ingat orang2 PAS bagus sangat ke ?
Jadi barua DAP dan PKR..tak ada otak..dulu heboh satu dunia nak buat negara Islam..bila kena " sound " kat DAP hilang " tolo " tinggal kulit je..ha ha ha

abu February 4, 2012 at 7:12 PM  

wahai manBonda.....
memang tak ada orang yang bijak macam hassan ali,
tapi yang lebih bijak dari hassan ali ada banyak.

Yang bagus macam dia pon memang tak ada,tapi yang lebih bagus dari dia ada banyakkkk

kalau pas tak boleh tegakan negara islam....mengapa tidak umno melakukan nya....nak tunggu bila lagi.....

Anonymous,  February 4, 2012 at 7:23 PM  

heheheh..

apa ni gomo..org ajak tangkap gambar lu malu2 babi plak

takkan kecut ngan budak penderhaka tu kot???

hehehehe

Anonymous,  February 4, 2012 at 7:25 PM  

Kah..kah...kah....tak bolh nanti MCA ,MIC marah....dah 50 tahun dah tak boleh buat, bila tak bolih buat maka taici kat pas lah ape lagi. Itu lah kehebatan Umno

Anonymous,  February 4, 2012 at 7:29 PM  

Dap anak cina kawan ngan PR, MCA Bapak cina kawan ngan Umno.,...kah....kah...kah..

Anonymous,  February 4, 2012 at 7:32 PM  

DHA takde parti, kalu terror pun setakat satu kerusi je, itu pun kat kawasan Umno dia bolih menang....

Anonymous,  February 4, 2012 at 7:34 PM  

Hasan tu pakar jual obat....

Anonymous,  February 4, 2012 at 9:24 PM  

abu.. Timb. Presiden pun bodoh berdengung lagi nak cerita pengikutnya golongan inilah yg fokus utama Dr.Hassan Ali, mereka perlu disedarkan.

Oi pencacai diatas jgn divert cerita lainlah macha, tetiba cerita MCA apahal? Tuan2 & Puan2 inilah teknik auta ajaran Nuar. Agak2 tak boleh lawan trus spin cerita lain. Macam ni ke nak debat? Belum habis topik dah nak pikir hal lain.. Budoh laa

Anonymous,  February 4, 2012 at 9:30 PM  

Anwar KIMAK !!!

Kah kah kah kah...

abu February 4, 2012 at 9:38 PM  

panik?????? PAS bukan macam UMNO.....baru sda orang ancam nak bunuh pm dalam f/book,dah bertungkus lumus siasat....nampak sangat takut mati..

abu February 4, 2012 at 9:55 PM  

memaki.kata-kata lucah.bodoh.....ini memang zikir orang umno.....so jangan pelik...

Anonymous,  February 4, 2012 at 10:10 PM  

x hensem
gemok plk tu
itu pasal la malu2 depan kamera

manBonda,  February 4, 2012 at 11:13 PM  

Betul..PAS bukan macam UMNO..sebab PAS cakap tak serupa bikin..tidak ada pendirian macam lalang ..lebih takutkan DAP dan PKR dari Allah..mana Ulamak2 dalam PAS..kenapa mendiamkan diri tentang penubuhan Negara Islam..bisu ke atau betul2 tak " bertelur "

Anonymous,  February 4, 2012 at 11:36 PM  

#masjid kena letak kepala babi#
pas sibuk buat solat hajat,umno tak nak buat ke? Dalam hal ni ketepikan dahulu soal fahaman politik...sama2 ler solat hajat bior dapat tahu sapa yg buat....

manAyahanda February 4, 2012 at 11:45 PM  

islam hadhari dan islam wassyatiyah...mana satu yang betul......

Anonymous,  February 5, 2012 at 12:12 AM  

Parti PAS tak salah, cuma ada parasit. Parasit pula dah berjangkit kat pengikut sampai tolak mentah2 teknologi terkini. Videocam canggih buatan manusia zaman sekarang tak relevan katanya. Kena pakai juga approach 1,500 tahun yang lalu.

Beza sungguh Islam di barat dgn Islam di Timur Jauh. Manusia lain ke depan, parasit masih lagi ke belakang.

Anonymous,  February 5, 2012 at 12:13 AM  

PAS DAH LEBIH 20 TAHUN PERINTAH KELANTAN KENAPA MASIH TAK IKUT HUKIM HUDUD. SI PENYOKONG BODOH ASYIK MELALAK MENYALAHKAN UMNO. TELINGA DAH PEKAK MATA DAH BUTA KE. TENGOK KELANTAN DULU SEBELUM TUDUH UMNO. KEDAH PUN BOLIH JALANKAN HUDUD TAPI KENAPA TAK BUAT2 JUGA.?!!!? JANGAN ASYIK MENYALAK JE BUKTIKAN.

Anonymous,  February 5, 2012 at 12:15 AM  

Tapi bos ko takut.....takut debat Anwar....takut pegi mahkamah.....kah...kah...kah..

Anonymous,  February 5, 2012 at 12:17 AM  

Kah..,kah...,kah..

Anonymous,  February 5, 2012 at 12:17 AM  

PAS DAH LEBIH 20 TAHUN PERINTAH KELANTAN KENAPA MASIH TAK IKUT HUKIM HUDUD. SI PENYOKONG BODOH ASYIK MELALAK MENYALAHKAN UMNO. TELINGA DAH PEKAK MATA DAH BUTA KE. TENGOK KELANTAN DULU SEBELUM TUDUH UMNO. KEDAH PUN BOLIH JALANKAN HUDUD TAPI KENAPA TAK BUAT2 JUGA.?!!!? JANGAN ASYIK MENYALAK JE BUKTIKAN.

Anonymous,  February 5, 2012 at 12:20 AM  

Kah...kah.....kah...mamak pusat tak bagi

Anonymous,  February 5, 2012 at 12:32 AM  

Sampai skrg parasit tak komen apa2 ttg 'imam mahdi' chegubard cuba membina jambatan dgn bani 'the chosen one'. Isra-El (hamba Allah yang dilaknat oleh Pencipta) memang berhajat sangat untuk bekerjasama dgn 'Goyim' yg boleh diharap. Zionisme untuk semua.

Kekadang teori Yakjuj & Makjuj (Yagog & Magog) adalah dari kaum Yahudi berfahaman Zionis dan Goyim pendokong Zionis boleh diterima pakai. Mereka telah lama berada dimuka bumi untuk menyedut setiap titik air di bumi sehingga kering. Bukanlah air yang cuba disedut tetapi minyak.

neonazi February 5, 2012 at 1:04 AM  

ok lah tu ada orang yang nak betulkan umno...kenapa susah sangat nak teroma kritikan,apa masalah nya kalau betul apa yang dikata maka betulkan....sekiranya umno sedia menerima teguran bukan makna nya umno itu salah....masalah nya umno pemimpin tidak boleh ditegur langsung...

Anonymous,  February 5, 2012 at 1:39 AM  

setahu aku pak nuar yg tak boleh ditegur...bila di tegur peminat dia guling guling atas jalan raya.

neonazi February 5, 2012 at 1:48 AM  

kalau benda yg tak baik macam tu xpayah ler ikut.....kalau rasuah itu memang dihalalkan dalam umno....maka terus kan ajer....jgn pedulikan orang lain nak kata aper...

Anonymous,  February 5, 2012 at 3:39 AM  

Berita GEMPAR & DAHSYAT !

Parti PAS bakal dibubarkan kerana 90% penyokong parti berkenaan istiharkan keluar parti kerana mengikut Dato Hassan Ali yang dipecat parti tersebut baru baru ini.

Begitulah hebatnya pengaruh Dato Hassan Ali, satu-satunya pejuang akidah terakhir yang ada di Malaysia mau dunia sekarang ini.

Dikhabarkan juga Presiden PAS akan kembali menjadi nelayan dan Mursyidul Am PAS pula akan kembali menjadi penanam sayur (berkebun). Nasib pemimpin2 PAS lain belum diketahui.

Jutaan ahli PAS yang telah berpaling tadah bersama Dato Hassan Ali dikatakan akan melantik beliau sebagai Presiden merangkap Mursyidul Am parti baru yang belum dinamakan lagi.

Anonymous,  February 5, 2012 at 3:59 AM  

Salam...

Pendapat nak kan Negara Islam di Malaysia ni saya rasa dah di salaherti oleh sesetengah daripada kita... Islam bukan terletak apabila kita memerintah sesebuah Negara... Islam terletak di dalam tubuh manusia tersebut (di hati) bukan di luar (pakaian dll)... Kita masih bertelingkah memastikan sipa di antara kita siapa yang lebih Islam dari yang Islam... Ini la budaya yang sekarang berlaku di Malaysia ini... Untuk pengetahuan SEMUA UMNO, PAS, PKR BUKAN PARTI ISLAM.. ini semua PARTI POLITIK...Kenapa!!!!!! sama2 kita fikirkan....

Kalau ini yang di ambil kira malang benar la orang Islam yang tinggal di Negara yang di kuasai oleh orang bukan Islam... mereka tak boleh menegak kan negara Islam semasa hayat mereka... mati mereka KAFIR ke?????

Hanya ALLAH saja yang BERHAK memilih antara KITA siapa yang lebih ISLAM... BUKAN KITA SEMUA.. Hentikan lah BUDAYA mengatakan orang itu Islam orang ini tidak Islam... Dalam Islam tidak ade budaya begini... dalam PARTI memang ade... (lihat apa yang berlaku skrg ini diantara UMNO, PAS dan PKR dll)

Fikir2 kan lah

aNUa

abu February 5, 2012 at 6:47 AM  

wahai aNUa....
satu saja soalan saya...dulu masa belajar feqah pakai ktab apa

Anonymous,  February 5, 2012 at 8:56 AM  

aik...ada lg juak pas dok sembang pasai hukum hudud. kan pas dah tolak hudud. hudud tak dak dlm al-quran pun katanya. habih dok cerita hukum hudud apa lg ni?

pas sekarang ni cuma pom pom girl anwar je beb. tak lebih dr tu. anwar cakap support dia kena support cina & india, support semua agama lain di malaysia ni setaraf dgn islam. pas pun support la & lakukan dgn bersungguh2. jadi kepada juak2 pas..toksah la sembang lebih2 pas akan buat itu ini. pas jd balaci anwar & dap je..ok!

abang besar February 5, 2012 at 11:33 AM  

Papa, tolong linkkan blog saya dengan blog tuan. Untuk siasat dulu, datanglah bertandang.http://batu-gajah.blogspot.com/

Anonymous,  February 5, 2012 at 12:44 PM  

Hassan Ali gila rujuk!!!

Anonymous,  February 5, 2012 at 6:13 PM  

kah54x....

Hassan Ali gila rujuk!!!
February 5, 2012 12:44 PM

la nie sapa nk rujuk sapa.....
lawak bodo, lu ni mcm aji adi.; ;)

PASNGOK..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP