Pelaburan Hartanah NFCorp Demi Bayar Balik Hutang Yang Dipinjam Dari Kerajaan

Friday, February 10, 2012



Perjanjian untuk pinjaman mudah RM250 juta dari kerajaan kepada National Feedlot Corporation (NFC) tidak melarang syarikat tersebut daripada menggunakan dana untuk pelaburan yang tidak berkaitan dengan industri ternakan lembu.



Oleh itu, syarikat tersebut tidak boleh disalahkan kerana membeli hartanah apabila projek fidlot tersebut dihentikan sementara untuk kajian daya maju. Menurutnya, perjanjian pinjaman itu tidak menyatakan sebarang larangan untuk membuat pelaburan.Daripada hanya meletakkan wang dalam instrumen pasaran wang, maka ia dianggap lebih bijak untuk melabur dalam hartanah dalam jangka pendek.



Wan Shahinur Izmir Salleh,
CEO NFCorp


Itulah kenyataan dari CEO NFCorp yang sudah berbulan bulan beliau dan keluarganya diaibkan oleh pihak PKR melalui Zuraidah Mak Lampir dan Rafizi Jambu. 4 bulan serangan dilakukan keatas syarikat NFCorp yang menjalankan perniagaan Fiedlot Nasional di Gemas Negeri Sembilan.

Pihak pembangkang mendedahkan NFCorp telah membeli Kondominum dengan menggunakan wang dari pinjaman Kerajaan. Malah menurut dakwaan pihak pembangkang pembelian Kondo tersebut salah dan tidak sepatutnya berlaku kerana NFCorp sepatutnya menguruskan Lembu dan bukannya Kondo.

Gomo tidaklah pandai mahupun hebat dalam bidang perniagaan ini namun dari apa yang dijelaskan disini pelaburan buat satu syarikat besar semestinya berlaku dan jika ada syarikat yang tidak melabur sudah pasti ianya agak janggal sama sekali.

NFCorp MEMINJAM Wang dari Kerajaan untuk mengusahakan Ladang Lembu Fiedlot dan dari apa yang pernah dinyatakan sebelum ini Ladang Lembu tersebut di Gemas Negeri Sembilan beroperasi dengan baik mengikut apa yang ada di Ladang Lembu tersebut.

NFCorp Meminjam dari pihak Kerajaan dan bila sampai masa dan ketika maka NFCorp perlu untuk membayar balik apa yang dipinjamnya itu kepada kerajaan tampa DISKAUN mahupun Penangguhan demi penangguhan.

Justeru NFCorp yang telah MEMINJAM wang Kerajaan mesti mencari jalan dalam menambahkan aliran tunai syarikat mereka bagi membayar balik wang Pinjaman dari Kerajaan tersebut dan Pelaburan Hartanah merupakan pilihan bagi syarikat NFCorp.

Pembelian Kondo di Singapura merupakan satu pelaburan yang efektif kerana aset di Singapura cepat meningkat harganya di pasaran memandangkan Singapura merupakan tempat tumpuan dunia luar yang banyak melabur disana dan membeli aset.


Pelaburan Yang Menguntungkan

Malah bukan sahaja NFCorp yang melakukan pelaburan dalam pembelian Aset sedemikian, pihak lain seperti Khazanah dan lain lain sentiasa melabur dalam memastikan pulangan yang lumayan dalam pelaburan mereka.


Pelaburan Hartanah Paling Untung

Pelaburan hartanah merupakan pelaburan yang paling menguntungkan kerana harga pasaran akan sentiasa naik dan adakalanya kenaiikan harga tersebut secara mendadak memberikan pulangan yang berganda buat para pelabur.

Jadi dimana salahnya pihak NFCorp membeli unit Kondominium di Singapura? Dimana salahnya pelaburan yang mereka jalankan itu? Jika NFCorp yang telah MEMINJAM wang Kerajaan maka tidak menjalankan perusahanan Ladang Lembu Fiedlot sebaliknya hanya menjalankan pelaburan sudah tentulah ianya salah sama sekali.

Tetapi pihak NFCorp menjalankan penternakan Lembu Fiedlot dan dalam masa yang sama melabur bagi membayar balik HUTANG yang dipinjam dari Kerajaan. Dimana salah NFCorp dalam pelaburan ini? Membuat Pelaburan demi nak bayar balik hutang pada Kerajaan pun Salah ke?

Pihak PKR sebenarnya tahu bahawa pelaburan yang dijalankan pihak NFCorp tidak menyalahi undang undang. tetapi mereka terus memutar belitkan fakta kerana matlamat mereka adalah Shahrizat Jalil Ketua Wanita UMNO. Serangan Politik yang dilakukan dan bukannya atas sebab keperihatinan mereka kepada rakyat.

Ladang Lembu Fiedlot mengambil masa yang agak lama untuk diusahakan sehingga mencapai sasarannya. Dan sekarang ianya baru beberapa tahun sahaja beroperasi. Matlamat Ladang lembu Fieolot ini adalah untuk memastikan bekalan daging import dikurangkan dan memastikan rakyat Malaysia mendapat bekalan daging segar dari dalam Malaysia dan bukannya import.Itu matlamat kerajaan dan ianya memerlukan jangka masa yang lama.



Dalam jangka masa yang panjang ini juga pihak yang dilantik NFCorp perlu membayar pinjaman mereka dan sudah pasti pihak NFCorp bertanggungjawap dalam pembayaran balik Hutang Kerajaan ini. Maka melaburlah mereka dalam hartanah demi MEMBAYAR BALIK HUTANG yang di PINJAM.


Psssttt....Takkan lah si Salleh NFCorp tu Bodoh nak heret anak beranak dia masuk Penjara kalau tak bayar duit Hutang Kerajaan tu

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

39 comments:

Anonymous,  February 10, 2012 at 2:52 PM  

gomo telah menunjukkan kebodohannya...hahaha

Anonymous,  February 10, 2012 at 2:59 PM  

AKU PUNG NOK PINJAM MACAM NI...BUAT PROJEK AYAM SUPPLY SELURUH MALAYSIA...TAPI BAHAM DUIT SIKIT BELI CONDO KAT AMERIKA KE...UHHHH BIJAK-BIJAK,,,,,MELANCONG PUNG DOK MASUK DALAM PERJANJIAN...BELI KERETE FERERI PUN BOLEH...MUAHAHAHHAAA...LAWAK-LAWAK...NAJIS PUNYA UMPORNO...

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:01 PM  

Pinjaman dan pelaburan anak beranak...baik dari cawangan kg sampailah ke pemimpin atasan...sama je dari dulu amno punya perangai...buat untung diri sndiri....

Adi Kencana February 10, 2012 at 3:08 PM  

Kalau pelaburan tersebut dibenarkan dalam syarat pinjaman, apa salahnya?

Yg penting, hutang dapat dibayar balik!

SETELAH DITELANJANGKAN DI LEMBAH PANTAI, NURUL IZZAH LARI KE SINGAPURA!! Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 1 February 10, 2012 at 3:09 PM  

Aku merupakan seorang pelajar di sebuah sekolah di Melaka. Namaku Azam (bukan nama sebenar) Ketika itu aku berada di awal tingkatan 5. Aku merupakan seorang yang kuat melancap kerana aku tidak dapat menghentikan perbuatan aku itu.

Aku selalu mengubah situasi untuk melancap. Kadangkala aku menggunting gambar penyanyi wanita seperti Siti Nurdiana dan Syura untuk menaikkan nafsu aku. Gambar mereka yang tersenyum itu sudah cukup untuk membayangkan mereka sedang melihat aku sedang melancap. Cerita yang aku ingin sampaikan disini bukan lah kegiatan aku melancap tetapi kisah aku dengan seorang guru matematikku yang bernama Cikgu Amira (bukan nama sebenar). Kami memanggilnya sebagai Cikgu Mira sahaja.

Cikgu Mira merupakan seorang guru yang cantik dan menawan. Walaupun aku tidak dapat melihat bentuk badannya dengan jelas (pakai baju kurung) aku sentiasa memerhatikan bentuk tubuhnya apabila angin bertiup. Bentuk tubuhnya itu amat menggiurkan sekali. Dia merupakan Guru kelas aku. (aku tergolong di kalangan pelajar yang terkenal dan bijak di sekolah terutama dalam math). Aku pula adalah ketua kelas di situ. Wajah Cikgu Mira begitu cantik dan menawan sehinggakan ramai di kalangan guru-guru lelaki ingin memikatnya. Umur Cikgu Mira baru 22 tahun dan belum berkahwin. Rumah Cikgu Mira kira-kira 2 kilometer dari rumah aku dan senang sahaja ke rumahnya menaiki basikal.

Aku tau bahawa cikgu Mira meminati aku melalui cara dia bercakap, melihat dan melayan aku dalam kelas walapun tidak disedari rakan yang lain. Tetapi aku tidak berani membalasnya kerana dia guru aku. (hormatlah konon) Tetapi aku dapat mengesan sesuatu yang aneh pada cikgu Mira. Jika pada waktu pagi dia elok sahaja, selepas dia keluar dari tandas waktu tengah hari atau waktu rehat, dia sedikit berlainan. (aku cakap cam tu sebab lihat cara dier berjalan dan mukanya yang merah lain sikit). Ada satu kali aku menegurnya.

“Hi, apa kabar cikgu?”

“Hi, baik jer Aahh!” dengan suara yang begitu menstimkan.

Batang aku tercanak setelah menerima jawapan disertai desahan itu. Tapi aku berjaya mengontrol nya. Sejak hari itu, aku merasakan ada sesuatu yang tidak kena pada Cikgu Mira. Pada suatu hari, aku terserempak dengan Cikgu Mira di koridor bilik guru.

“Zam, boleh tak awak datang pukul 3 petang ni. Cikgu nak bincang pasal lawatan tu”, Tanya Cikgu Mira.

“Emm, ok. Saya akan datang. Tapi kat ner cikgu” tanya aku.

“Err. Kat kelas awaklah, sebab cikgu letak kertas kerja kat situ” jawab Cikgu Mira.

“Ok saya akan datang”. Jawabku.

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:09 PM  

NFC...NuwargFuckingCorporation...WargWargWarg

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 2 February 10, 2012 at 3:10 PM  

Dia ingin berjumpa dengan aku petang itu pukul 3 petang di dalam kelas aku. Katanya dia ingin membincangkan penggunaan duit kelas denganku kerana kelasku akan mengadakan lawatan tidak berapa lama lagi. Aku bersetuju untuk berjumpa dengannya. Aku menelefon rumah memberitahu aku tidak dapat balik lagi kerana ada perjumpaan dengan guru.

Aku menunggu pukul 3 petang di surau selepas tamat waktu persekolahan. Aku berasa sedikit pelik kerana pada hari itu tiada orang yang belajar berkumpulan disekolah. (biasanya setiap hari ramai pelajar mengulangkaji di sekolah) Mungkin aku akan menerima anugerah kot. Aku tidur sekejap di surau untuk merehatkan diri kerana letih belajar. (lerr. Tul la aku letih, aku kalau dah belajar aku tumpu betul-betul). Tepat pukul 3 aku terus masuk ke kelas aku yang berada di tingkat 2 bangunan sekolah. Cikgu Mira belum sampai lagi. Cikgu Mira sampai 15 minit kemudiannya.

“Hi zam, lama dah ker nunggu cikgu?” sapanya.

“Taklah, baru jer cikgu”. Kataku walaupun aku memang lama menunggu.

Aku lihat Cikgu Mira sungguh ayu pada hari itu. Aku mula membayang tubuh nya yang mengiurkan, pinggang yang ramping serta berkulit putih dalam keadaan berbogel. Tak beberapa lama kami berbincang. Aku rasa hendak ke tandas pula (buang air).

“Cikgu, nak kuar jap. Nak gi tandas.” Kataku.

“Ok. Pegilah.” Kata Cikgu Mira.

Aku pun keluar dari kelas dan neuju ke tandas pelajar lelaki yang agak jauh di tingkat 1. Baru sepuluh meter dari kelas, tiba-tiba aku teringatkan sapu tangan yang aku selalu selitkan di poket bajuku. Aku tertinggal di atas meja guru tempat kami berbincang. Aku balik semula ke kelas dan tiba-tiba, sekilas pandangan ku melalui tingkap kelas, aku lihat Cikgu Mira telah mengambil sapu tanganku itu.

Aku bersembunyi di sebalik tingkap sambil memerhati gelagat Cikgu Mira. Sapu tanganku itu di masukkannya ke dalam kain dan ditujukan ke celah kangkangnya. Seperti mengelap sesuatu di situ. Batang aku terus tegang bila melihat keadaan itu. Kemudian Cikgu Mira meletakkan kembali sapu tanganku ke tempat asal. Cikguku yang 5 cm rendah dari aku melakukan sesuatu yang tak kuduga. (tinggi aku 170cm).

Mahu saja aku masuk dan memeluk cikguku itu. Tapi aku takut dituduh mencabul pula. Aku menunggu di kelas sebelah sambil memikirkan idea untuk menerkam cikguku ini. Aku pun terus masuk kelas dan kembali ke kerusi di meja Guru bertentangan dengan Cikgu Mira. Aku dapat lihat kesan basah di sapu tanganku itu. Aku berpura-pura batuk dan mengambil sapu tanganku dan terus menciumnya.

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 3 February 10, 2012 at 3:11 PM  

“Emm..” Tanpa aku duga aku mengeluarkan bunyi itu. Kerana bau amat mengasyikkan aku. Aku tau itu adalah bau aroma cipap cikgu matematikku ini. Aku dapat lihat dia tersenyum-senyum melihat gelagatku.

“Naper Zam?”. Tanyanya.

“Takde pe cikgu, bau sapu tangan saya wangi semacam jer”. Aku cuba memancing nya. Aku cuba memancingnya dengan lebih berani.

“Ermm.. Cikgu, cikgu ni lawa lah.” Kataku.

“Naper zam cakap cam tu”.

“Sebab kawan-kawan summer kata cikgu ni lawa” potongku.

“Cikgu. Saya sebenarnya suka pada cikgu.” Aku nampak Cikgu Mira sudah tidak keruan.

“Mulut cikgu yang cantik, mata cikgu yang ayu, pipi cikgu yang putih. Ohh. Sunggul cantik sekali!!” Aku terus mengayatnya.

Dia hanya tersenyum diam sambil menundukkan mukanya. Aku bangun dan mengangkat dagunya dengan tanganku. Kami bertentangan mata. Dia tiada reaksi menolak. Ini sudah bagus, fikirku. Aku memain-mainkan jariku di mulutnya. Sungguh lembut dan licin mulutnya membuatkan aku ingin jer mengigit mulutnya itu. Aku mencium bibir cikguku yang masih duduk di kerusinya.

“Emmphh. Emmpphh. Zam, cikgu dah lama minat kat awak. Cikgu sayang kan awak.” Katanya dengan suara yang mengasyikkan.

“Saya pun cam tu juga”. Balasku.

Aku terus mendirikan cikgu Mira dan memeluknya dengan kuat sambil mencium mulutnya, matanya dan juga pipinya.

“Cikgu.. Boleh tak saya pegang dada cikgu?” Tanyaku.

“Emm.. Peganglah” jawabnya.

Aku meramas-ramas payudaranya yang masih bercoli. Aku tidak dapat merasakan kelembutan payudara cikguku kerana dihalang colinya. Tanganku terus menjalar ke celah kangkangnya. Tanganku bermain-main di atas kain di luar cipapnya. Sambil menggosok-gosok alur cipapnya, aku cuba menjolokkan jari ku kedalan cipapnya. Aku dapat rasakan pantiesnya telah masuk ke dalam cipapnya. Aku berasa begitu stim sekali.

“Aahh. Aahh. Emmpphh. Zam.” Cikgu Mira mendesah kesedapan.

“Cikgu, kita tutup pintu ngan tingkap dulu cikgu. Nanti orang nampak.” aku memberikan cadangan setelah menyedari bilik kelasku begitu terbuka.

“Emm. Ok lah..” kata Cikgu Mira.

Selepas menutup semuanya, aku terus ke tempat Cikgu Mira. Aku membelai rambutnya itu, kemudian aku menanggalkan baju kurung yang di pakainya itu. Terserlah pula payudaranya yang cukup besar tetapi masih bercoli itu. Badan Cikgu Mira begitu putih sekali dan begitu ramping. Aku pula masih beruniform sekolah. Aku memeluk Cikgu Mira dan aku dapat rasakan payudaranya yang pejal menekan-nekan dada ku. Aku terus mencium bibir munggilnya yang sedikit terbuka itu. Aku mencium lehernya dengan lembut dan menjilat telinganya.

“Zam.. Mmpphh. Mmpphh” terdengar desahan Cikgu Mira bila mulutku bertaut rapat dengannya.

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 4 February 10, 2012 at 3:11 PM  

Kepalanya kupegang supaya tidak terlepas dari kucupanku manakala satu lagi aku cuba membuka branya. Branya kucampak ke tepi dan aku terus meramas-ramas payudaranya. Aku terus menghisap lidah Cikgu Mira yang juga membalas kucupanku itu. Kami bertentangan mata, nafas makin mengencang, nafsu makin berahi dan kemaluanku makin menegang. Aku meneruskan ciumanku ke lehernya dan akhirnya sampai ke pangkal payudaranya itu. Payudaranya kupegang dan kuramas dengan lembut. Aku terasa kelembutan, ketegangan, kepejalan payudaranya yang montok itu. Cikgu Mira mendesah kesedapan. Aku cium pangkal teteknya, jilat seluruh teteknya sambil meramas-ramas.

Suara desahannya makin kuat bila aku memicit-micit puting teteknya. Aku renung dan gentel-gentelkan puting teteknya sambil mulutku menjilat yang sebelah lagi. Aku terpukau melihat teteknya yang putih kemerahan menambahkan lagi nafsu aku. Suara desahan Cikgu Mira makin manja dan aku semakin ghairah. Habis kedua-dua belah teteknya aku jilat, hisap semahu-mahunya, putingnya kujilat, aku gigit mesra dengan rangkulan yang erat di kepalaku oleh Cikgu Mira. Aku menanggalkan baju dan seluarku sehingga aku berseluar dalam sahaja. Begitu juga dengan Cikgu Mira yang berseluar dalam sahaja kerana kainnya telah aku tanggalkan.

Aku membaringkan Cikgu Mira lalu aku terus mengulum puting teteknya dengan lembut. Aku terus membelai teteknya yang menegang itu. Puting teteknya yang berwarna coklat merah jambu amat aku sukai. Sambil tangan kananku menuruni gunung ke arah lembah yang masih rapi di dalam panties nya. Aku memasukkan tapak tanganku ke dalam pantiesnya dan meneroka di lembah itu buat seketika. Aku dapat rasakan bulu cipap Cikgu Mira yang halus dan aku membelai bahagian bulu cipapnya.

Aku terus menurunkan lagi tanganku untuk meneroka dan mencari puncak keberahian wanita yang sulit dan terpelihara. Segitiga emas milik Cikgu Mira telah kuterokai, aku mula mengusap-ngusap dam menggossok bahagian rekahan di bawah lembah cipapnya. Aku dapat rasakan alur rekahan cipap cikug Mira telah basah dan lembab. Terangkat-angkat punggung Cikgu Mira menahan keenakan dan kenikmatan yang sukar untuk di gambarkan dengan kata-kata. Yang kedengaran hanyalah rintihan dan desahan yang manja dan mengasyikkan.

“Mmpphhmm. Aahh..”

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 5 February 10, 2012 at 3:12 PM  

Aku ingin melucutkan panties Cikgu Mira yang berwarna merah yang sedang melindungi kawasan segitiga emas yang masih suci itu. Dari luar, aku dapat lihat kesan basah dan melekit pada hujung alur lurah yang subur itu. Pahanya aku usap sambil lidahku menjilat pusatnya. Terliuk-lentok badan Cikgu Mira diperlakukan begitu. Kedua-dua tanganku memegang pantiesnya dan melurutkannya ke bawah, aku angkat sedikit punggung Cikgu Mira untuk memudahkan aku melucutkan pantiesnya.

Benteng terakhir Cikgu Mira sudah kuhapuskan. Aku tidak melepaskan peluang melihat sekujur tubuh insane ego bernama wanita yang lemah tanpa seurat benangpun, yang sangat diingini oleh insan bergelar lelaki. Malahan boleh diperlakukan sesuka hati sahaja sahaja. Kelihatan di cipapnya berair dilindungi bebulu nipis yang berjaga rapi. Keadaan alur yang memanjang ke bawah amat mengaasyikkan mata memandang. Aku sentuh bahagian cipapny, terangkat punggungnya menahan keenakan. Aku sentuh lagi dan aku menguak bibir cipapnya sambil mengesel-gesel jari-jariku melewati lurah itu, suara mengerang Cikgu Mira mengiringi liuk-lentok tubuhnya. Kelentitnya aku mainkan, aku gentelkan bahagian kelentit itu sambil jari ku yang lain mengosok-gosok bahagian dalam alur rekahan cipapnya.

“Emmhhpphh.. Aahh!!” kali ini Cikgu Mira mendesah dengan agak kuat dengan badan terangkat kekejangan.

Terasa basah jariku. Aku dapat rasakan Cikgu Mira telah pun klimaks kerana aku pernah mendengar dari temanku, perempuan klimaks bila badannya bergetar-getar kekejangan dan muka mereka menjadi kemerahan. Lagi pun tanganku telah pun basah berair akibat cecair yang keluar dari cipap cikgu matematikku. Aku mengelap cipap cikguku dengan sapu tanganku sehingga kering. Aku terus mencium bibir cipap Cikgu Mira dengan lembut. Aku rasa seperti mencium mulut Cikgu Mira, cuma aroma cipapnya sahaja yang memberikan kelainan daripada mencium mulutnya.

Terangkat punggungnya menahan kenikmatan itu. Cipapnya aku jilat, aku tusukkan lidahku ke dalam lubangnya. Dia mendesah keenakan sambil menggeliat manja. Biji kelentitnya aku jilat, hisap dan aku kulum semahu-mahunya. Cipapnya basah kembali sambil aku terus menggentel teteknya. Dengan tiba-tiba Cikgu Mira menyembamkan cipapnya ke mukaku sambil mengerang, serentak dengan itu habis mulutku basah dengan simbahan air dari cipapnya. Aku sebenarnya tidak sempat mengelak kerana dia tiba-tiba sahaja menyembamkan cipapnya ke mukaku.

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 6 February 10, 2012 at 3:13 PM  

Aku terus menghisap air yang keluar dari cipap Cikgu Mira. Rasanya payau masin. Aku terus membenamkan muka di situ dan terus menjilat lurah yang basah berair. Cikgu Mira hanya merintih manja sambil meliukkan tubuhnya. Aku meneruskan hisapanku dan aku mengulum-ngulum kelentitnya sambil memainkan lubang nya dengan jari. Sekali lagi dia terkejang kepuasan, dan airnya menerjah masuk ke dalam mulutku. Dengan air maninya yang masih mengalir di dalam mulutku, aku mencium mulut Cikgu Mira. Cikgu Mira menghisap lidahku dan air maninya sendiri di dalam mulutku. Bahagian cipapnya aku lehat sudah begitu merah dan rekahan bibir pantatnya sedikit terbuka kesan di belasah mulutku tadi.

“Cikgu.. Sedap tak?” Aku bertanya.

“Emm. Sedap Zam cikgu tak tahan Zamm emmphh..” balasnya.

“Cikgu tau tak, cikgu dah minum air cikgu sendiri tadi.”

“Cikgu tau, dah biasa dah” balas nya.

Rupa-rupanya Cikgu Mira selalu melancap dan menjilat jarinya sendiri.

“Ermm. Cikgu. Boleh tak. Kalau saya nak tu?” Tanyaku.

“Emm. Ok. Tapi Zam kena slow-slow sebab cikgu masih dara”, katanya.

Terkejut aku kerana Cikgu Mira rupanya masih dara lagi. Patutlah lubang nya masih begitu sempit semasa aku menjolok dengan jari tadi. Aku rasa amat gembira kerana aku akan menjadi orang pertama yang merasmikan pantat cikguku yang masih dara yang diingini oleh ramai insan bernama lelaki.

“Wow.. Cikgu. Saya sayang cikgu selama-lamanya.!!” kataku.

Aku mencium dahinya sebagai tanda sayang. Cikgu Mira hanya tersenyum. Aku pun menanggalkan seluar dalamku dan batangku terus tercanak. Cikgu Mira terkejut kerana ini kali pertama dia melihat batang lelaki secara life. Aku mengesel-gesel kepala batangku di mulutnya, dan Cikgu Mira memberikan ciuman yang mengghairah kan kepada kepala batangku. Mahu jer aku terpancut kerana dicium oleh Cikgu Mira tetapi aku berjaya mengawalnya.

Aku menghempap tubuhku ke atasnya dengan perlahan sambil mencium wajahnya. Aku gesel-geselkan batangku dengan cipapnya. Aku mengesel ke kiri dan ke kanan batangku di alur rekahan itu untuk mendapatkan bahan pelicin semula jadi. Cikgu Mira menggeliat menahan nikmat. Setelah mendapat kedudukan selesa, aku membetulkan kedudukanku dan meletakkan kemaluanku di hujung rekahan cipapnya. Cikgu Mira membuka kangkangnya sedikit untuk menyenangkan aku memasukkan batangku. Aku pun terus melabuhkan kepala batangku ke dalam cipapnya.

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:14 PM  

blog lucah??????

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:15 PM  

NFC...NizamFuckingCikguMira...ZamZamZamAl-Amira

Servant of God February 10, 2012 at 3:18 PM  

Penjilat anwar seperti biasa tidak mahu memahami apa yang telah dibentangkan.

Kalau hartanah tidak menguntungkan, kenapa Lim Guan Eng mempunyai dua unit rumah kedai? Kan ada dalam pengishhhhtiharan asssset dia tuhh..

Lim Guan Eng bukak kedai ke? Ke, dia makan duit sewa jek?

Jangan jadi bodoh laa... mual orang yang tak bodoh tau.

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:20 PM  

fuyooooooooo......cite sex dlm blog lucah.....hebat umnoooooo

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 7 February 10, 2012 at 3:26 PM  

Cipap Cikgu Mira begitu ketat sekali. Buat permulaan aku hanya berjaya memasukkan kepala batang sahaja. Aku mengeluarkan kembali senjataku dan cuba memasukkannya semula. Aku berjaya memasukkan batangku ke dalam cipapnya dan aku juga telah berjaya menembusi selaput daranya. Cikgu Mira kesakitan tetapi tidak lama. Aku tahu aku berjaya memecahkan daranya setelah aku lihat ada kesan darah keluar melalui lubangnya dan mengalir ke lantai semasa aku mencabut batangku dari cipapnya.

“Arrghh.. Mm..” Aku tusuk batangku sehingga masuk sepenuhnya ke dalam cipap Cikgu Mira.

Aku mula mendayung kelur masuk dengan perlahan-lahan. Aku sorong tarik batangku diiringi suara mengerang oleh Cikgu Mira sambil aku melihat panorama di bawah, sungguh indah apabila melihat daging cipap Cikgu Mira keluar masuk mengikut ayunan batangku. Bunyi terjahan batangku ke dalam cipap Cikgu Mira cukup menawan. Punggung Cikgu Mira bergerak-gerak atas dan bawah mengikuti rentak dayungan. Sesekali dia menggoyangkan punggungnya kiri dan kanan untuk membantu dayunganku, terasa batangku menggesel-gesel dinding kiri dan kanan cipapnya.

Aku lajukan dayungan dengan suara yang agak kuat, dan Cikgu Mira mengerang dan menjerit begitu kuat. Aku tusukkan batangku sedalam-dalamnya ke dalam cipap Cikgu Mira dengan tidak semena-mena batang aku tidak dapat dikeluarkan kerana Cikgu Mira telah klimaks. Aku bernasib baik kerana masih belum memancutkan maniku didalam pantatnya. Setelah beberapa ketika, barulah aku mengeluarkan batangku dari cipapnya. Aku hampir klimaks dan aku berjaya menahannya. Kalau tak habislah aku kalau Cikgu Mira mengandung. Cikgu Mira sudah pun keletihan.

“Zam. Terima kasih sebab tak pancut dalam. Cikgu tak sempat bagi tau sebab terlalu sedap tadi”, kKatanya kepadaku.

“Emm. Memang tanggungjawab saya. Saya takut cikgu mengandung. Err. Cikgu boleh tak puaskan saya.” Aku meminta Cikgu Mira melancapkan batangku.

“Baik. Tapi cikgu nak rasa air mani Zam yer.”

Anonymous,  February 10, 2012 at 3:27 PM  

anon 3.20 PM paste citer lucah, sendri komen... wakakaka...

Lagubestbest February 10, 2012 at 3:34 PM  

Harakah bagi statement NFC rugi 7 juta pada 2008, rugi 11 juta pada 2009. Hmm.. satu keluarga main duit. Keji betul. Kerana duit, semua gelap mata. Aku nak pindah Ireland ah cmni.

CERITA KISAH BENAR (CIKGU MIRA) part 8 February 10, 2012 at 3:56 PM  

Aku bersyukur kerana air mani aku tidak membazir. Aku setuju sahaja. Cikgu Mira terus melancap dan menghisap batangku dan aku rasa begitu sedap sekali tidak tergambar dengan kata-kata. Aku memegang kepala Cikgu Mira dan aku menusuk sedalam-dalam yang boleh ke dalam mulut Cikgu Mira kerana aku telah mencapai klimaks. Maniku terus memancut ke dalam kerongkongnya dan dia tersedak-sedak. Semua air maniku selamat bertakung di dalam perutnya. Aku rasa sangat gembira. Aku mengambil lagi sapu tanganku dan mengelap sisa air yang masih mengalir keluar dari cipap Cikgu Mira. Aku mengeringkan bahagian itu dengan kerelaannya. Aku juga mengelap sebahagian dari selaput dara di lantai kelasku untuk kubuat kenangan. Aku membangunkan Cikgu Mira dan dia bersiap-siap untuk balik. Aku mula memakai pakaianku. Kami diam membisu buat beberapa ketika. Cikgu Mira juga telah siap berpakaian.

“Emm. Cikgu. Terima kasih cikgu. Cikgu lah guru yang paling baik bagi saya” kataku.

“Cikgu pun gitu juga. Zam hebatlah. Serba serbi pandai.” Gurau cikguku sambil mencubit lenganku.

“Cikgu. Bila lagi kita boleh buat ni?” Tanyaku.

“Zam datanglah tuisyen kat rumah”.

Waahh. Ini sudah bagus. Cikgu Mira telah memberi ruang untuk kumelakukan seks dengannya. Maknanya tak paying lah aku merugikan maniku menggunakan tangan lagi.

“Cikgu.. Boleh tak saya ambik seluar dalam ngan coli cikgu.. Nak buat kenangan.” kataku.

Cikgu Mira tersenyum dan menyelakkan kainnya dan menanggalkan kembali coli dan seluar dalamnya lalu diberikan kepadaku. Aku mencium panties nya dan memasukkan ke dalam beg aku. Cikgu Mira meminta seluar dalamku sebagai kenangan.

“Ermm.. Tapi.. Macam mana saya nak balik cikgu? Nanti orang nampak ‘benda’ ni”.

“Alah.. Pakai lah seluar cikgu tu” cadang cikguku. Batangku kembali mencanak.

“Hihihhi. Ok”.

Aku memberikan seluar dalamku kepadanya dan aku memakai seluar dalam cikgu matematikku itu. Aku berjanji dengannya aku akan sentiasa memakai seluar dalamnya kemana sahaja aku pergi. Aku juga tak membenarkan Cikgu Mira membersihkan saki baki air dan darah dara yang terdapat di lantai itu.

Sebelum kami berpisah, aku sempat meraba cipap Cikgu Mira yang tidak berpanties setelah aku singkap kainnya. Cikgu Mira membiarkan sahaja. Kami balik ke rumah masing-masing pada pukul 6 petang. Cikgu Mira menghantarku ke rumah dengan keretanya. Sebelum keluar, aku sekali lagi menyentuh cipapnya dan memberi kucupan di cipapnya itu. Cikgu Mira hanya mendesah sahaja. Kami pun berpisah buat sementara waktu.

Anonymous,  February 10, 2012 at 4:12 PM  

NFC...NizamFuckingAl-Mira...ZamZamZamAl-Mira

Anonymous,  February 10, 2012 at 4:14 PM  

NFC...NizamFuckingCikguMira...ZamZamZamAl-Mira

Anonymous,  February 10, 2012 at 4:36 PM  

besalah... projek apa pun mesti ada risiko.

http://baikpunye.com/politikterkini/layakkah-najib-tanding-sebagai-mp-pekan/

Anonymous,  February 10, 2012 at 4:47 PM  

cerita cikgu mira lebih real dari posting papagomo. sesiapa yg ada cerita lucah lagi tolong postkan dalam blog ni yg sememangnya tempat yg sesuai utk artikel lucah, samada kisah benar atau tidak benar. papagomo pasti luluskan sebab otak papagomo pun sudah sebati dgn bahan-bahan lucah. asyik baca cerita lucah anuar & sepol pun boring jugak kan.

Anonymous,  February 10, 2012 at 4:53 PM  

AIYOYOYOOYOYYO...APEK PUNG MAU POST CERITE LUCAH JUGE...MOTONG GOTEH TALAK SYOK LAGI.....

Anonymous,  February 10, 2012 at 4:58 PM  

servant of god...
anda lg bodoh,klu betul nk buat pelaburan kenapa hartanah tu letak nama individu..
kenapa xletak atas nama nfc sendiri.
inilah penyelewangan bahalol...LOL

Sepupu Isteriku part 1 February 10, 2012 at 5:02 PM  

Isteriku mempunyai seorang sepupu perempuan yang masih menuntut di U dan memang aku kenal baik dengannya serta Ibu bapanya malah kalau aku free ada juga aku datang menjenguknya di kampus. Masa berjalan sedar tak sedar ia telah melangkah ke tahun akhir di mana sebuk dengan projeklah entah apa-apa lagi yang aku kira agak bertambah berbanding zaman aku membuat first deg dahulu. Memandangkan pengalaman aku yang pernah bertugas di U dan kerajaan sebelum ini jadi selalu juga dia datang ke rumah untuk bertanya tentang projeknya dan kekadang tu member-membernya yang lain turut sama berbincang.

Tidak lama selepas itu isteriku memberitahu yang sepupunya ingin menumpang di rumah kami untuk tahun akhir pengajiannya kerana ia telah agak kurang di kampus tetapi lebih banyak berada di luar menyelesaikan projeknya. Aku tak kisah kerana selama inipun aku anggap ia sebagai saudaraku juga. Bagaimanapun semenjak ia tinggal di rumah selalu benar aku melihat rakan-rakannya datang malah bertandang makan tidur di rumahku. Mereka semuanya baik dengan anak-anakku jadi akupun tak kisahlah dengan kehadiran mereka.

Bagaimanapun menjelang akhir projek mereka aku lihat selalunya terdapat empat orang termasuk sepupu isteriku selalu bersama mungkin projek mereka ada persamaan atau ia lebih bersifat grouping. Bagi memudahkan mereka study aku memberikan mereka sebuah bilik study dan tidur bersama dengan anak perempuanku. Sudah jadi kebiasaanku sering menjenguk anak-anak sebelum aku masuk tidur jadi selepas mereka hadirpun aku masih menjenguk anak-anak. Mereka faham dan tak kisah kerana itu memang tanggungjawab yang telah menjadi rutin. Disebabkan aku pulang tidak menentu jadi aku menjengukpun tidak menurut waktu ada masanya mereka dah tidur dan ada masanya mereka masih berjaga dan berbincang di bilik study.

Maklum saja anak dara kalau dah tidur bukan ingat apa-apa lagi dan seringkali aku melihat kain mereka terselak hingga menampakkan panties atau pangkal peha malah selalu juga aku ternampak burit mereka bila mereka tidur tidak memakai panties. Keempat-empat mereka tu boleh tahan manisnya tapi yang paling putih ialah budak Sabah sampai menjadi habitku pulak untuk melihat cipapnya. Peluang yang ku tunggu-tunggu tu sampai juga akhirnya bila satu malam kebetulan isteriku banyak kes (kalau takut tidur sorang-sorang jangan kawin dengan dokter) jadi tak dapat balik. Bila aku sampai ke rumah aku dapati hanya Marlina (budak Sabah) dan Zaharah (sepupu isteriku) sahaja yang berada di rumah, aku bertanya mana pergi Salmi dan Fatima. Mereka menjelaskan Salmi dan Fatima balik ke kampung untuk mengutip data projek.

KEKURA February 10, 2012 at 5:35 PM  

citer bodoh cikgu Mira tu sesuai untuk Mat Sabu ..sedap bau mah....dgn tua kutok bersama china doll..hahahahaha.
Bezanya dgn citer gomo..sapa tu cikgu Mira? x sangkut paut dgn pemimpin atau pemerintah. Tapi mahalnya Gomo sebab Al-Jubori punaisehat Fuckatan.hahahaha..Mat Sabu pemimpin PAS parti Islam Semelaysia..hahahahaha

Anonymous,  February 10, 2012 at 5:41 PM  

kisah benar...nama aku azam( tapi bukan nama sebenar) pundek lu.eloklah dgn tukang tulis komen tu..baca bnyk2 belajar luruskan belalai..budak2 lagi.

KEKURA February 10, 2012 at 6:02 PM  

kecoh x habis pasal NFC, x yah citer Kak Jat lah..kalau Mak lampir pun sama jer...Apa salahnya laki Kak Jat Busines...tak kan dia nak duduk rumah makan Hasil Bini. Sebagai Isteri kalau dia nak bantu pun apa salahnya..kalau bini aku menteri aku pun suruh dia jadi Jaminan kepada pinjaman aku.Kalau dia x tolong nak aku sekeh jer.Islam pun ajar suami isteri kena bantu membantu.
Kalau takat keje mkn gaji cukup2 jer mcm mana nak bg pinjam beratus juta? kalau Loan kete pun kancil,viva lepas lah..gaji cukup makan nak loan BMW 7 series, mana nak lepas.Cina,keling yg dok kaya raya korang x kecoh..biarlah..apa masalahnya..org islam..cukup masa dia bayar zakat,derma...lagi bnyk duit dia lagi, banyak zakatnya.dari biar bangsa yg x bayar zakat kaya raya..bodh punya Melayu.cubalah berfikiran positif.Dia berani pinjam beratus juta..lantaklah..bukan dapat free..pinjam..kena bayarlah...kalau x sempat bayar anak dia sambung, lepas anak, cucu pulak..dia pun x nak keluarga dia mati dlm hutang..tambah2 duit kerajaan,duit rakyat...bank tu lantaklah..cina yg berlambak pinjam bank berjuta2 lari x bayar..tapi bank tolong juga lagi cina...eloklah kerajaan tlong Melayu...buka mata lah sikit bahlul Melayu PR.Kat selangr loan x yah, korek jer pasir..berjuta-juta rembat x nak kecoh...Cina sruppppp!sruppppp! sedut hasil bumi selangor..x yah loan pun...pukimak lah lu Melayu PR.PR memerintah Perak sekejap..habis tanah reserve Melayu .Habis kat Melayu x apa..habis kat cina...Mampos ko lah Melayu PR.

Anonymous,  February 10, 2012 at 6:09 PM  

isteriku curang


Nama aku Papagomo Aku seorang penulis blog. Aku sudah beristeri dan mempunyai 2 orang cahaya mata. Kehidupan keluargaku cukup bahagia dan agak sederhana mewah. Aku mempunyai seorang adik bernama Johari yang tinggal dikampung. Dia masih bujang dan berumur dalam lingkungan 20an. Selama ini dia hanya mengerjakan kerja-kerja kampung almaklum sajalah dengan sijil PMR apa sangat yang boleh dibuatnya. Oleh kerana atas dasar rasa tanggung jawab aku mengajak Johari ke KL untuk mencari rezeki di sini. Kebetulan Ah Chong, kawanku mempunyai bengkel kereta, boleh Johari kerja sebagai kulinya dibengkel yang terletak di Lembah Keramat. Sudah lebih sebulan Johari di rumahku. Tiada apa yang mencurigakan cuma aku sejak akhir ni agak sibuk dengan kerja sekolah maklum sajalah peperiksaan semakin hampir dan kebetulan aku sebagai guru panitia Matematik sememangnya sibuk termasuk untuk menguruskan peperiksaan yang diadakan peringkat daerah. Justeru aku kerap balik lewat dan dalam keadaan yang amat letih sekali. Sudah 2 bulan aku tidak menjamah tubuh Selena, isteriku. Aku sedar, Selena seperti kegelisahan setiap malam seolah menantikan aku. Tapi apakan daya, aku sangat letih. Namun sejak dua minggu kebelakangan ini aku dapati Selena amat selesa sekali dan aku perhatikan moodnya cukup baik terutamanya bila Johari ada dirumah. Aku mula curiga. Satu malam, aku mendapat satu akal. Aku memasang kemera video dan kusembunyikan didalam almari dengan lensanya mengadap kearah katil. Setibanya aku dari sekolah pada malam itu aku terus mencapai kamera dan menontonya didalam bilik air. Alangkah terperanjatnya aku melihat mimpi buruk yang kusangkakan menjadi kenyataan. Selena begitu mesra dengan Johari seolah seperti sepasang kekasih. Kedua-duanya berbogel dan bergurau senda dengan begitu mesra sekali. Yang paling malang ialah Johari mengadakan hubungan seks dengan Selena, kakak iparnya sendiri. Aku melihat bagaimana Johari begitu mahir dalam urusan mengadakan hubungan seks itu. Dengan gaya seolah seperti dalam cerita blue dia bergomol dengan Selena dan mencium pantat isteriku dengan begitu ghairah sekali lantas Selena pula mengulum batang pelir Johari. Tidak kusangka Selena yang begitu pemalu ketika melakukan adengan ranjang dengan aku begitu lagaknya dengan Johari. Aku sendiri tidak tahu langsung bahawa dengan berbuat seperti yang dibuat oleh Johari akan menaikkan nafsu Selena. Aku tidak tahu jika dikucup bahagian tertentu akan menaikkan nafsu orang perempuan. Yang aku tahu hanyalah bergurau dan lantas memasukkan batang pelir kedalam lubang pantat mereka maka berjalanlah proses seks. Nampaknya baru aku tahu selama ini Selena tidak puas dalam melakukan hubungan denganku lalu diajak Johari memuaskan nafsunya. Rakaman dalam video persis seperti adengan dalam filem blue. Aku sungguh marah tetapi malu. Nampaknya aku tidak sejantan seperti adikku. Mulai hari itu, Selena aku ceraikan dengan talak satu dan proses penceraian masih di peringkat penentuan hak penjagaan anak di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur. Nasihatku pada para pembaca Citemelayu ialah agar banyakkanlah ilmu dalam menjalankan hubungan seks dengan isteri kerana kepuasan nafsu seks mereka akan menjamin kebahgiaan rumahtangga. Belajarlah dengan mereka yang tahu kerana aku tahu lebih dari 80% orang Melayu atau rakyat Malaysia amnya tidak mendapat kepuasan sebenar dalam aktiviti seks mereka. SEX IS LIFE. Dan jangan biarkan saudara lelaki anda tinggal sebumbung dengan isteri anda tanpa ada sesiapapun dirumah kerana dugaan syaitan amat kuat. Jadikanlah cerita aku ini sebagai pedoman.

Anonymous,  February 10, 2012 at 6:14 PM  

tolong post lagi cerite lucah papagomo lagi....hehehe....sian dia bini curang...

Anonymous,  February 10, 2012 at 6:15 PM  

kah kah kah

Anonymous,  February 10, 2012 at 6:23 PM  

Sambil memegang buku geografi dia mengajar. Kerusi
saya berada paling hadapan kelas. Cikgu Mariah haya
beberapa kaki saja dihadapa saya. Saya melihat tajam
pada sasa tubuh badan Mariah sambil tangan melancap
batang. Cikgu Mariah perasana saya sedang melihatnya
dengan padanag yang tajam dan gairah dia juga sempat
mengintai dibawah meja tangan kanan saya telah hilang
masuk kedalam seluar. Cikgu Mariah tahu saya sedang
melancap. Dia kemudian sengaja memegang dan
mengosokkan buah dada ( konon - kononya gatal )
menampakkan puting coklatnya bergoyang - goyang ke
kiri dan ke kanan. Saya jadi semakin gairah lalu
berani mengeluarkan sedikit batang saya sambil
mengosokkan di hadapan cikgu Mariah.


pssstttt...minat?????bagi tau, i akan post lagi

Ahmad Shukri Mokhtar February 10, 2012 at 6:45 PM  

Aku yakin Kerajaan Dan Nfcorp punya niat yg baik. Dan pengurusan tadbir kewangan dan pelaburan yg bijak utk kperluan bisnes mereka yg mana hasil adalah utk kebaikan semua rakyat Malaysia.

PKR dgn sengaja mencipta isu serampang 2 mata ini kerana ini satu peluang menjatuhkan nama baik Shahrizat dan juga bisnes NFCorp iaitu projek fidlot lembu ini. Niat yg baik akan dapat baik . Niat yg buruk akan dapat yg buruk.

Isu NFCorp ini akan sentiasa disensasi bg menutup isu sebenar yg melanda PKR dan Pakatan Haramnya, Segala keburukan yg disumbatkan ke fikiran rakyat oleh PKR jika kita semua menggunakan akal yg waras dan iman yg kukuh pasti memandang baik NFCorp.
Man jada wa jada. Apa yg kita buat itu yg kita dapat. kalau kita suka percaya kebaikan memang kita adalah golongan yg menerima kebaikan. Sebaliknya fitnah dan adudomba akan mewujudkan kekacauan dan huru hara sepertimana yg berlaku skarang kepada Pakatan Haram. Nauzubillah

Anonymous,  February 10, 2012 at 7:27 PM  

tolong post cerita seks ahmad shukri pakai songkok tinggi.

Anonymous,  February 11, 2012 at 12:35 AM  

Cite kure bodoh bangang nak sedapkan taik gigi ko...pi sekolah dulu.

Anonymous,  February 11, 2012 at 12:41 AM  

Kah...kah...kah....songkok panjang tu kalo khalid buat kat selangor, tercabut songkok dia mengutuk sampai pagi....tanya Nong Cik, tentu dia tak setuju.

kak rosmah ku sayang,  February 11, 2012 at 2:13 AM  

ade cite best...harussani kate najib gadai akidah ......hahahahahha....nampaknya semakin timbul isu yg membinasakan UMNO...hahhahaah seronotnye saye.....

Anonymous,  February 11, 2012 at 11:24 AM  

kalau untung takyah la meniaga lembu..ini laporan audit negara tunjuk projek NFC asyik rugi tiap2 tahun dari 2009 smpai skrg..pastu bole plak guna duit tu beli benda lain..patut guna utk memajukan projek lembu..bodoh punya mamak sharizat mcm lembu..lembu punya susu, shahrizat dapat nama

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP