Plot Terancang Menjadikan Kambing Hitam Ini Popular

Wednesday, February 1, 2012


Kambing Hitam PKR

Hebat dan begitu terancang komplot penganiayaan dan fitnah jahat keatas pemimpin UMNO oleh pihak pakatan PAS, DAP dan PKR ini. Modus operandi mereka amat licik sama sekali yang mana jika anda perhalusi dengan waras anda akan temui elemen elemen jelas Kompolot yang terancang dalam penganiayaan ke atas pemimpin UMNO.

Apa yang Gomo nak cakapkan disini adalah kenyataan PKR melalui Zuraidah MP Ampang yang menyatakan "Datuk Shamsulbahrin Ismail telah diarahkan oleh Pengerusi Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) Datuk Seri Mohamed Salleh Ismail untuk merasuah polis dan pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk menutup siasatan terhadap penyelewengan dana projek ternakan lembu yang diusahakan NFC."

Tidak cukup dengan kenyataan tersebut Mak Lampir mengeluarkan satu lagi FITNAH dan rekayasa politik apabila menyatakan "Beliau turut memberitahu wartawan melalui satu sumber yang diperoleh, dipercayai Sahmsulbahrin dan Salleh telah diperkenalkan melaui Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin"

Sudah dua Fitnah dalam isu yang cuba ditimbulkan dan sepertimana biasa Ketua Wanita PKR ini akan melemparkan pula FITNAH keatas Ketua Wanita UMNO dengan menyatakan "“Pendedahan ini juga berkemungkinan besar akan membuktikan penglibatan Datuk Shahrizat Jalil dalam skandal projek lembu ini,”

Apa yang Gomo nak sampaikan disini bahawa kenyataan dari Zuraidah Mak Lampir PKR ini adalah satu FITNAH semata mata dan satu Komplot untuk menghidupkan cerita Fitnah yang disebarkan sebelum ini dalam memastikan rakyat Malaysia termakan hasutan tersebut.

Makluman telah pun diberikan oleh PDRM bahawa tertuduh Datuk Shamsulbahrin Ismail telah disiasat dan didakwa kerana menipu pengarah NFCorp Datuk Seri Salleh. Penipuan yang dinyatakan adalah sebanyak RM 2.2 juta kata Zuraidah Mak Lampir.


Lelaki India sebelah Mak Lampir yang
Merupakan Peguam Shamsulbahrin

Siapa peguam Datuk Shamsulbahrin ini? Mungkin ramai yang terlepas pandang bahawa para peguam yang membela Shamsulbahrin ini adalah terdiri daripada peguam peguam PKR yang mana kita sendiri sering melihat mereka bersama pemimpin pakatan Pembangkang dan juga merupakan peguam yang akan MEMBELA setiap ahli mereka yang didakwa ataupun disiasat Polis.


Peguam Kes Kugan Menentang POLIS


Peguam Mahasiswa Robot Menentang Kerajaan


Peguam Keluarga Aminul Rashid Menentang POLIS


Peguam Menentang Kerajaan


Peguam BERSIH Menentang Kerajaan


Peguam dan kambing hitamnya

Banyak lagi sebenarnya tugas yang telah diberikan oleh pihak pembangkang kepada Naib Presiden PKR N. Surendran ini. Dan dalam isu NFCorp ini beliau menjadi peguam kepada penipu syarikat NFCorp Datuk Shamsulbahrin ini dan sudah pasti ada agenda tersembunyi yang mungkin anda semua boleh meneka.

Sejak dari awal adalah berkemungkinan besar bahawa Shamsulbahrin ini telah dipasang oleh pihak PKR untuk memerangkap pihak NFCorp. Gomo nyatakan sedemikian memandangkan adalah satu pekara besar apabila Zuraidah sendiri dalam kenyataan nya menyebut bahawa : "pelantikan tersebut jelas Shamsulbahrin bertujuan untuk menjadikannya "kambing hitam" isu skandal NFC"
Shamsulbahrin ini KAMBING HITAM untuk pihak mana? pihak NFCorp ataupun pihak PKR? Jika dilihat pekara ini kewujudan Shamsulbahrin ini dalam isu NFCorp memberikan keuntungan besar buat pihak pembangkang dalam meneruskan agenda mereka menabur fitnah keatas NFCorp dan juga Shahrizat Jalil.



N.Surendran bertindak sebagai peguam si penipu Shamsulbahrain dan sudah pasti Skrip dan ayat ayat tertentu dirangka begitu baik sepertimana yang berlaku dalam kes kes sebelum ini. Lihat contoh kes Adam Adli yang mana N. Surendran bertindak sebagai peguam yang mana para Mahasiswa Robot telah diarahkan N.Surendran untuk bertindak mendiamkan diri apabila ditahan pihak Polis dan kemudiannya memberikan Skrip untuk para Mahasiswa Robot membacanya.

Begitulah juga dalam isu ini yang mana pekara sama dilakukan yang mana tertuduh yang menipu NFCorp telah diberikan Inisiatif dalam pekara ini yang mana menjadi "KAMBING HITAM" buat pihak PKR dalam meneruskan niat jahat keatas Shahrizat Jalil.

Konspirasi Terancang dan juga Skrip yang baik dicipta oleh pihak PKR dalam isu ini. Rakyat mungkin termakan hasutan mereka dalam membenci Shahrizat Jalil namun kuasa Allah maha besar dengan satu persatu pembohongan dan modus operandi mereka berjaya dibongkar.


Pihak Audit negara telah membuktikan pihak NFCorp yang mana dimiliki suami Shahrizat Jalil telah berjaya membangunkan ladang Lembu Fiedlot di Gemas. Adalah satu pekara yang BODOH dan tidak masuk akal pihak NFCorp mengupah seorang untuk Merasuah pihak Polis dan SPRM bagi menutup isu NFC. Ditambah pula isu NFC sememangnya telah hangat diperkatakan dan adalah satu pekara yang tidak masuk akal jika sesuatu isu yang sedang hangat diperkatakan maka pihak NFCorp bertindak mengupah seseorang untuk melakukan rasuah yang sudah tentu menjadikan isu tersebut lebih Hangat dan sensasi.

Datuk Samsulbahrain telah menipu pihak NFCorp dan ianya telah ditahan disungai Buloh. Pihak PKR telah menyediakan peguam sepertimana yang mereka rancangkan dalam hal ini dan Gomo meminta agar rakyat melihat sejauh mana kebenaran dari pihak PKR dan juga si penipu Samsulbahrain ini.

Anwar Ibrahim dibebaskan Mahkamah atas pertuduhan liwat, ramai pemimpin pembangkang menang kes Mahkamah dan adalah tidak mustahil pihak PKR boleh menang dalam isu Samsulbahrain yang menjadi penipu ini. Jadi sila lawan dimahkamah dan Rakyat akan menjadi saksi dengan apa yang akan dibongkarkan dimahkamah.


Psssttt.... Hebat beb Skrip yang mereka lakukan, terancang sama sekali...Gila lah


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

52 comments:

Anonymous,  February 1, 2012 at 10:39 AM  

Hanya orang yg berakal, waras dan ada otak yg dapat berfikir secara rasional dan dapat melihat dgn jelas dan tidak sperti penjilat2 dan pencacai2 Atok Kote bengkok, yg sudah digelap hati dan senang di kencinkan oleh Atok Terkutok. Sudah bermacam macam fitnah, rekayasa, dari 16 Sep, Kes AlTantuya, Apco, dan lain2 lagi, hingga sekarang Lembu pulak, semua kita tahu adalah pencaturan kotooor Yahudi zionist lahanat, yg tujuan hanyalah satu, untuk membuat huruhara dan menjatuhkan kerajaan - Putrajaya at all Cost. Apakah pencacai2 dan penjilat2 kisah siapa yg akan jadi mangsa nananti? Apakah Atok kote bengkok ambil kisah rakyat, penjilat2, kawan rapat dan anak isteri? Sehari selepas saiful buat laporan polis, atok panik giler, lalu cari dan menyelusop, walaupun tak dijemput, curi masuk ke rumah kedutaan Turki. Walaupun dihalau beliau tak mau per, tetapi bila keluar sebagai hero tamil buat PC, ada pembunoh upahan. Ada beliau bawa sama anak isteri? Adakah beliau pentingkan keselamatan anak isteri? Pada beliau pergilah mampos, yg penting kote bengok beliau diutamakan, yg lain pergilah mampos. Inilah idola kamu, atok terkutok, barua yahudi lahanat zionist. Bila dicabar wartawan untuk tunjok bukti apayg beliau akan jawap. Standard, bukti ada tetapi akan datang saya akan keluarkan. Inilah baculnya sang barua Yahudi zionist. Insaflah dan bertaubatlah penjilat2 Atok kote bengkok, jangan merelakan diria dilahanat kerana menyokong Sang barua Yahudi zonist bacul. Selamatkan diri dan keluarga, jauhilah atok kote bengkok, peliwat terkutok, Bapa Gay SeMalaysia, barua yahudi zionist lahanat.

Anonymous,  February 1, 2012 at 10:51 AM  

Kejatuhan Iraq, Afghanistan, Libya Egypt, dan huruhara di negeri2 sperti pakistan, Syria, Tunisia dan negeri2 Africa adalah pencaturan jahat dan kotorr Yahudi zionist dan Neocons. Di dalam negeri, barua mereka adalah BABI haramjadah. Beliau mendapat banyak bantuan dari segi keuangan, wang haramjadah untuk membuat huruhara dalam negeri. Semua fitnah, rekayasa, akan dilakukan oleh atok peliwat terkutok ini, untuk membuat huruhara dan menjatuhkan kerajaan yg memerintah dgn apa cara- Putrajaya at all cost. Apakah ini pemimpin yg kita mahukan? Pemimpin yg kuat berzina, kuat meliwat, Bapa Korupsi, Bapa Kronisma, Bapa tak bermoral, Bapa Bacul, Bapa perosak, Bapa Barua yahudi zionist yg bernama BABI haramjadah. Janganlah merelakan diri anda dilahanat kerana menyokong agenda jahat dan kotor Yahudi zionist, untuk membuat huruhara dan merosakkan agama, bngsa dan negara.

Anonymous,  February 1, 2012 at 10:53 AM  

lawan tetapp lawan..Dsai teruskn perjuangann..selamatkn rakyat malaysia..

abu February 1, 2012 at 11:03 AM  

KRONISMA,ZINA,RASUAH,PENIPUAN,TIDAK MEMATUHI HUKUM DAN SYARIAT ISLAM,FITNAH.....ADAKAH PEMIMPIN UMNO MAKSUM DAN TIDAK ADA TERHLIBAT?

Anonymous,  February 1, 2012 at 11:05 AM  

TAK MASUK AKAL, KALAU DAH KETUA AUDIT MENJELASKN DLM LAPORAN AUDIT NEGARA BHW 'TIADA LAPORAN TENTANG PENYELEWANGAN' DLM NFC (yg ada cuma bbrapa kelemahan), buat apa ceo nfc nak minta pula samsul tu utk rasuah polis dan sprm bg mnutup pyelewengan yg tidak ada???

bodoh sangatla nak suruh tutup pyelewengan sdgkn org no 1 audit sahkn tidak berlaku pyelewengan mlainkn bbrp klemahan shj dlm laporannya. ingat laporan polis tu dibuat setelah audit sahkn bukan pyelewangan.
jadi teramat jelas, ini cuma satu permainan bg mnutup isu paktan myokong ngara israel.
MELAINKAN CEO NFC juga sememangnya ada niat nak burukkn kjaan (yg mana ceo nfc sbnrya mgkn musuh dlm selimut bdasarkn tindak tanduknya dlm isu ini, beliau selalu shj berdiam diri dan biarkn kjaan dihentam dan setelah teruk kjaan kena belasah barula dia mula bsuara)? manatau kan? kmngkinan itu sentiasa ada?

alahai... rakyat atas pagar mcm aku tkkan mudah percaya dgn apa org politik tabur. akal yg waras dan rasional mmg patut digunakn sepenuhnya dlm menilai sesuatu isu.

-rakyat atas pagar yg berfikir

Anonymous,  February 1, 2012 at 11:12 AM  

atas pagar. talam 2 muka. batu api....bermuka muka...lalang..

Anonymous,  February 1, 2012 at 11:14 AM  

persoalan yang selalu menerpa otak saya...
mengapa orang Melayu tak habis-habis cemburu dengan orang melayu yang berjaya.. apalah salahnya memberi peluang untuk berkhidmat bakti kepada rakyat walaupun melalui perniagaan.. Alang indahnya hidup kalau perniagaan maju dan akhirnya memberi kesenangan kepada rakyat dan memberi pulangan modal kepada kerajaan untuk terus memberi kemewahan kepada rakyatnya.. kalau dah ditabur pasir dalam periuk nasi orang bukankah itu namanya khianat dan jauh di sudut hati kita tidak pernah menyokong kesepaduan ummah dan bangsa Melayu..
Tanpa mengira fahaman politik sepatutnya kita harus sehati sejiwa dalam membangunkan ekonom.. baru kita semua kuat dan negara kita kukuh..
Ini tidak fitnah, sihir, tamak haloba, dengki khianat, sumpah seranah, maki hamun. berbohong dan putar belit dilakukan.. lebih memalukan orang yang melakukan itu semuanya golongan cerdik pandai belajar tinggi-tinggi.. tahu hukum agama Islam tapi buat juga perkara yang memusnahkan saudara seagama..
Jangan tamak kuasa, berilah pandangan bagaimana nak atasi masalah.. barulah aman di Malaysia ini..
Mak Lampir.. kamu peguam, perempauan, orang Melayu dan beragama Islam.. muhasabah dirilah.. jangan membiarkan wajah anada yang keruh bertambah hitam dek dendam kamu yang teringin sangat nak jadi menteri..
kami rakyat ni melihat dan menilai siapa kamu...
Kami amat selesa dengan pemerintahan sekarang.. yang salah dibetulkan secara berhemah, yang baik kita teruskan.. so far pemimpin tak usik kami pun..

tahap menyampah dengan parti mata satu ni..

Anonymous,  February 1, 2012 at 11:24 AM  

pilihan di tangan anda...belum terlambat unt berubah....

Anonymous,  February 1, 2012 at 11:31 AM  

Mahkamah Sesyen, di sini, hari ini, menetapkan dua hari bermula 4 April, untuk perbicaraan kes ahli perniagaan Datuk Shamsulbahrin Ismail, yang dituduh menipu pengarah Perbadanan Fidlot Nasional (NFC), Datuk Seri Dr. Mohamad Salleh Ismail sebanyak RM1.755 juta. Hakim Rozilah Salleh menetapkan tarikh itu apabila kes tersebut disebut di hadapan beliau. Ketua Unit pendakwaan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Datuk Abdul Razak Musa memberitahu mahkamah bahawa pendakwaan akan memanggil 15 saksi. Shamsulbahrin, 46, dituduh menipu Mohamad Salleh dengan sengaja menjanjikan khidmat perundingan dengan niat tidak ikhlas untuk memujuk mangsa (Mohamad Salleh) bagi bersetuju membayar khidmat berkenaan. Tertuduh yang juga Ketua Pegawai Eksekutif Resources Sdn Bhd dituduh melakukan kesalahan itu di sebuah restoran di Bukit Tunku di sini pada pukul 6 petang, 20 November tahun lepas. Dia juga dituduh menipu Mohamad Salleh dengan memperdayakan beliau bagi menyerahkan cek bernilai RM1.755 juta. Kesalahan itu didakwa dilakukan di Solaris, Mont Kiara di sini antara 25 November dan 6 Disember tahun lepas. Kedua-dua pertuduhan itu dilakukan mengikut Seksyen 420 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara sehingga 10 tahun dan dirotan serta boleh juga kedua-duanya, jika sabit kesalahan. Shamsulbahrin diwakili oleh Zarina Ismail.

[Memang sungguh memusykilkan bila kita melihat isu NFC ini. Bayangkan, isu lain yang dihebohkan tiba-tiba isu lain pula yang mahu dibawa ke mahkamah. Mana pegi persoalan pokok RM250 juta peruntukan kerajaan kepada syarikat milik keluarga Sharizat Jalil untuk projek lembu itu?. Mana pergi isu beli kondominium dan buka restoran mewah yang diperkatakan itu. Kenapa keluarga Shahrizat tidak didakwa sedangkan isu dibongkar menerusi Laporan Ketua Audit Negara dan bukannya oleh pembangkang ketika itu. Tiba-tiba isu wang RM1.755 juta pula yang cuba dihebohkan. Persoalannya, kenapa suami Shahrizat begitu bodoh boleh ditipu atau beliau memang layak untuk ditipu kerana dia telah awal-awal agi menipu rakyat Malaysia. Maka itu, kita wajar melihat isu ini dari kontek sebenar dan bukannya isu RM1.755 juta ini. Rakyat harus bijak menilai dan tidak wajar berdiam diri dengan isu ini. Jangan biarkan mereka sewenannya merompak wang rakyat sesuka hati lagi. Nyahkan mereka pada PRU-13

manBonda,  February 1, 2012 at 11:34 AM  

Undi ditangan anda..sudah jelas dan nyata puak2 FUCKatan menyokong Zionis ..ini disebabkab tiada seorang pun daripada mereka..PAS.PKR dan DAP yang mempersoalkan kenyataan Anuar AlJuburi menyokong Israel..sedangkan telah jelas dan nyata bahawa Zionis musuh ISLAM..

Anonymous,  February 1, 2012 at 11:39 AM  

sahut cabaran...teruskan perjuangan...

Anonymous,  February 1, 2012 at 11:40 AM  

Keterangan saksi dan bahan bokti consistant dan MASUK AKAN dengan apa yang di dakwa Datuk Shamsulbahrin.
APA PAPAGOMO NAK SPIN SPIN SPIN SPIN SPIN SPIN lagi....itu perkerjaan khas A-G upahan umno...Dia pandai lah buat cerita . Kalau Papagomo punya 'tahaf' alamat kantol sana sini.......... kes NFC.
Gymo diam aja lah...!

Anonymous,  February 1, 2012 at 11:41 AM  

anon 11:43..bodoh sungguh kau ni...sudah jelas dan nyata...

Anonymous,  February 1, 2012 at 11:46 AM  

HIDUP SHAJILAT...

Anonymous,  February 1, 2012 at 11:51 AM  

Kalu kes Umno semua nya tipu, pakatan jahat lah macam macam. Hujah ko 2x 5 ngan pembangkang je. Molek lah ko ni masuki pembangkang je. Polis, AG, Doktor, U meloya semua tu blah gomen. Gomen tu pe nya?

Ahmad Shukri Mokhtar February 1, 2012 at 12:22 PM  

LiWAT tetap LIWAT Dajjal Sokong Anwar Ibrahim (DSAI) teruskan pembohongan, Rakyat Jadi Hakim, anwar selamat jadi PM7 di nerakajaya. Tahniah

manBonda,  February 1, 2012 at 12:36 PM  

Hooo..puak2 FUCKatan..dah kena kencing..haahaa
Undi PAS masuk syurga..
Undi DAP masuk bar..
Undi PKR masuk lorong kunyit..

Anonymous,  February 1, 2012 at 12:37 PM  

Cikgu"S"

Dia orang ni bodoh.Tak banyak membaca.Diperalatkan oleh pehak-pehak tertentu hanya nak dapat sekupang dua aje.Orang lain dapat hidup senang lenang menjadi penipu kehulu kehilir siang malam,pagi petang,tak kira subuh tak kira senja.Dapat pulak balun apa saja mana-mana suka.Kamu dapat tido atas simin dalam resot Sg.Buluh.Ahal ni?
Pikio lah yop,pikio.

KEKURA February 1, 2012 at 12:39 PM  

Dia ni bukan kambing hitam..Dia nilah, lembu jadian sebenar tunggangan FUCKATAN.

Anonymous,  February 1, 2012 at 12:44 PM  

Manusia yg paling terkutok abad ini adalah Hero Tamil, Atok Gay Tertua, Rupa Sama tetapi tetek dan perut tak sama..kahhh.kahhh..kahhh akal otak Yahudi zionist, Bapa Gay SeMalaysia, Bapa Korupsi, Bapa Kronisma, Bapa Bacul hnya berani dgn adik2 terangkat, boypren2 dan pembancuh2 kopi dan mak Nyah! Cina Doll, Tom yum Doll, indon Doll. Bapa Tak Bermoral, Bapa Zina, Bapa Liwat, Bapa Perosak agama, bngsa dan negara, Barua Lahanat yahudi zionist, BABI haramjadah. Sudah menjadi tanggungjawab kita semua untuk menentang barua Yahudi zionist, musoh umat Islam, pembunoh rakyat Palestina. Ini semua adalah agenda jahat dan kotorr Yahudi zionist terhadap negara Islam dgn dalangnya baruanya BABI haramjadah. Menjadi tanggungjawab kita semua untk memerangi Yahudi zionist kerana ingin menghancurkan, membuat huruhara dan agenda jahat untuk membinasakan agama, bngsa dan negara. Bangkitlah wahai2 Umat Islam, rejamlah BABI haramjadah di dunia dan di akhirat. nyahkan dari bumi Tanah Melayu.

Love Malaysia,  February 1, 2012 at 12:46 PM  

Fuck You Anuar..

labu,  February 1, 2012 at 12:50 PM  

N.Surendran, boleh tahan jugak peguam ni, bakal pengganti karpal agaknya..
banyak job nampak.. kiri kanan atas bawah masuk kalau dr segi gambar yg di papaparkan gomo.

Anonymous,  February 1, 2012 at 12:51 PM  

Dari dulu lagi melalak lalak dgn anak isteri, fitnah jahatlah, konspirasi jahat, rancangan kotor untuk menjantuhkan dan mengaibkan nama baik diri dan keluarga beliau, kerana beliau dilihat alim2 dan warak, pejuang bngsa, lawan tetap lawan, tetapi tangung punya tangguh sampe 3tahun, ada ramai alibi yg kuat dan kukuh tetapi satu habuk alibi pun tak di dedahkan di mahkamah. Akhirnya mengaku liwat suka sama suka, aku gosok engaku lipat ambil ungkapan dari Assmin bacul. Inilah sebenarnya atok Gay Tertua, Bapa Gay SeMalaysia, Bapa Korupsi, Bapa Kronisma-Parti Anak beranak, Bapa Zina, Bapa Liwat, BABI haramjadah, barua lahanat yahudi zionist, pembunoh umat Palestina. Janganlah merelakan diri anda dilahanat kerana bersengkongkol dan menyokong si barua yahudi zionist, agenda kotor untuk mengjahanamkan agama, negara dan bngsa. Ingatlah azab Allah sungguh dahshat.

Anonymous,  February 1, 2012 at 12:52 PM  

Senyum si samsul ni memang sah ada mirip SENYUM KAMBING.
Tapi Kambing yang asli tak main main bende2 kotor ni smua...jauh sekali nak main bontot...

Anonymous,  February 1, 2012 at 12:52 PM  

GOmo Gomoo, dah kene tangkap pun nak spin PKR kunun... Pasal dia pakai lawyer PKR. Kalo dia pakai lawyer Umno, Piee Dol tu semua ok, sebab fakta esok boleh kasi sorok dalam kelambu. Kalo dah kantoi tu kantoi lah, jangan ko ingat rakyat tu bodoh ko tu Go Mooo..

Anonymous,  February 1, 2012 at 1:06 PM  

Nak tanya lah Go Moo dan Moo moo yang lain. Kenapa lawyer lawyer yang pandai law ni , ramai belah pembangkang? Nak kata duit, belah krajaan lagi masuuk. Aku rasa mungkin dia orang nampak demokrasi lebih kat pembangkang kot. Yelah, TV3 pun tak pernah nak panggil nuar ke, tok guru ke, kit siang ke... Asik je Pimpin bn. Nak juga mak cik felda dengar apa pembangkang cakap. Kalu dia orang tipu mak cik felda pun tahu, tak payah la moo moo taik ni jadi jurucakap. Kan moo tu bodoh.

Anonymous,  February 1, 2012 at 1:28 PM  

Liwat..yahudi......yahudi..liwat......liwatyahudi........yahudiliwat.......liwatyahudi...yahudiliwat....eh..eh..apeke bende nye ni?? Oh ini lah ratib kami, sumpah kami, pejuang pejuang songkok panjang....sumpah keramat kami...kah..kah..kah

Anonymous,  February 1, 2012 at 1:28 PM  

Mamak Sharizat tolong jgn letak jawatan...puak fcakatan ni memang mendesak..kami melayu bangang sanggupkan berketuakan mamak..kami melayu bangang sanggup dilembukan dulu, kini dan selamanya...janji UMNO...pergi mampus mak lampir...hidup UMNO.

Anonymous,  February 1, 2012 at 1:33 PM  

Liwatyahudi.. Yahudiliwat ...1000x sehari rahsia Moo Moo untuk menang PRU13. Kah ..kah ...kah...malaon malaon.

Anonymous,  February 1, 2012 at 1:37 PM  

Lembu beli kondo ko kata tak de ape? Sah ko lembu? Kah..kah..kah..

Anonymous,  February 1, 2012 at 1:38 PM  

ABU...ABU.....ABU...

Anonymous,  February 1, 2012 at 1:39 PM  

Juak2 mencuri duit rakyat dianggap perbuatan SUCI oleh pengampu2 upahan..... Lebih teruk dari ultra othdok yahudi..

Anonymous,  February 1, 2012 at 1:57 PM  

Depan belakang...

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:15 PM  

abu 11:03am
KRONISMA,ZINA,RASUAH,PENIPUAN,TIDAK MEMATUHI HUKUM DAN SYARIAT ISLAM,FITNAH.....ADAKAH PEMIMPIN PAS PKR MAKSUM DAN TIDAK ADA TERHLIBAT?

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:17 PM  

Mak Lampir menganas mencari musuh musuh abang dia yang terseksa. Serang mak lampir... Ayuh... Maju

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:29 PM  

Ni abah kau jawab. Peguam tu kebanyakannya non malay yg agenda utama dia org nak melingkupkan melayu termasuk engkau, ada paham...

Anonymous,  February 1, 2012 at 4:35 PM  

Jgn lupa kafir harbi nabi kata mm nk hancurkan agama kita .nak tau tak kalau pr naik pasti lebih zalim pemimpin nauzubillah

Anonymous,  February 1, 2012 at 4:45 PM  

Lembu Izat sesat..kah..kah....kah

Anonymous,  February 1, 2012 at 4:52 PM  

Anak nak tanya bah...pasal pati UMNO abah tak halau dia dulu masa merdeka. Salah abahlah....

Anonymous,  February 1, 2012 at 4:56 PM  

Negara ni bukan ko punya, bukan UMNo punya. Ikut suka hati rakyat lah sapa dia orang nak pilih. Tak payah lah nak caci maki. Kuasa Rakyat tentukan,

Anonymous,  February 1, 2012 at 5:23 PM  

Aku pun rakyat gak - dan pada waktu yang sama aku juga seorang muslim..

Maka, dengan nada keras aku menolak seorang baiseksual/zionis/pluralis/libaralis untuk menjadi pemimpin aku..

~ Say no tu pakatan KIMAK... PERIOD ~

Anonymous,  February 1, 2012 at 6:06 PM  

Tu abah tak tahu, tu kena tanya atok ekau eh...

Anonymous,  February 1, 2012 at 6:38 PM  

Minta OSBON perintah negara ni lagi baik. Kalau MR OS nak curi duit kita , kita ramai ramai tarik kote dia.

Anonymous,  February 1, 2012 at 6:49 PM  

Aku sokong Johan jadi PM , Jijan jadi timbalan.
AR Badul jadi AG........ Macam papagomo?
Yusoff Haslam jadi IGP.......Wan Md Azri jadi pencuri, perompak, perogol, perasuah, pesalah guna wang zakat, pembunuh, pegembala lembu, pembakar gereja, pemurtad, pelompat parti, pencuri balak/enjin jet dll berapa banyak P dah?

Anonymous,  February 1, 2012 at 9:11 PM  

kondo 10 juta, kereta 2 juta, kad kredit 600000..fuhh makin lama makin byk terdedah dgn penyelewengan duit NFC..lagi seronok bila dibawa ke mahkamah, kita lihat shahrizat mamak ketar lutut tak ketar lutut jawab isu NFC nie..letak2 la jawatan tu mamak, dah la kalah pru12 pastu ada hati nk jadi menteri..kamu bukan org mahathir..org nak bagi rafidah jadi ketua wanita umno balik..letak la jawatan secara terhormat..kamu bukan melayu tulen pun

Anonymous,  February 1, 2012 at 9:35 PM  

NFC...NuwargFuckingCuraidah...WargWargWarg

Anonymous,  February 1, 2012 at 9:36 PM  

NFC...NuwargFuckingChikgubardhalol...WargWargWarg

Anonymous,  February 1, 2012 at 9:39 PM  

NFC...NuwargFuckingChiamdoll...FutFutFut

Nam Ron February 1, 2012 at 11:27 PM  

Kita tahu bahawa shamsulbahrin dilantik sebagai perunding setelah isu NFC hangat diperkatakan!...perlantikan Shamsulbahrin ialah untuk menghadapi media, pembangkang dan pihak polis supaya tidak melakukan siasatan...bila usaha tidak menjadi Datuk Salleh NFC kenalah spin isu untuk lepaskan diri!...ini dah jadi cerita lawak bila penyangak mintak tolong penyamun..last2 penyangak tutuh belakang penyamun!!...kahkahkah

Anonymous,  February 2, 2012 at 2:55 PM  

hoi negro kunta kinte, dah brp byk umno bayar kou sbgai pencacai

Anonymous,  February 3, 2012 at 4:19 PM  

kambing hitam PKR adalah papagomo... sebab papagomo orangnya berkulit hitam.. hitam legam... kaki porno.. hahahahahaha.......

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP