Prolog Spender Reformis Dan Kain Pelikat Reform Dibogelkan

Friday, February 3, 2012






Musang Berbulu Ayam/ Parasit UMNO

Bila kita semakin kuat dan bersemangat memantapkan jentera kadang kala kita lupa bahawasanya kita terambil seekor musang yang akan membunuh semua yang lain. Musang yang berbulu ayam yang waktu ini cukup hebat melaga lagakan antara satu sama lain.

Anuar Reform sering membanggakan dirinya kepada sesiapa yang beliau temui. Pendek kata perkataan yang diulang ulang beliau adalah kejayaan nya menghasut rakyat Malaysia membenci Tun Dr Mahathir mantan Perdana Menteri. Itulah Kebanggan beliau sejak dulu sehingga kini.



‘Saya sebagai penggerak laman web Mahazalim serta Mahafiraun ketika itu berjaya memporak-perandakan pemikiran rakyat terhadap Mahathir,” kata Anuar Md. Nor, blogger yang kini menggerakkan blog UMNO Reform atau pembaharuan UMNO yang mesra-kerajaan. - SUMBER

UMNO Reform Blogg yang beliau bina kononya beliau telah meninggalkan PKR dan Anwar Ibahim. UMNO Reform kata beliau atas sebab ingin Mereformkan pemikiran ahli UMNO dan juga pemimpin UMNO. Reform yang bagaimana yang beliau maksudkan?

Pelik bila memikirkan dalam ramai ramai ahli PKR yang telah keluar parti hanya beliau sahaja yang lari dari perjuangan apabila menumpukan pada Mereformkan UMNO. UMNO perlu di Reform kata Anuar Reform. UMNO perlu dibersihkan kata beliau. UMNO perlu berubah dijaja kesana kemari yang mana dikatakan UMNO kotor serba serbi.

Cuba tanya pada Anuar Reform mengapa beliau beriya iya hendak Mereformkan UMNO? Apakah beliau tidak mahu menyelamatkan ahli ahli PKR yang masih lagi ditipu Anwar Ibrahim? Kenapa UMNO Reform dan kenapa tidak PKR Zionis ataupun Hancur PKR?



Blogger Gerakan Anti PKR dan Blogger Medan Info Kita juga sealiran dalam mempertahankan Anwar Ibrahim satu masa lalu. Demo dijalanan juga mereka telah lakukan. Dibawa ke lokap juga mereka rasainya Dikejar dengan parang oleh rakyat Sarawak pada tempoh lalu juga mereka telah alami. Semua itu kerana mempertahankan seorang pemimpin bernama Anwar Al Juburi.

Setelah mereka meninggalkan PKR apa yang mereka lakukan? Mereka membina Blogg dan masing masing menyedarkan ahli dan pemimpin PKR yang masih kekal bersama Anwar Ibrahim. Mereka GAP dan MIK dan turut dibantu dengan bekas ahli ahli PKR yang lain setiap hari berhempas pulas menjelaskan kepada Rakyat Malaysia siapa itu Anwar Ibrahim dan apa itu Pakatan Syaitan gabungan PAS, PKR dan DAP.



Kenapa Blogger GAP dan MIK tidak mengikut jejak langkah Anwar reform yang membina Blogg bernamakan UMNO Reform? Kenapa mereka tidak pula ingin mereformkan UMNO sebagaimana yang Anuar Mohd Nor lakukan?

Mereka Blogger GAP dan MIK sedar bahawa mereka telah berdosa melakukan FITNAH dan melemparkan keaiban yang amat dasyat ke atas Tun Dr Mahathir, Kerajaan dan UMNO. Justeru itu mereka menebus kembali Fitnah yang mereka lakukan dan mengerahkan keringat dan kudrat membantu UMNO dalam menentang Pakatan Syaitan PAS, DAP dan PKR terutamanya Anwar Ibrahim secara total.

Itu baru Blogger yang dulunya ahli biasa dalam PKR. Bagaimana pula dengan pemimpin PKR yang sekarang ini telah meninggalkan PKR dan Anwar Ibrahim? Cuba anda semua lihat apakah bekas pemimpin PKR yang satu tika lalu memperjuangkan Pakatan Syaitan yang mana ketuanya Anwar Ibrahim telah Mereformkan UMNO apabila keluar parti?
Ezam Mohd Nor Ketua Angkatan Muda Keadilan yang lantang menfitnah dan mencerca Tun Mahathir, UMNO dan Kerajaan satu tika lalu keluar PKR dan sekarang bersama sama UMNO dalam membongkarkan janji janji palsu Syaitan yang bernama Anwar Ibrahim.



Yb Zulkifli Nordin, Gobala, Zahrain dan ramai lagi pemimpin PKR yang keluar parti bertindak menyedarkan rakyat Malaysia agar meninggalkan perjuangan Ketuanan Anwar Ibrahim PKR dari terus terusan ditipu. Kenapa mereka tidak bertindak Mereformkan UMNO sepertimana Anuar Reform?

Hanya Anuar Reform sahaja yang bertindak melakukan Reform UMNO melalui bloggnya dan kata katanya kepada sesiapa yang beliau temui. Hanya beliau sahaja kononya mampu mereformkan UMNO.

Buat Anuar Mohd Nor ataupun dikenali Anuar Reform, Gua mampu cakap FUCK U MOTHERFUCKER. Jangan ingat kami ahli UMNO yang ada mampu melupakan FITNAH dan keaiban yang lu telah lemparkan keatas Tun Dr Mahathir, UMNO dan Kerajaan.

Tiada permohonan Maaf dari Anuar Reform ini sehingga kini walaupun dalam masa yang sama beliau tampa rasa malu menggunakan nama UMNO diblogg nya walhalkan beliau lah penfitnah Tegar keatas UMNO ketika zaman Reformasi. Ada maruah kah budak bernama Reform ini?


Kekasih Kalbu

Satu persatu akan didedahkan kelak siapa dan apa kegiatan Anuar Reform ini. Jangan kata Anuar tidak suka dengan politik lucah kerana cerita dalam Kain antara Spender Reformis dan Kain Pelikat Reform pasti ingin diketahui rakyat terutama blogger dan pemimpin UMNO yang ditipu olehnya.


Bila kami menyerang Anuar Reform ada suara sumbang yang menyatakan Papa Gomo, RBF,GAP, Parpu Kari, MIK dan yang lain takut dengan kekuatan dan keupayaan yang Anuar Reform ada. Oh maaf lah, kami serang beliau bukan satu pekara baru kerana ianya telah lama bermula. Kami tidak mahu PARASIT iaitu Musang Berbulu ayam dalam Jentera Cybertroopers UMNO.


Selamatkan Malaysia Dari Kote Bengkok
Anuar Reform Menafikan Pelaku Ini Anwar Ibrahim
Malah membela Anwar Ibrahim

Anuar Reform mengatakan kami semua adalah Liabiliti UMNO didalam Blogg Reformnya. Pembaca yang terdiri dari rakyat Malaysia mampu menilai perjuangan yang kami Blogger Jalanan lakukan berbanding apa yang beliau Anuar Reform lakukan dalam membantu UMNO, BN dibawah kepimpinan Dato Seri Najib Razak sama ada kami Liabiliti UMNO mahupun Mimpi Ngeri buat Pakatan Syaitan PAS, DAP dan PKR.

Psssttt.... Ada yang tergolek dengan pendedahan Spender lepas ni.....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

44 comments:

Anonymous,  February 3, 2012 at 3:04 PM  

buang le artikal tak best...cerita mende sama je...gambar pun sama...booorinnnnnnnnnnnnnnnngggggggggg...............

Anonymous,  February 3, 2012 at 3:07 PM  

AWAL pagi tadi rumah timbalan ketua Parti Islam se Malaysia, PAS Johor dibakar angkara perbuatan khianat pihak tertentu yang masih dalam siasatan.

Sebahagian rumahnya rosak. Turut mengalami kerosakan adalah sebuah kereta BMW milik beliau seperti yang dilaporkan oleh Sinar Harian.




Nampaknya politik Malaysia sudah melangkaui satu lagi tahap jijik. Selepas politik lucah, dubur dan seks dijaja ke sana ke mari bagi meraih sokongan rakyat kepada United Malays No Otak, kini politik gangster pula cuba digunakan.

Sebelum ini ceramah Asal Bukan Umno, ABU diserang oleh sekumpulan penyokong Umno, hari ini rumah pemimpin Parti Islam, PAS pula dibakar.

Politik apa yang mahu dibawa oleh mereka? Adakah ini cara mereka meraih sokongan rakyat? Apa propaganda yang dibawa oleh mereka kali ini? Sama-sama kita nantikan.

Sebelum ini pelakon dan pengacara terkenal Wardina yang sering memberikan pandangan meyokong dasar Pakatan Rakyat dituduh berlakon apabila rumahnya dirompak.

Adakah kali ini pemimpin Parti Islam, PAS Johor ini akan dituduh sengaja membakar rumahnya sendiri seperti mana mereka menuduh mahasiswa cederakan diri sendiri dan Anwar Ibrahim menumbuk mata sendiri?

Anonymous,  February 3, 2012 at 3:11 PM  

Anuar reform konon..listen here ANUAR REFORM U R THE FUCKING SHIT MOTHERFUCKER BULLSHIT OF U!!!PUIII

Anonymous,  February 3, 2012 at 3:12 PM  

anuar mohd noor berjuang berpaksikan perjuangan sebenar

zul nordin, zahrain, ezam mahupun gomo berjuang berpaksikan duit

kerana itu perjuangan AMN dilihat berbeza dan lebih bermaruah berbanding parasit2 umno yg lain

Assassin Cyber February 3, 2012 at 3:20 PM  

Gomo kasi panas lagi. Biar sampai hangus Dewa Liwat Al-Juburi. Pengkhianat Bangsa, Negara.

Anonymous,  February 3, 2012 at 3:35 PM  

Abis lu igt org umno la yg bakar pukimak lu la jgn nk ckp pasal politik klu akal sekerat lutut..mahasiswa bongok tu cedera sbb ape?bodoh merempuh mmg cedera la ngok..anwar ibrahim mata bengkak mmg kene tumbuk dgn ketua polis pun mmg padan muka la kene tumbuk sbb dia mmg celaka,lu pun nk kene tumbuk sbb lu pun celaka puiii bodoh

jebon February 3, 2012 at 3:36 PM  

mat nuar balas balik kat nko gomo...
kat sini hah
http://umno-reform2.com/front/

Anonymous,  February 3, 2012 at 3:44 PM  

Lu lg x bermaruah sokong kote bengkok puiiii u r motherfucker mannn

PAPA GOMO February 3, 2012 at 3:48 PM  

Kan adalah lebih baik jika kita minta Anuar Reform ulas seranngan Chegubard keatas Datin Seri Rosmah dengan menuduh Rosmah Puaka malah mencetak buku tersebut.

Minta juga Anuar Reform mengulas Fitnah Chegubard keatas Dato Seri Najib Razak dengan menerbitkan buku Najib Altantuya.

Rasanya tu lebih tepat bagi memberikan kebenaran apakah Anuar Refom menolak politik FITNAH sepertimana yang dibawa Chegubard sahabat karibnya keatas Kepimpinan kita.

Kita tunggu artikel UMNO Reform hentam Chegubard kerana Fitnah Datin Seri Rosmah dan Najib Razak ye....

Anonymous,  February 3, 2012 at 3:53 PM  

hehe...perang cyber dah nak mulo bro...panglima perang cyber pung mati2 sokong dan pertahankan mat nuar ni...ade pro n con dlm kemelut ni bro...cepat setelkan b4 PRU13 ni adios...

-jebon-

Anonymous,  February 3, 2012 at 4:14 PM  

papa gomo bleh tak ku lihat wajah mu dlm blog...haha ada brani ke..

Anonymous,  February 3, 2012 at 4:25 PM  

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng membuat laporan polis terhadap tiga lamanweb pro-Umno kerana didakwa telah memfitnah anaknya dengan dakwaan dia mencabul rakan sekelasnya.

Dakwaan tersebut, termasuk dakwaan bahawa anak Lim dipaksa berpindah ke sekolah lain, dan dakwaan bahawa ketua menteri itu telah membayar RM200,000 kepada pihak tertentu bagi menutup kes tersebut, di mana Lim telah menafikan sekeras-kerasnya.

NONEDakwaan yang dibuat pada bulan Oktober tahun lepas, telah
terbukti tidak benar apabila "mangsa' dakwaan tersebut - bekas pemain catur kelahiran Hong Kong, Anya Corke (kanan) - tampil menafikan tuduhan itu.

Anya didakwa menjadi mangsa dakwaan itu apabila gambarnya telah digunakan dalam lamanweb-lamanweb berkenaan yang menuduh anak Lim dengan dakwaan salah laku seksual.

Lim berkata, Timbalan Ketua CID negeri, Naser Salleh telah menasihatkan beliau supaya membuat laporan terhadap Umno-online, blogger Papagomo dan Pisau.net supaya tindakan selanjutnya boleh diambil terhadap ketiga-tiganya.

Menurut Lim lagi, Naser telah memaklumkan kepadanya bahawa arahan meminta Lim membuat laporan tersebut "datang dari atas".

"Beliau membuat temujanji untuk berjumpa dengan saya pada 12 Januari di pejabat saya. Jadi mengikuti nasihat beliau saya telah membuat laporan itu pada hari yang sama," kata Lim kepada pemberita di Komtar.

Menurut Lim, dakwaan-dakwaan tersebut masih ada di lamanweb-lamanweb berkenaan walaupun terbukti tidak benar.

"Mereka enggan memohon maaf atau menarik balik tuduhan mereka itu," katanya.

Menurut Lim, sehingga semalam, polis masih menyiasat perkara itu dan belum ada tangkapan dibuat setakat ini.

Beliau melahirkan harapannya supaya polis akan melakukan seperlunya dan menangkap mereka yang terbabit melakukan fitnah jenayah itu.

Anonymous,  February 3, 2012 at 4:27 PM  

bogelkan papagomo lagi baguih.. bogelkan sekali parpukari.. dua2 pun kulit hitam.. yang korang sokong gomo pun satu, bodoh.. gomo masyuk dapat duit.. korang dpt ape? dpt layan filem porno gomo free je? kahkahkah...

manBonda,  February 3, 2012 at 4:40 PM  

Apala mangkuk ayun sangat kau orang nie nak bogelkan Papa Gomo..kan lebih baik kita ramai2 bogelkan pemimpin2 puak FUCKatan yang selama ni asyik menabur fitnah ..siang malam pusing satu Malaysia tipu rakyat kononnya mereka saja yang bagus..khatuui
Papa Gomo ayuh kasi telanjangkan mereka2 yang kononnya " bersih " dari melakukan perkara2 terkutuk..
Kepada Papa Gomo teruskan lagi ..
Kepada puak2 FUCKatan..jangan mimpi nak tawan PutraJaya..
Kepada Anuar AlJuburi..selamat menutuh..

Anonymous,  February 3, 2012 at 4:42 PM  

Manusia yg paling terkutok abad ini adalah BABI haramjadah, barua Yahudi zionist lahanat. BABI haramjadah ini tak bermaruah, takde moral, munafik, penipu, pembohong, pelakon murahan mengalah Hero Tamil, memang pariah. Hidup untk kencingkan rakyat. Cakap pasal Islam seolah oalh beliau lah pakar dan lebih alim dari Wali Terompah jamban, bole penjilat2 juboq atok kote bengkok tolong jawap, dia belajar agama dari pondok mana? Apakah beliau pergi sampe ke Madrasah atau sekola2 agama? Baca Fateha pun tak betul, Bab2 mandi junob dan istinjak pun tak tahu? Dalam bulan puasa pun masih melakukan perbuatan terkutok, masih berzina, masih lakukan aktiviti terkutok, lepas melakukan perbuatan terkutok dalam bulan puasa Ramadhan, terus terburu buru pergi mesjid untuk membuat solat Tarawih. Berpusu pusu ahlul2 bahlul PAS merebut rebut nak cium tangan, peluk cium, ambil berkat kunyit cerbuk. Bengap nak mampos punya ahlul PAS. Dari dulu lagi melalak lalak, ke seantero pelusok kampong dan seluroh dunia, nahwa kes liwat adalah konpirasi jahat Tun Dr Mahathir, lepas Ds Najib dan UMNO, untk menjatuhkan dan mengaibkan nama beliau dan keluarga, last2 mengaku Liwat atasa dasar suka sama Suka. Inilah keparat, bngsat dan lahanatnya BABI haramjadah. Sedarlah dan insaflah wahai2 penjilat2. Selamatkanalah diri dan keluarga, jauhi lah dari menyokong si barua lahanat zionist, Bapa Gay Se Malaysia, Bapa Kronisma, Bapa Korupsi, Bapa Perosak agama, bngsa dan negara. BABI haramjadah adalah barua Yahudi zionist pembunoh rakyat Palestina, anti Islam dan bngsa Melayu. Ingatlah azab Allah sungguh dahshat.

Anonymous,  February 3, 2012 at 4:48 PM  

anon 4:27.. pasni kau bogelkan manBonda pastu suruh zulkifli nordin tutoh jubor manBonda.. hahahahahaha... lepas zulkifli nordin kau panggil pulak anugay tutoh jubor dia... last sekali panggil lim kit siang tutoh... hahahahahahahaha.......lepas tu baru kita ramai2 bogelkan pemimpin2 puak Fuckatan.. kahkahakah......

Anonymous,  February 3, 2012 at 4:50 PM  

papa gomo is the best.

Anonymous,  February 3, 2012 at 4:54 PM  

papa gomo is UMNO jubor selain shitpool bukari.

Anonymous,  February 3, 2012 at 4:56 PM  

papa gomo is kulit hitam.

Love Malaysia,  February 3, 2012 at 4:56 PM  

Anuar. Fuck You Motherfucker..

Anonymous,  February 3, 2012 at 4:59 PM  

kepada anon 4:54 dan 4:56. papagomo adalah lelaki melayu terakhir.. beliau seorang yg berwawasan tinggi memacu negara kita menjadi lebih maju.. beliau layak untuk menjadi calon umno untuk pilihanraya tak lama lagi.. hidup papa gomo!!!

Anonymous,  February 3, 2012 at 5:01 PM  

Adalah menjadi tanggunjawab kita semua untuk memerangi BABI haramjadah, kepala Bapa BABI haramjdah dari membuat huruhara, kacau bilau di atas Bumi Tanah Melayu dan Dunia Islam. BABI haramjadah adalah anak dajjal. Kita Semua tahu dan kenal Dajjal. Kerja Dajjal adalah satu, apasaja yg diharamkan Allah, beliau akan spin, menipu, berbohong, mutar belit untuk menjadikan benda2 haram menjadi halal. Beliau akan membuat perkara2 yg melanggar dgn soal moral, akidah, integriti dan Iman, dgn menjanjikan Syurga yg jelas adalah neraka jahanam. Inilah agenda BABI haramjadah, barua Yahudi zionist lahanat. Beliau akan menonjolkan yg diri beliau Hero Tamil pariah, penjuang hak asisi manusia, Pejuang Agama, Pejuang Undang2, tetapi sebaliknya, beliau lah Kuku Besi, Beliau adalh perosak agama dan Undang2 dan perlembangaan Negara. Inilah pekerjaan Dajjal. Lihat dan dengar saja perkataan yg terpatul dari mulut bau taik beliau, dan janji2 manis tetapi lihat saja peristiwa Kampong Buah Pala - 2 weeks after election, I promised, if not this is not Anwar. Ini lah keparat, bngsat dan lahanat peliwat terkutok, atok kote bengkok, rupa sama tetapi tetek dan perut tak sama. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong barua Yahudi zionist, peliwat terkutok abad ini, perosak agama, bngsa dan negara

Anonymous,  February 3, 2012 at 5:02 PM  

Fuck anugay. Fuck najib altantuya.. hidup IBRAHIM ALI.. hidup PERKASA.. sokong ibrahim ali maknanya anda menyokong orang melayu. Hidu pak brahim perkasa.

Anonymous,  February 3, 2012 at 5:13 PM  

Adalah menjadi tanggunjawab kita semua untuk memerangi BABI haramjadah, kepala Bapa BABI haramjdah dari membuat huruhara, kacau bilau di atas Bumi Tanah Melayu dan Dunia Islam. BABI haramjadah adalah anak dajjal. Kita Semua tahu dan kenal Dajjal. Dajjal adalah UMNO dan PERKASA. Kerja Dajjal adalah satu, apasaja yg diharamkan Allah, beliau akan spin, menipu, berbohong, mutar belit untuk menjadikan benda2 haram menjadi halal. Beliau akan membuat perkara2 yg melanggar dgn soal moral, akidah, integriti dan Iman, dgn menjanjikan Syurga yg jelas adalah neraka jahanam. Inilah agenda BABI haramjadah, barua Yahudi zionist lahanat. Beliau akan menonjolkan yg diri beliau Hero Tamil pariah, penjuang hak asisi manusia, Pejuang Agama, Pejuang Undang2, tetapi sebaliknya, beliau lah Kuku Besi, Beliau adalh perosak agama dan Undang2 dan perlembangaan Negara. Inilah pekerjaan Dajjal. Lihat dan dengar saja perkataan yg terpatul dari mulut bau taik beliau, dan janji2 manis tetapi lihat saja peristiwa Kampung Baru..Buah Pala - Ape yang telah NAJIB dan NONG CHIK buat??? Ini lah keparat, bngsat dan lahanat. rupa sama tetapi tetek dan perut tak sama. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong barua Yahudi zionist, perogol dan peliwat Altantuya, perosak agama, bangsa dan negara

Anonymous,  February 3, 2012 at 5:32 PM  

Tahap mental trauma lembu kondo ni...dah mkn ubat ke...melalak bukit..

Anonymous,  February 3, 2012 at 5:41 PM  

Pukimak la lu org nie!! bangsa cina tepuk tgn baca comment2 lu orang sambil berkata "SUDAHLA MELAYU BODHO, SUKA GADUH SESAMA SENDILI, TAKPA.., LG MELAYU KUAT GADUH, LG SENANG MAU KONKER MALAYSIA PYA EKONOMI"

Anonymous,  February 3, 2012 at 6:17 PM  

JATI itu ISLAM...jom sokong JATI
UMNO itu anti-Islam...jom ABU

Anonymous,  February 3, 2012 at 9:09 PM  

orang kata kalau dah penyangak..penyangak jugak, kalau dah bangkai, bangkai jugak..kalau dah pembangkang, pembangkang jugak, kalau dah kaki bontot..kaki bontot juga..mcm tulah si anuar reform. musang berjanggut.

Anonymous,  February 3, 2012 at 9:11 PM  

anon 6:17pm

JATI tu beras lah...beras JATI..hahahahaa

Anonymous,  February 3, 2012 at 9:30 PM  

Woi nazree aziz pundek....sampai biler nak bela gomo ni? Makin rosak org umno kene tipu sbb fitnah dia. Dulu kater ade video din puduraya. Mana dia? Org umno bejuang mati2 ingat video tuh ader. Sampai org umno pong kene palit jadi pengfitnah sebab sebenarnyer takde. Kasi kluar sklai video tu dlm debat anuar md nor.

Anonymous,  February 3, 2012 at 9:30 PM  

cantik lu balun dia cukup-cukup. Mamat ni tak sadar diri macam baguih sangat dia ni. Ni spesis Anwar ni konfiden terlebih, ekk lebih suka berbangga dgn ntah hape hape punya badigol mamat ni. cakap besar mcm dia sorang lah yg botol.

azienmat

Anonymous,  February 3, 2012 at 9:34 PM  

Tanya juga pendirian dia tentang Tun Mahathir bro! Mahazalim lagi ka? Mahafiraun? aku tak puas hati lagi mamat ni

Anonymous,  February 3, 2012 at 9:38 PM  

Baca komen dalam blog ni lagi panas gua dgn ko Nuar! Bangsat ko berdua Nuar

Anonymous,  February 3, 2012 at 9:45 PM  

Lancau !!!!!!! Melayu makan babi minum arak

Anonymous,  February 3, 2012 at 10:11 PM  

Anuar bodo nak menipu tak pandai tu la derhaka kt maddeyy, ,,,melayu memang banyak yang bongok. Rela jd penjilat pelir tak sunat dr berkwn sama islam dr umno.buktinya kabur maki hamun lebih.hancurkan perjajian setan ni,fuck u fuckatan.nak jadi khalifah konon,berebut nak masuk neraka adalah.babi anak haram penyokong nuar kaki buntur ni,

Anonymous,  February 3, 2012 at 10:26 PM  

Ooo nazree..nengok lah jin belaan dan soldadu jin nyer neh...feeewwwwiiiiit. Oo nazree, taraf namewee aje gomo ni.. Muahahaha

Anonymous,  February 3, 2012 at 11:30 PM  

bila anjing2 dapigs mula panas pungkok... kah kah kah kah

Anonymous,  February 3, 2012 at 11:42 PM  

Nice one.ludah sana diaa..tuii

Anonymous,  February 3, 2012 at 11:49 PM  

Lu orang semua dashat.....baik belah sana atau belah sini, ganas lebih dari KL gangster. Gua rasa kongsi gelap cina dan india pun kecuut. Dashat...

pukimaq February 3, 2012 at 11:54 PM  

Baguslah UMNO Reform tu.Cepat-cepatlah reformkan UMNGOK pukimak biar semua suka kongkek bontot.

lady gaga bertudung litup dan islamik February 4, 2012 at 1:39 AM  

PM DS1M nak bagi hadiah kat follower dia ke 500,000. hadiah alas cawan lagi la tu.

Anonymous,  February 4, 2012 at 1:46 AM  

Lu cakap mcm xde otak!! Kalu lu ada bukti lu gi balai polis, buat repot.

Anonymous,  February 4, 2012 at 12:43 PM  

GOMO

pedulikan dengan komen yang bersifat jahat kat sini. aku sokong hang. kasi lanyak anuar and the gang termasuk musang berjanggut ni sampai lelah depa mintak nyawa. biar depa tau langit itu atas kepala depa je ka atau melayut tinggi. teruskan perjuangan

Anonymous,  February 4, 2012 at 6:46 PM  

gomo,anuar reform tu klau pkai g string bedak cntik2 sapukn ky anta kt al juburi laku x tapi janggut sejemput dia kna cukur lah komfom kena sontot punya,

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP