Siri Jelajah Wilayah Hari Ini, Anwar Ibrahim Jual Minyak KY Jelly

Wednesday, February 1, 2012





"Hari ini Pakatan jadi Kerajaan, esok harga minyak turun" - Anwar Ibrahim

Sampai ke hari ini janji Anwar Ibrahim masih terngiang ngiang dalam kepala otak Gomo ni.Malah bukan janji harga minyak sahaja yang akan turun, tetapi bermacam macam lagi janji janji manis dari Anwar Ibrahim dan kepimpinan Pakatan Rakyat akan turun jika pakatan menjadi sebuah kerajaan.

Hari ini hari Wilayah Persekutuan yang mana Anwar Ibrahim mengadakan WALKABOUT sekitar Kuala Lumpur bagi berjumpa dengan para pengundi Cina. Banyak janji janji manis yang ditaburkan dan janji janji ini telah pun dikatakan Anwar Ibrahim pada 2008 sebelum PRU12 lagi. SIRI WALKABOUT ANWAR KLIK DISINI

Gomo nak ajak semua untuk pergi ke Selangor yang mana Anwar Ibrahim merupakan penasihat Keewangan Selangor yang jika dilihat dari jawatan yang disandangnya itu sudah pasti rakyat Selangor akan mendapat banyak Maanfaat dengan kedudukan Anwar Ibrahim sebagai penasihat Keewangan. Sudah pasti banyak Kebajikan dan itu ini dibawa ke dalam negeri Selangor dan menjadikan Rakyat Selangor lebih elok taraf kehidupannya berbanding negeri yang ditadbir BN.

Hakikatnya sampai ke hari ini segala janji janji yang pernah ditaburkan Anwar Ibrahim dan pemimpin pakatan PAS,DAP,PKR oada tahun 2008 masih belum lagi terlaksana. Yang terlaksana hanyalah AIR PERCUMA yang mana dalam hal ini juga Rakyat dipermainkan kerana air percuma hanya yang menggunakan meter Individu namun bagi meter pukal tidak ada Air Percuma buat mereka. Ramai penuduk Selangor yang berpendapatan sederhana tidak menikmati Air Percuma yang dikatakan diberi oleh Kerajaan Pakatan memandangkan mereka tinggal di rumah Pangsa yang menggunakan meter Pukal.



Kebajikan lain yang dijanjikan pada tahun 2008? Bagaimana dengan RM100 buat kanak kanak sekolah tadika yang dijanjikan kerajaan Pakatan Selangor? Bagaimana janji RM1000 kepada setiap anak Selangor yang layak ke Universiti? Bagaimana dengan janji janji sepertimana didalam Manifesto mereka yang dijaja ke sana kemari sewaktu 1998?

Itu Gomo beri contoh di Selangor yang mana janji Anwar Ibrahim dan pemimpin Pakatan PAS,DAP dan PKR memang indah dan manis belaka. Bagaimana pula dengan negeri Pulau Pinang, Kedah? Rasanya rakyat Malaysia yang buka mata pasti mampu melihat dimana janji janji mereka pakatan sebelum 2008 lalu.

Kelantan pula? Gomo rasa tak perlulah nak mengulas mengenai pentadbiran Kerajaan Kelantan kerana dah 20 tahun tidak ada pembangunan dan kebajikan buat rakyat yang dilakukan PAS. Apatah lagi untuk mentadbir Malaysia pada masa akan datang sudah pasti yang merempat rakyat seperti kita ni juga.

Anwar Ibrahim sememangnya seorang pemimpin Hebat pada pandangan Gomo, kerana belum pernah lagi didalam dunia ini mempunyai seorang ahli Politik yang mampu BERBOHONG keliling dunia dalam pelbagai wajah. Malah tidak pernah lagi berlaku seorang pemimpin Politik BEBAS sebanyak 2 kali dalam pertuduhan yang sama iaitu Liwat walaupun telah terbukti beliau meliwat.

Hari ini rakyat Wilayah Persekutuan disuap dengan janji janji manis Anwar Ibrahim. Sasaran Anwar Ibrahim adalah pengundi cina yang mana kita dapat lihat sokongan Anwar Ibrahim waktu ini kebanyakkan nya datang dari undi kaum Cina. Kaum Cina sanggup ditipu Anwar Ibrahim? Ya mereka sanggup kerana pada mereka Anwar Ibrahim layak menjadi Perdana Menteri kerana adanya Anwar Ibrahim kelak memudahkan mereka serba itu ini dalam Malaysia.

Rakyat Malaysia seluruh negara perlu sedar bahawa Janji janji Pakatan adalah janji Palsu. Jika benar mereka merupakan pemegang janji yang amanah dan bertanggungjawap sudah pasti Kelantan, Selangor, Pulau Pinang dan Kedah rakyat nya terbela dan segala janji jani 2008 mereka tunaikan.


Penuh Dengan Kepalsuan

Barisan Nasional Janji Manis dan Janji Manis tersebut ditunaikan walaupun rintangan dan badai melanda. BN janji BN kotakan bukan seperti Pakatan Haram PAS,DAP,PKR yang janji tinggal janji.


Psssttt... Anwar Ibrahim cukup ligat belit sana sini, penasihat Keewangan tapi apa pun takda..ha ha ha


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

52 comments:

KEKURA February 1, 2012 at 2:37 PM  

takat Anwar nak jelajah baik dok umah..berehat hari ni cuti.

Anonymous,  February 1, 2012 at 2:42 PM  

bro gomo, BABI dah mintak Wall Street Journal tukar kenyataan... memang babi sungguh si Nuar Jubor!!!!

http://blogs.wsj.com/searealtime/2012/01/31/israel-dominates-the-debate-in-malaysia-%E2%80%93-again/?KEYWORDS=anwar

berlain betul dgn apa yg WSJ letak sebelum ni... dan statement sebelum ni WSJ dah buang dari rencana tu

http://blogs.wsj.com/searealtime/2012/01/28/anwar-clarifies-his-views-on-malaysia%E2%80%99s-sodomy-laws/?KEYWORDS=anwar

anwar penipu, padan muka PR yg suka minum kencing...

Anonymous,  February 1, 2012 at 2:54 PM  

Mengikut KPI dan NKRA, prestasi negeri negeri pembangkang sungguh membangakan. Ekomoni meningkat, pelaburan meningkat, reserve bertambah, duit air rahmat bagi rakyat. Duit warga tua, pelajaran semua mya dapat. Kelantan negeri bebas rasuah. Tiap tiap tahun berbondong bondong mak cik Umno buat lawatan yang di taja. Makmur sungguh negeri pakatan. Bijak ko Nuar. Negeri no Um hanya ada kilang buat jelly Ky untuk siPol guna dan datok KY buat ubat mabok dia.

Anonymous,  February 1, 2012 at 2:56 PM  

Yahudi liwat liwat yahudi 1000x kah..kah..kah

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:02 PM  

WSJ ni pun takuk Nuaq ke. Heran tuuu

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:05 PM  

Camtulah kaki pungkoq bila bercakap. Ini satu ekor punya ko*e bengkok takleh pakai. Tengok muka pun kotor,esok camne ntah nak masuk kubur. Sudah2 lah gay tua,cukup2 la tu

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:06 PM  

Apa susah nak turun harga minyak, minyak kita banyak.

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:09 PM  

cuti dan rehat...jgn sibuk hal org.....

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:10 PM  

Sudah menjadi tanggungjawap semua, menentang Yahudi zionist, pembunoh rakyat Palestina dan Mastermind dalam membuat huruhara dalam negara Islam seprti apa yg berlaku pada Iraq, Syria, Libya, Egypt dan Yamen. Ini semua adalah rancangan kotorr dan jahat Yahudi Zionist dan Neocons dgn mengguna dalang haramjadah mereka. Di Negara kita dalang mereka atau barua mereka adalah BABI haramjadah, Atok peliwat terkutok, Gay Tertua, Bapa Liwat, Bapa Zina, Bapa Korupsi, Bapa Kronisma, Bapa Tak Bermaruah, Bapa tak Bermoral, Bapa perosak. Jangan biarkan negara kita hancur dan huruhara seperti apa yg berlaku di Egypt, Afghanistan, pakistan, libya, ini semua dalah angkara lahanat yahudi zionist dan baruanya Hero Tamil, BABI haramjadah. Selamatkanlah bumi tanah Melayu dari spesis2 haramjadah, keparat, bngsat dan lahanat. Demi agama, bngsa da negara.

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:18 PM  

anon 2.54pm..prestasi negeri2 pakatan pembangkang ko kata membanggakan? khaaaakptuuiiih!!!baik ko suruh anwar kencing dlam tempurung pastu suruh dia muka dia sendiri!

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:20 PM  

Bahasa menunjukkan bangsa..
Doa adalah senjata bagi org islam..

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:23 PM  

Pemimpin yg macamana yg kita mahu? Apakah pemimpin yg mengalah Hero Tamil, bila bercakap berbohong, menipu, fitnah. Bila bersumpah tak ditepati. Suka berzina dgn pelacur2, Cina Doll, Tom Yum Doll, Mak nyah Doll, Jantan2 Doll, pelacur2 jalanan dalam dan luar negara. Ketagih lobng taik, lobang najis, lobang juboq adik2 terangkat, jantan2, boypren2, pembancuh2 kopi, drebar2 peribadi, tukang2 urut, penjahit2 pakaian, setiausha2 peribadi, isteri assmin bacul, isteri2 orang, pelacur2 dalam dan luar negara. Sanggup menjadi barua kepada Yahudi zionist lahanat, pembunoh rakyat Palestina. Selamatkanlah diri anda keluarga, jauhilah Bapa Gay SeMalaysia, Atok kote bengkok, peliwat terkutok, barua lahanat yahudi zionist. Jangan biarkan negara dihancurkan sperti apa yg berlaku di Egypt, Iraq, Afghanistan, Pakistan, Libya, semua adalah angkara Yahudi zionist dgn aagenda kotorr dan jahat. Jangan biarkan Sang barua Yahudi zionist, atok gay tertua, Peliwat terkutok, Bapa Gay SeMalaysia, Hero Tamil, menghancurkan, agama, bngsa dan negara. Marilah kita ramai2 menentang dan rejam BABI haramjadah, peliwat terkutok, barua yahudi zionist, pembunoh rakyat Palestina.

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:25 PM  

ABAI - Asal Bukan Anwar Ibrahim

manBonda,  February 1, 2012 at 3:26 PM  

Nuar cakap kau dia jadi PM harga minyak turun,,itu dia cakap..tapi aku cakap ..kalau aku jadi PM..aku nak dia dan Khalid gagap jadi tukang kebun aku..khaa..khaa..khaa..

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:30 PM  

Anuwar Ibrohim adlah peliwat tegar, pengamal seks luar tabii, tsk bermaruah, bacul, suka berzina, walaupun dalam bulan Puasa, anehnya selepas melakukan perbuatan terkutok dalam bulan puasa, terus pergi ke mesjid untuk melakukan sholay terawih di depan ahlul2 bahalul penyokong bengap PAS, yg berpusu pusu cium tangan dan peluk cium beliau, nak ambil berkat baru lepas berzina. Inilah keparat, bngsat, lahanatnya Hero Tamil, atok kote bengkok, Barua lahanat yahudi zionist. Insaf dan sedarlah, jauhilah dan selamatkanlah diri dan keluarga, dari menyokong peliwat terkutok dan barua yahudi zionist, perosak agama, bngsa dan negara.

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:30 PM  

Ko dah takut rakyat dah happy, pas ni pilihan raya ko kantoi.

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:34 PM  

LiwatYahudi...YahudiLiwat...1000x jangan lupa ratib MOO ni, sumpah keramat ko ni...kah ...kah..kah..

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:36 PM  

penyakit jiwa kacau sasau.
Menyangka buruk pd org lain..

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:38 PM  

Air dah dapat. Ni minyak pulak. Cepat PRU 13, rakyat tak sabar ni...cepat.

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:42 PM  

Hello.. Keling siam kaki mabok. Setakat dajjal ko ni tak makan nya orang2 PR. Dah kebal. Kah...kah...kah....

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:46 PM  

Selamatkan ahli keluarga kamu dr siksaan api neraka...

abu February 1, 2012 at 3:48 PM  

ENGKAU PULAK PEMIMPIN YANG MACAM MANA YANG KAU NAK...

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:52 PM  

Tu kene cari tok guru

Anonymous,  February 1, 2012 at 4:02 PM  

Ko dapat minyak kote si BABI laknatullah aka bapak anwar bin ibrahi jer la. Jangan nak perasan la lo nak memerintah . Allah sayangkan UMNO lebih dari seorang penyodom peliwat dan pengajar ajaran syaiton iaitu n.ajis . kalau Allah sayangkan anwar dan n.ajis dah lama msngkok hayun 2 ekor ni jadi perdana menteri. Tapi terbukti Allah lwbih sayang UMNO dari anwar aka BABI

Anonymous,  February 1, 2012 at 4:03 PM  

Tak kenal maka tak cinta.
pemimpin silih berganti.
Tak cuba tak tahu.
lu pikir la sndiri...

sitiazilah,  February 1, 2012 at 4:04 PM  

jaga2...kerajaan umnobongok dah beri isyarat nak naik harga minyak..

http://www.ohrakyat.org/2012/01/bn-hint-ada-kenaikan-harga-petrol-44.html

Anonymous,  February 1, 2012 at 4:05 PM  

...Blog untuk orang2 yg BODOH tapi tak tahu dirinya BANGANG!!!!

Anonymous,  February 1, 2012 at 4:20 PM  

Siapa nak pemimpin Melayu Zionis? Twice as useless!

Anonymous,  February 1, 2012 at 4:33 PM  

ABAI - Asal Bukan Anwar Ibrahim

Anonymous,  February 1, 2012 at 4:36 PM  

Liwatyahudi 1000x

Anonymous,  February 1, 2012 at 5:32 PM  

Kit siamg boleh?

Anonymous,  February 1, 2012 at 5:34 PM  

CIBAI ~ Itu Anwar Ibrahim

Anonymous,  February 1, 2012 at 6:31 PM  

Kote Nuar terkutuk tu hari2 naik.. bila plaks nak turun ek ??

Anonymous,  February 1, 2012 at 6:47 PM  

paksheikh al joob joob pukui kelileng sudah mari...mai pakat2 pi nganga mulut luas2...syyyyyyooosssyyyyy....aaaaahhh....legaaaaaa...pandai paksheikh pukui kencing kelileng....kehkehkeh

Anonymous,  February 1, 2012 at 6:53 PM  

Aku setuju komen Gomo. Tapi nak betulkan sikit jer. PR memang tak dapat nak tunai semua janji tapi banyak juga yg kami rakyat selangor dapat rasai.
BN - Confirmed tunaikan janji, semenjak menang PRU12 dah berapa peratus harga barang dinaikkan.
Betul tu...BN confirmed BARANG NAIK.
Aku tak sanggup dah nak tanggong.
Tukar kerajaan pada PRU13 nie adalah matlamat aku dan seluruh keluarga aku.

Anonymous,  February 1, 2012 at 6:57 PM  

penyakit lembu gila..dia jadi macam2 sembelih buang..nak bela pun tak guna...juai dpt duit beli kondo puas hati..haaaaa..

Anonymous,  February 1, 2012 at 6:59 PM  

Kalau tak tahu memilih, Pangkah Pakatan Rakyat.................ingat perkataan rakyat? Memang untu rakyat.........!

Anonymous,  February 1, 2012 at 7:00 PM  

Atas pagar? Pangkah PR

Anonymous,  February 1, 2012 at 7:09 PM  

Aku lahir celik mata je UMNO dah siapkan semua. Syukur semuanya dijaga. Takde pulak terabai macam rakyat negara lain.

Baru dengar guruh, habis air dibuang. Itulah rasmi penjilat atok peliwat.

Anonymous,  February 1, 2012 at 7:19 PM  

Bangang punya Gomo...hari hari cite pasal aljubri..hari hari kempen aljubri...bertambah org sokong aljubri bukan berkurangan.....adik angkat geng aljubri...

Gomo ...pesan kat adik angkat kalau jubor pedih guna KY....best beb suka sama suka....

Anonymous,  February 1, 2012 at 7:24 PM  

Duduk diam2 di BARISAN belakang..
kalau takut di lambung ombak jgn berumah di tepi pantai..

Anonymous,  February 1, 2012 at 7:42 PM  

Minyak kelapa sawit, mmg le byk! Apa, ingat petroleum lbih drp iraq ke? Kesiannnn

Anonymous,  February 1, 2012 at 8:19 PM  

Melayu Zionis tak layak nak perintah Malaysia.

Anonymous,  February 1, 2012 at 9:07 PM  

Bukan takat minyak turun semua barang akan turun juga.... satu jecyg naik.... totey atuk je bole naik....

Anonymous,  February 1, 2012 at 9:23 PM  

segala2nya kerajaan sekarang yg sediakan...dari tok nenek aku hingga ke generasi akan datang... segala2nya kerajaan yg sediakan....
tak sanggup nak bagi kepada org yg bermasaalah moral teruk dan pendukung yahudi....
boleh hancorr..sekelip mata apa yg ada sekarang ni....

yang pasti PRU ni...umno pilihan aku
dulu, kini dan selamanyann....

Anonymous,  February 1, 2012 at 10:07 PM  

NFC...NuwargFuckingChiamdoll...WootWootWoot

Anonymous,  February 2, 2012 at 1:41 AM  

aku pun x tahu apa matlamat gomo menulis ni, mungkin utk menipu rakyat luar dari selangor...maka ini adalah fitnah yedok??

faktanya setiap anak selangor yg lahir akan diberi rm100 hingga umur 18 tahun, manakala anak selangor yg masuk uni terus diberi rm1000. manakala air percuma pula setiap rakyat dpt merasa, tiada istilah meter pukal atau individu. prestasi negeri2 PR jauh lebih baik dr negeri2 BN, ini faktanya...

ABU

Anonymous,  February 2, 2012 at 2:06 AM  

Cukup lah untuk kita masak

Anonymous,  February 2, 2012 at 5:08 AM  

dapat kot 1000 sambung blaja bukan blaja u je ipts pon dpt tau! aku dulu time nak masuk blaja minx kt adun BN haram xnk tolong..tpi pakatan tolong tau..padahal aku bkn anak selangor..member2 aku anak selangor dpt 1000 sorg hadiah lah..stop lah blogging mcm bodoh papa gomo

Anonymous,  February 2, 2012 at 10:46 AM  

dulu ada orang tanya aku 'klu hang mati nanti sapa hang pilih utk sembahyangkan jenazah hang...
laa ni aku jawap..bukan nik aziz yg di angkat sebagai NABI PALSU..bukan HJ HAdi yg mengkafirkan orang dng 'AMANAT HJ HADI"..bukan juga ANUAR IB ..GAY TUA!!!!kalau dah tak dak sapa nak sembahyangkan jenazah aku campak kan aja ..aku tak kisah!!!!

Anonymous,  February 2, 2012 at 10:24 PM  

puji utk nak sedapkan hati depa jee...

mantop jual temberang la juak2 pecacai..terbaru yayasan selangor utk kemudahan bangsa melayu plak nak digadaikan..sbb kerajaan selangor nak lingkup sejak depa pegang

habis hak melayu depa jual tp hak cina depa cukup jaga dan bagi apa saja yg depa mintak...habis tergadai hak melayu di selangor..

Pru ni tentukan utk umno... demi masa depan agama islam, bangsa melayu, raja2 melayu dan tanah melayu

Fasya,  February 4, 2012 at 4:51 PM  

majoriti yg komen kat sini semua takde telo ker? semua pakai anynomous ID. aku suggest elok ko wajibkan ID la utk komen wahai abg gomo!

Fasya

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP