Untuk 18 Tahun Ke Atas Sahaja - Video Ostaz Khalwat Bardrul Amin Dipukul

Tuesday, February 28, 2012


Semalam seorang lelaki tidak dikenali telah menghubungi Gomo untuk memberi Video dimana Ostaz Badrul Amin Penasihat Ugama MB Selangor dipukul dengan terok oleh 20 orang lelaki yang dibawa suami wanita yang beliau ditangkap Khalwat.

Video dibawah ini Ekslusif untuk tontonan 18 tahun ke atas sahaja





Ha Ha Ha.....

Gua malas nak cakap panjang bila si Badrul Amin kata beliau dipukul oleh 20 orang lelaki. Apa yang gua nak cakap secara logik kalau 20 orang pukul dia dah tentu lebam muka sana sini. Lagipun Hotel Swiss Garden tu bertaraf 4 bintang dah tentu lah pengawal keselamatan tersedia.

Mana mungkin 20 orang lelaki naik masuk Hotel Swiss Garden dan pergi ke bilik Ostaz Badrul Amin dan memukul beliau. Apa Pengawal Keselamatan Hotel Swiss Garden waktu jam 2 pagi tu tidor dan makan gaji buta ke sehingga sanggup membiarkan 20 orang luar masuk dan memukul pelanggan hotel?

Lu orang Fikir le..... hahaha...

Jam 2 pagi berdua duaan dengan isteri orang untuk sesi kaunseling dalam bilik hotel. Ntah mana punya Bangang lah sesi Kaunseling jam 2 pagi dengan Tuala ni. Bodoh punya Badrul Amin. Dah salah tu mengaku jelah.


Psssttt... Sekali sekala layan P.Ramlee memang terbaik..hehehe


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


83 comments:

Anonymous,  February 28, 2012 at 9:02 PM  

fitnah yg x menjadi. kah kah kah!!!
umno = lendir

- reAlongNAFed - February 28, 2012 at 9:06 PM  

tapi aku sndiri tgk mse die kat jaip tu..mase wartawan kena pukul kat mane..ustaz tu tu tunjuk2..tp aku dok dekat je kot ngn die..xnmpak pun lebam2..haha..

Anonymous,  February 28, 2012 at 9:17 PM  

hahaha.... Dulu dia kawin pun umno yg aturkan konspirasi sampai jadi... Bini dia ngandung pun konspirasi umno gak... Jahat tul la umno ni.... Hehehe....

Anonymous,  February 28, 2012 at 9:24 PM  

Masih tak mengaku kaki pukul ke? Anwar lu orang pukul kat Johor, dulu dalam lokap, Nurul lu orang pukul kat Lepar, GE lu serang kat Penang, ceramah pakatan lu orang kacau, ceramah lu orang satu stadium lagi siap live lagi takde siapa ganggu. Polis berduyun jaga, tak kan lah politik desperado sangat... Tapi confident menang..sebab prestasibagus ketua ko dapat chairman PUNB... Ushawan melayu Umno dapat bantuan, samseng samseng dapat bantuan ushawan kecil... Inilah kebanggaan ko orang

Anonymous,  February 28, 2012 at 9:33 PM  

nasib ko ler badrul... aku ingat dia bagus..tp hampesss.. tu la..nafsu tahap kayangan

nafhsu,  February 28, 2012 at 9:33 PM  

Bangga lagi puak pakatan.
1. Ada kes liwat
2. Kes berkesedudukan
3. Kes china doll
4. Latest edition kes khalwat.

Why pakatan moral no good?

Anonymous,  February 28, 2012 at 9:51 PM  

lepas kena tazkirah sambel berswiss towel...teros minta cerai...kehkehkeh

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:04 PM  

Kalau ye pun jangan letak gambar tipu.. Kenapa Shahrizat dan Umno tak nak tolong perempuan yang diganasi suami....malah dengan bangga buat dosa besar fitnah dia berkalwat. Ini memberi dia tekanan malah boleh membuat dia hilang arah, kalu india tu dah bunoh diri...biar JAIP siasat dulu...jangan menyusahkan orang yg dah sedia hanya gara gara kepuasan plitik

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:11 PM  

Sedih nasib orang melayu! Aku panggil badrul ni sikambing sebab janggut dia dah memang mcm kambing. Nafsu pun mcm kambing.bnyknya berak kambing, mcm tu lah bnyk dia berak kat org melayu. Sehabis bg keterangan terus ke Ampangan N9 berak kat lebih kurang 500 kambing2 lebai kat sana dgn ceramah. Sampai tahap x ada otak org yg dengar ceramah sikambing ni! Layaknya rejam sampai mampos pendusta ugama ni, x perlu nak ckp apa lah kita sebagai org islam patut ke jumpa bini org jam 2 pagi kat bilik hotel. Kat mana konspirasinya? Si betina tu naik sendiri ke bilik kambing tu dan tiada siapa yg suruh atau paksa. Bodoh betul pak lebai melayu yg masih dengar ceramah pendusta ugama ni. Aku dari dulu dah ckp takat belajar al Azhar keluaran sana bnyk mcm ni. Sebab tu mesir hancur di laknat Allah SWT. Pensyarah sana bnyk bangsa yahudi berugama islam. Balik x tahu apa sekadar penghafal tapi bukan pemahami ugama Hahahaha itu pendapat aku lu org nak caya atau tidak lu org punya pasal.puak hasil dari sana ni yg bnyk dlm PAS. Kerajaan perlu kaji menghantar pelajar kita ke sana. Bila lepasan sana balik dah rasa hebat ugama last menentang kerajaan!
Bnyk guru2 ugama yg lg hebat dari pensyarah Al Azhar kat Malaysia ni. Takat balik lepas tu jadi mcm badrul kambing dahlah penentang kerajaan,pendusta ugama nak buat apa..x ke haramjadah.

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:13 PM  

Soalan masih tak berjawab...macam mana suami perempuan itu tahu yang bini dia nak pergi berkalwat dgn ustaz piukul 2 pagi. Suami nya sempat kumpul 20 gengster untuk memerangkap dan memukul Ustad.. Sape yang bagi tahu suami perempuan itu?? Bininya sendiri??? Ustad??? Isteri ustad??? Tolong kasi jawab pakar pakar skodeng sekalian.. Kalo lu terror..

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:16 PM  

sesat lagi menyesatkan... yg halal jadi haram dan yg haram jagi halal.. falsafah PKR dan Pas utk ke putrajaya..dosa belakang crita..

alasan yg tak masuk dek akal...

yg pasti ditangkap berdua2an dlm bilik...

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:16 PM  

Hey Papangomong...kalau Melayu tidak diIslamkan via perlembagaan, lu ingat Melayu masuk Islam tak ???

ZR-CoManDo February 28, 2012 at 10:22 PM  

Parti Kincing Rakyat,, terus terus kincing haaa..

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:24 PM  

samseng samseng dapat bantuan ushawan kecil... Inilah kebanggaan ko orang

February 28, 2012 9:24 PM
___________________________________
lebih mulia dari dapat keja jaga pintu masuk umah urut yg didalangi oleh keparat dap...

b4 taip pikir dulu...

pejuang hamas...

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:25 PM  

jgn gaduh2....kiter tgk nanti....yg pasti, x bleh salah mana2 pihak....berani krn benar....takut krn salah..kalu dia wat salah pun, biasa r...dia bukan NAbi....tp ustaz2 yg lain, jgn ambik kesempatan diatas besarnyer kopiah@serban kitee tu....jgn ckp hal org je....

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:26 PM  

Anonymous said...

Hey Papangomong...kalau Melayu tidak diIslamkan via perlembagaan, lu ingat Melayu masuk Islam tak ???

February 28, 2012 10:16 PM
________________________________
ko mungkin akan jadi melayu kapir...

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:29 PM  

jgn ckp hal org je....

February 28, 2012 10:25 PM
_______________________________
mana tak happening kat sini bro...

barua ni semua dok perasan terlebih islam...

dah nik ajis penah kata yg umno sesat...
penganut pas ni lagi over la...

pejuang hamas...

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:30 PM  

Anon 10:30
Jgn bodoh punya soalan la,kalau hilang kambing pun satu kg tuan g cari, ni bini 3 hari x balik sure suami tanya merata, tentu ada kwn2 nampak! Paling mudah Allah SWT nak tunjukkan kemukaran si isteri kpd suami. Kalau aku bukan takat 20! 50 pun aku boleh panggil, call jer sedara mara,kwn2 sure dtg, lebih lg ajak belasah ustod babi yg merenyam dgn bini org.

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:33 PM  

weiii.............aku konpiuslaaa.nape si ustad ni ckp dia di bilik berasingan masa ditangkap...ada saksi2 lain...sape yg betul ni..sabar jela

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:34 PM  

orang melayu....kalau dalam bab macam ni, punya panjang lebar dia punya syarah...

tapi walau macam mana pon....
kita mesti berbangga...kerana ini lah satu-satu nya ke'lebih'an yang ada pada orang melayu.


norliza.

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:35 PM  

memamang dia berfikir tapi dia fikir guna otak yg tumbuh kat kepala lutut.

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:35 PM  

Perangai cam Anwar jugak, tak layak jadi pemimpin. Gua bukan nak cite pasal fitnah atau sokong sesiapa tapi terang terang "bersama bini orang berdua duan", kalau tak korek korek atau main pun sebab Iman dia kuat & hebat tapi pasti tak layak jadi pemimpin can Anwar juga berkawan dengan tauke judi & pelacur, gambar & video yang muskil tambah pula tiada jawapan & alasan konkrik maka suruh dia pi kongkek je lah tak layak jadi pemimpin. Layak untuk memimpin orang sakit jiwa & sesat cam Melayu PAS.

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:38 PM  

sudah kantoi berkhalwat...boleh pertikai kenapa jaip menjalankan tugas pada hari sabtu n ahad...hahaha...tak kering gusi dibuatnya...takyah doa pecah perot pon boleh pecah perot dibuatnya...hahaha...kenapa jaip bertugas pada hari sabtu n ahad...hahaha...memang sial punya loyar berok n oozeSTUD BADrole de swiss towel...stud stud stud

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:40 PM  

norliza,

orang melayu....kalau dalam bab macam ni, punya panjang lebar dia punya syarah...
_________________________________

ko patut kata ustaz pkr kalau dalam bab spin ni, merata-rata dia pusing...

kena la dgn ustaz badigol ni pi jumpa ABBABI...

ABBABI pun mengajar la sebab

TUNJUK AJAR KU SIFU...

pejuang hamas...

manBonda,  February 28, 2012 at 10:49 PM  

Aku rasalah..Ustaz2 PKR ni ..lagi selalu ke Surau ..lagi perangai macam Kerbau..

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:50 PM  

pejuang hamas...
apakah menjadi suatu kesalahan jika melayu berbangga dengan kelebihan nya....


norliza.

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:55 PM  

Bodoh betul bilik berasingan tu dalam satu bilik ada bilik lagi supaya anak tido dlm bilik ustod berok ni ngokek kat ruang depan. Takut anak nampak..hahaha. Aku pernah buat camtu tapi dgn bini yang sah aku...hahaha,ko ingat jaip tu bahlul tangkap khalwat bodo mcm tu? Ustod babi ni boleh terkejut pengarah jaip keje sabtu. Rupanya dia aspect line clear sabtu pencegah maksiat dan pengarah cuti sbb tu jd tanda tanya. Hahahaha. Baik buat hari jumaat tengah sembahyang jumaat kompom semua ad kat masjid. Hahahahahha bodoh piang punya ustod babi.

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:56 PM  

kalau pusing mcm gasing ija tak pening ka???

pejuang hamas...

Anonymous,  February 28, 2012 at 10:58 PM  

10;13

Awat ko bangang sangat,dah kawin ke belum?Klu dah bini sendiri mestilah laki dia yng ambil berat.Klu ada rasa syak wasangka mestilah laki dia myuskil,Klu ko baca kenyataan badru amin perkenalan mereka dah lama memungkinkan mereka adalah pengikut PKR.Badrul amin adalah perunding keatas masaalah rumah tangga mereka.So jawapan kepada soalan ko yng tak cerdik tu..laki dia lah yng skodeng kerana rasa tidak percaya pd badrul amin ada dalam dirinya.

Ko tak nak jawabkan ker bagi pihak badrul amin kenapa tak ajak isteri dia atau wanita dari PKR tlong temankn hantar wanita itu ke bilik hotel?
Atau ko tak nak tlong jawabkn ke kenapa badrul amin tak hubungi suami wanita itu untk mengelakn fitnah.Kerana kedatangan wanita itu pd jam 2.30 pagi di bilik hotel boleh menimbulkn syakwasangka.

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:01 PM  

Osetat badrul Lendir terror konon, kena soal dgn wartawan muka sayu, kecut perut, suara yg selalu gagah gempita memecah langit, nak pancung Ulama, jadi suara macam kucing nak beranak, bacul punya Osetat. Kenapa bawa 3 peguam? kata tak bersalah, ni semua konspirasi UMNO, 3 peguam? Ishh ishh ishh sihh ishh sihh sebiji macam Imam Mahadi Zionist dalam Liwat Saiful je. Imam Mahadi ke bedal dgn satu orang je mata lebam, tengkok terkehel, tulang belakang patah. badrul Lendir kena bedal dgn 20 samseng, tak apa2 pun, muka alrite, badan steady je, gagah betul Osetat. Memang Osetat haramjadah macam Imam Mahadi Zionist, Hero Tamil murahan, kaki penipu, pembohoong, Kaki Zina, kaki Liwat, haramjadah punya osetat lendir. Inikah pemimpin2 PKR, bacul, hanya berani pukol bantai anak isteri, pokemon punya Badrul Lendir.
Khas buat penyokong2 dan penjilat2 Atok kote bengkok dan Wali terompah jamban, ingat2 lah, mangsa2 Osetat2, pemimpin2 Fuckaton semua adalah penyokong2 dan penjilat2 sperti anda. Yg Khalwat bersama Osetat Badrul Lendir suami adalh sudah tentu penyokong dan penjilat2 Fuckaton sperti anda. Sekarang isteri dah jadi mangsa nafsu buas Osetat. Isteri anda, anak anda teruna dan dara, adik kakak, saudara mara lepas kalu jadi mangsa Osetat2, pemimpin2 dan Imam mahadi Zionist, Fuckaton Rakyat, jangan lah sedih dan pilu, anggap lah memang padan dgn muka anda.
Yg Sedar dan insaf, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong Fuckaton Rakyat. janganlah merelakan diri anda diazab dan dilahanat kerana bersengkongkol dgn spesis2 haramjadah, barua lahanat yahudi zionist, komunis biaDAP rasis giler, agenda jahat Yahudi zionist untk menghancurkan negara Islam seperti apa yg berlaku di Egypt. Libya, Syria, yemen, Tunisia, Iraq, Pakistan dan lain2. Spesis2 lahanat sudah harus direjam macam kanak2 Palestina merejam askar2 Israel.

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:01 PM  

manBonda....
kau faham ke apa yang kau cakap ni...


norliza.

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:02 PM  

Dah kena tangkap khalwat dgn bini org..buang tepi la kopiah tu dulu. Buat malu ugama islam. Mcm sial aku tengok org perguna ugama untuk berlakon warak. Buka jelah kopiah tu bahlul..x adanya aurat kat kepala otak kuning mcm ko

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:06 PM  

norliza.

February 28, 2012 11:01 PM
_______________________________
manbonda paham la...

sebab tu dia tulis...

ko bengkak apahal???

bab ustaz jual agama ni tak da tolak ansur la...

pejuang hamas...

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:11 PM  

itulah silap umno xlaksana hudud...
kalau tak kan boleh rejam dengan batu bagi mereka yg dah nikah tapi berzina...

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:14 PM  

boleh Paagomo siasat dan dedah apa benda Farmhouse Supermarket Pte Ltd ni, rakyat nak tahu.

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:15 PM  

boleh Paagomo siasat dan dedah apa benda Farmhouse Supermarket Pte Ltd ni, rakyat nak tahu.

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:19 PM  

pejuang hamas....
aku cuma nak tau dari dia...
kalau bagi dia ada tempat yang lebih mulia dari masjid/surau...
aku pon nak tau jugak...xkan xboleh..

norliza.

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:21 PM  

Bangsat!!!!! Video budaya samseng ala melayu umno yang diwarisi dari Hang Tuah , 2 hentam 1.....1 pegang tangan, yang 1 pukul..... Gaya papagomo bergadoh!!

manBonda,  February 28, 2012 at 11:29 PM  

Sebab faham sangat2 perangai Ustas2 PKR ni lah yang aku cakap macam tu..tak semestinya kalau selalu ke surau perangai kau macam Malaikat..

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:32 PM  

Pelik datang jauh-jauh sebab nak dapat khidmat kaunseling tertutup.....biasanya orang yang datang jauh-jauh ni, sedang ber"cinta"........kenapa PKR tak boleh lari dari isu dalam seluar/kain.....jijik la...kalau yang halal tak per..ni ada unsur yang meragukan....pemimpin pulak tu....bayangkan besok kalau ada anak bujang/dara buat hal...lepas tu kata...alah ustad tu boleh....pemimpin tu boleh...nak buat macamana ....rosak Malaysia

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:37 PM  

Orang bukan kesah pun kalau Ustad nak kawin sampai 4. Kalau mampu digalakkan.

Norliza, kalaulah ada Ustad nak goda u, sedangkan U dah kawin...u rela tak?....Ustad ni kaya, mulut manis, tegap, sejuk mata memandang. Tiba-tiba u rasa nak ikut je kemana dia pergi.....dan tiba-tiba u nak pergi semua program dia....sanggup walau kat mana pun....suami u yang baik pun...boleh quiries...dan mesti nak selidik apa U buat....dapat pula maklumat kesuatu tempat.....suami u mesti nak selidik...sekali nampak perkara lain....adakah suami tu nak duduk minum2 kopi sahaja.....

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:40 PM  

manBonda...

iman islam ihsan...
cuba kau syarah sikit....
aku nak tengok....


norliza.

manBonda,  February 28, 2012 at 11:46 PM  

Aku memang tak khatam tentang Ugama..tetapi aku tahu Halal dan Haram..

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:48 PM  

Dah trbayang mcmana kes ni. Ostud dah sms luca kat airpot lagi ajak wati dtg hotl. Merayu2. Nak jumpa 23hb, 2pg. 1st nite je 8 round. Esok kul 11pg baru jaga. Sbelum pegi, ostud soh dtg lagi esok sama time. Mungkin letih, mlm 24hb cuma 3 round je. Ostud kata last day la buat lama2, buat pgubat rindu. Suami wati dah suspk, chk sms jumpa sms luca ostud. Pagi 25hb, dia follo sambil call kwn2. Kul 2.30pg gi serbu. Haboh cite

Anonymous,  February 28, 2012 at 11:55 PM  

ubat jangan lupa makan...



norliza.

Anonymous,  February 29, 2012 at 12:14 AM  

Ini semua adalah perangkap, perbuatan jahat BN/Umno. Mereka merancang semua ini sebagaimana yang mereka buat untuk memerangkap Anwar. Jika tak percaya, sila buka link di bawah. Gambar ini jelas menunjukkan bahawa ANwar telah diperangkap di dalam kes Saiful. Gambarajah perangkap akhirnya terbongkar!

http://www0.xup.in/exec/ximg.php?fid=14521087

hidup pakatan!

Anonymous,  February 29, 2012 at 12:18 AM  

manBonda...
bagaimana jika ada yg mengambil apa yg kau posting kan, dan dijadikan sebagai hujjah keatas dirinya supaya tidak ke surau/masjid...

nak kira macam mana tu...



norliza.

Anonymous,  February 29, 2012 at 12:24 AM  

Surau/Masjid mesti pergi....tapi kalau ceramah PAS ...sorry angkat kaki...tak lain nak kata dia je bagus orang lain semua tak betul....cadangan nak lanting timbalan bukan Islam pun kira betul la........

Apasal sekarang PAS jual lelong ha...dah tak laku ker???

Anonymous,  February 29, 2012 at 12:43 AM  

Anak: Baik Ustaz tu ya bapak, pukul 3 pagi pun bagi pun sanggup beri kaunseling. Di hotel ternama pulak tu.

Bapa: Baik? huh.. baik ada makna tu.

(lu pikir la sendiri)

name awe,  February 29, 2012 at 12:45 AM  

gomo, ko tak blh salahkan dia.

dah mamat ni pun ustud "celup", dah tentu lah kerja dia men"celup"

2 x 5 dgn boss dia yang di tabalkan jadi imam "celup"

kerja depa ni kalau tak men"celup" depa pergi mencelupar.

Anonymous,  February 29, 2012 at 12:56 AM  

Ishh ishh ishh ishh ishh Osetat Badrul Lendir yg terror konon, kena soalan dgn wartawan jadi kecut perut siot, muka sayu, suara yg gagah gempita memecah langit, nak pancung Ulama, jadi perlahan je macam bapok Siam. Kenapa Osetat? telur termasuk ke, bacul punya spesis. Imam Mahadi zionist kena bedal dgn satu orang, mata lebam, tengkok terkehel, tulang belakang patah, Osetat kena bedal dan 20 orang, samseng pulak, tetapi Osetat alrite je, tak lebam, bole berjalan ok. memang dasar mulut osetat lendir bau najis, kuat menipu, berbohong, otak yahudi zionist bacul, macam Hero Tamil murahan, Atok kote bengkok, pejuang keselamatan Israel, peliwat terkutok.
Kalau konspirasi jahat, dan Ustaz tak bersalah, kenapa pake 3 peguam? Berani kerana benar, bacul kerana bersalah. ngakujelah haramjadah punya Osetat Lendir. Kenapa bacul, dgn anak isteri berani pulak pukol bantai. haramjadah punya spesis2, Inilah pemimpin Fuckaton yg semua barua lahanat Yahudi zionist, haramjadah, keparat dan bngsat. kalau aku jadi suami dia, sudah aku kembirikan Osetat, supaya kote tak menggatal lagi bersama Imam mahadi zionist lahanat.

Anonymous,  February 29, 2012 at 1:04 AM  

Khas buat penjilat2 Imam Mahadi Zionist dan ahlul2 bahalul PAS:
Kote Bengkok Travel Ways Sdn Bhd ada Pakej Umrah Special bersama Osetat Badrul Lendir - harga istemewa - termasuk free of charge kaunseling one to one ( isteri saja) jam 2 -3 pagi. Tempat terhad pada 100 orang saja. Jangan tak sokong untuk mendapat fadilat dan berkat sentuhan Osetat Badrul Lendir. Apakah penjilat2 dan penyokong2 Fuckaton ada berani ikut serta bersama isteri? jangan tak jadi lah penjilat2 dan penyokong2 Fuckaton. inikan peluang isteri anda mendapat kaunseling dgn Osetat one to one, kasi peluang keemasan ini, jangan tak jadi ye.. kalu tak pun Imam Mahadi Zionist, Hero Tamil Murahan lagi tunggu giliran, tak mahu konseling ama Osetat, Pak Imam, Hero Tamil ada. amacam?

Anonymous,  February 29, 2012 at 1:08 AM  

Huh Kaunseling one to one dgn Osetat ataupun Imam Mahadi zionist, Hero Tamil murahan...koyak rabax lah dikerjakan nanti. Nahas brother. Tetapi ita semua tahu ahlul2 bahalul PAS dan penjilat2 atok kote bengkok memang bengap nak mampos. biarlah lah mereka antar isteri pi kaunseling dgn Osetat Lendir ataupun Hero Tamil, baru padanlah mereka bahlul2 sekor2.

Anonymous,  February 29, 2012 at 2:27 AM  

aku kagum melihat keseksian mulut badrulamin. Bibir & lidah jenis idaman bini orang: kuat menghisap & menjilat. Kalaulah dia tak ditangkap basah, mesti muka dia pun bau burit.

ZATI...MUKA ABANG BAU BURIT.

Anonymous,  February 29, 2012 at 3:36 AM  

Mcmana detective conan dpt cr pembunuh sedang dia x da disitu...
Zaman parameswara dulu bkn setakat 20 org.. Sorang pun susah sbb ms tu x da handphone n kereta blm ada lg..
X da org bgtau detective conan untuk menyiasat... Bini dia, mestilah dia nak tahu pi mana....

Anonymous,  February 29, 2012 at 4:50 AM  

semua dok sembang kutuk badrul amin tp badrul sekurang2 tak lah c4 kan pompuan tu bg mampos dan tak lah tembak pompuan tu di lebuhraya.

Anonymous,  February 29, 2012 at 5:35 AM  

cerita ni betul ka atau pun hanya fitnah, semua tu patut pada ustaz ni kerana dia adalah manusia yang selalu kutuk orang. oleh itu kita hentikan kutuk kutuk ni kerana takut jadi macam dia.

Anonymous,  February 29, 2012 at 6:58 AM  

Fakta ostad Bad kena tahan pukul 2pg bersama seorang perempuan isteri orang dalam hanya berkeadaan berkain tuala.
Saya yakin dia boleh mengelak tuduhan zina tetapi khalwat tetap berlaku kerana ada saksi yg mencukupi. Saya tidak rasa dia akan melaporkan kejadian pukul kerana tiada saksi dan ianya tidak berlaku, tekaan saya dia akan membuat pengakuan bersalah dan membayar denda. Tuduhan kononnya dia perangkap politik sgt dangkal kerana pelapor dan saksi utamanya adalah suami perempuan itu sendiri! Jika betul berlaku pergaduhanpun ianya pasti bermula dari suami permpuan terbabit, ini bukan soal samseng ke tidak, tapi kemarahan seorang suami terhadap isterinya, itu sudah masuk isu rumahtangga bhai............ takkan nak menyalahkan UMNO jugak.. Mmg bodoh la korang, nyampah aku nak layan..

Anonymous,  February 29, 2012 at 7:46 AM  

Kembali ke jalan Allah swt.Dah la tu.Jangan mendahului hukum Allah swt.syirik.Apapun ingat setiap manusia didampingi 2 makluk iaitu Malaikat dan syaitan.Jadi beringatlah.Luar dan dalam kasi nampak bersih

Abdul Mun'em

Anonymous,  February 29, 2012 at 8:24 AM  

Politik mmg trajis.. Bukti nyata depan mata disangkal tetapi fitnah kosong pula diangkat sebagai kebenaran. Manusia kini terlalu bijak sebab itu tidak ada satu jawapan yg benar2 tepat. Setiap jawapan pasti ada shj huraiannya.. hmm mungkin sbb terlalu banyak ruang di otak yg belum diisi kot... fikirkan

Acho Arungpalaka,  February 29, 2012 at 8:29 AM  

Norliza.

Apa pendapat anda sekiranya seseorang bukan muslim melihat seseorang muslim berpurdah lingkup membuat maksiat? Kalau org bukan muslim itu kenal kepada si pelakunya, pasti dia akan TEGUR! (Dalam kes ini, mana ektika yg agama Islam tegaskan?) Kalau sekiranya pulak dia tidak mengenali si pelakunya, pasti AGAMA ISLAM akan dirujuk sebagai ajaran agama yang tidak bermoral!

Jelas, imej dan kelakuan peribadi adalah saling berkait rapat!

Masih tidak fahamkah kenapa agama Islam dilabel sebagai agama terrorism oleh dunia barat walau itu adalah propaganda yahudi?

Bagi saya, seseorang yang berlagak alim macam Anwar, Hadi, Nik Aziz, Badrul dan yang sewaktu denganya adalah SEHINA-HINANYA manusia, kerana mempergunakan dan merosakkan agama untuk menghalalkan kehendak diri sendiri.

Dan bagi saudari juga, di mana letakknya keperibadian saudari yang suka membela manusia2 HINA seperti ini?

Dalam ajaran agama islam telah DIJELASKAN garis panduan secara terperinci tentang hubungan manusia berstatus BUKAN MAHRAM!

badrul ni mmg oSTUD!!!

Anonymous,  February 29, 2012 at 8:32 AM  

Habis ko nak guru agama belajar ngan omputih macam Najib ngan Mdir?? Macam tu ngam?? Baik ko je lah ajar kalo dah pandai

Anonymous,  February 29, 2012 at 8:32 AM  

ahli PAS sebahagian daripada angkatan Dajjal... macam penganut Islam tetapi pengikut Syaitan...

Anonymous,  February 29, 2012 at 8:36 AM  

Ko kata bini dia cakap kat dia??? Habis kenapa dia bagi bini dia pegi...bangsat punya suami

Anonymous,  February 29, 2012 at 8:58 AM  

Saya amat simpati pada Dr Badrol Amen ini pada masa dia keluar UIA & jadik barua PKR...ada hamba Allah datang ke opis kat Shah Alam tahun 1999 untuk menjual CD Agama yg diterbitkan oleh Dr Badrol ini..saya beli kerana nak support Islam & beliau ketika itu..xde kerja sebagai pensyarah..barangkali..tapi bila Dr Badrol ini jadik orang besar beliau jadik Ulamak Bisu..Lupa Diri..kerana habuan dunia...

Anonymous,  February 29, 2012 at 9:57 AM  

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000340838257&sk=info

ni facebook bdk pompuan bertuala basah...

Anonymous,  February 29, 2012 at 10:06 AM  

Tulis pun mencarut2...ape nak jd la

hangkedee February 29, 2012 at 10:07 AM  

Ikan dengan kucing,perempuan dengan lelaki,jantan degan betina,Ustart dengan isteri orang.Positve negetive.syaitan di tepi.Dalam bilik pulak tu.Ada charging tak?.kecuali lah ustart jenis Mati Pucuk.Ada akai ke!

hangkedee February 29, 2012 at 10:08 AM  

Ikan dengan kucing,perempuan dengan lelaki,jantan degan betina,Ustart dengan isteri orang.Positve negetive.syaitan di tepi.Dalam bilik pulak tu.Ada charging tak?.kecuali lah ustart jenis Mati Pucuk.Ada akai ke!

Anonymous,  February 29, 2012 at 10:54 AM  

Tapi guru kita org takde ngajor bawak masuk bilik bini org pukul 2 pagi mcm guru kau ajar. Sedar laa kau org tu dah sesat... Kebencian terhadap umno telah menutup akal waras kau, bertaubat laa.

Anonymous,  February 29, 2012 at 11:04 AM  

Apa nak heran, ni bukan pasal melayu, ni pasal manusia. Awak kalau ada masalah sulit boleh gak jumpa ustaz tu di bilik hotel pukul 2 pagi. Bole dia settelkan masalah sulit awak dgn alat sulit dia. Kalau itu awak rasakan jijik, itulah sebenarnya yg awak patut rasa bila awak dengar nama PKR or PAS.
Ahmad

Anonymous,  February 29, 2012 at 11:05 AM  

Badrul Lendir kuat lupa, dulu dia haprak, takde apa2, siapa yg bantu dia dan keluarga?
Badrul Lendir kuat lupa, dulu dia miskin dan hina, siapa yg tanggung dia belajar sampe PHD?
Badrol Lendir kuat lupa, isteri yg pertama bersama sama memikul tanggungjawap membesarkan anak2.
Badrol Lendir lupa, dulu dia haprak, tetapi pukol bantai anak isteri bila sudah senang sedikit.
Badrol Lendir lupa, dulu dia haprak, tetapi bila atok kote bengkok bayar dia gaji RM ribu2, dia jadi perakus, nafsu dia membuas, seolah olah dunia dia yg punya, undang2 tidak bole pegang dia sebab dia kebal, ada Imam Mahadi zionist yg di beri perlindungan.
Badrul Lendir lupa, yg dulu dia haprak, sperti kacang lupa kan kulit, tidak tau kenang, siapa yg telah berjasa kepda dia.
Memang Badrul Lendir meamng haaprak, muka haprak, perangai haprak, manusia yg sia2 Badrul Lendir, harap saja ilmu tinggi, tetapi perangai dan gelagat haprak dan hina.
jangan ada anak2 kita yg mencontohi orang sperti dia, spesis2 haprak dan hina.

Anonymous,  February 29, 2012 at 12:08 PM  

Apahal Badrul nak tolong orang eko bising...kalwat lah.. ko orang Umno cakap banyak lebih lebih lagi wanita tapi perempuan tu kene lanyak kat laki dia ko orang tak tolong ape pun. Berhidmat untuk rakyat apekebendenye... Kalwat ni artis biasa je ko tak bising pun. ketua ketua Umno berlambak buat kalwat ni, siap ada ngan wanita, ngan puteri ko rang bisu je.... pasak PKR bekejo ko, nak buat modal kempen politik songsang ko.

Anonymous,  February 29, 2012 at 12:37 PM  

oozeSTUD BADrole memang nak tolong bini orang...ya benar...oozeSTUD BADrole de swiss garden towel...stud stud stud...kehkehkeh

Anonymous,  February 29, 2012 at 1:30 PM  

itu p ralmee tajuk filem apa daaaa...

Anonymous,  February 29, 2012 at 2:29 PM  

Hahaha kelakar jgk cite nih.... aku baca sume komen kt cni.. Pada pendapat korang lah.. Kalau perempuan tuh huduh atau dh menopause... sanggupkah Ustaz yg budiman nih berjaga sampai kul 3 pagi dan mengorbankan dirinya untukmembantu? Pejuang hamas boleh jawab tak pn Tuan Komrad!!!

Anonymous,  February 29, 2012 at 2:30 PM  

Hahaha kelakar jgk cite nih.... aku baca sume komen kt cni.. Pada pendapat korang lah.. Kalau perempuan tuh huduh atau dh menopause... sanggupkah Ustaz yg budiman nih berjaga sampai kul 3 pagi dan mengorbankan dirinya untukmembantu? Pejuang hamas boleh jawab tak pn Tuan Komrad!!!

Anonymous,  February 29, 2012 at 5:03 PM  

kesian...cina doll, tibai belakang..tibai bini kawan, tibai bini org dlm keretapi...terbaru tibai bini org kul 2 pagi dlm bilik hotel.. fuhhhhh hebat..

Anonymous,  March 1, 2012 at 12:59 AM  

Pemikiran sempit.... Paham betul2

Ahmad Shukri Mokhtar March 1, 2012 at 9:54 AM  

norliza,
Nak ckp kalau tak tau kn bertanya pada yg tau. Napa plak Iman, Islam dan Ihsan. Sepatutnya IMAN, IKHLAS DAN IHSAN..
Dlm kes keterlibatan UST. Bad atau Cikgu Bad. dua2 punya maksud yg sama. Ustad = cikgu @ guru. Dlm PKR kedua dua orang ini ada nama BAD yg mana dalam bah. Inggeris bermaksud jahat.. Hahaha ada kaitan yg hidup tapi blum mati.
Sesungguhnya jangan lah kita jadi tipah bila bercakap mengenai Pakatan HARAMJADAH(pinjam kata anuwar) ini, TIPAH BUKAN HANYA TERTIPU TETAPI SUKA DITIPU.. Pakatan HaramJadah ini bila bercakap kpd sesiapa pasti menipu mewarisi Anuwar jgaklah kalau tidak takan dia jadi pemimpin mereka. Bukak mulut aje pasti menipu. Bila dengar je ckp peguam mereka dah sah peguam pun sama menipu secara profesional. Dah keja mereka menipu secara berbayar. Ada harga nya, sebab itu lah tiada peguam melayu yg mewakili ANWAR DALAM KES SAIFUL. Yg ada pun dah tarik diri melainkan Latifah Koya( khayal-menurut org kelantan)
Mereka ini dalam sindrom menyalahkan UMNO dalam apa2 hal kerana menyedari kesilapan mereka sendiri yg lakukan adalah political advantage bg Umno sekali org UMNO tak amik port pun apa yg mereka lakukan..

Anonymous,  March 1, 2012 at 3:02 PM  

Encik Ahmad Syukri Mokhtar. Elok encik buka balik kitab hadis 40 tu. Norliza tanya tentang iman, islam dan ihsan dah tepat. macammana pulak encik ni boleh pegi ke iman iklas dan ihsan. dalam buku teks pendidikan islam sekolah rendah pun dah ada jelaskan semuanya...

Anonymous,  March 2, 2012 at 5:46 PM  

HEHE.... MAIN NGAN BINI ORANG NI MEMANG SYOK DEPA KATA....DEPA KATA

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP