18 SX - Video Porno Anwar Ibrahim Di Kota Bangkok

Monday, March 19, 2012





Agak menarik untuk diperkatakan mengenai video Anwar Ibrahim bersama wanita Thailand sewaktu beliau berada disebuah hotel di Kota Bangkok. Video yang mana memperlihatkan Anwar Ibrahim ketua Pakatan PAS,DAP,PKR yang beraksi dengan dua orang pelacur kelas AAA Thailand.

Ada yang kata mengapa perlu diaibkan Anwar Ibrahim dengan mengeluarkan video seks nya. Ada yang kata video tersebut tidak patut dikeluarkan kerana menjatuhkan maruah Anwar Ibrahim. Macam macam pihak yang menghalang video Seks Anwar Ibrahim dari tersebar malah dari kalangan pihak pro kerajaan juga ada yang menentang.

Tak kurang juga ada dikalangan Blogger pro UMNO ataupun yang bernaung dibawah UMNO menolak mengeluarkan video seks Anwar Ibrahim kerana beranggapan Video Porno Anwar Ibrahim tidak patut dimainkan dalam media maya. Emmmm itu kata mereka. Kata Gomo pulak?

Rakyat perlu sedar bahawa yang bakal menjadi Perdana Menteri adalah Anwar Ibrahim jika pakatan PAS,DAP,PKR menang pada PRU13 nanti. Apakah kita ingin rakyat yang tidak sedar siapa Anwar Ibrahim ini ditipu dengan memberikan sokongan kepada seorang Bakal Perdana Menteri yang mempunyai masaalah moral?

Aib? Siapa pemimpin yang tidak menerima Aib? malah jika dilihat zaman berzaman pemimpin BN diaibkan oleh pembangkang dan paling ketara Najib Razak sendiri Perdana Menteri kita diaibkan oleh Pakatan Pembangkang terutama Anwar Ibrahim dengan begitu dasyat sejak Najib Razak menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri lagi.

Untuk itu pada waktu ini rakyat perlu disedarkan siapa Anwar Ibrahim dan rakyat perlu tahu bahawa dengan menyokong PAS,PKR,DAP pada PRU 13 kelak maka menjadikan Anwar Ibrahim Perdana Menteri Malaysia.

Apakah kita ingin dilihat dunia luar sebagai sebuah negara yang memiliki seorang Perdana Menteri PORNO Anwar Ibrahim? Biar kita sesama kita di Malaysia malu dengan kelakukan Anwar Ibrahim daripada Malu dengan seluruh dunia dengan menjadikan Anwar Ibrahim Perdana Menteri Malaysia.

Buat pihak yang disebelah UMNO yang menolak serangan keatas Anwar Ibrahim melalui cara ini Gomo harapkan anda meneruskan agenda anda sendiri kerana pada kami yang NAKAL ini Tugas mendedahkan kelakuan Buruk tak tak bermoral Anwar Ibrahim kami akan pikul. Masing masing jalankan tugas dan tanggungjawap. Kami juga akan bertanggungjawap dalam hal ini.

Demi Selamatkan Malaysia maka video Seks Anwar Ibrahim akan kami sebarkan dalam masa terdekat ini. Buat semua nantikan video Siam Doll Anwar Ibrahim dalam masa terdekat melalui medium medium Blogg, Facebook, Twiiter, You Tube dan mana mana Forum.


Coming Soon......


Psssttt.... Kita buat demikian menyelamatkan Malaysia dari menerima seorang pemimpin yang tak berakhlak.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


89 comments:

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:04 AM  

video anak dia xder ker

rauma rakab,  March 19, 2012 at 10:17 AM  

papagomo gambar video istri kamu melacur tak ada kaa, semua rakyat 1malaysia nak tonton le brother.

Megat Alam Gempita March 19, 2012 at 10:23 AM  

hehehe

Papa tak perlu gundah gelana kerana menjadi blogger 'nakal', 'jahat' dan 'kuang ajo'. Memang patut pung puak fuckatan kena ajo cara kuang ajo.

Teman sokong PAPA GOMO 1000%

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:29 AM  

hahaha..mamagomok dh jadi tokan video lucah skrg..ape lg skmm, x kan lmn web lucah boleh bleluasa skrg..apa lg pdrm, bukti dah ada, apa kata undang2 mengenai pengedaran n memaparkan video lucah? Kah kah kah..dasar otak blue si mamagomok nie..

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:32 AM  

Demi menyelamatkan Malaysia...
Pg mesti berkorban...

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:34 AM  

biasalah, coming soon..br nk cari pelakon sama mcm anuar, ritu dh sama tp perut lak x sama..skrg tgh suh mamat pelakon tu slim sikit lg..nnti dh sama dgn perut anuar barulah take 3 2 1 action..kah kah kah..lu xde modal lah mamagomok..

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:42 AM  

Kurang berakal sungguh pencacai Anwar, Sep16 bohong, konon tak kenal Saiful dan Eskay, dari siti sudah dilihat sifat sebenarnya. Pemimpin macam ni nak diangat, kalau di negara lain , Anwar bulat2 dah ditendang, tak payah tunggu video cakapnya sahaja kuat berbohong dan suka memburukkan negera, tapi tidak di Maalysia kerana rakyatnya kurung berfikir dan tidak bersyukur.

Isu Scorpene ke mahkamah Perancis,  March 19, 2012 at 10:45 AM  

Saya secara peribadi menunggu begitu lama untuk mendengar kes yang dibawa ke mahkamah Perancis oleh SUARAM berhubung dengan isu Scorpene , 2 buah kapal selam yang dibeli oleh kerajaan Malaysia 4 tahun yang lalu. Malaysia telah membelanjakan sebanyak RM7.3 billion dari syarikat gergasi Perancis DCNS yang dikatakan telah membayar komisyen kepada orang-orang dan pemimpin tertinggi Malaysia.

Mengikut undang-undang Perancis membayar komisyen kepada pihak-pihak atau agen yang membeli peralatan pertahanan itu adalah salah dan haram dari segi undang-undang. Undang-undang dan etika nampaknya jauh berbeza diantara Perancis dengan Malaysia.

Di Malaysia membayar dan menerima komisyen dalam sesuatu pembelian besar-besaran seperti, komisyen itu merupakan perkara biasa kerana rakyat Malaysia membiarkan perkara ini berlaku berluas-luasa. Malahan di Malaysia kalau pemimpin dan orang-orang yang berpengaruh tidak dapat komisyen, transaksi seperti pembelian peralatan pertahanan seperti ini tidak akan dapat dilakukan. Ia sudah menjadi budaya dan elemen komisyen itu adalah perkara yang wajib berlaku.

Akhirnya kes ini akan didengar dimahkamah Perancis setelah begitu lama tertangguh oleh kerana keadaan yang tidak dapat dielakkan. Cynthia Gabriel, pengarah SUARAM telah menyatakan kelegaan beliau kerana akhirnya kes ini akan dibicarakan dimahkamah di Perancis tidak lama lagi.

Walau bagaimanapun, orang ramai diminta bersabar menunggu sehingga SUARAM mengadakan sidang akhbar esok untuk mengetahui butiran lanjut tentang kes ini dan perbicaraan tentangnya di Paris tidak berapa lama lagi.

Isu Scopene ini telah menjadi isu hangat tidak berapa lama dahulu kerana pembelian kapal selam dari syarikat DCNS Perancis dilakukan semasa Najib menjadi Menteri Pertahanan dan dalam jangkamasa yang sama beliau merupakan Timbalan Perdana Menteri.

Kes ini memang menjadi isu yang menjadi minat ramai kerana ini melibatkan wang rakyat yang berbillion-billion. Rakyat sudah letih mendengar isu wang rakyat yang dipergunakan untuk kepentingan pemimpin-pemimpin tertentu tanpa merasa kesian terhadap rakyat dan negara serta generasi yang akan datang.

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:48 AM  

Hhahha bukan kata kat Msia kat Indon especially pun byk cd cd porno ANUWAR ni, ye laa ramai rakyat indon kat Msia ni, dia org pun bijak ada otak, uang punya pasal bisa di atur pak, ishkk malu aa kalau ada bakal PM Islam ala homoseksual mcm BABI ni, dah virus perosak, habis minda anak muda dia kasi hanyut, PAS KELIRU pulak menatang (bukan menate loghat kelante) bagai minyak yg penuh, mcm mcm laa fatwa ajaib dia org keluar kan, punah rakyat Msia mcm ni, tu pun ada yg tak sedar sedar lagi, apa punya org melayu, belajar ja tinggi otak mcm keldai.

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:55 AM  

Anon 10.45...

takpe2.. mari kita tunggu kapal selam ANUUU-ARR dulu yg dok selam baikkkk punya... kalau dia mau saman.. boleh pergi mahkamah lagi.. peh tu boleh pakat2 sembang le pasal scorpene ka .. apa ka.. kat mahkamah mana pun....

Yang nak keluar nie pun...

"Rakyat sudah letih mendengar isu wang rakyat yang dipergunakan untuk kepentingan pemimpin-pemimpin PR tanpa merasa kesian terhadap rakyat dan negara serta generasi yang akan datang."... hehehe

go go... gomo... ;))

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:55 AM  

Sokong papagomo. Nak tengok alasan apa pula kali ini Kak Wan n family nak berikan. Perut buncit lagi????Pada yang sibuk sibuk kata blog lucahlah, apalah, aku rasa korang pun tengok juga. Hipokrit je.

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:57 AM  

gomo adik angkat apa kabar. jubor ok?

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:22 AM  

HIDUP GOMO

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:26 AM  

HIDUP PORNO

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:28 AM  

Tgk le ayat2 pengalih balaci2 Nuar..
asal kita ckp bab Nuar je terus meroyan create isu kapal selam, isu rasuah.. bongok le.. isu skrg ialah isu seks haram pemimpin PR, fokus ke situ dululah.. next time baru ckp pasal kapal selam..

bodoh betul puak2 lembu Nuar ni!

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:29 AM  

Khas buat penjilat2 juboq Hero Tamil murahan dan penyokong2 tegar Fuckaton, Gunakanlah akal yg telah diberikan Allah dan berfikir. Janganlah terlalu emosi mengikut nafsu dan sikap sombong ala ganster kampong dusun, berani sesama bngsa tetapi bngsa lain kecut menikus, itu bacul namanya.
Jikalau Datuk Eskay dan PapaGomo ada video atok kote bengkok sedang melakukan perbuatan terkutok, apakah negera2 asing tidak mempunyai video yg lebih parah, adegan2 Hero Tamil murahan yg lebih terkutok? Kerana kita semua tahu Hero Tamil kalau di luar negara, bila Kak Jijik pelakon murahan tidak ikut, Hero Tamil jadi perkasa, jangan kata Tom Yum Doll, Mak Nyah Doll dan Jantan2 Doll pun dia rembat, sebab kepala hotak Hero Tamil depan belakang sama saja, sama rasa, tetapi dia lebih suka di belakang. Sudah tentu CIA, Mossad, M16, dan lain2 sudah mempunyai stok video Hero Tamil yg terkutok. Di ini di simpan sperti apa yg Wikileaks buat statement, yg kuasa asing tahu akan aktiviti terkutok Hero Tamil dan mereka sudah tentu akan memeras dan menggunakan video tersebut menghancurkan negara. Hero Tamil menjadi PM adalah bala malapetakan kepada agama, negara dan bngsa. masadepan anak2 kita akan hancur lebur, jikalau Yahudi zionist menguasi negara melalui barua lahanat mereka. Hero Tamil lahanat tidak bole menjadi pemimpin negara, rakyat dan anak2 bngsa akan menjadi sengsara, sperti apa yg berlaku di Egypt, Syria, Yemen, Tunisia, Iraq. gunakanlah akal jangan terlalu ikut perasaan. Pencaturan yahudi zionist sedang berjalan melalui barua lahanat mereka BABI haramjadah, peliwat terkutok, kuat berzina, Bapa Rasuah, Bapa korupsi, Bapa perosak. Janglah merelakan diri anda dilahanat kerana menyokong pejuang keselamatan Israel.

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:30 AM  

yang pencacai juburi asyik nak cakap blog gomo ni blog lucah,pegilah tgk blog lain...buat apa nak komen2 cam sampah busuk kat sini...nampak sangat pencacai penjilat jubor PELIWAT tu suka skodeng blog gomo nie...cit..tak malu tol pencacai juburi nie..

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:34 AM  

Muat naik video bini ko je lah anuar bakar hoi!!!!!

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:35 AM  

Wa pun sokong!!!!!

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:36 AM  

Hanya pencacai2 najis BABI dan penjlat2 juboq blendir hero Tamil murahan yg dok menggila menegakkan kote bengkok atok. Speerti pengakuan bekas Timbalan Gabenor bank negara, sewaktu Anwar memegang jawatan Kementerian Kewangan, wang sebesar 3 billion sudha sudah. Dimana pergi wang itu semua? Kenapa Hero Tamil, Kak Jijik, nurul mulut bau najis dan adik2 semua mempunyai simpanan berjuta juta dalam Bank yahudi zionist? Dari mana hasil harami itu? Kenapa tak jawap2 sampe sekarang? Rakyat mengharamkan walaupun sesen hasil dari rakyat, tolong pulangkan kembali.

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:41 AM  

baru sebut pasal anwar sket je...melenting2 puak2 buta kayuuu ni...relax le...hikhik...lancau la lu anwar...tak abis2 menipu...babi betul ler...

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:43 AM  

Kata saya pulak Gomo bodoh dan yang percaya cuma lembu lembu bidoh.. Kaki jubor tegar tak boleh bercampur dgan kaki burt tegar, ibarat air ngan minyak. Sebab tu bila ko jaja video, nampak sangat taktik jahat nak jatuhkan Anwar sebab cara gentleman Umno tak de telor. Dah lah video oleh keling siam yang nak lingkupkan melayu.

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:58 AM  

penegak penyokong sexuality merdeka sdang kepanasan melihat nuar jewish lover beraksi bersama 2 siam doll kahkahkahkahkah...

sexuality makdia kahkahkahkah

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:58 AM  

hidup GOMO!!!

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:00 PM  

hidup Anwar Ibrahim pelanggan siamdoll!!!!!!!

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:01 PM  

anjing gila spin cerita kapal selam pulak hehe

dkt france pun x bunyi cerita tipu tu.

plawok2

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:11 PM  

Sebelum nak bercakap pasal Lembu ke, atau scorpene ke, harap penjilat2 juboq blendir Hero Tamil dan pencacai2 Fuckaton yg bengap nak mampos, kecik2 tak nak mampos, kote dah berbulu menyusahkan keluarga, agama, dan bngsa. Tolong jawap wang 3 Billiion yg lesap waktu Hero Tamil jadi Menteri kewangan dan bank akaun anak beranak yg memcecah ratusan juta dalam Bank Yahudi zionist, tolong jawap dulu. Kenapa sampe sekrang buat bodoh je, atau bodoh buat? Rakyat semua sedang menunggu jawapan berjambul otak geliga yahudi zonist. Jawap jangan tak jawab, jangan jadi bacul Yahudi.

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:17 PM  

Aku syorkan sebgai penghormatan dan jasa baik Anwar dalam memperjuangkan hak2 dan keselamatan Gay2 sedunia, Jalan Hj Taib ditukarkan kepada Jalan Al Jubori. Dan Jalan Hj Taib II, ditukarkan kepada Jalan Osetat Badrul Lendir sebgai jasa Osetat buat kaunseling 2-3pagi dan ramai isteri2 orang rumah tangga berkecai, gara2 dapat sentuhan kaunseling Osetat yg power gila babi. Buat penjilat2 Anwar dan Fuckaton terus lah hidup dalam kencing panas Imam mahadi Zionist dan Osetat Lendir.

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:19 PM  

Jubor kau ok tak?

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:20 PM  

Kalau video ni tak betul sekali pun,aku tetap tolak Anuwar dan PR..Booooo!!

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:21 PM  

Anon 11.43...

Ko cerita apa tu... gentleman... pasal 'Raja Debat' Anwar Ibrahim gentar dengan cabaran 'Loose Cannon' Raja Petra Kamaruddin... ka.... isshh... esok2 le ye....

manBonda,  March 19, 2012 at 12:26 PM  

PAPA GOMO..kau jangan takut untuk menegakkan kebenaran..
Sanggupkah kau bertuankan seorang pemimpin yang tidak BERMORAL..?
Anuar Ibrahim sememangnya tidak layak untuk memimpin Negara Malaysia..bongkar lagi biar semua tahu siapa sebenarnya Anuar AlJuburi..
p/s..kali ni Anuar pancut kat dalam ke ?

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:28 PM  

Puak2 bodoh ni hanya tau teriak2 - FITNAH.. soalnya skang, sekiranya pihak yang menuduh mampu mengemukakan BUKTI bahawa si BABI memang capable untuk membalun depan belakang - FITNAH TENGKORAK APA jadinya ??

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:41 PM  

sabun..sabunnnnnnn saper na beli sabun...oiii..wayang dah nak mula...hahaha

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:43 PM  

jika betul anuar dalam video tuh, itu dia punya pasal, gua tetap tolak UMNO dalam PRU nanti.

manjung,  March 19, 2012 at 12:45 PM  

aku pun tak sabaq nak tengok kapal selam nuar menyelam kat siam ni...cepat sikit le gomo...GOMO BOLEH yeahhhhhhh

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:47 PM  

saboonnn di bilik mandi daaaa...hehehe

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:47 PM  

Sekiranya benar itu Anwar @ Kutok - aku akan tolak PR ke GAUNG pada PRU akan datang...

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:50 PM  

TERUSKAN GOMO SEBAB DENGAN CHINA DOLL DIA TAK MENGAKU, SEKARANG DEDAHKAN PULA SIAM DOLL. AKU PASTI DENGAN SIAM DOLL PUN DIA TAK MENGAKU.

rakab,  March 19, 2012 at 12:52 PM  

itu hal peribadi anuar, dia nak mampos tuh dia punya pasai.Korang nak tangkap ke nak matikan dia, silakan!!! Yang penting kita tetap ABU....lagipun aku tak caya tu anwar pon.

Hidup ABU!!!!!!!Tolak UMNO dalam PRU nanti!!!

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:54 PM  

aritu paksheikh bagoih punya balon cendol...dgn penoh aksi lagak ngeri...kalini...balon tomyam plak...pakai aksi tomoi gak...ngeri jugak...paksheikh paksheikh...paksheikh memang terrar...hahaha...paksheikh al joob joob pukui kelileng...kehkehkeh

Anonymous,  March 19, 2012 at 12:56 PM  

ABU...AllahBerkatiUmno

Lagubestbest March 19, 2012 at 1:01 PM  

Kesian Anwar.. Umur dah makin lanjut nie, mana ada masa lagi, kena jadi PM sekarang jugak.

Anonymous,  March 19, 2012 at 1:02 PM  

Hem eleh....menyamar kot??

Anonymous,  March 19, 2012 at 1:02 PM  

Gua memang tak caya video ini sebab:

1. kalau betul ada SIAM DOLL dalam video ini, awal dah dia orang akan tunjukkan SIAM DOLL tu dalam video tuh..macam video Cina Doll

2. Gua percaya apa yg dorang ade hanyalah video anwar dalam bilik hotel aja..

3. Diorang cuba nak rakam sesuatu ari tuh tapi tak berjaya, dan sekarang cuba nak main tipu aje..

Ada berani, tunjuk video penuh la, sekurang kurang tunjuk Siam Doll dalam bilik tuh pe..

Anonymous,  March 19, 2012 at 1:05 PM  

Gomo, ini cite seks tak best la....

Ade siapa boleh post cite seks yang best sikit tak?

Jangan takut, post cite seks dalam blog lucah tak langgar undang-2 negara

Anonymous,  March 19, 2012 at 1:13 PM  

Hahaha....mana ada trill nak tujuk terus kan Gomo. Tunjuk iklan dulu. Juburi tengok terus teringat nak pergi lagi. Jijah pulak kata, you jangan tinggal jam lagi, jenuh I nak cover. Anak bapak pulak kata, papa I ada meeting di rumah, dia tak kemana pada hari tu....kih kih kih...

aboudiabydoo March 19, 2012 at 1:17 PM  

Aku setuju bahawa kena tunjuk! Kenapa tak perlu tunjuk, dah benda betul!! kalau buat palsu punya ha yang tu aku tak setuju, sbb boleh backfire, tapi kalau betul, WAJIB TUNJUK!!

Papagomo, kami pula fokus nak sebarkan cerita dan hujah tentang anak si Setan ni iaitu Nurul izzah. Mintak tolong Gomo l;inkkan blog kami di http://aboudiabydoo.blogspot.com/

Cerita terbaru Presiden CUEPACS tampar Nurul Izzah pasal bising sangat isu Pembiayaan Pinjaman PPR

Anonymous,  March 19, 2012 at 1:18 PM  

manBonda....
lu xder ker gambar NONOK anak dia.
video porno lain ke.
boleh bsgitau x web site porno.

Anonymous,  March 19, 2012 at 1:20 PM  

haha, cantik SIAM DOLL dlm video link AIDC.

Siapa tak percaya, boleh cuba tengok sendiri.

http://www.youtube.com/watch?v=zKAv_U-v1HE

Anonymous,  March 19, 2012 at 2:04 PM  

Iyek? Hahaha gayboy pon ade dlm blog ni memey femes blog ko gomo penuh ngan mat2 jambu yg juburnya dah di rodok oleh objek tumpul.. Minda pencacai PgayR ni memang telah diliwat pemimpin mereka.

Anonymous,  March 19, 2012 at 2:06 PM  

kalau pun betul itu nuar aku peduli ape. bukan die gune duit rakyat langgan siamdoll. yg komisyen scorpene sampai juta-juta tu korang tak sibuk pulak. nampak sangat bodoh puak kerajaan rasuah ni. patutla pru lepas lepas 5 negeri, pru akan datang hilang lagi 4 jadi 9 kekekeke

Anonymous,  March 19, 2012 at 2:19 PM  

Hari ini dalam sejarah:
Anwor Ibrohim adalah orang melayu pertama menyokong penubuhan negara Israel dan menyokong keselamatan Israel dlm erti kata lain meningkat kekuatan tentera keatas di wilayah yg sedang dijajah dari bumi Palestin. Saya tuntut pandangan atau fatwa dr ulama apakah hukuman yg patut diterima Anwor atas ulasan yg memusuhi islam di AWSJ.

anti-anwar B.B.S

Anonymous,  March 19, 2012 at 2:26 PM  

Anwar harus jawap, kenyataan bekas Tim Gabenor Bank Negara, sewaktu beliau Menteri Kewangan mana lesapnya RM3 Billion? Kenapa beliau dan isteri dan anak beranak memnpunyai simpanan dalam akuan Bank yahudi zionist? Hasil sumber dari mana? Jawap jangan tak jawap, jangan buat boodoh, atau bodoh buat, rakyat semua ingin tahu.

Anonymous,  March 19, 2012 at 2:28 PM  

mana video??? Kalau setakat ckp je xde video mcm tin kosong..bunyi2 je kuat tp habuk pun xde..nie br dinamakan fitnah..ckp saje, bukti xde..kah kah kah..poyo lah lu

Anonymous,  March 19, 2012 at 2:33 PM  

anuar nk bjubor ke, bliwat ke, main mamadoll ke, tu dosa dia dgn tuhan..tp yg pemimpin korang duk makan duit rakyat, x diampun dgn hanya taubat dgn Allah tp kena jgk mintak ampun dgn seluruh rakyat..x caya? Bukak balik buku pendidikan agama kbsr..

Anonymous,  March 19, 2012 at 2:38 PM  

blog lucah!! Kena letak dkt netnanny, safesurf, avgsafe, norton dll lg blog nie sbgai blog lucah..

Anonymous,  March 19, 2012 at 2:40 PM  

Hmm nampak sangat PKR tengah desparate cari isu . Fitnah scorpene ini cerita lama sebenarnya tdak ada buktipun ttg kesahihan dakwaan tersebut malah takda laporan media France, ini fitnah. Sebagai hukuman mereka patut dirodok oleh objek tumpul beserta DNA dibahagian rektum.

Anonymous,  March 19, 2012 at 2:41 PM  

Yang mana sebenarnya berdosa....

1. Membiarkan umat dalam kejahilan lantas memilih pemimpin yang rosak ugama dan ahlak ATAU

2. Mendedahkan perlakuan pemimpin tersebut yang dianggap mendedahkan keaiban peribadi.

Pakar2 ugama hadis sila jawab dan kemukakan hadis sekali. Yang setakat pakai kopiah dan jubah jangan sibuk2. Elok kita sama2 ambil tahu.

Anonymous,  March 19, 2012 at 2:53 PM  

anon 1:02PM ...abistu bidiyo chinadoll tu ko cayerler yer....heh heh heh

Anonymous,  March 19, 2012 at 3:57 PM  

next time ckp pasal kapal selam?? Kah kah kah..mcm suh mamagomo nk selak kain sndiri..mcm suh mamagomo siar pasal kes antalatuya, mcm suh siar bendera israel kt bumbung pwtc, mcm suh siar kes copgate dkt johor dll..

Anonymous,  March 19, 2012 at 3:58 PM  

HIDOP GOMO
HIDOP UMNO
HIDOP PORNO

HIDOP GOMO
HIDOP UMNO
HIDOP PORNO

HIDOP GOMO
HIDOP UMNO
HIDOP PORNO

HIDOP GOMO
HIDOP UMNO
HIDOP PORNO

Anonymous,  March 19, 2012 at 4:01 PM  

dkt atas cntik dh siap sebut nama Allah, kt bwh siap fitnah, mencarut, gelar org dgn nama2 x sopan..itu lah mentaliti melayu umno..

Anonymous,  March 19, 2012 at 4:06 PM  

dkt france x dgr citer tipu tu.....


Kah kah kah..kuat kelentong puak umngok nie..masa bila ko beli paper france, lmn web pe ko bukak utk tgk news france..masa bile ku duk france..dunia ko kecik je, duk bwh tempurung mamagomok..kah kah kah

Anonymous,  March 19, 2012 at 4:14 PM  

yg sebenarnya bdosa ialah membiarkan pemimpin yg bleluasa melakukan pecah amanah penggunaan wang rakyat..pemimpin yg brani tgur isterinya menutup aurat(p/s: kalu dgn bini pun x brani tgur mcm mana korang nk jadikan dia pemimpin)

anti plawok,  March 19, 2012 at 4:25 PM  

ambo tokse cerita sajo, ambo nk video jah..kalu takdok, maknanya demo kaki plawok..

Anonymous,  March 19, 2012 at 4:27 PM  

asyik seks jer..dah xda modal ke gomo???mcm nie jer geng umno boleh buat??ini ja ka yg mampu??pumpang2 balik2 seks,bg la fakta bro..ini video ragu2.geng sana ckp pakai black and white geng umno stakat video lowclass ja.ishh2..kesian kt hang.dosa bertimbun2 jenuh nk tanggung.sbb apa aku kata mcm tu?sbb hang islam aku islam.hang dgn aku tau bkk aib org brdosa.kami nk tau cerita rasuah pecah amanah rompak duit rakyat!bukan seks! tu biaq dia dgn allah..nie cerita rompak nie antara pemimpin dgn rakyat yg org nk tau bahalol!

Kg Jambu Merah March 19, 2012 at 4:32 PM  

http://pemudaketereh.blogspot.com/2012/03/pas-beruk.html

Anonymous,  March 19, 2012 at 4:46 PM  

Macam la puak2 Puki Rakyat tu bersih sangat...

Harkhhh Pui!!! (aku ludah kat muka bapak ko)

Anonymous,  March 19, 2012 at 4:50 PM  

Apa khabar Pak Kutok ? kote dia ok ke tak ??? kalau O.K, jiran sebelah umah aku ada bela anjing - bleh la dia cucuk lubang jubo anjing tu plak nanti..

Anonymous,  March 19, 2012 at 5:47 PM  

Setakat ni sema masih belum ketemui video bakal pii imm dengan totey mingkuknya kecuali video ketua partai kon ramai...

Anonymous,  March 19, 2012 at 5:59 PM  

Manusia yg paling terkutok abad ini adalh Hero Tamil murahan, Imam Mahadi zionist, peliwat terkutok, pejuang keselamatan Israel, Bapa Rasuah, Bapa Korupsi, Bapa Kronisma, Bapa Perosak akhlak, Bapa Tak Bermoral, Bapa Bacul, Bapa Tak Bermaruah, bernama Mordecai Anwar Berahim. Hanya pencacai2 najis babi dan penjilat2 juboq blendir Hero Tamil murahan, yg dok menggila menegakkan kote bengkok atok terkutok. BABI jikalau jadi Pemimpin negara, maka negara akan menimpa bala petaka, ini kerana Hero Tamil hanya perkakas kuasa2 asing, Perkakas Neocons pencatur kejatuhan Iraq dan Afghanistan, barua lahanat Yahudi zionist, pembunoh dan kekejaman terhadap rakyat Palestina yg tak berdosa. Pernah kah anda mendengar Hero Tamil mengutuk sekeras keras kezaliman dan kekejeman regim Israel zionist? Sudah tentu tidak, kerana Yahudi zionist banyak membantu beliau dan agenda Yahudi zionist adalah satu iaitu untuk menghancurkan Islam dan membuat umat Islam di negeri ini dalam kehancuran. Itulah anak dajjal nya Hero Tamil, peliwat terkutok, Bapa Zina, Bapa Liwat, Bapa tak bermoral. Spesis2 keparat dan bngsat ini sudah harus direjam, sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Israel. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhilah dari menyokong Fuckaton, Parti haramjadah, Hero Tamil barua lahanat Yahudi zionist dan osetat2 Lendir perosak rumah tangga orang.

Anonymous,  March 19, 2012 at 6:13 PM  

' Tidak masuk akal sama sekali Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak boleh membawa Malaysia ke tahap negara maju jika isu pembantu rumah pun dia tidak tahu selesaikan ' - dipetik dari akbar haram tempatan.

Papagomo tak payah susah-susah bodek PM kita dengan mempost artikal yang tak ada manafaat kepada rakyat. Engko pi lah mengampu bantu dia selesaikan masaalah Pembantu Rumah dia tu............. kehkeh.

Anonymous,  March 19, 2012 at 6:22 PM  

KEHKEHKEH!!!!!!!!........... TAK ADA PUN VIDEO PORNO SIAM....... TERTIPU LAGI PENYOKONG PAPAGOMO......padan muka!!

Anonymous,  March 19, 2012 at 6:24 PM  

Pelir sendiri pun tak bleh nak jaga, lagi mau sembang mahu menjaga kebajikan rakyat..

Pui !!

Anonymous,  March 19, 2012 at 6:24 PM  

Cerita porno ni kira ok la.Tapi xde yg best lg ke?Blog ni gerenti gomen xkisah pun.Sapa2 yg ada cerita,postlah kat sini.Umno kan Porno...

Anonymous,  March 19, 2012 at 8:47 PM  

yahuuu... ada cite baru...cerita seks lagiii...orang yg sama lagiii...

wowww.. pelakon porno hebat masa kini...

sabar2 wahai pecacai2 semua....kehendak seks anda pasti akan ditunaikan tidak lama lagi...

berterimakasih lah wahai pecacai2 kepada pemimpin agong anda yg telah bersusah payah mengentot berbagai bangsa dan jantina...demi kepuasan diri dan anak2 buah sendiri..wow memang hebattt...

PR memang mempunyai pemimpin yg betul2 hebat dan mempunyai para pecacai2 yg tidak kurang hebatnya..

takebeerrr....

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:33 PM  

Cybertroopers pkr sudah mari sama papagomo punya blog.


Rakyat malaysia yg nak tgk mana satu lembu mana satu katak boleh baca komen komen kat atas. Yang lembu tu bg komen yg tak kena mengena atau pun tetiba citer pasal mona gersang.

PAPA GOMO March 19, 2012 at 10:35 PM  

bebudak pembangkang suka masuk tampal cerita seks dalam blogg aku ni. hahaha nampak sangat mentality depa yg bengap.

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:49 PM  

Selagi Rabai Anwar ni ada dalam politik Malaysia, selagi itu aku taknak ambil tau isu dari PR. Dulu masa PAS independent nak jugak aku baca Harakah. Tapi selepas ulamak ikut cakap Rabai Anwar, usahkan baca, tengok muka depan pun aku dah meluat. Harakah dah jadi Haramjadah....

Anonymous,  March 20, 2012 at 12:06 AM  

Orang macam Nuar ni dah tak layak jadi PM.Gomo kau memang hebat.Aku respect kau habis.
Makin ramai pencacai Anu-war sudah masuk mental hospital kerna tak dapat menerima kenyataan yang Anu-war ni "a man of bisexual abilities" He sees "jubur" of a man as a lady frontside and he sees a woman frontside as a man's jubur." This Anu-war is a man of exceptional abilities.See how he played both sides again on the two siamese dolls.Dia ni makan makjun jenis apa ni???

Anonymous,  March 20, 2012 at 1:25 AM  

Pergi mampus dengan puak2 PAKATAN... kalaulah perkara ni yang buat sebelah BARISAN,pasti akan ada seribu satu dalil yang akan dicipta untuk membenarkan perkara-perkara aib didedahkan atas alasan keselamatan negara dan sebagainya.

Anonymous,  March 20, 2012 at 1:58 AM  

Pada aku hero fuckatan ni memang sangat tak layak jadi pemimpin melayu,cina.india,orang asli,dayak,kadazan dll bangsa pun di negara kita ni sebab dia bangsa yang tak dak atas duniaaaaaaa.bangsa lahanat..bangsa tak dak maruah..bangsa gilaaaa sexxxx nak jadi PM!CERMIN DIRI LAAA WOOIII

Anonymous,  March 20, 2012 at 2:11 AM  

gila babi punya pemimpin,kalau boleh semua nya nak di sondolnya.ish ish ishhhhh.

Anonymous,  March 20, 2012 at 1:40 PM  

Pesta Ponggal, Pesta Ponggong. Wel-wel Anuvar!

WrgaKlia,  November 6, 2012 at 9:11 AM  

Kwe nampak muko mace papagomo ajo....

Anonymous,  November 20, 2012 at 3:40 AM  

Si melayu a menjatuh kan si melayu b, si melayu b tak mengalah. bagus, terus kan usaha gadaikan maruah. mereka tunggu masa kita berpecah belah untuk mereka mengulang sejarah.

Anonymous,  November 24, 2012 at 3:16 AM  

Ma saya pun ada cd porno mamak kamu kelentit dia hitam da

Anonymous,  November 30, 2012 at 6:11 PM  

Siapa pun kamu, bukan berhak menghakimi orang lain sedang diri sendiri buat dosa tidak menyedari hakikat diri, kalau orang buat dosa, itu hal dia, bukan kamu terlibat pun dengan dosa yang dia buat, cukuplah dengan menyatakan pilihan sendiri.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP