6 Pelajar Mesir Ditarik Biasiswa Bukti Kekejaman PAS

Monday, March 19, 2012


Kerajaan Negeri membatalkan serta-merta penajaan pendidikan di bawah Yayasan Terengganu (YT) kepada enam pelajar lelaki setelah didapati bersalah terlibat dalam demostrasi di Mesir baru-baru ini.

Keenam-enam pelajar yang sedang menuntut di beberapa universiti di Mesir itu didapati bersalah kerana terlibat dalam demostrasi, rentetan usaha untuk mendesak pemansuhan Akta Universiti dan Kolej Universiti (Auku) dan Bersih 2.0 yang menimbulkan kontroversi di dalam negara.

Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said berkata, keputusan untuk menarik balik tajaan ke atas pelajar berkenaan diteliti selepas mengambil kira kesahihan penglibatan mereka yang secara jelas telah melanggar peraturan.

“Kita hantar mereka (pelajar) ke Mesir untuk menuntut ilmu tetapi apa yang mereka lakukan adalah pergi berdemostrasi, berpolitik dan situasi ini tidak seharusnya berlaku.

“Malah, daripada surat rayuan yang dihantar kepada kita (Kerajaan Negeri) jelas jawapan yang mereka berikan tidak meyakinkan kerana kita telah kenal pasti melalui blog-blog dan Internet jelas muka mereka yang terpampang dengan memakai baju bersih dan membawa bendera Terengganu,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita sebaik selesai menyempurnakan Penyerahan e-Book Tahun Empat Dun Wakaf Mempelam 2012 di Dewan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Sultan Ahmad, di sini, hari ini.

Jelas Ahmad lagi, beliau nyata kecewa dengan tindakan segelintir pelajar yang terbabit dengan kegiatan tidak bermoral itu hingga akhirnya merugikan diri sendiri kerana tidak berjaya menamatkan pengajian masing-masing.

“Bila kita tanya mereka kata ada orang yang suruh pergi dan memakai baju itu (Bersih) dan ada antara mereka adalah pelajar tahun tiga yang mengambil kursus perubatan di universiti di sana (Mesir).

“Mereka tidak sedar kerajaan membelanjakan wang yang cukup besar untuk membiayai pembelajaran mereka supaya berjaya menamatkan pengajian dan mampu memberikan sumbangan kepada negara, tetapi apa yang berlaku adalah sebaliknya,” katanya.

Justeru katanya, tindakan tegas yang diambil kerajaan ke atas enam pelajar berkenaan seharusnya memberi pengajaran yang berguna kepada pelajar-pelajar lain agar tidak sesekali terlibat aktiviti yang boleh menjejaskan masa depan mereka nanti. - SinarHarian

GOMO: Menyokong penuh tindakan yang dilakukan kerajaan Negeri Terengganu yang menarik balik Biasiswa buat 6 para pelajar yang terlibat dalam Demontrasi di Mesir dengan menyokong BERSIH.Malah jika kita lihat dalam kenyataan MB Terengganu kita dapati bahawa peluang buat 6 para pelajar itu merayu telah diberikan buat keenam enam mereka mempertahankan diri.

SALAH TETAP SALAH dan atas sebab itu Kerajaan Negeri Terengganu mengambil tindakan membatalkan Biasiswa buat keenam para pelajar itu. Adalah lebih baik jika Biasiswa buat 6 para pelajar itu diberikan kepada anak melayu yang tahu untung diri dengan mengambil peluang dalam menuntut ilmu berbanding pelajar yang hanya tahu berpolitik, berdemo dari menimba ilmu.

Didalam pekara ini juga kita dapat lihat keterbukaan ruang dalam hak merayu pelajar itu yang tidak berlaku dalam parti PAS bila memecat YB Hassan Ali.YB Hassan Ali dipecat tampa surat tunjuk sebab mahupun pembelaan dan rayuan dan beliau dipecat 24 Jam selepas Azmin Ali dari PKR meminta PAS melakukannya.

Rakyat mampu menilai apa yang berlaku dalam kejadian ini dan yang pastinya ibu bapa keenam enam para pelajar tersebut usah memarahi kerajaan Negeri Teregganu kerana yang melakukan kesalahan adalah anak mereka itu sendiri.

Ini Durjana yang merosakkan minda para pelajar di Mesir
yang perlu para Ibu Bapa menasihatkan anak anak
mereka menjauhi kumpulan ajaran Songsang yang dibiayai
Parti Ajaraan Syaitan (PAS)

Usulkan sahaja kepada PAS agar menyambung Biasiswa keenam enam para pelajar tersebut. PAS perlu bertanggungjawap dengan apa yang berlaku keatas 6 mahasiswa di Mesir itu.


Psssttt... Suruh belajar tu belajar je lah, jangan nak berdemo pulak. Dasar tak reti bersyukur.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



70 comments:

Anonymous,  March 19, 2012 at 6:48 PM  

we want porn!

we want porn!

sangap ni weih!

Anonymous,  March 19, 2012 at 6:50 PM  

tengok student2 Mesir ni kote aku dah mencanak.....terbaik lah Gomo! tambah lagi citer seks

Anonymous,  March 19, 2012 at 6:51 PM  
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous,  March 19, 2012 at 6:51 PM  

sila klik like kalau korang melancap depan pc bile baca artikel ni....yeah!!!

arghhhh arghhhhhhhhhhhh arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Anonymous,  March 19, 2012 at 7:38 PM  

MACAM BUDUH JE CYBERTROOP PEMBANGKANG NI COPY PASTE CERITA BLUE....NI KERJA BUDAK2 LUM KAWIN NI...
TERUSKAN IMIGINASI YE

Anonymous,  March 19, 2012 at 7:40 PM  

Saya setuju, mak bapak suh blaja, p berdemo.. padan muka... hahahaha...

Anonymous,  March 19, 2012 at 7:44 PM  

Dah pemimpin pon suka porn.. nak buat cmne.. terikut-ikutla pengikutnya... sblom copy bace dulu, pastu melancap...

Anonymous,  March 19, 2012 at 8:25 PM  

dari pemimpin hingga pecacai semua suka seks...

pemimpin balun yg ori..pecacai angan2 je...

mantop kaum Pas dan Pkr..seks bebas berkembang baik atas ajaran PR yg diterajui oleh Pas....

kita sama2 tunggu pesta seks para pemimpin PR yg selanjutnya... kasian pecacai PR dah kemaruk seks...muhahahahaaa..

takebeeerrrrr.....

Anonymous,  March 19, 2012 at 8:32 PM  

Kita harap anak2 bngsa yg membesar dan lagi menuntot janganlah mencontohi dan membesar menjadi Osetat Lendir ataupun pemimpin2 keparat dan bngsat sperti yg berada dalam Fuckaton, yg sanggup menjual agama demi kote dan wang harami Yahudi zionist. Harap yg belajar di Egypt pulang dan berjasa kepada keluarga, agama, bngsa dan negara, jangan sesekali menjadi Osetat Lendir perosak rumah tangga orang dan perosak kepada anak2 bngsa, semoga sekor2 ini direjam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Israel.

Anonymous,  March 19, 2012 at 9:22 PM  

ini lagi satu.... org suruh belajar awak pegi tibai pensyarah.

hukumannya bukan setakat potong biasiswa k..e!!!

hahaha...

Anonymous,  March 19, 2012 at 9:24 PM  

tindakan yg tepat

Anonymous,  March 19, 2012 at 9:30 PM  

Demo pun isu. Kata Najib transform, rupanya transformer.....kah kah kah

Anonymous,  March 19, 2012 at 9:31 PM  

rupa mcm baik berkopiah, janggut kambing..perangai mcm hanjing...belajar pun kerajaan tanggung,lepas tu nak gigit kerajaan..lepas ni Ambiga boleh taja..hahahaha..Nilah bakal2 Ustaz macam badrul kat Malaysia.Kalau aku PM..balik Malaysia pun aku x bagi..bakal perosak Islam.

Anonymous,  March 19, 2012 at 9:45 PM  

Kalau nak ikutkan bila biasiswa kena tarik atas sebab displin, pelajar kena bayar balik amaun yang telah dibayar oleh penaja. Bukan boleh lari macam tu je. Penaja akan menghubungi penjamin yang biasa ibubapa. Kalau tak nak bayar, mungkin risiko penjara. Ni lah kalau ibubapa tak mahu pantau dan nasihat anak2. Kalau ibubapa lain boleh buat, kenapa yang 6 orang punya ibubapa tu buat tak tahu?

Selalunya penaja beri amaran dulu tapi dalam hal ni mungkin diorang tu tak makan saman. Terimalah hakikat. Ingat murah ke, kursus perubatan cecah RM 1 juta. Lu fikirlah pelajar bodoh.

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:16 PM  

Memang patut, suruh aje pas atau PKR taja mereka, sebab belum grad lagi dah pandai nak hentam kerajaan, sedangkan kerajaan yang tanggung mereka belajar,nanti kalau grad pun kan nak sokong pkr dan pas dan hentam kerajaan. Jadi memang patutlah kerajaan bagi laluan kat Pas dan pkr menaja meraka. Kalau tak buat sekarang ada harapan mereka akan jadi Ustad Badrul, Azmin Ali, lupa dok nama yang dok sibuk pasal isi lembu tu, meraka dulu tu kerajaan yang tangggung, last2 kerjanya maki hamun kerajaan.

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:21 PM  

Apa nak risau kalau nanti Yahudi bagi biasiswa sambung lah belajar, demi Yahudi.

Ambiga tu proksi Yahudi. Banyak duit tuuuuu. Jangan risau lah. Setakat dunia ni boleh lepas lah. Nanti Ambiga arrange lah biasiswa luar negeri Yahudi he he he.

Macam tu lah pejuang. Biar jahanam apa apa pun demi pendirian kita dalam hidup kita terus berjuang. Patut tak payah tulis surat cerita macam orang bodoh seolah olah lembu di cucuk hidung.

Pada diri sendiri hero konon. Kena buat surat jadi bacul konon jadi lembu orang. Di sekolah boleh lah buat buat bodoh pasal memang ada orang bodoh tapi di universiti berlakon bodoh tak jalan pasal yang masuk univerisiti orang pandai hehehe.

Ini lah kehidupan. Rasakan. Balik rumah Anuwar makan guna sudu garpu emas. Korang?

Dia dah siap bekal dah... korang? Baru nak masak bekal dah kena tabur pasir. Alamat lapar laaa ha ha ha

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:49 PM  

SIAPA YG SURUH PENUNTUT NI BERHIMPUN DIALAH PULAK KENA TAJA MEREKA2 NI. KALAU KENA BAYAR BALIK PUM MINTA DARI ORANG YG SAMA. DIA ORANG BANYAK DUIT. YG KAT MALAYSIA PUN BUAT SAMA. BARU DIA TAU LANGIT TINGGI RENDAH.

Anonymous,  March 19, 2012 at 10:50 PM  

PORNO
UMNO
GOMO
PORNO
UMNO
GOMO
PORNO
GOMO
UMNO
PORNO
UMNO
GOMO
PORNO
UMNO
GOMO
PORNO
UMNO
GOMO
PORNO
UMNO
PORNO
GOMO
PORNO
UMNO
UMNO
PORNO
GOMO

tun Duan March 19, 2012 at 11:15 PM  

Salam gomo. Takder tindakan ker pd mreka yg komen mengarut nih. Buat cerita lucah bagai. Gomo kena declare sapa mrka tanpa penggunaan anon.

Anonymous,  March 19, 2012 at 11:49 PM  

tun duan..
papa gomo sendiri siarkan video porno....
yg xreti pahala/dosa pon ikut jer ler...

Anonymous,  March 20, 2012 at 12:10 AM  

Aku ingatkan berdemo ikut rakyat Mesir gylingkan rejim Mubarak, rupanya berdemo Buck Fersih. Padan muka! Lepas ni berguling kat jalan raya pasal bapak tarik balik biasiswa. Lagi cantik kalau berguling kat Rhu Rendang.

Anonymous,  March 20, 2012 at 12:57 AM  

bukan macam orang umno yang sentiasa menadah tangan mintak bantuan kerajaan...
last2 dia kata nak buat apa kerja...kerajaan dah bantu..dah

Anonymous,  March 20, 2012 at 12:58 AM  

SETUJU GANTUNG SEMUA PELAJAR TERBABIT..

ORANG SURUH BLAJAR DIORANG BERDEMO! MEMANG MEMALUKAN IMEJ NEGARA DIMATA MASYARAKAT SANA. DAH LA TU TAK SEDAR DIRI BLAJAR PUN UMNO SPONSOR IKUTLA UNDANG YG DITETAPKAN! LAINLAH NIK AJIS SPONSOR ITU BARU BOLEH MENJAWAB.. IKUT KO LA NAK DUDUK MESIR TERUS JOIN AL QAEDAH KE TALIBAN KE. ADA AKU KESAH?

Anonymous,  March 20, 2012 at 1:09 AM  

Ye la aku tau la sepatutnya kita yg sedekah kat kerajaankan? Mcm kjaan negeri pas yg sibuk mintak derma lpas ceramah fitnah.. PAS dgn WWE sama je hiburan berbayar semuanya lakonan. Fitnah adalah gelanggangnya individu spt Anuwar dan Mat sabu bolehla dianggap sbg penggusti2 kelas A dlm acara Royal Rumble.

anti-anwar B.B.S

Anonymous,  March 20, 2012 at 1:41 AM  

Bro. Anon atas lu tu memang jenis melayu bangsat. Dia lagi suka jilat bontot DAP daripada bersahabat dengan kerjaan yang ketuanya sama bangsa dengan dia. Bezanya kita melayu berpijak di bumi nyata dia plak melayu bangsat yg sanggup memijak bangsa sendiri hanya kerana rasa benci pada kerajaan. Biarkan dia dgn labunya. Yg penting bro lu ngan gua ngan semua melayu yg masih ada jati diri pastikan pergi mengundi bila tiba masanya. Jgn bagi pluang melayu tak sdr.diri dn pengampu DAP ni berkuasa.

BINI CINA ENCIK WAN DERIS March 20, 2012 at 4:05 AM  

Aku dan Lan sudah lama saling mengenali. Sejak aku bertemu Lan di dalam mIRC 2 tahun yang lalu di dalam channel "sayang", telah banyak kegembiraan dan kesedihan aku berkongsi bersamanya. Walaupun kami hanya berhubung melalui internet dan telefon, namun aku dapat rasakan sesuatu yang menarik dari Lan. Aku tidak jemu berborak dengannya. Kami bersembang mengenai apa sahaja yang terlintas di kepala walaupun sesekali Lan sering bercerita mengenai seks. Walaupun kami berbeza umur , aku umpama kakak kepada Lan tetapi tidak pula aku memikirkan Lan umpama adik kepada ku. Sepanjang pengenalan aku dengan Lan, aku sedar Lan tak ubah seperti lelaki yang lain, seks menjadi topik perbualannya. Namun aku percaya bahawa dia lebih banyak berhayal dan berangan. Hal ini tidak lansung membuatkan aku berfikiran pesong terhadapnya.

Meskipun umurnya masih muda, namun hayalan nya seperti realiti. Inilah yang menyebabkan aku sangat-sangat ingin mengenalinya lebih rapat.
Jesteru itu, aku merancang untuk bertemu dengan Lan. Malangnya sukar bagi aku untuk menentukan masa yang sesuai kerana cuti aku dan cuti lan tidak pernah sama. Maka aku pun merancang untuk ke Kuala Lumpur pada hujung minggu sebaik sahaja aku tahu lan pulang ke rumahnya bertemu ibu yang tersayang. Malam itu aku menghubungi Lan dari Puduraya setibanya aku pada pukul 10.30 malam. Lalu lan pun bersetuju untuk menjemputku . Setengah jam kemudian, aku dikejutkan dari sapaan bahu dari seorang lelaki berpakaian T-shirt . " Awak nie yani ke?" jawab lelaki itu. Aku terngaga lalu berfikir sejenak di dalam hati "Huh!nie rupenya Lan!Kecik je orangnya, muke cam Eizlan je!" hatiku berbisik. "eh! Awak nie yani ke?" jerit lelaki itu. Lalu aku terjaga dari lamunan. "Ye, yani la nie!" jawab ku dengan lembut. Dari awajah lan yang cute seperti budak sekolah tingkatan satu itu ,aku dapat rasakan die seperti budak hingusan yang tidak tahu apa-apa! "Yani! Dah lama sampai! Jom kite minum!" jawab lan bersahaja. Aku pun mengikut sahaja . "Tapi kemana lan?". Lan mengajak aku ke satu tempat yang dikatakan antara tempat yang paling "happening" di sekitar Lembah Klang iaitu di UpTown, Damansara Utama. "Tapi dengan apa lan?". Lan hanya tersenyum dan menuding jari ke satu sudut. "Wow!" Tak sangka badan kecik cam Lan tue…mengajak aku menunggang motosikal besarnya. Macam tak percaya aku bile melihat kaki Lan terjengket-jengket menyentuh jalan ketika mengeluarkan motornya dari "parking lot". "Eh Lan…boleh ke bawak yani nie? jawab aku berseloroh. "Boleh! Tapi…. apekata kalau yani try drive?" dengan selamba lan berkata sambil matanya memandang "eletrik starter" motornya. " Ok! No problem, just show me the way ok!" .. Kami pun bergerak dari Pudu Raya . Semasa lan membonceng di belakang aku, kami tidak berkata-kata. Tiba-tiba aku menekan brek! "Aduh! Kenapa yani?" soal Lan. Secara tidak sengaja Lan memeluk aku dari belakang. "Eh! Sorry lan kereta depan tue masuk dah kasi signal!" .

BINI CINA ENCIK WAN DERIS March 20, 2012 at 4:07 AM  

Tiba-tiba baru ku sedar bahawa lan sedang memeluk aku dari belakang. Aku tersenyum sendirian. Terasa mesra pula apabila lan dengan erat memeluk aku sepanjang perjalanan ke Petaling Jaya. Sepanjang perjanan itu sesekali Lan berbisik denganku. Terasa bagaikan sepuluh tahun kami sudah saling mengenali. "Yani! lan nak rasa nie boleh?". " Haa…eh jangan Lan…nanti eksident!". "Alaaa takpe…Yani drive slow-slow…lan rase yani nyer yer? Bolehlah yer?" . Semudah "ABC" aku terus membenarkan Lan menyentuh "breastku" ketika aku memandu tanpa menghiraukan penunggang motor yang lain sepanjang laluan motorsikal di federal highway itu. "Ahhh..syoknya!" sentuhan tangan lan sambil meramas-ramas breastku menyebabkan aku sendiri hilang tumpuan ketika memandu. "Lan…yani stim laaa" . Tiba-tiba aku menekan brek kecemasan. Lalu sertamerta badan lan tergerak kehadapan dan aku terasa sesuatu yang keras menyentuh punggungku. "Ooo lan! lan dah stim yer?" . "Haah!Yani malam nie lan bawak yani ke rumah mak lan kat Shah Alam yer.., umah tue kosong tau…mak tak nak kasi sewa kat orang….So kite bermalam kat sana key" . Aku terasa ghairah kerana breastku di gomol-gomol oleh tangan lan sambil diraba-raba "nipple" ku yang mula menegang. Sepanjang perjalanan itu aku tenggelam dengan keghairahan sehingga seluar jean yang aku pakai mula kelihatan basah dicelah kelangkang!.Pelukan lan ini menyebabkan aku terasa amat sayang kepadanya.

Matlamat kami ke UpTown tidak berkesampaian… kami meneruskan perjalanan ke rumah mak lan di Shah Alam. Seperti telah dirancang kerana setibanya kami di rumah itu, sudah tersedia hidangan malam di atas meja makan. Huh…hatiku seperti tak sabar-sabar untuk menyuruh lan melakukan lagi apa yang dibuatnya ketika aku sedang memandu tadi. Jelas kelihatan seluar slack yang lan pakai itu menampakkan sesuatu yang timbul di hadapan zip seluarnyer….Nampaknya lan pun dah stim!. Sebaik sahaja kami mengunci pagar dan menutup langsir, lan terus tersenyum kepadaku. Senyuman nya nampak manis!…Geram lak rasenye macam nak terkam je dan peluk-peluk si Lan nie!. Memang aku tak tahan melihat lelaki macam lan yang cute nie….nak je gomol dengannya…..ish…geram nyer….! Lan pun dengan sengaja buat tidak faham lalu mengajak aku makan hidangan di atas meja itu. Dengan berlampukan cahaya malap kekuningan sudah cukup untuk menjadikan malam ini satu pertarungan sengit yang dasyat!. Kami duduk di meja makan…lalu lan menghidupkan sebatang lilin berwarna merah dan menuangkan aku segelas "oren juice" . " Yani, minum lah…jangan lah segan-segan…" . Aku mula terfikir…bagaimana lan boleh menyiapkan hidangan ini !Pelik ?" . Tapi aku buat tidak endah..asalkan aku dapat terkam si Lan nie..!Ketawaku dalam hati. "Haa kuih nie sedap yani! Manis…rasalah!" lan menyuapkan aku sepotong puding….Aku membuka mulut lalu secara sengaja lan memasukkan jarinyer ke dalam mulut ku . Aku terkejut! lalu secara sengaja aku menjilat jari-jemari lan….

BINI CINA ENCIK WAN DERIS March 20, 2012 at 4:07 AM  

Tiba-tiba…mmmm…belum sempat aku menelan puding itu….lan terus mencium mulutku . Aku sudah tidak sabar menanti saat ini sejak di atas motor lagi. Lidah lan mula bermain main didalam mulutku..aku terasa ghairah apabila lidahnya bermain dengan lidahku..geseran lidahnya dengan manisan puding didalam mulut kami mengebabkan aku terasa "stim". Lalu aku berdiri dari kerusi dan lan terus memeluk dan menolakku di atas meja makan. Kami berpelukan sambil berciuman dalam dahaga berahi . Dengan sekelip mata baju yang menutupi tubuhku ditanggal dan seluar jeanku dilabuhkan. Yang tinggal hanyalah bra dan pantiesku berwarna pink. Tidakku sangka diam - diam ubi berisi. Lan yg ku sangka budak hingusan ini tetapi seperti seorang yg "expert" dan berpengalaman melakukan seks sebelum ini.

Tidak kusangka sama sekali , walaupun dia tidak punyai pengalaman seks tetapi pengalaman menonton banyak filem "blue" sudah cukup melatihnya bertindak cekap meratah tubuhku. Degupan jantungku mula terasa kuat. Nafasku sesak dibuai keheningan malam yang menghairahkan. Kini tidak ada sehelai benang pun di tubuhku. Kami berpelukan sambil berciuman. Lalu lan menjilat dan mencium leherku.Aroma wangian yang ku pakai membangkitkan berahi lan apabila ia mencium leherku. Gelora seksku tidak tertahan lagi. Lan sungguh bijak! Dia terus mencium dan menjilat kedua-dua "breastku". Aku terasa geli apabila lan cuba menghisap kedua-dua belah "nipple"ku. "Nippleku" digigit-gigit oleh lan seperti bayi. Aku dapat rasakan lan lebih suka melayan "breastku" yang putih lagi gebu ini. Inilah daya penarik yang ku hargai kerana saiznya yang cukup empuk bersaiz 38 membuatkan semua lelaki tergila-gila ingin menyentuhnya!. "Ahhhh…aku terjerit !". Lalu lan berhenti dari menhhisap "nippleku". Dia tersenyum lalu menyapa botol kuning berisi krim coklat lalu menyapukan ke atas kedua-dua belah "breastku". Lan meneruskan kehandalannya. Meramas dengan kuat "breastku". Sambil menghisap nippleku yang sudah tegang. "Pussyku" sudah kebasahan berlinang cecair yang jernih licin. Aku membiarkan lan meratah habis-habisan breastku. Antara bahagian G-Spot yg dapat mencapai tahap klimaksku adalah di bahagian nippleku. Hisapan keatas nipple ku semakin kuat lalu aku mencapai klimaks yang pertama. Aku terasa seluruh badanku mengalami ketegangan lalu terasa seperti terkencing! "Ahhhhhh…..lan yani dah klimaks!" . Semakin banyak cecair "juice" yang keluar dari "pussyku". Lalu meleleh di celah celah pehaku. Lan memandu mulut nya sambil menjilat perlahan-lahan menghala ke pusatku. Jilatan itu menyababkan tubuhku bergetar kegelian bercampur keghairahan memuncak. Aku mengusap rambut lan menolak kepalanya ke celah pehaku. Kini aku membuka kedua belah kaki ku dengan lebar. Satu tahap jilatan dan hisapan yang sangat menggelikan seluruh tubuhku. "Ahhh…aku tidak tahan lagi…" "lan!jangan berhenti lan…teruskan! Ahhhhh sedapnyaa lan!" "lagi lan…kuat-kuat! Ahhhhhhhh" aku tidak tahan lagi apabila lan menjilat dengan lidahnya betul- betul di "kelentitku". Tangannya memegang erat pehaku sambil lidah nya menjilat dan menghisap biji kelentitku.

BINI CINA ENCIK WAN DERIS March 20, 2012 at 4:09 AM  

Aku kegelian dan sekali lagi aku terasa seluruh tubuhku bergetar ketegangan dan lalu memancutkan lebih banyak cecair juice dari lubang pussyku. "Lannnn! Ahhhhhh…Yani dah sampai lagi!…Ahhhhh!….Lan isap kuat kuat!" lan terus menjilat kelentit ku. Lalu menukar arah ke lubang farajku sambil menghisap dan menjilat juice yang keluar tadi. Lidahnya menerokai lubang farajku sambil jejarinya membuka selaput labia farajku. Lalu lan terus menghisap dan menjilat sehingga kering. "Yani! Sedapnya rasa juice yani nie!…" kelihatan lan menelan juice itu. Aku tidak tahan menunggu penis lan memasuki lubang faraj ku ini. Sejam lamanya adengan menghisap dan menjilat dilakukan oleh lan membuatkan aku klimaks sebanyak 2 kali. Nampaknya lan lebih suka menjilat dari mendayung penisnya ke dalam pussyku. Tiba tiba lan memberhentikan hisapan dari pussyku. Dia mensuakan penisnya yang panjang dan keras . Aku terus mengulum penis lan yang rongga mulutku. Rasa panas penisnya itu membuatkan aku terasa berahi dan terus memicit kedua-dua belah testisnya yang juga besar itu. Tak sangka aku melihat penis lan begitu gagah dan besar berbeza dengan tubuh nya yang kecil itu. Aku terus memasukkan sepenuhnya penis lan kedalam mulutku sambil menghisapnya dengan lidah. Kelihatan wajah lan bertukar kemerahan menahan kegelian kerana hisapan dan kuluman mulutku keatas penisnya. Aku terus melakukan adengan "blow job" ini sambil meraba-raba penisnya dengan jejariku yang halus. Kelihatan dihujung penis lan memancutkan sedikit cecair jernih lalu aku terus menjilat dan menghisapnya. Dapat ku rasakan ketegangan penis lan semakin memuncak seperti sebatang besi yang kuat. Urat-urat saraf kelihatan timbul di seluruh penisnya yang kini kemerahan. Lalu aku terus memasuk kan kembali penisnya kedalam mulutku sambil menggigit dengan lembut. " Yanii! Arggg lan nak terkeluar dah!" "isap kuat kuat yani" "argggggggg" lalu berakhirlah pusingan pertama . Ketegangan penis lan memuncak dan bergetar dan tubuhnya juga terus terkejang lalu terpancutlah cecair putih pekat yang kuat dari hujung gland penisnya itu, Aku terus mengulum penis lan ketika pancutan berlaku. Di saat terakhir pancutan itu, aku terus meraba dengan genggaman tangan ke atas penisnya. Air jernih pekat memenuhi seluruh mulutku….!

Aku terus menelannya dan kekelatan air mani itu membuatkan aku puas!…Lelehan air itu membasahi seluruh mulutku hinggalah ke seluruh breastku…aku terus membawa penis lan ke celah celah breastku yang masih keras dan pejal ini. Ketika itu aku mengepit penis lan dengan kedua-dua belah breastku lalu lan pun menghayun penisnya…..kelicinan air mani yang membasahi breastku membuatkan kelancaran gerakan penis dicelah-celah kedua belah breastku….gerakan penis lan membuatkan seluruh tubuhku bergetar . Sentuhan breastku dengan penis lan membuatkan aku terus mencapai klimaks yang ke tiga. "lan…yani…yani….nak sampai dah….hurry lan…laju…laju…ahhhhhhhhh" Sekali lagi pussyku memancutkan juice yang bakal lan hisapi nanti….Ahhhhhhh sungguh puas malam ini. Aku terasa lemah sekali namun rasa ghairahku masih belum luntur. Semangat ku masih berkobar-kobar. Kelihatan wajah lan kemerahan dilinangi peluh diseluruh tubuhnya. Penis lan di celah breastku terasa kembang-kuncup…semakin berdenyup-denyup…..namun tusukan penis itu semakin pantas sehingga aku benar-benar tidak tahan menanggung keghairahan. Aku terus menjerit "Ahhhhh……Ahhhhhh…..Ahhhhhh lan faster lan faster"…

Namun kegagahan penis yang yang keras dan panjang itu…tetap bergerak pantas dicelah kepitan breastku yang bersaiz 38 ini. Aku terasa breastku semakin panas kerana tahap ketegangan breastku memuncak…

Anonymous,  March 20, 2012 at 6:03 AM  

Huhhhhh!!!!!!Awal pagi dah buat aku terpancut 2 kali. Sedap cite ini.

Anonymous,  March 20, 2012 at 6:42 AM  

Manusia yang paling terkutok abab ini. Tolong sebarkan.

http://www.youtube.com/watch?v=zKAv_U-v1HE

Anonymous,  March 20, 2012 at 8:41 AM  

bangang tul yg copy paste cite lucah ni kat sini. ni ruang komen la ngok. sedarlah sket ramai pembaca kat sini. jgn tunjukkan kengokkan kamu tu. jgn dok khayal je. nanti org kata dari tok ketua sampai pencacai ingat lucah je. ke mmg mcm tu. no manners tul.

admin patut pantau ruang komen ni. jgn biarkan anasir2 tidak sihat ni berleluasa.

Anonymous,  March 20, 2012 at 9:21 AM  

PAS akan bertambah kejam jika mereka tidak mengambil alih tajaan ke atas keenam2 org pelajar yg ditarik biasiswa ini..

negara kebajikan konon! pirah!!

Anonymous,  March 20, 2012 at 9:29 AM  

yg copy paste citer porno kat sini itu suma cybertrooper upahan si BABI ni utk memberikan persepsi lucah kpd blog papagomo..si BABI ni tau yg video siam dia bakal keluar, kalu dia boleh merosakkan peribadi pemberi maklumat, itu cukup utk memperbodohkan pengikut2 mereka utk tidak percaya kpd bukti yg dibawa papagomo..

modus operandi yg sama si BABI ni buat ke atas adik azmin, si ummi hafilda (maksiat), saiful (pelajar bermasalah), trio dato K (kaki arak) etc..

SI BABI punye stail da dapat baca da beb..paling obvious, setiap apa2 salah mereka, kesalahan akan ditujukan kpd BN..si ustad bedul kena tangkap khalwat 3 pagi pun BN yg salah..kat selangor plak, masalah sampah pun dia kata BN yg sabotaj..kah kah kah

haha typical SI BABI..

Anonymous,  March 20, 2012 at 9:30 AM  

Andainya ditakdirkan kau mati masa cut n paste cite lucah ni, nerakalah tempat mu.

Anonymous,  March 20, 2012 at 10:02 AM  

Siapa yg copy and paste cerita lucah tu, ketahuilah bahawa seseorang telah berimaginasi cerita itu dengan adik perempuan anda. Malah ada lagi teruk lagi yg berimaginasi dgn ibu anda.

Anonymous,  March 20, 2012 at 10:04 AM  

janganlah kamu menzalimi diri kamu sendiri...buat renungan pelajar-pelajar yg masih menjalani pengajian , tidak kira di mana jua pong...

Anonymous,  March 20, 2012 at 10:05 AM  

sekiranya benar umno/bn memang kukuh kedudukan nya dimalaysia...xperlulah menghentam dan mengkritik pembangkang.
tidak perlulah memyerang mereka dari segala sudut...

Anonymous,  March 20, 2012 at 10:26 AM  

hanya blogger jamban seperti papagomo ini yg diupah oleh krjaan bn rasuah utk mempertahankan sisa-sisa kuasa yg ada. kehkehkeh dahlah menipu daftar mengundi

Anonymous,  March 20, 2012 at 10:29 AM  

ooooo org paste cite lucah kat blog jamban ni masuk neraka ye, tapi...papagomo tayang video lucah boleh plak. taik lembu betul korang sialan babi

Anonymous,  March 20, 2012 at 10:38 AM  

....Mat Said perasan duit biasiswa tu dr pesaka pak dia...

Anonymous,  March 20, 2012 at 11:23 AM  

bingai tul pencacai najis ni. kalo gomo makan taik korang pun makan la kan. kalo mcm tu, korang kata gomo tayang video lucah apsal korang tak yang video lucah jugak. ni cite lucah pehal. tade kene mengena dgn isu yg dibincangkan. pahamkan tajuk dulu la. ada yg lucah ke dlm tajuk ni skrg. jgn dok spin manjang kan dah pening.

Anonymous,  March 20, 2012 at 11:54 AM  

Umno/bn x mengkritik beria pon. Tp pembangkang yg mengkritik beria-ria smpi kritikan tu jd fitnah! Last2..aib pembangkang yg terlondeh sendiri.. Tu la. Pembangkang ni lupa. Allah tu maha adil. Org yg teraniaya pasti mendapat balasan. Berkat ahli pembangkang mengata dan memfitnah umno. Akhirnya. Setiap perbuatan pembangkang da terbalas. Subhanallah..

Anonymous,  March 20, 2012 at 12:02 PM  

Papagomo tayang sbb nk bg rakyat yg taksub sgt ngn si anwar ni supaya bkk mata besar2..X tertipu dgn lagak luaran dia yg mcm berkaliber dan berkarisma sgt tu. Xla rakyat tersalah pilih pemimpin. Actually org yg tgk video lucah pon sama jugak dosanya! So kau xyh nk men taikkan org ye kat sini! Kalau x suka blog gomo, ko xyh susah bkk.. Buat sakit ati ko je nnt.

Anonymous,  March 20, 2012 at 12:22 PM  

Abg sedara aku ni selalu keluar ngan makwe dia jadi tinggal la Ishak seorg kat umah. Ishak plak kadang2 tido atau tengok tv. Time tu aku balik skola, nampak dia tgh tido. Aku tukar2 baju pastu gi makan. Lepas makan tu tidola, ngatuk, skola pagi masa 2.

Time tu baru2 jer nak lelap, aku dengar bunyi lai macam. Celepap, celepop, celepap, celepop. Bunyi macam lancap guna banyak air. Aku pun konon2 nye mcm tido, pusing belah ke arah bunyi 2. Aku bukak mata ku sikit, nampak Ishak 2 dudk bersila atas katil sambil selimut tertutup kat silaan nyer 2. aku nampakla, mcm khemah berdiri. OOO, mamat ni lancap rupanya.

Aku pun buat2 tido, last2 tertido. Pastu si Ishak ni panggil. "Jan, Jan. Bangun jap" Aku pun bangun tengok mamat ni pakai tuala sambil nampak benjolan dia 2. "Apa dia, bang?". "Jan reti isap x?"

Terkejut jugak. Tapi dah mmg aku pun gersang tengok. Aku pun angguk ah. Ishak kunci pintu, cabut tuala dtg kat aku. Woah, besar btg. 7 inci lebih. Muat ker mulut aku.

Aku pun x tau nak buat apa, bukak mulut pastu mamat tu terus jolok.

"OOOhhh, aahhh. Isap lagi, osap lagi. Aduuhhh...eerhhhhhh"

Patu dia dayung, mula2 pelan pastu jadi laju sampai terkena tekak. Ada rasa nak terbatuk tapi mulut penuh. Aku pun kemut ketat mulut aku tu....

"AAAhh, laju lagi Jan, aahh sedappp..aahh laju lagiii"

Ikut jela, isapla lagi laju. Pastu dia pegang kepala aku dan hentak kuat.

"AAARRGGHHHHHH....Jannnn!!! OOOO...nak pancut..ooiieeesssssss...aauuuhhhhh...erggh! errgh! errgh!"

MAsa mamat ni hentak 3 kali sekuat2 nya, terasa ada air panas terpancut ke tekak. X sempat nak ludah. Telanla. MAsa tu dia dayung lagi dlm mulut. Dayung sampai kendur. Pastu dia lap btg dia, aku pun tido balik.

Lepas 10 minit, aku rasa ada org cabut seluar aku. Aku biasa pakai seluar pendek paras tight boxer. Aku diam jer. Pasti mamat ni x puas..Aku rasa dia usap2 punggung aku, pastu cium2 kat pipi punggung aku 2.

Aku pun tuka posisi, terlentang. Lagi dia suka agaknya. Aku dah keras. Dia regangkan kat bhgn lubang pastu masuk jari...EERRRR sakit. Aku terus kemut x bg dia jolok jari. Pastu di regang balik, aku pun bagi jela...tapi x rasa jari..rasa basah. Rasa nikmat siot...

"AAAHHHHH, sedap...."

"Slurp, slurp, slurp, cuup, cuup,cuup,muach"

Aku kene rimming babe. RAsa nak melayang. Terpancut aku. PAstu di jilat dlm2...aku x ngerang kuat, muka ku terbenam kat bantal...

"AAAHHH, Tahann Jann"

Ishak masukkan batang dia.

"OOOOOOHHH, eerggghhhh, abang, sakit.....errrrhhh"

Kebas rasa, lenguh pun ada tapi Ishak ni dayung ah gak. sekejap2 dia cabut btg pastu dia ludah. pastu masuk lagi. Lama2 rasa sedap siut.

"AAAH Jan, lagi sedap Jaan, aaahhh, kemut krmut.."

"Emmmpppppgggg aaaggg eemmpphggggg"

Kemut aku kuat sgt sampai dpt rasa mamat ni tolak dengan kuat dlm lubang.

"Ah AH AH AH AH AH HA HA HA AH"

Semakin laju dayungannyer, semakin rendah suar dia..dengusan jer jadi kuat., aku kemut lagi...

Dia hentak kuat..bunyi pap!pap!pap!

Celluup, cluup cleeuupp, bunyi btg dia keluar masuk, tiba2 dia tindih atas saya sambil tolak mendalam lagi..

"EERRHHHH OOOOHHHHHHHHHHH SSSSSSS"

Fuuh, pancut dlm lubang. Aku pancut dua kalai atas tilam. Dia masih atas saya sambil btg dlm lubang. pastu rasa btg dia kendur. Dia keluarkan pelan2, air mani dia 2 pun ngalir keluar. Dia lap ngan tuala dia.

"Jangan bgtau sapa tau"

Anonymous,  March 20, 2012 at 12:23 PM  

Abg sedara aku ni selalu keluar ngan makwe dia jadi tinggal la Ishak seorg kat umah. Ishak plak kadang2 tido atau tengok tv. Time tu aku balik skola, nampak dia tgh tido. Aku tukar2 baju pastu gi makan. Lepas makan tu tidola, ngatuk, skola pagi masa 2.

Time tu baru2 jer nak lelap, aku dengar bunyi lai macam. Celepap, celepop, celepap, celepop. Bunyi macam lancap guna banyak air. Aku pun konon2 nye mcm tido, pusing belah ke arah bunyi 2. Aku bukak mata ku sikit, nampak Ishak 2 dudk bersila atas katil sambil selimut tertutup kat silaan nyer 2. aku nampakla, mcm khemah berdiri. OOO, mamat ni lancap rupanya.

Aku pun buat2 tido, last2 tertido. Pastu si Ishak ni panggil. "Jan, Jan. Bangun jap" Aku pun bangun tengok mamat ni pakai tuala sambil nampak benjolan dia 2. "Apa dia, bang?". "Jan reti isap x?"

Terkejut jugak. Tapi dah mmg aku pun gersang tengok. Aku pun angguk ah. Ishak kunci pintu, cabut tuala dtg kat aku. Woah, besar btg. 7 inci lebih. Muat ker mulut aku.

Aku pun x tau nak buat apa, bukak mulut pastu mamat tu terus jolok.

"OOOhhh, aahhh. Isap lagi, osap lagi. Aduuhhh...eerhhhhhh"

Patu dia dayung, mula2 pelan pastu jadi laju sampai terkena tekak. Ada rasa nak terbatuk tapi mulut penuh. Aku pun kemut ketat mulut aku tu....

"AAAhh, laju lagi Jan, aahh sedappp..aahh laju lagiii"

Ikut jela, isapla lagi laju. Pastu dia pegang kepala aku dan hentak kuat.

"AAARRGGHHHHHH....Jannnn!!! OOOO...nak pancut..ooiieeesssssss...aauuuhhhhh...erggh! errgh! errgh!"

MAsa mamat ni hentak 3 kali sekuat2 nya, terasa ada air panas terpancut ke tekak. X sempat nak ludah. Telanla. MAsa tu dia dayung lagi dlm mulut. Dayung sampai kendur. Pastu dia lap btg dia, aku pun tido balik.

Lepas 10 minit, aku rasa ada org cabut seluar aku. Aku biasa pakai seluar pendek paras tight boxer. Aku diam jer. Pasti mamat ni x puas..Aku rasa dia usap2 punggung aku, pastu cium2 kat pipi punggung aku 2.

Aku pun tuka posisi, terlentang. Lagi dia suka agaknya. Aku dah keras. Dia regangkan kat bhgn lubang pastu masuk jari...EERRRR sakit. Aku terus kemut x bg dia jolok jari. Pastu di regang balik, aku pun bagi jela...tapi x rasa jari..rasa basah. Rasa nikmat siot...

"AAAHHHHH, sedap...."

"Slurp, slurp, slurp, cuup, cuup,cuup,muach"

Aku kene rimming babe. RAsa nak melayang. Terpancut aku. PAstu di jilat dlm2...aku x ngerang kuat, muka ku terbenam kat bantal...

"AAAHHH, Tahann Jann"

Ishak masukkan batang dia.

"OOOOOOHHH, eerggghhhh, abang, sakit.....errrrhhh"

Kebas rasa, lenguh pun ada tapi Ishak ni dayung ah gak. sekejap2 dia cabut btg pastu dia ludah. pastu masuk lagi. Lama2 rasa sedap siut.

"AAAH Jan, lagi sedap Jaan, aaahhh, kemut krmut.."

"Emmmpppppgggg aaaggg eemmpphggggg"

Kemut aku kuat sgt sampai dpt rasa mamat ni tolak dengan kuat dlm lubang.

"Ah AH AH AH AH AH HA HA HA AH"

Semakin laju dayungannyer, semakin rendah suar dia..dengusan jer jadi kuat., aku kemut lagi...

Dia hentak kuat..bunyi pap!pap!pap!

Celluup, cluup cleeuupp, bunyi btg dia keluar masuk, tiba2 dia tindih atas saya sambil tolak mendalam lagi..

"EERRHHHH OOOOHHHHHHHHHHH SSSSSSS"

Fuuh, pancut dlm lubang. Aku pancut dua kalai atas tilam. Dia masih atas saya sambil btg dlm lubang. pastu rasa btg dia kendur. Dia keluarkan pelan2, air mani dia 2 pun ngalir keluar. Dia lap ngan tuala dia.

"Jangan bgtau sapa tau"

Anonymous,  March 20, 2012 at 12:24 PM  

"...abang sanagat sayangkan adik..."ujarnaya..
aku agak terkejut dan cuba melepaskan diri tetapi abg angkat ku memeli=ukku dgn erat dan memebelaiku dengan manja...lama kelamaan ,aku turut lemas di dalam pelukannya dan merelakan agar pakaian ku di tanggalakn satu pesatu sehingga aku berbogel...lantas abang angkat ku memeulakan peranannya dengan menggosok-gosok kemaluan ku...aku turut melakukan perkara yang sama kepadanya....batang pelirku mula menegang dan menyerlah kan saiz yang sebenar...abg angkat ku sudah tidak dapat menahan lagi nafsunya lantas terus mengulum batang ku.....aku mendengus keasyikan dan serentak itu,makin laju gerakan abg angkatku...

aku juga tidak mahu mengalah...lantas kami berbaring di atas lantai bilik air sambil melakukan aksi 69...itulah akali pertama aku mengulum batang pelir lelaki dan aku sangat menyukainya...selesai mandi,kami berdua bergerak debga keadaan telanjang bulat menuju ke bilik...lantas pintu bilik di kunci.....aku yang tidak dapat menahan gelora nafsu terus menerkam abg angkatku dam kami berbaring di atas katil...ku belai-belai badannya,ku isap-isap teteknya...abng angkat ku mendebgus ke asyikan...aku menuju ke bahagian pantatnya dan tanpa segan sili,aku menjilat pantatnya....makin kuat abg angkat ku mendengus...lnatas tanpau membuang ,asa,aku sapukan baby oil di punggungnya dan cube memasukkan batang pelirku..pada mulanya agak susah,lantas aku cube memasukinya perlahan-lahan...dan apabila telah masuk,aku goyangkan punngungkuperlahan-lahan dan menjadi semakin laju...
abg angkat ku mula menyukai geraka ku dan tidak lama kemudia,aku memancutkan air maniku ke dalam pantatnya.....arghh,....memang seronok...kemudian,kami berehat sebelum menukar posisi...aku merelakan abg angkatku pula untuk menyontot ku dan aku amat menyukainya.nyata abg angkat ku banyak pengalaman dan die mampu melakukan berbagai aksi...dan malam itu,kami tertidur dalam keadaan berbogel dan keletihan...dan seterusnya,kami masih melakukan perkara itu sehingga kini...

Anonymous,  March 20, 2012 at 12:28 PM  

PAS tu munafik dan fasik - dulu dia kata UMNO takut MCA.. skang ni, dia orang tu lagi la cam ham jadah - bleh kow tow ngan DAP.. kalau nak tutup kebodohan diri - jangan bandingkan setiap tindak tanduk PAS dengan UMNO - sepatutnya PAS yang kena tunjukkan bahawa mereka yang terkedepan dan terbaik berbanding pihak yang diumpatnya.. bukannya menyamakan setiap tindakan yang diambil dengan UMNO sebagai contoh perbandingan.. kalau dah sama - apa yang hebat sangat dengan slogan islam yang dijaja PAS selama ini.. bengong punya PAS (Kalau ginilah PAS pada hari ini - toksah berangan nak ganti UMNO lah)...

Anonymous,  March 20, 2012 at 12:35 PM  

Memang betul - duit biasiswa tu memang bukannya duit harta pusaka negeri bapak kau, tetapi Mat Said telah diamanahkan oleh majoriti rakyat Trengganu untuk menguruskannya..

Nak berpolitik boleh, tiada siapa pun yang yang melarang, tetapi tunggu la sampai khatam dulu pengajian.. lepas graduate - nak terpekik terlolong cam polong pun takde sape nak ambik peduli..

sekian - time kasih

Anonymous,  March 20, 2012 at 12:55 PM  

Anon 12:35


Sukati doranglah nak berpolitik. Umur dah lebih 21 tahun dah boleh mengundi.

Anonymous,  March 20, 2012 at 1:02 PM  

Pastu jgn bising bila biasiswa kena tarik. Ramai lg yg layak dok tunggu je.

Anonymous,  March 20, 2012 at 1:24 PM  

...PAS ni mmg zalim GOMO! dulu slps PRU10(1999) akibat penolakan orang Melayu MAHAMAMAK tarik balik bantuan ke Sek Agama Rakyat(SAR)...ishk..ishk ..ishk maklum le hasil mahsul negara ni mak pak Umngok yg punye

aboudiabydoo March 20, 2012 at 1:29 PM  

Salam bro papagomo & semua,

Gempar di Lembah Pantai!! Kapir masuk surau pakai kasut, pakai seluar pendek!!

Tolong copy paste dan sebarkan kebangsatan ini!

Baca sini:
Orang kafir pakai kasut, pakai seluar pendek dalam Surau macam dalam gereja!!! Terimakasih Nurul Izzah sbb bawa liberalisasi agama ke Lembah Pantai!!


Terima kasih.

Anonymous,  March 20, 2012 at 1:53 PM  

SAR tu dah lama sgt dah dibincangkan. kes tu dah lama padam. amik cth mudah la. kita bagi anak kita makan minum pakaian didikan n serba serbi cukup. akhirnya anak tu menentang/derhaka kita. apa perasaan kita? begitu gak kat SAR tu.. mcm2 kerajaan bantu walaupun SAR tu bkn sekolah bantuan kerajaan pun. atas dasar keperihatinan maka bantuan pun sampai. alih2 dihasut anak2 yg belajar kat situ hina/balun kerajaan plak termasukle penghasut2. adai akai ka. dah dibantu diludahnya plak kita.

Anonymous,  March 20, 2012 at 2:04 PM  

Kerajaan juga mesti dgn tegas mengambil tindakan awal2, jangan bila budak kote dah berbulu, dah perangai macam Nizar bintang 3, Osetat2 yg gila seks, Osetat2 and pemimpin2 yg suka berzina dgn isteri orang, dah perangai macam Adam Adlo yg bapok siam, buat kacau dan memekik memekau macam kena loktang. Pecat2 parasit dari awal lagi, sbelum sekor2 menjadi kanker yg tak bole dirawat, beri lah pelempang dan sepak teranjang dari rebung, sebelum jadi Ostetat Badrul Lendir perosak rumah tangga orang dan Pemimpin2 keparat dan bngsat dari Fuckaton yg kuat kencingkan rakyat. Semoga spesis2 ini di rejam sperti kanak2 Palestina yg berani merejam asakar2 Israel Zionists lahanat.

Anonymous,  March 20, 2012 at 2:22 PM  

...kah!kah!kah! ni negara demokrasi Bro! suka hati rakyat le nk buat pilihan mana2 parti mengikut dasar yg mereka rasakan sesuai!...dlm demokrasi xde istilah mengHASUT..hanya mentaliti orang yg bertuankan UMNGOK je menjdi satu kesalahan BESAR kalo kita becakap menentang UMNGOK...abis RTM, TV3, Utusex Meloya, Berita Hairan xhabis2 menghasut rakyat supaya benci kat Kerajaan PR di 4 negeri xpe plak?...pastu hasut rakyat suruh terus sokong pemimpin yg busuk dan perasuah..camne tu

Anonymous,  March 20, 2012 at 3:23 PM  

keh keh keh ya btl negara demokrasi tp kena la ikut lunas undang2 yg tersedia. negara2 lain pun sama ttp ada undang2 sendiri. bila jumpa polis ke sesapa ke cuba sepak atau nak bes lg cuba terajang dia, pastu dgn selamba kata kat dia 'ni negara demokrasi bro' suka hati aku la nak buat apa. cuba la. tak dengar/nampak pun media2 kerajaan hasut rakyat bencikan pr. kalo ada cuba bg contoh.

Anonymous,  March 20, 2012 at 3:52 PM  

Inilah kalao hidup terminum air kencing panas Hero Tamil dan Wali Terompha jamban, Demokeraksi konon.
Apa Demokrasi kalao masuk orang terus gambar Bapa tuan rumah diturunkan dan di taruk gambar mak bapak dia pulak, adakah itu demokeraksi? Masuk jadi penuntot IPTN, atau U, lepas tak mahu ikut peraturan, mahu pake peraturan kepala bapak sendiri, iru demokeraksi ke? Hanya spesis2 keparat, bngsat dan bengap yg kecik2 sudah harus mampos bila kote dah berbulu menyusahkan keluarga, agama, bngsa dan negara. Hidup sia2, meghabiskan beras, otak2 dah kena bekas air kunyit Hero Tamil dan wali terompah jamban kott.

Anonymous,  March 20, 2012 at 3:58 PM  

Kalau aku sokong PR, ada masalaah ke? xde kan.. negara demokrasi..

24/7 media2 arus perdana memburuk-burukkan PR.. setiap tuduhan/tomahan dilemparkan (terutama DSAI), ada x diberi peluang walau 1 minit untuk diberi penjelasan? tiada.

walau tidak secara langsung media arus perdana menghasut rakyat supaya membenci PR, tetapi media arus perdana menghasut secara langsung supaya rakyat diberikan perpektif yang buruk terhadap PR, jika bukan untuk membenci PR, apa tujuannye?

demokrasi malaysia tidak lebih dari demokrasi cara UBN.. sebagai contoh, singapura walau dianggap negara demokrasi ala diktator, masih lagi ada ruang bagi parti pembakang untuk berkempen di media arus perdana. tetapi malaysia? PR sanggup walau diberi "on-air" pada waktu 3 pagi jika diberi perluang untuk berkempen di media arus perdana, soalnye, beranikah UBN?

-Hollow-

Anonymous,  March 20, 2012 at 4:15 PM  

Apsal sampai la ni anwar tak saman walaupun pelbagai tuduhan/tomahan dilemparkan oleh zul, zahrin, umi, ezam, rahimi, dato trio dll. yg paling ketara dato nalla kata 99.9% video tu anwar. siap offer gi mahkamah lg. apsal tak saman. bukan ke tu peluang utk bersihkan nama. byk peluang kat situ. mahkamah la jln yg terbaik baru media2 perdana keluarkan cerita.

pembangkang singapore ckp yg elok2 je, tu pun kias2 je, silap ckp kene tangkap. selalu sgt dah.

Anonymous,  March 20, 2012 at 4:23 PM  

paksheikh tidak memerlukan peluang...kerana paksheikh senantiasa mengintai akan peluang2 yg terluang...pantang nampak peluang yg terluang...maka paksheikh akan terus berjuang mengisi ruang2 peluang yg terluang...luang tetap luang...ruang tetap ruang...juang tetap juang...suka tetap suka...sama tetap sama...suka sama suka...joob tetap joob...wa manyak suka...kehkehkeh

Anonymous,  March 20, 2012 at 4:23 PM  

....Alahai Anon 3.23..apahal sampai citer tampar polis plak ni...rasanya x perlu le aku jawab sbb post ko tu pun dah menggambarkan tahap pemikiran ko tu takat mane...selamat menjadi penyokong Umngok Tegar!

Anonymous,  March 20, 2012 at 4:36 PM  

hahaha mcm bagus n riak je bleh gambar2kan tahap pikiran org. selamat menjadi penyokong tegar bisek (dato nalla kata) keh keh keh

Anonymous,  March 20, 2012 at 5:16 PM  

Harini ada juga cerita Porno.Bestla blog Gomo ni.Nanti aku nak tgk post yg lg satu.Ada Porno atau xde.Apa2 hal pun,tq Gomo.Umno kan Porno

Anonymous,  March 20, 2012 at 6:38 PM  

porno kan jadi santapan pencacai najis. komen2 lucah pun pencacai yg letak kat sini. gile sek betoi sampai la ke ketua bisek.

Anonymous,  March 20, 2012 at 6:48 PM  

Hollow,

Dekat Singapore permit berkempen, berarak dlm Stadium, bukan dijalanan. Bila pembangkang silap cakap lebih sikit, siap kena saman sampai bangkrap. Bila bangkrap, hilang kelayakan jadi MP.

Dekat Malaysia ni, PR hadap lagi ke media arus perdana? Permit newspaper dah ada, internet TV dah ada. Hadap sangat ke media perdana. Bukan masa PRU12 PR pakai media alternative dan menang 5 negeri? Penang menang pakai sms je.

Bukan ke penyokong PR dah tak tgk berita, baca newspaper media perdana? Kenapa tak pakai internet? Kenapa hadap sgt media perdana?

Anwar Ibrahim,  March 20, 2012 at 6:54 PM  

Suke hati aku la kalau aku nak meliwat buntut orang pun, abeh dah hak privacy gua - suka hati gua lah.. ini kan negara demokasi...

Kah kah kah kah...

Anonymous,  March 20, 2012 at 7:02 PM  

Kalau dah tau duit ngaji tu duit welfare.. pandai2 la bawak diri.. jangan la menentang arus plak (yang terima biasiswa tu semua dah terikat dengan perjanjian) - bersifat neutral lah sikit.. kalau duit ngaji tu pakai duit subsidi bapak engko sendiri.. satu sen jadah pun takde saper yang nak ambik pedulik..

Kalau dah graduate tu lain la citer.. suka hati pak hang la nak sokong sapa hatta seorang peliwat sekalipun..

Anonymous,  March 20, 2012 at 7:15 PM  

Puak2 bodo tu hanya pandai berteriak bahawa media arus perdana tidak telus dalam memberikan liputan @ laporan, tetapi apa yang ironinya, ngapa mereka2 ini masih laparkan publisiti dari media arus perdana ?? - kalau dah media arus perdana tu berat sebelah serta tidak telus dalam setiap tanduk mereka - isunya skang - telus dan reliable sangat ke media2 pundek rakyat dalam memberikan liputan @ laporan berkenaan kerajaan sediada kepada rakyat marhaen ??

Mereka ini hanya pandai berkokok - tetapi hakikatnya - buntutnya dipenuh tahi..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP