Bodoh Sangatkah Najib Razak?

Saturday, March 10, 2012







Tak sudah sudah fitnah yang dilemparkan keatas Perdana Menteri Najib Tun Razak. Sejak Najib Razak menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri lagi fitnah dilemparkan keatas beliau oleh gerombolan puak PKR yang dikepalai Anwar Ibrahim. Malah sehingga sekarang ianya berterusan dalam mencemarkan imej Najib Razak dipandangan umum.

"Menurut Rafizi, majlis pertunangan anaknya dengan pasangan dari Kazakhstan telah menelan belanja RM409,767 itu berlangsung di Seri Perdana dan ditanggung rakyat kerana berdasarkan dokumen pembayaran yang dikeluarkan pihak katering majlis tersebut dibayar oleh Pejabat Perdana Menteri."

Itulah fitnah terbaru pembangkang, ianya bukan baru melibatkan urusan keluarga dan peribadi Najib Razak anak beranak tetapi sudah acap kali serangan sebegini dilakukan oleh puak PKR yang mendapat arahan dari Anwar Ibrahim yang memang bercita cita nak menjadi Perdana Menteri.


Fitnah Pembangkang

Untuk makluman semua, apa yang Gomo difahamkan segala kos belanja yang digunakan dalam majlis pertunangan anak Najib Razak adalah wang poket Najib sendiri. Malah dakwaan sebanyakj RM409,767 Ribu untuk majlis pertunangan adalah satu pembohongan semata mata kerana Pejabat Perdana Menteri memaklumkan sebanyak RM 309 ribu yang Najib Razak dan keluarga belanjakan untuk kos majlis pertunangan anak beliau dan ianya wang keluarga Najib Razak dan bukan Wang rakyat sepertimana didakwa pembangkang.

Najib Altantuya ciptaan Anwar Ibrahim Kini Makan Diri KLIK DISINI

Apakah Najib Razak begitu bodoh untuk menggunakan sebanyak RM409 ribu wang rakyat bagi majlis pertunangan anaknya diwaktu pilihanraya semakin hampir? Apakah begitu kedekut Najib Razak sehingga tidak mahu menggunakan wang beliau sendiri? APakah Najib Razak tidak mempunyai wang?


Fitnah Pembangkang

Rakyat Malaysia harus buka mata dan minda dalam hal ini. Mereka Pakatan tahu akan peranan yang dimainkan oleh Najib Razak selaku Perdana Menteri. Mereka tahu rakyat menyokong kepimpinan Najib Razak waktu ini. Jadi untuk menghilangkan sokongan rakyat buat Najib Razak maka Fitnah dan Rekayasa mesti dilakukan berterusan sehingga ke PRU 13.

Berhati hatilah dalam menilai cerita yang disampaikan pihak pembangkang ini. Sudah banyak kali fitnah sebegini dilemparkan mereka puak puak yang kemaruk kuasa menawan Putrajaya.


Fitnah Pembangkang


Gambar Sebenar

Fakta menarik Fitnah Rafizi Ramli Ke atas Najib Razak KLIK DISINI



Psssttt.... Fitnah Najib, Fitnah Rosmah, sekarang anak Najib pun jadi mangsa puak PKR ni...


Ni Kebenarannya Anwar Pandikutty

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


46 comments:

Anonymous,  March 10, 2012 at 2:18 PM  

Cukupla fitnah dan mengata ni...tak yah sibuk2..dah ada malaikat yang mencatit segalanya tak tertinggal sebesar zarah pun...akan ada pembalasannya baik atau buruk....orang kelantan cakap lambat bangat jah....diaorang makin kaya..kita dok tang ni je....selamat mat ju jaya

Anonymous,  March 10, 2012 at 2:24 PM  

Najib Razak tak bodoh la..kalau bodoh takkan dia boleh jadi perdana menteri...orang yang tanya soalan tu agaknya..........sendili mau ingat

Anonymous,  March 10, 2012 at 2:24 PM  

1.tengah dok pikiaq ni!!macam mana razak baginda boleh guna bodyguard najib untuk bunuh altantunya!!
2.pening kepala dok pikiaq ni!!awat ketua polis negara suruh sprm dakwa nfc atas tuduhan pecah amanah!!
3.tengah dok pikiaq ni!!awat sigomo ni selalu guna akai dikepala lutuit!!kot betui kot no!!akai dikepala otak dah tak dak!!

manBonda,  March 10, 2012 at 2:36 PM  

Telah diperkatakan bahawa puak2 FUCKatan akan berbuat apa sahaja untuk menjatuhkan DS Najib..
Anuar dan kuncu2nya tidak akan berdiam diri mereka akan terus memfitnah dan memfitnah.
Tetapi rakyat bukannya bodoh seperti mereka..rakyat telah sedar siapa sebenarnya Pemimpin yang layak menerajui Malaysia dan siapakah Pemimpin yang Bertuhankan Nafsu..pemimpin yang tidak Bermoral..sehingga sanggup memburukkan nama Negara sendiri dimata Dunia..
DS Najib tidak perlu melayan fitnah bodoh puak FUCKatan..banyak lagi yang perlu dilakukan untuk memajukan Malaysia dan rakyat2nya.
Kepada pemimpin2 puak FUCKatan terimalah hakikat bahawa Malaysia tidak memerlukan pemimpin seperti Anuar AlJuburi..Nik Aziz Wali Terompah dan Lim Guan Eng kaki Nenen..
p/s..kalau tak suka kat Malaysia boleh blah dari sini..buat semak je.

Anonymous,  March 10, 2012 at 2:57 PM  

Satu soalan bodoh.

Mana Penasihat Ekonomi Selangor dapat duit sampai boleh bina rumah besar di Segambut dan pakai kereta besar Audi A6 plat WMK6? Padahal elaun RM1 jer.

Boleh cerdik pandai tlg jawabkan?

Anonymous,  March 10, 2012 at 3:05 PM  

tu lah yg dikatakan dajjal /mata satu,yg lain kena pejam je mata,asalkan dpt kuasa.segala kesalahan lupakan yg penting kuasa,mintak tolong dgn syaitan n yahudi zionis pon tak salah.cer tengok bendera dap,pas n pkr kan semua ada simbul mata satu.umat melayu n islam mintak petunjuk dgn allah daripada fitnah dajjal

Anonymous,  March 10, 2012 at 3:07 PM  

TAK SABAR NAK TGK RAFIZI DAN MAK LAMPIR MULUT LONGKANG, ZURAIDA NAIK COURT PASAL KES SAMAN 10 JUTA KAK IJAT..KALAU PILIHANRAYA LPS NI PAKATAN KALAH DI SELANGOR, RAFIZI DAH PAYAH NAK CARI MKN..KENA SAMAN PULAK TU. NASIB LA KAU RAFIZI..

Anonymous,  March 10, 2012 at 3:07 PM  

manBonda.

malaysia bukan nijab punya dia diamanahkan memerintah malaysia...itu saja.

Nabi Muhammad yang sempurna segala nya pon ada orang yang xsuka pada dia.
kalau najib razak...kau fikir sendiri


666

Anonymous,  March 10, 2012 at 3:38 PM  

YEY GERAKAN DESPERATE BERMULA! Fitnah Altantuya gagal, terpaksa pulak buat fitnah baru. Paling penting Najib dah nafikan hal ini. Lagipun ini bukan kesalahan. Kerajaan ataupun UMNO boleh menyumbang atas kedudukannya sbg pemimpin negara.

Ini sama juga konsep hadiah atau salam kaut yg jadi kebiasaan dlm majlis2 yg kita semua hadiri. malah dlm koperat ia jadi kebiasaan membiayai majlis seseorang ketua atas persetujuan ahli lembaga.

Kita kna ingat statusnya sbg Perdana Menteri, Anuwar yg hanya berstatus Ahli Parlimen dan mampu menubuhkan dan membiayai parti sendiri tak pula dipersoalkan dari mana datangnya wang tersebut.

Apa? Yahudi kasi? patutlah Nuar kaya raya..

manBonda,  March 10, 2012 at 3:39 PM  

Aku tahu Malaysia bukan DS Najib yang punya..tetapi dia bukan sipengkhianat seperti Anuar AlJuburi yang sanggup memburuk2an negara sendiri..bukan seperti Nik Aziz wali terompah sanggup tengok raryat minum air longkang..bukan seperti Lim Guan Eng kaki nenen yang banyak membawa Cina Doll kat Penang..
Pemimpin puak2 FUCKatan halal haram pun main sapu aje..kau tolong nasihatkan pemimpim2 kesayangngan kau tu supaya sudah2lah menabur fitnah ..banyak lagi yang perlu dilakukan untuk memakmurkan Malaysia.
p/s; woii..ingat2lah Malaysia bukan Nuar..Nik Aziz..Guan Eng yang punya..

Anonymous,  March 10, 2012 at 3:55 PM  

Sejauh mana ko kenal najib? Sejauh mana ko kenal nuar? Yg paling penting sejauh mana ko kenal diri ko sendiri.....

Anonymous,  March 10, 2012 at 4:31 PM  

cesss panas gua bace mkini.. yg paling panas komen dr kaum cina. apa org melayu xboleh buat majlis besar2 ke? kalo cine buat majlis ratus2 ribu takpe plak ni bukan ketua bhgn umno tp presiden umno dan perdana menteri Malaysia dia bukan setahun dua jd menteri dah dekat 30 tahun beb. takkn ratus ribu je saving cam tahap pengarah la plak.. hahaha ngarut rafizi ni..

Anonymous,  March 10, 2012 at 4:42 PM  

Papagomo,
at least bagilah dokumen2 yg menyokong hujah kau yg kata duit tu dari wang kocek Najib...

Anonymous,  March 10, 2012 at 4:48 PM  

Aku heran ye
Nama dia man,Nama jantan tapi Ada pulak bonda kat belakang
Awwwwww
Macam papagomo ok la
Kita tau papa tu jantan sure dia kurt gomo
Gomo duit ke gomo betina ke gomo fitnah ke
Man ni aku Ingat
Tertingal huruf I kot
Bukan man tapi main
Whakakakakakkakakakakakakaka

Main bonda

Anonymous,  March 10, 2012 at 4:49 PM  

Aaa aaa kan dah 30tahun..kalau simpan 5cuta setahun dah ada 150 cuta...tapi rasanya lebih kot....patut la boleh beli cincin puloh2 cuta....kita semua ape peduli duit dia....ade semenjak dia jadi ahli politik kaorang kebulur tak makan?..biar la duit dia...samaada duit dia halal ke haram ke itu kerja tuhan.....

Anonymous,  March 10, 2012 at 4:53 PM  

Sebelum akhir zaman, sebelum datangnya Dajjal lahanat, anak2 Dajjal akan mengambil peranan mereka sebagai keparat, bngsat dan bacul. Agenda mereka adalah untuk menjalankan kerja2 Dajjal, sebelum idola mereka Dajjal lahanat datang. Untuk mengenali anak2 Dajjal dan konco2 mereka mudah saja:-
1) Dengar lah apa saja yg terpatul dari mulut bau najis mereka, semua nya dusta, menipu, berbohong dan menfitnah. Mereka akan kutok orang lain, seolah olah mereka tidak ada kesalahan dan tidak ada dosa.
2) Lihat lah gelagat dan pe'el mereka yg dayus dan bacul. Hanya berani pukol bantai adik2 terangkat dan anak isteri.
3) Suka benar untuk mengkaffirkan orang lain, dan mereka seolah Ularmak, Osetat lendir, pakar, Professor, padahal siapa yg melantik mereka? Siapa mereka? Yg sebnarnya jahil dan bengap bab Agama.
4) Untk menjadi anak2 Dajjal mudah saja, mesti suka kepada benda2 yg kotor lagi jijik, sperti VAVI, liwat dan berzina.
5) Mereka sanggup menggadai apa saja, agama, keluarga, anak isteri, kerana itu semua tak penting, yg penting hawa nafsu mreka dan kote bengkok mereka.
6) Membela dan berjuang untk perkara yg VAVI haram menjadi kutaaan mereka. Membela da memperjuangkan ,Komunis biaDAP raisis gila dan yg Israel adalah Utama.
7) Mereka akan melakukan perbuatan dan mengamal perkara2 yg jijik dan kotor, sperti Liwat sejenis, dan akan membuat huhara dan kacau bila, kepada agama, bngsa dan negara.
Spesis2 keparat dan bangsat ini sudah harus direjam, sperti anak2 Palestina merejam askar2 Israel. Jangalah merelakan diri anda dan keluarga dilahanat kerana bersengkongkol dgn agenda Yahudi zionist, peliwat terkutok, ajaran Songsang wali terompah jamban, peruntoh akhlak anak2 bngsa dan rumah tangga orang.

manBonda,  March 10, 2012 at 5:11 PM  

Kalau dah otak berlendir tu..berlendir jugaklah..
dapat ketua kaki burit..jadi pengikut pun terburit2lah..

Anonymous,  March 10, 2012 at 5:37 PM  

UMNO xnak laksana hudud.
nak rejam dengan batu macam mana.


666

Anonymous,  March 10, 2012 at 5:44 PM  

Yang bodoh ialah Rafizi tu. Pemimpin pembangkang yg tiada kelas. Keluarga DSN semua orang berada. Dari emak DSN dan adik beradik semua ada business, university, banking. Kalau dia nak buat majlis RM1 juta pun memang mampu Setakat 390,000 tu bila2 orang boleh taja tapi DSN awal2 dah beritahu dia nak bayar sendiri.

Lagi satu banyak aku dengar orang kata Rosmah macam2...sombonglah, cerewetlah, shopping tak bayarlah tapi bukti takde. Kawan aku pernah handle function untuk Rosmah. Dia kata biasa je, macam VIP lain. Yang dia mintak cuma cushion kecik, itupun sebab belakang dia sakit.

Seperti kata Ustaz Kazim Al-Hafiz, pendita yahudi pun bila dapat sesuatu berita, dia akan jumpa, tengok dan tanya. Inikan pula kita orang Islam. Makin memualkan pembangkang yg pagi petang siang malam dengan macam2 tuduhan dan tipu helah. Manusia jenis apa ni??

Anonymous,  March 10, 2012 at 5:59 PM  

Berikut adalah 2 soalan Ali Mazat ,Exco Pemuda dan KP UMNO Kulai terhadap PM dari sumber dalaman Pemuda sendiri:

1. Minta KJ dilantik sebagai Menteri

2. Soalan kepada PM mengapa , Tun Dr Mahathir masih menyibuk hal ehwal UMNO?

Berikut adalah jawapan balas PM terhadap soalan-soalan Ali Mazat:

1. Adalah menjadi haknya untuk melantik atau tidak melantik seseorang sebagai menteri 2. Najib menanyakan kembali soalan, "mampukah kita berlawan dengan TDM?"

Ringkas dan padat jawapan Najib.

Kenapa masa maha dey tambi jadi pm tg ab rahman diam je.

Anonymous,  March 10, 2012 at 6:10 PM  

5.59
Terpulanglah...ada orang suka cakap, ada orang suka diam. Lagi pun Tun M dah tua, berapa lama lagilah dia boleh bercakap. Bagilah dia muka.

Anonymous,  March 10, 2012 at 6:23 PM  

Apa ko tau sapa mati dulu....ajal maut di tangan Dia....ntah ntah yg 510 dulu

YB Raz March 10, 2012 at 6:27 PM  

tunang apa sampai 3 ratus ribu tu bro..gila kentang kekekekeke

Anonymous,  March 10, 2012 at 6:27 PM  

Bukti mana. sekurang rafizi ada buktila. Papagomo apa bukti.

Anonymous,  March 10, 2012 at 7:01 PM  

Manpondan apa bende yg terburit...kalau ko salah sorang mangsa. tolong buat lapuran..kami akan membantu...

Anonymous,  March 10, 2012 at 7:22 PM  

Eleh Rafizi ada bukti?? Resit palsu bolehlah...mcm gambar superimpose altantuya hahaha...

Anonymous,  March 10, 2012 at 7:25 PM  

Rafizi boleh tunjuk resit rumah Anwar di Segambut sapa bayar? Dengar2 RM7 juta. Anwar dlm penjara, mana duit dia dapat? Cer cita?

Anonymous,  March 10, 2012 at 7:27 PM  

6.23
Tak kisahlah sapa mati dulu. Ko pun boleh mati dulu dari Tun M apa! Fakta aku sapa pun boleh bercakap kalau perkara tu betul, bukan main fitnah je.

Anonymous,  March 10, 2012 at 7:33 PM  

8 bukti yg perlu dikemukakan PM

Pertama, beliau perlu mengesahkan sama ada perbelanjaan yang tertera seperti dokumen Hotel Shangrila itu adalah perbelanjaan majlis pertunangan anak beliau;

Kedua, beliau perlu mengesahkan sama ada dokumen Banquet Event Order (BEO) yang dikemukakan oleh saya adalah dokumen yang sah dan bukannya palsu;

Ketiga, beliau perlu mengarahkan Pejabat Perdana Menteri mengemukakan kepada rakyat salinan Purchase Order (dokumen tempahan) yang dihantar kepada Hotel Shangrila untuk menentukan pihak manakah sebenarnya yang bertanggungjawab membuat tempahan tersebut;

Keempat, beliau perlu mengarahkan Pejabat Perdana Menteri mengemukakan rekod perakaunan dari sistem perakaunan Kerajaan Malaysia yang merekodkan Purchase Order tersebut, bagi menentukan sama ada tempahan direkodkan sebagai tanggungan Kerajaan Malaysia;

Kelima, beliau perlu mengarahkan Pejabat Perdana Menteri mengemukakan kepada rakyat salinan invois yang dihantar oleh Hotel Shangrila kerana ia boleh menjadi bukti bahawa ia dicaj kepada Perdana Menteri atas kapasiti peribadi beliau ataupun ditanggung oleh Kerajaan Malaysia;

Keenam, beliau perlu mengarahkan Pejabat Perdana Menteri mengemukakan rekod perakauan dari sistem perakaunan Kerajaan Malaysia yang merekodkan invois tersebut, bagi menentukan sama ada bayaran akan dibuat oleh Kerajaan Malaysia; dan

Ketujuh, beliau perlu mengarahkan Pejabat Perdana Menteri mengemukakan baucer bayaran yang dibuat kepada Hotel Shangrila untuk menentukan siapakah yang mula-mula sekali menyelesaikan tanggungan belanja majlis tersebut; dan

Kelapan, beliau perlu mengemukakan bukti bayaran yang dibuat oleh beliau dan keluarga beliau untuk menanggung perbelanjaan tersebut; termasuklah salinan cek, penyata bank atau dokumen-dokumen lain dari akaun bank peribadi beliau.

Anonymous,  March 10, 2012 at 7:43 PM  

manBonda oh manBonda...
dan pada diri kamu itu mengapa kamu tidak lihat..


666

Anonymous,  March 10, 2012 at 7:45 PM  

ADA ORANG TU.. TAK PERNAH JADI MENTERI TAK PERNAH JADI EXCO NEGERI TAPI MAMPU PAKAI FERRARI! BUKAN MURAH LG MAHAL PD KENDURI PM HAHAHA
ASSMEN JAWAB.....

Anonymous,  March 10, 2012 at 7:53 PM  

Ko la mati sekali ngan tun ko tu...pas tu tanam kubur satu liang lahad....baru kau tau fitnah ke tidak....

manBonda,  March 10, 2012 at 8:01 PM  

Puak2 FUCKatan ni otak udang..
sakit hati tengok DS Najib dah mendapat sokongngan rakyat..kau tanyalah Anuar AlJuburi mana dia dapat duit berjuta2 untuk tumbangkan DS Najib..
tanya pulak Nik Aziz wali terompah kenapa tak nak istiharkan harta..?
kau ingat rakyat bodoh..?

Anonymous,  March 10, 2012 at 8:11 PM  

kalau pon betul najib menggunakan wang negara belanja sebanyak itu...
orang umno tetap sokong dia...
begitulah setianya mereka...


666

Anonymous,  March 10, 2012 at 8:26 PM  

wahai manBonda...
jangalah kamu risau dan janganlah kamu berdukacita..
jika najib itu memang benar,maka kebenaran tetap menyebelahi dia dan begitulah sebalik nya....


666

Anonymous,  March 10, 2012 at 8:54 PM  

TIDAK..TIDAK...TIDAK sama sekali.. undi Pakatan Harami. Pencacai harami... Kau hidup hari ne pun makan ubat KERAJAAN UMNO... KAU yakin mak kau bagi ubat PAS ker? DAP Ker? PKR ker? masa kecik dulu. suntik BCG kat mana??? Kalau beruk keluar taring lepas tu gigi kaki tuan,, pasti ke tembak dgn bedil RELA. mampus tergolekDOG. Syukur nikmat tuhan..terima kasih kepada manusia yang mengurus negara dengan baik.

King Superba.. kuat beb.

pejuang umno hensem,  March 10, 2012 at 9:17 PM  

bodohnye beruk atas aku ni. patutpun penyokong umno raja rasuah

Anonymous,  March 10, 2012 at 9:41 PM  

dah umno yg perintah..maka memang itu tanggungjawab dia sebagai pemerintah..


kalau takut mati xpayah ler berjuang...


adakah cukup kita melafazkan ucap syukur sebagai tanda kita telah bersyukur pada Allah..


666

Anonymous,  March 11, 2012 at 12:00 AM  

bukti najis dpt sokong rakyat (dari survey yg dibuat oleh pro):
1)rendahkan kadar tol hiway cheras-kajang
2)naikkan gaji penjawat awam
3)beri murid sekolah rm100
4)beri rakyat BR1M
5)minta maaf secara terbuka
6)keluarkan peruntukan kewangan ke sana ke mari
Sungguh lucu,kelihatannya spt desperado membayar sana sini utk beli undi
ASALKAN BUKAN UMNO

Tasseri Enterprise March 11, 2012 at 12:36 AM  
This comment has been removed by the author.
Anonymous,  March 12, 2012 at 12:51 AM  

Nama saja Parti Islam tapi tak islam. Nama saja Parti Keadilan tapi tak adil. Cuba rename PAS jadi "Parti Almunafikin Semalaysia". Ada perkataan arab tu sedap sikit bunyinya. Cuba rename PKR jadi "Penyalahguna Kuasa Rakyat" Baru betul makna dan kesinambungannya.

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:59 PM  

Wahai seluruh umat islam!!! adalah menjadi tanggung jawab kita bersama untuk menegakkan islam!!! jadilah insan yg benar2 berdedikasi kaepada agama Allah yg telah dperjuangkan oleh insan yg cukup mulia disisi-NYa.. Rasulullah pasti sedih apabila melihat telatah yg cukup hodoh dari kita semua,,permainan dunia yg kita cintakan ini xkan bertahan lama.. Janganlah memfitnah antara satu sama lain!! Wahai bloger2 sekalian!! hentikanlah agenda mengarut anda!! PKR/PAS DAN UMNO... anda perlu berubah!!! damaikanlah islam semula..bodohnya anda semua kerana bergaduh sesama islam!!! hinanya anda sekiranya mempercayai pemimpin yg menolak haq ALLAH..(hudud).. sekian..Assalamualaikum!! ikhlas..i.luv.islam

Anonymous,  December 28, 2012 at 5:22 PM  

kmu smua tipu looooooooooo....

Anonymous,  January 28, 2013 at 7:29 AM  

saya sokong najib,ramai sokong najib,cuma dalam diam.dia dah ambil peduli pasal kebajikan rakyat.rakyat itu ramai.pergi buat bersih sikit.yang duk rumah tengok bersih kena sembur air bomba, ramai..saya harap moga menang bn..tahun depan dapat br1m lagi.dapat macam2lagi...parti pembangkan tak bagi duit kat kami orang miskin..setiap kali buat ceramah parti..dia pulak yang minta duit kat kami..

Anonymous,  March 19, 2013 at 8:48 PM  

Najib bukannya bodoh! Aku setuju! cuma terlebih cerdik! Yg bodoh pengikutnya!

Anonymous,  April 12, 2013 at 3:21 PM  

Najib bodoh!!! Bangang!!! Kenduri anak dia pakai rm 409k dia tak kacau...kenduri aku pakai yang miskin nie dia kacau...dari Bulan 3 sampai 5 tak mau buayt election..takut kalah kot...sekarang bila aku nak kawin 5/5/13 dia buat hal kacau kenduri aku dengan election bodoh dia tue. apasdal tak mau buat awal2?? menyusahkan rakyat!!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP