BREAKING NEWS - Shahrizat Letak Jawatan Menteri

Sunday, March 11, 2012






Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil akan meletakkan jawatan dalam kabinet apabila jawatannya sebagai senator tamat pada April.

Bagaimanapun, beliau akan kekal memegang jawatan Ketua Wanita Umno.


Laporan penuh menyusul.....

Psssttt....Shahrizat mangsa politik kotor puak pakatan Pembangkang dan segelintir pimpinan Umno Bangang


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

42 comments:

Anonymous,  March 11, 2012 at 6:32 PM  

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Anonymous,  March 11, 2012 at 6:33 PM  

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Anonymous,  March 11, 2012 at 6:33 PM  

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Anonymous,  March 11, 2012 at 6:35 PM  

letak jawatan je? bila nak pulangkan duit RM250juta?

Anonymous,  March 11, 2012 at 7:09 PM  

OLE OLE OLE OLE

Anonymous,  March 11, 2012 at 7:10 PM  

sprm dan polis harus segera membuat penyiasatan

Anonymous,  March 11, 2012 at 7:11 PM  

papagomo juga harus bersara dan berhenti dari berblog (kalau ada maruah la)

Anonymous,  March 11, 2012 at 7:12 PM  

Oii bodoh. Duit tu loan la. Kalau dia tk bayar balik baru la bleh.amik tindakan. Slagi dia bayar monthly buat apa nk suruh dia pulang balik. BEBAL.... TAHAP KETA KEBAL.

Anonymous,  March 11, 2012 at 7:23 PM  

baik bela lembu dari bela BABI hhuhuu...

Anonymous,  March 11, 2012 at 7:23 PM  

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
apamacam......nak berenti...berenti jelah...apa nak tunggu 2 lagi..

Anonymous,  March 11, 2012 at 7:28 PM  

orang yg luluskan projek lembu juga harus letak jawatan atau lebih elok lagi buat harakiri

Anonymous,  March 11, 2012 at 7:29 PM  

memalukan bangsa

Anonymous,  March 11, 2012 at 7:36 PM  

Ketua Umno Cheras Datuk Syed Ali Syed Abas Alhabshee menganggap kenyataan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil untuk berundur sebagai menteri selepas tempoh pelantikannya sebagai senator tamat bulan depan satu 'drama'.

Syed Ali berkata, sebagai seorang menteri, Shahrizat sepatutnya menunjukkan sikap bertanggungjawab terhadap parti dan negara dan bukan bermain tarik tali.


"Kalau berhenti, berhenti sahajalah. Tapi kenapa macam nak main tarik tali. Kenapa perlu kumpulkan wartawan hari ini sedangkan esok ramai wartawan akan buat liputan di Parlimen.

"Ini semua Bollywood punya cerita. Saya boleh katakan dia ini sebagai makcik Bollywood," katanya ketika dihubungi Malaysiakini.

Anonymous,  March 11, 2012 at 7:39 PM  

Menteri pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat itu bagaimanapun akan kekal sebagai ketua Wanita Umno.

Syed Ali berkata, tindakan Shahrizat itu seolah-olah ingin menunjukkan bahawa beliau tidak bersalah dan peletakan jawatan itu bukan disebabkan rasa bersalah, tetapi kerana tempoh sebagai senator sudah tamat.

"Dia nak tunjuk glamour kot supaya esok ada Wanita yang datang menangis, merayu pada dia supaya jangan letak jawatan.

"Saya bersyukur dia nak berhenti, tetapi kecewa kerana dia nak berhenti bila tamat tempoh senator. Saya tak faham kenapa. Ini menunjukkan dia tidak komitmen dan tidak berintegriti kepada parti," katanya.

"Kalau saya jadi dia, saya akan berhenti serta merta."

Umno Cheras antara bahagian paling lantang membuat desakan itu sebelum ini selain bekas ketua Wanita Umno Tan Sri Rafizah Aziz supaya tidak menjadi beban kepada parti.

Bung Mokhtar: Patut lebih awal

Sementara itu, Timbalan Pengerusi Majlis Ahli Parlimen Barisan Nasional (BNBBC), Datuk Bung Mokhtar Raden berkata, beliau mengalu-alukan tindakan Shahrizat itu tetapi berpendapat ia sepatutnya dilakukan lebih awal.

"Ia sepatutnya harus dibuat (lebih) awal untuk mengelakkan keraguan," kata ahli Parlimen Kinabatangan itu.

Sambil menyifatkannya sebagai langkah yang bijak, Bung Mokhar percaya selepas ini pembangkang sudah tidak boleh bermain dengan isu yang sama.

Berita Ehsan Mkini

YB Raz March 11, 2012 at 7:43 PM  

lebih baik dai berhenti bro..walaupun dia x salah tapi imej umno kena jaga..kepentingan parti lebih penting dari diri sendiri..

anyway aku respek sebab dia sanggup letak jawatan..kalau nuar gayboy mahu satu dunia dia pusing nak mengelak kekekeke.

Anonymous,  March 11, 2012 at 7:58 PM  

Good thinking. Your hubby already breach of contract. The loan supposed to breed cow, not to buy asset. Unless the company has comply its responsibility supplying cows and beef to the country and make profits, then the company can buy anything with that profits. That should be the way.

I support BN but I don't want bad apple ruin party's image.

Anonymous,  March 11, 2012 at 8:07 PM  

NFCorp mula mendapat perhatian setelah Laporan Tahunan Ketua Audit Negara melaporkan projek penternakan lembu berkenaan gagal mencapai sasaran.

Sejak dari itu, pembangkang mula membuat beberapa siri pendedahan syarikat mereka menyalahgunakan dana projek berkenaan untuk perkara yang tidak berkaitan dengan penternakan.

Ini termasuklaj pembelian condominium bernialai jutaan ringgit di Bangsar dan Singapura termasuk lot tanah di Putrajaya.

Polis malah telah mencadangkan kepada aku supaya menyorong-tarik zakarku dengan kelajuan yang bertambah sedikit tapi masih tetap pada ke dalaman dua inci. Zainab mengerang semakin kuat, menyuarakan kenikmatan yang tak terhingga. Aku mencapai sebiji bantal dan aku letakkan di bawah bontot Zainab. Aku segera meneruskan semula permainan tadi dan meningkatkan kelajuan sorong tarik zakarku. Pantat Zainab semakin becak dan licin.

Aku menujah semakin dalam, kini 3 inci bahagian batangku yang sangat keras, besar dan bersemangat mengisi ruang pantat Zainab. Aku terus menujah tanpa henti selama hampir 10 minit sehinggalah terbukti tepat dugaanku, Zainab tidak dapat bertahan. Dadanya berombak dan tangannya kuat mencengkam lenganku. Matanya terpejam rapat. Mulutnya ternganga.., hanya perkataan “Aarghh” yang kedengaran dan diikuti keluhan nafas yang kencang. Seluruh tubuhnya kejang membeku. Aku menghentikan stroke sementara waktu.

Anonymous,  March 11, 2012 at 8:08 PM  

Bila menantu Poknik disiasat, tak pula poknik letak jawatan. Bila keluarga Khalid Gagap dapat business, tak pula Khalid dipaksa letak jawatan. Bila Umi Hafilda tunjukkan bukti pink form share syarikat yang Anwar distribute untuk ahli keluarga dia, takde pun pkr desak dia letak jawatan.

Shahrizat tu orang ISLAM yang keluarga dia dapat PINJAMAN yg mesti dibayar. Kepada yang berat sebelah, anda tahu Allah tu maha adil dan mengetahui.

Anonymous,  March 11, 2012 at 8:10 PM  

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Anonymous,  March 11, 2012 at 8:11 PM  

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Anonymous,  March 11, 2012 at 8:13 PM  

tlg jgn tipu rakyat...bukannya letak jawatan tapi tempoh perlantikan dah nak tamat.. senator tamat pd apr 2012...jd menteri pun dilantik bukannya menang praya...

Anonymous,  March 11, 2012 at 8:20 PM  

1.ish!ish!ish!tak SALAH pun kena letak jawatan!!
2.kih!kih!kih!
3.jangan lupa bayaq balik duit rakyat no!!kalau tidak!tak halai dunia dan akhirat sharijat oii!!
4.kih!kih!kih!makan duit rakyat!pi celop umrah kat mekah!pakai tudung jamboi!!ingat boleh basuh dosa ka!!

Anonymous,  March 11, 2012 at 8:31 PM  

Inilah beza pemimpin UMNO dengan fuckatan. Lepas ni Rafizi nak fitnah apa lagi? Tunggu ajelah kes saman dimahkamah. Jangan buat2 lupa. Ingat Kak Jat letak jawatan, hang boleh bebas?

P/s Mungkin ada rezeki lain untuk Kak Jat.

pejuang umno hensem,  March 11, 2012 at 8:31 PM  

rafizi masih tak puas hati. dia mahu semua yg terlibat dibawa ke muka pengadilan. kekeke

Anonymous,  March 11, 2012 at 8:34 PM  

Loan mestilah kena bayar..apa kita nk jd sibuk... Sb PHD tulah yg jd huru hara..

Anonymous,  March 11, 2012 at 8:53 PM  

Bodoh bangang bunsk umno ni.... Ini bukan loan Bank. Ini loan duit rakyat...tahniah Rafizi dan Zuraidah atas kerja kuat anda

Anonymous,  March 11, 2012 at 8:57 PM  

itu lah kelebihan umno....BERANI..

kalau PKR dan Pas, pemimpin diorg buat salah alamatnya habis keliling dunia diorg pusing jaje crite kononnya tak salah..walaupun banyak bukti...broo...yg disalahkan umno plak...hehehee.. memang hampehh... PR.

bukti dah banyak broo....

contoh kes akhlak nuar, oztad punahsihat agama selangor dan para oztad2 Pas... belum lagi kes balak, ladang rakyat, pasir, sampah woit banyak lagi....diorg lagi hancorrr... cuma berslindung disebalik kopiah dan jubah..kononnya maksum..tapi depan belakang sapu...kasian pecacai kena kencing sepanjang hayat...

umno dulu, kini dan selamanya...

Anonymous,  March 11, 2012 at 9:09 PM  

Kalau bkn loan.. duit bapak kau ke? Adakah duit bagi percuma tak perlu bayar.. Cuba berlapang dada jgn dok PHD

Anonymous,  March 11, 2012 at 9:11 PM  

Hahaha...dunia ni pusingan roda. Hari ini Pakatan pula minta Anwar pecat Rafizi sebab buat tuduhan tanpa bukti kukuh.

Rafizi Rafizi...Kak Jat masih lagi Ketua Wanita, masih lagi bekerja keras untuk Wanita. Jasanya semasa membangunkan wanita, keluarga dan masyarakat tiada siapa yg dapat nafikan. Dia juga telah sedaya upaya mengangkat taraf wanita yang dihina dan didera.

Rafizi...apa jasa anda? Bangga sungguh anda menjatuhkan Menteri yang mengangkat taraf wanita??

Anonymous,  March 11, 2012 at 9:15 PM  

Aku rasa rafizi punya emak dan bini bukan wanita sebab tu dia bangga.

Anonymous,  March 11, 2012 at 9:20 PM  

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KA

Anonymous,  March 11, 2012 at 9:35 PM  

KAHKAHKKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKKAHKAHK HKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKKAHKA KAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKKAHK AHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKKAHK AHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKKAHK AHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKKAHK HKAHKAHKAH
KAHKAHKKAH HKAHKAHKAH
KAHKAHKKA HKAHKAHKAH
KAHKAHKK A HKAHKAHKAH
KAHKAHK HKA KAHKAHKAH
KAHKAHKK HK I KAHKAHKAH
KAHKAHKKA I KAHKAHKAH
KAHKAHKKAH I KAHKAHKAH
KAHKAHKKA I KAHKAHKAH
KAHKAHKKA KAHKAHKAH
KAHKAHKK KAHKAHKAH
KAHKAHKK HKAHKAHKAH
KAHKAHKKA HKAHKAHKAH
KAHKAHKKA HKAHK HKAHKAHKAH
KAHKAHKKA HKAHKAH KAHKAHKAH
KAHKAHKKI AHKAHKAH KAHKAHKAH
KAHKAHKKI AHKAHKAHK AHKAHKAH
KAHKAHKKI AHKAHKAHKA HKAHKAH
KAHKAHKKA AHKAHKAHKA HKAHKAH
KAHKAHKKA AHKAHKAHKAHI KAHKAH
KAHKAHKKAI IHKAHKAHKAHK AHKAH
KAHKAHKKAI HKAHKAHKAHKA AHKAH
KAHKAHKKAH HKAHKAHKAHKA AHKAH
KAHKAHKKA HKAHKAHKAHKA AHKAH
KAHKAHKKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

Anonymous,  March 11, 2012 at 9:47 PM  

Kepala otak kau berjambul. Asyik kah kah... Kah.... Gila ker apa

belang March 11, 2012 at 10:06 PM  

ko jgn marah dia gelak...al maklumla asal kejadian pon dari api..dia kalo org islam jatoh mmg cukup suka...kalo org bukan islam dia no 1 bela...

Anonymous,  March 11, 2012 at 10:29 PM  

Syaitan mana yang ketawa berdekah2 tu? Suka betul dia melihat org islam jatuh.

Anonymous,  March 11, 2012 at 11:58 PM  

Bukan gila lagi bro.. Tu dhkna rasuk.setan dh tu..

Anonymous,  March 12, 2012 at 1:44 AM  

usah menegakkan tali basah basah takde guna nyer

Anonymous,  March 12, 2012 at 8:35 AM  

keberanian Kak Jat amat dikagumi???!!
F!

Anonymous,  March 12, 2012 at 5:52 PM  

Typical. S. d thinking. What would you do while waiting for the palm tree to bear fruits. Are you going to sit around or are you going to plant vegetable or some sort so that you can earn extra income. Cakap org putih mcm bijak sgt. Tapi otak letak kat lutut. Org kampung pun lebih bijak beb. Malu betul.

Anonymous,  March 12, 2012 at 9:34 PM  

OOOOOOOP !!!!!!!!! SILAP, SABRI ISMAIL. BUKAN SABRI AHMAD.

Anonymous,  March 13, 2012 at 1:22 AM  

pasni kalu tanam padi x jadi, pakat beli bunglo..kalau tanam getah xjadi pakat beli kondo..dey tambi, kalu projek tu nfc kaitan dgn daging lembu, so kena usaha sdaya upaya supaya jadi..bukan give-up(ntah xusaha pun) pas 2 buat projek lain..kalau ada org otak mcm ko, mau xde lgsg projek agro kt msia..semua jd hartanah

Anonymous,  March 13, 2012 at 1:27 AM  

islam??? Islam dlm ic atau islam melalui amalan..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP