Ekslusif - Dokumen Sulit Modus Fitnah PKR Didedahkan. Pemimpin BN Tolong Alert!

Friday, March 16, 2012

Dokumen Sulit Atas Meja Anwar Ibrahim


Agenda memusnahkan kepercayaan rakyat keatas kepimpinan Barisan Nasional khususnya UMNO terus diperhebatkan oleh pakatan pembangkang terutama melalui Ketua Umum mereka Anwar Ibrahim. Serangan hebat akan berterusan menjelang PRU 13 yang semakin terasa bahangnya.

Dokumen diatas merupakan dokumen SULIT milik PKR yang telah digarap oleh Anwar Ibrahim dan pakar Staratgei PKR (CIA) dalam membinasakan kepercayaan rakyat keatas UMNO. Dokumen yang Sahih dan bukan satu rekayasa palsu dalam menfitnah PKR ataupun Anwar Ibrahim.Dalam gambar diatas kita dapat lihat beberapa Isu yang akan diketengahkan oleh pihak PKR dalam memainkan sentimen kebencian keatas pemimpin UMNO dan juga Barisan Nasional.

Melayu sudah beralih arah menyokong UMNO maka PKR merasakan perlu untuk memperbodohkan orang Melayu sekali lagi dengan menyokong pakatan PAS,DAP dan PKR pada PRU 13 kelak. Kuasa Melayu ditagih oleh puak PKR diketuai Anwar Israel Jahanam ini.

Tembelang Mereka Dah Pecah

Isu Keronisme dan Rasuah akan dimainkan pihak pembangkang selepas ini sehingga kepada tarikh pilihanraya dan ini semua pekara yang sama digunakan pada PRU ke 12 yang lepas yang mana mengakibatkan Rakyat termakan hasutan pihak pembangkang.

Ironinya mereka Pakatan pembangkang seringkali menyatakan UMNO Korupsi dan Rasuah walhalkan jika kita lihat setakat penggal ini selepas PRU12 Kepimpinan pakatan lah yang banyak mengamalkan Korupsi dan Rasuah dalam pembahagian tender, Kontrak dan sebagainya. Sampaikan Tender Kontrak Sampah pun mereka kaut sehingga menyebabkan rakyat Selangor mendapat kesan hasil sampah yang tidak dikutip.

Rakyat Malaysia diminta peka akan hal ini yang mana pakatan akan terus terusan menipu anda dengan kehebatan mereka menyebarkan propaganda dan Fitnah jahat keatas Barisan Nasional terutamanya UMNO.

Banyak usaha yang diakukan kerajaan BN selepas PRU12 yang lepas dan jika kita sendiri peka sudah pasti kita dapat lihat banyak Tranformasi yang dibawa kerajaan khas buat rakyat dengan pelbagai kemudahan dan sebagainya. Kedai rakyat 1 Malaysia, Klinik 1 Malaysia, Subsidi itu ini, Boucer buku sekolah, Bantuan rm500 bagi yang layak malah bermacam macam faedah demi rakyat Malaysia diberi oleh kerajaan Barisan Nasional.



Pakatan PAS, DAP,PKR? cuba anda tanya dimana kebajikan yang mereka beri kepada anda. Mereka tadbir Kedah, Kelantan, Selangor dan Pulau Pinang dan tanya apa yang diberikan dalam menjaga kebajikan buat rakyat?

Pemimpin Barisan Nasional juga diminta peka dengan modus operandi yang bakal dilakukan pihak Pakatan Pembangkang melalui ketua umumnya Anwar Ibrahim. Sudah sampai masaanya pemimpin BN perlu lebih tegas dan berani membalas fitnah yang dilemparkan pihak pembangkang. Kita tampil apa sahaja Keronisme dan juga Rasuah serta salahgunakuasa yang berlaku dibawah pentadbiran Kerajaan Pakatan dan juga pemimpin mereka.

Fitnah mereka Pakatan Pembangkang semakin berleluasa dan diharapkan rakyat Malaysia tidak terus diperbodohkan oleh mereka. Ayuh kita ramai ramai tolak Pakatan PAS, DAP, PKR pada PRU 13 ini.

Akan ada lagi dokumen bakal menyusul selepas ini dalam membogelkan apa sahaja pekara SUMBANG yang dilakukan pakatan PAS,DAP dan PKR. Rakyat Malaysia perlu mengetahui kebenaranya, dan Gomo serta rakan seangkatan yang lain akan mendedahkan nya satu persatu sehingga tiba hari pembuangan undi.

Nantikan......


Psssttt… Memang celako lah depa puak Pakatan ni, siap atur Strategi nak fitnah pemimpin BN.




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


56 comments:

Anonymous,  March 16, 2012 at 10:29 AM  

KAKAKAKAKAKAKA........Ini ke hujah dan bukti (kononnya) yang boleh blog UMNO ketengahkan!!!!!!KAKAKAKAKA

memang betul orang cakap UMNO ==> Untuk Melayu No Otak....Kakakakakakaka

- reAlongNAFed - March 16, 2012 at 11:01 AM  

ABU - Allah Bersama UMNO... hehe..

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:02 AM  

KIKIKIKIKIKIKIKIKI....

LU NI PROPA LEBIH JE LA GOMO SUNDAL..

KIKIKIKIKIKIKIKIKIKI.....

WEI GOMO SIAL,,,

KO PUNYA JANJI NAK LARI BOGEL KAT KLCC PON X TUNAI LAGI..

KIKIKIIKIKIKIKIKIKI.....

LAGI MAHU CITER LEBIH...

SAPE X KENAL GOMO SIAL NIE...

KAKI FITNAH NO 1 KAT MALAYSIA..

LU PUNYA PASAL PENGAWAI TERTINGGI TUDM LETAK JAWATAN..

MACAM SIAL LU NIE..

KIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKIKI....


-HolloW-

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:10 AM  

Pisstttttt.....ada dengar lorry driver kat shah alam citer yg kontraktor dapattender kutip sampahtu langsung takde lori atau apa2 kenderaan nak kutip sampah...takde kemudahan pengangkutan boleh plak dapat kontrak yer....sebab tu lah sampah takde org kutip.....lorry driver sendiri bgtau nie....

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:24 AM  

kalau cakap pasal anwar, pkr dap pas setyiap kali mereka buka mulut susah hendak percaya apa yang mereka katakan. kemudian mereka kata orang itu ini konspirasi fitnah mcm lagi..rakyat tolong jangan percaya cakap2 mereka tengok janji pilihanraya pru12 dulu mana ada mereka tunaikan. mari bersatu jatuhkan dlm pru13.hidup BN.mampos anwar/azmin yahudi tu.

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:26 AM  

KASI BONGKAR.. KASI BONGKAR.... PANAS PULAK PAGI-PAGI NIE YE.... JAP NAK ON AIRCON... ADA YG DAH MULA PANAS TU... HUHUHU...

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:34 AM  

Apa yang sulit nya. Nak menumbangkan UmNo ni agenda PR yang jelas lagi nyata. Tak payah CIA, KGB, Mozad ke, tak payah....cukup sokongan rakyat, tumbanglah....

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:41 AM  

mereka akan tetap kata semuanya fitnah UMNO,NASIB BAIK ADA UMNO KALAU TAK KAT MANA MEREKA NAK HALAKAN KESALAHAN YG MEREKA TAK NAK AKUI.

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:43 AM  

TAKUT ORANG YG NAK TUMBANGKAN YG TUMBANG

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:52 AM  

Memang sudah jelas lagi terang Hero Tamil murahan, Imam mahadi zionist, peliwat terkutok, perosak negara, agama, dan bngsa, bersama sama Osetat Lendir perosak rumah tangga orang, pakar kauseling 2-3pagi, sudah harus direjam, sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Israel. Spesis2 adalah anak Dajjal lahanat, barua Yahudi zionist dan agenda mereka jelas untuk mengjahanamkan negara sperti apa yg berlaku di Egypt, Syria, Yemen, Tunisia, Iraq, Afghanistan, pergaduhan saudara, tumpah darah sesama sendiri, inilah pencaturan jahat Yahudi zionist di dalangi oleh barua lahanat mereka oleh Hero Tamil muraahan, peliwwat terkutok, Imam mahadi zionist, BABI haramjadah.

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:57 AM  

keh3x cari baru Papagomo memperdaya rakyat, menipu rakyat, mengaleh perhatian rakyat setelah usaha mempromo jubur Hj Buntut yang ruyas* dan burit amoy kaum binigomo gagal.

Anonymous,  March 16, 2012 at 12:05 PM  

tender kontrek sampah pun jadi perhatian Papagomo kah?. Ternyata kaum umno ni dah kehabisan modal. Asal tulus yo! kalau skandal MAS , NFC, PKFZ, COPGATE cuma billion RM diselewingkan tak nampak pun. Rakyat mana yah sampai ni pun maseh tak terfikir. Sian . maseh banyak ramai orang tinggal kat ulu yah gomo.

Anonymous,  March 16, 2012 at 12:19 PM  

Gomo,

Hang kena fair & square. Aku ada satu cadangan. Hang posted topic gambar2 rumah YB kat Malaysia. Gambar rumah dan kereta yang depa pakai. Tapi fair and square. Baik YB BN or YB PR or YB BEBAS or YB terbabas. Aku nak tgk berapa kaya YB2 ni. Mungkin boleh tukar kerjaya jadi YB.

Gambar rumah Saifudin Nasution kau dah posted. Keluar pulak gambo rumah YB BN pulak.

Anonymous,  March 16, 2012 at 12:23 PM  

Agenda Dajjal melakukan kerosakan di atas Bumi Allah. Agenda Hero Tamil yg tidak akan bertaubat adalah sama saja, merosak dan membuat hura hara kepada agama, bngsa dan negara. Beliau rela berjuang untuk menegakkan kote bengkok sendiri dan keseleamatan Israel, pembunoh dan kekejaman rakyat Palestina yg tak berdosa. Marilah kita rejam sperti anak2 Palestina yg berani demi maruah, agama, bngsa dan negara, merejam askar2 Israel. Selamatkanlah Bumi Tanah Melayu dari barua lahanat Yahudi zionist dan osetat Lendir perosak rumah tangga orang.

Servant of God March 16, 2012 at 12:26 PM  

Anonymous March 16, 2012 11:02 AM,

Komen kamu sedikit pun takde keikhlasan. Tak payah nak kata komen yang bernas, itu memang takkan kau mampu buat biar kau cuba macam mana sekalipun. Setakat terkekek2 cam orang sewel, buat apa?

Hoi penyokong pakatan rakyat. Teruskanlah komen bodoh yang cuba memperbodohkan orang camni. Biar satu Malaysia tgk perangai jahil kamu tuh.

Anonymous,  March 16, 2012 at 12:27 PM  

1.ceh!!umno nak bela melayu kununnn!!
2.ko tenguk bagaimana family sharijat rembat duit rakyat 150 juta!!
3.itu tak termasuk lagi bagaimana matdet rembat duit rakyat untuk jutawankan anak-anak dia!!
4.hang ingat pakat-pakat boddo macam pengikut umno ke bhaiii!!!

Anonymous,  March 16, 2012 at 12:27 PM  

baik tinggal kt ulu dari tinggal negeri dlm sampah cam selangor, bodho pya anon 12.05pm, bkan masalah nk highlight sampah, masalahnya semasa pentadbiran BN xde lak sampah bersepah sepah mcm skrang ni! klau dh sampah lg byk dari penduduk mcm2 penyakit akan merebak suatu ari nanti, mmg patutla pencacai2 PR ni digelar mcm anjing, anjing je yg suka hidup dlm sampah, pehtu menyalak kesalahan org lain!!

Anonymous,  March 16, 2012 at 12:35 PM  

Kalau betul la Tun M rembat duit utk anak2 dia, skrang nie Tun M dh dpt bahana dr Allah, skrang ni balasan kt dunia dh dpt, tk yah tggu akhirat nanti, ko tgk la peliwat negara, siap wat sembahyang hajat penuh stadium, hasil dari wat sembahyang hajat terbongkar lak peliwat pya bukti berzinar dgn chinadoll, ko tgk Tun M skrang nie elok sihat wallafiat, malahan bahagia sekeluarga, ko nie bukan dari org yg beragama Islam la aku igt, ko tk percaya akan Al quran mcm pemimpin ko yg tk berani bersumpah dlm masjid, dari pemimpin PR smpi la ke pencacai, prinsip yahudi sumernya!

Anonymous,  March 16, 2012 at 12:44 PM  

1.anon 12:35!rasanya vincent tan bapak judi!bapa riba!lebih SIHAT dari matdetla bhaii!!matdet dah berapa kali keluaqmasuk hospital!!cuma Allah bagi peluang dok dimasjid atau surau jee!!jangan dok bohong rakyat macam sekarang!!
2.ada ka pulak dok banding dosa pahala dengan sihat ke tidak!!kalau gitu tok kenali yang kaki berulat tu dosa banyak ke bhaiii!!

Anonymous,  March 16, 2012 at 1:08 PM  

...ikut riwayat Firaun yg mengaku tuhan,sepjg hayatnya usahkan sakit, batuk dan selsema pun x pernah....

Anonymous,  March 16, 2012 at 1:16 PM  

Berita gempak beb...Kak jat tarik balik saman 100 juta terhadap Rafizi..

Kak Jat akan saman Raja Bersiong yg pecah lubang..

Kat Jat cakap...bukan dia sorang aje rempat ,ramai lagi dalam UMNO kaki rempat...Kat Jat kasi pecah...baru adil ....

Anonymous,  March 16, 2012 at 1:30 PM  

Kah kah kah..,.tak pe....lawan tetap lawan, lawan sampai menang..,,kah kah kah

Anonymous,  March 16, 2012 at 1:34 PM  

Kah kah kah...Busok No...BN

Anonymous,  March 16, 2012 at 1:48 PM  

Mamak keling ngan keling siam lagi teruk

Anonymous,  March 16, 2012 at 1:51 PM  

korang suma nilai komen2 pro PR & pro BN..ternyata beb.!!

Komen Pro PR -> penuh dgn MAKI HAMUN-FITNAH NYATA (dakwaan tanpa bukti/hearsay)-SPIN SANA SINI-GUNAKAN AGAMA UTK TUTUP KESALAHAN...

Komen Pro BN -> ADA FAKTANYA-ADA LOGIKNYA (akal yg waras)-X MELAMPAU & TERLAMPAU-BRSAHAJA-X BANYAK MENGARUT...

BN (REALITI) VS PR (FANTASI@MASTER SPIN/SPEKULASI)...

Anonymous,  March 16, 2012 at 1:51 PM  

Tuu... AG dan bekas KPN TU lagi sulit...suruh Hisham pegi siasat...yang betul betul sulit nak cover line kunun....

Anonymous,  March 16, 2012 at 1:55 PM  

PR & pencacainya berak sana sini, spin sana sini, fitnah sana sini..

Korang x TAKUT DOSA KE.?!!

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:02 PM  

Pengikut2, Pencacai2, Pentotok2 & Penjilat2 PAKATAN ROSAK khususnya yg MELAYU/BUMIPUTERA...

INSAFLAH.!
INSAFLAH.!!
INSAFLAH.!!!

SEDARLAH.!
SEDARLAH.!!
SEDARLAH.!!!

Sebelum kena jual & terjual..sebelum mati & dimatikan..menyesal kemudian tdk berguna.!!!!

Observer March 16, 2012 at 2:10 PM  

satu sebb arr kenape aku dr fencesitter yg blh terjun mane2 je menjadi semakin pro-kerajaan..sebab aku bc komen2 penyokong PR ni cam tahape2..dorang je nk betul...klu aku tye...dorg x blh nk jwb, maki2 plak...aku tye je kan..klu tade jwpn ckp je la tak tau...kn dh nmpk bodo disitu..

Sib baik klu aku tye penyokong kerajaan dorang ckp elok2....yg salah tetap salah...asal nak bermatian menegakkan benang yg basah plak.

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:14 PM  

Blog giler, penuh dengan fitnah tanpa bukti dan fakta yang kukuh...

satu benda je yang menarik aku datang ke blog ini, tapi kesian hari ini belum muncul cite lucah lagi..

Woiiiii Mana Cerita Seks!!!!!!

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:19 PM  

Lembu kul 1:34 % kul 1:48....solat Jummat kat mana ??? Kat Surau TV3 AlPenipu@ AlMusyirikan...solat Jumaat ponteng masuk blog jamban...bodo punya lembu.

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:20 PM  

Kah kah kah

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:22 PM  

Sewel ke ko ni

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:25 PM  

Habis selama ni harta harta melayu pati ko jual takpe pulak....

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:27 PM  

Ko ni nak tipu OKU boleh lah

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:29 PM  

Undiku.
Undi isteriku.
Undi adik beradikku & iparku..
Undi ibu & ayahku & mertuaku.
Undi bapa & ibu saudaraku.
Undi tok & nenekku.
Undi sepupuku.
Undi saudaraku.

..tdk pernah lari dari UMNO dan akan terus bersama UMNO..Insya Allah !!!

..Parti UMNO x SALAH.!!
..Yg salah hanyalh segelintir dr pemimpinnya sahaja.!!

.. So, jgn hukum parti (UMNO)..hukum pemimpin yg buat salah, ganti pemimpin baru.!!!

..KEKALKAN PARTI UMNO/BN SEBAGAI PEMERINTAH/KERAJAAN.!!! INSYA ALLAH, AGAMA ISLAM SELAMAT.! BANGSA SELAMAT.! NEGARA SELAMAT.!

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:31 PM  

ANWAR GAY....NIK AZIZ SETAN

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:33 PM  

Mana cerita lucah,Gomo?Cerita lain xbest...Umno kan Porno...

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:37 PM  

Lembu 2.19pm

Kau ingat orang Malaysia aje yg baca blog Gomo ni?

Kau ingat time satu dunia ni sama?

Ngata org lain lembu tapi bagi komen macam lembu. Taknak pikir dulu, letak akai kat kepala lutut.

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:41 PM  

KIKIKIKIKIKIK....

ADA BUTHURT KER?

KIKIKIKIKIKKI....

WOI... DULU YANG JILAT BONTOT KAK JAT MATI2 DEFEND DIA APA CITER?

KIKIKIKIKIKIKI....

MATI2 PERTAHANKAN KAK JAT DIA NGAN KELUARGA DIA X BERSALAH...

KALAU X BERSALAH KENAPA NAIK COURT?

KALAU X BERSALAH ENAPA BEKU SEMUA ASET NFC?

KALAU X BERSALAH KENAPA CARI KAMBING HITAM NAK RASUAH POLIS??

KIKIKIKIKIKIKIK...

WOI GOMO SUNDAL..

ARI NI XDE CITER SEKS KA WOI??

P/S:NAK SURUH AKU CAKAP LEK LOK? CAKAP LEK LOK PON X JALAN..

BAIK MAKI HAMUN JE PAPA GOMO SUNDAL NIE...

FITNAH JE TAU..

WOI CB GOMO...

TU KES TERBARU..

"THE HOLY TERNITY"

AG, IGP NGAN KETUA KONGSI GELAP..

BLEH BUAT CITER HOLLYWOOD NIE..

IKIKIKIKIKIKI...


-HolloW-

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:42 PM  

satu lagi lembu 2.19pm

Apa kau ingat lelaki je yg baca blog gomo ni?

Anonymous,  March 16, 2012 at 2:54 PM  

nampaknya cerita lucah dalam blog ini lebih laku daripada cerita politik!!!

rezqeen hill March 16, 2012 at 2:58 PM  

kebanyakan org yg memaki hamun dlm ni terdiri daripada pembangkang yg takut lebih banyak rahsia² jahat mereka terbongkar.

Sumandak Kinabalu March 16, 2012 at 3:19 PM  

kebanyakan yang komen memaki hamun ni sebenarnya pengecut,bagi aku. Hanya hebat di hadapan keyboard, memaki hamun macam orang tak pernah masuk sekolah, tapi guna anonymous. Entah-entah umur tak cukup lagi nak mengundi. Atau duk menyalak kat alam maya tapi hakikatnya tak pernah daftar mengundi dan mengundi pun. Butt-hurt anyone?

Gomo dapat mana document tu? saja nak tahu..

Anonymous,  March 16, 2012 at 3:39 PM  

Khas buat penjilat2 juboq blendir atok kote bengkok dan pencacai2 Najis BABI, cuba gunakan akal dan iman dan berani pi tanya dgn idola anda Hero Tamil murahan
1) Sehari selepas Saiful buat laporan polis kenapa dia panik giler, lalu curi masuk ke kedutaan Turki dgn alasan ada pembunoh upahan, -Siapa yg kasi informasi, Dimana pergi pembunoh upahan itu sekarang, apakah masih mengalami sakit cirit birit
2) Kenapa tak berani nak bagikan DNA buat pengesahan jikalau tahu yg beliau tidak melakukan perbuatan terkutok?
3) Kenapa tidak berani berikan DNA buat perbandingan diantara anak2 Kak Sidar, isteri Assmin Bacul?
4) Kenapa sampe ke hari ini tidak menunjokkan jam Omegay mash berada dalam simpanan?
5) Kenapa tak berani nak saman papa Gomo terhadap videoporn?
6) Dalam kenyataan Bekas Gabenor Bank, yg beliau sebagai Menteri Kewangan waktu itu telah menghilangkan wang kerajaan berbillion, kenapa tak berikan apa2 komen hingga ke hari ini dan saman Bekas Gabenor Bank itu?
7) Kenapa senyap terhadap artikel yg beliau, isteri dan anak2 termasuk Nurul, mempunyai wang berjuta juta akaun simpanan dalam Bank Yahudi zionist, darimana hasil sumber?
8) Kenapa beliau yg belagak sebagai pejuang Palestin, tetapi tak pernah mendengar beliau mengutok Israel, hanya statement beliau berjuang untuk memastikan Keselematan Israel.
9) Jikalau beliau seorang Imam Mahadi, berugama kuat, solat tak tinggal, kenapa tak berani semua di atas? Berani kerana benar, bacul kerana tak betul
10) Apakah beliau berani buat PC mengutuk kekejaman dan kezaliman Israel dan buat demi jalanan untuk Palestina?

Kita semua tahu Hero Tamil tak berani, bacul dan dayus, inilah perangai dan gelagat Yahudi zionist.
Semoga belaiu dan penjilat2 Fuckaton yg bengap nak mampos, terus dikencing panas oleh barua lahanat yahudi Zionist dan direjam di dunia dan diakhirat.

Anonymous,  March 16, 2012 at 4:40 PM  

Laaa...aku tak peduli dgn anwar.kalau dia berdosa,Allah Maha Berkuasa.Yang penting ABU 2012.

Anonymous,  March 16, 2012 at 5:11 PM  

Jangan biarkan Yahudi zionist bermaharajelela di atas bumi Melayu, lihatlah ap yg terjadi di Egypt, Yemen, Tunisia, Syria, Pakistan, Iraq, semua adalah pencaturan jahat dan kotor Yahudi Neocons lahanat. Jikalau Hero Tamil dan Parti Fuckaton yg kuat kencingkan rakyat, maka berbahayalah tanahair, kerana agenda Yahudi zionist adalah huruhara, kacau bilau dan tumpah darah sesama sendiri. Marilah kita rejam Hero Tamil, Osetat2 Lendir perosak rumah tangga orang, spesis2 keparat dan bngsat kepada agama, bngsa dan negara. Janganlah merelakan diri anda dilahnat kerana menyokong barua Yahudi zionist, atok kote bengkok, peliwat terkutok abad ini, pejuang keselamatan Israel, Imam mahadi zionist, BABI haramjadh.

Anonymous,  March 16, 2012 at 5:38 PM  

ABU ==> Aku Benci UMNO
ABU ==> Aku Balun UMNO
ABU ==> Anything But UMNO
ABU ==> Asalkan Bukan UMNO
ABU ==> Aku Bukan UMNO
ABU ==> Aku Babikan UMNO
ABU ==> Aku Buang UMNO

ABU ABU ABU ABU ABU ABU ABU ABU ABU

Anonymous,  March 16, 2012 at 5:41 PM  

WALAU JAHAT MCMANA PUN UMNO TU MELAYU PUNYA. APA KAU SUKA KALAU PKR MENANG NANTI DAP YG PERINTAH. KAU SANGGUP JADI HAMBA ABDI CINA NI NEGARA SENDIRI KE. KAU SUKA YAHUDI AMERIKA ARAHKAN KITA KE. KAU FIKIR DIA SUKA ORG ISLAM KE. ADA AKAL FIKIR LAH. INILAH KELEMAHAN PENCACAI PKR. MCM LEMBU CUCUK HIDUNG.

Anonymous,  March 16, 2012 at 5:52 PM  

Penyokong yg masih dgn PKR tu memang dah kena JUAL dgn ANWAR...kalau kawan2 yg dekat dgn dia semua pakat lari...lu org tunggu apa hal hehehe org banjar kata korang BUNGOL

Anonymous,  March 16, 2012 at 9:25 PM  

yg penting ABAI...

umno..
umno..
umno..
yg membela agama, bangsa dan negara hanya umno

yg menjual agama, bangsa dan negara hanya PKR, PAS ( PR )

PRU akan dtg pasti utk umno demi masa depan agama, bangsa dan negara

Anonymous,  March 17, 2012 at 1:10 AM  

apsal, PANAASSSSS KE.?! Tipikal makhluk peROSAK dr Pakatan Rosak..
bila dh trlampau byk minum air kencing anuGAYrah tuhan ni ler jdnya..
Kikikih..puak2 pengikut pentotok penjilat pembgkang dh meroyan woi..
Bukan lg sewel tp dh gila @ nyanyok cam tok garu...

Anonymous,  March 17, 2012 at 1:17 AM  

Sah ko ni sewel tahap trlampau..Renungkan & fikirkan btul2...
Cakap cam org x sekolah jer..Betul anon tu cakap, klu salah pilih
nti kena JUAL & TERJUAL.!!

Anonymous,  March 17, 2012 at 1:30 AM  

apsal.?! ko OKU ke.?!
betul laa apa si Observe tu cakap..suma rakyat marhaen dah tau belang sbnar PR..
klu salah memang x pernah nak mengaku, mati matian spin sana sini utk cover diri sndiri..
asyik2 salah parti lawan jer korg nampak..Umno memg trnyata ikhlas, klu benar maka benarlah
& kalau salah diakui..malah Dato Sri Najib siap mohon maaf lg pd suma rakyat atas setiap
salah & silap krjaan selama ini...

Bukan cam PR...sah2 KANTOI pun buat dek jer, kulit muka dh cam kulit bewak air..perisai KALIS
MALU bila wat salah...kikikih...wei pencacai PR, bangkai gajah mana bleh tutup dgn nyiru woi,
tu pasal la asyik KANTOIIIIIIII......

Anonymous,  March 17, 2012 at 1:42 AM  

Yang penting ABU 2012..

ABU - Aku Budak Umno.!!!
ABU - Aku Bersama Umno.!!!
ABU - Anak Bangsa Umno.!!!

Anonymous,  March 17, 2012 at 1:49 AM  

Ko ni sakit ke.? Ish ish ish, siannya..
Ko ni kena sampuk ke sampai meroyan camni..
Gi mtk ubat dgn Bro Anwar Bin Ibrahim @ B.A.B.I.

Tp sebelum pegi stndby siap2 KY Jelly..oppsss lupa plak..
karipap jgn lupa, sbb leps berubat nti kebulor...Ar U Okay.?!!
Kikikikikih...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP