Hishammuddin Hussein Akan Pastikan Pembunuh Adik Nurul Nadirah Didakwa

Thursday, March 15, 2012







Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata polis mempunyai petunjuk kukuh berhubung kes culik dan pembunuhan kejam Nurul Nadirah Abdullah, 5, yang dilaporkan hilang hampir dua minggu lalu.

Bagaimanapun Hishammuddin menjelaskan kesemua suspek yang ditahan masih belum didakwa di mahkamah.

"Saya sahkan kita sudah menahan beberapa suspek. Mereka sedang disiasat untuk memastikan tidak ada lagi suspek lain yang masih bebas.

"Kita nak pastikan agar tiada sesiapa pun di luar sana yang terlibat dalam kes ini bebas.

"Mereka belum didakwa, tapi kita mempunyai petunjuk yang kukuh,"

Sumber M Star



Gomo harap agar pembunuh kejam adik Nurul Nadirah dibawa kemuka pengadilan secepat yang mungkin bagi memberikan keadilan buat seluruh keluarga dan pastinya rakyat Malaysia. jangan dilewat lewatkan mengenai pekara ini.

Syabas dan tahniah juga buat PDRM yang semakin hari semakin cekap dalam menjalankan tugas yang diamanahkan. Sesungguhnya bantuan dari kita rakyat Malaysia dalam menyalurkan maklumat buat PDRM juga amat penting.


Psssttt... Teringat pembunuh Sosilawati ahli DAP Hindraf tu....emmm Angin je satu badan beb....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

18 comments:

Anonymous,  March 15, 2012 at 10:16 AM  

Kalau itu pun dia tak boleh buat, baik letak jawatan lah. Suruh Copgate tak mampu. Banyak budak budak kene colek dan bunuh. KDN, apa program ada buat??? Takkan sibuk ngan Anwar je

Anonymous,  March 15, 2012 at 10:21 AM  

kepala polis pun korup, ape nak harap lagi!!! Macam mane ketua polis negara boleh berkawan dgn ahli kepala gangster dan protect kepala gangster tuh.......

Anonymous,  March 15, 2012 at 10:46 AM  

Huh, tulah pencacai ni asyik nak salahkan polis jer...macamlah selama ni polis tak langsung buat apa2 kat rakyat...macamlah KDN takpenah buat apa2 utk keselamatan negara.

P/S: Jgn asyik mengutuk org yg banyak membantu, kang satu ari nanti org yg korang kutuk tu lah akan tolong ajar bacakan syahadah kat telinga ko time nazak yer....Jgn cakap besar dan mengutuk org yg banyak membantu...ingat2 sikit

Anonymous,  March 15, 2012 at 10:51 AM  

.kah! kah! kah! kalo dia tolong ajar syahadah itu dah kira baik..jagn dia dtg nak pow duit sudah! atau pun tolong sembur ngan water canon bagi cepat jalan......!!!!

Anonymous,  March 15, 2012 at 10:58 AM  

bila masa plak polis sembur orang baik2 ngan water canon...selalu yg kena sembur air tu org gila dan haramjadah jer suka kena sembur kat Malaysia nie....

Anonymous,  March 15, 2012 at 10:58 AM  

Polis banyak tolong umnoo sekat ceramah PR....tu banyak. Kah kah kah

Anonymous,  March 15, 2012 at 11:01 AM  

Kj pernah kene sembur. Jadi dia haram jadah ke??? Kah kah kah

Anonymous,  March 15, 2012 at 12:28 PM  

Nk dawa pembunuh?...pastikan suspek ditutup muka kemas dan kemin seperti azirul dan silah dari unit taik ketuq...

Anonymous,  March 15, 2012 at 1:05 PM  

memang pencacai pakatan ni takde hati perut atau perasaan simpati. memang patut pun pakatan melungkup pr kalini. boleh jalan dengan nik ajis, nuar kaki juboq tu dengan guan eng komunis tu skali... alfatihah utk adik dirang.

Anonymous,  March 15, 2012 at 1:13 PM  

Anak mati lebih baik daripada ibu mati ibu ada anak lain bengong..kalau ibu mati ada ibu lain ke untuk anak tu?cer jawab?

Anonymous,  March 15, 2012 at 1:21 PM  

SIAPA YANG BOLEH BAGI JAMINAN KES CULIK SEBEGINI XKAN BERLAKU?LAGIPUN KES NI LEBIH KEPADA DENDAM...PENJENAYAH MESTI DAH RANCANG AWAL2 DAH

Anonymous,  March 15, 2012 at 1:34 PM  

ini suma salah UMNO..kalu hudud dilaksanakan, confirm kejadian2 ini takkan berlaku..

hehe

Anonymous,  March 15, 2012 at 2:16 PM  

waktu dirang diculik...semua rakyat mesia sedang nganga...termasuklah ambigagak dan marina mahathir...hahaha

Anonymous,  March 15, 2012 at 2:50 PM  

Apsal tak jawab...kalau tk leh jawab konpem kalah pr nanti.....hehehe

Anonymous,  March 15, 2012 at 11:11 PM  

Hasil dari DNA dapat kita kenali mayat yang rentung itu dan dari DNA kita tahu siapa yang liwat pemandu dan pembancuh minuman kepada agen Zionist Malaysia dan ahli Parlimen Permatang Pauh......teka lah siapa....sendiri mau ingat.(Clue: dialah pakar penasihat ekonomi Selangor yang LEBIH GILA, BODOH dan TOLOL - LGBT)

Anonymous,  March 16, 2012 at 12:00 AM  

ni suma salah UMNO..kalu hudud dilaksanakan, confirm kejadian2 ini takkan berlaku..

hehe

tak ke bodoh punya manusia... hudud konon. pegi la sula buntut anwar tu! makin bangang puak pakatan ni la

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:16 AM  

ketika DIRANG diculik...paksheikh sedang asyik menikmati cendol sambil balon tomyam...rakyat mesia hanya mampu nganga seluas-luasnya sambil dimasuki langau2 hijau...toot toot toot

Anonymous,  March 17, 2012 at 12:32 AM  

jgn buat fitnah, kn dh dilaporkan melalui kajian 2 mggu lepas dan diumumkan hishamuddin bahaya msia negara paling aman ke 19 di dunia dan no 1st di sea..dgr tu penduduk sgpore dan brunei, msia paling aman di sea..tu lah pasal mana ada kes bunuh, bakar, rogol, samun,rompak kt msia skrg nie..kah kah kah

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP