Khalid Ibrahim Kantoi Lagi

Tuesday, March 6, 2012



Khalid Gagap kantoi lagi, Kantoi yang agak memalukan sama sekali...Hahahaha...

Meh sini baca beb...Panas KLIK DISINI

Psssttt.... Selekeh gila muka Khalid Gagap ni hahaha


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


8 comments:

Anonymous,  March 6, 2012 at 10:38 AM  

KATA DULANG PAKU SERPIH, KATA ORANG PKR YANG LEBIHHHHHH

Anonymous,  March 6, 2012 at 10:43 AM  

SKALI PNDANG MCM MUAMAR GHADAFI...SEKALI PNDANG MCM ORG GILA PUKI....ENTAH LA....SAPA2 YANG TAU INI MUKE APE YERK??????

Anonymous,  March 6, 2012 at 10:57 AM  

biar muka macam puki tapi tak curi duit rakyat billion-billion

Anonymous,  March 6, 2012 at 11:31 AM  

itu gambar mase dia lepas dia kena "tangkap khalwat" dgn Eli Wong..ingat lagi kamera tersembunyi di pejabat MB..haha...itu theresa cock punye keje sbnarnya..hehehe

Anonymous,  March 6, 2012 at 11:51 AM  

Ahaaa - akui pun ko bahawa muka si Khalid gugup tu cam PUKI.. kah kah kah..

Anonymous,  March 6, 2012 at 12:21 PM  

alo Gomo,

apsal ko letak gambar kalid gagap nie..


potong selera betul lah..

Anonymous,  March 6, 2012 at 11:50 PM  

Muka dia mcm puki serabai eli wong

Anonymous,  May 26, 2012 at 8:31 PM  

KATA DULANG PAKU SERPIH,KATA ORANG MELAYU YANG LEBIHHHHHH.
aku suke tengok melayu umno pas mcm korang gaduh.hahaha.melayu bodoh

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP