Menjelang April Maklumat Sulit UMNO Selangor Pula Bakal Didedahkan

Thursday, March 29, 2012


Sejak Gomo menceburi bidang berblog ini Gomo dapati banyak kepincangan dalam kerajaan sebenarnya berpunca dari Jabatan Kerajaan dan juga Syarikat syarikat yang amat mudah dibolosi oleh pembagkang ataupun dengan nama popularnya "PARASIT".

Semalam Gomo membaca Blog Akar Umbi yang menceritakan akan kerisauan yang patut pihak kerajaan khususnya UMNO ambil perhatian. UMNO Selangor seharusnya peka akan pekara ini disamping Dato Seri Najib Razak sendiri selaku Pengerusi BN Selangor dan juga Abang kepada adindanya Nazir Razak.

Ikuti Artikel Akar Umbi:

Ada desas-desus mengatakan CIMB Shah Alam yang terletak di Bangunan UMNO Selangor akan berpindah. Alasan yang didengar ialah masalah parkir dan yang kedua, fengshui.


Kalau BN gagal di Selangor pada PRU13, rasanya gerenti CIMB akan keluar dari bangunan milik UMNO Selangor tersebut.

Jangan main-main, ini bakal jadi satu tamparan kepada PM Najib.

Untuk kepastian cuba-cubalah pegawai-pegawai UMNO Selangor bertanya pada kakitangan bank berkenaan.

Tanda-tanda CIMB buat kerjasama sosial (bukan bisnes?) telah pun terbukti awal tahun lepas.



Hebat bukan? Adik baru Bian dari PKR mengatur CIMB cawangan Bangunan UMNO Selangor. Adik seorang Pembangkang yang mempunyai banyak maklumat mengenai sebarang pekara yang berlaku didalam bangunan UMNO Selangor. Apakah pekara tersebut tidak menjejaskan UMNO?

Seperti yang dilaporkan Blogger Akar Umbi pada bulan April ini seorang Manager baru akan masuk ke cawangan CIMB tersebut yang mana pertama kali dalam sejarah CIMB Cawangan bangunan UMNO Selangor adalah seorang Cina. Ops.... bukan nak RACIST dalam pekara ini tetapi dengan kemasukkan pada bulan April yang mana pilihanraya ke 13 makin hampir pastinya mendatangkan seribu satu macam curiga dalam benak kami semua. Cuba anda bayangkan jika segala maklumat dalam bangunan UMNO Selangor diketahui oleh seorang manager Cina CIMB dan juga Adik kepada pemimpin pembangkang Baru Bian, apa musibat yang berlaku?


Psssttt.... Mereka hebat dalam modus operandi menjahanamkan UMNO, berhati hati


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


12 comments:

Cheguman March 29, 2012 at 10:12 AM  

Yg memang patut dihentam, hentam je bro. Ada pun buat nyusah je.

Anonymous,  March 29, 2012 at 10:22 AM  

buka komen la....aku nak cerita seks ni

Syburi Times March 29, 2012 at 1:43 PM  

manager Yang sokong UMNO mana layak utk mengetuai semua tu.
Dan pemimpin UMNO tak ambilkisah pun mereka2 ni.

Sbb tu puak2 mcm ni bermaharajalela dlm GLC .

Anonymous,  March 29, 2012 at 2:50 PM  

Haprak punya Gomo, aku tinggu punya tunggu punya tunggu itu Siamdoll tarak jugak ...tipu punya olang.. manyak cilakak

Anonymous,  March 29, 2012 at 3:07 PM  

salah org umno sendiri krn bocorkan maklumat..

Anonymous,  March 29, 2012 at 3:12 PM  

peranggan atas ingat BARU BIAN tu apa rupanya orang yang dah LAMA GIAN nak jadi KM Sarawak....keh keh

Anonymous,  March 29, 2012 at 3:28 PM  

tengok blog GAP. terok dispam oleh anon anon giler seks

Anonymous,  March 29, 2012 at 4:13 PM  

Langkah berjaga jaga demi menyelamatkan bisnes mungkin kot..
Apapun UMNO masih boleh bangkit semula setelah tewas berbeza dgn GLC mereka tidak boleh gagal dan harus pandai survive mengikut peredaran zaman jika tidak, ekonomi negara boleh hancur. BN mesti menang utk memastikan GLC ditangan pihak yg selamat. Bayangkan Petronas, Mas, Proton, TNB jatuh ketangan PR sahih syer2nya bertukar ke nama bukan melayu, Presiden Petronas Roberto Kwok boleh gitu?

al maududi,  March 29, 2012 at 5:46 PM  

Ya golongan-golongan yang tak puas hati ni (bukan semua) rasa DEB patut ditamtkan kerana GLC macam ni. Walaupun GLC tu milik kerajaan tapi majoriti pekerjanya orang Melayu mereka mendakwa syarikat-syarikat itu milik kaum Melayu dan Bumiputera makanya pemilikan 30% ekuiti di kalangan bumiputera dah lama tercapai.

Anonymous,  March 30, 2012 at 3:54 AM  

Baru bian ngan adik dia tu cinake? or adik dia je bangsa Cina? biar betul..macam main hentam je...maaf kalau tersilap

Anonymous,  March 30, 2012 at 3:57 AM  

Baru Bian dgn adik dia bangsa cinake? macam hentam keromo je fakta ni....yg gua tau baru tu bangsa dia kelabit...maaf kalau tersilap

Anonymous,  March 30, 2012 at 11:35 AM  

Petronas, Mas, Proton, TNB ...ini balang wa punya laa...Kwok's family business.

Jahanamlah kau melayu. Merempat ditanah pusaka.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP