Nazri Aziz Bikin Pemimpin Pakatan Naik Sawan Babi

Thursday, March 22, 2012


dah tonton video diatas?
Meh baca selanjutnya KLIK DISINI

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

4 comments:

Anti Jumud March 22, 2012 at 3:14 AM  

Meroyan aku tengok mak lampir tak puas hati hahahahaa..AJ

Amalina March 22, 2012 at 7:16 AM  

PENING GUA!!! : Pengundi Baru/Pelik Mendadak Di Kawasan PR
http://www.ohrakyat.org/2012/03/pening-gua-pengundi-barupelik-mendadak.html

srz_alselambauie March 22, 2012 at 10:16 AM  

aku paling meluat kuantan dan sorg lg pompuan tu mcm hantu kak limah hahaa

Anonymous,  March 22, 2012 at 10:30 PM  

Pakatan Rakyat dah mula rekrut pengundi hantu. Berhati-hati...ada orang dah kena intip. Mereka tahu yang mereka akan kalah di Selangor. Mereka tak mahu lepaskan Selangor sebab negeri tu banyak menghasilkan wang haram untuk mereka. The world is watching......

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP