Noh Omar Saman Kerajaan Selangor Dan Adun DAP Sekincan RM 20 Juta

Wednesday, March 14, 2012




Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Seri Noh Omar telah memfailkan saman fitnah terhadap kerajaan negeri Selangor serta Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Sekinchan Ng Sue Lim kerana didakwa memfitnah beliau.

Noh berkata kerajaan negeri Selangor melalui akhbar rasminya SelangorKini dalam keluaran 25 Nov-2 Dis 2011 telah menerbitkan dua artikel yang dikatakan memfitnah beliau berbunyi: "Pesawah tuntut Noh Omar letak jawatan" serta artikel yang turut menyiarkan kain rentang "Noh Omar khianat petani dan lesap RM110 juta untuk bantuan petani".

"Satu kita saman kerajaan negeri bersama enam yang lain termasuk sidang pengarang SelangorKini dan satu lagi kepada Adun Sekinchan," katanya pada sidang media di lobi Parlimen di sini hari ini.

Katanya, saman sebanyak RM10 juta setiap satu telah difailkan di Mahkamah Tinggi Shah Alam pada 9 Mac lepas melalui peguamnya Datuk Firoz Hussein Ahmad Jamaluddin.

Noh berkata penerbitan kata-kata fitnah itu boleh menjatuhkan reputasi beliau sebagai anggota parlimen Tanjong Karang, menteri dan juga Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) Selangor.

Mahkamah menetapkan 22 Mac ini untuk pendengaran pengurusan kes.


Psssttt....Lepas ni kita tunggu jawapan balas puak Pakatan Selangor....Suka sangat sebar Fitnah nak terima akibatnya.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

22 comments:

Anonymous,  March 14, 2012 at 4:55 PM  

boring gua baca cerita politik, gomo ataupun sesiapa saja tolong post cerita seks!

Anonymous,  March 14, 2012 at 4:59 PM  

aku pun nak cite lucah weeiiiii

Anonymous,  March 14, 2012 at 5:02 PM  

Bro, korang ingat ni blog lucah ke?

Seks haramjadah pada malam harijadi March 14, 2012 at 5:05 PM  

PKR sekali lagi mendakwa bahawa dana pembayar cukai telah digunakan untuk urusan peribadi Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, kali ini membabitkan bil RM79,053 untuk sambutan hari jadi beliau.

Bercakap dalam sidang akhbar di lobi Parlimen hari ini, Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli menunjukkan tempahan majlis bankuet dari Hotel Shangri-La kepada Pejabat Perdana Menteri (PMO).

Menurut dokumen itu, majlis tersebut diadakan untuk 100 orang pada 24 Julai tahun lepas di kediaman rasmi perdana menteri di Seri Perdana, Putrajaya.

Di majlis itu, kata Rafizi, 47 hidangan antarabangsa disajikan, termasuk daging panggang yang diimport dari New Zealand, hidangan Jepun dan masakan Barat.

Anonymous,  March 14, 2012 at 5:16 PM  

....ape kelass menteri ni!panggil suruh tunjuk bukti pentelewengan pasir pun x datang..mcm Gomo gak citer je lebih!ni ada hati nk saman org plak

Anonymous,  March 14, 2012 at 5:20 PM  

suka hati ai lah nak saman sapapon.... ko ado

Anonymous,  March 14, 2012 at 5:31 PM  

bapak samseng mentri umno

Balun Anak Bos Aku,  March 14, 2012 at 5:47 PM  

Jam 10 Pagi

Pada suatu hari waktu itu nadia tidak kesekolah kerana terjatuh dari basikal yg mengakibatkan kakinya luka sedikit. Dan hari itu juga nasib aku amat baik kerana ayah dan ibunya telah ke KL bagi urusan perkahwinan salah seorang ahli keluarganya dan juga pada hari itu kedua org gajinya balik ke kampung. Maka tinggalah aku dan nadia sahaja dirumah.

Peluang ini tidak aku biarkan berlalu, dibenak kepala aku anak raja ini mesti aku dapat hari ini. Berputar putar kepala aku mencari idea bagaimana menarik nadia utk bersembang dengan aku. Akhirnya aku mendapat satu idea kononya aku hendak melihat luka dikakinya.

Nadia yang pada ketika itu hanya memakai baju tidur berwarna putih yg jelas menampakan seluar dalam serta bentuk tubuh badannya jika di sinari oleh cahaya matahari pagi. Aku memanggil nadia dan kataku aku nak melihat luka dikakinya. Nadia tidak banyak bersoal dan terus dihulurkan kakinya kepada aku. Tanpa banyak bicara aku memegang kaki nadia sambil mengurut ngurut bahagian tapak kakinya. Dan aku berpura pura mengatakan kesian dan macam macam lagi utk menyakinkan dia yg aku ini baik terhadapnya.

Mula mula aku urut sambill menggaru tapak kakinya bagi menimbulkan kegelian dan memang benar dia kegelian tapi masih tidak berganjak dari aku, terus aku mengusap betisnya dan aku hingga sampai ke peha. Dia tersentak dan mengatakan yg dia hanya sakit di kaki sahaja tapi aku beritau dia yg mungkin bhg peha dia juga akan sakit jika tidak di gosok.

Setelah dia yakin dengan kata kata aku tadi maka aku teruskan mengusap peha nya dan sekali sekali aku sentuh kemaluanya dan sengaja juga aku jolokan jari aku ke lubang juburnya. Walaupun pada ketika itu dia memakai seuar dalam. Aku melihat dia merasa sesuatu kelainan dan kemungkinan dia juga ingin tau apa yg aku nak lakukan terhadap dirinya.

Batang aku tamat keras sekali ketika itu, lalu aku katakan kpd nadia dia perlu membuka baju dan seluar dlm nya kerana kalau tidak luka nya tadi akan merebak ke badan. Dipendekan cerita setelah hampir 2 jam aku memujuknya maka diapun mengikut apa yg aku katakana. Maka terserlahlah dihadapan aku sekujur tubuh anak gadis sunti berusia 10 tahun dalam keadaan berbogel.

Teteknya yg hanya sebesar duri kekabu itu ku usap perlahan lahan dan sambil itu ku gosok juga pantatnya yg tidak ada seurat pun bulu. Dia diam sahaja tapi aku tau dia suka. Pendek kata apa sahaja yg aku lakukan dia hanya diam. Aku pun menyuruh dia meniarap sambil mengangkat sedikit punggung nya, apa lagi terus ke hulurkan lidah aku masuk ke lubang juburnya, aku jilat juburnya sahaja selama 10 minit sambil menggetel kelentit nya. Pada ketika itu aku melihat kakinya bergerak gerak tanda kegelian lalu aku Tanya kepadanya sedapke apa yg aku lakukan ini, dia hanya menggangguk tanda bersetuju.

Balun Anak Bos Aku,  March 14, 2012 at 5:48 PM  

Selepas menjilat juburnya aku menyuruh dia terlentang sambil aku ambilkan kusyen utuk mengalas tubuhnya, nah pada ketika itu aku dapat melihat sepenuhnya lubang pantat nadia yg begitu indah sekali dan kemerahan. Aku terus menjilat sambil tangan aku menjolok masuk ke lubang juburnya, dia dia tapi seronok aku rasa.

Setelah aku benar benar pasti maka kutanyakan kepadanya bolehtak aku membuka seluar aku, dia diam.. Aku terus membuka seuarku dan tertegaklah batang aku sambil kutunjukan kepadanya. Aku katakana yg aku akan masukan batang aku ini ke juburnya, kali ini dia mengganguk.. Tanpa berlengah kutusukan btg aku ke lubang nikmat itu tetapi hanya kepala takuk aku sahaja yg masuk, walaubagaimanapun aku dapat rasa kemutan lubang nikmata anak raja ini.

Oleh kerana aku terlampau stim air mani aku keluar dengan cepatnya menembusi masuk ke jubur nadia. Tewas aku kali ini dengan gadis 10 tahun yang aku rasa masih mau adingan ini dipanjangkan. Aku beritau nadia nanti sekeja lagi aku akan buat lagi benda ini dia menganguk dan jelas aku lihat dia mengaharapkan peristiwa yg tak pernah dialaminya itu berulang sebentar lagi. Aku menyuruh nadia masuk ke biliknya dan mandi kerana kataku aku akan keluar utk mengambil ABG dan adiknya disekolah.

Jam 4 Petang

Seperti biasa ketiga tiga anak raja ini akan kesekolah semula dan pada ketika itu org gajinya yang baru balik sedang sibuk mengemas di dapur dan aku duduk di meja sambil minum dan berborak dengan makcik yang aku panggil mak jah. Sementara anak org gaji itu tidur mungkin keletihan.

Apa yang aku sangkakan pagi tadi memang benar, aku melihat nadia keluar masuk dapur dan sekali sekali memandang kearah aku dia seolah olah cuba memberitau aku yang dia menunggu aku.

Spontan batang aku segar semula, oleh kerana aku biasa dengan keluarga di raja ini maka kebebasan aku didlm rumah juga tidak terhad, dengan berpura pura utk menonton TV aku kini telah berada di ruang tamu rumah tersebut, jaraknya dari dapur tidaklah jauh tetapi ruang makan yang besar telah memisahkan mak jah dengan aku, ertinya diatak akan dengar apa yg berlaku di ruang tamu, dan kebiasaanya mak jah tak akan ke ruang tamu ini sekiranya tidak ada keperluan dan mak jah juga akan tidur selepas mengemas.

Nadia duduk diatas sopa dan kali ini dia memakai seluar blouse berwarna coklat. Aku terus duduk disebelahnya sambil tangan aku mengusap telinga nya. Dia diam, aku suruh dia berbaring di sofa dan aku meriba kaki nadia, kuusap dan ku cium kakinya sambil menjilat serta menyedut ibu jari kaki nadia. M

emang dia memang bersedia jerana kali ini aku lihat dia tidak memakai seluar dalam, aku mulakan dengan menjolok jolok lubang juburnya kerana aku tau nafsu dia datang dari situ, setelah beberapa minit aku suruh nadia berdiri dan menonggeng dihadapan aku maka kali ini kedua dua lubang nadia tersembul di hadapan mata aku.

Aku jilat aku hisap dan aku sedut pantat dan lubang juburnya, dan kali ini aku tidak lagi teragak agak utk menjilat kelentit kecil anak raja ini. Nadia merintih kecil sambil menolak pantatnya ke mulut aku. Reaksi ini membuatkan aku lebih tercabar, ertinya anak raja yg berumur 10 tahun ini sedang dilamun nikmat yang amat sangat.

Balun Anak Bos Aku,  March 14, 2012 at 5:48 PM  

Aku terus membuka zip seluar aku dan mengeluarkan batang aku, sambil menyuruh nadia berpusing dan duduk untuk mengulum batang aku, nadia tidak membantah sambil membuka mulutnya menati batang aku menerjah masuk. Selepas batang aku beremdam didalam mulutnya utk beberapa ketika aku menyuruh nadia berdiri semula, dan aku mengucup bibirnya yang penuh dengan air mazi aku, nadia membiarkan sahaja apa yang aku lakukan dan ini membuatkan aku benar benar selesa.

Ku kulum lidahnya, mencium pipi dan menggigit manja hidung nya sambil tangan aku mengorek pantat nadia yang telah ada sedikit air. Aku mengangkat nadia untuk duduk diatas ribaan ku, dengan keadaan terkangkang diatas ribaan aku pantat nadia terbuka sedikit, dan ini menyenangkan aku untuk memasukan batang aku ke dasarnya. Yang pasti hampir separuh btg aku berada didalam pantat anak raja ini, aku dapat melihat bagaimana dia mengetap bibirnya tanda sakit, aku lantas mencium manja mulutnya danbertanyakan adakah dia merasakan kesakitan itu, dia mengganguk, aku katakana adakah dia suka atau mau aku berhenti dan kali ini dia membuka suaranya dengan mengatakan jangan berhenti.

Tetapi posisi sebegini tidak aku gemari kerana bimbang pantat nadia mungkin akan pecah lalu aku menyuruh dia menonggeng semula. Hampir setengah jam aku menghayun pantat nadia dengan seluruh batang aku telah menembusi dasar pantatnya, berulang kali ku dengar nadia merintih kesedapan walaupun nikmat itu masih belum dia ketahui sebenarnya, aku klimaks sekali lagi. Nadia pula kelihatan sedikit pucat kerana keletihan menonggeng tadi ataupun kesakitan di pantatnya.

Setelah selesai adingan tadi akupun menyuruh nadia mandi dan membersihkan sedikit darah yang mengalir dan aku mengemaskan semula diri aku untuk pergi meninggalkan sebuah kisah yang amat aku ingati dalam hidup aku ini.

*****

Peristiwa ini berulang hampir setiap hari yang setelah nadia membuat keputusan untuk tidak lagi ke sekolah pada waktu petang dengan alasan dia tidak berminat utk bersukan lagi. Dan nadia telah menjadi tempat aku melepaskan nafsu aku selama hampir 9 bulan sebelum aku berpindah semula ke kuala Lumpur. Kini dia berusia 20 tahun dan aku 38 tahun, namum aktiviti aku membelasah pantat budak semakin menjadi jadi.

Anonymous,  March 14, 2012 at 6:12 PM  

..amat sesuai ko post citer ni kat Blog ni...kira mcm ko award le kat Blogger lucah ni..congrat!!!

Anonymous,  March 14, 2012 at 6:19 PM  

nampak sangat cybertroopers fuckatan takut ngan blog PAPA gomo...mungkin juga geng darai dr pembangkang...

muin March 14, 2012 at 6:23 PM  

Salam gomo, minta laporkan pada pihak polis untuk siasat identiti siapa yang masukkan cerita lucah dia atas.kemungkinan terdapat anasir untuk menambahkan lagi kes rogol dan bunuh terhadap budak kecik yang bertambah sekarang.minta kdn siasat dan dakwa di mahkamah atas kesalahan ini secepat mungkin.

Anonymous,  March 14, 2012 at 6:41 PM  

tak payah siasat le, aku yang post cite tuh, tangkap la saya

Anonymous,  March 14, 2012 at 7:17 PM  

ceta kat atas dari Balun anak bos aku tu dikata tak sesuai dan senonoh minta lapor polis tapi bila papagomo tayang porno sesuai pulaq kata pencacai-pencacai umno ni. Bila pulak polis tak baca artikal lucah? Ada yang suka juga, ada yang tak.
Secara umumnya ada yang minum arak tapi solat, ada yang main pempuan tapi tak minum, ada yang tak solat tapi tak minum ......ada yang semua tak, tapi buat fitnah dalam blog, buat fitnah tak solat, tak puasa, tak zakat....tapi nak juga arak, judi dan pempuan dan duit fitnah...begini lah kejadian blogger-blogger kita. Tak kurang juga setakat mengaku aja solat, puasa, tak arak, judi, bersih, suci dan benar........

Anonymous,  March 14, 2012 at 7:22 PM  

Stim,lubang hidumg aku bc ceta lucah 2 , hehe mylo suam

Ocean 13 March 14, 2012 at 7:42 PM  

salam 1Malaysia

sila layari blog ocean13 di http://ocean-13.blogspot.com/..

terima kasih

Anonymous,  March 14, 2012 at 8:09 PM  

Tempah tikey ke neraka nampal?

Anonymous,  March 14, 2012 at 8:11 PM  

Tengah type cerita lucah sekali mati pegang keyboard baru padan muka ko...

Anonymous,  March 14, 2012 at 9:19 PM  

mau cite lucah lagi????

hehehee...bawak bersabar...

tunggu aksi lucah seterusnya dari pemimpin2 PR yg maha maksum tu.. dan pasti akan dikeluarkan tanpa terlewat walau seminit...
gomo pastikan..pecacai dah kemarok aksi seks yg dilakunkan oleh para pemimpin pujaan mereka PR...

tungguuu...

Opss..filem terbaru sedang meletup dah tengok ke belum???
Kaunseling bini org jam 3 pagi..
dilakonkan oleh pelakon terbaik yg boleh membawa pelbagai watak...

Oztad Baieeekkkkk..punyaaaa...

kajian sesat,  March 14, 2012 at 11:03 PM  

"menambahkan lg kes bunuh ngan rogol"? Ko nie duk zaman mana, kan malaysia tangga ke 19 paling selamat, dan nombor 1 di sea( sory yea sgpore n brunei); so apa yg ko takut sgt, xde akan jadi ape2 jenayah lah posting citer lucah

Anonymous,  March 15, 2012 at 8:58 AM  

TAK TAKUT NEREAKA MAMAT TU..TANGGONGLAH DOSA ANAK KECIL YANG TAK MENGERTI APA-APA TU..SEMOGA ANAK CUCU DILINDUNGI DARI MANUSIA DURJANA INI.. ENTAH-ENTAH ANAK DIA PUN DIBALUN JUGA........KESIHAN TAHNIAH BUAT DATO NOH......SEPATUTNYA DATUK JADI MENTERI DALAM NEGERI BARU KENA BUKU DENGAN RUAS

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP