Pandikutty - Bila Si Betina Jalang Lathefa Koya PKR Kemaruk Gilakan Kuasa

Wednesday, March 28, 2012



Betina Jalang PKR
Ahli Majlis Perbandaran Petaling Jaya


Bila kita berkuasa maka semuanya akan berubah dalam sekelip mata, dari seorang yang agak merendah diri boleh bertukar menjadi seorang yang bongkak dan gila kuasa. Apatahlagi bila kuasa yang ada pada kita datang tampa diduga.

Gomo mungkin agak terlewat berbanding rakan rakan lain dalam mengupas insiden yang berlaku di sebuah padang bola bertempat di Petaling Jaya yang mana seorang jurulatih Rugby dikelilingi oleh para pendemo menggangu kanak kanak berumur bawah 12 tahun menjalani latihan sukan Rugby.



Didalam video diatas kita sebenarnya melihat satu bentuk kerakusan pemimpin Pembangkang yang mana Lathefa Koya dari PKR yang merupakan Ahli majlis Perbandaran Petaling Jaya memarahi Jurulatih Rugby yang tidak berpuas hati apabila latihan yang beliau lakukan bersama kanak kanak diganggu oleh pendemo yang sudah pastinya dari Pakatan PAS,PKR dan DAP.

Kerana mempunyai kuasalah Lathefa Koya dari PKR bertindak memarahi jurulatih tersebut sehinggakan jawatan beliau sebagai Ahli Majlis juga disebut kepada jurulatih itu seakan menunjukkan kuasa yang ada pada beliau agar jurulatih tersebut akur dengan kuasa yang ada pada Pemimpin PKR.

Dari respon yang Gomo lihat melalui komen komen dalam Malaysiakini rata ratanya tidak bersetuju dengan tindakan yang dilakukan para pendemo yang diketuai Lathefa Koya PKR serta kepimpinan pembangkang yang lain. Namun demikian ramai yang tidak sedar terjemahan didalam video tersebut yang sebenarnya mengambarkan satu bencana kepada seluruh rakyat Malaysia apabila mereka ini mentadbir Malaysia.

Itu baru di Selangor mereka menjadi pentadbir, bagaimana dengan seluruh Malaysia jika mereka menawan Putrajaya? Apakah pekara sebegini tidak akan berulang? Apakah mereka tidak akan melakukan kerakusan dalam kuasa yang ada ditangan mereka?

Gomo memberikan beberapa contoh bagi anda melilai pekara yang berlaku ini:


Kanak kanak terpaksa merempat dibawah khemah
angkara Kerakusan pembangkang apabila Meraih kuasa
Menjadi pentadbir Kerajaan Negeri


Di Kedah apabila PAS menjadi Kerajaan
Tabika Kemas untuk kanak kanak ditutup
memaksa para pelajar merempat.


Di Terengganu sewaktu PAS menang pada pilihanraya 1999
pekara pertama mereka lakukan adalah dengan menutup
semua sekolah Tadika Kemas yang ada di negeri itu.


Juga berlaku di negeri Terengganu dengan memaksa
kanak kanak yang tidak kenal erti politik ini menjadi
mangsa kerakusan Kuasa Pakatan PAS.


Di Selangor apabila pekara yang sama berulang hasil dari
Kerajaan PAS,PKR dan DAP.


Apakah dosa kanak kanak ini?

Banyak lagi kerakusan yang mereka lakukan apabila mendapat kuasa dan video berhubung jurulatih yang dipaksa keluar dari padang demi memberi laluan kepada Lathefa Koya Ahli Majlis PJ yang juga Ketua Penerangan PKR Selangor adalah sedikit dari apa yang sebenarnya berlaku di negeri Selangor ini.

Bayangkan jika mereka ini Pakatan PAS,DAP,PKR mendapat kuasa Politik dan menawan Putrajaya apa bakal berlaku? Apa akan terjadi keatas kita semua rakyat Malaysia?

Sepanjang Gomo menceburi bidang Politik melalui blogg ini Gomo dapati dan melihat bahawa Barisan Nasional tidak sama sekali melakukan kerakusan dalam aktiviti berpolitik mereka. Usah kata nak menggangu kanak kanak malah untuk menutup rezeki mereka penyokong Pakatan Pembangkang ini pun tidak BN lakukan. Tetapi mereka Pakatan PAS,DAP dan PKR?

Agak malang bila Jurulatih yang hanya seminggu sekali mengajar kanak kanak bermain sukan Ragby di herdik oleh seorang Ahli majlis PKR sebegitu rupa dan dihadapan khalayak ramai. Kanak kanak yang melihat kejadian tersebut mungkin tidak mengerti apa apa kerana tidak faham kuasa yang ada ditangan Lathefa Koya tetapi kanak kanak yang dulunya dihalau dari tadika Kemas sepertimana gambar diatas pasti mengingati sejarah mereka yang terpaksa merempat kerana sekolah tabika mereka dikunci oleh Kerajaan yang Zalim dibawah Pakatan PAS,DAP dan PKR.






Gomo ingat seorang teman berkata kepada Gomo:

"BN ni depa dah berkuasa, kalau depa lapar pun depa makan sikit sikit je. Tapi kalau Pakatan PAS,DAP, PKR ni jadi kerajaan jangan kata makan sikit tapi habis semua depa kebas apatah lagi kuasa sudah berada ditangan mereka"

Benar apa yang rakan Gomo katakan itu kerana sudah terbukti hanya menjadi Kerajaan di Kelantan, Pulau Pinang, Selangor, Terenggau, Perak, Kedah kerakusan mereka dalam melakukan penjarahan dan kegilaan kuasa yang dipegang mengakibatkan rakyat merana dan sengsara.

Semoga rakyat Malaysia dapat memahami apa yang Gomo sampaikan ini kerana tidak ada lagi orang lain yang dapat menentukan nasib anak anak kita kelak melainkan kita yang akan mengundi pada PRU 13 kelak.


Hanya inilah yang anak kecil diajar oleh mereka
Pakatan PAS, DAP dan PKR.

Psssttt..... Baru sedikit kuasa mereka ada, bayangkanlah jika mereka berkuasa sepenuhnya.....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


25 comments:

Anonymous,  March 28, 2012 at 3:07 PM  

Ya Allah, selamatkanlah anak2 kami daripada pemerintah yang ZALIM. Say NO Pakatan ZALIM!!!!!

BoTak March 28, 2012 at 3:07 PM  

hmm... dah ckp dh dulu.. tak nak dengar...

mood: tension, ceramah PKR kt taman kosas buat jalan jem, pastu unit amal mintak derma mcm nk pow duit je...

Malaysian Search March 28, 2012 at 3:43 PM  

Pangkat, harta dan wanita boleh mengubah seseorang...

http://laju.my

Anonymous,  March 28, 2012 at 3:44 PM  

Terus terang saudara gomo ketika video ini tersebar di Youtube wujud rasa sedih dan geram ketika menontonnya. Tergamak golongan yg boleh dipanggil ibu halang anak2 kecil ini bermain hanya kerana politik. Saya harap perkara ini tidak berlaku pd anak kita. Apa salahnya kita yg tua ni mengalah?

Anonymous,  March 28, 2012 at 3:54 PM  

anak koya memang perangai mcm gampang....
entah ape jasanya nak berlagak mcm bos di malaysia nie... mampos la anak koya.. dari hidup menjadi barua anuar al juburi proksi yahudi.

Anonymous,  March 28, 2012 at 4:17 PM  

Sedih dan geram melihat video betina2 Fuckaton haramjadah, sudah lah tidak ada ciri2 kewanitaan, kurang ajar, terpekik pekik, terlolong lolong macam beruk kena belacan, dah tu pokemon ada hati suruh orang jangan shout, apa punya baghal. Harap je pake elok siap dgn tudung, perangai tak ubah macam vavi hutan. Belum berkuasa, tetapi hak2 orang lain tak dihormati, berlagak macam samseng kampong dusun. Itu sebab saya pake panggilan betina kerana tal layak panggil wanita atau pompuan. Perangai macam idola mereka, Yahudi zionist bacul. Sibuk nak berdemo, kan lebih afdah pi buang waktu dgn menziarahi datuk ke, nenen ke atau ayah dan ibu dikampong. Ini sibuk ikut demo yg hanya mendapat sumpah sarana dari masyarakat. Kecik2 tak nak mampos, dah berbulu menyusahkan keluarga, agama, bngsa da negara. Hidup pun sia2 saja, meghabiskan beras, lahabau punya spesis2 bacul zionist. Janganlah ada adik2 dan anak2 kita yg mengikut jejak langkah keparat2 dan bngsat dari Fuckaton, memalukan saja.

Anonymous,  March 28, 2012 at 4:22 PM  

Spesis2 betina Fuckaton, yg mulut satu2 bau najis, hati busok dan perangai macam vavi hutan. Keparat2 dan bngsat2 macam Latipah Koyax Rabax dan mereka2 yg sewaktu dgnya sudah harus direjam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Israel zionist. Janganlah hidup dgn menjadi keparat dan bngsat kepada agama, bngsa dan negara. Kecik2 sudah harus mampos, dah berbulu menyusahkan keluarga, agama, bngsa dan negara. Perangai makcik2, Ibu2, kakak2, adik2, pake tudong dah elok tetapi menconteng arang ke muka keluarga , sendiri dan wanita Malaysia amnya, memalukan, perangai macam sial betul. Inilah spesis2 dari Fuckaton haramjadah.

Anonymous,  March 28, 2012 at 5:09 PM  

Memang pengila-pengila kuasa ini akan terus menganas jika mereka diberi mandat untuk memerintah negara dan akan mengunakan kuasa veto untuk menindas rakyat.Oleh itu say no Kepada Pakatan Rakyat dan ABAI -Asalkan Bukan Anwar Ibrahim

Anonymous,  March 28, 2012 at 5:11 PM  

janganlah marah orang malaysia la ni suka yg ganas-ganas,kalau yg lemah lembut tak ada ump!!!!!!!!!!!!!!

manBonda,  March 28, 2012 at 5:17 PM  

Puak2 FUCKatan memang haramjadah..
Pemimpin2nya gila kuasa..gila sex.
gila mengumpul harta..
ABAI..
ABAI..
ABAI..

Suara Baru March 28, 2012 at 5:38 PM  

papa papa papa papaa..huhu
mohon link blog sy kat blog papa ye..trime kasih byk2...dr sahabat Laut Biru

Anonymous,  March 28, 2012 at 6:34 PM  

Penat burit aku tunggu posting AG dan IGP akan kena dakwa.......mohon link aku punya komen ni.

Anonymous,  March 28, 2012 at 6:36 PM  

FLOM tak ganas kah bila atas gelangang bersama PM........hehehehe

Anonymous,  March 28, 2012 at 6:49 PM  

i am true blooded rugby fan...tiap tiap minggu budak-budak saracen main rugby kat situ...padang giler babi punya besar x ada tempat lain ka kau orang nak lalu...most of the coaches are volunteers bukan they all mintak duit pun..at least reapect la dia orang punya space...

Anonymous,  March 28, 2012 at 7:13 PM  

Boringnya...selalu sgt pasal politik.Ni bukan blog politik la.nak cerita politik,buat blog lain la

Anonymous,  March 28, 2012 at 8:17 PM  

Puak-puak ni jika pakai tudung dah kira suci tanpa mengambil kira dosa mulut masing-masing. Hairan perempuan tu suruh cikgu jangan menjerit sedangkan dia yang menjerit-jerit. Dah terlampau biasa asyik cari kesalahan orang, diri sendiri buat lagi teruk pun dah tidak sedar, Tu rasa diri suci memanjang....

fairuzkhan,  March 28, 2012 at 8:31 PM  

biarlah dia menyombong..klu buat kontroversi baru org kenal dia ni...jgn popularkan dia la..nak bodek nuar la tu..baru dpt jd calon...muka mcm tapir....

Anonymous,  March 28, 2012 at 10:01 PM  

dah mcm firaun dah kaum2 PR ni....sampaikan budak2 sekolah pun kaum PR ni nak buat musuh....

habis lah generasi melayu kalau mcm ni...

budak2 cina dan india walaupun berbeza fahaman politik senang2 dapat belajar..pemimpin bangsa mereka langsung tak sentuh pun malah diberi bantuan lagi..tapi yg sialnya pemimpin melayu dari PR, bukannya nak bantu anak bangsa tapi habis dipelingkupkan lagi masa depan generasi melayu..memang sial punya melayu PR dari pemimpin hingga ke pecacai...

heran kenapa pemimpin melayu PR tak ganggu plak anak2 cina dan india yg berlainan politik..

PR perosak agama, bangsa dan negara...

Anonymous,  March 29, 2012 at 12:11 AM  

Kelentit Basi punya Koya, berkarat pula tu.

Anonymous,  March 29, 2012 at 12:14 AM  

baru tau ke PR ni haprak!!!membantutkan usaha kerajaan dlm memberi peluang rakyat malaysia menambah pendapatan dan peluang pekerjaan...spt isu LYNAS!!!(pantai timur yg majoriti penduduknya bumiputera)..projek solar di penang ok plk..tengok pekerja2 petronas!!betapa senang depa ni....tp tulah!!!tk jugak bersyukur!!!!!!!!!sedih2,,,sedih2..

Anonymous,  March 29, 2012 at 12:22 AM  

kt pompuan bangang tu " we r the perimeters"...bra dia yg lebih perimeters..longgar!!!hahahaha,,,,

ptt la cacar merba.."we all r the leaders"...KUSUT!!!

Anonymous,  March 29, 2012 at 2:29 PM  

Bila semua org kat dunia gila kuasa...baik melayu cina india semua jadi gila nk berjuang hahaha...kecil punya pun nk kecoh2...malunyer aku tgk..

Ahmad Shukri Mokhtar March 29, 2012 at 2:51 PM  

si betina sundal ni patut disuap kotey bengkok anusrael di depan orang ramai. Kemudian dihempas batu pada kepalanya. Memang dah bnyk video youtube menayangkan kelucahan si koyak ini menjadi pelopor hak ababi di msia ini sehingga melanggar hak asasi org lain. Nampak dia aje yg betul. Kalau tgok video dia berdpn dgn PDRM lagi sakit sangat bila menontonnya. Harap dia ni disamun dan dirogol di rumahnya kmudian buat laporan dgn sapa? PDRM jugak. Papagomo aku berbulu btul tgok peragai haramjadah ni. Jom kita lupuskan dia. Dah patut masuk list Lembaga Pelupusan dah si koyak ni. Kalau landrover dah tntu kn tembak dgn carl gustav bl kena pelupusan.

Anonymous,  March 29, 2012 at 9:49 PM  

dalam gambar tu rasa2nya anak melayu dari Pas tu tengah dok pikul bendera Dap kehulu kehilir...kasian kecik2 lagi dah diajar jadi barua bangsa cina... itulah ajaran Pas pada anak2 depa... kalau dah besar mesti jadi penjilat punqkoq bangsa cina tegar budak ni..kasian budak ni..

tak pernah plak nengok anak2 cina Dap pikul bendera Pas kehulu kehilir.. mak bapak depa tak ajar pikul bendera Pas..mak bapak cina ni tak ajar pun anak2 depa jadi barua Pas...Pas je yg terhegeh2 nak jadi pecacai utk cina Dap..lagi kasian..jadi barua je standart puak2 Pas ni

Anonymous,  March 29, 2012 at 10:31 PM  

"dont shout...dont shout" jerit sikoyan dgn teamnya...siapa yang shout pada siapa? nampak mcm sibaju purple yg menjerit...

"dont be rude...you are so rude" kata makcik2 dan achi2... sapa yg rude? sapa yg menjajah pdg mcm tu saja? sapa yg tak kira hak org lain?

"save the children" kata sepanduk2...tapi sapa yg menghalang kanak2? sapa yg menunjuk pada kanak2 bhw kita boleh menjajah je pdg permainan walaupun hak kanak2 bermain dah mmg nyata...sapa yg merosakkan kon2 ragbi?sapa nak bayar tu semua?

batcha

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP