Pemuda BN Buat Kerja, AMK Khalwat Bini Orang

Tuesday, March 6, 2012



Hampir 3,500 orang di kalangan belia hadir dalam memeriahkan festival BN Youth Music 2011 yang berlangsung semalam, julung kalinya diadakan di The Curve, Mutiara Damansara.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak turut hadir pada acara menutup tirai yang telah berlangsung selama dua hari berturut-turut, menyaksikan kemeriahan festival selain menyampaikan hadiah kepada para pemenang.

Festival ini turut dimeriahkan dengan kehadiran Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein, Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Noh Omar, Timbalan Menteri Belia dan Sukan Dato' Razali Ibrahim dan Ketua Pemuda Umno merangkap Pengerusi Pemuda Barisan Nasional (BN) Khairy Jamaluddin, yang READ MORE.....


Syabas dan Tahniah buat Pemuda Barisan Nasional atas kejayaan BN Youth Music yang dianjurkan. Ini merupakan satu langkah bijak dalam mendekati anak anak muda bagi bersama sama kita Barisan Nasional dalam mempertahankan Putrajaya dari dirampas puak Pakatan Pembangkang.


Psssttt.... Banyak kejayaan diraih pemuda BN tapi AMK? Dewan Pemuda PAS? Khalwat, Main Bini orang jelah...huhuhu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


35 comments:

Anonymous,  March 6, 2012 at 2:14 PM  

Demi menyelamatkan diri akibat kekalahan UmnoBn dalam PRU13, kerajaan UmnoBn sekarang ini sedang tergesa-gesa melakukan pengambilalihan aset-aset penting negara dan dalam masa yang sama mendapatkan dana pilihanraya.

Jutawan dan bilionaire yang terdiri daripada kroni-kroni Umno sudah mula melakukan pengeluaran ke atas aset yang dipercayai mewakili pihak pemimpin tertinggi termasuk bekas Perdana Menteri, Mahathir Mohamad dan bekas Menteri Kewangan Daim Zainuddin.


Pengambilalihan Boustead Heavy Industries Corp Bhd (BHIC) firma yang dikaitkan dalam komisyen RM570 juta pembelian kapal selam Scorpene, sudah tentu akan membolehkan pihak pengurusan BHIC untuk menutup mengenai akaun dan hal ehwal syarikat. Manakala sebagai sebuah syarikat tersenarai, BHIC mendapat kelonggaran Suruhanjaya Sekuriti untuk mematuhi peraturan pengawal selia pasaran.

"Kerana ketakutan BHIC dirampas, maka mereka tergesa-gesa membuat penjualan. Tetapi apabila berlakunya perubahan kerajaan, rakyat boleh yakin Pakatan Rakyat akan mengadakan suatu siasatan awam tanpa rasa takut atau memihak kepada semua tawaran menjijikkan. Terdapat banyak kes yang kita tidak boleh melakukannya semua sekali gus, tetapi satu demi satu, semua kesalahannya yang akan diambil kira untuk rakyat, " kata Naib Presiden PKR Chua Jui Meng.

Anonymous,  March 6, 2012 at 2:42 PM  

Pakatan Rakyat yang diketuai oleh Ketua Pembangkang, Dato’ Seri Anwar Ibrahim mempunyai peluang yang lebih untuk menjadi kerajaan persekutuan daripada gabungan Najib di PRU13. Antara jutawan yang sedang sibuk melupuskan aset termasuklah Vincent Tan dan Ananda Krishnan, kedua-duanya dikenali sebagai perantara kepada elit Umno.

Rakyat Semakin Miskin, Pemunggahan Wang Rakyat Sedang Berlaku

Oleh kerana Pakatan Rakyat berpeluang besar untuk mengambil alih kerajaan persekutuan daripada Barisan Nasional Najib, maka terdapat kekerapan yang tinggi dalam penjualan aset tunai milik golongan elit Umno, kerana jangkaan mereka benar-benar kehilangan kerajaan persekutuan kepada Anwar dan Pakatan Rakyat.

Anonymous,  March 6, 2012 at 2:44 PM  

Orang suruh budak budak pegi surau ngaji , ini suruh ajar bende melalaikan,, apelah punya program lalok nak pancing undi

Anonymous,  March 6, 2012 at 2:44 PM  

Penjualan syarikat tenaga Tanjung Energy Holding, milik bilionair Ananda Krishnan, dijual kepada 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang dimiliki 100% Kerajaan Malaysia.

Ananda Krishnan telah mendapat RM2.5 bilion lebih keuntungan daripada nilai pasaran sebanyak RM6 bilion. 1MDB sangat bermurah hati untuk membayar RM8.5 bilion bagi pembelian aset tersebut. Adalah jelas Ananda Krishnan bertambah kaya, dan terima kasih kepada perjanjian ‘manja’ daripada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, manakala rakyat Malaysia telah menjadi miskin dengan wang rakyat digunakan bagi pembelian Tanjung Energy Holding.

1MDB Untuk Kepentingan Najib Rosmah ?!!!

Jika memang loji janakuasa ini membuat wang - ada yang mengatakan mereka menjana RM1 bilion dalam pendapatan setiap tahun - kenapa Ananda akan menjual mereka? Apakah pecahan pendapatan? Apakah keuntungan bersih selepas dan berapa lama ini akan dikekalkan? Namun, apabila semua yang diperkatakan, Ananda dan kawan-kawan ahli politik yang berkuasa tahu sudah tiba masanya untuk menjual segalanya.

Bayangkan, jika M8.5 bilion telah dibelanjakan ke atas pelaburan lain, betapa besarnya potensi untuk memberi kesan positif ekonomi untuk rakyat Malaysia.

YB Raz March 6, 2012 at 2:46 PM  

KJ kena pastikan lebih ramai golongan belia mendaftar mengundi dan menjadi ahli UMNO.

Anonymous,  March 6, 2012 at 2:46 PM  

Hakikat adalah 1MDB memang tidak serius dalam maksud yang tersendiri dan misi. Ia tidak menghairankan bahawa 1MDB telah digunakan untuk membuat Ananda Krishnan dan rakan-rakan lebih kaya., walaupun pihak pengurusan 1MDB diwakili orang yang berlatarbelakang mencurigakan.

Jadi, bagaimana rakyat Malaysia boleh merasa aman bahawa wang mereka akan dilindungi dan ekonomi mereka bertambah apabila terdapat sekumpulan orang yang menjalankan dana 1MDB, yang diberi lesen untuk mengambil apa-apa pelaburan 'untuk' rombakan 'ekonomi?

Sejarah Berulang

Ia kelihatan seperti Najib meniru Mahathir melibatkan satu kumpulan penasihat dan pengarah untuk menguruskan syarikat anaknya Mirzan Mahathir, Konsortium Perkapalan, yang menyebabkan insolvensi. Ia menjadi subjek kontroversi pada tahun 1998, dan memainkan peranan besar dalam penyebab Anwar dibuang ke dalam penjara untuk tuduhan liwat yang sengaja direkacipta dan tuduhan rasuah.

Anwar, yang ketika itu Menteri Kewangan, telah menolak untuk bailout Mirzan, yang didakwa cuba membunuh diri akibat tekanan akibat kemarahan Mahathir. Sebaik sahaja Anwar diletakkan di belakang tirai penjara, Perbadanan Perkapalan Antarabangsa Malaysia (MISC) membeli semua aset perkapalan Konsortium Perkapalan sebanyak RM696 juta, membantu Mirzan untuk membayar hutang.

pejuang umno hensem,  March 6, 2012 at 2:50 PM  

salam yb raz, belia sekarang berfikiran jauh dan mempunyai intelek yg tinggi, meraka takkan menyokong kerajaan yg terang-terang rasuah. 1+ trillion rmn diangkut keluar negara dalam masa 10 tahun diabawah kerajaan umnobn.

Anonymous,  March 6, 2012 at 2:51 PM  

PEKAN, 6 Mac -Dikala Ahli Parlimen Pekan iaitu Datuk Sri Najib Tun Razak (foto) dan isterinya Datin Sri Rosmah Mansor, sedang enak dibuai mimpi dengan segala kemewahan yang ada setelah bergelar Perdana Menteri Malaysia, nampak kini semakin ramai orang Melayu di kawasan parlimennya terus menderita menangis kelaparan. Inilah hakikat sebenar yang mungkin tidak langsung menjadi hal kepada Najib dan isterinya itu. Lantaran itulah, bila ada masalah yang menimpa rakyat Pekan terutamanya orang-orang Melayu, ia seolah-olah dipandang sepi oleh pihak terbabit, apatah lagi PM sendiri. Paling menyedihkan, masalah yang berlaku ini bukan sekarang, tetapi sejak sekian lama dan semakin parah tatkala Najib bergelar wakil rakyat di situ. Kemiskinan dan kedaifan yang menghimpit orang-orang Melayu di Pekan tidak perlu disembunyikan lagi. Najib lebih selesa menjaga "pengundi import"nya dari Kedah dan Perlis. Lebih teruk lagi dia lebih rela menjaga kebajikan warga asing dari Kemboja, Myanmar dan sebagainya. Pendek kata, kepada mereka yang datang ke Pekan tentu akan dapat saksikan sendiri fenomena ini. Ekonomi di bandar itu kini dimonopoli oleh warga Kemboja. Mereka kaya raya, bahkan ada yang sudah membeli berekar-ekar tanah di sekitar Tanjung Agas, Sungai Miang, Kampung Sekukuh dan yang lainnya. Kampung-kampung baru yang didiami oleh orang Kemboja kini bertaburan di Pekan. Di kiri kanan perjalanan dari bandar Pekan ke Rompin, pasti akan bertemu dengan kampung-kampung baru yang diwujudkan khas untuk pengundi Najib. Beliau terpaksa lakukan itu semua, selepas hilang keyakinan dengan orang Melayu di Pekan yang baginya "diberi ambil tapi pangkah belum tentu". Najib masih trauma dengan majoriti 241 undi pada Pilihanraya Umum ke 10 lalu. Dia sebenarnya sudah tewas jika kiraan undi sudah ditutup dan tiada undi lain datang di saat-saat akhir. Semua orang Pekan tahu, termasuk dikalangan ahli UMNO sendiri. Namun, apalah yang mereka boleh lakukan melainkan terima kenyataan itu dengan berat hati.

Anonymous,  March 6, 2012 at 2:57 PM  

Malaysiakini

Pengurus Besar Yayasan Selangor yang baru dilantik Ilham Marzuki memberitahu Jawatankuasa Pilihan Khas Selangor Mengenai Keupayaan, Kebertanggungjawaban, Ketelusan (Selcat) bahawa aset pendidikan negeri yayasan itu bernilai setengah bilion ringgit hilang semasa pentadbiran BN.

“Kajian kami menunjukkan bahawa dari 1991 hingga 2008, berlaku ketirisan sebanyak RM500 juta daripada Yayasan Selangor,” kata Ilham kepada jawatankuasa itu yang bersidang pada pendengaran awam hari ini.

“Jika tidak, aset kita (sekarang) akan menjadi RM800 juta.”

Buat masa ini, katanya, yayasan itu memiliki aset tetap bernilai RM300 juta manakala RM50 juta lagi dalam deposit tunai.

Ilham diarahkan hadir oleh kerajaan negeri dan Selcat untuk membantu Yayasan Selangor mengaudit akaunnya bagi tempoh antara 1991 dan 2008. Tindakan itu untuk mengesan punca wang yayasan itu terus berkurangan.

Anonymous,  March 6, 2012 at 3:00 PM  

Kini Najib semakin selesa dan berbangga kononnya dia mendapat undi besar atas sokongan rakyat. Walhal, semua itu auta belaka. Undi besar diterima selepas berpakat dengan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) untuk mewujudkan DUN Pulau Manis dalam daerah Kuantan untuk dimasukkan sebagai DUN baru Parlimen Pekan. Beliau ketika itu Menteri Pertahanan, dengan tindakan itu menyebabkan lebih 10,000 pengundi pos di Kem Tentera Batu 10 Kuantan beralih ke Parlimen Pekan. Ia memenangkan Najib dengan majoriti besar. Tidak cukup dengan itu, diwujudkan banyak kampung-kampung baru yang didiami oleh warga asing dan sebahagiannya warga Kedah dan Perlis yang hidup di paras kemiskinan di sana. Di punggahnya ke Pekan dan diberikannnya tanah untuk tempat tinggal serta bercucuk tanam. Kini jumlah mereka bukan sedikit, malah sudah mencecah puluhan ribu orang. Majoriti mereka punyai MyKad dan boleh mengundi dalam pilihanraya. Justeru, tidak hairanlah undi Najib terus meningkat pada PRU-12 lalu walau pun disaat gelombang tsunami politik melanda seluruh negara. Kini, parlimen Pekan semakin gagah dan jumlah pengundi baru terus meningkat. Bahkan, jumlah keseluruhan pengundi berdaftar untuk PRU-13 nanti pun sudah hampir 80,000 orang. Ia mengejutkan, kerana Pekan bukanlah sehebat Parlimen Kuantan atau Indera Mahkota yang menjadi pusat tumpuan penduduk. Namun, demi Najib segalanya boleh saja kerana dia mempunyai kuasa untuk menentukannya sekarang.

Anonymous,  March 6, 2012 at 3:40 PM  

Amboi..juak pakatan. Kalau pasal duit, pembangunan & asset negara. Sibuk nk dicopy paste kat sini. Tapi kalau pasal moral pemimpin pakatan yg sgt TERBAIK tu takda plak korang nk komen. HAMPAS la anon yg semak copy paste kat atas ni.. Bnd muzik ni tak melalaikan selagi kita ni tau batasan. Sedangkan ustaz azhar idrus pon main gitar time ceramah dia. Korang ni kecoh la.. Apa je yg BN/UMNO punya program. Semua serba tak kena. Mcm bgus je yg sibuk condemn ni semua.

Anonymous,  March 6, 2012 at 4:28 PM  

Laa.. x tau lagi ke.. pakatan rakyat ni kn ahli dewa dewi....x de dosa... Main bini org pun halal... pejam mata.. murtad pun pejam mata.. surau nk runtuh pun pejam mata. Tanah bagan mutiara ngan tanah kt kedah tu pun nk dijual berbilion PUN TUTUP MATA. air kotor Kelantan ngan pasir selangor PUN TUTUP MATA.. eee.. Asal BN buat semuenye melalaikn.. tp TAHNIAH BUAT BN UMNO SBB BJAYA MELALAIKN PAKATAN PEMBANGKANG DGN TBINA PUTRAJAYA SAMPAI HALAL HARAM SEMUE DI KAUT ASAL DAPAT TAWAN PUTRAJAYA. BULLSHIT PAKATAN REPOT!

Anonymous,  March 6, 2012 at 4:54 PM  

umno bodohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dan banganggggggggggggggggggggg

jahil2k March 6, 2012 at 5:03 PM  

kebanyakan artis yg insaf...masuk pas...
kenapa ea...


jahil2k.

Anonymous,  March 6, 2012 at 5:05 PM  

Anon 5:03 PM

Sebab diorg nak dapatkan tiket espress ke syurga ! :D

mohd fahmi March 6, 2012 at 5:19 PM  

nak kutuk&fitnah je mesti menyorok gunakan anonymous.. letak la nama penuh dan no telephone.. kenapa takut sangat.. boleh trace kat ip la..

Anonymous,  March 6, 2012 at 5:28 PM  

KUALA LUMPUR 6 Mac: Pakatan Rakyat akan menubuhkan Suruhanjaya Siasatan Di Raja bagi menyelamatkan sebanyak mungkin wang rakyat yang dibazirkan Umno-BN sebaik gabungan KEADILAN, PAS dan DAP diberi mandat membentuk kerajaan.
Setiausaha Agung KEADILAN, Datuk Saifuddin Nasution Ismail berkata, fokus suruhanjaya itu terarah kepada skandal pembaziran wang rakyat yang melibatkan pemimpin besar.
“Skandal PKFZ misalnya, ia melibatkan pembaziran wang rakyat RM14 bilion dan yang terbaru penyelesaian di luar mahkamah bagi kes hutang kroni Umno, Tajudin Ramli terhadap Syarikat Berkaitan Kerajaan (GLC).
“Skandal besar seumpama ini mesti ada pihak yang bertanggungjawab dan sebab itu perlunya suruhanjaya bagi menyiasatnya,” katanya.
Beliau diminta mengulas isi ucapan beliau di Sungai Petani, Kedah 3 Mac yang menyatakan Pakatan Rakyat akan mengheret mereka yang melakukan rasuah ke mahkamah jika mengambil alih Putrajaya pada PRU akan datang.
Saifuddin berkata, turut tidak terlepas dari fokus Pakatan ialah penubuhan Suruhanjaya Bebas Aduan dan Salah Laku Polis (IPCMC) bertujuan mereformasikan institusi polis.
“Skandal NFC juga tidak akan terlepas kerana wang rakyat turut dibazirkan keluarga pemimpin Umno dengan menggunakan dana awam RM250 juta itu.
“Malah rakyat yang juga pembayar cukai sangat berharap wang mereka dikembalikan ekoran salahguna kuasa yang dilakukan keluarga menteri dalam projek ini,” tegasnya.
Dalam pada itu, beliau berkata, ucapan maaf Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak baru-baru ini adalah taktik berlepas diri dengan meletakan kesalahan di bahu pemimpin lain.
“Sepatutnya Najib mengakui salah beliau, kerana beliau menteri Umno sejak puluhan tahun, malah mewarisi sistem Umno yang mengekalkan rasuah dalam pentadbirannya dan Najib sudah menjadi PM hampir tiga tahun,” ujarnya.
Oleh itu, beliau mengingatkan Najib bahawa rakyat sudahpun membuat pendirian dan yakin pengundi akan memastikan Umno BN tersungkur pada PRU akan datang.

Anonymous,  March 6, 2012 at 6:40 PM  

anu-war al-juburi......

Anonymous,  March 6, 2012 at 7:46 PM  

Apa yang orang umno belum buat? Memerdekakan negara sudah, Memberi pelajaran kepada orang melayu sudah, Menyenangkan hidup rakyat sudah, membangunkan negara sudah, Membangunkan bank2 berlandaskan islam sudah, membangunkan tabung haji sudah, Mendirikan banyak masjid sudah, menghantar pelajar keluar negara belajar ugama sudah, Setiap tahun mengadakan tilawah alquran sudah, dan macam2 lagi sehinggakan puak pwmbangkang hidup senang lenang walaupun tak tau bersyukur. Sekali sekala umno nak buat program macam ni tak bolehhke? Semestinya maksiatke. Keluarga kau semua tu semua berjubah berserban, bernasyid sajeke? Padanlah, hipokrit sampai kena tangkap khalwat dengan bini orang, menyokong kalimah Allah dan menyokong israel zionis!

jahil2k March 6, 2012 at 8:32 PM  

umno itu islam.....
nyatakan 5 sebab mengapa anda berkata begitu....
1.
2.
3.
4.
5.

Anonymous,  March 6, 2012 at 9:25 PM  

Umno itu islam kerana
1. Kerajaan umno memperthankan agama rasmi malaysia adalah islam
2. Kerajaan umno tidak pernah menyekat penyebaran dan pensyiar
islam dengan peruntukan berbillion ringgit setiap tahun bagi
pembinaan masjid2 surau2 sehinggakan kalau kita berjalan dari joho
hingga ke perlis setiap 20km pasti kita akan jumpa tempat untuk
menunaikan solat sehinggakan menjadi tempat puak2 pas menyalah
gunakannya menjadikan tempat berceramah menghasut dan
menyebarkan rasa benci pada kerajaan yg membinanya.
3. Umno menubuhkan universiti2 dan pusat pengajian tinggi yang
modus pembelajarannya adalah islam srta menjadi tempat anak
melayu menimba ilmu tetapi sebahagianya kemudian membenci
kerajaan.
4. Umno menyediakan perbankan islam yg memudahkan org ramai
membuat pilihan samaada hendak menggunakan sistem kovensiona
atau sistem islam yang telah di jamin menepati syariat islam
sehingga menjadi contoh dan rujukan negara2 arab.
5. Umno dan negara telah di iktiraf sebagai negara islam serba moden
dan maju oleh negara2 luar sehingga mantan PM Tun Mahathir
telah di gelar pemimpin dunia islam semasa beliau menjadi PM
6. Aku umno dan aku org islam yang mengucap dua kalimah syahada
bersolat serta mengamalkan ajaran islam sepenuhnya begitu juga
dgn ahli dan pemimpin umno.

Anonymous,  March 6, 2012 at 10:12 PM  

Sibuk lah dosa pahala umno dan pakatan...dosa dan pahala sendiri tau ke banyak mana?tak payahlah sibuk....pikir dosa pahala sendiri lagi bagus...ingat kalau sakit perut jangan sapu minyak panas dgn tangan kiri....

Anonymous,  March 6, 2012 at 10:14 PM  

Anak bini bos dia tutup aurat ke tak?

Anonymous,  March 6, 2012 at 10:25 PM  

Tutup aurat atau tidak itu adalah dosa antara individu itu dgn allah s.w.t sampai masanya dia sedar. Dosanya dgn allah hanya allah yang mengetahui. Tapi dosa balun bini orang susah wo. Slagi suami dia tak ampunkan jgn harapla cium bau syurga.

Anonymous,  March 6, 2012 at 10:29 PM  

Bab aurat tu merupakan kesedaran masing2.. Kita jgn sibuk tuding jari kat org. Just jaga anak bini kita. Jgn jadikan si bini tu sebagai role model..tp So far psl aurat tu tak perlu nk dijadikan isu besar. Yg x pki tudung tu bini dia. Tp yg suami dia x pnh pon memudartkan rakyat msia ni. Aku rasa dia da cuba yg terbaik sebagai pemimpin. Rahmat Allah tu luas. Kalau pki tudung pon x Tentu lg dijamin syurga kalau kita x jage perilaku and doesn't mean org yg x pki tudung ni xde tempat lngsg di sisi Allah. Jgn mempersoalkan akidah or iman org lain. Perbaiki diri kita sndri. Tu lebih baik.

Anonymous,  March 6, 2012 at 10:34 PM  

Walaupun yidak menutup aurat selagi dia mengucap dua kalimah syahadah dan tidak menduakan tuhan maka dia masih islam cuma sekiranya sehingga dia mati tidak berubah dia akan di masukkan ke neraka dan di cabut rambutnya hingga koyak kulit kepala namun selesai di hukum untuk tempoh masa tertentu dia akan di masukkan ke syurga selagi dia masih islam semasa hidupnya dan matinya dalam islam. Tidak menutup aurat mmg berdosa tetapi tidak mengeluarkan dia dari agama islam yang suci ini.wallahualam.

Anonymous,  March 6, 2012 at 10:43 PM  

Ha ha ha. Btul2. Dosa tk ttp aurat tu dia dgn tuhan la kan. Tapi dosa khalawat dgn bini orang kalau laki dia tk ampun sapa nk jawab. Dosa meliwat kalau yg kna liwat tk maaf camna plak. Dosa mengumpat mencaci menghina memfitnah sesama manusia lagi la plak cmne eh.. Dosa kat tuhan bleh mintak ampun dan taubat. Dosa dgn manusia bwk smpai mati tau.

Anonymous,  March 7, 2012 at 1:04 AM  

ini 5 jawapannya

1. suka sebar fitnah
2. diberi amanah khianat
3. tidak mahu ikut hudud
4. bila bercakap suka menipu
5. takut kehilangan kuasa

antara 5 ciri islam.... persoalan bila maip nak dakwa ustaz bad ni... dah lama ni... takde kes ke....

Anonymous,  March 7, 2012 at 1:42 AM  

1. Rasanya yang galak menyebar fitnah itu pemimpin2 dlm PR setiap
Kali berceramah pasti ada saja cerita yang direka2 siap dgn maki hamun kata nista menuduh org lain kafir dn mcm2 lagila.
2. Amanah yg di beri tlah disempurnakan sebaik mungkin rakyat bebas mncari rezeki di bumi malaysia ini. Siapa rajin usaha lebih dia dpt lebih. Hinggakan org indon bleh kaya disini kerna kerajinan sendiri. Amanah untuk mmprtahankan islam juga telah dilaksanakan dan rakyat bebas melakukan ibadah.
3. Tidak mahu ikut hudud tatpi kerajaan tidak pernah kluar kenyataan menolak hudud cumanya tidak sesuai di laksanakan di negara berbilang kaum dan agama ini tapi Hadi awang terang2 mengatakan tiada istilah negara islam dlm quran lantas di tukar kepada ngara brkebjikan yang mmg telah dilksanakan krajaan BN sejak merdeka lagi. 20 tahun memerintah klantan pun hudud tak d laksanakan.
4. Yang selalu menipu itu adalah Anwar. Di sini kata lain di situ lain plak. Hati ckp lain bsok kata tidak. Ayat kluar dri mulut sndiri pun di kata akhbar putar belit. Di suruh saman wall street journal tak mau pulak. Kata sakit belakang tapi bila dalam penjara bleh plak sihat. Kata tak knal eskay tapi rupanya bekas kwn baik. Dulu mat sabu kata anwar aljuburi tapi skarang tidor sbantal. Dulu karpal kata anwar meliwat tapi skarang jd peguam anwar.
5. Krajaan tidak pernah takut kehilangan kuasa sebab itu masih di kekalkan sistem demokrasi dan d beri hak pada rakyat untuk mengundi kalau betul krajaan takut tentu dh lama sistem demokrasi di kukubesikan mcm singapura. Takde yg berani melawan kalau lwn akan di saman hingga tinggal sehelai sepinggang.

Kes badrol masih dalam siasatan. Semua telah di panggil memberi ketrangan. Jadi sama2 lah tunggu hasil siasatan.

Anonymous,  March 7, 2012 at 1:51 AM  

PR BERKELAYAKAN UTK MENGAMBIL ALIH PEMERINTAHAN NEGARA DARI TANGAN BN KERANA.....
1.
2.
3.
4.
5.

Anonymous,  March 7, 2012 at 2:37 AM  

Haha. Tak payah la tanya soalan ni. Sbb nyer puak2 pembangkang ni reti mengarot & copy paste je. Kang abis sume 5 sbb dieorg copy paste fakta dari malaysia kini. Kalau fakta takpe la jugak. Ni tak. Auta je yg lebih. Tp tu la yg dieorg buat jd modal nk menyemak kat blog gomo ni. =p

Anonymous,  March 7, 2012 at 6:48 AM  

ooo macam tu.

Anonymous,  March 7, 2012 at 11:36 AM  

kalo dh nama fuckata tu mmg fuck la.....

fuck bini org,
fuck bontot org,
lps kena tangkap, kata konspirasi...
yg depa dok sedap fuck, tak kata pulak konspirasi dari ALLAH...

Anonymous,  March 7, 2012 at 11:36 AM  

kalo dh nama fuckata tu mmg fuck la.....

fuck bini org,
fuck bontot org,
lps kena tangkap, kata konspirasi...
yg depa dok sedap fuck, tak kata pulak konspirasi dari ALLAH...

Anonymous,  March 7, 2012 at 8:21 PM  

wah emosional nampaknya...hehehe
tak tahulah siapa yang bodoh dan siapa yang bangang...jangan emosional. Cap jari kamu yang kamu suka pada PRU13. Emosional sangat buat apa. Kalau lu kalah lu silaplah...kalau lu menang lu betullah. Kawal diri...kawal diri...kawal diri..hehehe jangan bodohkan diri sendiri.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP