Semua Salah UMNO

Sunday, March 18, 2012



Kita sering dihidangkan dengan cerita dan rekayasa oleh pakatan PAS,DAP dan PKR mengenai UMNO. Kita sering dengar pemimpin pakatan pembangkang menyalahkan UMNO dalam bermacam macam pekara yang berlaku. Paling sinis bila bala yang menimpa mereka maka yang akan dipersalahkan adalah UMNO.

Dibawah ini serba ringkas apa yang mereka Pakatan salahkan UMNO bila berlaku:


1. Anwar main dengan ChinaDoll

2. Anwar balun jubur Saiful, Azizan, Sukma dan ramai lagi.

3. PKR terima Dana dari Yahudi

4. Badrul Amin ditangkap Khalwat

5. Mat Sabu ditangkap Khalwat

6. Kerajaan Selagor menjual aset negeri

7. Nik Aziz lantik menantu CEO PMBK

8. Adun PAS Selising ditangkap khalwat dalam Keretaapi.

9.Skandal Adun PAS perupok dengan Isteri orang

10,11,12,.......... yang lain lain tu anda boleh tambah mengikut apa yang anda sendiri dengar dan baca kenyataan para pemimpin pembangkang dengan menyalahkan UMNO diatas apa yang berlaku.


Pssstttt.....Rakyat jangan diperbodohkan......cukup cukup sepanjang 4 tahun diperbodohkan Pakatan PAS,PKR,DAP.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


32 comments:

Anonymous,  March 18, 2012 at 2:41 PM  

BN pon apa kurang nya....
setiap kali berita di tv1,2,3suku
muqadimah nya....dengar dan lihat sendiri


666

Anonymous,  March 18, 2012 at 2:52 PM  

memang salah bn...sebab x jaga kote nuar..sbb tu dia suke balun cinadol
he..he bodo punya pakatan rakyat

Anonymous,  March 18, 2012 at 3:00 PM  

anwar pancot dalam molot chinadoll...bokan salah anwar...semoanya diator oleh umno/bn...umno/bn lah yg bersalah...kweh kweh kweh kweh kweh

Anonymous,  March 18, 2012 at 3:04 PM  

klau dah sikit semua salah umno jer, jadi marilah ramai2 kita like ini page...tanda beri sokongan...JOM LIKE !!!

http://www.facebook.com/pages/ANTI-Semua-Salah-UMNO-ASSU/308257822520227

Anonymous,  March 18, 2012 at 3:20 PM  

Sungguh mengejutkan apabila PDO dilaporkan ada Blogger UMNO mendapat imbuhan lumayan mencecah puluhan ribu ringgit bagi tujuan menyerang Anwar Ibrahim, memainkan isu agama dan perkauman. Inilah hakikat yang berlaku mutakhir ini. Malah lebih mengejutkan blogger-blogger terbabit juga dapat "aksess" maklumat dari mana-mana agensi kerajaan termasuk juga pihak polis dengan mudah sekali. Justeru, tidak hairanlah dalam beberapa kes kita melihat kenapa mereka begitu cepat mendapat sesuatu berita, walhal ia belum lagi dihebahkan kepada umum oleh media arus perdana itu sendiri. Inilah yang berlaku dalam isu "kontroversi video seks" yang dikatakan melibatkan Anwar baru-baru ini. Video asal dipercayai telah diserahkan oleh "Trio Datuk T" kepada pihak polis, anehnya ada blogger UMNO yang boleh menaik turun video terbabit ke internet (Youtube). Begitu juga dalam kes Allahyarham Ahmad Sarbaini Mohamad yang mati meninggal dunia ketika Himpunan Bersih 2.0. Keluarga Allahyarham dikatakan terpaksa membuat laporan kepada SPRM kerana dakwaan beliau mempunyai seorang perempuan simpanan. Malah mengejutkan Blogger UMNO yang membuat kontroversi tersebut turut melibatkan bahan bukti yang didakwanya diambil daripada siasatan badan itu ke atas kes Allahyarham. Apa yang menimbulkan persoalan adalah bagaimana gambar berkenaan dapat terlepas ke blog berkenaan. Kenapa gambar dalam telefon bimbit arwah dapat kepada blogger terbabit (Papagomo)?. Semua ini menunjukkan mereka memang mempunyai akses dengan jabatan terbabit dan ini membimbangkan rakyat Malaysia sebenarnya. Terdapat bukti, pihak polis bekerja sama dengan blogger-blogger UMNO bagi tujuan menyerang Pakatan Rakyat. Senario ini cukup membimbangkan sebenarnya. Terdapat dakwaan dan bukti blogger berkenaan ditaja dan mendapat kerjasama daripada pihak yang sepatutnya berkecuali dalam menjaga keselamatan negara (Polis Di Raja Malaysia) itu sendiri.

Anonymous,  March 18, 2012 at 3:38 PM  

salah UMNO gak, anuwar tak bersalah membuntuti saiful
salah UMNO gak, Pakatan Rakyat berjaya di 5 buah negeri.
agak agak kalau UMNO tak bersalah, pasti PR kalah dan anuwar kene tangkap. tu yang nik aziz dan anuwar sokong israel supaya UMNO salah.
tu yang badrul amin sapu bini org supaya UMNO salah.

Anonymous,  March 18, 2012 at 3:50 PM  

Semua skrip ditulis oleh umno/bn..dan dilakon layarkan oleh pakatan. Siapa yg bodoh sebenarnya??

Anonymous,  March 18, 2012 at 3:58 PM  

Lantaklah sapa tg bodoh pun.Yg penting,Porno xde ke stok baru ke?Umno kan Porno...

Anonymous,  March 18, 2012 at 4:07 PM  

Adat manusia. Siapa yg nak salahkan diri sendiri? Salahkan orang lain untuk lepaskan tengkuk sendiri.

Anonymous,  March 18, 2012 at 4:25 PM  

Anon 12.20 cakap mcm Anuwar: terdapat Bukti, ada Bukti. Mana?
Perkara kalau menyimpang atau salah pasti kita korek. pembangkang boleh korek kerajaan tapi sebaliknya tak boleh pulak. Nampak tak betul jer buat bodoh jangan ambil tau.

Apa ke bangang. Dah kita ada meriam korang ada panah takkan nak layan dengan panah. Bodoh la kitorang. Berkecaikan aja lah muka korang dengan meriam. kerja selesai cepat.
Bodoh mcm Anuar jubor juga

Anonymous,  March 18, 2012 at 5:12 PM  

Pencacai anwar..sila kemukakan bukti..anwar hari tu dah kata nak tunjuk bukti..MANA??? SAMPAI KESUDAH TAKDE..!! Moralnya..pencacai PKR PAS ni bodoh..BUKTI dari anwar memang takde..kena belit saja dari anwar!!

ABU,  March 18, 2012 at 5:28 PM  

Setuju 100% dgn GOMO..Memang UMNO bawa sial....sepatutnya memperjuangkan & memperkasakan Melayu..tapi jadi perosak Melayu...54 tahun UMNO tipu Melayu...jom kafankan UMNO.

Anonymous,  March 18, 2012 at 5:30 PM  

tok najib sudah mintak maap atas kesalahan amno korang suma dah lupa ke..hahahaha...gua maapkan kesalahan amno..tapi undi sorylah yee hahahaha....hahahaha....

akrab,  March 18, 2012 at 5:49 PM  

gomo sekali lg aku merayu agar kau tolong aku. aku nak jd calun bebas di wangsa maju. aku nak lawan calun2 cina dlm pru 13 nanti. hilang deposit pun tak kisah asal puas hati

Anonymous,  March 18, 2012 at 6:16 PM  

'COPGATE'

'COPGATE'

'COPGATE'

'COPGATE'

'COPGATE'

'COPGATE'

'COPGATE'

'COPGATE' BERGEGAR TELOR NAJIS

Anonymous,  March 18, 2012 at 6:19 PM  

PAPAGOMO TAK PERLU FIKIR BANYAK TENTANG DASAR...DASAR BOLEH DIBETULKAN..................SALAHGUNA KUASA AG, X IGP, MACC, SPR, PENDAFTAR IC MACAM MANA......BELUM LAGI SALAH URUS DANA...

Anonymous,  March 18, 2012 at 6:25 PM  

Percayalah bahawa diaorang akan tuduh macam2. Antaranya seperti blogger bekerjasama ngan polis, konspirasi umno, APCO dan macam2 lagi. Tuduhlah apa sahaja. Persilakan. Kerana kita percaya, itu sajalah yang mereka mampu buat. Tuduh dan terus tuduh walaupun tanpa bukti. Tapi jika tuduh tapi tak saman tak guna jugak. So, dipersilakan saman papagomo, eskay, ummi hafilda, zulnordin, zahrain, anuar shaari, rahimi, DHA dan ramai lagi. Tapi hakikatnya, tiada sesiapapun yang berani nak saman mereka. Jika tak berani saman, buat tuduhan panjang jela pun tak berguna sbb org hanya melihatnya sebagai fitnah atau tohmahan semata-mata.

Anonymous,  March 18, 2012 at 6:36 PM  

Lantaklah sapa tg bodoh pun.Yg penting,Porno xde ke stok baru ke?Umno kan Porno...
..................................

le... kan ketua ko tu bapak segala sex. apasal tak mintak kat die jer. ko tonggeng skali pastu die bagi ko china doll... bodoh punya budak. tengok blue je la keje kau tau pastu melancap! bukan nak menyatukan bangsa dgn ugama

Anonymous,  March 18, 2012 at 6:41 PM  

Puak2 pkr nie otak batu...
Sibuk wat futnah jea...
Sebab depa nie lah manusia paling bahlul al bodohi di planet malaysia...
Bangang toi..

Anonymous,  March 18, 2012 at 7:33 PM  

Najib gentle pasal minta maaf atas kelesuan ekonomi masa Pak Lah. Tanda manusia positive dan rendah diri seperti yang dianjurkan Islam. Tapi manusia yang bertopengkan Islam, berjanggut berserban ada sifat macam tu? Siap boleh maki, cakap 'mak bapak' segala even sewenang2 mengelirukan orang Islam dengan fatwa sendiri bukan hasil muzakarah. Dalam dunia ni, apakah Nabi Muhammad sendiri bukan Islam dan tak akan cium bau syurga pasal takkan Islam selagi tak undi PAS. Kesimpulannya :

Lu pk la sendiri.

Anonymous,  March 18, 2012 at 7:35 PM  

bila nak dakwa ustaz badrul.. takde bukti ke... cepat-cepatlah dakwa kalau ada bukti...cakap je lebih dakwanya bila...tahu tak hukum tuduh orang berzina...tak takut ke siksaan di akhirat kelak...kalau beginilah cara orang melayu bertindak sampai bila pun kita tidak akan maju

Anonymous,  March 18, 2012 at 7:36 PM  

sapa mau cite seks angkat tangan

YB Raz March 18, 2012 at 7:53 PM  

kesian puak pembangkang ni..dorang boleh cakap apa saja mengenai umno tapi dorang tetap tak boleh nak menipu Allah..

Anonymous,  March 18, 2012 at 8:36 PM  

haa, loh ada 9 je mamagomok boleh bg! Dh xde modal ke? Dasar mamagomok kaki kelentong..kah kah kah..

Anonymous,  March 18, 2012 at 9:02 PM  

sikit je salah pr, meh aku tunjuk lg byk salah bn http://www.ohrakyat.org/2012/01/senarai-salahlaku-umno.html?m=1

Anonymous,  March 18, 2012 at 9:09 PM  

dari pengamatan aku 9 senarai salahlaku pr tu takde satu pun yg merugikan duit rakyat sampai juta-juta apatah lagi billion-billion. aku bagi contoh salahlaku bn satu jer yg terbaru tetapi melibatkan duit rakyat 250 juta iaitu skandal lembu kak jat kesayangan gomo. yg bertimbun lain tu takyah cerita lah.

Anonymous,  March 18, 2012 at 9:11 PM  

aku ade link komik seks melayu. sapa nak bace angkat tangan

Anonymous,  March 18, 2012 at 9:42 PM  

Dah lama dah, kerja busok UMno ni... Rakyat dah tahu. Sebab tu kene tsunami.... Skg kata Pas sokong Yahudi... Dah dekat tanda tanda umno nak bungkus.

Anonymous,  March 18, 2012 at 10:02 PM  

tak lama lagi bersih 3.0 yahoo

Anonymous,  March 18, 2012 at 10:03 PM  

KUALA LUMPUR 18 Mac: Dokumen berkaitan pembelian kapal selam Scorpene, yang diklasifikasi di bawah Akta Rahsia Rasmi (OSA) akan didedahkan pada inkuiri terbuka di Mahkamah Pengadilan Tinggi Perancis (Tribunal de Grande Instance) kata Pengarah Suaram, Cynthia Gabriel.

“Kedua-dua pihak (kerajaan Malaysia dan firma pertahanan Perancis DCNS) mempunyai dokumen sama. Bezanya, Malaysia klasifikasikan dokumen itu sebagai Akta Rahsia Rasmi.

“Berbanding Perancis, mahkamahnya boleh mengeluarkan perintah agar pihak berkaitan membuat pendedahan,” kata Cynthia pada sidang media di Dewan Perhimpunan Cina KL-Selangor (KLSCAH), hari ini.

Syarikat DCNS, yang membekalkan dua kapal selam itu sebelum ini didakwa membayar sogokan jutaan ringgit kepada pegawai tertinggi Malaysia.

Urusniaga berharga RM7.1 bilion itu dibuat ketika Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak menjadi menteri pertahanan dan dikaitkan dengan Abdul Razak Baginda, kenalan rapat Najib yang mendapat komisen bernilai RM540 juta melalui syarikat Perimekar Sdn Bhd.

Di bawah undang-undang Perancis, pembelian kelengkapan ketenteraan yang melibatkan bayaran komisen adalah menjadi satu kesalahan.

Menurut Cynthia, beliau mendapat makluman persediaan mahkamah dari peguam Suaram, William Bourdon dan Joseph Breham, 16 Mac lalu.

Tambah beliau, dua hakim penyiasat yang mengendalikan kes tersebut ialah Roger L Roire dan Serge Tounaire.

“Nama-nama yang sebelum ini tak pernah didengari akan didedahkan,” tambah beliau namun enggan membuat spekulasi atau mendedahkan individu terbabit sebagai mematuhi prosedur mahkamah.

kadiak March 18, 2012 at 11:07 PM  

Hehe kelakar bila bace komen anda semua. Nanti aku nak sediakan pingat medal besar stereng lori kpd komen paling hebat ketegori lucu, stim gile, ganas mcm yahudi, kaki jubor, alim ulamak, bapak setan dll lgi. Ok tak? Hehe ape la gaduh ni sabar ek bace sudah pastu undi.

Anonymous,  March 20, 2012 at 10:22 AM  

kalo kesalahan tang umno, heboh satu dunia. takde buki pon tak pa, kita cakap org umno rasuah...

kalo tang fuckatan rakyat, siap ada bukti, dikatakan pulak konspirasi.... ada bukti pun tak mau caya. takut pulak nk bagi dna, takut pulak angkat sumpah, meniput pulak kata pi mekah buat umrah....

yang anu gay pelari duit ke israel.. apa cer? berbilion2. jgn dok tuduh org2 tertentu makan komisyen kalo takda bukti... n saksi!

fucktan jenis makan taik!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP