Speaker Dun Selangor Akui Beliau Hantar MMS Porno Kepada MP Serdang

Wednesday, March 28, 2012




Kecoh semalam didalam dewan sidang Undangan Negeri Selangor apabila Pembangkang iaitu Barisan Nasional bertindak keluar dari dewan kerana membantah tingkah laku yang boleh dikatakan tidak bermoral dilakukan oleh Speaker Dewan yang dari Kerajaan Negeri.

Puncanya kerana BBM yang telah dihantar oleh Speker kepada semua barisan Exco dengan arahan arahan tertentu yang menunjukkan satu Game Plan yang dilakukan walaupun didalam dewan yang mulia.

Apa kata Speaker berhubung pekara tersebut? Mari kita layan penjelasan yang diberikan oleh Tuan Spekaer yang tidak bermoral ini:



Hebat bukan? Sudah salah tetapi masih menyalahkan UMNO dalam pekara ini. Inilah sebenarnya mentaliti pemimpin pembangkang yang akan menyalahkan UMNO setiap kali musibat menimpa mereka.

Penjelasan yang diberikan oleh Spekar bahawa beliau masih menggangap Yb Hassan Ali sebagai EXCO dan BBM tersebut dihantar kepada beliau sebenarnya satu Penipuan kerana ingin menutup malu bahawa beliau sebenarnya tidak KEMASKINI senarai Exco dalam Blackberry Massenger beliau. Oleh kerana itulah YB Hassan Ali mendapat BBM dari Speaker yang terbukti melakukan pekara yang keji dalam dewan yang mulia.

Speaker mestilah berlaku adil dan dengan terbuktinya penyebaran BBM yang sebegini dalam sidang Dun membuktikan Ketelusan dan BERSIH yang mereka laungkan itu boleh lah dibuang ke dalam Bakul sampah.



Tuhan Maha Besar dan Maha Adil, hari demi hari pembohongan, penipuan dan penyelewengan ditunjukkan kepada kita semua terutama rakyat Selangor. Bukan UMNO yang menyebabkan mereka Terkantoi tetapi mereka lah yang sebenarnya melakukan kesilapan dek kerana kuasa Tuhan yang Maha Besar lagi Maha Agong.

Semoga rakyat Selangor dan juga Malaysia mampu menilai perbuatan yang dilakukan oleh Speaker Pakatan PAS,DAP,PKR ini wajar dicontohi ataupun sebaliknya. renung renungkanlah......


Psssttt... Dah kantoi salah sendiri nak juga salahkan UMNO, ntah apa lah depa puak Pakatan haram ni.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

9 comments:

Anonymous,  March 28, 2012 at 10:30 AM  

dalam nst hari ni, dia boleh cakap ini adalah personal matters jadi tak de salah dia nak buat macam tu..gilos aku rasa kalau lah speaker bn atau parliment lah yang buat macam ni agak2nya dorang boleh terima kenyataan tak..

adil dan telus betul pakatan haram

Anonymous,  March 28, 2012 at 10:50 AM  

jangan cakap serupa lanchiauuu laaaa...
lu sudah bikin itu mesej....ngaku saja la..apa cakap pusing2 serupa lanchiauuu.
speaker mesti adil ma..jangan bikin lanchiauu masa persidangan DUN.
kalu lu antar mesej bukan masa DUN bersidang..tak jadi hal la lanchiauuu...
alaun dibayar suruh buat kerja baik2..bukan jadi lanchiauu...
lu punya exco tidor,main facebook...apa lu ingat rakyat pilih wakil rakyat suruh main lanchiauuu ka..
gua pun lanchiauuu juga..tpi gua lanchiauuu ada pergi sekolah punya..tak lak jahat..

lain kali kelija baik2....jadi baik punya lanchiauu....j


1 lLANCHIAU...ada sunat punya talak busuk.

mat mongul,  March 28, 2012 at 11:27 AM  

aku nak seks!!!

BoTak March 28, 2012 at 11:52 AM  

hahahahaha... BERSIH ke imej dier bang? ahahahahah.. bersih mcm pasir ke? ke mcm tol batu 3 yg smp skrg tak mansuh tu.. ahahahaha..

Anonymous,  March 28, 2012 at 2:59 PM  

Kantoi kantoi.. Oh kowang mein pakat2 yek. Nampak sgt semua dah plan baek. Persoalannya adakah si Khalid Gagagap juga menerima arahan yg sama? Aik kalo betol besor benor pengaruh Speaker lagi power dari MB serabai tuuu..

manBonda,  March 28, 2012 at 3:03 PM  

Bagi aku puak2 FUCKatan daripada pemimpin atasan hinggalah yang dibawah memang tidak bermoral ..dalam kepala hotak dia orang tu tidak ada lain benda yang hendak difikirkan selain dari ..sex..sex..sex..

Anonymous,  March 28, 2012 at 5:20 PM  

kita tengok saja opera cina ni,tapi yg ni agak moden sikit sebab dah ada pelakun jemputan dari kaum india n melayu,

Anonymous,  March 28, 2012 at 10:08 PM  

boleh tergadai negara dibuatnya oleh juak2 PR ni....

Anonymous,  March 29, 2012 at 12:12 AM  

kah....kah....ni mesti kata fitnah lg....ngaku je .aku rasa lepas ni mesti g tukar bb baru...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP