TERKINI - Isteri Yang Ditangkap Khalwat Bersama Badrul Amin Penasihat MB Selangor Tuntut Fasakh Keatas Suaminya

Tuesday, March 20, 2012



Seorang wanita yang sebelum ini dikaitkan dengan satu kes kontroversi di Kuantan, Pahang, akhir bulan lalu bertindak menarik balik permohonan cerai terhadap suaminya di Mahkamah Rendah Syariah Rompin di sini semalam.

Sebaliknya, Izatil Iwani Rashid, 28, yang bertugas sebagai juruteknik di sebuah kolej kemahiran di sini memutuskan akan membuat tuntutan fasakh terhadap suaminya, Fazli Pungut, 32, di Mahkamah Tinggi Syariah Kuantan.

Wanita itu yang hadir ke mahkamah seorang diri membuat tuntutan notis tarik balik tersebut di hadapan Hakim Syarie Abu Kassim Pilus di dalam kamar hakim.

Read More.....



GOMO: Wow tak jadi cerai pulak? Hebat le Kaunseling dari Badrul Amin Ostaz yang merupakan Punaisihat Ugama MB Selangor ni. Mula mula bila dah kantoi Khalwat dan Badrul kekasih hati dibantai dengan suami wanita isteri orang ni Tuntut Cerai. La ni tak jadi pulak dan sudah pasti agenda permainan politik Badrul lah yang menyebabkan penceraian tidak dibawa ke Mahkamah.

APa sekalipun ini satu contoh jelas yang mana Badrul Amin Ostaz yang sering berkopiah menyamar Warak dan Alim sebenarnya adalah SYAITAN besar yang suka mengambil isteri orang untuk dipuaskan Nafsu Serakah beliau.


Khalwat

Kejadian ditangkap Khalwat di Kuantan Pahang bersama Isteri Orang sudah cukup membuktikan bahawa orang orang Pakatan ini berlakon sahaja Alim dan Warak tetapi mempunyai Nafsu buas bagaikan binatang.


Psssttt... Penasihat Ugama MB Selangor tibai bini orang. Bini MB Badrul tibai tak?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



15 comments:

Anonymous,  March 20, 2012 at 5:47 PM  

wOW, POWERR betul kaunseling Osetat Badrul Lendir, sampekan setelah di kaunsel Isteri menuntot fasakh...Kaunseling 2-3 kusyiok mendatang kesan ke atas rumah tangga orang. Apakah hukom kepada Osetat yg merobohkan rumah tangga orang? Inilah spesis2 keparat, bngsat dan pokemon bernama Badrul Lendir yg sudah harus direjam sampe mampos macam anak2 Palestina yg berani merejam askar2 Israel zionist lahanat. Semoga mereka2 yg jadi penyokong Fuckaton dilhanat dunia dan akhirat. parti haramjadah, Parti Perosak, Parti tak bermoral. Semoga penjilat2 juboq blendir hero Tamil, hantarlah isteri pi kaunseling 2-3pagi kat Osetat Badrul Lendir, Osetat Lendir menunggu dgn kain terlondeh dan terbuka tuala basah, kauseling kusyiok...

Anonymous,  March 20, 2012 at 6:13 PM  

HIDUP UMNO!!!!
HIDUP BN!!!!
SELANGOR BAKAL JATUH KE TANGAN BN.
AMIN.....

Anonymous,  March 20, 2012 at 6:33 PM  

Penjilat2 juboq berlendir Hero Tamil, meroyan gila kat blog Gomo. Kesian sekor2 ni yg kecik2 dah patut mampos, kote dah berbulu menyusahkan keluarga, agama, bngsa dan negara. Hidup sia2, jadi pencacai2 najis BABI upahan, untuk sesuap nasi...kesian dia.

Anonymous,  March 20, 2012 at 6:38 PM  

PAPAGOMO ELOK SEDARA PANTAU BLO SEDARA. ADA BANYAK SANGAT KAKI JUBOR PENYANJUNG "PARTI KEADILAN RAKYAT ISRAEL" BERKELIARAN DLM BLOG ANDA. BARANG KALI SEBAB DAH TAKDA MODAL ITU PASAL SEMUA MEROYAN CAM HANTURAYA HILANG TUAN KAT SINI...

Anonymous,  March 20, 2012 at 6:56 PM  

Orang pkr Mestilah ikut boss mereka. So boss kuat pengikut pun mesti kuat bini orang apasalah Nya. Fitnah lebih terok and budi budaya pkr Adalah fitnah

Amalina,  March 20, 2012 at 7:09 PM  

HANGAT!!! : Hanya Tiga Negeri Selamat Bagi BN - Nujum Daim
http://www.ohrakyat.org/2012/03/hangat-hanya-tiga-negeri-selamat-bagi.html

manBonda,  March 20, 2012 at 8:00 PM  

Puak2 FUCKatan dah meroyan ..
kesian dia..
kesian dia..
kesian dia..
kesian dia..
kesian dia..

Anonymous,  March 20, 2012 at 8:04 PM  

OOI BABI....SEKS itu UMNO so what?? lu jangan bikin kacau kat sini....bodo punya babi

Anonymous,  March 20, 2012 at 9:04 PM  

Amalina,

Kau lebih percaya Nujum Pak Belalang daripada Tok Guru? Apa cerita ni? Lepas ni kau panggil pulak tabib dan sami.

Oh ya! Kalau nak betoi2 accurate, kena panggil RABAI. Kat Malaysia susah nak jumpa? RABAI ANWAR IBRAHIM kan ada....

Anonymous,  March 20, 2012 at 9:41 PM  

rabai pon tak songlap duit rakyat

Anonymous,  March 20, 2012 at 10:15 PM  

kena penangan alu osetad sampai lupa laki punya betina sial ni.. tengok muka mcm ummu jamil pasangan mcm abu jahal

Anonymous,  March 20, 2012 at 10:18 PM  

tapi Rabai yang merosakkan kitab Allah dgn tangan mereka. Dgn kitab ini Rabai menyesatkan bani Israil. Dulu Rabai lagi berkuasa dari raja Israel. Bani Israel terpaksa diaspora kerana ditekan oleh Rabai dan Raja hinggalah tentera Roman menghancurkan Judea.

Anonymous,  March 20, 2012 at 10:58 PM  

Penganggu goblog kat atas tu dah jadi babi kepanasan. Akhlak tak dapat diselamatkan lagi. Dulu kutuk isteri dikalangan pemimpin orang UMNO tak tahu tutup aurat, tak tahu pakai tudung. Kalau pakai tudung tapi perangai tak senonoh macam muslimah PAS atau sekotor Wan Azizah dan sejijik Nurul Izzah apa kelasnya. Setakat pakai tudung tapi biol akhlaknya apa gunannya kalau berzina dengan ostat dan Mat Sabu. Bersuami kaki pelacur dan gila jantan apa faedahnya. Itu bukan ikut ajaran ditinggalkan dalam Islam tapi dalam ajaran SODOM atau agama Zionist yang taraf najis berat tu.....

zam March 20, 2012 at 11:49 PM  

muka betina tu mcm gila seks je. patut cari jantan lain 2 3 pagi

Anonymous,  March 20, 2012 at 11:58 PM  

akhalak pengikut PR ni terutama Pas dan Pkr dah hancorrr...

mereka ni berbangga yg lelaki berkopiah dan yg perempuan bertudung labuh tapi perangai mcm setan...

yg lelaki berkopiah kegemaran tibai bini org sesuka hati ada yg tibai jalang, cina doll, siam doll malah jantan pun ada...
fuhhh akhlak yg mulia sebab berkopiah buat maksiat dan bertaraf imam mahadi jadi semuanya halal..baik dan zuhud balasannya syorga

yg perempuan bertudung labuh tapi akhlak mcm hampeh berjoget melalak, bertempek, memaki mcm org gila tengah2 jalan, tengah2 org ramai sambil menyanyi lagu2 kristian sambil bersalam2an dgn bukan muhrim...

fuhhh... akhlak muslimat Pas yg sangat2 dibanggakan mcm setan betina..memalukan..hampehhh

perbuatan mereka ini lah yg sangat2 memalukan agama islam dan umat islam..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP