Video KJ Balun Anwar Ibrahim Sampai Tercirit

Friday, March 16, 2012


Punyalah Bachol si Anwar Al Juburi Dalam Video Diatas



Terpinga pinga Anwar Al Juburi nak menjawap apa yang dibangkitkan oleh KJ dalam parlimen kelmarin berhubung kenyataan Anwar Ibrahim yang menyokong keselamatan Israel.

Jawap lah Nuar, Jawap takkan kau takut?
Pundek lah Anwar Ibrahim Pandikutty


Psssttt... Seronok tengok Anwar Ibrahim kena bantai hahahah

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



70 comments:

Anonymous,  March 16, 2012 at 9:15 PM  

Dengan RPK pun anuar takut, tadak teloq.

Anonymous,  March 16, 2012 at 9:17 PM  

Tapi Najib takut dngan Nuar, mcmana???

Anonymous,  March 16, 2012 at 9:20 PM  

Tapi kalau dah terror sangat debat, siarlah secara langsung, baru rakyat bolih dengar...ini najib cakap tak takut debat, suruh debat rakyat ngan Nuar senyap....

kingnek March 16, 2012 at 9:21 PM  

aku tak bohong, ini pertama kali aku mula sedar si kj ni ada otak, mungkin drama.tapi nampak gaya, brader anwar bin ibrahim (babi) kantoi, syabas kj! berguna jugak pelajaran tinggi kamu!

kingnek March 16, 2012 at 9:23 PM  

debat dengan najib? hahaha, dengan raja petra kat uk pun takut, nak debat dengan najib! perasan! anwar agen illuminati, haram menyokongnya, Allahuakbar!

Anonymous,  March 16, 2012 at 9:34 PM  

Macam ni punya orang pun ada..KJ selamba je balun Nwar terkebil kebil nak jawab KJ minta seminit pun tak bagi..takut kena lagi bro.. Macam ni ada hajat nak debat dengan PM ,dengan anak ayam pun terkucil , ada hati naka bagi PM lebih masa ... Gelak ramai ramai...ha..ha..ha

Anonymous,  March 16, 2012 at 9:38 PM  

Rasanya RPk ahu banyak rahsia AI sbb itu Ai takut nak bagi RPK debat sekali, Well, Ai kalau bagitu bukanlah hebat sangat. Kalau AI boleh cabar Njib tapi dia sepatutnya terima cabaran Umi Hfilda..

Anonymous,  March 16, 2012 at 9:39 PM  

kingnek...
apa salah nya najib berdebat dengan nuar...
aku nak tengok sangat najib balun nuar..

kalau kj boleh balun xkan najib xboleh...
atau....



666

Anonymous,  March 16, 2012 at 9:40 PM  

NAJIB DGN ROSMAH PON TAKUT..HAHAHAHAHHAHAH

Anonymous,  March 16, 2012 at 9:45 PM  

Apahal video Ai kena belsah tak dapat dimainkan? ada puak sana sabotaj agaknya. malu kot juara pidato PR jadi terkebil-kebil tarak point and blank?

Anonymous,  March 16, 2012 at 9:53 PM  

ABU ==> Aku Benci UMNO
ABU ==> Aku Balun UMNO
ABU ==> Anything But UMNO
ABU ==> Asalkan Bukan UMNO
ABU ==> Aku Bukan UMNO
ABU ==> Aku Babikan UMNO
ABU ==> Aku Buang UMNO

ABU ABU ABU ABU ABU ABU ABU ABU ABU

Anonymous,  March 16, 2012 at 9:57 PM  

Bagus gak cara KJ belasah nuar. Nuar ingat dia sorang je pandai belit. KJ pusing sikit je terus nuar terkedu.

Muka terkedu sama macam tak dapat lubang kunyit hahahaha...

KJ 1 Nuar 0

ABAI ABAI ABAI - ASAL BUKAN ANWAR IBRAHIM.

Anonymous,  March 16, 2012 at 10:02 PM  

terkulat2 hero tamil kasian...


nak debat dgn PM..alamak ai... lu sapa... tak layakkk....

Anonymous,  March 16, 2012 at 10:13 PM  

Tapi Soi lek ok je ngan GE

Anonymous,  March 16, 2012 at 10:24 PM  

Dulu RPK jerit Altantuya, ko ludah. Skg sibuk jerit RPK pasal?? Jilat balik??? Busok Noo

Anonymous,  March 16, 2012 at 10:33 PM  

Anwar kimak ni layak debat dgn Soi Lek aje, tajuk "Siapa lagi panadai main".

Anonymous,  March 16, 2012 at 10:41 PM  

Papagomo pun tak faham bahasa ingres. Tulis pun seenaknya saja.
Bila Anwar jelaskan dengan membawakan fakta sejarah ternyata Anwar pro Pelastin dan budak Rembau ni maseh ingusan......Oxfool kelas jamban setaraf dengan blog ni. Kalau bukan kerana bapak mertua dia tak akan berada didalam parlimen ni, sian.

Anonymous,  March 16, 2012 at 10:46 PM  

bulu kening dah naik.....lepas tu keluar tanduk.......cabut lari...

Anonymous,  March 16, 2012 at 10:50 PM  

kalau lah Najib dicabar begini, pasti dia akan ponting parlimen. kalau pun dia hadir dia akan jawab semua 'pakaian dalam , beg tangan, alat solek, perwarna rambut, tewala wanita, kondom, kasut dan sendal kehkehkehkeh.....apa sudah jadi dengan PM engko Papagomo.

Anonymous,  March 16, 2012 at 10:50 PM  

Papagomo u don't understand anwar. Bukan tak terjawab. Anwar is playing tricks on the society. U think dia tak terjawab. Anwar has a long term plan. Bila dia tak mahu jawab tu bulan dia tak terjawab. Bila anwar fitnah kits melayu senag percaya, bila dia tak mahu jawab Kira kata dia tak terjawab. Melayu senang ditipu especially olih china. Sebab itu melayu berpecah belah. Pemikiran melayu Berbeza dengan china. Pemikiran anwar sama dengan CIA Dan yahudi. Kenapa negara Islam bunoh sama sender, kerana CIA Dan yahudi. Anwar Guna strategy sama.

Anonymous,  March 16, 2012 at 10:59 PM  

Video Najib lebih hebat dari KJ

http://m.youtube.com/watch?v=KcY4zbQnnT4

Anwar lebih matang jika dibandingkan video ni dengan video diatas...........APA RAKYAT ASING KATA PAPAGOMO?

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:08 PM  

KJ, apa bekalan engko ada bila berhadapan dengan Anwar. Sejarah silam pun kosong. Pi lah engko mengurat anak Najib kali ni untuk nak dijadikan sejarah hebat engko sebelum engko berdebit dengan Anwar kali akan datang.

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:08 PM  

Nuar suka debat dengan china doll guna parang kontot je...

Nuar tikam

Nuar libas

Nuar cucuk

Nuar menang hoooray....

Nuar mintak tissu....

Tinggal china doll terkeruk-keruk.

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:10 PM  

tak best arrr video tu...aku nak yg full. dgr dari kedua2 belah pihak

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:13 PM  

Eskay cepat keluarkan video siam doll....

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:14 PM  

Jijah dah tak sabar nak tengok video siam doll. Siapa lagi hebat.

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:25 PM  

Masa ni lah kata KJ hebat, tapi menteri ko tak kasi...kah kah kah

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:26 PM  

tak best lah. Sebab tu lah Najib tak kasih dia apa apa jawatan Rembau sampah ni. Itu kah standard wakil rakyat yang kita mahukan. Orang Rembau semua bodoh undi KJ ni.
Isu yang sebenar nya bukan lah kenyataan Anwar tentang Israel. sebenar nya isu Promo buntut Saiful dan china doll dah gagal. sekarang Umno gunakan KJ dan Gymo .
Tak akan terlayan rakyat......Menyampah!

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:32 PM  

AG dan xIGP akan didakwa Habis lah papagomo . Dimana lah tempat mereka berlindung?

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:37 PM  

Kalau Karpal Singh jadi AG ganti Mamat Guni nanti, dia akan buka fail-fail lama........ banyak lah kawan kawan papagomo kena dakwa.

pedang masa,  March 16, 2012 at 11:43 PM  

ini bukan soal Khairi ade jawatan ke tidak...nampaknya sokongan membuta tuli saudara2 pada Anwar telah membutakan saudara pada hakikiat bahawa Anwar telah menipu bulat2 di parlimen bila awal2 lagi dlm ucapannya,beliau hanya banya separuh saja kenyataanya di WSJ tu .Sikapnya merendah-rendahkan org lain kononnya x faham maksud 'contigent'memakan dirinya sendiri kerana sesiapa sahaja yg baca wawancara Anwar dlm WSJ boleh faham contigent tu adalah berkeenaan dgn pengiftifan terhadap negara israel sekiranya beliau jadi Pm, tetapi kenyataanya menyokong sepenuhnya keselamatan israel adalah sokongan padu tidak bersyarat.perkara ini takkkan jd isu sekiranya dia kata dia menyokong penuh keselamatan Palastine.Bukankah Anwar rajin panggil media barat utk segala perkara? panngil sahaja semua media barat itu dan buat kenyataan " saya mengutuk sepenuhnya keganasan Israel " beranikah beliau?

Anonymous,  March 16, 2012 at 11:56 PM  

Baru aku sedar, si kj ni ok jugak...padan muka aljuburi

Anonymous,  March 17, 2012 at 12:01 AM  

Anwar dgn KJ jelly memang tak bole dipisahkan.

Anonymous,  March 17, 2012 at 12:35 AM  

Tahniah KJ ..tibai aljubri ..ada harapan ganti tempat Sharizat sebagai menteri wanita......hidup umno.

Anonymous,  March 17, 2012 at 12:56 AM  

Support atas,bawah,depan,belakang...all..

Anonymous,  March 17, 2012 at 1:39 AM  

Umno jangan cakap lah bab Israel tu, buat malu je. Tanya mamak yangg berdagang ngan Israel.

Anonymous,  March 17, 2012 at 2:02 AM  

terbaeekkk....KJ..

balun jgn tak balun...

eh..eh..boleh baca sekerat2 plak memang hampeh hero tamil ni...

oiii..pecacai2 sekalian tulun bantu hero tamil anda yg sedang terkulat2 tak boleh nak jawap...hehehee..kantoi

Anonymous,  March 17, 2012 at 2:09 AM  

Mamak tu lagi berguna cakapnya dari kepala otak perkauman kau, lembu1.39am. Cara pemikiran kau yg cukup tebal semangat asabiyyah dan perkauman kau tu cukup aku meluat. Patutnya semangat Ummah dlm kepala otak kau, bukan semangat asabiyyah. Mcmni kau nak bangga Islam akan bangkit semula dari Timur?

Kirim salam je dgn Islam asabiyyah kau. Twice as useless.

Anonymous,  March 17, 2012 at 2:10 AM  

dulu meme aku tak bleh blah dgn kj...

bila dia ikut flotilla ke gaza tu aku nampak sikit la yg dia ni mcm nak tunjuk berani...

masa himpunan bersih aku muak balik sebab nak tunjuk hero...

bila kj ni bt bagi anwar pening sampai merajuk aku pun rasa yg dia ni patut jadi ketua pemuda...

mukhriz plak meme patut dgn jawatan sekarang...

lagi pun meme kj ni jenis yg tak makan saman...

ALL THE BEST...

pejuang hamas...

Amalina,  March 17, 2012 at 2:11 AM  

GRRRRR!!! : Pernah Diugut Bunuh Gengster Zahid Hamidi
http://www.ohrakyat.org/2012/03/grrrrr-pernah-diugut-bunuh-gengster.html

,

kadiak March 17, 2012 at 2:36 AM  

Tula ckp takbur kan dah kena belum hasan ali tibai dia plak

Anonymous,  March 17, 2012 at 2:38 AM  

baguslah berdebat pasal petikan dari media yahudi, ko tuduh die, die tuduh ko..2x5..dua2 gile kuasa..sorg dah lanjut sorg lg br nk up..bangang! byk lg bende lain yg ko nk bahas la setan! pong pang pong pang isu israel ngan palestin dr dulu smpi skrg mcm tue gak..nothing has been done! rakyat palestin masih lg dlm buangan la gile! tolonglah..jgn pandang jauh sgt..k..peace yaw

Anonymous,  March 17, 2012 at 5:06 AM  

Kesian aku tengok Imam mahadi zionist kena tarok dgn KJ, sampe panik Hero Tamil sekejap di buatnya, hilang seri Hero Tamil, kelihatan paras rupa Yahudi zionist bengis terserlah bila dalam keadaan yg beliau tidak dapat menipu dan spin. Itulah sebenarnya gelagat dan perangai barua Yahudi zionist, Hero Tamil murahan.

Mati Islam,  March 17, 2012 at 7:38 AM  

Anwar penipu besar, diatas ajaran yahudi Dan CIA. Kini dia pakat dengan cina untok tipu melayu. Itu Lah pas. Melayu Dan islam? Apa Islam kalaulah berpakat dengan yahudi untok menhancur Malaysia Dan Beri kepada dap. Kan dap tu anti Islam. Kenapa pas tidak bergabong dengan umno lawan yahudi, Dan dap.

Anonymous,  March 17, 2012 at 7:47 AM  

Eloklah perkara ini dibahaskan secara terang dan jelas kerana sebelum ini tidak pernah dengar orang Islam melayu membuat statement menyokong israel. Tetapi sekarang bukan sahaja secara jelas, siap ditulis hitam putih oleh akhbar pihak besar luar negara. Anwar pula tidak berani menarik balik statement tu hanya memutar belit perkataan supaya orang semua keliru dan tidak pasti maksud sebenar.

Penyokong pembangkang janganlah marah dan asyik nak mengutuk Dan menyokong anwar sahaja. Perkara ini ada Kaitan dengan akidah dan kepercayaan kita. Berapa banyak kaum yahudi
dilaknat Allah dalam AlQuran.

Janganlah menjadi orang islam yang liberal. Menyokong apa saja asalkan ia dikeluarkan oleh pemimpin pembangkang. Baliklah pada islam Alquran dan sunah sebenar. Jangan kita diperkotakkatikkan dimasa hadapan sehingga menyusahkan generasi islam akan datang.

Anonymous,  March 17, 2012 at 7:49 AM  

hahaha...lawak

macam nie punya org nak ajak berdebat ngan najib, hentikanlah

Nuar = emosi

org beremosi nih selalu benda betul...
Nuar ko joint laa org jual ubat kat Chow Kit tu ada jgk incorm....

Nuar xde talent lansung...patut laa geng PR nih member aku panggil LEMBU...memang lembu sapa percaya Nuar nih

Anonymous,  March 17, 2012 at 10:16 AM  

ni lah akibatnya bila dah mentekedarah duit yahudi bnyk2.. terpaksa sokong je la yahudi tu.. klu tak esok tak dpt dana utk pilihanraya biarpun duit tu berlumuran darah rakyat Palestin. sudahlah anwar, org2 bangang je yang percaya ckp2 kau..

Anonymous,  March 17, 2012 at 10:51 AM  

Semua orang melayu telah ditupu olih Anuar. Anuar tipu orang melayu since he was ketua Pemuda umno. Dia tipu mahathir berkali-Kali.. Tanyalah mahathir. Dulu dia guna mahathir, sekarang pas. Hancurlah negara melayu kerana Anuar.

Anonymous,  March 17, 2012 at 10:57 AM  

Melayu sentiasa ditipu china. Sekarang pun sama. Melayu pas berbaik dengan dap. Anwar memang penjahat bangsa. Diguna olih CIA, yahudi, dap. Kenapa pas bagitu bodoh.pas bekerja dengan dap. Pas kan pati Islam? Ok tidak lagi pati Islam?

Anonymous,  March 17, 2012 at 10:58 AM  

Melayu sentiasa ditipu china. Sekarang pun sama. Melayu pas berbaik dengan dap. Anwar memang penjahat bangsa. Diguna olih CIA, yahudi, dap. Kenapa pas bagitu bodoh.pas bekerja dengan dap. Pas kan pati Islam? Ok tidak lagi pati Islam?

Anonymous,  March 17, 2012 at 11:19 AM  

YA ALLAH SELAMATKANLAH NEGARAKU MALAYSIA DARI DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN KAUM THASAMUD DAN YANG MENYOKONG ZIONIS LAKNATULLAH .. AMIn

Anonymous,  March 17, 2012 at 11:49 AM  

Murujib dengan altatunya pun dia takut

Anonymous,  March 17, 2012 at 2:00 PM  

Anwar dah tunjuk kepala butoh dia yang bengkok sana sini pun ko rang masih sokong. Babi pun orang yang masih sokong Anwar. Kalau tak caya tanya Jijah, memang perut dia aje Jijah focus, kena main gengan oerut ke? Kepala butoh amacam. Sial betul orang PR & PKR ni.

Anonymous,  March 17, 2012 at 3:04 PM  

bkn anwar takut..tp dia tak nak melayan sibudak kj menantu harapan bekas pm ni..
makin dilayan makin menjadi2 plk budak ni..
maklum lah pru13 pun dah dekat..
anwar dpt baca strategi budak kj ni..
culas..dan nampak kurang ajar..

penyokong mukhriz

Anonymous,  March 17, 2012 at 3:38 PM  

Wahai yi...politik,politik jugak...jangan la sampai panggil orang bab*...tak baik...masa sabri chik bedebat ngan anwar takde pun klua pkataan bab*...tapi dia still boleh jadi menteri,boleh jadi ktua pmbkang...kita jadi apa?nanti jadi apa yg kita kata kat orang...ingatlah ada yang mencatat..

Anonymous,  March 17, 2012 at 3:45 PM  

Aku tertarik ngan anon 3:04pm. Possibilities tu sangat tinggi. Saja Nuar nak bagi KJ saham naik. Selagi KJ di dalam UMNO/BN banyak yang Nuar boleh dapat, apa lagi kalau Tok Jib benarkan KJ bertanding. Kita mesti ingat siapa yang hantar Passport kepada Nuar. Kita tengok sajalah terdapat parasit dalam PAS, angkara siapa. Tak heran parasit dalam UMNO berkeliaran. Berhati-hatilah, si Nuar ni akan melakukan apa saja asalkan cita-cita peribadinya tercapai.

Anonymous,  March 17, 2012 at 4:35 PM  

1.Haaaaa!!kj!khairi jamaluddin!!menantu pak lah!!budak tingkat 4!!faktor kekalahan umno pada pru 12!!
2.kih!kih!kih!!tak dak modai lain ka oii!!

Anonymous,  March 17, 2012 at 5:33 PM  

kalau anuar bacul...
njib lagi bacul...sebab takut berdebat dengan anuar yang bacul....



666

TEROPONGBUKITPENINJAU March 17, 2012 at 6:30 PM  

Anon 07.50 ni apasal plak cerita ttg Najib bla bla bla? Org diskusi ttg perbahasan DSAI dgn KJ di parlimen. Ko melalut ke laen plak. Aparaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Anonymous,  March 17, 2012 at 11:00 PM  

kasian... bila tengok hero tamil terkebil2 kena hentam....ehh..boleh baca sekerat2 pulak yee...

kalau dah niat tu nak menipu bila nak diterangkan yg keluar pun ayat2 menipu...semakin banyak bercakap semakin banyak pulak yg kantoi..

bila disanggah langsung tak boleh jawap...terkulat2

Anonymous,  March 18, 2012 at 11:45 AM  

cerita banyak xguna...
debat najib dengan nuar di television
dan buat siaran langsung,sekaligus membolehkan rakyat menilai siapa najib dan anuar sebenarnya.

itu pon kalau najib dengan anuar beranilah....
kalau tak berani xpayah lah

najib/anuar...
kalau takut mati tak payah berjuang lah


666

Anonymous,  March 18, 2012 at 6:21 PM  

ABU??? zaman aku dulu ABU tu maksudnya Anak Bawah Umor @ Bohsia...
ayat tu pun pencacai pakatan ni nak rembat ker?

xePAShit

Anonymous,  March 18, 2012 at 6:50 PM  

sian tua kutuk tu... kang jawap lebih2 kat kj tu kantoi plak dgn yahudi... dah tak dapat dana lagi...
kah! kah! kah!

exPAShit

Anonymous,  March 21, 2012 at 1:05 AM  

Kat mana yang KJ balun Anwar tu?
Tak nampak pun Anwar kena.
Kalo ayat yang pertama Anwar tak guna perkataan "bersyarat" kemudian dalam ayat kedua Anwar kata "bersyarat" maknanya semua kenyataan Anwar tu bersyarat la.Tak kan tak boleh nak faham.
Contoh:
Najib Cakap:
Ayat 1: Rosmah akan bagi bantuan BR1M rakyat Malaysia.
Ayat 2: Rakyat Malaysia yang memohoh BR1M mestilah memenuhi syarat yang ditetapkan.

Dalam ayat tu,apa yang anda faham?
Adakah semua rakyat Malaysia akan dapat BR1M?
atau
BR1M akan diberikan kepada yang memenuhi syarat?

Kalo itu pun tak boleh nak faham,rasanya memang kena masuk TADIKA KEMAS balik la.

Tolong publishkan komen sy ni ye.

wak daeng,  April 2, 2012 at 6:51 PM  

jadilah insan yg bijak wahai Anon 105...kes KJ balun Anwar ni dah selesai! ...kenalah ikuti media perdana,blog2 BN dan akhbar arus perdana...jgn asyik baca harakah dan dengar ceramah pembangkang aje...kesannya kita ketinggalan keretapi macam katak di bawah tempurunglah!...sebenarnya KJ ni bukanlah tandingan Anwar masa kini!...KJ mendapat pendidikan di University of Oxford dlm bidang philosophy,politics and economics...kemudian beliau menyambung pelajaran ke University Collage London dlm Master legal @politcal... Anwar pula menerima pendidikan di university Malaya dan memperoleh BA sastera je!...di sini saja anwar tak dapat menyaingi kelulusan KJ terutama dalam penguasaan Bahasa Inggeris faham2lah belajar di dalam dgn luar negara tentu tak sama!...berbalik kpd kes balun-membalun ni berpunca dpd kecekapan KJ mematahkan fakta anuar yg masih terus tak mau mengakui kesalahan kenyataannya menyokong keselamatan Israel dlm temubual dgn akhbar wsj...hujah KJ adalah kenapa Anwar tak baca sepenuhnya paragraf temubual dgn Wsj itu sebab kalau dibaca sepenuhnya maknanya berbeza!...maksudnya kenyataan ini ada dua bahagian,kenyataan pertama apabila sebut'I support all efforts to protect the security of the state of Israel', itu tidak ada 'contingent',maknanya sokongan itu adalah'blanket support', satu sokongan mutlak yg tidak ada syarat kpd kerajaan Israel,'...so maknanya ternyata Anwar memang menyokong kewujudan israellah!...tahniah kpd KJ tak sia2 Malaysia menghantarmu menuntut di Un.Oxford dan di USL London...your English is much better than DSAI!...aku pun kalau boleh nak hantar anak mengaji ke Oxford dan USL atas tajaan kerajaan Malaysia setelah Bn menang PRU 13 nanti ambil PPE dan MLPT macam KJ nanti boleh jadi pendebat yg baik Insya- Allah! hidup I MALAYSIA!

Anonymous,  April 2, 2012 at 7:51 PM  

yg standard unuk debat dgn nuar ni ialah 1. umi halfilda ali 2.datuk Eskay 3. datuk nalla 4.Ezam Nor 5. anuar shaari 6 zulkifli nordin 7 mohd shafie abdullah dan ramai lagi yg dulunya rapat dgnnya dan tahu rahsia hitam dsai termasuk mereka yg tlh jadi mangsa serakahnya yg banyak tersiar di media, blog dan internet!

Anonymous,  May 12, 2012 at 1:41 AM  

wei sangap.ko jeleskn abg lubang kunyit ko tak hebat mcm kj kan? obvious giler nuar gelabah mcm beruk. ko kalau fanatik sgt dgn parti bodoh ko sampai fakta mcm tu otak ko tak boleh digest. bodoh!!!

Anonymous,  May 12, 2012 at 1:47 AM  

bekalan apa samdol?nuar tu mmg byk bekal. bekal suka menipu. of course la kj tak boleh menang dgn anwar sbb dia tak pandai menipu mcm yahudi anwar. btw dgr cite anwar kena aids. ko tau tak psl tu samdol. kalau betul sempat lg nak tobat nih...

Anonymous,  April 13, 2013 at 9:07 AM  

jam omega menjadi saksi segala-galanya...pelik tuannya hingga la ni tak berani mengaku dan menyelamatkannya...layakkah jadi pemimpin yg bakal menyelamatkan sebuah negara?

Anonymous,  April 19, 2013 at 3:47 PM  

Aljuburi yg takut ngan najib. Sebab tu sebok fitnah pm. JAM OMEGA mana. Kata jijah si lembu cucuk hidung simpan. Mana....mana.... KANTOI...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP