Wanita UMNO Tulang Belakang Penting Menghadapi PRU 13

Sunday, March 11, 2012


Wanita Barisan Nasional (BN) berjanji tidak akan berpecah belah dan akan terus bekerja keras dalam memastikan kemenangan parti pada pilihan raya umum ke-13.

Pengerusi Wanita BN, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil berkata, pergerakan itu kini sudah melalui proses transformasi yang akan terus bersatu menjadi benteng terkuat bagi parti.

"Golongan wanita merupakan orang yang paling takut sekiranya berlaku sesuatu perkara buruk kepada negara. Sehubungan itu, Wanita akan turun ke setiap Dewan Undangan Negeri (DUN) bagi membanting tulang,” katanya berucap pada majlis perasmian program Jelajah Sayang Wanita 1Malaysia oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, di Stadium Perbandaran Pasir Gudang di sini hari ini.

Turut hadir isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor; Menteri Besar Johor Datuk Abdul Ghani Othman dan Menteri Pengajian Tinggi Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin.

Pada majlis yang dihadiri kira-kira 20,000 anggota Wanita UMNO serta sayap parti dari seluruh negara itu, Shahrizat turut meminta semua pihak supaya tidak mempersoalkan ketaatan Wanita kepada parti.

"Jangan sesekali juga meminggirkan Wanita menjelang pilihan raya ini kerana Wanitalah yang ke hulu hilir, duduk di bawah pokok dalam membantu kelancaran pilihan raya,” katanya.

Sumber KL POS


Psssttt... Wanita UMNO memainkan peranan yang penting dalam tiap kali pilihanraya.....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



23 comments:

Anonymous,  March 11, 2012 at 10:00 AM  

Pru 13,sapa jadi pm?..najib? Tak boleh sebab mahadey ada fail sulit dia..,anwar?..mahadey ada jugak fail sulit dia...sharizat? Lagi tak boleh fail dia pun mahadey ada jugak...SATU SATUNYA MENASIA YG MAHADEY TAK DE FULE SULIT IALAH GOMO...MARI KITA UNDI GOMO.

pejuang umno hensem,  March 11, 2012 at 10:50 AM  

puak-puak fuckatan sekarang ni hari-hari berdoa agar najib tidak menggugurkan sarijat, malah akan memilih sarijat menjadi calon pru nanti. mereka yakin 17% undi akan beralih kepada fuckatan jika sarijat bertanding. gomo pula pembodek no 1 sarijat yg menyokong membawa rebah. gomo adalah pembawa sial dan liabiliti kepada umnobn. buka blog pun asyik nak fitnah jer keje die

Anonymous,  March 11, 2012 at 11:19 AM  

UMNO tolong pastikan seluruh wanita tak kira kaum sepenuh hati mengundi BN kali ini. Sila kerja lebih keras kerana UMNO sedang mendahului, banyak isu panas kini kini boleh dijadikan hujah, jgn beri banyak alasan. Selain itu wanita UMNO perlu sedar pihak pembangkang kini sedang cuba melumpuhkan sokongan wanita terhadap UMNO serangan keatas DS Rosmah dan Kak Jat bukti mereka memang tahu dimana kekuatan UMNO. Jangan hantar report palsu pada PM mulakan program akar umbi dari sekarang. Rajin2 la turun padang ok!

Anonymous,  March 11, 2012 at 11:25 AM  

Rajin rajin turun padang untuk gembala lembu?

Anonymous,  March 11, 2012 at 11:39 AM  

Papagomo tak besalah...dekularasi amno lah yg buat pendosa pendosa bumi malaya ujud memakan kehidupan lurus di laluan merah matahari sambil pegang payung kertas benombor siri berkala kecil besar...namun menjeput mereka dilaluan mudah asal ada jaminan sama memasti kekal peralihan kuasa baru mesti buru pendosa komersial...sekurang ada sukit sumbangan kita dgn ikhlas kerana pencipta...amin amin..

Anonymous,  March 11, 2012 at 11:43 AM  

Papagomo, Ambil kayu ketok kepala sendiri ahahaha.....

Anonymous,  March 11, 2012 at 11:49 AM  

Wanita UMNO mesti membuktikan mereka benar-benar tulang belakang UMNO dengan terus menyokong kepimpinan UMNO walaupun Kak Jat digugurkan atau dia sendiri yang memilih untuk meletak jawatan. The show must go on. Leaders come and go. Be rational, don't be emotional. Lagi pun Tok Jib is looking for a winnable candidate.

Klik Di Sini March 11, 2012 at 11:51 AM  

Salam tuan. mohon link di blog tuan.

http://mimview.blogspot.com

segala kerjasama daripada pihak tuan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih

"bersatu kita teguh"

Anonymous,  March 11, 2012 at 12:15 PM  

Wanita ibu tak besalah.....punca mengendong bebulan anak dunia bin binti amno kawanan janji turun tarik sama lubang panas...apapun ruang kumpul selagi blom tamat usia dunia..kite kene tolong mereka kesian jgn sampai terus tindas org benci buat salah tak berenti...bagi tau jalan lain tukar bas tempat tuju sama...sesama kita bermaafan...

Anonymous,  March 11, 2012 at 12:34 PM  

Agagagaga....baca Suara Pakatan Rakyat yang mahu Anwar pecat Rafizi kerana kebodohannya yang berulang2, dari kes NFC-Shahrizat hingga kes pertunangan...semuanya tiada bukti.

Shahrizat bersabarlah dan jangan mengalah. Rafizi dah kantoi sebab tu dia saman balik.

Anonymous,  March 11, 2012 at 12:39 PM  

wahai orang umno....
xdengor ke apa david lim kata...

Anonymous,  March 11, 2012 at 12:49 PM  

akudok perati program bersama PM tu aku yakin BN menang besar PRU13 ni. tengok muka yg hadir cam tak sabar nak rapat ngan PM tu penuh semangat. PM dah buat yg terbaik dan pasti rakyat akan memberi sokongan seperti masa pak lah mula jadi PM dulu. rakyat memang mengharap transformasi. tapi adakah PM mampu meneruskan ini apabila menang besar nanti. seperti pak lah, utk maintain kejayaan, BN kena melonjak lagi apa yg telah dicapai. seperti pak lah, ini lah yang susah utk dicapai. expectation rakyat akan lebih tinggi. new level of playing field. PR tu takde ape lagi yg perlu dirisau, hanya lalat. PR tiada kekuatan dengan quality pemimpin yg telah dibuktikan sebagai useless, undi rakyat yg lepas pasti kembali kepada PM utk menguji sejauh mana transformasi ini dapat dibawa.PR bye2

Anonymous,  March 11, 2012 at 12:50 PM  

Gomo, tolong post cite lucah baru lagi!!!!!!!

Anonymous,  March 11, 2012 at 1:21 PM  

Isteri Jiranku

Sebagai seorang bujang aku menyewa sebuah rumah di pekan T
bersendirian. Rumahku dikelilingi oleh jiran-jiran yang tak
berapa mesra. Masa mula-mula masuk rumah ni (kira-kira 7 bulan lalu)
aku rasa macam dalam kandang lembu aje. Semuanya serba tak
terurus sehingga menyebabkan aku bercadang nak pindah ke tempat
lain. Tapi ada sesuatu yang telah menahan aku daripada meninggalkan
tempat itu.

Semasa mengemas bilik pada hari pertama, dari tingkap bilikku
aku terlihat satu pemandangan yang sungguh indah. Oh... seorang
wanita sedang membasuh pakaian di luar rumah, bersebelahan dengan
rumahku. Aku boleh melihatnya dengan jelas. Sambil membasuh
dia menunduk dan dari celah-celah bajunya yang ternganga aku
melihat buah dadanya yang tengah ranum dan mungkin berukuran 34-B
atau lebih. Aku tak mahu melepaskan peluang lalu memerhatikan
pemandangan indah tersebut. Tapi alamak dia terperasan aku
memerhatikannya lalu dengan tersipu-sipu menarik bajunya ke belakang.

Sejak peristiwa itu aku sering mendapat peluang mengintainya bila
ada waktu terluang. Dari dapurku aku boleh melihatnya menukar
pakaiannya di biliknya. Aku hampir melancap sendirian bila
berhadapan dengan situasi seperti ini. Lalu aku memasang angan-angan
untuk menyetubuhinya. Dan... angan-anganku itu semakin menjadi
kenyataan.

Satu hari aku melihat dia bermati-matian menahan air paip yang
melimpah dari kepala paipnya yang rosak. Aku memberanikan diri untuk
menolongnya. Aku tak punya pengetahuan tentang paip. Lalu aku
ambil jalan mudah cari kepala paip yang tak guna dan ganti dengan
kepala paipnya yang rosak. Hampir sejam membetulkan kerosakan paipnya
barulah air tak mengalir lagi. Lepas tu dia ajak aku masuk ke
dalam rumahnya. Dia sediakan minuman sejuk buatku. Lalu perkenalkan
namanya Jee. Sedap nama tu macam orangnya juga bisikku.

Anonymous,  March 11, 2012 at 1:21 PM  

Dalam rumahnya aku lihat gambar perkahwinannya tergantung di
dinding. Melihat aku merenung gambar tersebut dia mencelah dengan
mengatakan suaminya bekerja di luar daerah dan pulang 3 bulan
sekali. Dia duduk agak jauh dariku. Sekali sekala dia menyilangkan
kakinya menyebabkan aku terlihat seluar dalamnya yang berwarna
kelabu itu. Aku sendiri tak tahu sama ada dia sengaja atau tidak.
Tapi keputihan pehanya dan alat sulitnya yang menonjol menyebabkan
aku mula merasakan senjataku membesar. Jadi aku cepat-cepat minta
diri. Tapi sebelum beredar dia sempat bertanya, aku makan di
rumah atau di kedai. Lalu aku jawab kadang rumah kadang kedai. Dia
ajak aku makan malam di rumahnya. Aku tak menolak

Jam 8.00 aku bersiap untuk ke rumahnya. Tapi harus berhati-hati
agar tidak dilihat jiran. Aku menyusup melalui pintu depan dan
mengetuk perlahan-lahan. Jee membuka pintu sambil tersenyum. Aduh...
senyuman yang sungguh manis. Di meja makan sudah terhidang
makanan. Jee mempelawa aku makan. Sambil makan kami berbual-bual.
Tiba-tiba tangannya menjalar di pehaku. Aku terperanjat tapi
berlagak macho. Dia kuis kaki aku dengan ibu jari kakinya. Kemudian
terus menjalar ke bahagian atas sehingga ke buah zakarku. Di
situ ia berhenti dan merenungku dengan manja. Lepas tu dia senyum.
"Tak pernah?" soalnya dengan nada yang agak kemanja-manjaan. Aku
senyum. Lepas makan kami duduk di ruang tamu. Dia minta diri
untuk ke biliknya.

Tiba-tiba dari biliknya dia memanggilku. Aku menoleh tetapi Jee
tidak kelihatan. Aku bergegas ke biliknya untuk melihat apa yang
terjadi. Tetapi gelap. Aku tak dapat melihat apa-apa. Aku
meraba-raba mencari suis lampu. Bila lampu terpasang aku dapat
melihat Jee seperti seorang bidadari. Dia hanya memakai baju
tidur tanpa pakaian dalam. Aku tergamam. Pandanganku tertumpu pada
buah dadanya yang besar itu. Putingnya menonjol. Aku melihat
pula pukinya. Hanya kelihatan bayang-bayang kehitaman.
Tubuhku menjadi panas tiba-tiba. Jee rapat kepadaku dan mula
mencumbuiku. Aku tak dapat menahan perasaanku lalu memeluknya.
Dia menghisap mulutku. Aku tak tahu bagaimana untuk melakukannya.
Jee mengajar aku satu persatu. Kami berlabuh di atas katilnya
yang empuk. Jee menindihku. batang zakarku menongkah perutnya.
Macam botol Cola usik Jee. lalu Jee menarik seluar trek suit ku
ke bawah. Dengan rakus dia melondehkan seluar dalamku. Kemudian
pakaianku habis terlucut daripada tubuhku. Oh aku telah berbogel.
Buat pertama kali tubuhku ditatapi oleh seorang wanita. Jee
memegang batangku dan mengusap-usapnya manja. Aku kegelisahan tak
tentu arah. Jee bangun dan mendapatkan sesuatu di dalam laci.
Rupa-rupanya alat pengukur. Jee mengukur butuh aku. Wow.. bisiknya
6.5 inci. dan tiba-tiba Jee mengulum batangku aku menjadi tak
tentu arah. Tubuhku seolah-olah kejang diperlakukan demikian.
Jee kemudian menghisap tetek aku. Jee menjlat-jilat seluruh tubuhku.

Anonymous,  March 11, 2012 at 1:22 PM  

Kemudian Jee bangun. Perlahan-lahan Jee membuka pakaiannya.
Mula-mula aku melihat buah dadanya yang besar itu. Lepas tu
barulah kelihatan pukinya yang dilitupi oleh bulu hitam yang agak
lebat. Jee berbaring disisiku. Dia menarik tanganku ke puting
susunya. Tanganku mengeletar. Jee arahkan aku hisap putingnya.
Aku buat seperti Jee lakukan padaku. Kemudian Jee kangkangkan
kakinya Jee suruh aku lihat pukinya. Aku jadi bertambah gamam.
Aku melihat satu lurah yang kelihatan berair dan lembab. Baunya
semerbak. dan aku menyukainya. Pada celah lurah itu ada semacam
daging yang tersembul dan berwarna kemerah-merahan. Aku
menyentuhnya dan Jee mengerang perlahan. matanya kelihatan kuyu
sambil merenungku dengan penuh makna.

Dia membisikkan sesuatu ke telinga ku. Itu permintaannya dan aku
rela melakukannya. Lalu aku menjilat pukinya mengikut arahan
Jee. Jee seolah-olah terdampar kelemasan seperti karam di lautan.
Dia menarik kedua-dua tanganku sehingga aku tertiarap di atas
tubuhnya. Butuhku menekan perutnya. Aku mengangkat punggungku.
Jee meraba butuhku dan memegangnya sambil memandunya ke lubang
pukinya. Dan tiba-tiba aku seperti orang yang tergelincir ke
dalam kolam. Aku telahpun menyetubuhinya Butuhku terbenam ke dalam
lubang pukinya. Dia menekan-nekan punggungku sehingga seluruh
batangku memenuhi lubang pukinya. Jee mengarahkan aku
menggoyang-goyangkan punggungku. Aku menuruti kehendaknya. Aku
merasa sungguh nikmat dan dengan sendiri aku mengayuh dengan
laju. nafasku tercungap-cungap. Jee mengerang kesedapan. aah...
aah.. ah.. ah.. owww! emmmmm!!!. Teruskan... laju oww.. laju
lagi. Suaranya yang manja itu membuatkan aku tambah bernafsu.
Peluh membasahi tubuhku dan mula menitik ke atas tubuh Jee. Mel...
lakukan lagi..rayunya. aku meneruskan tugasku. sambil itu
teteknya aku hisap dan gentel. Katil Jee berbunyi mengeriut
bertalu-talu. I suka bunyi tu, laju lagi pinta Jee. Aku
menghayunkan punggungku dan Jee mengeserkan punggungnya. Dari
lubang pukinya terbit bunyi yang sungguh mengasyikkan bila batangku
berlaga dengan bibir pukinya. Jee benar-benar menyerah. Aku
menawan Jee seperti tawanan perang. Dan aku dapat merasakan dia
bertambah agresif. Aku juga mengalami perubahan yang mendadak.
Kayuhanku semakin laju, terasa dunia jadi hitam Jee berteriak
sepuasnya tubuhnya mengelijang dan tersentak-sentak. Pelukannya
longgar dan matanya terpejam sebentar. Bila dia merasakan aku
semakin ganas Jee memelukku erat-erat. lakukan bisiknya sambil
tersenyum. Aku memejamkan mataku dan tubuhku mengayuh deras. Aku
benar-benar hilang pertimbangan lalu meyebut nama Jee berulang
kali. You boleh lakukannya bisik Jee memberi semangat dan
tiba-tiba tubuhku terasa kejang dan mula tersentak-sentak.
Serentak dengan itu juga terasa pancutan-pancutan yang deras
memasuki lubang puki Jee. Jee menerimanya dengan gembira. Dia
mengerang. Kami berdua terlentang dalam keadaan yang tidak
bermaya. Mel you hebatlah.. puji Jee padaku. Aku memeluknya
sambil menghisap lidahnya.

Sejak kejadian itu kami semakin rapat dan susah untuk dipisahkan.
Kami sering melakukan persetubuhan tanpa mengira siang atau
malam. Asalkan ada peluang aku akan membantai tubuh Jee yang
gebu itu. Jee banyak berjasa padaku. Dia yang mengajar aku
segala-gala tentang seks. Aku amat mencintai Jee. Suami Jee tak
tahu hubungan kami dan kalau dia tahupun aku tak kisah kerana
Jee dah bagi persetujuan untuk berpisah dengan suaminya yang
lemah tenaga batin itu. Sehingga kini aktiviti persetubuhan kami
berjalan seperti biasa. Aku semakin berpengalaman hasil tunjuk
ajar Jee.

pejuang umno hensem,  March 11, 2012 at 2:32 PM  

ini muka fuck face, seorang lagi malaun yg memburukkan nama bn. sial punya fuck face >>> http://www.tawanmalaysia.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=1835:sprm-elok-makan-taik-mp-kota-belud-untung-rm-75-juta-rembat-tanah-abdullah-hukum&Itemid=53

Anonymous,  March 11, 2012 at 2:36 PM  

Teringat suatu kisah...
Didalam sebuah kampung... Ada sorang Tok Bomoh nie.....
Biznes perbomohan dia makin slow...
Graf pendapatan makin down..

so, dia pun guna teknik 'hantar dan rawat'!

Dia hantar la jin peliharaan dia ganggu orang-orang kampung!
kejap karang ada budak kecik menangis malam..
kejap karang ada yang demam tak kebah-kebah!
kejap karang ada yang muntah hijau..
kejap karang ada yang kena 'lintasan'..

so, semua kes-kes tadi di'refer' oleh keluarga pesakit ke bomoh nie..
So, dengan mudah dan 'handal' bomoh ni tadi berjaya merawat..
dengan izin Allah SWT, sihat segar bugarlah kesemua pesakit itu tadi..
Setiap pesakit pastinya akan membayar wang 'pengeras' kepada bomoh!
Masyukkkk!!
Bukan sahaja graf pendapatan bomoh ni naik mendadak,
malahan nama dia pun jadi gah seantero kawasan!
2 dalam 1 wehhh!!

sama macam kes SBPA ni jugak lah!
Sendiri mau buat orang susah! sendiri konon jadi wira setelkan!
phuiiii!

kena tipu lagi penjawat awam!!!
Jangan ada yang sampai cium gambo Najib kat opis kerajaan tu udahlahh!
Sebagai tanda terima kasih katanya!
wakakakaa!

Anonymous,  March 11, 2012 at 2:46 PM  

PETALING JAYA 7 Mac: Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar menuntut penjelasan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil berhubung pendedahan terbaru Rafizi Ramli bahawa suami Ketua Wanita Umno itu membeli 8 unit hartanah di KL Eco City.
Ini kerana kata Izzah, beliau pernah mempertikaikan tindakan kerajaan memindahkan kira-kira 1,000 penduduk berpendapatan rendah di Kampung Abdullah Hukum akibat projek di KL Eco City.

Kampung Abdullah Hukum terletak dalam Parlimen Lembah Pantai dan semasa mula-mula isu itu berbangkit, Shahrizat mewakili kawasan itu sebelum tewas di tangan Izzah pada 2008.

“Pertamanya, pembelian hartanah itu menimbulkan persoalan pertembungan kepentingan ‘conflict of interest’ antara tugas Shahrizat yang juga bekas Ahli Parlimen Lembah Pantai dan kemahuan peribadi keluarga beliau.
“Dalam kes pembangunan KL Eco City, ia melibatkan pemindahan penduduk berpendapatan rendah yang tidak diberi pampasan di mana Shahrizat tidak memperjuangkan hak mereka,” katanya.
Projek itu kata Izzah bernilai RM6 bilion melalui usaha sama Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) dan SP Setia Setia yang juga syarikat berkaitan Umno.
“Shahrizat perlu menjelaskan samada beliau berperanan mempengaruhi keputusan sehingga penduduk berpendapatan rendah di Kampung Abdullah Hukum ini dipindahkan.

“Jika Shahrizat sambil lewa memperjuangkan hak rakyat di situ, ia juga menimbulkan persoalan samada pemindahan itu ada kaitan dengan keluarga beliau yang berhasrat membeli hartanah di KL Eco City seperti didedah Rafizi hari ini,” katanya lagi.

Pada sesi Parlimen lalu, Izzah mendedahkan Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin bersama beberapa pimpinan parti itu membuat keuntungan atas angin sebanyak RM75 juta dalam projek itu.

Ia berlaku selepas Yayasan Gerakbakti Kebangsaan melalui anak syarikatnya YGP Holdings menjual kepentingannya dalam projek itu kepada SP Setia yang kini memiliki kepentingan 40 peratus dalam projek itu selain DBKL 60 peratus.

Dalam pendedahan hari ini, Izzah sekali lagi menunjukan bukti bahawa YGP Holdings dimiliki bersama Ahli Parlimen Umno Kota Belud, Datuk Abdul Rahman Dahlan serta beberapa pimpinan Umno selain Khairy selaku pengarah bersama syarikat itu.
Manakala Yayasan Gerakbakti Kebangsaan didakwa dimiliki Menteri Umno, Datuk Ahmad Zahid Hamidi.

Anonymous,  March 11, 2012 at 2:59 PM  

Tidak lama selepas itu hubungan kami diketahui suaminya. Jee telah dimarahi dengan teruk sekali. Aku bersimpati dengannya lalu aku menganjurkan sessi kaunseling di sebuah hotel 4 bintang pukul 3 pagi.

Satu hari ketika pintu bilik diketuk kedengaran suara suami Jee memanggil tapi aku tak layan aku kusyuk layan kaunseling duluuu.. tak lama selepas itu pintu kena ketuk lagi, tok tok tok.. diikuti salam dari suara yang tidak ku kenali. "Oh my god i pakai tuala hotel ni.. Apa i nak buat?" Aku suruh Jee pakai baju tapi aku tak sempat sebab Jee lama sangat.

Pintu dibuka kelihatan beberapa orang yang mempekenalkan diri sebagai Pegawai Agama. Turut serta dalam kumpulan tersebut adalah suami Jee sendiri...... Oh tidak!!!!!
Aku telah ditahan dan hal ini sampai ke pengetahuan bos dan aku telah dimarahi. Eleh bukan sebab apa.. sebab tak panggil dia join! ada ka patut?
ambik lu nak buat cite lucah sangat....

Anonymous,  March 11, 2012 at 3:12 PM  

memang saja nak kena pkr ni dia ingat B.N sekejam P.R ke dlm menyelesaikan masalah? Contoh kes Kg Buah Pala di Penang dan beberapa kes diSelangor. Ini ke petunjuk P.R sebuah parti yg menjaga hak rakyat? Taaaaak..menipu adalah janjipun tak tertunai.

Anonymous,  March 11, 2012 at 3:20 PM  

lah apahal semua berkumpul kat parlimen lembah pantai ni? menipupun beragakla. desparate sgt kna nurul izzah nak menang apsal tak sebut nama najib, muhyiddin, rais yatim, hishamudin skali hebat sgt ke bangsar banding putrajaya.

Anonymous,  March 11, 2012 at 5:03 PM  

dah pancut 2 kali pasal blog ini...teruskan papagomo...aku sokong blog ko nih...

aku akan layan blog ko setiap ari asalkan ko terus pos cite lucah lucah lagi..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP