Yang Anda Perlu Tahu Diantara Wakil Rakyat Pembangkang & Kerajaan BN

Sunday, March 25, 2012



Cer dengar dengan jelas apa Nazri Aziz cakap.

Mereka ni jadi wakil rakyat bukan nak membela rakyat tetapi nak menfitnah UMNO, BN dengan melemparkan keburukkan, pekara negatif semata mata.

So rakyat Malaysia fikir fikirkanlah

Psssttt... tak caya cer lihat apa yang wakil rakyat pakatan ditempat anda ketengahkan didalam sidang Dun ataupun Dewan Rakyat


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



17 comments:

Anonymous,  March 25, 2012 at 8:07 PM  

ni komen nak kena approve dari gomo ni kes penakut la ni. gomo sudah jadi takut. kecut teluq nampak

KAH KAH KAH

Anonymous,  March 25, 2012 at 8:19 PM  

ape punya bodoh laaaa...
ade comment moderation pon citer blue boleh masuk lg....


seks plz...ahhhh ahhhhhhhhhhhhh!!!

Anonymous,  March 25, 2012 at 8:43 PM  

betul la tu masuk parlimen dok mathakedarah gaji buta tamba-tambah yang dok kat lembah pantai dok sebok jaga bapak dia ajeeeeeee

Anonymous,  March 25, 2012 at 9:44 PM  

sekat komen pulak tuh....lancau la lu

Anonymous,  March 25, 2012 at 10:53 PM  

Ni menteri spec gelap. Jumpa rakyat spec gelap. Semalam pakai baju melayu, pakai songkok, bagi ceramah jumpa rakyat tapi spec gelap. Awat?? Nak tutup mata merah ka???? Betul betul menteri samseng lagak nya

Anonymous,  March 25, 2012 at 11:40 PM  

Pembangkang mmg la keje dia nak mjatuhkan Kjaan. So kalau dah tau pembangkang suka menfitnah kau saman aje .juta juta jgn x juta.

Anonymous,  March 26, 2012 at 12:11 AM  

wakilrakyat bn bagus,tapi susah sangat nak jadi.imam.

Anonymous,  March 26, 2012 at 1:03 AM  

8.07...Ek eleh mkuno dan moutsider lagi besar penakut. Komen lain sikit je terus tak terbit. Shooo...pi jauh2 lah. Aku memang meluat orang cakap tak serupa bikin macam puak fuckatan. MUNAFIK.

Anonymous,  March 26, 2012 at 1:20 AM  

Biaq pi la..komen org2 bodoh banyak...buat nyemak je. Sampah sarap je..

Anonymous,  March 26, 2012 at 6:28 AM  

wei babi, buka komen la .....kakakaak
.













































































.

Anonymous,  March 26, 2012 at 6:38 AM  

Hasil kajian terbaru.....95% orang Melayu percaya pada UMNO...hidup UMNO.

Anonymous,  March 26, 2012 at 7:00 AM  

Sila tengok apa MB selangor bikin. Sial.........


http://omakkau.blogspot.com.au/2012/03/jom-kita-kenali-lebih-dekat-dan.html

manBonda,  March 26, 2012 at 7:24 AM  

Bukan penakut ..tapi orang2 FUCKatan tak berotak..
sama lah macam Wakil Rakyat kau orang semua..masuk Dewan cuma pandai buat bising dan boikot..
p/s..lupa lak..eer makan gaji buta..heehee

Anonymous,  March 26, 2012 at 1:57 PM  

setuju, responden kajian diambil kt kwsn bn je..so tu jd mcm tu..cuba responden diambil dkt kwsn pas kelate, mau 95.1% sokong pas..lancau punya kajian

Anonymous,  March 26, 2012 at 3:17 PM  

pegi mamposla klau 100% yg sokong pas kt kelantan, bukan boleh mentadbir Malaysia pon, klau dpt kt BN pon menyusahkan kerajaan pusat je nk kene membangunkan negeri kelantan pulak,tunggu Pok Nik letak jawatan je.., tu sebab sampai ari ni pon org tua tu tk nak letak jawatan,

Anonymous,  March 26, 2012 at 11:10 PM  

pemimpin BN siang malam bantu rakyat....

pemimpin PR siang malam ceramah buat fitnah....( buat keje tak tahu makan gaji buto yg ada sekarang dah tonggang terbalik lepas tu salahkan org lain )

itulah perbezaan para pemimpin BN dgn PR...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP