Al Fatihah - Keganasan Pakatan Rakyat Membunuh Seorang Anggota Polis

Monday, April 30, 2012




Untuk makluman anda semua anggota Polis yang dibelasah oleh penyokong Pakatan Pembangkang kini telahpun meninggal dunia akibat kecederaan teruk dipukul oleh penyokong pembangkang.

Al Fatihah Buat Mangsa dan Takziah buat sleuruh keluarga.


Psssttt... PAS,DAP, PKR Mesti Bertanggungjawap


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

121 comments:

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:14 AM  

dah sampai ajal, maka matilah dia.
najib pon mati bila dah sampai ajal...

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:25 AM  

Innalillahiwainnailaihirojiun. Al-Fatihah untuk anggota PDRM yg terkorban. Takziah untuk keluarga arwah.

Ni dah jadi kes bunuh. Hukuman gantung sampai mati untuk pesalah2. Pastikan keadilan untuk anggota Polis tersebut.

Arwah Wira Negara.

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:29 AM  

ko pun akn mati...tk fikir ker apa jadi kt family polis tu..polis tu cri makan...nk bg ank isteri....org bersih memang kurang ajar dn biadap..tk cukup ke negara dah aman nk lg merusuh tak ader otak..ikut lah si yahudi ambiga dan suka main bontot dan bini orang raja seks tu si anuar ibrahim...sikit hari dia memerintah bini korang dan korang habis di pekudikan..

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:30 AM  

Mana menteri Dalam Negeri yang mengatak Bersih bukan ancaman, sekarang nyawa seorang anggota polis melayang, diharap Menteri Dalam Negeri harus bertanggung jawab, kalau tidak pandai menjaga keamanan negara lebih bauk letak jawatan.

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:31 AM  

8:14am,

Kalau mak bapak kau kena belasah sampai mati apa kau rasa?

yb raz April 30, 2012 at 8:32 AM  

mak bapak Anonymous 8:14 AM pun akan mampus bila tiba masanya

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:34 AM  

Congratulations to Anwar Ibrahim, Ambiga, Nik Aziz & cacai PR,

NOW YOU ARE MURDERER!!!

PenganutPAS April 30, 2012 at 8:37 AM  

Al fatihah .... Apakah lepas ni akan ada lagi kematian ??? Apakah lepas ni akan ada lagi rusuhan oleh samseng politik jalanan ?? Perlukah ada lagi kematian untuk mencapai cita2 politik yang kotor ??

Cakap banyak tak guna . Adakah Jabatan Peguam Negara akan bertindak??? Dengan bukti2 yang ada tapi tiada tindakan membawa pihak berkenaan ke mahmakah akan meletihkan rakyat . Patut ker pemimpim politik jalanan macam ni masih layak untuk menjadi wakil rakyat dari segi undang2 di Malaysia ??

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:37 AM  

Gomo, bukannya seorang yang meninggal tapi ada 5 orang. Seorang di KL, 2 orang di Thailand dan 2 lagi di Israel

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:38 AM  

MENTERI KDN BUAT APA? MAKAN GAJI BUTA?

KALAU STAKAT BAGI "LAST WARNING" MEMANJANG, BAIK LETAK JAWATAN- NENEK AKU PON BOLEH LA JADI MENTERI KDN LA WOII!

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:41 AM  

Gelak ketawa saja yang diorang akan berikan. .kerana hati dah sedia hitam dan ditutup oleh Tuhan. Tahniah, kerana berajakan Iblis Anuar & Ambiga. .Jutaan Tahniah. .

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:42 AM  

SAMUDIN SENONN LEMBUT LEMBAI LEMAH GEMALAI....TAKKAN KO MASEH NAK TERSENGIH2 HOH HEH HOH HEH HOH HEH....INI AMARAN TERAKHIR KALI YG PERTAMA UTK KO...HOH HEH HOH HEH

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:46 AM  

anon 8:34am...cikgu kater...kalo plural maka jadinya 'murderers'...thank you...see you soon

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:49 AM  

aku, engkau, dia dan semua mahluk, ada ajal nya. Cuma cara tiba ajal itu berbeza.

Mati itu berada dia antara pejam & celik,

bila celik mungkin x sempat nak pejam,

bila pejam mungkin x sempat nak celik,

mungkin mati mencelah ditengah2..

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:51 AM  

HISHAMUDIN, SELAKU MENTERI KDN, YOU FAILED! ANDA GAGAL DALAM MELAKSANAKAN TANGGUNGJAWAB ANDA UNTUK MENJAGA KESELAMATAN DAN KETENTERAMAN AWAM ANDA MEMANG LAYAK DI KATAKAN MENTERI KDN PALING LEMAH, BACUL, TAK ADA TELOR, PONDAN, CAKAP LEMBEK. KENAPA ANDA TAK GUNA SAJA ISA ? EH..ADAKAH ISA NI PULA LAGI? INI SEMUA KERJA BODOH KAU LAH YANG MENGHAPUSKAN ISA. ISA AMAT DIPERLUKAN DLM NEGARA MACAM MALAYSIA INI UNTUK MENGAJAR ERTI MANUSIA-MANUSIA YANG TAK TAHU MENGHARGAI NILAI KEAMANAN SELAMA INI. ELOK SAJA KAU LETAK JAWATAN LAH HISHAMUDIN PONDAN !!

Drakulla April 30, 2012 at 8:52 AM  

Masuk ni dah 3 hari + 3x aku dengar anggota polis tu meninggal...Bila ckeck semula, tak meninggal pun. Lu ni sakit kepala kena hentak kon polis tak hilang lagi ke bro?

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:56 AM  

Wei bodoh..ko tau tak arwah kena bunuh..ko jgn jadi pukimak bodoh..klu anjing bersih mati korng menyalak bukn mauin kuat..ni anggota keselamatan meninggal ko permainkan pulak..ko ingt nyawa polis murah ke?

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:59 AM  

Bodoh beruk kau. Tak ada otak. Sesiapa yang bertanggung jawab dan terlibat yang menyebabkan kematian mesti ditangkap dan didakwa. Hukuman adalah tanggung jawab mahkamah.

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:00 AM  

bukan mak bapak aku jer,
semua kita akan mampos....
cuma giliran jer belom sampai..

kalau takut mati, jangan hidup,
sebab yang hidup pasti mati

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:04 AM  

Lu lain lah. Keturunan drakula/setan.
mati bila dah nak kiamat nanti.

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:04 AM  

Tuntut keadilan untuk arwah! tangkap semua yg bertanggungjawap! dan hukum atas kesalahan membunuh! biar manusia setan yg terlibat rasa azabnya!

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:07 AM  

itulah risiko jadi polis..

tapi bukan semua polis mati kena bunuh.

kalau x reti / takut nak mandikan mayat tu aku boleh tolong mandi kan..

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:10 AM  

Semoga sesiapa yang terlibat dengan bersih 3 mendapat balasan yang setimpal di dunia dan akhirat. Terutama sekali sesiapa yang di dunia yang digelar tuk guru, wali, ustaz, ke dll

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:11 AM  

Padan muka korang. Jawablah.. 302 tuuu.
Tunjuk kuat tak kena tempat.
Ramai ramai lawan sorang. Macam bapuk.

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:12 AM  

...


...Dan apabila Tiba waktu Nya, Aljubs Akan di sambar petir bersama AMBiGa serta kojol dalam kehitaman yang busuk jijik Dan hina.

Bangkai ini hendak di buang ke Laut Dalam dekat Bermuda Triangle....

kerana jikalau Ada kubur ...

Sudah pasti ramai Akan Kencing pada kuburnya...

Serta di khuatiri tempat pemujaan Magnum 4D, Toto Dan Damacai...


Pendemo Bersih itu Penganas!

KAPAKTAJAM April 30, 2012 at 9:12 AM  

AL-FATIHAH Buat Allahyarham & Kelaurga... KDN & PDRM kena ambil berat kes ini.. CCTV dipasang merata tempat, dapatkan gambar sebenar dan cari pelaku2 tersebut dan buat keadilan untuk mangsa... Ingat nyawa2 dibalas nyawa.... ini hukum yg adil tidak kira apapun alasannya... Buat Penganjur dan semua Ketua Pembangkang yg menjayai demontrasi ini wajar bertanggungjawab. Jgn lepas tangan tampil kehadapan.. berikan laporan jgn lepas tangan... mereka juga didapati bersalah krn menjadi pencetus keganasan dan tidak layak untuk duduki kerusi Parlimen, so, tlg kosongkan kerusi tersebut... jadilah manusia dan bersikap rasa tanggungjawab seperti di Jepun & Korea... Kesilapan yg dilakukan bertanggungjawab dgn meletak jawapan, barulah di panggil jantan ada telur, berani buat berani tanggung, ini asyik main dgn China doll, apa nak kesah nyawa org kan!!!.

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:16 AM  

302 kanun keseksaan: Hukuman mati mandatori.

Yang bersubahat pun akan dihukum, termasuklah penganjur perhimpunan.

Yang ramai2 pukul arwah memang niat nak membunuh bile tengok video tu betul2.

Arwah PDRM yang terkorban tu WIRA NEGARA!

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:18 AM  

Suka pulak bebudak pakatan rakyat ni bila ada polis mati.

Anyway harakah spin cerita kereta polis diterbalik sebab ada peserta demo tersepit dibawah kereta. Gila penipu besar. Tak ada laporan polis dibuat langsung pun kes ni dan takder pulak yg mati.

Harakah pun dah mula guna pendekatan matlamat menghalalkan cara. Puiiiiii.

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:21 AM  

Kalau bersih tu bersih. Saya cabar semua yang terlibat pukul polis tu serah diri, kalau tak semoga diberikan balasan bala didunia dan neraka diakhirat.

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:25 AM  

tapi berita cakap tiada anggota yang terbunuh

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:28 AM  

...


...Dan apabila Tiba waktu Nya, Aljubs Akan di sambar petir bersama AMBiGa serta kojol dalam kehitaman yang busuk jijik Dan hina.

Bangkai ini hendak di buang ke Laut Dalam dekat Bermuda Triangle....

kerana jikalau Ada kubur ...

Sudah pasti ramai Akan Kencing pada kuburnya...

Serta di khuatiri tempat pemujaan Magnum 4D, Toto Dan Damacai...


Pendemo Bersih itu Penganas!

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:28 AM  

U TUNGGU BERSHIT 4 WA BUNUH LU JIKA SESIAPA YG MENENTANG PEMERINTAH YG BERLANDASKN ISLAM KETUA YG BERAGAMA ISLAM DITENTANG OLIH MEREKA2 YG INGIN MENGHANCURKANNYA ,WAJIB KITA PERANGI , KITA YG SHAHID JIKA MATI WAIMA YG KITA POERANGI ITU JUGA MUSUH ISLAM W/PUN KONONNYA MEREKA BERAGAMA ISLAM
SIAP
HISYAM LU JAHANNAM
AMBIGO YEX COS U HER FRIEND -FUCK U

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:29 AM  

polis kan ada ramai,
mereka lebih pakar dalam bidang ini,
maka biarlah mereka yg siasat dan tangkap pembunuh berkenaan,
biarlah mahkamah menentukan samada bersalah atau tidak..

cuma kadang2 terfikir juga aku..
sekiranya seorang penjenayah itu dijatuhkan hukuman denda sebanyak rm10k,
atas jenayah yg dilakukan pada seseorang...
adakah hukuman denda itu dibayar kepada mangsa atau dibayar pada mahkamah?

kalau ada sapa2 boleh syarah...



wak

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:35 AM  

Yang lebih haramnya daripada hari tu cakap polis langgar perusuh tapi satu haram jadah gambar pun tak keluar.Setakat cakap kosong aje.Itupun penganut fuckatan boleh percaya.Kalaulah betul,mesti gambar mangsa dah dijaja satu alam,dah kecoh satu dunia.

Gomo kau biar betul.Dah confirm baru cerita jangan jadi fuckatan cerita dum dam dum dam tapi bukti satu pun tarak

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:35 AM  

8.14 dan 9.00...Bodoh tahap cipan. Kalau gitu ramai2 pergi rumah ko dan tembak satu keluarga ko. Lepas tu kita semua ikut cakap ko...'dah sampai ajal ko mati'. Melayu sundal betul ko ni. Kecik2 taknak mampos.

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:35 AM  

Dia tak ada rasa apa apa. Orang
macam tu biasanya jenis anak derhaka.

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:39 AM  

Mana penyokong pkr yg sekor tu.
Bedegar degar dia kata polis berlakon.
Haramjadah betul mulut dia.

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:42 AM  

Woi ngok! Percaya sangat lah ko pada papagomo kaki fitnah tu. Cuba baca surat khabar, polis tu mati sbb sesak nafas ketika meronda. Ini disahkan oleh ketua polis KL. Takde kene mengene dgn bersih 3.0

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:44 AM  

nape polis yang kena belasah tu pakai helmet masa bawak kereta. pelik tol aku

tukang telek,  April 30, 2012 at 9:46 AM  

Saya berharap anggota yang terkorban diberi penghormatan meluas di semua media masa supaya semua rakyat Malaysia dan dunia dapat tahu bahawa penganjur perhimpunan Bersih lah yang bertanggongjawap serta zalim. Kerajaan harus menguatkuasa akta ISA kembali supaya kejadian yang lebih dahyat lagi tidak akan terjadi dan pemtualang yang menghasud itu ditahan dlm ISA. Kepada pembunuh itu kerajaan harus menahan dan menghukumnya.

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:54 AM  

Wak. ..Kangkang mane? Dah hilang ke?

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:56 AM  

kena tembak itu hanya sebab kepada mati,
tetapi tembak itu x boleh mematikan...

ada faham..

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:57 AM  

Sah bukti babi bersih terima upah rm150 sorang untuk buat kecoh dan menghuru hara di kuala lumpur..dari budak bersih beritahu..aku lempang budak tu,pastu aku belah..wahai rakyat kalau jumpa budak2 tak kiralh bapak budak pakai baju bersih,HARUSLAH lempang 100x..sekian berita terkini

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:57 AM  

Saper yang kutuk2 pasal bende ni biar mak bapak kakak adik abang korang pulak mati kene baham dengan anjing ke ular ke. Biar korang rasa. P/S : Perusuh Bersih dgn Binatang x banyak beza pon.

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:58 AM  

9:44am,
Mana gambar kau tengok polis yg bawa kete polis tu pakai helmet?Tak munasabah,baik kau tengok balik betul2..

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:01 AM  

KDN dah istihar.malaysia negsra paling selamat dalam ASEAN...
maka apa oerlu nya ISA?

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:01 AM  

lu mmg propa la gomo. mana ada polis mati.... mana? paper mana dia siarkan? tipu!

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:02 AM  

Ini wak kangkang tolong jawab ke?

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:08 AM  

Tak payah layan lah barua pakatan seekor tu. Baca saja pengakuan salah seorang polis yang diserang dan dibaling dengan macam2 objek dikepala hingga separuh pengsan. Rayuannya tidak diendahkan langsung.

Pakatan Komunis.

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:09 AM  

panjang sangat nama tu,
jadi aku pakai nama pendek jer..

boleh x syarah pada wak masalah tu...


wak

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:12 AM  

tuan... saya rasa pemandu tu selamat.. mungkin aggota polis yg lain.. sila rujuk http://pilihan-anda.blogspot.com/2012/04/pegawai-polis-langgar-perusuh-tampil.html

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:12 AM  

Innalillah.. Alfatihah.. ajal tu berada dimana2.. itu dah kehendakNya.. sbagai Islam redha saja.. jgn salahkn Bersih atau sesiapa.. aku pun ada kat sana.. papa gomo jgn buat fitnah main hantam kromo.. ckp guna akal.. bkn kepala lutut!

twistedmaya

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:13 AM  

Si tua kutuk pun dah mengaku semalam, keluar duit sendiri.
Banyak duit dia ya bro.
Pencacai dia tak nak korek ke dari mana si tua tu dapat duit banyak.
Lagi satu budak budak yg merusuh tu
dah layak ke mengundi?
He he he buang karan je.

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:18 AM  

Tak payah la kamu polis sokong bn lg...undi kami pakatan,, terjamin hak kamu semua,,,bn kuda kan kamu,,

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:19 AM  

Yang pakai helmet tu bukan polis la bodo, yang pakai helmet tu reporter yang cuba menyelamatkan polis dari terus menjadi bahan... polis tu orang lain dah tarik keluar... akhirnya reporter tu plak yang jadi ramuan tempat untuk melepaskan geram... darah yang bersepah-sepah kat kaki lima tu darah polis tu lah.. kereta polis tu terbabas kerana pemandunya sudah tidak sedarkan diri akibat dilontar objek oleh beruk2 Besih..

Sebab tu lah orang2 tua selalu berpesan... jangan dekati anjing basah... sebab anjing yang kebasahan tu NAJIS NIK NAJIS..

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:20 AM  

PAKATAN PEMBUNUH

PAKATAN PEMBUNUH

PAKATAN PEMBUNUH

PAKATAN PEMBUNUH

PAKATAN PEMBUNUH

PAKATAN PEMBUNUH

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:21 AM  

Ye.. bn kudakan kamu, tetapi apa yang ironinya plak, penyokong2 anjing telah melepuk kamu setengah mati...

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:21 AM  

Sori le wak. Aku tak pandai syarah bab tu.
Wak pegi tanya court lah.
Wak kan rajin simpan no tefon org penting penting.
Wak ada no tefon org kuat jakim.
Peguam negara punya wak tak simpan ke?

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:22 AM  

Jgn ckp mcm tu,,,ingat ada saudara mara keja polis,,polis kini alat bn utk capai matlamat politik mcm aljuburi gunakan plis untuk tangkap umi dan azizan dulu,,,

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:23 AM  

DAKWA PEMBUNUH, DAKWA PENGANJUR

DAKWA PEMBUNUH, DAKWA PENGANJUR

DAKWA PEMBUNUH, DAKWA PENGANJUR

DAKWA PEMBUNUH, DAKWA PENGANJUR

DAKWA PEMBUNUH, DAKWA PENGANJUR

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:26 AM  

memang benarlah ini blog pemfitnah no 1 mesia. ni sini berita sebenar dari website org kafir. walaupun kafir tapi taklah sanggup memfitnah >>> http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/officers-death-unrelated-to-bersih-police-confirm/

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:27 AM  

memang wak yang jawab, tapi lupa nak letak nama...
x setuju x jadi masalah

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:27 AM  

Polis tuh penjawat awam yang bertanggungjawab untuk menjaga ketenteraman awam serta menguatkuasakan undang-undang... negara nih ada undang2.. bukannya negara koboi... jadi jangan la nak marah ke BN plak.. Kerajaan yang diwakili BN tu kerajaan yang dilantik MAJORITI rakyat... mereka hanya melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan untuk menjaga keamanan negara serta rakyat secara keseluruhan.. itu tanggungjawab dia untuk melaksanakannya serta menghadapi pihak2 yang suka melanggar undang2 cam BERUK2 MAK YEH BERSIH hari tu...

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:28 AM  

1. Cermin kete depan polis pecah.
2. kene bukak tingkap pasal tak nampak jalan.
3. kene baling batu ngan berok.
4. dreba pengsan dan langgar lembu

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mzd7d6k1r-U

5. berok dan lembu yg takde kat situ kat polis tu pakai helmet bawak kete.

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:33 AM  

Konstabel Mohd Kamil Paimin masih bernyawa der..

sian polis ni, senasib ngan Bob Kuman:


http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0430&pub=Utusan_Malaysia&sec=Jenayah&pg=je_02.htm

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:34 AM  

aku tergelak guling2 tengok perangai korang yg percaya sangat dgn gomo kaki fitnah ni. dah satu mesia tahu dia ni pemfitnah tegar korang masih percaya tulisan dia, siap ada yg pandai-pandai tambah perencah lagi. memang betul la kata mahatey kutty bos tua korang yg cakap cuma org kurang bijak jer yg masuk umno ni sekarang. org kurang bijak tu korang la maksudnya. kurang bijak juga sama maksud dgn bodoh. kehkehkeh

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:34 AM  

Kalau kerajaan sediada (BN) bertindak menguatkuasakan undang2 - akan dipersalahkan oleh pihak BER'JUBO' dan ngo2 yang ditaja pihak asing, kalau tak kuatkuasakan undang2 - sekiranya timbul kekecohan atau huru hara, akan dipersalahkan pula oleh golongan marhaen... abeh cam no ???

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:36 AM  

Gomo nak reverse sikologi jer tu, dia nak cuba cara pembangkang yang suka gunakan modal kematian orang lain untuk dapatkan perhatian...

Tau plak melenting korang ni ye ???

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:37 AM  

Yg pkai helmet tu wartawan tv dia nk tolong anggota polis yg kena pukul tu sudahnya dia kena pukul.. kesian dia.. dia nk tolong sesama melayu/islam.. dia plak kena pukul..
bershit.. bershit...

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:43 AM  

Polis dah kena hentak dgn org pr.
Jgn fikir polis bodoh nak bagi undi
pada pakatan haprak.

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:45 AM  

anon 10:34 gelang guling2 = berok

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:45 AM  

Dia nak tolong sodara segamanya yang dizalimi, tetapi apa yang ironinya - dia plak yang dizalimi oleh saudara seagamanya sendiri yang sudah hilang pertimbangan akibat terlalu banyak meneguk stout...

abeh macam mane ?????

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:57 AM  

Innalillahiwainnailaihirojiun. Al-Fatihah untuk anggota PDRM yg terkorban dan salam takziah utk keluarga beliau.

Tangkap dan hukum penganjur BERSIH 3.0 sewajarnya. Juga Nick Najees ularmak wal pukimacs tu.

Fareez Mansur April 30, 2012 at 11:02 AM  

http://www.agendadaily.com/Dalam-Negeri/tiada-kematian-ketika-perhimpunan-bersih-polis.html

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:04 AM  

gomo bodoh

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:07 AM  

cari pembunuh sampai ke lubang cacing. gantung dan heret mayat sampai hancur keseluruhan negara. ya Allah turunlah Bala d an Bencana kepada orang orang yang menyebabkan kematian polis hidup ini. seksalah seluruh anggota keluarga mereka

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:23 AM  

Fahami tajuk - akibat dari keganasan yang tercetus - akibatnya - nyawa melayang... fahami betul2, nyawa melayang atau korban tu tak semestinya melalui contact fizikal...

Contoh - akibat tekanan dari suasana sekeliling pun bleh menyebabkab seseorang tu bleh mati, lebih2 lagi kalau berpenyakit...

Contohnya - kematian yang berlaku pada BERSIH siri 2 dulu, masa tu berlaku kematian peserta akibat sakit jantung, masih ingat kah anda siapakah pihak yang dipertanggugjawabkan oleh penganjur perhimpunan kotor (Termasuk ahli politik pembangkang) ini ???

Siap mintak ditubuhkan siasatan diraja lagi tu, jadi apa bezanya dengan kejadian ini ???

((KEMATIAN YANG DIPOLITIKKAN)Kalau depa buat - TAKPA... kalau orang lain... tak bleh....)

Woi pembangkang - SUCK MY DICK..

StingRay April 30, 2012 at 11:26 AM  

Kadang-kadang,aku naik pelik dengan penyokong bersih ni.

Bila ada kematian macam di pihak kerajaan,selamba je diorang kata,dah ajal.

Ha,bila suhardi berlakon mati,lepas tu ada pulak kematian di KLCC yang tak ada kaitan dengan bom asap...tu diaaaa....Dia punya jaja cerita,makan tahun.

Aku pelik.

Aku pelik.

Kenapa hanya nasib mereka sahaja yang perlu diambil tahu? Nasib orang lain? Tak bernilai?

Sampah.

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:43 AM  

Dah mati.... Apa lagi ko dan bos ko tunggu, cepat pi tangkap Ambiga, pencertus Bersih... Apa yg susah sangat

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:43 AM  

Bershit demonstrators = LOSERS= demons wannabe = orang yg tak reti bersyukur yg akhirnya akan merujuk kembali kpd polis jika berlaku sesuatu yg tidak diingini kpd dirinya atau org tersayang

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:44 AM  

x tahu syarah xpe,
sebab wak tengok kat sini kalau bercakap macam lebih pandai dari peguam..
tu yg wak tanya..

pendapat peguam negara tu memang betul..

tapi, pendapat anda yang ada disini x semestinya salah..

wak

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:44 AM  

Pi lah tanggap Ambiga apa yang ko lalak ni

.a.s.y.i.k.i.n. April 30, 2012 at 11:47 AM  

bengong papagoma..kerja ko menfitnah org jer..cerita la yg betul ckit..aku tak belah mana2 pihak tapi aku tak suka citer ko yg menipu org..MANA ADE ANGGOTA POLIS YG MENINGGAL DUNIA siap suh bacakan al-fatihah lg.. boleh ko sahihkan anggota polis tue dah meninggal dunia??.. PENIPU!!!

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:48 AM  

Lek la... tak kan engko nak suruh orang cam aku nih plak yang gi tangkap si Am - Bingai tu, kalau aku yang tangkap, lain plak jadinya nanti...

Sabar ye... biar peguam negara lakukan kerjanya... jangan risau ye... 2-3 hari nanti kena la dia tu...

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:49 AM  

Memang ada anggota Polis yang sudah meninggal dunia la gile....

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:50 AM  

Jgn pelik!! Bershit mmg perasan bagus!! Mcm mereka je yg wujud dan mesti diberi perhatian dlm dunia ni walau perangai macam setan... Macam budak2 tak dapat jajan pun ada, hentak2 kaki kalau tak dpt aiskrim

yang join bersih semuanya pekak, buta, tuli,  April 30, 2012 at 12:01 PM  

Anonymous said...

nape polis yang kena belasah tu pakai helmet masa bawak kereta. pelik tol aku

April 30, 2012 9:44 AM

dia pakai helmet sebab nak mempertahankan diri dari manusia yang diberikan akal oleh allah tapi tak mahu guna, apa nak heran bawa kereta pakai helmet, pemandu F1 boleh jer pakai helmet.

Erynz Shah April 30, 2012 at 12:06 PM  

Al-Fatihah.. Takziah pada sluruh kluarga arwah. Moga Tuhan membalasnya kepada mereka2 yang mnyebabkan kematian arwah.. aminnn..

penganjur berseh memang buta perut,  April 30, 2012 at 12:11 PM  

Anonymous said...

dah sampai ajal, maka matilah dia.
najib pon mati bila dah sampai ajal...

April 30, 2012 8:14 AM

bila ajal kita dah sampai allah tidak akan cepatkan dan lambatkan walau seminit pun, tidak sama mati dibunuh dan mati tak dibunuh, sebab itu allah tetapkan yang membunuh dihukum bunuh.

Anonymous,  April 30, 2012 at 12:11 PM  

Bodo ko ni ...polis tu mati sebab sesak nafas masa bertugas...dah masuk tv3...

Anonymous,  April 30, 2012 at 12:19 PM  

al-fatihah..diucapkan takziah ke atas keluarga mangsa..

Anonymous,  April 30, 2012 at 12:55 PM  

Kesian algomori..dia tulis blog pasal video azmi tapi semua pengomen dok menterkomenkan pasal bersih...ko ni tak cerdik betul lah...simpan dulu video tu tunggu 3hari sebelum pilihan raya baru steadyp...sapalah yg rekemen blog ni kat umno...carilah blogger yang bijak berstrategi skit...

kabar,  April 30, 2012 at 1:10 PM  

Si Mata satu tersenyum... bonekanya yang mengepalai bendera bersimbol mata satu berjaya memainkan peranan hingga hari ini. PROTOKOLNYA berjalan lancar seperti yang dicaturkan. BABIGA? Bukan suka sangat pada Boneka si mata satu tu. hehehe.... hahahahahahahaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..... Kejutan seterusnya akan menyusul.... Bila?? hehehe....

Anonymous,  April 30, 2012 at 1:14 PM  

Unta, Babi dan Keldai PR adalah anak haram Chin Peng. Mereka mesti dihapuskan, hantar ke neraka jahanam!

Anonymous,  April 30, 2012 at 1:14 PM  

memang betul gomo ni tak bijak buat strategi. patutla bn hilang banyak sokongan sekarang terutama golongan muda dan berpendidikan. kalau ye pun nak menipu agak-agak la gomo woi. bikin malu umno jer keja nye. tolong siapa-siapa selidik background gomo ni. mungkin die ni trojan horse pakatan nak burukkan umno.

Anonymous,  April 30, 2012 at 1:22 PM  

NI orang UMNO reform ke nih ???

Anonymous,  April 30, 2012 at 2:41 PM  

Yg mati tu org islam saudara semuslim.. puak2 pakatan bangga bila dpt pukul bunuh saudara islam sendiri asal kan saudara kafir mereka terpelihara dan selamat.. astagfirullah.. kita bermusuhan kerana ambiga???? ambiga??? siapa ambiga??? ambiga ialah pro yahudi dan sekutunya...

Anonymous,  April 30, 2012 at 2:58 PM  

Ko tak payah le jeles.
Post gomo semua penuh ngan komen.

Anonymous,  April 30, 2012 at 3:06 PM  

AKu ADA TERHIDU BAU HANGIT
PERASAAN CEMBURU KEPADA BLOG GOMO.

Anonymous,  April 30, 2012 at 3:10 PM  

takde keje lain ke? asyik dok menipu je blog papagomo nie..

Anonymous,  April 30, 2012 at 3:29 PM  

satu lagi penipuan papagomo yang cuba menghasut pihak polis bertindak ganas... papagomo ni penipu dan penyebar fitnah nombor satu di Malaysia...

Anonymous,  April 30, 2012 at 3:40 PM  

dah sampai ajal?...kalo dia mati dalam tidur atau dsebabkan oleh sesuatu penyakit bleh la ko nk ckp smpai ajal dia...ni dia mati sbb kene bunuh..dia diserang...

Anonymous,  April 30, 2012 at 4:47 PM  

PADA HARI INI 30/5/2012..... AKU PEMERHATI LUAR DAN PENYOKONG PAS DALAM DIAM DENGAN INI MENGISYTIHARKAN BAHAWA AKU DAN BINI AKU AKAN MENJADI AHLI PENYOKONG SEUMUR HIDUP UMNO!!!!!!>>>>>>>>>>

Anonymous,  April 30, 2012 at 5:20 PM  

lu punya sukak la kalo lu nak jd lembu lepas jd org..
tunggu bersih 4.0 pulak kalo 8tuntutan x d tunaikan!
HIDUP RAKYAT!!!!!
psssttt...gomo sewel

Anonymous,  April 30, 2012 at 6:07 PM  

Aaah dah mati? Siapa nama polis tu- Private Kambing Mat Azri bin Mat Deris kah?........Siapa lah engko ni wahai papagomo........bukan juga wartawan, bukan juga jurucakap polis atau hospital. Jangan jangan engko dapat berita ni dari mangkok jamban Dataram Merdeka tak............buang masa Hishamuddin dan Rsis Yatim aja baca pisting engko ni.

Mad,  April 30, 2012 at 8:28 PM  

Sedih melihat senagkatan seislam bergaduh di sini.. Masing2 perihalkan agama. Tpi solatnya entah kemana, nama pada dasarnya islam tapi hatinya berpaut pada yang lain.. Semoga kita dilindungi agar tidak berpecah kaum.. Beljrlah apa erti sejarah wahai saudara2 ku

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:29 PM  

Kau orang yang mengutuk papagomo ni hidung tak mancung pipi tersorong-tersorong, dinasihatkan kau orang semua ni baca jelah haramkah dan malaysiakini yang penuh informative tu, apa kelas kau orang baca blog papagomo yang bukan sesiapa ni.

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:10 PM  

Bodoh ler dan BABI ler papagomo!

Dia meniigal semasa jalankan tugas sblem demo Bersih dijalankan
\Bacalah utusan Meloya..

Fuck up ler papagomo tak bace paper sekutu sendiri...

Pemfitnah!

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:15 PM  

Alhamdulillah.
Tahniah kepada pasangan ini.

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:01 PM  

ini satu mati semua heboh sangat... Bangang punya umno... Buka Surat khabar hari hari Ada orang mati lah. ini polis mati mau heboh sangat mau bagi dia pingat gagal berani ke?. Dulu itu wartawan mati kat Somalia duduk dlm van pun ini unmo bodoh nak bagi pingat. Real stupid goverment. Dan mana negara di dunia tak berpecah kaum? Malaysia ke? Another stupid statement from stupid people from umno. Selagi awak and keluarga awak saling bergaduh negara Akan berpercah kaum... Tak tau ke? TApi buat perangai macam tau sangat pakai hotak lah.. Lembu pun tau pakai la...

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:14 PM  

Itu lah pasal orang umno potong kepala lembu. Tak mau bagi lembu pandai dari dia...kakakakaka orang stupid pasal itu lah hantar orang tak qualify pi ambil doctorate, eh ada graduate student melayu tak pandai dan tak tahu bahasa inggeris..banyak dari uitm. Umno punya orang kan pandai . Graduate ini tak tau inggeris akan keje dgn kerajaan lol sampai habis kerana susah nak dapat keje korporate. Kesian...Hari hari makan gaji je...kesian bodoh grad ini

Anonymous,  May 1, 2012 at 12:32 AM  

penipu, pembohong, mana ada polis
meninggal masa bersih 3.0.
Org2 skrg ni x bodo la gomo.

Nape la ko ni degil sgt nak bertaubat. Bila2 je ajal kau sampai.

Aku doakan yg baik2 supaya Encik
Papagomo sempat melakukan taubat
nasuha. Insya'ALLAH. Amin.

Anonymous,  May 1, 2012 at 1:43 AM  

dah dah la tu gomo. berita tak betul jgn ditulis. kang menyebabkan salah faham orang pulak.

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:08 AM  

SIKAP PARA PEMBANGKANG MALAYSIA YANG KURANG AJAR DAN SEMUA PESERTA DALAM PERHIMPUNAN/RUSUHAN bersih SEPATUTNYA TINGGAL DI NEGARA AUTOKRATIK SINGAPURA. LEBIH-LEBIH LAGI KETIKA LEE KUAN YEW MENJADI PERDANA MENTERI DULU. APA JUA BENTUK DEMONSTRASI YANG BERBAU POLITIK LANGSUNG AKAN DITENTANG HABIS-HABIS. SEMUA RAKYAT DIGALAKKAN UNTUK BERFAHAMAN PRO-ESTABLISHMENT.
- antiBERSIH -

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:19 AM  

SIKAP PARA PEMBANGKANG MALAYSIA YANG KURANG AJAR DAN SEMUA PESERTA DALAM PERHIMPUNAN/RUSUHAN bersih SEPATUTNYA TINGGAL DI NEGARA AUTOKRATIK SINGAPURA. LEBIH-LEBIH LAGI KETIKA LEE KUAN YEW MENJADI PERDANA MENTERI DULU. APA JUA BENTUK DEMONSTRASI YANG BERBAU POLITIK LANGSUNG AKAN DITENTANG HABIS-HABIS. SEMUA RAKYAT DIGALAKKAN UNTUK BERFAHAMAN PRO-ESTABLISHMENT. ORANG MELAYU DI MALAYSIA MEMANG TIDAK BERSYUKUR. WALAU BERADA DI NEGARA SENDIRI MEREKA MERELAKAN DIRI UNTUK DIJAJAH OLEH BANGSA ASING. KALAU MELAYU/ISLAM SESAMA MELAYU/ISLAM BERCAKARAN, YANG UNTUNG PASTI JERUNG YANG MENUNGGU SAJA KESEMPATAN UNTUK MENGAMBIL ALIH NEGARA INI.
- antiBERSIH -

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:23 AM  

peserta yg mati kena langgar cane lak>> 3 lg kritikal..

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:56 AM  

Pengganas baju kuning ini sama saja dengan pengganas komunis sebab mereka memang satu keturunan. Celaka punya bangsa yang mengaku rakyat Malaysia!

Anonymous,  May 2, 2012 at 9:07 AM  

Kalau betul betul polis tu meninggal atau ada mana mana peserta Melayu Bersih meninggal,Tahniahlah orang Melayu!Baru puas hati korang kan???Orang lain senyum Dan tepuk tangan je.....yang untung pasti mereka!

akmal May 2, 2012 at 5:05 PM  

siapa anggota polis yang terkorban tu? nama? pangkat? balai? kamu bior benor...

Anonymous,  May 2, 2012 at 9:22 PM  

Jgn la bgaduh sesama kita. Ingt bangsa dan agama. Ikutkan hati nanti badan binasa. Sanggup ke kita tgk nnt perkataan bumiputera dah xdiguna pakai? Patutnya kita bersatu,jgn di pergunakan oleh pihak lain. Cuma kena ingt,yang benar tetap benar,yang salah tetap salah. Kita semua ni dah boleh berfikir dgn baik, nilai lah sendiri. Jgn benda yang buruk kita nak kata baik di sebabkan ego nk pentingkan politik. Skrg ni pn dah ckup elok dah pn, apa yang kita nak lg? Sudah2 la ya, baik kita bersatu untuk pertahankan agama dan bangsa kita. Jgn terpengaruh dengan agenda peribadi seseorang.

Anonymous,  May 3, 2012 at 12:55 AM  

puak bersih nie mana tau rasa kene maki...sebab yg kene maki polis...cuba diorang yg kene maki...polis pun manusia gak...ko ingat korang maki lebih2 polis nak doK KOREK IDUNG AJE..MAIN TGK2 KO MAKI2 ANAK BINI DIORANG....mestilah bagi sepak terajang skit..biar diam mulut ko dan perangai ko mcm setan TU....polis tu pukul setan dalam badan ko...tapi setan tranfer sakit tu kat ko...setan incharge bahagian Hasut aje...yg sakit2 ko la dapat...bukan ke ko yg setuju mcm tu...biar setan masuk dalam badan KO..baru ade POWER...KATENYE LAH..IDOK GITU KOME....

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP