BERSIH 3.0 - Perancangan Mengorbankan Beberapa Nyawa Berjalan Lancar

Saturday, April 28, 2012



Hebat hasutan mereka ini keatas rakyat Malaysia. Setitik Darah Rakyat Malaysia Tumpah dan Najib Razak perlu bertanggungjawap. Hebat memang hebat ucapan depa juak juak AMK Cicak Kobeng ni.

Kenapa mereka tidak menyatakan tanggungjawap mereka yang menganjurkan Demo BERSIH ini? Kenapa perlu disalahkan Najib Razak jika ada yang cedera sewaktu berdemonstrasi? Kenapa Najib Razak dan kenapa tidak Anwar Ibrahim atau mana mana pemimpin pembangkang yang lain?Semuanya Salah Najib Razak, semua musibat Najib Razak yang dipersalahkan.

Gomo yakin hari ini akan ada yang mati akibat dari perancangan awal mereka seperti sebelum ini yang mana lakonan kematian dicanang mereka Pakatan Pembangkang.

Mereka sudah siap merancang apa yang akan dilakukan dan Gomo yakin pada hari ini juga ada benda lain yang akan meletop membuktikan kepada dunia bahawa mereka mangsa kekajaman kerajaan walhalkan merekalah yang punya angkara.




Habis tu video diatas ni siapa pula yang perlu bertanggungjawap? Najib Razak jugak walhalkan yang pukul separuh mati seorang anggota Polis adalah puak Pembangkang sendiri. Kenapa tidak bertanggungjawap? Kenapa pemimpin pembangkang tidak mahu mengambil tanggungjawap tersebut?


Setitik Darah Rakyat Tumpah...... Jelas lah kepada kita semua mereka ini akan melakukan apa sahaja dalam memastikan hari ini pihak Polis bertindak ke atas mereka ini. Rakyat Malaysia 27.6 Juta orang diminta menilai mentaliti mereka yang sekitar 30 ribu orang hari ini.


Psssttt... Chegubard ni dah banyak kali melampau.......Tunggu masa je



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


54 comments:

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:50 AM  

Gomo...slogan kau dah lapuk!

"Anwar Ibrahim Harus Bertaubat"...perlu di gantikan

"Anwar Ibrahim harus di sambar petir "...

hangkedee April 28, 2012 at 10:06 AM  

Hukum alam habis madu sepah di buang.Habis aman timbul bencana.Itulah idaman pendatang kafir harbi dan belacai otak udang.

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:08 AM  

Lagi jelas lepas ni PRU 13 RAKYAT akan pastikan semua Negeri akan diambil alih oleh BN. Percayalaaaa.

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:12 AM  

Dia ni cikgu ke? Kalau ye, habislah Malaysia...

Memang berapi bunyinya sebab dia bebas bersuara....Boleh ditahan bawah Akta Hasutan ni..

Barula aku tau kenapa puak2 pembangkang beria2 benar nk mansuhkan ISA & AUKU. Sebabnya supaya dia bebas provok rakyat dan kerajaan x boleh dakwa mereka!

Wahai pendemo2 BerShit 3.0, apakah perjuangan anda sebenarnya?
Bukankah kebebasan anda berdemo hari ini JELAS menunjukkan anda tidak dizalimi dan kerajaan tidak bertindak kejam terhadap anda? terfikirkah anda bahawa ketua BerShit 3.0 itu iaitu AMBIGA adalah individu yang mahu menghapuskan Melayu & Islam di Malaysia? Sedarkah anda semua?

Ya Allah, selamatkanlah Malaysia drpd kezaliman puak2 pndemo BerShit 3.0 yg sebahagian besarnya adalah Melayu yg sudah hilang kewarasan.

Mana suara majoriti rakyat Malaysia? Ayuh Bangkit 27 juta rakyat Malaysia MENENTANG BerShit 3.o dan pembangkang yg dh tak keruan nk ke Putrajaya!

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:17 AM  

so!!!... kalau dah buat demo bersih!!
apa plak jadi lepas ni???
aku sebenarnya tak paham kenapa demo ni mesti buat???
abih kalau mengundi bn jugak menang?? saja nak wat kecoh jer dia orang ni.... bendenye tak seberapa...
takdak otak........... elok masa dia orang dok berhimpun pm kita datang bagi ceramah.....terutama pada melayu yang menyokong tuh.... macam la bersih tuh dok bagi makan..kat keturunan dia....

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:25 AM  

kalau aku pelangkung si chegu bodoh ni mesti aku di cop org upahan umnokan? bodoh tul la mamatni. kalo ko boleh buat semua benda sukati mak bapak ko.. kenapa aku tak boleh?

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:30 AM  

Sokong......
Ayuh Bangkit 27 juta rakyat Malaysia MENENTANG BerShit 3.o dan pembangkang !

Sokong.....
Harap PM boleh turun padang ke tempat demo. Kita tengok apa yg pendemo2 tu nk buat pada PM. Adakah mereka berani usik PM?

Harap pihak DBKL, polis dan mahkamah buat sesuatu dakwa pengerusi BerShit 3.o si AmBABIga tu sebab keras hati dan keras kepala melanggar peraturan. Mahkamah dh kuar arahan spy berhimpun di Stadium, tetapi dia org ni semua berkeras.

Ayuh bangkit suara majoriti rakyat Malaysia!!!

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:32 AM  

jangan salahkan mereka tapi salahkan polis...sebab polis kat malaysia ni lembab...bagi muka sangat...x der penguatkuasaan undang2...tu pasallar dorang naik tocang.....

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:35 AM  

Aku sokong.....

Kalau org2 gila dlm BerShit & pembangkang tu boleh sesuka hati dia org buat apa aje apa dia ingat rakyat majoriti x berani nk buat apa2 ke? Bodo punya org.

Ayuh bangkit suara majoriti rakyat Malaysia!!!

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:38 AM  

Sapa yg dh membangkitkan semangat aku ni dgn slogan "Ayuh bangkit suara majoriti rakyat Malaysia!!!"

Aku suka, aku sokong! Kita sama rakyat Malaysia yg waras dan perlukan keamanan!

Minta tlg Papa Gomo promosikan slogan ni!
"Ayuh bangkit suara majoriti rakyat Malaysia!!!"

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:43 AM  

Betulkan skit, "Ayuh bangkit suara majoriti rakyat Malaysia menentang Bersih 3.o dan Pakatan Rakyat!!"

Dia org ni skrg dh besar kepala rasa mcm dia org BEST sgt. Tunggu bila 27 juta majoriti rakyat Malaysia bersuara!

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:51 AM  

habislah kau kaki fitnah... cptlah brtaubat. tutup je blog ko ni.

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:59 AM  

Jangan takut Papa Goma, kami rakyat majoriti sentiasa bersama-sama memperjuangkan kebenaran!

Dia org ni sebenarnya dh cuak dh!

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:00 AM  

ambabigagak n che'gu bardhalol tidak bersalah...yg bersalah ialah samudin senonn lembut lembai lemah gemalai...paksheikh juga tidak bersalah kerana paksheikh hanya sekadar menjalankan peranannya selaku...paksheikh al joob joob pukui kelileng...kehkehkeh

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:03 AM  

nampaknya bersih 3.0 ni lebih besar dari bersih-bersih terdahulu. kenapa boleh jadi macam ni? kenapa kote bengkok terus dibiarkan bermaharajalela? polis malaysia ni memang lembablah. aku sakit ati betul dgn kerajaan yg lemah sangat ni. tembak jerla pendemo tu dgn peluru hidop!!!!!!

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:05 AM  

Ko tak pegi demo ke? Nanti geng ko
cakap ko pengecut.

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:06 AM  

UMNO dh goyang.Semua jalan dh ditutup.Namun semua peserta tetap bersemangat..Inilah yg UMNO x boleh lakukan.Kali UMNO semua nak kena bagi rasuah baru orang datang...

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:08 AM  

SAYA BAGI AMARAN AMARAN AMARAN.
JANGAN PANGGIL SAYA SAMUDIN SENONN!!!

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:20 AM  

MANA ITU SAMUDIN SENONN LEMBUT LEMBAI LEMAH GEMALAI MAU NYOROK...ASEK2 BAGI AMARAN JER TAK SUDAH...HABES SEMUA MANGKOK2 AYON BERTENGGONG DUDUK BANTAH MACAM BABI DAN ANJING KELAPARAN...BERSIHkanSHIT 3.0 ...SHIT SHIT SHIT

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:21 AM  

setitik darah tumpah najib perlu bertanggungjwb?..malang lah nasib demontrans..malang sungguh..sedangkan yg mengapi apikan dan menganjurkan BERSIH adalah pemimpin pakatan..bila berlaku pertumpahan darah pemimpin ini lepas tgn dan tidak mahu bertanggungwb.

Nyata sekali pakatan hanya menperalatkan rakyat utk kepentingan peribadi..

Bila ada yg terkorban pemimpin ini lepas tgn begitu saja dgn menyalahkan org lain,

kesian para demontrans yg bertungkus lumus jika berlaku kematian alamat mati katak..
Kesian sungguh

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:22 AM  

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA Freemalaysiakini2

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:22 AM  

Stupid dumb dumb depa ni..buang masa..buang tenaga..memalukan bangsa..mentaliti kelas ketiga

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:27 AM  

para pendemo dibayar dan yg dtg dari luar lembah kelang penginapan hotel ditanggung oleh pihak penganjur,,

info ni aku dapat dari salah seorg pendemo dari perak yg kini berada di b,bintang

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:30 AM  

DUDUK BANTAH TENGGONG MACAM KATAK...SAMPAI TERBERAK TERKENCING...INI BARU KENA DGN TEMA BERSIHkanSHIT 3.0...PASTU MASING2 PAKAT2 MAKAN DAN MINUM TAIK DAN KENCING MASING2...BOLEH TUKAR SUKA SAMA SUKA JUGA...SILAP HARIBULAN BOLEH MATI KATAK SAMBIL DUDUK BANTAH MACAM ANJING DAN BABI KELAPARAN...SHIT SHIT SHIT

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:30 AM  

Demo khas untuk CNN dan yang sewaktu dengannya.

Nak US terutamanya dan kuncu2nya bertindak tanpa menunggu PBB.

Masaalahnya minyak Malaysia berapa tong sehari? Rakyat Malaysia keseluruhannya dah berapa hari tak makan?

Ha ha ha ....Nuar nuar.

Mereka tunggu isyarat CNN, BBC dan juga mana mana camera media kafir untuk bertindak. Kelakar..

Tu yang Anuwar nak. Berlakun depan kamera.

Kelakarnya kat KL jer. Bandar bandar lain tak 'merebak' pun. Akai ada ka?

Nampak sangat semua di tumpukan ke KL tapi impak tak da? Ingat orang luar buta ke?

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:33 AM  

bukan mentaliti kelas ketiga bro tapi mentaliti anjing pakatan rosak ne tahap loji taik... otak penuh najis c ambiga bangang and anwar bebal... muahaha

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:38 AM  

PAPAGOMO,
BEST! LAH KL SEKARANG.

SERUPA CARNIVAL BERPRISTIG ANTARABANGSA LAH !!!!!!!!!.........

RAMAI NYA ORANG BERBILANG BANGSA BERSATU PADU MENYATAKAN SOKONGAN MEREKA ....................yang pondan duduk kat rumah adalah nonton porno papagomo..... sepatut nya Agung, Sultan2, PM, menteri2 harus join kalau dia betul-betul cintakan rakyat nya . Kalau tak ikut, ternyata dia berselindung disebalik sistem pilihan raya yang pincang atau tak dikerumun rakyat.....tak ada telor ( buah zakar )

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:51 AM  

bukan senang nak kumpul org seramai itu utk berdemo. kalau bn kumpul org berkumpul dgn bayar duit & makan free pon xleh nak capai seramai tu. kalau jom heboh yg hidang hiburan melalaikan pon xleh lawan. mereka semua ni dtg secara sukarela. tentu ada benda yg tak betul lam kjaan sebab tu mereka ni demo. takkan semua mereka tu bodoh2. kebanyakkan mereka ni terdiri dari golongan profesional dan pelajar, bukan macam perhimpunan pemuda anjuran bn lam gambar blog gomo ni ari tu yg rata-rata aku tengok muka pemuda tercicir sekolah & mat rempit jer. jauh bezalah himpunan anjuran bn dgn himpunan bersih ni.

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:00 PM  

carnival berprestij antarabangsa palahotak lu...CARNIVAL CARNAL ANTARABANGSA SAPU BONTOT ADALAH GAK...maseng2 intai peluang sondol menyondol sontot menyontot berbilang kaum agama dan bangsa...tuntutan IFC lah katakan...bontot ambabigagak juga jadi sasaran utk di bersihkanSHIT 3.0....SHIT SHIT SHIT

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:06 PM  

Betul tu Tanggung jawab PM untuk semua rakyat, tak kira pembangkang ke apa ke.... Kalau tak mampu jangan jadi PM

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:10 PM  

pm memang tak mampu laksana tanggungjawab. ntah mangkuk mana yg lantik pm ni. setahu aku, aku xde pon undi pm lembik ni.

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:12 PM  

DUDUK BANTAH CAM ANJING DAN BABI KEBULURAN...SIANN KAT BAHLOL2 YG DUDUK BANTAH TERJELIR LIDAH KEBULURAN...AKHIR2NYA TERBERAK TERKENCING KAT SITU...PAKAT2 MAKAN DAN MINUM TAIK DAN AIR KENCING MASING2...BOLEH TUKAR "SUKA SAMA SUKA" LAGI...AMBABIGAGAK PEJUANG LGBT DAN IFC MENJADI IDOLA BABI2 DAN ANJING YG DUDUK BANTAH SEPERTI DAH TERENCAT AKAL...BERSIHkanSHIT 3.0...SHIT SHIT SHIT

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:13 PM  

........orang islam dilarang menghadiri demo bersih.Haram hukumnya.Orang islam digalakkan belajar agama atau membaca.......

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:24 PM  

HOI. .. TANGGUNGJWB KORANG
SENDIRI LAA...
KORANG YG GATAL PERGI NAK
SUH PM TANGGUNGJWB PLAK.
ADA KE PM SUH KORANG BUAT DEMO.
KO SUH LAA SI BETINA GAGAK HITAM
DGN SHEIKH AL JUB TANGGUNGJAWAB.

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:27 PM  

pm memang lembik sebab taknak tembak mereka ni. aku benci sungguh-sungguh kerajaan bn yg lembik ni. bodoooooohhhhhhh

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:33 PM  

kn bgus law anuar ibrahim mnanggung azab sbelum ajalnye,bru mreka2 yg tdah bontot dia tau

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:36 PM  

dosa besar rahim nor bekas kpn ialah dia tidak membunuh anwar.Pahala yang dia dapat kerana melebamkan mata anwar tidak dapat menebus dosa besarnya kerana tidak membunuh anwar.AKU BERDOA SEMOGA ANWAR DIPANAH PETIR BIAR MAMPOS

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:38 PM  

itu statement orang yg penakut...

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:38 PM  

Korang jalan gelak ye....

Media asing luar negara tengok baju kuning tu mereka tak fikir lain....mereka fikir LGBT (lesbian gay biseksual transgender) sebab baju kuning memang untuk demo LGBT satu dunia.

Mat salleh confuse bila tengok pas dengan kopiah dan serban sokong LGBT. Yusuf Qaradawi lagi confuse.

Ambabiga gelak sampai terkencing sebab dapat bodohkan orang Islam. Inilah kejayaan dia memurtadkan secara senyap. Korang bayangkan Ambabiga gelak sorang2 dalam bilik dia.

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:45 PM  

Nasihat aku sebelum keluar rumah baca ayat kursi. Kaki kita takkan melangkah ketempat2 yang maksiat dan mengugurkan iman kita. InshaAllah.

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:46 PM  

hnnn aku nga tinjau tadi sekitar masjid jamekk,,,cm tak ada sambutan jer bersih ni,,,,cam satu pesta lak,,,

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:50 PM  

hidup hidup
hidup najib
hidup hidup
hidup monggol

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:51 PM  

tak ada sambutan? macam pesta?
konpius aku

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:54 PM  

Harapan agar ada org yg mati...dan yg mati itu adalah org CINAcilaka

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:56 PM  

harap-harap ko la yg mati depan pc ko. lembu bodoh

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:59 PM  

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung...

STATMEN MACAM SIAL...

Anonymous,  April 28, 2012 at 1:03 PM  

Ooo dia ni cina laa

zam April 28, 2012 at 1:30 PM  

bro. Mamat 7.51pm berani ckp dlm blog ja. mn ada telor. heeee

Anonymous,  April 28, 2012 at 2:38 PM  

Celakakan Individu bernama Anwar Ibrahim.....(tolong pendekkan tulisan diatas.)

Binatang liar peliharaan Anwar perlu ditambat masuk kandang sekitar Kuala Lumpur supaya tak menganggu urusan manusia ynag hidup aman dan harmoni.Tuan punya binatang ni tahu sondol Chinadoll saje bukannya nak tambat binatang ni. Binatang ni pun jenis pembawa virus nipah yang perlu ditembak mati demi menjaga kesihatan manusia berakal.

Anonymous,  April 28, 2012 at 2:58 PM  

Hari ini terlakarlah maksiat pelbagai rupa dikalangan anak-anak Melayu Islam pelbagai maksiat. Mereka dibayar untuk hadir ke Dataran untuk meramaikan ahli diPesta Demo. Maka akan terhasillah pelbagai kemungkaran kerana anak-anak berselera dan mudah digoda. Jika Pas kata Demo kali ini berjaya, aku setuju kerana PAS berjaya menyempurnakan pelbagai kemaksiatan. Yea!! DAP bersorak!, YEA.. Syaitan dan Iblis bersorak!.. Yea PAS hebat! Parti Anjuran Syaitan !

akusokongPKR,  April 28, 2012 at 3:00 PM  

Banyak buat dosa kat rakyat dapat sekali!!

rantai berjela buat jerut leher kat akhirat..

Anonymous,  April 29, 2012 at 1:20 AM  

ambabiga menggalakkan terrorism di malaysia. ambabiga patut didakwa

Anonymous,  April 29, 2012 at 8:50 PM  

Najis galakan rosmah pi shopping beli kasut mahal mahal..ini pun terrourismm ah? Bodoh

Anonymous,  May 1, 2012 at 12:22 AM  

Dh bini dia bengap...ko mrh2pun mlm kang dia tdo ngan najip gak...kompius

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP