BERSIH 3.0 - Video Polis Pecah Kepala Diserang Pakatan Rakyat

Friday, April 27, 2012







Apa yang pasti esok waktu demo BERSIH 3.0 yang dijalankan oleh Pakatan Pembangkang pihak Polis sekali lagi akan menjadi mangsa kekejaman mereka puak Pembangkang ini. Provokasi dan maki hamun akan dihamburkan kepada Polis yang bertugas dan seterusnya kekerasan yang mereka akan gunakan.

Dimana salahnya pihak Polis dalam mempertahankan diri dan menjaga keselamatan 27.6 Juta Rakyat Malaysia dan Negara ini? Dimana salah mereka bertindak tegas keatas puak BERSIH yang boleh kita takrifkan sebagai pemberontak? Dimana keadilan untuk pihak Polis yang sanggup berkorban apa sahaja dalam mempertahankan Malaysia ini dari kacau bilau?

Rakyat mampu melihat, Rakyat Mampu Mendengar dan Rakyat juga Mampu Memberikan Kerjasama kepada pihak Polis agar Malaysia aman dan tenteram dari pekara yang boleh mencetuskan tragedi berdarah sepertimana didalam video diatas.

TOLAK BERSIH 3.0
Demi Kemakmuran Negara

Pihak Polis Terbaik Menjaga Keamanan Rakyat Malaysia

Psssttt... Ada ke puak pembangkang PAS,DAP dan PKR ambil peduli tentang keselamatan Polis?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



53 comments:

Anonymous,  April 27, 2012 at 3:10 PM  

kasi mati anwar,ambiga,hadi,kit siang,lge,lgbt,pas pis pus,parti kongkek rakyat...semua menyusahkan negara...

Anonymous,  April 27, 2012 at 3:13 PM  

SubhanaAllah....ini semua buat aq bertambah2 BENCI tahap maksima thdp puak pembangang esp ANUwar , PAS n paling sial di donia ini ialah cibai2 DAP....

Anggota polis itu mnjalankn tugas namun dgn kesombongan n kebiadapan ANJING2 pembangang mrk dah xlagi berperangai spt manusia...

PR..pakatan SYAITAN.....jgn harap aq akan mnyokong keSYAITANAN korgn....aq akan memastikan keluarga n org2 yg rapat dgn aq menyokong BN...

HIDUP HIDUP BN BN BN BN UMNO...

hangkedee April 27, 2012 at 3:18 PM  

Pas sudah hilang akal dek fatwa songsang mereka terhadap orang lain.Ambik kau Tuhan telah menutup segala galanya dari dunia lagi."Masih ingat Amat gila Hadi Awang"

Anonymous,  April 27, 2012 at 3:24 PM  

Menteri Dlm Negeri tak de teloq..Polis takde org yang backing. Kesian depa ni, sendiri buat sendiri tanggung.

Anonymous,  April 27, 2012 at 3:31 PM  

Anwar Zionist tidak akan berhenti menggila. Si Dajjal lahanat ini akan buat hacau bilau huruhara dan beliau akn muncul sebagai Hero Tamil murahan, kepada pencacai2 dan penjilat2 yg bengap nak mampos, yg dah terjilat air stor kunyit tote bengkok dia. Ini semua dalah agenda jahat dan kotorr Yahudi zionist. Lihat saja apa yg berlaku di Egypt, Syria, Pakistan, Indonesia, Thailand, Korea, semua taktik yg sama, iaitu demo jalanan, rusuhan kaum, kacau bilau, huruhara, inilah mainan Yahudo zionist untk menghancurkan negara2 Islam. Anwar Zionist, peliwat terkutok, barau lahanat Yahudi zionist dan perkakas Neocons, akan melakukan apa saja, apa cara dan siapa saja, waimah anak isteri, semua bole mampos, asalkan kote bengkok dan cita2 beliau ke Putrajaya tercapai - At All costs. Janganlah merelakan diri anda diperbodoh bodhkan, dikencing panas terus terusan oleh Anwar Zionist, Bapa Liwat, Bapa Zina, Bapa Korupsi, Bapa Kronisma, Bapa runtuh akkhlak, Bapa Perosak, agama, bngsa dan negara. jangalah merelakan diri anda, mendapat saham laknat Allah, kerna bersengkongkol dgn agenda jahat Yahudi zionist bacul, dan niat terkutok Hero Tamil pare pundek bernama BABI haramjadah.

Anonymous,  April 27, 2012 at 3:31 PM  

Citer lamer tu bro...zaman tok ku tonggek lagi...kasi cerita baru punya...abe wa punya baru steadyyyyy...

Anonymous,  April 27, 2012 at 3:44 PM  

Demi perjuangan suci ibu bapa aku yang sama-sama berjuang untuk memerdekakan Malaysia, Aku berdoa kepada Allah sebagai insan yang teraniaya bahawa dengan KUasaNYA memberikan petunjuk kepada Anwar dan konco-konconya, yang benar-benar mahu melihat bangsa Melayu akan terus padah hidupnya! Anwar, kau kepala besar pengkhianat Negara!

Anonymous,  April 27, 2012 at 3:52 PM  

Awal bulan ni ... dgn Mahasewel (baca : Mahasiswa yang sewel sebab belum matang) ... DBKL & PDRM bagi muka sangat.

Bila berdepan dgn bekas President Bar Council ... kan dah susah.

Lain kali percayalah kata-kata ini ... Prevention is better than cure.

Bilalah org gomen ni nak belajar dari sejarah.

Anonymous,  April 27, 2012 at 3:52 PM  

bersih kuning warna bajuku
kuning juga warna gigiku
kuning juga amalan idolaku
kuning juga warna tahiku

YB Raz April 27, 2012 at 4:05 PM  

selagi nuar tu hidup bebas, selagi itulah malaysia ni tak aman

Anonymous,  April 27, 2012 at 4:15 PM  

sepatutnya kerjaan bincangkan isu ni dari perkara lain:

1. Isu projek PKFZ ,
2. NFC ,
3. YTL Comms ,
4. Lynas ,
5. Penyenaraian FELDA ,
6. Kepincangan Pilihanraya dan pendaftaran pengundi oleh SPR ,
7. Isu Penjualan Tanah Rizab Melayu ,
8. Isu PTPTN ,
9. Isu melantik syarikat perunding Israel ,
10. Isu undang-undang baru menganti ISA dan AUKU,
11. Isu pembunuhan Altantuya Saaribu dan pembeliaan kapal selam Scorpene,
12. Kes skandal balak di Sabah dan Sarawak ,
13. Isu royalti minyak Petronas ,
14. Isu khidmat kesihatan 1 Care
15. Isu MAS-A.Asia ,
16. Isu kerugian MAS
17. Isu penjualan aset Tabung Haji
18. Isu penarikan subsidi tetapi wang subsidi tidak diguna dengan produktif untuk memperbaikki khidmat dan kemudahan awam,
19. Isu meluluskan perbelanjaan tambahan yang terlalu kerap di parlimen
20. Isu SPBA
21. Isu dakwaan ke atas AG dan bekas KPN ,
22. Isu kematian Teoh Beng Hock di pejabat SPRM
23. Isu kematian Ahmad Sarbani di pejabat SPRM
24. Isu kematian dalam tahanan polis
25. Isu siasatan dan tindakan ke atas kes rasuah ,
26. Isu Rekomendasi Menambahbaik PDRM oleh Suruhanjaya diketepikan .
27. Isu PPSMI yang belum selesai ,
28. Isu kebebasan ahli akedamik bersuara,
29. Isu pengawalan penyebaran agama laian kepada orang Islam dan tuntutan penguakutasaan undang-undang murtad,
30. Isu penangkapan dan penyerahan individu oleh kerajaan Malaysia kepada AS atas dakwaan pengganas ,
31. Isu Malaysia ikut arahan AS henti jualan minyak kelapa sawit kepada Iran dan pembelian minyak mentah dari Iran,
32. Isu pelbagai kepincangan dalam perbelanjaan negara berdasar Laporan Audit negara ,
33. Isu kerugian DBP akibat pengswastaan bahagian penerbitannya ,
34. Isu kepincangan dalam sistem pengangkutan awam ,
35. Isu perjanjian TNB dengan IPP yang membebankan rakyat
36. Isu pengswastaan bekalan air ,
37. Isu kualiti dan penyediaan perumahan rakyat
38. Isu pelbagai projek mega yang membazir dan menjadi gajah putih
39. Isu pendapatan petani dan nelayan yang maseh rendah
40. Isu gaji minima pekerja
41. Isu kos uruskelola dan penyelengaraan pelbagai aset kerajaan yang terlalu tinggi
42. Isu tahap hutang negara dan hutang domestik ,
43. Isu jurang kaya miskin yang semakin melebar ,
44. Isu pengistiharan harta kekayaan pemimpin-pemimpin kerajaan, isu akauntabiliti Petronas kepada PM bukan kepada Parlimen.

Anonymous,  April 27, 2012 at 4:36 PM  

Isu-isu tersbut patut dibincangkan bersama oleh PR sebagai pihak Check and Balance..bukan terletak atas bahu Kerajaan sahaja...

Anonymous,  April 27, 2012 at 4:56 PM  

Setakat nak keluar isu org lain mmg pandai. Isu sendiri pun tak blh settle lagi. Alasan nak tutup masalah sendiri.

Anonymous,  April 27, 2012 at 5:02 PM  

....rasa mcm tunggu Penyimpan Mohor Besar Raja2 mengumumkan esok Hari Raya...aduuuh seronoknya x sabar tunggu hari esok!!! Selamat Berhari Raya Demonstran!!!

Anonymous,  April 27, 2012 at 5:02 PM  

Sebelum sibuk dgn demo jalanan BERSHIT, kenapa tak penjilat2 dan pencacai2 najis BABI, bersihkan Anwar Zionist, Parti Ajaran Songsang dan komunis biaDAP dari tahi2, kotoran2, najis2 dan harami2 dulu. BERSIHKAN Anwar zionist dari stor kunyit, liwat, zina, perkara2 terkutok dulu, baru bole mulakan demo, kalau tidak sama saja dgn KEADILAN, keadilan buat Anwar sorang saja, yg lain pergilah mampos. Inilah keparat, dan bngsatnya Yahudi zionist. Sedar dan insaflah wahai penjilat2, sampe bila nak jadi bengap nak mampos. Kecik2 tak nak kojol, dah tuak menyusahkan diri, keluarga, agama, bngsa dan negara, hidup sia2 saja, menghabiskan beras. Janganlah merelakan diri dilaknat kerana menykong dan bersengkongkol dgn agenda jahat dan kotorr Yahudi zionist. Selamatkanlah diri dan keluarga.

Anonymous,  April 27, 2012 at 5:18 PM  

macam mana pula isu:

ANWAR SONTOT AZIZAN
ANWAR SONTOT SAIFUL
ANWAR SONTOT SHAMSIDAR SAMPAI DAPAT ANAK.
ANWAR CURI DUIT RAKYAT BERBILION-BILION.
ANWAR SONTOT CINADOL.
ANWAR SONTOT SIAM DOL.
ISU TEOH BENG HOCK. TERTEKAN KERANA TEKANAN BOSNYA KERANA RASUAH BUNUH DIRI DI PJBT SPRM.
ISU PASIR
ISU SAMPAH YANG TIDAK DAPATY DISELESAIKAN.
ISU DERHAKA KPD RAJA.
ISU TIDAK PANDAI MENTADBIR NEGERI CARI DUIT DENGAN MENJUAL TANAH.
ISU PELABUIR MASUK PPINANG JASA BN TETAPI LIMGUANENG MENGAKU DIA YANG BAWA MASUK. PENIPU.
ISU NAK BATALKAN SEMUA KEISTEMEWAAN ORANG MELAYU KALAU FUCKATAN PERINTAH
ISU NEGARA REPUBLIK KALAU FUCKATAN PERINTAH
ISU ISU KPG BUYAH PALA.
ISU PENIAGA MELAYU DI BATU FERINGHI HAMPIR 400 TERPAKSA TUTOP KEDAI ATAS ARAHAN LIMGUAN ENG.
ISU TAK RUMAH UNTUK RAKYAT PENDAPATAN RENDAH TETAPI TERUS MEMBINA RUMAH YANG HARGA BERJUTA.
ISU APA YANG ADA DI PENANG SEMUA TINGGALAN BN.
ISUE P[ELABUR MASUK PPINANG JUGA HASIUL KERJA BN.
RATUSAN RIBU MENDAPAT KERJA DI PENANGF ATAS JASA BN.
JANJI JQANJI KOSONG FUCKATAN.
FUCKATAN PANDAI BOHONG, KENCING SAJA.

Prince of Noob April 27, 2012 at 5:18 PM  

dah dah la tu... main game dulu sini.

Anonymous,  April 27, 2012 at 5:20 PM  

korang nie takut sgt lah..esok x smpi 1000 pun yg datang..kan geng pakatan mana ada org sokong..x payah takut2 dkt diorg..apa lah yg ada dkt phimpunan mcm tu..so x pyh kecoh2..lg kecoh lg bangga diorg dpt liputan

Anonymous,  April 27, 2012 at 5:37 PM  

huyooo memang terbukti bersih ni kejam. Semua pakai baju kuning bersih tu, nampak tak? Semua menjerit teriakan streotaip pembangkang "hidup hidup". dengar tak?

Yang lembu memang senang percaya

Anonymous,  April 27, 2012 at 5:37 PM  

Antara perhimpunan dan perarakan yang melibatkan golongan itu mengenakan warna kuning termasuk Gay Pride Parade Toronto dan Gay Pride Parade Johannesburg dan Gay Pride Parade London yang dihadiri oleh ribuan penyokong seks bebas itu setiap tahun. - UTUSAN
------------------------------

Haha....dah tahu kan kenapa kuning. Sebelum ada malaun kata..'oh, kalau gitu raja pun lgbt?...biar aku jawab dulu. Sejarah kesultanan raja melayu seawal 1511 dah sebati dengan warna kuning. So, lgbt nak beraja dimata dan bersultan dihati.

Soalan aku, sanggupkah kita orang melayu menjulang lgbt baju kuning dari raja melayu sendiri??? Fikirkan.

Semua rakyat mahu pilihanraya yg suci. BN pun tak mahu ditipu oleh Pakatan dan begitu juga sebaliknya. Meja rundingan setiasa terbuka tanpa KEKERASAN DAN KECEDERAAN.

Terima kasih PDRM yg sentiasa berkhidmat.

Anonymous,  April 27, 2012 at 5:54 PM  

Tolak bersih haram bejadah..minta yg pergi esok terima akibat kerana kebodohan diri dan pemipmin mereka...ambiga bengong

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:13 PM  

Diaorg yg wat perhimpunan tu sememangnya x kenang budi dan tidak pandai menilai yg mana buruk dan disebaliknya. Sepatutnya kita sbg rakyat malaysia patut bersyukur apa yg ada dan bukannya menunjukkan kebodohan kita kpd negara luar...hampeh tul.

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:16 PM  

Sah ko ni orang gila yang gila politik gila

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:19 PM  

Melayu murtad masuk tak??

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:21 PM  

Contoh gila potik

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:22 PM  

Bodoh lembu, keamanan tu sapa jaga???

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:23 PM  

Terbaik 20x

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:25 PM  

Terbaik 20x... Isu tu Pak Shit tiba tiba buta

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:27 PM  

Bro.. Lawak lu busok bro..

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:46 PM  

apa isu?apa isu?klu gomen dah ckp bnyk yg dah selesai dan ada yg disiasat lu org mau terima ka????sudah berbuih org dok ckp..lu org mau semua isu itu PM or TPM sangkut dan dibawa kemuka pengadilan..pastu baru isu2 itu boleh dianggap selesai..apa la..cuba la fikir pakai akal sikit..klu btl nak keadilan atas sesuatu isu gi buat report pada pihak berkuasa pastu tunggu mrk buat siasatan..ini tidak lps buat report blm apa2 dah ckp polis sprm n spr semua ikut ckp BN je..ini bkn nak selesai masalah tp saja nak politikkan je..ckp nak demo bersih tp laungan reformasial yg lebih dari bersih??kat gopeng pun mcm tu gak..nak suruh org perlahankan pembesar suara pun reformasial??niajis kote tak naik pun reformasial??nuar kote bengkok pun reformasial?hadi awang buasir pun reformasial?kit sial telur pecah pun reformasial??sikit2 reformasial..apa yg nak di reformasialkan??kat selangor penang semuanya hanya ikut jalan yg dah dibuat oleh BN dulu..tp dabik dada plak konon dia yg buat ekonomi maju..apa sumbangan nuar sebagai penasihat ekonomi selangor?berapa kali attend meeting?nak tunjuk hero je..apasal tak jd penasihat ekonomi semua negeri yg diperintah oleh pr?dah tau selangor yg jd tumpuan pelabur..nak tumpang glamour je lebih..mak bapak lahirkan anak pastu bg makan pendidikan bagai..dah besar jd pandai dah kawin bini ckp pasal dia la suami dia berjaya..mau tak berasap mak bapak dia??seeloknya bini dia bersyukur dan berterima kasih pada mak bapa suami dia tu..bknnya mendabik dada!!!!!!

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:53 PM  

Tu lah geng Umno ni kalah keling mabok todi lagi, belum apa apa, dah kecuh satu dunia

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:54 PM  

Terima kasih lembu condo

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:57 PM  

sama sama anjing tivolli villa....

kingnek April 27, 2012 at 6:57 PM  

Pada pendapat aku beginilah, najib lemah lembut dahulu, tapi nanti lepas pru bila bn menang, masukkan sesiapa protes dalam jel kemudian letak dalam rekod mereka merusuh jadi susah meteka dapat kerja kelak. kemudian saman penganjur sampai bankrap, di singapura sangat betkesan. Pelajar juga harus dibuang terus dan diharamkan belajar di mana2 uni kerajaan. Yang penting, strateginya menghapuskan masa depan mereka, itu yg hishamuddin terlalu bodoh nak lakukan, ikut taktik singapore, aku janji, inshaAllah berkesan. sekarang ni mereka fikir boleh lepas gitu aje, salah najib juga. tapi aku faham juga, tapi lepas pru, terus hapuskan mereka dgn apa cara pun, illuminati sudah nampak kemenangan, kita masih boe mengalahlan mereka dengan taktik secara halus

ASHAMSURI April 27, 2012 at 7:00 PM  

http://ashamsuri.blogspot.com/2012/04/konvensyen-media-sosial-1malaysia-pkt.html

POHON DIHEBAHKAN BRO..

Anonymous,  April 27, 2012 at 7:03 PM  

Najib takut undi dia lagi rendah pada Pak lah

Anonymous,  April 27, 2012 at 7:09 PM  

POLIS CUMA BERANI SAMA ORANG DALAM TAHANAN, ORANG YANG DAH DIGARI, ORANG YANG SUDAH MENYERAH DIRI DAN BUDAK AMINURASHID.................

Anonymous,  April 27, 2012 at 7:13 PM  

Mengajar melayu bersikap pengecut, pondan dan main bangsat.........apa sudah jadi dengan warisan pahlawan kebangaan kita.....Hang Tuah

Anonymous,  April 27, 2012 at 7:16 PM  

Takut pi Bersih, duduk rumah tengok mari memasak, kebun kita, gubahan keritif ,atau nonton porno...........pondan punya kegemaran.....

Anonymous,  April 27, 2012 at 7:21 PM  

gua kurang setuju ngan u bro kingnek..najib sesekali takkan buat mcm tu bro..harus diingat kiranya dilakukan seperti di singapork tu rata2 yg kena anak bangsa dia gak...klu najib ni kejam dah lama dah dia ajar sialan2 ni.. inilah transformasi politik yg dijanjikan oleh najib..yg pasti klu 1000 yg gi berdemo tp berjuta yg dok rilek je kat rmh..menikmati cuti hujung minggu.. ini bukannya suara majoriti rakyat.. ini cuma suara pihak yg terdesak dan berkepentingan!!!

Anonymous,  April 27, 2012 at 7:25 PM  

Aku ikut Jebat

Anonymous,  April 27, 2012 at 7:27 PM  

kau boleh tido nyenyak selama ni sapa yg jaga..bodo..

Anonymous,  April 27, 2012 at 7:31 PM  

betul bro..nak tunjuk jantan sangat gi palestin...tgk ada teloq ker tak

Anonymous,  April 27, 2012 at 7:44 PM  

Pemerintah tak kisah siapa yang akan mendapat cedera melayu polis, melayu bersih, melayu amnog , cina, india asal mereka maseh dapat berpegang kepada peti save Bank Negara........ Melayu seperti papagomo saja bodoh mudah diperalatkannnnnnnnnnnnnnn

Anonymous,  April 27, 2012 at 8:43 PM  

bestnya tak sabar2 nak tengok monkey2 pakai baju kuning esok...

heheheee...pasti berbagai2 aksi lakonan lagak ngeri akan ditonjolkan malah pasti lebih hebat dari yg dulu...muhahhaahhaahaaa...

Anonymous,  April 27, 2012 at 8:50 PM  

Melayu murtad mana?
Engkau ke??

Anonymous,  April 27, 2012 at 8:54 PM  

Papa patut lead 'kotor' untuk anti dia orang. Now the challenge to you. If you think u r brave enuff or just a coward keep on hiding behind your blog.

Anonymous,  April 27, 2012 at 9:11 PM  

kalau takut mati,
jangan berjuang.

Duduk diam-diam, dan tunggu mati..


wakkang

Anonymous,  April 27, 2012 at 9:26 PM  

aku ingat kalau boleh esok semua rakyat yang cinta keamanan jgn tengok buat bodoh jer..mana yg tolak bersih pegilah pantai peranginan ke balik kg ke..polis, FRU dan DBKL stay kat balai atau opis jer..Media pun x payah ambil liputan...biar je dia orang pekek kelolong,menjerit dan berdemo..buat bodo jer...apa jua kerosakkan yg berlaku tangkap pemimpin yg menganjur dan ambil tindakkan mahkamah ganti rugi..biar dia orang giler meroyan.buat mcm tak ada apa2..kompom dunia akan puji Malaysia. Kompom anjing2 BERSIH meroyan tak ada respon. hahahahaha

Anonymous,  April 27, 2012 at 9:48 PM  

Bestlah wakkang ni. Tak takut mati.
Tapi rasanya kalau wak mati kerana
berjuang kat palestin lebih mulia.



Embah 666

Anonymous,  April 28, 2012 at 1:43 AM  

Sape kate hasil keja BN! Jln la lu-org...tu sume keja cina utk cina,bkn cina utk melayu..Gerakan nk tolong cina dulu..tak kira MCA,GERAKAN atau DDP

Anonymous,  April 28, 2012 at 2:58 AM  

poyo polis!korg blasah student smpi patah tulang rusuk tu ap citer???ni la balsan nyer!!

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:33 AM  

ni penipu fitnah kak pembohong PApagomo yang cilaka.. video nie tak membuktikan apa2 ler... mana pendemo2..x nampak.. ntah2 perhimpunan Perkosa takpun jati..hahha yang merusuh! Puak sendiri pun merusuh.. SHt U All

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP