BN Patut Malu Dengan KejayaanKerajaan Pakatan Selangor

Tuesday, April 10, 2012



Kejayaan selama 4 tahun pentadbiran Selangor patut membuatkan Kerajaan pusat Barisan Nasional berasa malu. Urus tadbir negeri yang cekap menjadikan Selangor negeri Maju dibawah pentadbiran Pakatan PAS,DAP,PKR yang diketuai MB nya iaitu Khalid Ibrahim.

Malah turut berkembang adalah sampah yang kini diurus setia oleh Keroni keroni Pakatan Selangor sehingga menjadikan Selangor Negeri Sampah terbaik sepanjang pentadbiran kerajaan Pakatan Selangor menewaskan pentadbiran Kerajaan BN sebelum ini.


















Tahniah Kerajaan PAS,PKR,DAP Selangor atas kejayaan mendominasi sampah didalam Selangor. Sememangnya BN patut malu kerana sewaktu BN Mentadbir dahulu tidak berlaku pekara sedemikian.


Selangorku Sampahku
Syabas Khalid Ibrahim


Psssttt... Depa memang suka makan sampah le puak pakatan ni...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



24 comments:

Anonymous,  April 10, 2012 at 11:11 AM  

aku berbangga menjadi rakyat selangor..

kes denggi semakin meningkat dan selangor berjaya mencapai rekod kes denggi tertinggi buat kali 3 tahun berturut2 sehinggakan pihak hospital terpakse membuka kaunter khas utk aduan kes2 demam..

tahniah kerajaan PAKATAN Selangor!

Good blowJob!

Anonymous,  April 10, 2012 at 11:18 AM  

terima kasih atas ucapan diatas.
kami akan pastikan akan menjadi juara untuk tahun hadapan. bn boleh buat ke hahahaha

Ewok April 10, 2012 at 11:23 AM  

Kutip sampah pun x ikut jadual.nk banteras cronysm kunun.cet poodah! Igt ke aku sorang je yg perasan issue ni. Hidup.. Hidup.. Hidup rakyat. Kah kah kah

Anonymous,  April 10, 2012 at 11:45 AM  

padan muka penyokong pakatan...

korang dapat hadiah sampah dan denggi dari khalid gagap...

pejuang hamas...

Mr. Eee April 10, 2012 at 11:54 AM  

ehh....

jangan lupe, selangor pon juara pusat hiburan paling banyak di malaysia, pusat urut lagi, hotel bajet pon terbaek di malaysia menjamin kebanjiran pendatang asing yang tertinggi di malaysia...

selangor memang hebat..

Anonymous,  April 10, 2012 at 12:18 PM  

Sampah tak penting.

Apa yang penting, kuasa.

BN takde kuasa pun.

Anonymous,  April 10, 2012 at 1:14 PM  

Sudah terang lagi bersuloh, atok2, nenek2, pakcik2, makcik2, akak2, abang2 dan adik2 dikencing panas terus terusan oleh Anwar Zionist dan pemimpin2 bacul Fuckaton. Diperbodoh bodohkan dan diliwat untuk agenda kotorr dan jahat Yahudi zionist untuk membuat huruhara dan kacau bilau sperti apa yg sedang dan telah terjadi di Egypt, Syria, Libya, Yemen, Tunisia, Indonesia dan Thailand. Itulah yg sebnarnhya agenda Hero Tamil, pejuang keselamatan ISrael, peliwat terkutok, Bapa Zina, Bapa Liwat, Bapa korupsi, Bapa tak bermoral, bernama BABI haramjadah. Daripada sibuk ikut demo jalanan, kenapa tak tolong bersihkan sampah2 di Selangor, ataupun disekitar kawasan rumah anda, atau lebih afdhal di mesjid2 dan surau2 yg dikendalikan PAS atau Fuckaton, kerana Nik Najis dan ahlul2 PAs sinonim dgn najis dan kotoran. Lihat saja negeri Kelantan, sungguh meloyakan tekak, dgn lalat, nyamok, tikus, pencemaran sungai, air bersih yg berkeladak. Janganlah merelakan diri anda diliwat dan dikencing panas terus terusan oleh Hero Tamil, pemimpin2 terencat akal dan osetat2 Lendir Parti Kenicng rakyat. Cukop cukoplah jadi bengap jangan sampe mampos dijalanan.

Anonymous,  April 10, 2012 at 1:49 PM  

Penjilat2 juboq blendir Hero Tamil dan pencacai2 najis BABI adalah spesis2 yg bengap nak mampos, kecik2 sudah harus kojol, dah berbulu menyusahkan keluarga, agama, bngsa dan negara. Sudah terang BERSIH adalah agenda Anwar Zionist barua lahanat Yahudi zionist untk membuat negara huruhara dan kacau bilau, sperti apa yg berlaku di negara2 Islam. Inilah agenda jahat dan jijik Anwar Zionist, hero tamil jadi jadian. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhilah Fuckaton haramjdah, jangan merelakan diri dan kelurga menjadi mangsa liwat dan kencing panas parti Kencing rakyat, yg suka meliwat dan berzina tanpa mendapat pembelaan, walau diheret di mahkamah, alasan yg akan mereka berikan adalah atas dasar suka sama suka. Inilah keparat dan bngsatnya Anwar Zionist, pejuang keselamatan Israel. Spesis2 keparat dan bngsat ini sudah harus direjam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Israel zionist. Selamatkanlah bumi tanah Melayu dari spesis2 keparat, bngsat dan lahanat sperti Pemimpin2 terencat akal dan jahil dalam agama, sperti mereka2 penyokong Fuckaton yg sudahlah bengap, berlagak samseng kampong dusun pulak, lihat saja gelagat dan perangai Anwar zionist, Osetat2 Lendir Badrul, Wali Terompah jamban, Nizar binatng 3, Khalid gereja, Mr Beans, Din Puduraya, Din jerawat batu, mak Lampir, Latipah koyax Rabax, Lim Kid Sialan, Ngeh dan Ngok, Nurul mulut bau taik, Khalid Gagap, dan pemimpin2 musibat yg sewaktu dgnya. Mereka2 inilah sudah harus dilempar dgn najis kerana perangai macam babi hutan. Selamatakanla diri dan jauhilah dari mereka2 ini.

Anonymous,  April 10, 2012 at 2:10 PM  

Sampah di Selangor tak terurus tu pun ada hati nak buat Bersih 3.0.

Macam mana ler otak PR berfikir aku pun taktau, nak kata PR tu terencat akal pandai pula dia berkata-kata, tapi sayang kata² yang keluar dari mulut PR semuanya tak berguna.

Wahai rakyat selangor apa kata kamu buang saja sampah didepan rumah Khalid Ibrahim, agar dia tak dapat tidur sebab bau sampah, biar dia bau apa yang kamu bau, selagi dia tak kena, selagi itu lah dia akan terus tido.

Jauhi lah diri anda dan keluarga anda dari PR = Perosak Rakyat.

Anonymous,  April 10, 2012 at 2:12 PM  

i think the anwar and pkr are gunning bigger fish than shahrizat. so papagomo, pls concentrate on their next fitnah like altantuya, submarine commission, the sabah fitnah. anwar belajar fitnahdari yahudi, dan cia. jadi please pay attention. umno must not be cought with their pants down and be told by pkr what need to be done. umno is incompetent. managing problem of fitnah by pkr macam budak sekolah rendah.

Anonymous,  April 10, 2012 at 2:38 PM  

bersihkanSAMPAH 3.0 ....agenda tersirat bersihkanSAMPAH 3.0 ....bersihkanSAMPAH 3.0 ....hidop ledyem...hidop samadshit....hidop ambigagak...bersihkanSAMPAH 3.0 ...

Anonymous,  April 10, 2012 at 2:53 PM  

Buat penjilat2 juboq blendir Hero Tamil murahan, perkakas Neocon, Bapa Liwat, Bapa Zina, Bapa tak bermoral, Bapa bacul, Bapa takde maruah, Bapa Korupsi, Bapa Perosak, Pejuang hak2 dan keselamatan gay2 dan Israel, Anwar Zionist, sebelum sibuk dgn demo jalanan BERSIH 3.O, elok bersihkan Selangor dari sampah sarap. Bersihkan kawasan2 sekitar Selangor dari pencemaran alam, sampah sarap, bau busok, nyamok, sisa2 pepejal, saluran longkang dan sungai yg tak terurus, najis tak teruurus, jahanam Selangor di bawah Yahudi zionist dan Fuckaton yg terdiri dari pemimpin2 yg bengap nak mampos tetapi berlagak samseng kampong dusun. Mereka2 ini sudah harus direjam dgn najis.

Anonymous,  April 10, 2012 at 3:05 PM  

..."Hapus PTPTN jejas melayu" Khaled Nordin...mungkin kenyataan ini ada kaitan..."orang yang cerdik x masuk UMNO" DR M...atau lebih ekstrem "UMNO busuk hingga ke usus" juga DR M

Anonymous,  April 10, 2012 at 3:49 PM  

3.05
Nak sangat ptptn free sampai orang cakap apa pun tak boleh fikir. Duit yahudi yg ko telan nanti. Apa ko ingat nuar dapat duit halal ke?? Semua dia nak bagi free, 6 bulan je bangraplah m'sia. Sekarang ni pun belanja demo bersih, ceramah dan taja MP tu semua duit yahudi. Bayangkan anak ko belajar dgn duit yahudi. Hati perut pun macam yahudi.

Anonymous,  April 10, 2012 at 3:51 PM  

BABI pernah kata hari PR di umumkan menang dan menawan Putrajaya
perkara pertama yng akan di lakukanya
menurunkan harga minyak! Alasanya petronas banyak duit...
Sekarang BABI berjanji lagi .Dengan menggunakan duit petronas sebenarnya pinjaman PTPTN boleh dihapuskan.

Wahai tongong2 dan tolol2 yng menyokong penggemar lubang jobor,
Keseluruhan RM43billion di perlukan utk menghapuskan PTPTN dicampur dengan subsidi minyak yng dah sedia ada dan di campur subsidi seperti yng di rancang oleh BABI tidak ke korng terfikir keseluruhanya berapa billion yng perlu di ambil dari petronas????


Selangor negeri terkaya di Malaysia .Mempunyai penasihat ekonomi.. anugerah tuhan!Sampah pun tak boleh nak settle inikan pula berjanji
pasal turunkn harga minyak dan hapuskn PTPTN yg melibatkn berbilion ringgit.Hahahahaha haramjadah mulut bau sampah ko BABI.

Kepada kesemua tolol dan tongong klu imbas semula semasa negara mengalami crisis 1997 ,BABI menteri kewangan sewaktu itu telah mengambil LANGKAH MENAIKAN INTEREST PEMBAYARAN KAD KREDIT KPD 15% DAN BAYARAN FAEDAH PINJAMAN 8.5%.

Sekali lagi aku ulang langkah yng diambil oleh BABI...MENAIKAN...!!!

Hari ini BABI berjanji pula untk melakukn sesuatu yng GILABABI!

Woiiiiiii....buka lah otak korng supaya dapat berfikir secara realistik!

Anonymous,  April 10, 2012 at 4:12 PM  

pasal nuar juburi kata, "tawan putrajaya malam ni, esok minyak turun", ada tak penyokong2 tegar mereka bertanya " brepa byk turun harga tu Dato Seri?"..

kalu setakat turun 10sen, pastu dua tiga bulan naikkan balik - semua org boleh berjanji bro..masalahnya skarg, penyokong2 ni paham ke apa yg dijanjikan?

mcm nuar cakap, kalu mereka menang, hapus tol kat penang -- skrg tak hapus2 lagi..alasan mereka, itu kalu diorg berjaya tawan putrajaya, kalu setakat penang, tak dapek la nak tunaikan - sapa suh rakyat tak undi depa utk putrajaya..

wahai rakyat2 suma, kaji balik apa janji2 pakatan..mereka bijak menabur janji - even janji yg tak logik dilaksanakan - kerana mereka cuma mahu kuasa -- bila da dapat kuasa, mereka akan guna apa cara sekalipun utk mengekalkannya, pada masa tu, tempoh percubaan 5 tahun akan kekal selamanya..

mereka akan pecat mereka yg kutuk parti, mereka da lakukan skrg, apakah kita masih tak sedar? bagaimana dgn GAG ORDER?

tiada demokrasi bila mereka perintah...sedarlahhh

Anonymous,  April 10, 2012 at 6:25 PM  

BN AKAN MENANG BESAR...TSUNAMI POLITIK DALAM SEJARAH. SEMUA 5 NEGERI PEMBANGKANG DIRAMPAS SEMULA. SATU PERISTIWA DALAM SEJARAH. RAKYAT YG BODOH SAJA PERCAYA PR BOLEH TAWAN PUTRAJAYA...

Allah bersama UMNO..
Allah hancurkan pendokong liwat dan sekutunya

Anonymous,  April 10, 2012 at 6:27 PM  

Khalid telah mendidik rakyat selangor menjadi pengotor dan seterusnya berpenyakit, walaupun dia mengisytiharkan negeri selangor banyak sangat duit.

Anonymous,  April 10, 2012 at 8:47 PM  

PKR - Parti Kurang Rasional

fairuzkhan,  April 10, 2012 at 10:26 PM  

udah terang lg bersuluh lo..nuar kaki penipu.. dari janji bangsat dikampung buah pala pasal nak bg jawatan ydp majlis ugama pulau pinang sampai la ke ptptn ni..semuanya janji cibai..puak dia pun tau dia ni penipu tp kerana nak kuasa punya pasal apa pun halal!yg sokong dia pun ada dua kelompok..satu yg benci kat kerajaan kerana tak dapat apa apa faedah dr kerajaan ni..yg kedua memang rakyat yg betul betul mengharap sijubur ni dapat mengotakan apa yg dikatakannya.. begitu hebat janji2 bangkai ni.. sedarlah pakcik makcik oi..bak kata org putih rome is not build in one day!!kata melayu bandar rome bukannya dibina dalam sehari! begitulah nuar takkan dapat merubah apa apa dalam sekelip mata.. tak ubah pun takpe jgn dihancurkannya lg yg udah sedia ada dah le..klu hebat sgt kalid ni bawak masuk bisnes ke selangor awat tak dapat dia dan nuar tolong kelantan sekali? klu hebat sgt guan eng bangkai tu bawa masuk pelaburan ke pulau pinang..awat susah sgt ka depa nak tolong kedah sekali?sama gang pe??jgn kerana janji manis nuar ni masa depan kita tergadai!!

Anonymous,  April 10, 2012 at 10:45 PM  

khairul anuar abdullah..bongkak dn bongok!!!nak samakan politik rasullullah dgn politik cina masuk masjid di malaysia!!!bodoh punya melayu!!!tinggi la sgt agamanya!!!

betul la slogan"takada melayu yg tak tolong cina dn takde cina yg tak tipu melayu"..melayu tu melaun khairul anuar abdullah!!huhuhu,,,,ptut la nama anuar!!!!menantu sapaaaa la tu!!!

Anonymous,  April 11, 2012 at 7:40 AM  

johor pon samer....

hatt yai selatan tu....



TukangMandiMayat

Anonymous,  April 11, 2012 at 9:07 AM  

AKU SANGATLAH MALU SEBAB KERAJAAN BN DULU TAK BOLEH PECAH REKOD MACAM KERAJAAN PAKATAN HARAM NIIIII.....
SYABAS KHALID .....NASIB BAIK SYABAS MASIH BOLEH SUPPLY AIR BERSIH.......

Anonymous,  April 11, 2012 at 12:31 PM  

Pusat2 hiburan dan tempat2 yg x baik tu semua mmg dh lama ada. X pyh tgu zmn pr. Jgn asyik dok kutuk je.. Msg2 ada kelebihan dan kelemahan. Maaf ye.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP